abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 21 november 2011 @ 11:18:20 #51
197724 NLS04
moeilijk hard
pi_104622275
Nog mensen hier die naar XQ gaan? Ik heb er eigenlijk niet echt geld voor maar een feest ter ere van deze '2nd generation pioneers' binnen de scene wil ik ook niet missen.. :o
Hard Tripping, Overclipping, Psykomatik Beatz Skipping,
Straight Jacket, Rage Package, This is how we used to have it.
pi_104622813
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 11:18 schreef NLS04 het volgende:
Nog mensen hier die naar XQ gaan? Ik heb er eigenlijk niet echt geld voor maar een feest ter ere van deze '2nd generation pioneers' binnen de scene wil ik ook niet missen.. :o
Heb wel interesse!
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
  maandag 21 november 2011 @ 11:59:18 #53
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_104623656
quote:
Zeker aanwezig :).
There is no rehab for stupidity.
pi_104624470
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2011 16:34 schreef Levitas het volgende:

[..]

Dat bedacht ik me ook net ja ;) Dus, de kans is er nog wel :P

Voor mijn hardstyle vrienden: Ik ben op zoek naar een koptelefoon om de dikke beats van Headhunters en Brennen Hard te luisteren als ik bijvoorbeeld in het vliegtuig zit. Hoeft geen insane quality te zijn, maar wel gewoon fatsoenlijk geluid en zéker niet te duur (dacht zelf aan <¤100). Jullie toevallig tips?
Hier staat een aanbieding van een gave Philips SHL9450 mydealpage.nl dat is misschien wel wat?
pi_104625846
quote:
Ik wil 100% zeker, maar of ik ook daadwerkelijk ga is nog 50-50.
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 12:25 schreef traveler4l het volgende:

[..]

Hier staat een aanbieding van een gave Philips SHL9450 mydealpage.nl dat is misschien wel wat?
Eens kijken. Het lijkt er wel op dat die koptelefoon echt OP je oren ligt, terwijl ik hem liever over m`n oren heb.. Snapje? :P
  maandag 21 november 2011 @ 14:16:09 #56
285940 Krulliewullie
Come on, dance with me!
pi_104628402
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 19:54 schreef T-Force het volgende:
Om 6.30 maar gegaan, want Krullie vond het 3x niks in die dierentuin _O-
Dierentuin + ongelooflijke saaie kak-muziek (alleen maar whiiepwhiiep met kicks alsof er scheten gelaten wordeen en dan ook nog een hoop verkrachtingen van leuke nummers :'( :'( :'( ) |+ steeds geduwd worden door wause mensen + 3 euro betalen voor één keer plassen :') + natgespetterd worden door iemand + moe zijn

Maar was verder wel grappig, omdat het gratis was :9

Hard Nation vond ik daarentegen echt héérlijk! Toen ik binnenkwam draaide San Miquel net 'Nobody is perfect', meestal moet ik er ff inkomen op een feest maar ik was meteen los met zo'n klapset aan het begin (eindigen met Bombs away *O* ). Ryfle viel me zwaar tegen helaas, echt matte saaie nieuwe-hardstyle plaatjes, terwijl ik hoopte op wat 2005-2008 dus viel zwaar tegen.

Geck-o had al vantevoren verteld dat we er echt vanaf het begin MOESTEN zijn, dus al 5 minuten vantevoren wachten op het intro wat dus echt geweldig was.

_O- _O- _O-
Nou die set was zoo geweldig!! Genoten van begin tot eind. Echt vanalles en nog wat werd er gedraaid, jump/schranz-achtig spul :9~ :9~ Echt jammer dat veel mensen zo'n tunnelvisie hebben anders zouden dj's vaker zo'n heerlijk gevarieerde set kunnen draaien. Je merkte ook wel dat mensen niet echt snapte waarom Geck-o niet meer een set zoals op Decibel neerzette, het stond wat stil en de zaal werd wat leger... echt zonde.. Daarna kwam Thera en vanaf de eerste seconde van zijn eerste plaat tot de laatste ging heel die zaal heen en weer, van links naar rechts.. ongelooflijk wat een energie :D Je moet ook wel dansen als je Pieter zo heen en weer ziet springen _O- Vooral de act 'my hand, my head' etc. was lachwekkend.

De verdere setjes waren ook leuk, niet zo geniaal meer als bovengenoemd maar wel leuk :). Nog ff bij Frontliner geweest maar dat was een standaard set; discorecord natúúrlijk weer gedraaid en wat nieuwe saaie nummers. Toen hij een of andere remix van een of ander dom meezinghitje draaide ben ik maar weggegaan :') Laatste kwartier hardcore afsluiting van Dizzorder en R-Tillary vond ik te mainstream. Gelukkig niet zó mega-commercieel dat ze meezing-klapklap-hardcore draaiden, maar zeker wel met die typische kutkicks

quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 11:08 schreef DjThera het volgende:
Hardnation was echt heerlijk ja :D Supergoed vermaakt!!! Thanks voor de gezelligheid FOK-ers!

Dit is mn tracklist:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O_ _O_

Volgens mij was dit de beste set die ik totnutoe van je heb gehoord!! :Y

[ Bericht 29% gewijzigd door Krulliewullie op 21-11-2011 14:38:23 ]
Just close your eyes...Forget your name...Forget the world...Now go insaneee
  maandag 21 november 2011 @ 14:21:19 #57
285940 Krulliewullie
Come on, dance with me!
pi_104628596
dubbel
pi_104629786
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 14:21 schreef Krulliewullie het volgende:
dubbel
Was Skrillex nog wat trouwens?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
  maandag 21 november 2011 @ 14:59:16 #60
285940 Krulliewullie
Come on, dance with me!
pi_104630099
quote:
10s.gif Op maandag 21 november 2011 14:51 schreef robuust89 het volgende:

[..]

Was Skrillex nog wat trouwens?
SPOILER
SPOILER
OH MY GOD CALL 991 NOW!! :o :o

Maar dat was wel vet om een keer mee te maken! Ben geen ekte Skrillex-fan ofzo maar ik vind die feestjes waar dubstep wordt gedraaid wel super-sfeervol, hier gingen ook nog wat vrienden heen en het was niet duur. Dus vandaar dat ik erheen was gegaan. Nogal wat hitjes gehoord natuurlijk, voornamelijk van Skrillex zelf. Maar de lichteffecten (LED-lampjes en een mooie virtuele show op een scherm), sfeer (gewoon de héle zaal los, hoe vaak maak je dat mee? :9~ en er werd veel gepit maar als je weg geduwd werd dan kwamen er 3 mensen om je op te vangen en te vragen hoe het ging O+ ) en de gezelligheid hebben het voor mij een super ervaring gemaakt :Y.

Paradiso was trouwens wel echt een kak-tent die avond, weet niet hoe het normaal gesproken gesteld is daar, maar nu faalden ze hard :{ Twee dj's kwamen niet opdagen en daarom gingen ze ons maar 2 uur te vroeg de deur uitwerken zonder een verklaring, daarnaast ook gewoon maar één deur opendoen zodat je een uur in de rij moet staan :')
  maandag 21 november 2011 @ 15:20:54 #61
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_104630977
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 11:59 schreef Just_Shut_Up het volgende:

[..]

Zeker aanwezig :).
x2
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
  maandag 21 november 2011 @ 16:10:50 #62
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_104633150
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 14:59 schreef Krulliewullie het volgende:

sfeer (gewoon de héle zaal los, hoe vaak maak je dat mee? :9~
Buiten hardstylefeestjes om eigenlijk best regelmatig :P

quote:
Paradiso was trouwens wel echt een kak-tent die avond, weet niet hoe het normaal gesproken gesteld is daar, maar nu faalden ze hard :{ Twee dj's kwamen niet opdagen en daarom gingen ze ons maar 2 uur te vroeg de deur uitwerken zonder een verklaring, daarnaast ook gewoon maar één deur opendoen zodat je een uur in de rij moet staan :')
Hier alleen maar positieve ervaringen met paradiso. Maar een tent kan een keer een slechte avond hebben, ik vond de laatste keer HMH ook zo ontstellend kut geregeld...
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
  maandag 21 november 2011 @ 16:23:56 #63
285940 Krulliewullie
Come on, dance with me!
pi_104633687
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 16:10 schreef Tha_Bartman het volgende:

Buiten hardstylefeestjes om eigenlijk best regelmatig :P

Ja inderdaad :Y, daarom vond ik het ook zo leuk om een keer naar een dubstep-feest te gaan
pi_104634122
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 11:08 schreef DjThera het volgende:
Hardnation was echt heerlijk ja :D Supergoed vermaakt!!! Thanks voor de gezelligheid FOK-ers!

Dit is mn tracklist:
SPOILER
05. Kat Meets Gerardo Roschini - Allright (Kat & Zatox Rmx)

Vet dat je die gedraaid hebt. _O_
pi_104634241
quote:
Zou het mooi vinden om die oudere NC platen nog eens op een feest te horen, maar de rest van de avond zal wel gewoon Wildstylez, Headhunterz etc. worden. Dat interesseert me niet zo.. Misschien als ik goedkoop een kaartje kan krijgen, maar dat zal wel niet.
  maandag 21 november 2011 @ 17:18:46 #66
285940 Krulliewullie
Come on, dance with me!
pi_104636382
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 16:35 schreef 16meter het volgende:

[..]

Zou het mooi vinden om die oudere NC platen nog eens op een feest te horen, maar de rest van de avond zal wel gewoon Wildstylez, Headhunterz etc. worden. Dat interesseert me niet zo.. Misschien als ik goedkoop een kaartje kan krijgen, maar dat zal wel niet.
Dit is ook mijn 'innerlijke discussie' :{

Ok, krijg net een bericht waaruit het e.e.a. opgehelderd over die faal-actie in Paradiso. Het blijkt dat ze wél kwamen opdagen, maar dat Skrillex en/of het management van Skrillex niet wou dat er iemand na hem zou draaien. Daarom werd iedereen weggestuurd en die laatste dj's zijn dan ook voor niets geboekt.. :') :') :') :')

[ Bericht 30% gewijzigd door Krulliewullie op 21-11-2011 17:34:36 ]
pi_104636897
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 16:35 schreef 16meter het volgende:

[..]

Precies, zal wel weer een 13 in een dozijn line-up (+ typisch publiek) worden, niet de moeite waard tenzij het idd niet duur is...
  maandag 21 november 2011 @ 17:34:15 #68
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_104637150
Gokje:

Pavelow
The Pitcher
Noisecontrollers
Headhunterz
Wildstylez
Zany
Kasparov
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
pi_104637203
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 17:18 schreef Krulliewullie het volgende:

[..]

Dit is ook mijn 'innerlijke discussie' :{

Ok, krijg net een bericht waaruit het e.e.a. opgehelderd over die faal-actie in Paradiso. Het blijkt dat ze wél kwamen opdagen, maar dat Skrillex en/of het management van Skrillex niet wou dat er iemand na hem zou draaien. Daarom werd iedereen weggestuurd en die laatste dj's zijn dan ook voor niets geboekt.. :') :') :') :')

Shiiiit, dat is wel heel triest :')
The smell of piss is so strong it smells like decent bacon
  maandag 21 november 2011 @ 17:42:54 #70
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_104637470
Toont wel weer aan hoe die emo is en wat het wel niet van zichzelf denkt..

Jammer dit.
The Outside Agency
pi_104637897
Jeee! Frontliner - Outside spacer en Pull Tuuduu Over zijn er =)
  maandag 21 november 2011 @ 17:55:22 #72
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_104638054
Erg sneue actie inderdaad, helaas zie je dat wel vaker bij de "grote" namen :')

Al blijft de vraag hoever Skrillex dit zelf heeft bepaald tov het management...
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
  maandag 21 november 2011 @ 18:16:16 #73
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_104639099
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 17:52 schreef Levitas het volgende:
Jeee! Frontliner - Outside spacer en Pull Tuuduu Over zijn er =)
Jeej, scheer een beer en maak een mutsje ervan *O*
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
  maandag 21 november 2011 @ 18:33:43 #74
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_104640051
Leuk feestje hier in de buurt binnenkort!

https://partyflock.nl/party/212498:Focus.html
The Outside Agency
pi_104640099
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 18:16 schreef Tha_Bartman het volgende:

[..]

Jeej, scheer een beer en maak een mutsje ervan *O*
Ik wilde de link hier posten, maar die is uniek, dus dat ging niet. Dan maar zo:
djfrontliner twitterde op maandag 21-11-2011 om 14:47:38 We did it :-) thank you all for this massive support.. 20K likes on my Facebook page! It's yours:... http://t.co/FPln5ayb reageer retweet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')