Nee, helaas. Had geen sleutel van die auto hequote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:41 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Kon je die niet zelf verwisselen?
Zo goed? Ben geen modje in WGR maar in C&H, maar heb dit ff vrijwillig gedaan. Als het goed is genereerd hij met de volgende topic-serie het zonder die <br> tagquote:
je bent geweldigquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:54 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zo goed? Ben geen modje in WGR maar in C&H, maar heb dit ff vrijwillig gedaan. Als het goed is genereerd hij met de volgende topic-serie het zonder die <br> tag
Pietertje zal vroegah vast veul pindakaas gevroten hebben, dus gaan we maar uit van het goedequote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:04 schreef carboni het volgende:
Topic gaat snel, we halen die AH gasten nog eens in.
Bakker is gelukkig weg. Maar kunzt die kunz de job wel?
Undercover"bazen" pik je er zo uit bij PostNL. Een rare herintreder met cameraploeg die spreek over "deppots" in plaats van depôtquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:39 schreef ErwinRommel het volgende:
De mannen en vrouwen aan de top snappen er de ballen van, maar dat was reeds bekend!!!
Dat ze eens als "undercover baas" meelopen met de gewone man die het echte veldwerk doet.
Lijkt mij ook zo dat je die gelijk herkentquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:16 schreef carboni het volgende:
[..]
Undercover"bazen" pik je er zo uit bij PostNL. Een rare herintreder met cameraploeg die spreek over "deppots" in plaats van depôt.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:16 schreef carboni het volgende:
[..]
Undercover"bazen" pik je er zo uit bij PostNL. Een rare herintreder met cameraploeg die spreek over "deppots" in plaats van depôt.
was wel spoed mag ik hopen? het is zondag!quote:Op zondag 2 oktober 2011 07:19 schreef ErwinRommel het volgende:
Pffff, uitslapen is me ook niet gegunt zeg,.......TC belde me net wakker
Het was een andere fietsenmaker.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:40 schreef sbientje het volgende:
[..]
neem aan dat je die kosten wel terugkrijgt bij de fietsenmaker,w at een lul de behanger
ja dat begreep ik, maar ik zou toch teruggaan naar fietsenmaker 1 en op zijn minst mijn geld terug willen, wat een gepruts!quote:Op zondag 2 oktober 2011 10:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het was een andere fietsenmaker.
Fietsenmaker nummer 2 kwam erachter..
Ik laat het maar zo..Ik ga iig nooit meer naar fietsenmaker nummer 1
Misschien zou ik dat wel moeten doen ja.quote:Op zondag 2 oktober 2011 11:04 schreef sbientje het volgende:
[..]
ja dat begreep ik, maar ik zou toch teruggaan naar fietsenmaker 1 en op zijn minst mijn geld terug willen, wat een gepruts!
Nee, geen spoedquote:Op zondag 2 oktober 2011 09:09 schreef sbientje het volgende:
[..]
was wel spoed mag ik hopen? het is zondag!
daar zou ik serieus niet blij mee zijnquote:Op zondag 2 oktober 2011 13:22 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee, geen spoed![]()
Of ik wist dat ik morgen een andere rit moest rijden dan normaal
ronduit belachelijk zoiets.quote:Op zondag 2 oktober 2011 13:37 schreef sbientje het volgende:
[..]
daar zou ik serieus niet blij mee zijn
Ja dat is waar. Het zou fijn zijn als je bij het online solliciteren aan kan geven op welke dagdelen je beschikbaar bent. Helaas staan de dagdelen waarvoor je solliciteert vast dus is een keuze niet mogelijk.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
In overleg is er wellicht wat mogelijk?
Post op zondag, met HAH erbij? Dan heeft ze de zaterdag dus gewoon verzuimd haar werk te doen!!!quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:05 schreef sbientje het volgende:
ik was gisteren uit eten, zat op t terras en toen zag ik een collega van tnt de post bezorgen. op zondagavond.. Het was zeker de post want ik herkende het HAH.. ze zag mij niet. Ik weet niet echt of ik het moet melden of niet. Eerlijk gezegd vind ik het niet kunnen, maar ja
no shit sherlockquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:53 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Post op zondag, met HAH erbij? Dan heeft ze de zaterdag dus gewoon verzuimd haar werk te doen!!!
In ben géén NSB'er, maar wat die collega geflikt heeft kan echt niet door de beugel, en JA, ik zou het melden aan de TC. Aan zulk soort collega's heb je niks.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:39 schreef sbientje het volgende:
[..]
no shit sherlockdat is dus ook precies mijn probleem, moet ik dat melden of niet? ik vind het wat matennaaierig maar aan de andere kant, als jij op zaterdag moet werken vind ik dat je het ook op zaterdag moet uitvoeren. en niet op zondag om 7 uur ofzo
PostNL heeft het liefste dat je parttime werkt maar fulltime beschikbaar bentquote:Op maandag 3 oktober 2011 18:10 schreef Blistering het volgende:
Zit ook te twijfelen of ik zal solliciteren voor postsorteerder. Maar denk eigenlijk dat 't weinig zin heeft i.v.m. school. Moet aangeven of ik 's ochtends of 's middags kan, maar kan 2 dagen 's middags en 3 dagen 's ochtends. Lekker handig dusGaat 'm dus waarschijnlijk niet worden.
Maar lachen is dat je als je op 31-12-2010 een paar rolletjes "1 zegel" had gekocht je nog steeds voor 44 ct kon posten in 2013quote:Op maandag 3 oktober 2011 10:33 schreef Peterselieman het volgende:
De bedoeling van de cijfers op de postzegels is ook wel duidelijk geworden. Ze kosten vanaf 1 januari straks 50 cent ipv 46 cent nu.
Vandaag Gamma, C1000, Karwei en nog iets mbt electronica. 4x dus.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:00 schreef ellenatmars het volgende:
Oeh, voortaan de 'standaard' c1000 dus voortaan op Dinsdag mee?![]()
Wel balen als de Gamma er bij zit... En die flutblaadjes op zaterdag
Persoonlijk zou ik het niet melden, allereerst omdat het me niet boeit wanneer ze het weg brengen áls ze het maar wegbrengen en ik het niet hoef te doenquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:39 schreef sbientje het volgende:
[..]
no shit sherlockdat is dus ook precies mijn probleem, moet ik dat melden of niet? ik vind het wat matennaaierig maar aan de andere kant, als jij op zaterdag moet werken vind ik dat je het ook op zaterdag moet uitvoeren. en niet op zondag om 7 uur ofzo
Nou, je kan iig niet beweren dat hij niet communiceertquote:Op zondag 2 oktober 2011 07:19 schreef ErwinRommel het volgende:
Pffff, uitslapen is me ook niet gegunt zeg,.......TC belde me net wakker
Ja dat zeggen er echt heeeeeel veeeeeelquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:40 schreef Deezertje het volgende:
Ook zo bemoedigend om bij elk huis te horen, nadat je vijf tassen HAH hebt geladen: ''Nou, die folders had je wel achterwege mogen laten hoor!''
Ja, dus nu hamsteren!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 01:50 schreef carboni het volgende:
[..]
Maar lachen is dat je als je op 31-12-2010 een paar rolletjes "1 zegel" had gekocht je nog steeds voor 44 ct kon posten in 2013
Container neerzetten????quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:04 schreef lbeew het volgende:
@ErwinRommel, ik dacht dat autobedrijf niks hoefde uit te lopen op de depots, gewoon container neerzetten en klaar?
True, maar je hebt er tussen zitten, in met name de bible-belt waar ik dus werk ze die krengen wel dolgraag sparen. Kunnen ze weer op koopjesjacht (ivm grote gezinnen in 1 huis)quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:41 schreef gridjuh het volgende:
[..]
Ja dat zeggen er echt heeeeeel veeeeeel
Alles wordt nu al in een container gedumpt en zoek het maar uitquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:29 schreef ErwinRommel het volgende:
Container neerzetten????![]()
Was dat maar zo zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |