Maar hij praat er niet over. Een echte heer, blijkbaar.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:19 schreef Elusive het volgende:
matthijs heeft volgens mij meer stagiaires geprikt dan die jeroen paul
Gelijk djoeken...quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:19 schreef Elusive het volgende:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:20 schreef Specularium het volgende:
Weer een vrouw met gitaar die grappig wil doen.
HET WERKT NOOIT!
Ik denk dat ze langzaam aan wel zo'n beetje alle SOA's delen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:19 schreef Elusive het volgende:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:20 schreef Specularium het volgende:
Weer een vrouw met gitaar die grappig wil doen.
HET WERKT NOOIT!
Een umlaut op de u zetten ?quote:
Deze keer was Lucky Tv grappigquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:22 schreef Strani het volgende:
Hehe Lucky was weer leuk. Geen slechte aflevering.
Ja echt dubbelzinnigquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:27 schreef Poppenkastpop het volgende:
Jemig, die Dorine was wel tenenkrommend zeg.
Nee geen Karin Amatmoekrim gezien. Wie is dat trouwens?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:51 schreef Nober het volgende:
Ali? Die was vorige week nog bij Pauw200 en Witteman2000+
Was Karin Amatmoekrim ook bij DWDD? (Zal wel niet)
Die heeft een boek geschreven en vertelde daar over in P&W vorige week, lekker wijf!!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:00 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nee geen Karin Amatmoekrim gezien. Wie is dat trouwens?
Alsof het een masker isquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:13 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat heeft die Froger toch een vieze uitgezakte kuttekop!
ik val niet op vrouwenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:03 schreef Nober het volgende:
Die heeft een boek geschreven en vertelde daar over in P&W vorige week, lekker wijf!!
http://beta.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1112395
Geen idee ... Kom ook maar net binnenvallenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:21 schreef Tem het volgende:
Jaja, komen ze allemaal? Triggerfinger en Hans de Booij wil ik wel weer zien.
Ken hem ook niet Maar op zich geen slechte vertolkingquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:26 schreef Tem het volgende:
Hipster Blaudzun...ik ben er niet kapot van.
Die moeten toch allang achter de geraniumsquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:39 schreef chufi het volgende:
Saskia van Serge is er niet op vooruit gegaan ...
Ja dat ook maar ze gaan het nog een keer proberen met een nieuwe cdquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:41 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Die moeten toch allang achter de geraniums
De aandacht verdwijnt idd of het moet echt goed zijnquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:44 schreef Bosbeetle het volgende:
Het is gewoon lang niet zo leuk als ze het hele nummer zingen.
Nee maar het is een kindje van hem DWDDquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:52 schreef ddx het volgende:
Alleen niet echt programma voor Matthijs om te presenteren.
Speelden ze toen nog ? Ik heb ze ergens rond 1979-80 gezienquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:57 schreef Bosbeetle het volgende:
Gruppo sportivo die speelden op het afstudeer feest van mijn zus, één van mijn eerste exposures met een echte band. Dat moet in 1993 geweest zijn, toen was ik 12
Was in hun nadagen (wat wel blijkt uit het feit dat ze bij een afstudeer feest speelden)quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Speelden ze toen nog ? Ik heb ze ergens rond 1979-80 gezien
Blijkbaar toch welquote:Op zondag 9 oktober 2011 00:01 schreef Karina het volgende:
Lenny Kuhrbestaat die nog. Ik heb haar gemist schijnbaar bij DWDD.
En dan heb ik nog een hekel aan troubadoursquote:Op zondag 9 oktober 2011 00:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja, helaas moet ik bij haar ook alleen daar aan denken of aan de Troubadour.
Wat is er nou weer mis met herman van veen?quote:
Ik vind hem echt vreselijk.quote:Op zondag 9 oktober 2011 00:07 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis met herman van veen?
Waarom ik vind dat hij echt mooie nummers heeft en ze ook mooi zingt.quote:
Ik vind dat hij een zeikstem heeft.quote:Op zondag 9 oktober 2011 00:09 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Waarom ik vind dat hij echt mooie nummers heeft en ze ook mooi zingt.
Haha dat is van toontje lager tochquote:
Gelukkig kwam ik er een paar seconden eerder zelf achterquote:
quote:
quote:Op zondag 9 oktober 2011 00:14 schreef Karina het volgende:
Hij ziet eruit als een wielrenner die met pensioen is gegaan.
2x jaquote:Op zondag 9 oktober 2011 00:14 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik moet bij dit nummer altijd aan andré van duin denken
Dan heb je ook nog de oude The Gathering. Dat klinkt heel anders.quote:
Ik vind de nieuwere gathering ook wel tof, zelfs met die nieuwe zangeres maken ze goede muziek. Heb ze een half jaartje geleden nog gezienquote:Op zondag 9 oktober 2011 00:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dan heb je ook nog de oude The Gathering. Dat klinkt heel anders.
Niet meer kort en pittigquote:
Mogen dr tattoos wel?quote:Op zondag 9 oktober 2011 00:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Iets minder mascara en ze is nog mooier.
Ik denk niet dat ik nummers gehoord heb die het origineel overstegen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 00:25 schreef Tem het volgende:
Haalt het alleen bij lange na niet bij de uitvoering van The Pogues helaas.
Ja dat zeg je nu wel en dat denk ik ook , maar gaat ook gebeuren ....?quote:Op zondag 9 oktober 2011 00:27 schreef Karina het volgende:
Volgende week eerder naar Ned 3 zappen, dan zie ik het tenminste helemaal
Misschien moet ik het maar in mijn agenda zettenquote:Op zondag 9 oktober 2011 00:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat zeg je nu wel en dat denk ik ook , maar gaat ook gebeuren ....?
Ik ken datquote:Op zondag 9 oktober 2011 00:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Misschien moet ik het maar in mijn agenda zettenIk heb geen tvgids, dus vaak zie ik dingen pas als ik er toevallig langszap.
Als ze snel volgen, om nog even een slaatje uit het succes te slaan wel ja. Maar dit is nu 10 jaar later... Volgens mij is de film wel degelijk gewoon gemaakt omdat iedereen er echt zin in had.quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:49 schreef Felagund het volgende:
All Stars was tof, maar vervolgfilms vallen meestal tegen.
quote:KOMENDE UITZENDING
Te gast in de uitzending van maandag 10 oktober zijn: Peter Paul Muller, Danny de Munk, Thomas Acda, Daniël Boissevain, Cas Jansen, Kasper van Kooten en Paul Witteman. Muziek is er van trompettist Eric Vloeimans en tafelheer is Jan Mulder.
quote:KOMENDE UITZENDING
Te gast in de uitzending van maandag 10 oktober zijn: Peter Paul Muller, Danny de Munk, Thomas Acda, Daniël Boissevain, Cas Jansen, Kasper van Kooten, Paul Witteman, Paulien Cornelisse en Prem Radhakishun. Muziek is er van trompettist Eric Vloeimans en tafelheer is Jan Mulder.
WTF? Hij was toch verbannen?quote:Op maandag 10 oktober 2011 15:20 schreef Godtje het volgende:
Gvd Prem!![]()
Irritante schreeuwlelijk krijgt weer aandacht
[..]
Prem en All Stars cast, ik ga kijkenquote:Op maandag 10 oktober 2011 15:20 schreef Godtje het volgende:
Gvd Prem!![]()
Irritante schreeuwlelijk krijgt weer aandacht
[..]
Arme jij. Ik heb toen wel een stuk zitten kijken, maar ik ben toen geloof ik vrij snel afgehaakt.quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:42 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb een keer een hele avond Paulien Cornelisse gekeken in Zomergasten.
Jezus man, sterkte.quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:42 schreef DrDentz het volgende:
quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:00 schreef WammesWaggel het volgende:
Paulien Cornelisse is echt bijzonder onaantrekkelijk, best knap van haar ouders om zo'n misbaksel te brouwen.
No wayquote:Op maandag 10 oktober 2011 17:42 schreef DrDentz het volgende:
En wat nog meer?quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:14 schreef DrDentz het volgende:
Het ging er toen over dat ze van gezelligheid hield maar ook kon genieten van weggaan uit de gezelligheid.
Eigenlijk zijn de mensen die een kaartje voor een show van Paulien kopen minstens zo erg als zij dat is.quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:35 schreef DrDentz het volgende:
Op de kleuterschool moesten de kinderen een act uitbeelden. Henk-en-Ingrid-kinderen gingen prins en prinsesje spelen terwijl Paulien een mandarijn uitbeeldde.
Die Henk en Ingrid kids wisten toen al waar het geld zat.quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:35 schreef DrDentz het volgende:
Op de kleuterschool moesten de kinderen een act uitbeelden. Henk-en-Ingrid-kinderen gingen prins en prinsesje spelen terwijl Paulien een mandarijn uitbeeldde.
Wie is dat ook al weer?quote:
Tsja, spraakmakend is-ie meestal wel en Matthijs kan wel wat peper gebruiken.quote:
Dat is ook weer waar ja. Hoop dat ze niet gaan doen alsof er niets aan de hand is.quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:02 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Tsja, spraakmakend is-ie meestal wel en Matthijs kan wel wat peper gebruiken.
Dat linkse principes te (goed)koop zijn is niks nieuws, dus laat maar komen!
Slowjam 2.0.quote:Het boek 'De Namen uit de Grote Zaal' vertelt de geschiedenis van de grootste componisten ooit, die tegenwoordig steeds meer in de vergetelheid raken. Paul Witteman vertelt en Pianist Ralph van Raat en het Gesualdo Consort Amsterdam begeleiden hem muzikaal.
De serie was ook leuk, dus ik heb in dit geval wel goede hoop.quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:54 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Als ze snel volgen, om nog even een slaatje uit het succes te slaan wel ja. Maar dit is nu 10 jaar later... Volgens mij is de film wel degelijk gewoon gemaakt omdat iedereen er echt zin in had.
Wel debiel dat ze de serie genegeerd hebben (Acda's personage leeft in de sequel bijvoorbeeld gewoon nog).quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:07 schreef Felagund het volgende:
[..]
De serie was ook leuk, dus ik heb in dit geval wel goede hoop.
Mooi toch? Anders had Willem er niet ingezeten.quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:23 schreef Jivis het volgende:
[..]
Wel debiel dat ze de serie genegeerd hebben (Acda's personage leeft in de sequel bijvoorbeeld gewoon nog).
Hoi Matthijsquote:Op maandag 10 oktober 2011 19:27 schreef Glasse het volgende:
Hoi, DWDD is het beste programma op de tv
Opbokken Matthijs.quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:27 schreef Glasse het volgende:
Hoi, DWDD is het beste programma op de tv
En we zakken meteen door naar Neon Letters en Izzard. Vertrouwd, dat wel.quote:
Bedankt captain obviousquote:Op maandag 10 oktober 2011 19:35 schreef Ronaldsen het volgende:
De HBS waar Jan het over had, is gewoon de middelbare school.
Niet.quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:35 schreef Ronaldsen het volgende:
De HBS waar Jan het over had, is gewoon de middelbare school.
Drie keer raden wie er straks bij P&W zitten.quote:
Jeroen Pauw en Paul Witteman?quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:38 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Drie keer raden wie er straks bij P&W zitten.
Tijl Beckand?quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:38 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
http://pauwenwitteman.vara.nl/quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:38 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Oh, ik dacht Matthijs van Nieuwkerk.quote:
Voor het opstijgen wel.quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:41 schreef Glasse het volgende:
Huh hij belt in het vliegtuig, dat mag toch niet?
Niemand zegt er wat van als het een Moslim is...quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:41 schreef Glasse het volgende:
Van de VARA mag dat wel, hoor.quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:41 schreef Glasse het volgende:
?quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:43 schreef marcodej het volgende:
Mathijs weer met z'n "Nou en"... Terwijl hij al gaat janken als ze hem vragen hoe hij zijn eitje het liefst heeft.
idd, wie is dit?quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:46 schreef Glasse het volgende:
[..]
Ja, hij is zodat hij 0x heeft gewonnen.
quote:
Zo is het!quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:47 schreef JimboSlice het volgende:
Addy hoeft niet te winnen, het is namelijk Addy
Iets van Local Natives.quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:48 schreef crossover het volgende:
Welk liedje is dat tijdens de jakhalzen?
Hij zorgde er voor dat anderen konden winnen. Een betere knecht was er niet.quote:
Dan nog, met je moeder op die leeftijd naar het concertgebouw om naar beethoven te luisteren... hij werd vroeger zeker gepest op school.quote:
Ja, stel je voor, naar goede muziek luisteren.quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:51 schreef YazooW het volgende:
[..]
Dan nog, met je moeder op die leeftijd naar het concertgebouw om naar beethoven te luisteren... hij werd vroeger zeker gepest op school.
Ik val niet op jongens. En dat meisje is niet echt bijzonderquote:Op maandag 10 oktober 2011 19:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gelukkig zit er nog wat leuks in beeld achter hem
Sharp knees ofniet?quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:52 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik val niet op jongens. En dat meisje is niet echt bijzonder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |