Zo beter?quote:Op woensdag 16 november 2011 17:31 schreef pussywillow het volgende:
Kun je die salaristabel in de OP vervangen door deze?
Pfff. Vooruit dan maarquote:Op woensdag 16 november 2011 17:39 schreef pussywillow het volgende:
Behalve dat het nu niet meer "Salaristabel Zaterdagmedewerker" moet heten
Dude, waaromquote:Op woensdag 16 november 2011 17:46 schreef Nezhi het volgende:
Ik heb gesolliciteerd voor december voorbereider![]()
Ik word op 5 december 19, maar de loonsverhoging geldt dan zeker niet? Ik begin hopelijk op 3 december
Ik vind werken rond de kerst juist altijd wel leuk. Ok, als je naast vossen/voorbereiden ook nog moet bezorgen en het is weer hartstikke glad door sneeuw en zo, dan is het wel een stuk minder aangenaam, maar anders vind ik het altijd wel prima te doen.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:08 schreef MissSpooky het volgende:
[..]
Dude, waaromAls ik íets vermijd dan is 't wel werken rond kerst. Maarja, niet om je te ontmoedigen ofzo
Ik denk trouwens dat die loonsverhoging wel wordt verrekend.
Ugh.. ik moet beiden.. en ik hoop dat het droog blijft, de hele maand december.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:56 schreef gelestipjes het volgende:
als je naast vossen/voorbereiden ook nog moet bezorgen en het is weer hartstikke glad door sneeuw en zo, dan is het wel een stuk minder aangenaam.
quote:Op woensdag 16 november 2011 19:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ugh.. ik moet beiden.. en ik hoop dat het droog blijft, de hele maand december.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
quote:Op woensdag 16 november 2011 20:11 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]Ik hoor mijn pb+ het al zeggen: gedupeerde klanten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Welkom bij het grootste kutbedrif van Nederland.quote:Op woensdag 16 november 2011 17:46 schreef Nezhi het volgende:
Ik heb gesolliciteerd voor december voorbereider![]()
Ik word op 5 december 19, maar de loonsverhoging geldt dan zeker niet? Ik begin hopelijk op 3 december
Ik heb expres niet in december vrijgevraagd, ook omdat ik het te druk vind met een fulltime stage.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:54 schreef sbientje het volgende:
zaterdag weer werken, was afgelopen week vrij. Moet zeggen, mijn TC doet wel zijn best om me vrij te roosteren. Had dat gevraagd ivm fulltime stage, wordt anders wel erg veel en ik had superveel uren nog staan. En dat gaat vrij goed, ben al een keer of 4 vrijgeweest geloof ik. In december ben ik 3 dec. nog vrij en daarna heb ik aangegeven dat ik gewoon werk op de zaterdagen. Druk zat dan en ik vind kerstperiode altijd wel gezelligMaar extra werken zit er deze KNJ niet in.. Nou ja, na mijn stage heb ik wel weer tijd om extra werk te doen!
volgens mij is je post vertyft, want ik snap er niets van.. ik denk namelijk dat niet vrij altijd gehonoreerd wordtquote:Op donderdag 17 november 2011 09:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb expres niet in december vrijgevraagd, ook omdat ik het te druk vind met een fulltime stage.
Ben benieuwd of het gehonoreerd wordt.
O jaquote:Op donderdag 17 november 2011 10:23 schreef sbientje het volgende:
[..]
volgens mij is je post vertyft, want ik snap er niets van.. ik denk namelijk dat niet vrij altijd gehonoreerd wordt
Ik vind de kerstperiode ook altijd de leukste periode, het is eens wat anders dan de overige 50 weken in het jaar en de sfeer is toch iets beter (al word dat ook steeds minder de laatste jaren)quote:Op woensdag 16 november 2011 18:56 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Ik vind werken rond de kerst juist altijd wel leuk. Ok, als je naast vossen/voorbereiden ook nog moet bezorgen en het is weer hartstikke glad door sneeuw en zo, dan is het wel een stuk minder aangenaam, maar anders vind ik het altijd wel prima te doen.
Hoe komt dat dan? Dat er maar 3 aangenomen zijn?quote:Op donderdag 17 november 2011 17:58 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Ook weer zoiets. Tijdje geleden een bijeenkomst gehad over het autobedrijf. Zaal zat stampvol. Enthousiaste managers vertelden over wat voor schitterend bedrijf het was, en over alle kansen die het bood aan de postbodes.
Hierdoor enthousiast geworden hebben er 60 postbodes van onze vestiging gesolliciteerd. En weet je hoeveel er aangenomen zijn? Drie!
Hoezo mensen blij maken met een dooie mus
De rest allemaal subco waarschijnlijk. Daarnaast zullen ook mensen van andere vestigingen in hetzelfde gebied solliciteren.quote:Op donderdag 17 november 2011 18:10 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hoe komt dat dan? Dat er maar 3 aangenomen zijn?
Of UZK, zoals ikquote:Op donderdag 17 november 2011 18:11 schreef lbeew het volgende:
[..]
De rest allemaal subco waarschijnlijk. Daarnaast zullen ook mensen van andere vestigingen in hetzelfde gebied solliciteren.
Oh, dat is wel apart, ons werd verteld dat ongeveer 60% van de postbodes die zouden solliciteren bij het autobedrijf zouden worden meegenomen. Maar gezien de door jou genoemde cijfers klopt daar dus niks van.quote:Op donderdag 17 november 2011 17:58 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Ook weer zoiets. Tijdje geleden een bijeenkomst gehad over het autobedrijf. Zaal zat stampvol. Enthousiaste managers vertelden over wat voor schitterend bedrijf het was, en over alle kansen die het bood aan de postbodes.
Hierdoor enthousiast geworden hebben er 60 postbodes van onze vestiging gesolliciteerd. En weet je hoeveel er aangenomen zijn? Drie!
Hoezo mensen blij maken met een dooie mus
het zijn geen nettobedragen maar brutobedragen. En zoals je in de tabel kan zien krijg je bij de ene lijst een aanvulling waardoor je alsnog ook op 6,30 komt.quote:Op donderdag 17 november 2011 18:16 schreef Anonymousz het volgende:
ik snap de tabel niet helemaal
ik ben 21 jaar en zie 2 uurlonen
wat ga ik per uur verdienen 6.30 of 5.87 netto?
ik bedoel bruto mijn foutquote:Op donderdag 17 november 2011 18:33 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
het zijn geen nettobedragen maar brutobedragen. En zoals je in de tabel kan zien krijg je bij de ene lijst een aanvulling waardoor je alsnog ook op 6,30 komt.
Omdat mensen die min of meer hetzelfde werk al jaren doen aan veel hogere eisen moeten voldoen dan sub-contracters, uitzendkrachten en/of andere tijdelijke krachten uiteraard.quote:Op donderdag 17 november 2011 18:10 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Die schaaljaren zijn pas vanaf je 23stequote:Op donderdag 17 november 2011 18:42 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ik bedoel bruto mijn fout
en hoe zit het met de schaaljaren?
ik kom zeker bij schaal 0?
8.69 en 8.10 wat houdt dat in
Hier hebben ze er ook maar 3 fulltimers aangenomen + 8 ofzo, zaterdagwerkers en parttimers.quote:Op donderdag 17 november 2011 18:10 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
thanksquote:Op donderdag 17 november 2011 19:12 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Die schaaljaren zijn pas vanaf je 23ste
Er zijn in het gebied waar het om ging geen andere vestigingen. Die zijn allemaal reeds samengevoegd in onze grote vestiging.quote:Op donderdag 17 november 2011 18:11 schreef lbeew het volgende:
[..]
De rest allemaal subco waarschijnlijk. Daarnaast zullen ook mensen van andere vestigingen in hetzelfde gebied solliciteren.
als het goed is welquote:Op donderdag 17 november 2011 21:26 schreef Snoepje5 het volgende:
Google werkt ook weer eens niet mee.
Kun je Europa postzegels kopen bij postkantoor/c1000/primera?
Dat a/b nummers niet met de nummering mee lopen komt vaak genoeg voor.quote:Op donderdag 17 november 2011 20:15 schreef pussywillow het volgende:
Ik krijg af en toe wat van die hersenlozen die ze bij ons wijken laten voorbereiden. Vandaag hadden ze het weer één of andere postbezorgster laten doen en die maakt dan bundels als:
142-141a-141b-141-140
Eh, de nummering loopt toch duidelijk af, stomme koe, dus waarom doe je de a dan vóór de b?Echt bewust gedaan ook, want voor beide nummers waren er meerdere stukken. En zo klopte er wel meer niet. Echt, hoe moeilijk is het om post op de goede volgorde te leggen?
En ja, normaal denk ik meestal "laat maar gaan", maar vandaag had ik al geen leuke dag en dan kun je ook nog eens buiten in de kou ter plekke bundels gaan herschikken. Dat schiet gewoon niet op
Ja precies, kom zat voor helaas. Ik hoop dan altijd dat de HSM het goed heeft gedaan en er genoeg post is want als je die sammy moet bekijken ben je nooit voor het donker klaar. Plus dat al die sammys van ellende uit elkaar vallen en je er makkelijk aan snijdt.quote:Op donderdag 17 november 2011 21:30 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Dat a/b nummers niet met de nummering mee lopen komt vaak genoeg voor.
Ja, zo'n klein klappertje met alle vakken + huisnummers.quote:Op donderdag 17 november 2011 22:27 schreef pussywillow het volgende:
Hier is dat nergens zo. De letters doen altijd hetzelfde als de nummers, dus je hebt bijv. 88-88a-88b-90, niet 88-88b-88a-90. Dat is toch ook volkomen onlogisch?Hoewel huisnummers natuurlijk niet altijd logisch zijn, soms worden er dingen gesloopt en weer bijgebouwd of gesplitst of weet ik veel, maar 9 van de 10 keer zit het wel logisch in elkaar.
Wat is een sammy dan? Iets waarop staat hoe de wijk in elkaar zit?
Bij ons lopen subnummers heel vaak niet logisch. We hebben hier diverse straten met boven- en benedenwoningen en die zijn per twee zeg maar gespiegeld gebouwd. Dus dat loopt als volgt: 2, 2A, 4A, 4 , 6, 6A, 8A, 8, etc. Dus ik begrijp wel dat daar geen chocola van te maken is voor zo'n voorbereider. Gelukkig zitten de deuren per 2 naast elkaar, dus maakt het niks uit welke je eerst doet. Vervelender wordt het als de voorbereider gewoon niet oplet en de 2-tjes en de 2A-tjes door elkaar gooit.quote:Op donderdag 17 november 2011 22:27 schreef pussywillow het volgende:
Hier is dat nergens zo. De letters doen altijd hetzelfde als de nummers, dus je hebt bijv. 88-88a-88b-90, niet 88-88b-88a-90. Dat is toch ook volkomen onlogisch?Hoewel huisnummers natuurlijk niet altijd logisch zijn, soms worden er dingen gesloopt en weer bijgebouwd of gesplitst of weet ik veel, maar 9 van de 10 keer zit het wel logisch in elkaar.
Die oranje/rode ijzeren mapjes, die je ook nog kan vouwen zodat ie opstaat.quote:Op donderdag 17 november 2011 22:27 schreef pussywillow het volgende:
Tegelijkertijd kun je jezelf afvragen of een steekproef van 1000 brieven eenmalig voldoende is om uitspraken te doen over de 4 miljard poststukken die we jaarlijks bezorgen. Hooguit geeft het aan dat we op 1 bepaalde dag niet die 95% gehaald hebbenquote:Op donderdag 17 november 2011 22:37 schreef carboni het volgende:
[..]
Die oranje/rode ijzeren mapjes, die je ook nog kan vouwen zodat ie opstaat.
Overigens iemand nog dat omroep max programma gezien? Was beter dan radar. Ze hadden 1000 brieven verstuurd, 80% van de verstuurde brieven zijn op zaterdag (volgende dag) aangekomen - 7% van de geadresseerden had na drie werkdagen nog niets ontvangen - uit 19 van de bijna 1000 brieven was het presentje verdwenen.
Dat laatste wordt ons voor één bepaalde wijk wel hardhandig afgeleerdquote:Op donderdag 17 november 2011 22:34 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Bij ons lopen subnummers heel vaak niet logisch. We hebben hier diverse straten met boven- en benedenwoningen en die zijn per twee zeg maar gespiegeld gebouwd. Dus dat loopt als volgt: 2, 2A, 4A, 4 , 6, 6A, 8A, 8, etc. Dus ik begrijp wel dat daar geen chocola van te maken is voor zo'n voorbereider. Gelukkig zitten de deuren per 2 naast elkaar, dus maakt het niks uit welke je eerst doet. Vervelender wordt het als de voorbereider gewoon niet oplet en de 2-tjes en de 2A-tjes door elkaar gooit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |