Zo beter?quote:Op woensdag 16 november 2011 17:31 schreef pussywillow het volgende:
Kun je die salaristabel in de OP vervangen door deze?
Pfff. Vooruit dan maarquote:Op woensdag 16 november 2011 17:39 schreef pussywillow het volgende:
Behalve dat het nu niet meer "Salaristabel Zaterdagmedewerker" moet heten
Dude, waaromquote:Op woensdag 16 november 2011 17:46 schreef Nezhi het volgende:
Ik heb gesolliciteerd voor december voorbereider![]()
Ik word op 5 december 19, maar de loonsverhoging geldt dan zeker niet? Ik begin hopelijk op 3 december
Ik vind werken rond de kerst juist altijd wel leuk. Ok, als je naast vossen/voorbereiden ook nog moet bezorgen en het is weer hartstikke glad door sneeuw en zo, dan is het wel een stuk minder aangenaam, maar anders vind ik het altijd wel prima te doen.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:08 schreef MissSpooky het volgende:
[..]
Dude, waaromAls ik íets vermijd dan is 't wel werken rond kerst. Maarja, niet om je te ontmoedigen ofzo
Ik denk trouwens dat die loonsverhoging wel wordt verrekend.
Ugh.. ik moet beiden.. en ik hoop dat het droog blijft, de hele maand december.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:56 schreef gelestipjes het volgende:
als je naast vossen/voorbereiden ook nog moet bezorgen en het is weer hartstikke glad door sneeuw en zo, dan is het wel een stuk minder aangenaam.
quote:Op woensdag 16 november 2011 19:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ugh.. ik moet beiden.. en ik hoop dat het droog blijft, de hele maand december.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
quote:Op woensdag 16 november 2011 20:11 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]Ik hoor mijn pb+ het al zeggen: gedupeerde klanten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Welkom bij het grootste kutbedrif van Nederland.quote:Op woensdag 16 november 2011 17:46 schreef Nezhi het volgende:
Ik heb gesolliciteerd voor december voorbereider![]()
Ik word op 5 december 19, maar de loonsverhoging geldt dan zeker niet? Ik begin hopelijk op 3 december
Ik heb expres niet in december vrijgevraagd, ook omdat ik het te druk vind met een fulltime stage.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:54 schreef sbientje het volgende:
zaterdag weer werken, was afgelopen week vrij. Moet zeggen, mijn TC doet wel zijn best om me vrij te roosteren. Had dat gevraagd ivm fulltime stage, wordt anders wel erg veel en ik had superveel uren nog staan. En dat gaat vrij goed, ben al een keer of 4 vrijgeweest geloof ik. In december ben ik 3 dec. nog vrij en daarna heb ik aangegeven dat ik gewoon werk op de zaterdagen. Druk zat dan en ik vind kerstperiode altijd wel gezelligMaar extra werken zit er deze KNJ niet in.. Nou ja, na mijn stage heb ik wel weer tijd om extra werk te doen!
volgens mij is je post vertyft, want ik snap er niets van.. ik denk namelijk dat niet vrij altijd gehonoreerd wordtquote:Op donderdag 17 november 2011 09:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb expres niet in december vrijgevraagd, ook omdat ik het te druk vind met een fulltime stage.
Ben benieuwd of het gehonoreerd wordt.
O jaquote:Op donderdag 17 november 2011 10:23 schreef sbientje het volgende:
[..]
volgens mij is je post vertyft, want ik snap er niets van.. ik denk namelijk dat niet vrij altijd gehonoreerd wordt
Ik vind de kerstperiode ook altijd de leukste periode, het is eens wat anders dan de overige 50 weken in het jaar en de sfeer is toch iets beter (al word dat ook steeds minder de laatste jaren)quote:Op woensdag 16 november 2011 18:56 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Ik vind werken rond de kerst juist altijd wel leuk. Ok, als je naast vossen/voorbereiden ook nog moet bezorgen en het is weer hartstikke glad door sneeuw en zo, dan is het wel een stuk minder aangenaam, maar anders vind ik het altijd wel prima te doen.
Hoe komt dat dan? Dat er maar 3 aangenomen zijn?quote:Op donderdag 17 november 2011 17:58 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Ook weer zoiets. Tijdje geleden een bijeenkomst gehad over het autobedrijf. Zaal zat stampvol. Enthousiaste managers vertelden over wat voor schitterend bedrijf het was, en over alle kansen die het bood aan de postbodes.
Hierdoor enthousiast geworden hebben er 60 postbodes van onze vestiging gesolliciteerd. En weet je hoeveel er aangenomen zijn? Drie!
Hoezo mensen blij maken met een dooie mus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |