quote:
Bedanktquote:
En dan ben je nog fries ook.quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:56 schreef UncleDolan het volgende:
Ik ben veel te zwart voor deze shit.
Heb nekpijn van het headbangenquote:Op maandag 10 oktober 2011 19:55 schreef DrDentz het volgende:
Ik ga helemaal los op deze muziek hier. KEIHARD
quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:58 schreef Karina het volgende:
Ivo zit nu te denken: HOE krijg ik mijn naam op die cartouche.
Ik weet niet wat Henken en Ingrids luisterenquote:Op maandag 10 oktober 2011 19:58 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dit is geen muziek voor Henken en Ingrids
TV Oranjequote:Op maandag 10 oktober 2011 19:59 schreef Glasse het volgende:
[..]
Ik weet niet wat Henken en Ingrids luisteren
Het Holland Duo.quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:59 schreef Glasse het volgende:
[..]
Frans Bauer.quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:59 schreef Glasse het volgende:
[..]
Negerweek, beginnende met Premquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:00 schreef Specularium het volgende:
Gelukkig is het geen Marokkanenweek meer.
Ja het was heel interessantquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:00 schreef tong80 het volgende:
Kom net thuis heb ik veel aan de All Stars enWitteman gemist ?
Zie nu wel die vreselijke Pauline Cornelissen zitten
Maar ze mag best hier langskomen.quote:
Is dat limburgs?quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:02 schreef alors het volgende:
[..]
joa da boabantse accent is ach wel keimooi
Oss is toch wel de slagroom op de taartquote:
Toch een schraal glimlachje hier.quote:
kytecrash?quote:
Je kan veel zeggen, maar die reclamecampagne was wel geniaal.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:09 schreef MilaNL het volgende:
Die Apple-verheerlijkingecht verschrikkelijk.
Mwoa. Dat zie ik niet zo hoor.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:10 schreef themole het volgende:
[..]
Je kan veel zeggen, maar die reclamecampagne was wel geniaal.
Ik ben jaloers op zulke muzikanten.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:09 schreef UncleDolan het volgende:
Ik mag dan wel een Henk zijn omdat ik die Paul Witteman muziek niet mooi vond, maar dit vind ik erg mooi.
iVo.quote:
Was het maar zo.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:12 schreef tong80 het volgende:
Ik dacht dat Prem niet meer terugkwam ?
God Matthijs heeft hem vergeven van zijn zonde.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:12 schreef tong80 het volgende:
Ik dacht dat Prem niet meer terugkwam ?
Oh nee.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:13 schreef Karina het volgende:
Ach Jeroen Krabbe wilde er ook bij zijn natuurlijk.
Ernie is inderdaad een plekje waardquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Wim T. Schippers hoorde er toch ook zeker in wmb
Die liep net als Evert van Benthem over water.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:13 schreef Karina het volgende:
Jezus, nee die niet Paul, geen Nederlander.
Hear hearquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Wim T. Schippers hoorde er toch ook zeker in wmb
Bij Carla Bruni.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:17 schreef JimboSlice het volgende:
Ik wil 'm verder niet inkoppen, maar waar was Ivo?
Bij Zomergasten was ze ook niet bijzonder interessant.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:17 schreef Silenus het volgende:
Wat is Paulien toch een onaantrekkelijke vrouw.
Ali B. maakte dat grapje al. En beter.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:17 schreef JimboSlice het volgende:
Ik wil 'm verder niet inkoppen, maar waar was Ivo?
Ok, sorry.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:18 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ali B. maakte dat grapje al. En beter.
Tja, als je nergens voor openstaatquote:
Almere is een multiculturele zegen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:20 schreef DrDentz het volgende:
Het stichten van Lelystad een zegen voor het land noemen :s
Vincent of zijn achterkleinzoon?quote:
quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:21 schreef tong80 het volgende:
Op naar VI
Van der Gijp hoort er natuurlijk ook in.
Wat heeft die dan bereikt?quote:
Als er iemand is geweest die de meeste invloed heeft gehad op Nederland dan is het Willem van Oranje zelf toch wel lijkt me. Raar dat die er niet in staat.quote:
quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:23 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wat heeft die dan bereikt?
Beetje tegen alles en van nog wat schoppen lijkt me geen verdienste...
Sowieso lijken ze in dat filmpje alleen mensen van na de Tweede Wereldoorlog gekozen te hebben.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:23 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Als er iemand is geweest die de meeste invloed heeft gehad op Nederland dan is het Willem van Oranje zelf toch wel lijkt me. Raar dat die er niet in staat.
Dat weet je niet. Maarja hij is dood he.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:25 schreef alors het volgende:
[..]
als hij niet dood was gegaan dan had hij er echt niet ingestaan.
Ach Pim Fontijn werd gekozen tot grootste Nederlander.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:23 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Als er iemand is geweest die de meeste invloed heeft gehad op Nederland dan is het Willem van Oranje zelf toch wel lijkt me. Raar dat die er niet in staat.
Excuses dan.quote:
Inderdaad, hoe meer onaangepaste, eigenwijze mensen hoe beter.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Excuses dan.
Neem aan dat jij WF Hermans er bij hoort te zijn.
Wie is Gerard de Vries.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:26 schreef Modus het volgende:
[..]
Waarom wel Herman en geen Gerard de Vries?
Hendrik Antoon Lorentz was zeker niet na WOII.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:24 schreef marcodej het volgende:
[..]
Sowieso lijken ze in dat filmpje alleen mensen van na de Tweede Wereldoorlog gekozen te hebben.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:29 schreef tong80 het volgende:
Wie is Gerard de Vries.
En zat Philips er in ?
Of Drees ?
Ok, tof, heb jij bewegend beeld van Willem van Oranje die je in dat filmpje kunt stoppen?quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:23 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Vind ik eigenlijk ook, mij ontgaat het een beetje: je plakt foto's en beelden van Jezus, Aristoteles, Shakespeare, Da Vinci, Einstein en dergelijke achter elkaar en eindigt dan met jezelf, want jij past in dat rijtje. Tja.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:33 schreef Poppenkastpop het volgende:
Eigenlijk is die Apple-commercial wel erg cliché en simpel he ...
Saaie vrouw die Pauline Cornelissen en Paul houd van klassieke muziekquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:00 schreef JimboSlice het volgende:
Paulien Cornelissen geeft mij onaangename kriebels
De bastard de hooligan de schoft.quote:
Fontijn?quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:26 schreef tong80 het volgende:
Ach Pim Fontijn werd gekozen tot grootste Nederlander.
Ik vind datzelfde eigenlijk gelden voor Fortuyn. Het gaat om mensen die "Nederland veranderd hebben". De vraag is natuurlijk of dat een goede of een slechte verandering was, en dan komen je persoonlijke motieven en politieke opvattingen natuurlijk snel naar boven.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:33 schreef Poppenkastpop het volgende:
Eigenlijk is die Apple-commercial wel erg cliché en simpel he ...
Als iedereen een "crazy one" wordt, dan gaat alles goed? De crazy ones van Stichting Martijn? Anders "crazy one" Breivik? De Unabomber als "crazy one"?
Ook voor jou: heb je bewegend beeld van Van Leeuwenhoek?quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:29 schreef Knuck-les het volgende:
Antoni van Leeuwenhoek zat er niet in toch? Schande.
bronquote:Prem Radhakishun terug in De Wereld Draait Door
Prem Radhakishun zat maandag voor het eerst aan tafel in De Wereld Draait Door sinds zijn ontslag een jaar geleden als tafelheer. Hij was te gast met Paulien Cornelisse om te praten over mensen die Nederland hebben veranderd. Host Matthijs van Nieuwkerk was blij met de terugkeer van Radhakishun, die destijds werd ontslagen toen hij een tv-recensent beschuldigde van pedofilie. “Terug van weggeweest, en dat zeg ik met veel ple- zier: Prem Radhakishun. De schorsing zit erop“, zei hij.
Radhakishun was zaterdag nog te gast in het programma Sonja op Zaterdag, waarin hij steun kreeg van Sonja Barend. “Je wordt ingehuurd om dat te doen wat Matthijs zelf liever niet doet. Als je iemand inhuurt om de flinke jongen uit te hangen, dan moet je je handen er niet gelijk vanaf trekken“, oordeelde ze.
Barend gaf aan Radhakishun te missen in De Wereld Draait Door. “Als u zegt dat ik weer moet gaan, dan ga ik onmiddellijk”, zei hij daarop.
En zo geschiedde. “Als koningin Barend iets zegt, dan moet je luisteren“, gaf Radhakishun maandag aan in De Wereld Draait Door.
Ik vraag me af wie het lef heeft om Fortuyn eruit te gooien. Was ik maar BN'er, was na Hirsi Ali de eerste die ik eruit had gegooid.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 01:41 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Ik vind datzelfde eigenlijk gelden voor Fortuyn. Het gaat om mensen die "Nederland veranderd hebben". De vraag is natuurlijk of dat een goede of een slechte verandering was, en dan komen je persoonlijke motieven en politieke opvattingen natuurlijk snel naar boven.
Nee. Waarschijnlijk heeft ie geen zin of heeft hij het druk.quote:Ik heb hem niet gemist. Theo Maassen daarentegen wel. Is die ook geschorst?
Idd. En vroegtijdig overlijden is altijd een pré.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:23 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wat heeft die dan bereikt?
Beetje tegen alles en van nog wat schoppen lijkt me geen verdienste...
Ik ben geen Claudia fan, maar ze krijst toch niet? Ik vind haar sowieso niet zo heel veel toevoegen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:51 schreef Pitom het volgende:
Ligt het aan mij of heeft DWDD tegenwoordig echt alleen nog maar op wo en do interessante variatie in tafelgasten. Elke vrijdag MMH () was dan al zo, maar waarom gvd elke maandag Jan Mulder (
) en elke dinsdag die krijsende linkse pot (
).
Geniaal was die iddquote:
Binnen het format lijkt er sowieso weinig ruimte voor iets als dóórvragen, dus wat dat betreft heeft geen enkele tafelgast w.m.b. verder wat toe te voegen. En dat blijkt dan ook wel een beetje in de praktijk.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:44 schreef Cynix ® het volgende:
Ik ben geen Claudia fan, maar ze krijst toch niet? Ik vind haar sowieso niet zo heel veel toevoegen.
Of bedoel je Halina?
Ik heb nu al vochtige ogen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:50 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Geniaal was die idd
Jelle B. Corstius vanavond trouwens, ik sla over
Staat hier niet in de aanko?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:50 schreef Jac0bus het volgende:
Jelle B. Corstius vanavond trouwens, ik sla over
quote:Te gast in de uitzending van 11 oktober zijn: Jelle Brandt Corstius, H.J.A. Hofland, Roel Visser, Annemarie Oster en Richard Krajicek. Muziek is er van Rats on Rafts, tafeldame is Claudia de Breij.
zomg dat moet wel een hele heer zijn.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Drie zelfs. Drie letters
Het is net hogere wiskunde.
Hendrik Johannes Adrianus
Was van mtv toch?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:33 schreef UncleDolan het volgende:
Die Duitse neger, geniaal filmpje. Jammer dat het zo geknipt is.
Klopt. Dat knippen doen ze de laatste tijd wel vaker bij DWDD. Leuk fragment, wordt de clue eruit geknipt. Laat dat filmpje dan maar.quote:
Jazeker. Niks mis mee.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:45 schreef JimboSlice het volgende:
strategische plaatsing van brilmeisje
Nu briljakhals. Minder strategisch.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:45 schreef JimboSlice het volgende:
strategische plaatsing van brilmeisje
Of tegen die dode bever onder de kin van die wijsneus.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:47 schreef Specularium het volgende:
Je zou nog ruim 900 jaar tegen jakhals Erik moeten aankijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |