zie TTquote:Op woensdag 28 september 2011 20:05 schreef Karina het volgende:
Die stekker weer, hoe vaak hebben we dat al gezien?
If only there was een alternatief.quote:Op woensdag 28 september 2011 20:03 schreef Karina het volgende:
De mannen hier houden van domme vrouwen blijkbaar.
Wat zeg je?quote:Op woensdag 28 september 2011 20:06 schreef Modus het volgende:
[..]
If only there was een alternatief.
Voor hem zal het nog een hele klus zijn om een nog dommere vrouw te vinden.quote:
Tamelijk.quote:Op woensdag 28 september 2011 20:06 schreef OProg het volgende:
Dat ben ik dan wel weer met Jan eens. Die stekkerdoos was zo treurig.
Eig net zo treurig als het niveau van deze uitzending.
Onder tijdsdruk werken is beterquote:Op woensdag 28 september 2011 20:09 schreef BobW het volgende:
[..]
Wilde het net zeggen
En hij had nog zelfs twee dagen de tijd.
Van Nieuwkerk ook.quote:Op woensdag 28 september 2011 19:59 schreef Karina het volgende:
Van overspel weet Jan vast wel iets.
Lekker iemand onder druk zetten tegenover een miljoen kijkersquote:Op woensdag 28 september 2011 20:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
http://zappen.blog.nl/avr(...)etjes-gaat-toch-door
CCCP gaat er niet akkoord mee blijkbaar. Die hebben gisteren ook de deal niet eens bevestigd volgens mij. Mathijs wou gewoon veel te graag dat de deal daar tot stand kwam.
Jazeker.quote:Op donderdag 29 september 2011 17:51 schreef Tem het volgende:
Rob wijnberg is dan wel weer een leuke gast.
Dé Famke Janssen?quote:Op donderdag 29 september 2011 15:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
Gasten in de uitzending van 29 september 2011 zijn: Alexander Klöpping, Rob Wijnberg, Famke Janssen, Antoinette Beumer, Marjolein Beumer en Wendy van Dijk. Muziek is er van Palio Superspeed Donkey, tafeldame is Hanna Bervoets.
Hmmm Famke Janssen. En de zogenaamde nerd is er ook weer.
Een beetje een wijsneusje tochquote:Op donderdag 29 september 2011 17:51 schreef Tem het volgende:
Rob wijnberg is dan wel weer een leuke gast.
Rob wijsneusje. Beetje wel maar hij maakt een goede krant en het is een slimme gast. Het zal wel in en uit m'n reet zijn met Matthijs.quote:Op donderdag 29 september 2011 18:48 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Een beetje een wijsneusje toch
quote:Op donderdag 29 september 2011 19:34 schreef marcodej het volgende:
Wat een viezig wijf. Nog viezer dan Agnes Jongerius.
Via twitter....quote:Op donderdag 29 september 2011 19:41 schreef Karina het volgende:
Straks staat op FB ook: "ik zit nu te FOK!ken"
Ja precies ja. Mensen doen het alleen maar allemaal 'omdat iedereen het doet'. Ja dat houdt zichzelf wel in stand ja. Maar laten we nou niet doen alsof het een onomkeerbaar proces is.quote:Op donderdag 29 september 2011 19:40 schreef Karina het volgende:
Je moet welik moet helemaal niets.
Zonder presentator is het programma toch anders.quote:Op donderdag 29 september 2011 19:31 schreef DrDentz het volgende:
Is die Eddie Izzard-fan op de redactie nog niet ontslagen
Ja, kwam ik een paar maanden geleden pas achter.quote:Op donderdag 29 september 2011 19:50 schreef marcodej het volgende:
Die timeline is toch gewoon een ding die je aan of uit kan zetten?
Vrij grof gezicht.quote:Op donderdag 29 september 2011 19:50 schreef Karina het volgende:
Ik vind Femke iets mannelijks hebben.
leukquote:Op donderdag 29 september 2011 19:58 schreef Karina het volgende:
Interessante sexuele voorlichting was dat.
ja dat dacht ik ook alquote:Op donderdag 29 september 2011 20:00 schreef ConscienceNL het volgende:
Oud Jan de Hoop filmpje is oud.
ja het valt mij ook niet tegen hoor, die stem verwacht je niet echt bij zo'n jochiequote:
De Beatles waren eerderquote:
Eten denk ik.quote:Op donderdag 29 september 2011 20:08 schreef StephanL het volgende:
Jesus 275 kilo. Hoe kan je zo ver komen als je slank bent
vind ik ook onbegrijpelijkquote:Op donderdag 29 september 2011 20:08 schreef StephanL het volgende:
Jesus 275 kilo. Hoe kan je zo ver komen als je slank bent
Daar is vast al wel wat van weggehaald, anders zou ie er nu nooit zo uitzien.quote:Op donderdag 29 september 2011 20:11 schreef alors het volgende:
zomg, ik ben wel benieuwd hoeveel vel hij dan nog heeft...
lekker opbakkenquote:Op donderdag 29 september 2011 20:12 schreef Karina het volgende:
Zou de overtollige huid weggesneden zijn? Dat verdwijnt toch niet vanzelf, als het zoveel is.
ik hoop 't voor 'm, ziet er nu sowieso niet uit.quote:Op donderdag 29 september 2011 20:12 schreef Karina het volgende:
Zou de overtollige huid weggesneden zijn? Dat verdwijnt toch niet vanzelf, als het zoveel is.
Als je maar blijft sportenquote:Op donderdag 29 september 2011 20:14 schreef Silenus het volgende:
Ik wilde net een frietje halen maar na dit filmpje ga ik toch maar naar de supermarkt voor een maaltijdsalade.
Als het zo rationeel zou zijn was ie natuurlijk nooit zo geworden hequote:Op donderdag 29 september 2011 20:13 schreef Karina het volgende:
Toch snap ik het niet, op een gegeven moment dan kots je toch van al dat eten?
Ik bedoel, letterlijk kotsen, hoe krijg je dat allemaal naar binnen? Ik kan me daar echt niets bij voorstellen.quote:Op donderdag 29 september 2011 20:14 schreef Modus het volgende:
[..]
Als het zo rationeel zou zijn was ie natuurlijk nooit zo geworden he.
Misschien werkt elke vetkwab als extra mond?quote:Op donderdag 29 september 2011 20:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik bedoel, letterlijk kotsen, hoe krijg je dat allemaal naar binnen? Ik kan me daar echt niets bij voorstellen.
Hoeveel eet hij dan? Het zal natuurlijk niet binnen een jaar zo gebeurd zijn, lijkt me.quote:Op donderdag 29 september 2011 20:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik bedoel, letterlijk kotsen, hoe krijg je dat allemaal naar binnen? Ik kan me daar echt niets bij voorstellen.
Dat heeft hij niet verteld, wat hij dan allemaal at op een dag.quote:Op donderdag 29 september 2011 20:16 schreef DrDurden het volgende:
[..]
Hoeveel eet hij dan? Het zal natuurlijk niet binnen een jaar zo gebeurd zijn, lijkt me.
Ben geen expert, maar maag rekt ook steeds verder op waardoor je 'vol-moment' steeds verder weg komt te liggen, denk ik.quote:Op donderdag 29 september 2011 20:15 schreef Karina het volgende:
uitzending kijkenquote:Op donderdag 29 september 2011 20:16 schreef DrDurden het volgende:
[..]
Hoeveel eet hij dan? Het zal natuurlijk niet binnen een jaar zo gebeurd zijn, lijkt me.
DWDD duurt ook maar 3 kwartier natuurlijk.quote:Op donderdag 29 september 2011 20:17 schreef Karina het volgende:
Dat heeft hij niet verteld, wat hij dan allemaal at op een dag.
Jij denkt dat het toeval is?quote:Op donderdag 29 september 2011 20:19 schreef Godtje het volgende:
Lucky best ongepast op de dag van Alphen rapport
Haha inderdaad. Tsjonge, dat ze dat nou nét vandaag doen zeg!quote:Op donderdag 29 september 2011 20:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij denkt dat het toeval is?
Dat zeg ik niet. Vind het ongepast. En niet grappig maar dat is een andere discussie.quote:Op donderdag 29 september 2011 20:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij denkt dat het toeval is?
Ik vind dat ze iets Daphne Bunskoekerigs heeft...quote:Op donderdag 29 september 2011 19:50 schreef Karina het volgende:
Ik vind Femke iets mannelijks hebben.
Ze is ook al 46...quote:Op donderdag 29 september 2011 19:55 schreef Modus het volgende:
Ik vind haar ook niet bepaald een aantrekkelijke vrouw.
Mee eens. Ze was niet eens echt vervelend, lelijk of onsympathiek maar het was een beetje nep ofzo. Zeg niet dat het nep was, maar zo kwam het een beetje over.quote:Op vrijdag 30 september 2011 01:03 schreef Yi-Long het volgende:
Famke Jansen zag er niet uit idd, al kan dat ook zijn omdat haar kop helemaal strak stond, misschien van de zenuwen, misschien van de plastische chirurgie/botox, or misschien door die glim-glim make-up die ze op had....
... maar ze zag er echt niet uit. Kwam ook helemaal niet (meer) spontaan over eigenlijk. Beetje ongemakkelijk en .... mjah... arrogant wil ik niet zeggen, maar gewoon niet echt 'leuk'.
Heb ik iets gemist?quote:Op vrijdag 30 september 2011 10:27 schreef heiden6 het volgende:
Gadverdamme, wat is die ex-voetballer een wandelend gezwel. Ik kan zijn domme geschreeuw geen seconde aanhoren zonder te moeten kotsen en te hopen dat ik daarmee zijn keelgat dichtkrijg. . Walgelijk mannetje.
Ja dat zei Matthijs goedquote:Op vrijdag 30 september 2011 12:43 schreef pberends het volgende:
Van Nieuwkerk tegen Klopping: "Doe niet zo sneu man"
Eerst bazenopmerking van Matthijs.
Bedankt voor je uitleg. Nu snappen we het pas.quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:34 schreef bloodymary1 het volgende:
. Klopping probeerde Van Nieuwkerk neer te zetten als een ouwe zak die nergens iets van af wist en dan zelf net doen of Facebook nog het enige communicatiemiddel is, met zijn: hoe stuur jij dan uitnodigingen, per fax? Beetje dom dat die Facebookers nu pas inzien dat je zelf je hele privacy te grabbel hebt gegooid.
Ja, dat vond ik ook. Hij had veel meer zinnigs te zeggen dan Klopping.quote:Op vrijdag 30 september 2011 17:25 schreef Tem het volgende:
Beetje jammer dat Wijnberg maar 2 zinnen mocht zeggen...
quote:MEDIA-UITZENDING 30-9-2011
Elke laatste vrijdag van de maand blikken we in DWDD terug op de afgelopen televisiemaand. Drie gasten bespreken welke personen en kwesties dominant in de media aanwezig waren. Ook tonen zij hun favoriete tv-moment van de afgelopen maand.
Vanavond komen in de uitzending de volgende gasten en onderwerpen aan bod:
- SP-leider Emile Roemer over de Algemene Beschouwingen.
- John de Mol over het nog grotere succes van het tweede seizoen van The Voice of Holland.
- Eva Jinek over haar overstap van de NOS naar WNL.
Ik was er net mee bezig en toen zag ik dat jij het al posttequote:
"If you have it, flaunt it!"quote:
Wel een soort beetje grappig.quote:
Ja, burnout, come on. Dat bestónd in zijn tijd niet eens.quote:
Dat iemand die zo ontspannen leeft, nog een burnout op kan lopenquote:Op vrijdag 30 september 2011 19:33 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ja, burnout, come on. Dat bestónd in zijn tijd niet eens.
mode ziektequote:Op vrijdag 30 september 2011 19:33 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ja, burnout, come on. Dat bestónd in zijn tijd niet eens.
hoezo??? doe eens normaal manquote:Op vrijdag 30 september 2011 19:37 schreef Cynix ® het volgende:
Weer dat genuil over die islamitische aap. Kunnen ze nou een keer normaal doen?
Die moeder is toch Wendy?quote:
Die trekt straks dat masker uit.quote:
Matthijs moet zich schamen.quote:
Die masker?quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:38 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Die trekt straks die masker uit.
Gelukkig gemist.quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:40 schreef Karina het volgende:
Oh die filmkwis, wat aan vreselijk gedoe was dat, met die acteermomentjes
Wat is dat nou weer voor onzin?quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:43 schreef Elusive het volgende:
....en daarom de subsidie op "kunt en muziek" met onmiddellijke ingang afschaffen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |