Maar hij praat er niet over. Een echte heer, blijkbaar.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:19 schreef Elusive het volgende:
matthijs heeft volgens mij meer stagiaires geprikt dan die jeroen paul
Gelijk djoeken...quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:19 schreef Elusive het volgende:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:20 schreef Specularium het volgende:
Weer een vrouw met gitaar die grappig wil doen.
HET WERKT NOOIT!
Ik denk dat ze langzaam aan wel zo'n beetje alle SOA's delen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:19 schreef Elusive het volgende:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:20 schreef Specularium het volgende:
Weer een vrouw met gitaar die grappig wil doen.
HET WERKT NOOIT!
Een umlaut op de u zetten ?quote:
Deze keer was Lucky Tv grappigquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:22 schreef Strani het volgende:
Hehe Lucky was weer leuk. Geen slechte aflevering.
Ja echt dubbelzinnigquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:27 schreef Poppenkastpop het volgende:
Jemig, die Dorine was wel tenenkrommend zeg.
Nee geen Karin Amatmoekrim gezien. Wie is dat trouwens?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:51 schreef Nober het volgende:
Ali? Die was vorige week nog bij Pauw200 en Witteman2000+
Was Karin Amatmoekrim ook bij DWDD? (Zal wel niet)
Die heeft een boek geschreven en vertelde daar over in P&W vorige week, lekker wijf!!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:00 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nee geen Karin Amatmoekrim gezien. Wie is dat trouwens?
Alsof het een masker isquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:13 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat heeft die Froger toch een vieze uitgezakte kuttekop!
ik val niet op vrouwenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:03 schreef Nober het volgende:
Die heeft een boek geschreven en vertelde daar over in P&W vorige week, lekker wijf!!
http://beta.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1112395
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |