Spiegeleierenquote:Op woensdag 2 november 2011 20:10 schreef Darkestrah het volgende:
Wat een enorme tepelschijven heeft dat mens.
suicidaalquote:Op woensdag 2 november 2011 20:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wat vroeg Jan Mulders aan Jack de Vries vlak voor het eind van de show eergister?
"Waarom is het CDA zo ...? Hoe is dat erin gevaren? Hebben jullie een soort gen?"
Luister 5x terug maar ik versta het gewoon niet.
Yep, zoiets herinner ik me ook.quote:
Ze maakt straks wel een foutje...dan is het spel overquote:Op woensdag 2 november 2011 20:22 schreef Falco het volgende:
Wanneer gaat nou bekend worden dat Britt één grote hoax is? Wel een leuke overigens, dat wel.
quote:
quote:Femme X is een creatief bureau dat zich richt op online activatie en PR 2.0 met een flinke dosis lef en originaliteit. Wij creëren publiciteit en exposure voor campagnes, merken, producten en diensten uit de fashion en lifestyle branche die de vrouwelijke consument cross channel willen benaderen.
Die Khadaffi-grap was al een foutje vond ik.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze maakt straks wel een foutje...dan is het spel over
Ongevraagd programma's kapen door te streaken is zo 1.0quote:
Eens, zelfs beter dan Adje danquote:Op woensdag 2 november 2011 20:30 schreef Specularium het volgende:
Als ze het speelt heeft ze sowieso meer talent dan 3 Wendy van Dijk's bij elkaar.
Wat was die grap precies?quote:Op woensdag 2 november 2011 20:27 schreef DrDentzz het volgende:
Lijkt me ook sterk dat die grap over Gaddafi met al die Engelse termen gemaakt zou kunnen worden door een dom ongeïnteresseerd meisje dat denkt dat Mandela een Surinamer is.
Soms zegt ze dingen die zelfs een echt dom persoon nog niet zegt, dus idd denk ik ook dat Britt een goede actrice is.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:22 schreef Falco het volgende:
Wanneer gaat nou bekend worden dat Britt één grote hoax is? Wel een leuke overigens, dat wel.
Ja, leuk, maar zeker niet meer vernieuwend of zo.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:40 schreef Falco het volgende:
Ongevraagd programma's kapen door te streaken is zo 1.0
Jij bent toch ook een hoaxquote:
Ben 'm al vergeten eigenlijk. Iets als 'ik houd van Nick & Simon en Kadaffi hield van tanks & bombs'quote:
Ja hadden ze eruit geknipt net in de herhaling.quote:
Was idd niet geslaagd en je merkte het ook aan de sfeer in het publiek. Maar ja ze hadden het aan Britt beloofd en ze had zich er zo op verheugd..quote:Op donderdag 3 november 2011 05:30 schreef TLC het volgende:
Ik vond het wel wat ongepast om in een uitzending die grotendeels over Rijk de Gooyer ging het ook nog ff te hebben over Britt in de Playboy.
Deden ze dat met de herhaling van Erwin Olaf gisteren ook dan? Over die foto's met die lullen enzo? Dat was nog veel 'erger'quote:
Het knippen is waarschijnlijk vanwege ongewenste reclame niet vanwege ongewenst naakt.quote:Op donderdag 3 november 2011 06:44 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Deden ze dat met de herhaling van Erwin Olaf gisteren ook dan? Over die foto's met die lullen enzo? Dat was nog veel 'erger'
Goeie, zou idd goed kunnen. En terecht.quote:Op donderdag 3 november 2011 06:58 schreef spoor4 het volgende:
[..]
Het knippen is waarschijnlijk vanwege ongewenste reclame niet vanwege ongewenst naakt.
Staat tegenover dat DWDD ook geen vaste avondwake hoeft te organiseren. Er gaan er zoveel dood de laatste tijd, daar kunnen ze de helft van de uitzendingen wel mee vullen.quote:Op donderdag 3 november 2011 05:30 schreef TLC het volgende:
Ik vond het wel wat ongepast om in een uitzending die grotendeels over Rijk de Gooyer ging het ook nog ff te hebben over Britt in de Playboy.
Precies! Al dat gezeik met die dooie mensenquote:Op donderdag 3 november 2011 07:04 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Staat tegenover dat DWDD ook geen vaste avondwake hoeft te organiseren. Er gaan er zoveel dood de laatste tijd, daar kunnen ze de helft van de uitzendingen wel mee vullen.
Sorry, maar die Thuisbezorgdtweet moet gewoon nep zijn alsook dat ze uitlegt wat een TV is etcquote:Op donderdag 3 november 2011 12:58 schreef Ripley het volgende:
Britt is absoluut niet nep, ze heeft gewoon soms een aparte gedachtengang
Gewoon op Zondag een speciale uitzending maken over de doden van de weekquote:Op donderdag 3 november 2011 07:06 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Precies! Al dat gezeik met die dooie mensenKunnen ze dat doodgaan niet wat beter plannen of zo?
quote:Te gast in de uitzending van 3 november 2011 zijn o.a.: Marga van Praag, Ad van Liempt, Eric van Tijn en Jan Vollaard. Muziek is er van Gers Pardoel en Guus Meeuwis en tafeldame is Sylvana Simons. Meer informatie wordt hier later
quote:
De redaktie héquote:Op donderdag 3 november 2011 15:37 schreef WammesWaggel het volgende:
Sylvana en Marga muahaha wie kiest die mensen uit?
Ik snap de grap niet?quote:Op donderdag 3 november 2011 15:29 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Raoul Heertje: Het is niet raar dat je mij een lul vindt.
Oh, dat hadden ze er dus tussen uit gekniptquote:
Ik snap de knip wel, want Femme X is gewoon een of ander smerig commercieel reclamebureau die even gratis zendtijd wildequote:Op donderdag 3 november 2011 15:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]ik snapte de knip in de herhaling al niet
De lucky was trouwens echt briljant
Dat jequote:Op donderdag 3 november 2011 16:57 schreef Zipportal het volgende:
Dit wijf gisteren in het publiek, achter Matthijs...
[ afbeelding ]
Konden die ogen nog groter?Zodra ze stopte met lachen, gingen die ogen meteen weer in de focus stand.
Hoop keuzes. Maar ik ga voor antwoord: Aquote:Op donderdag 3 november 2011 17:26 schreef geindoctrineerd het volgende:
[..]
Dat je
a) de uitzending terug gaat kijken
b) de uitzending stopt en print screen indrukt
c) de afbeelding opent in paint
d) haar gezicht er uit knipt
e) dat gezicht in een nieuwe paint zet
f) dat gezicht vervolgens uitvergroot
g) dit plaatje opslaat op je computer
h) het plaatje upload
i) hem vervolgens op een forum zet
om die vrouw vanuit je luie stoel af te kraken is wel heel triest.
Hehe.quote:Op donderdag 3 november 2011 07:04 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Staat tegenover dat DWDD ook geen vaste avondwake hoeft te organiseren. Er gaan er zoveel dood de laatste tijd, daar kunnen ze de helft van de uitzendingen wel mee vullen.
Ah wat heb ik ee hekel aan die sylvana, ze maakte echt zo een belachelijke denigrerende opmerking richting PC gebruikers in de Steve Jobs aflevering. Ben dan zelf wel een Apple liefhebber , maar die opmerking van haar sloeg op stront.quote:
quote:Op donderdag 3 november 2011 16:46 schreef PiraatPiet het volgende:
Heeft die Britt een script van DWDD gehad of iets dergelijks, ze gaf de hele tijd al antwoord voordat Matthijs de vraag gesteld had?
Ze is voor mij gisteren echt door de mand gevallen, een paar weken terug begon ik te twijfelen bij Pownews. Ze begon toen eerst normaal te praten en toen kwam ineens dat accent.
Goedenavondquote:
Ja het is wel wat betuttelend zoals ze dat introduceert..alsof verder niemand in NL nog van Cain heeft gehoord.quote:Op donderdag 3 november 2011 19:33 schreef Karina het volgende:
[..]
GoedenavondEn Cynix ook natuurlijk. En Uncle Dolan.
Sylvana gaat ons iets vertellen over de nieuwe presidentskandidaat van de USA
Beetje jaren 80 grappen.quote:
Dit programma is duidelijk de haai gesprongen.quote:Op donderdag 3 november 2011 19:35 schreef Ouqz het volgende:
Hebben ze geen geld voor nieuwe tafeldames/heren? Altijd die stamgasten.
quote:Op donderdag 3 november 2011 17:26 schreef geindoctrineerd het volgende:
[..]
Dat je
a) de uitzending terug gaat kijken
b) de uitzending stopt en print screen indrukt
c) de afbeelding opent in paint
d) haar gezicht er uit knipt
e) dat gezicht in een nieuwe paint zet
f) dat gezicht vervolgens uitvergroot
g) dit plaatje opslaat op je computer
h) het plaatje upload
i) hem vervolgens op een forum zet
om die vrouw vanuit je luie stoel af te kraken is wel heel triest.
quote:Op donderdag 3 november 2011 19:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit programma is duidelijk de haai gesprongen.
racistisch zelfsquote:Op donderdag 3 november 2011 19:39 schreef thettes het volgende:
Toen al een kutartikel waar Matthijs ook de hele tijd mee kwam. Echt té generaliserend.
Ik hoorde het vandaag al meerder malen op de radioquote:Op donderdag 3 november 2011 19:42 schreef Cynix ® het volgende:
Ik wil nog een keer 'Fuck You Papandreou!'
Ga alvast maar je kist uitzoeken.quote:
Ik reageer alleen op jouquote:Op donderdag 3 november 2011 19:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Meid, dan heb jij nog zeker 17 jaar om zoveel geld bij elkaar te sprokkelen.
Je hebt inderdaad draagvlak in Griekenland én de andere eurolanden nodig. Het is echt verbluffend dat dat nog zo lang goed gaat. Dat geeft ook meteen het belang aan van de crisis, niemand durft een definitief nee op tafel te gooien. Zolang dat breekbare draagvlak standhoudt zie ik overigens niet in waarom we er uiteindelijk niet bovenop komen.quote:Op donderdag 3 november 2011 19:44 schreef Modus het volgende:
Net alsof we er hier in NL zomaar klakkeloos mee akkoord zouden gaan als wij de Grieken waren. En afspraken leuk en aardig, maar die moeten ook gehandhaafd worden (mèt concrete consequenties) anders gebeurt er toch geen ruk.
ik voorspel een hit.quote:Op donderdag 3 november 2011 19:42 schreef Cynix ® het volgende:
Ik wil nog een keer 'Fuck You Papandreou!'
Ja ik heb het ook al gezien...quote:Op donderdag 3 november 2011 19:59 schreef Modus het volgende:
Huh dit Ferry fragment hadden ze 3 dagen geleden toch ook al?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |