quote:Real Madrid - Ajax: vanavond staan ze weer tegenover elkaar. Wij blikken terug op de wedstrijd van 22 november 1995. De wedstrijd waarbij Ajax, na winst, een staande ovatie van de Madrilenen kreeg. Aan tafel: Kiki Musampa, Martijn Reuser en Frits Barend.
Michiel van Erp gaat een vierdelige televisieserie over het leven van Ramses Shaffy regisseren. Vanavond is hij samen met acteur Maarten Heijmans en Liesbeth List te gast om over de serie te vertellen.
Sander van de Pavert: de maker van LuckyTV heeft vorige week voor heel wat opschudding gezorgd met zijn filmpjes. Vanavond vertelt hij in de uitzending over zijn werk.
Tafeldame is Claudia de Breij.
Dit, voor anderen wordt er een speciale ere uitzending gegeven maar niets voor cuby.quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:08 schreef Jac0bus het volgende:
WTF? In DWDD krijgt elk flutbandje wel aandacht, en muziek in het algemeen, maar als Harry Muskee overlijdt wordt dat niet eens besproken?
Wie weet wilde ze het niet in een halve uitzending doen (CL voetbal) of hebben ze meer voorbereiding nodig.quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:08 schreef Jac0bus het volgende:
WTF? In DWDD krijgt elk flutbandje wel aandacht, en muziek in het algemeen, maar als Harry Muskee overlijdt wordt dat niet eens besproken?
Alleen de artiesten die Matthijs van Nieuwkerk zelf bewonderd krijgen een speciale uitzending in DWDD.quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:08 schreef Jac0bus het volgende:
Ik vind die ere-uitzendingen echt niets. Ook omdat het 9 van de 10 keer over mensen van 70+ gaat die meestal weinig voor mij (en mijn hele generatie) betekend hebben. Harry Muskee zal een geweldige blues-muzikant geweest zijn en veel betekend hebben voor dat genre, maar ik en vele anderen hoeven er niet een hele uitzending over te zien. Prima dat er een journaal-itempje over komt of dat ze het er even over hebben bij DWDD, maar je moet het niet overdrijven.quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:19 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dit, voor anderen wordt er een speciale ere uitzending gegeven maar niets voor cuby.
Owhhhh, dit is wel naar nieuwsquote:Op dinsdag 27 september 2011 18:49 schreef Godtje het volgende:
Godver!
DWDD gaat het nog druk krijgen!
David Croft ('Allo 'Allo) overleden
Ik denk dat hij het wel al weet. Sterker nog misschien wilde hij er zelf wel mee stoppen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:15 schreef MilaNL het volgende:
Kan hij Matthijs even vragen waarom LuckyLife na 1 week van de buis is gegooid.
Een hele uitzending hoeft niet, een itempje was leuk geweest. Johan Derksen had er mooi over kunnen vertellen lijkt me. Al wil die geloof ik niet meer in DWDD zitten nadat hij vorige keer werd afgebeld.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:06 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik vind die ere-uitzendingen echt niets. Ook omdat het 9 van de 10 keer over mensen van 70+ gaat die meestal weinig voor mij (en mijn hele generatie) betekend hebben. Harry Muskee zal een geweldige blues-muzikant geweest zijn en veel betekend hebben voor dat genre, maar ik en vele anderen hoeven er niet een hele uitzending over te zien. Prima dat er een journaal-itempje over komt of dat ze het er even over hebben bij DWDD, maar je moet het niet overdrijven.
Wat wel een goeie beslissing was.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:15 schreef MilaNL het volgende:
Kan hij Matthijs even vragen waarom LuckyLife na 1 week van de buis is gegooid.
Ben ik wel benieuwd naar, ja.quote:
Vreemd idd.quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:08 schreef Jac0bus het volgende:
Dat heeft iedereen toch wel eens, een onderwerp wat hem of haar niet boeit.quote:
quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:35 schreef Karina het volgende:
Ik miste een klein stukje, is dat Musampa?
Gelukkig is hierna ook de hele avond voetbal. Maarja DWDD gaat altijd over Ajax.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:36 schreef BobW het volgende:
[..]
Dat heeft iedereen toch wel eens, een onderwerp wat hem of haar niet boeit.
Ik vind het wel leuk.
[..]
Ik vind het ook leuk, toevallig van de week nog een stukje van deze wedstrijd gezien met een heel apart camera perspectief.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:36 schreef BobW het volgende:
[..]
Dat heeft iedereen toch wel eens, een onderwerp wat hem of haar niet boeit.
Ik vind het wel leuk.
[..]
2xquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ajax heeft altijd in Madrid goed gevoetbalt
quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zoals ik mij dus voel tijdens al die onderwerpen over vage dingen...
Heerenveen!quote:
Als ze vanavond flink klop krijgen dan hoor je ze morgen niet..quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:36 schreef Tem het volgende:
[..]
Gelukkig is hierna ook de hele avond voetbal. Maarja DWDD gaat altijd over Ajax.
Niets mis met dat accentquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:36 schreef alors het volgende:
KikiIk vind Martijn Reuser best een mooie man, maar damn dat accent is zoo leejluhhk
Waarschijnlijk niet inderdaad. Staat die Reuser nu op de markt bh's te verkopen?quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:38 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Als ze vanavond flink klop krijgen dan hoor je ze morgen niet..
grooowttuuh cups kleeeihhhne cups, fooor elk wat wils!!!quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:39 schreef Tem het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet inderdaad. Staat die Reuser nu op de markt bh's te verkopen?
Geehn cup teveehlquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:40 schreef alors het volgende:
[..]
grooowttuuh cups kleeeihhhne cups, fooor elk wat wils!!!
Want Amsterdammer.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoho, Shaffie moet nog wat aandacht he!
Onterecht afgekeurd doelpunt op WK2010, was nog veel duidelijker dan die van Ajax net.quote:
Lampard tog.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:45 schreef Modus het volgende:
[..]
Onterecht afgekeurd doelpunt op WK2010, was nog veel duidelijker dan die van Ajax net.
Kan hem niet vinden op YT zo snel.
Tegen Duitsland, toch?quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:45 schreef Modus het volgende:
[..]
Onterecht afgekeurd doelpunt op WK2010, was nog veel duidelijker dan die van Ajax net.
twitter:sjoerdmossou twitterde op dinsdag 27-09-2011 om 19:39:52'We', zegt Frits Barend. 'We', zegt Van Nieuwkerk. Wat een gezellig Amsterdams onderonsje. #dwdd #Ajax reageer retweet
Nee hoor, maar was wel een goed idee geweestquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:46 schreef Cynix ® het volgende:
Heb ik de RTL shit-bel-sms-show Op zoek naar de nieuwe Ramses gemist?
quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:45 schreef Modus het volgende:
[..]
Kan nog voor Liesbeth.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:47 schreef Karina het volgende:
Nee hoor, maar was wel een goed idee geweestOp zoek naar is trouwens van de Avro.
Volgens is de Avro daarmee gestopt en zou RTL dat overnemen...quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee hoor, maar was wel een goed idee geweestOp zoek naar is trouwens van de Avro.
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:49 schreef Tem het volgende:
Ramses moest niets van Liesbeth hebben seksueel gezien.
Tjah, je bent een rotterdammert of je bent het niet he. Kankeren zit in de genen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:46 schreef Caland het volgende:
twitter:sjoerdmossou twitterde op dinsdag 27-09-2011 om 19:39:52'We', zegt Frits Barend. 'We', zegt Van Nieuwkerk. Wat een gezellig Amsterdams onderonsje. #dwdd #Ajax reageer retweet
Oh ja klopt, want Saturday Night Fever op zoek komt bij RTL binnenkort.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:49 schreef alors het volgende:
[..]
Volgens is de Avro daarmee gestopt en zou RTL dat overnemen...
quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:51 schreef msnk het volgende:
[..]
Tjah, je bent een rotterdammert of je bent het niet he. Kankeren zit in de genen.
Zou zomaar kunnen Patchquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:50 schreef Patch het volgende:
Liesbeth List heeft dezelfde gele jurk aan als in het filmpje van Tem toch???
Voor degenen die later ingeschakeld hebben.quote:
quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:59 schreef Karina het volgende:
Die Sander moet maar eens vaker uit zijn studiootje komen
die boeren voiceoverquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:04 schreef Ronaldsen het volgende:
Dit waren wel de leukste lucky's ooit
quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:06 schreef Cee het volgende:
Zit Martijn Reuser daar achter 'm? (Sorry, schakel net in).
De boeren
Dat is Frits Barend rechts van hemquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:06 schreef Cee het volgende:
[..]
Jammer van die vrouw rechts dan weer.
Nee, dit was echt een vrouw.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is Frits Barend rechts van hem
Dat is te makkelijk, dit is leukerquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:08 schreef Pino112 het volgende:
Hij had NL ondertitel moeten doen, en niet de stem aanpassen.
Dat is een meme, dat snappen tv kijkers niet.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:08 schreef Pino112 het volgende:
Dat is al zo vaak gedaan.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:08 schreef Pino112 het volgende:
Vast. Maar niet veel. Die pretoogjes.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:13 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Nou nou, dan lopen er wel betere rond
Te grappigquote:
Geheel met jou eens ..Dat viel mij ook tegen van DWDDquote:Op dinsdag 27 september 2011 18:08 schreef Jac0bus het volgende:
Neen , er wordt een vierdelige drama serie rondom Ramses gemaakt door Michiel.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:46 schreef Cynix ® het volgende:
Heb ik de RTL shit-bel-sms-show Op zoek naar de nieuwe Ramses gemist?
http://www.mediacourant.nl/?p=114469quote:VPRO baalt van lage kijkcijfers Theo Maassen
Geplaatst op Tue 27 Sep 2011 om 13:17
De VPRO baalt ervan dat de komediese- rie Geen Probleem met Theo Maassen weinig kijkers trekt. Er keken vorige week slechts 70.000 mensen naar de comedy op Nederland 3. “We hebben flink de pest in! We krijgen goeie reacties op de serie, ook op Twitter. De concurrentie is echt moordend geworden“, zegt Karin de Blok, hoofdredacteur tv. Geen Probleem is donderdag eenmalig niet te zien in verband met een thema-avond van BNN. “Ik ben bang dat we de kijker daarna helemaal kwijt zijn.“
Inhoudelijk mankeert er volgens De Blok niets aan de komedie. “We brengen de serie in elk geval op dvd uit. Want mijn trots voor deze reeks is door de tegenvallende kijkcijfers niet veranderd.”
De omroep laat momenteel kijkcijferonderzoek uitvoeren. “Als uit het onderzoek blijkt dat de serie het op een andere zender, Nederland 2 bijvoorbeeld, beter zou hebben gedaan, is het de bedoeling deze gedurende de zomer op dat net te herhalen.”
Geen Probleem is een zesdelige tragikomedie met Maasen, Wim Helsen en Stefaan Van Brabandt in de hoofdrol. De serie gaat over drie boezemvrienden die gesprekken voeren over zowel de grot van Plato, vrouwen, hedendaagse cinema, vegetarisch eten als over de vorm van een gemiddelde balzak.
Dat dan weer wel idd.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:29 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Een hele uitzending hoeft niet, een itempje was leuk geweest. Johan Derksen had er mooi over kunnen vertellen lijkt me. Al wil die geloof ik niet meer in DWDD zitten nadat hij vorige keer werd afgebeld.
Vooral dat shot dat hij nog rustig een glas water drinktquote:
Deze ken ik niet eens. Lolll. Leuk werk heeft de mayker van luckytv otrouwens.quote:
quote:
Het is dan ook een enorm slecht programma. Had het laatst even opstaan, en in 20 minuten ging het zo'n 30 keer over smurfen en seks met smurfin. Gaat echt nergens over.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:34 schreef pberends het volgende:
[..]
http://www.mediacourant.nl/?p=114469
Niet echt een succes ondanks de promotie bij DWDD.
Duren die dingen niet iets van 30 seconden, ofzo? Volgens mij passen alle afleveringen makkelijk op een dvdquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:46 schreef Grunsfan het volgende:
[..]![]()
![]()
Lucky is zo briljant! er moet echt een dvd met de beste afleveringen komen!
Deze?quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:25 schreef Veerboot het volgende:
Kan 'm jammer genoeg niet meer vinden, maar die Lucky TV met Joran van der Sloot net na de beruchte Peter R. de Vries-uitzending was ook top.
Het is veel te duf inderdaad, en veel te verwijfd. Theo Maassen doet net of mannen onderling allemaal halve wijven zijn.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:50 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Het is dan ook een enorm slecht programma. Had het laatst even opstaan, en in 20 minuten ging het zo'n 30 keer over smurfen en seks met smurfin. Gaat echt nergens over.
Daar hebben ze in Eindhoven een woord voor.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:15 schreef pberends het volgende:
[..]
Het is veel te duf inderdaad, en veel te verwijfd. Theo Maassen doet net of mannen onderling allemaal halve wijven zijn.
Check! Vond ik erg geestig toen.quote:
Haha, die was ook erg leuk inderdaad.quote:
wel een dvd die ik ga halen waarschijnlijkquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:34 schreef pberends het volgende:
[..]
http://www.mediacourant.nl/?p=114469
Niet echt een succes ondanks de promotie bij DWDD.
Daar heeft ie wel iets over gezegd op zijn eigen site:quote:Op woensdag 28 september 2011 00:43 schreef Quyxz_ het volgende:
200
Waarom hebben ze nou niks over dat LuckyLife gezegd tijdens dat laatste interview?
quote:LuckyLife verhuist.
U merkte het wellicht al; LuckyLife voelde zich de eerste week niet geheel op zijn plaats. Daarom verhuist LuckyLife binnenkort naar een andere plek in DWDD. En dat is goed. Want Lucky wéét hoe belangrijk een gezonde huid voor u is. Een uitgebalanceerd dieet. Een lentefrisse was. Een blije baby. Een onvergetelijke uitvaart en een zorgeloze stoelgang. Daarom is er LuckyLife
Eindhovenaar?quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:18 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Daar hebben ze in Eindhoven een woord voor.
quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:15 schreef pberends het volgende:
[..]
Het is veel te duf inderdaad, en veel te verwijfd. Theo Maassen doet net of mannen onderling allemaal halve wijven zijn.
Die is naar de afleveringenhemel.quote:Op woensdag 28 september 2011 14:52 schreef jimjim1983 het volgende:
Waar blijft de aflevering van gister?
http://omroep.vara.nl/media/71484quote:Op woensdag 28 september 2011 14:52 schreef jimjim1983 het volgende:
Waar blijft de aflevering van gister?
Zijn neefje. Al is deze wat neutraler.quote:Op woensdag 28 september 2011 19:31 schreef Louis22 het volgende:
Dacht ik toch even dat Pim Fortuyn daar zat.
Ik zie de commotie ook niet zo. Een of andere nobody roept iets, en nu?quote:Op woensdag 28 september 2011 19:33 schreef TargaFlorio het volgende:
Het was toch al bewezen dat dit een niet veel zeggende handelaar is?
Van een ander forumquote:I met this Alessio fella before and he's a massive twat.
What he didn't mention in his BBC interview was that he has a vested interest in telling people to panic and learn how to work the stock markets. He has a big shareholder in a company that teaches people how to use the stock markets to make money. I went to a talk he gave about it and he was trying to bully some pretty vulnerable people into signing up to the scheme for about £1.5k.
Horrible, horrible little prick.
Tsjah. Ze later liever voor de zoveelste keer Mulder en Huijbregts opdraven.quote:Op woensdag 28 september 2011 19:27 schreef alors het volgende:
Maar ze slaan Muskee dus definitief over? Tsja gelijk hebben ze ook, had ie maar Amsterdammer moeten zijn
Spaanse. Dus te koop voor weinig.quote:
Anno 2011 luisteren we naar Bouwman.quote:Op woensdag 28 september 2011 19:38 schreef Karina het volgende:
Vroeger luisterde iedereen toch naar wat Greenspan zei?
Pfff. Erg matig idd.quote:Op woensdag 28 september 2011 19:42 schreef GGMM het volgende:
Dat zogenaamd grappige fragment was alles wat ze over kinderpostzegels kwijt wouden?
Doe geen moeite, het gaat nergens over.quote:Op woensdag 28 september 2011 19:42 schreef Karina het volgende:
Nog een keer MM, ik ben de draad kwijt.
Dat vermoeden had ik al inderdaad. Roddeltantes, zoiets.quote:Op woensdag 28 september 2011 19:43 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Doe geen moeite, het gaat nergens over.
Zeker. Was ook wel een beetje nodigquote:
quote:Op woensdag 28 september 2011 19:46 schreef Karina het volgende:
Viel er iets te lachen? Gemist zeker.
quote:Op woensdag 28 september 2011 19:46 schreef Karina het volgende:
Viel er iets te lachen? Gemist zeker.
Ben je een 40+ vrouw? Dat verklaart het misschien.quote:Op woensdag 28 september 2011 19:48 schreef GGMM het volgende:
Ik moet zeggen, ik ben niet heel enthousiast over deze voorstelling.
Ik wel en ik vind er ook geen reet aanquote:Op woensdag 28 september 2011 19:48 schreef vuvuzela het volgende:
[..]
Ben je een 40+ vrouw? Dat verklaart het misschien.
Oh, voor wie zou het dan bedoeld zijnquote:Op woensdag 28 september 2011 19:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik wel en ik vind er ook geen reet aan
Ja, zichzelf.quote:Op woensdag 28 september 2011 19:50 schreef Karina het volgende:
Vindt Jan iets ooit WEL leuk eigenlijk?
sowieso zijn ze ook nog fout, je moet badkleding nooit met wasverzachter doen...quote:Op woensdag 28 september 2011 19:49 schreef Modus het volgende:
Jezus, MM met je nichtenhuishoudtips, ben je homo ofzo?
Tilburgersquote:Op woensdag 28 september 2011 19:50 schreef vuvuzela het volgende:
[..]
Oh, voor wie zou het dan bedoeld zijn
Jammer dat de slachtoffers het te leuk vinden. Aandacht.quote:
Moet je die met Pamela Anderson maar eens kijkenquote:Op woensdag 28 september 2011 19:55 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Jammer dat de slachtoffers het te leuk vinden. Aandacht.
Ik doe mijn hele leven al niet anders en nog nooit heeft iemand me besmuikt nagewezen "jij wast je zwembroek zeker mèt wasverzachter he!"quote:Op woensdag 28 september 2011 19:52 schreef alors het volgende:
sowieso zijn ze ook nog fout, je moet badkleding nooit met wasverzachter doen...
Die met Bob Saget was een van de bestequote:Op woensdag 28 september 2011 19:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Die met William Shatner was leuker vond ik.
voor zwembroeken zal het misschien niet zoveel uitmaken, maar strakke kleding wordt er niet mooier op.quote:Op woensdag 28 september 2011 19:55 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik doe mijn hele leven al niet anders en nog nooit heeft iemand me besmuikt nagewezen "jij wast je zwembroek zeker mèt wasverzachter he!"
Dat doen ze elke dag toch gewoon?quote:Op woensdag 28 september 2011 19:56 schreef TargaFlorio het volgende:
En nog maar eens een oud fragment recyclen..
quote:Op woensdag 28 september 2011 19:56 schreef TargaFlorio het volgende:
En nog maar eens een oud fragment recyclen..
Is dat niet door gegaan?quote:Op woensdag 28 september 2011 19:57 schreef alors het volgende:
Ohja die typetjes, die deal is alweer van tafelgeen historisch DWDD akkoord
Wist ik ook nog niet.quote:
http://zappen.blog.nl/avr(...)etjes-gaat-toch-doorquote:
Net als je irriteren.quote:
Mits dikke tietenquote:Op woensdag 28 september 2011 20:00 schreef vuvuzela het volgende:
bij blonde vrouwen maken spelfouten niet uit
quote:Op woensdag 28 september 2011 20:03 schreef Karina het volgende:
De mannen hier houden van domme vrouwen blijkbaar.
ja, geen nieuws, alle mannen houden van domme(re) vrouwen, straks wil ze niet meer afwassen he...quote:Op woensdag 28 september 2011 20:03 schreef Karina het volgende:
De mannen hier houden van domme vrouwen blijkbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |