abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_102396413


Welkom in het McDonald's topic! Dit is voor bijna alles wat over McDonald's gaat, crewleden mogen zich melden in het McDonald's Crewtopic in WGR

Website's:
McDonald's Nederland
McDonald's Belgie
McDonald's Duitsland
Menu informatie

Voorgaande delen:
Deel 1
Deel 2
Deel 3
Deel 4
Deel 5
Deel 6
Deel 7
Deel 8
Deel 9
Deel 10
Deel 11
Deel 12
Deel 13
Deel 14
Deel 15
Deel 16
Deel 17
Deel 18
Deel 19
Deel 20
Deel 21
Deel 22
Deel 23
Deel 24
Deel 25
Deel 26
Deel 27
Deel 28
Deel 29
Deel 30

Actuele acties








Komende Acties:
- Chicken Saté (27 september)
- Grotere smoothies / 200ml (11 oktober)
- Return of your favourite Burger-winnaar + McFlurry (18 oktober)
- Nieuwe McFlurry (8 november)

quote:
JUBILERENDE HAMBURGERGIGANT begon in 1971 in Nederland met kip, appelmoes en erwtensoep…
McDonald’s 40 jaar VET LEKKER!



JE HOUDT ERVAN OF JE HAAT HET, maar één ding is zeker: hamburgergigant McDonald’s roept emoties op. Aanstaande dinsdag viert de fastfoodreus het veertigjarig bestaan in Nederland. Ooit binnengehaald door niemand minder dan Albert Heijn was het de eerste jaren kwakkelen met Kip Superbout en handgeschilde aardappels. Pas een paar jaar later kwam het grote succes en nu zijn er 226 restaurants die jaarlijks 130 miljoen keer worden bezocht. Wat blijft, is het bijna aandoenlijke vechten tegen het imago van vet en ongezond. Het personeel, dat naar eigen zeggen ketchup in het bloed heeft, wordt er wel eens moe van: „Zet een dikke man in een McDonald’s en hij heet ongezond. Zet een dikke man in een sterrenrestaurant en hij is een Bourgondiër...”

Praat nooit over ’klanten’ in een McDonald’s-restaurant. McDonald’s heeft ’gasten’. En in de keuken staat op grote kaarten precies aangegeven wat ’de gast’ van zijn broodje verwacht: heet, volledig getoast of gestoomd, goudbruin, netjes ’gedressed’ en met de juiste ingrediënten.

Al die handelingen moeten met zorg worden verricht door het personeel, oftewel: de Broodpersoon, de Grillpersoon en de Dresspersoon. Die elke vraag volgens de bedrijfsregels dienen te besluiten met een ’alsjeblieft’. ’Mag ik drie kronen alsjeblieft’. En kronen, dat is weer vaktaal voor de bovenkanten van de Big Macs, na veertig jaar nog steeds de onbetwiste, ongewijzigde klassieker op het McDonald’smenu.

We staan in de keuken van de McDonald’s aan de Muntebergweg in Amsterdam, een van de vlaggenschepen van de keten. Voorzien van gratis WiFi, strak en modern heringericht, twee Easy Order Kiosks (zelf bestellen) voor de counter. Trainingconsultant Silvan Wijnja verklaart alle vaktaal en trekt een la met ’Patties’ open. Patties zijn de diepgevroren hamburgerschijven die via de Grillzone hun weg moeten vinden naar de ’Heated Landing Zone’ om op die manier terecht te komen bij de klant. Pardon! Gast. Personeelsleden, oftewel crewleden, passeren elkaar met veel ’alsjebliefts’ en ’dankjewels’, armen en handen vol met dozen frietjes, zakken buns en trays met milkshakes. En dan is het nog niet eens ’rush’, oftewel spitsuur in het restaurant.

Gele ‘M’

Slechts weinig Nederlanders zullen nooit hun tanden in een met sesamzaad bespikkeld broodje van McDonald’s hebben gezet: ruim 112 miljoen ’buns’ worden er per jaar verwerkt. Gezinnen met kinderen, pubers, studenten, maar ook zakenlui met laptops en bejaarden vinden hun weg richting de counter. Teenslippers, pumps en brogues, gebroederlijk staan ze in de rij om een dienblad volgeladen te krijgen met de bekende vierkante bakjes. De gele ’M’ is een overbekend baken langs de Nederlandse snelwegen. Terwijl het er veertig jaar geleden, in die begintijd, helemaal niet zo rooskleurig uitzag.

In 1971 werd het eerste filiaal geopend in Zaandam. Albert Heijn, visionaire ondernemer, had de keten in Amerika bezocht en zag het concept helemaal zitten. Om er een oogje op te kunnen houden, je wist maar nooit met die Amerikaanse uitvindingen, werd een vestiging vlak bij het hoofdkantoor in Zaandam geopend. Overigens niet alleen de eerste in Nederland, maar sowieso in heel Europa! Hamburgers op het menu, natuurlijk, maar ook oer-Hollandse producten als Kip Superbout, appelmoes en zelfs erwtensoep. De aardappels voor de frietjes werden nog met de hand geschild. Een tweede vestiging kwam net als in de States op een industrieterrein.

De schaarse bezoekers bleken echter vooral koffie te bestellen en zich te verbazen over het feit dat ze met hun handen moesten eten. Rare jongens, die Amerikanen... En dan die onbeschaamd grote burgers die je bijna niet in je mond kon krijgen. Heijn verkocht in 1973 enigszins teleurgesteld zijn aandelen aan de door hem aangestelde manager Jan Sybesma. Sybesma koos er resoluut voor een heel andere weg in te slaan: hij breidde snel uit in de centra van de grote steden en dat was wél een succes.

Sindsdien ging het snel. McDonald’s introduceerde zaken die een begrip werden in Nederland: Chicken McNuggets, het bekende Happy Meal met de felbegeerde speeltjes, tegenwoordig bestaan er zelfs ruilbeurzen voor. De groenteburger en de McFlurry en, typisch Nederlands, de McKroket. Het ’Warme Appelgebak’, ook wel bekend en gevreesd als ’Gloeiendheet Appelgebak’ (overigens uit het assortiment). Clown Ronald McDonald, overigens nog steeds actief in de restaurants en de huizen van het Ronald McDonald Kinderfonds. De opening van de eerste McDrive in Huis ter Duin genereerde in ’87 een heuse file van eet- en kijklustigen, terwijl in ’95 nog een relletje ontstond over bejaarden die, vanwege ongewenst hanggedrag, de Mac in Almere werden uitgezet.

Alle producten van McDonald’s dienen overal ter wereld hetzelfde te smaken. Of je nu in Peking of Sydney of Winterswijk naar binnen stapt, een Big Mac is een Big Mac: met precies dezelfde hoeveelheid sla en dezelfde smaak saus. Dat is de zogeheten McDonald’sbelevenis. Wel zijn er regionale verschillen. Koosjer in Israel, zonder rundvlees in India. In Peking hoef je niet op zoek te gaan naar die felgele frietsaus, want die is exclusief voor Nederland en België. In Duitsland daarentegen verkopen ze weer alcohol in de vestigingen. En deze verslaggeefster at in het Amerikaanse Maine ooit een McLobster, een broodje kreeft, warm aan te bevelen voor de Nederlandse markt overigens.

Belangrijk onderdeel van het succes zijn de reclames, weet SjoerdJan Feenstra. „Wie kent niet de kreet ’Ze zei meneer tegen me!’? Of: ’Míjn vader werkt bij McDonald’s!’ Zeer van toepassing op Sjoerd-Jan, die laatste reclame, want de Zwollenaar komt uit een echte hamburgerfamilie. Hij volgde enige jaren geleden vader Ron Feenstra op als franchisenemer van maar liefst vier restaurants en voegde daar zelf een gloednieuwe in Kampen aan toe. „Mijn vader begon pas op zijn 49e bij Mc Donald’s en dat kwam eigenlijk door mij”, glimlacht Feenstra. „Ik wilde als kind alleen mee naar het centrum om nieuwe kleding te kopen als we daarna bij McDonald’s gingen eten. Dat fascineerde hem. Hij raakte geïnteresseerd in de formule en het product en opende toen ik vijftien was een vestiging. Wat mij er trof, als jongere al, was de gezelligheid en de samenwerking in het bedrijf.”

Sjoerd-Jan heeft, zoals hij het zelf uitdrukt, ’ketchup in de aderen’. „Ik vind de burgers zelf ook heel lekker, ik eet er om de dag wel één. McDonald’s is en blijft een fascinerend bedrijf, dat merk ik als ik op feestjes vertel waar ik werk. De hele avond gaat het dan over niets anders meer. Iedereen wil weten of er nou echt van die strenge regels zijn voor de bereiding, waar de ingrediënten vandaan komen en of er een Hamburger University bestaat. Ze zijn vaak erg verbaasd als ze horen dat er bij mijn vijf vestigingen in totaal 500 man werken. Wat wil je, we zijn bijna continu open en zelfs ’s nachts is er nog een schoonmaakploeg aan het werk.”

Salades

Natuurlijk is ook de kritiek niet van de lucht. Ongezond en vet fastfood zou er worden verkocht, Feenstra haalt er zo langzamerhand zijn schouders over op. „Ik kan natuurlijk wel weer uitgebreid gaan vertellen over ons superschone frituurvet, de verantwoorde producten en de salades. De programma’s om het bewegen te bevorderen. Maar ik denk ook wel eens: jongens, als jullie elke dag een pizza bij Albert Heijn kopen, geven jullie dan ook de supermarkt de schuld van jullie overgewicht? Plaats een foto van een dikke man hier en hij is ongezond, plaats een foto van een dikke man in een sterrenrestaurant en hij is een gezellige Bourgondier. ”

De hamburgerketen heeft door de jaren heen heel wat kritiek moeten weerleggen. Vooral het verkopen van dikmakend voedsel werd het bedrijf te pas en te onpas aangewreven. Salades, fruit en zelfs worteltjes bij het Happy Meal moesten het ongezonde imago oppoetsen. Maar dat was niet de enige reden, zegt Jo Sempels, algemeen directeur van McDonald’s Nederland: „Wij doen heel veel aan marktonderzoek. En als de gast aangeeft dat hij ook bij ons graag een salade of een licht en klein hapje wil kunnen eten, dan zorgen wij dat dat in het aanbod komt. Gezond eten en verantwoorde producten zijn nu eenmaal een tendens in de markt en daar spelen wij graag op in. Maar wij zullen nooit onze core business verloochenen. De Big Mac is en blijft het vlaggenschip van McDonald’s. En wie geen worteltjes wil bij het Happy Meal, kan gewoon een Danoontje krijgen!” Toch lijkt de keten een beetje stil te staan. Al enige jaren ligt het aantal vestigingen rond de 220. Is Nederland verzadigd van McDonald’s? „Er zijn in Nederland nog genoeg witte vlekken te vinden waar een vestiging kan worden geopend of gebieden waar het zo druk is dat behoefte aan een extra restaurant bestaat. Probleem is het vinden van goede locaties en het rond krijgen van bouwvergunningen. Bovendien hebben we ons de laatste jaren erg gericht op het verbeteren van de bestaande zaken. De interieurs zoals die er vijftien jaar geleden uitzagen, kúnnen nu eenvoudigweg niet meer. Klanten willen, ook in een hamburgerrestaurant, meer luxe en voorzieningen zoals WiFi. Maar de komende jaren willen we doorgroeien naar 270 à 280 vestigingen. Nederland heeft nog lang de buik niet vol van McDonald’s. ”
bron
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  maandag 26 september 2011 @ 13:35:40 #2
302853 themole
graaft totaal door.
pi_102396545
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 13:30 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Oh das wel heul ideaal!
Dus voor de prijs van een mckroket heb je iets dat normaalgesproken de prijs van een QP heeft. :) Zal binnenkort wel weer verhoogd worden. :'(
Niet altijd serieus
pi_102396959
milshake banaan weg voor een flut mango/passievrucht mix :')
en tevens: zaterdag avond 2 man aan de kassa bij grote markt (den haag), heb volgens mij ruim 10 minuten staan wachten op de "snelle" order balie (waarmee je met die zuilen besteld) :')
werkelijk, kunnen ze dan zo weinig goed doen.. :X
pi_102397490
McChicken voor 2 euro zal wel een lokale actie zijn ja, is niet landelijk :9
pi_102403505
hmmz.. zou de chickensate wat zijn? :+
pi_102408345
Ik kan nog altijd een traan laten om het feit dat de bigtasy uit het assortiment is..

Die 1955 is niet verkeerd maar er zit ook niet speciaals bij, een beetje de ad melkert onder de burgers...

Nu telkens maar 10 km omrijden voor de BK, helaas want de friet en toetjes ed zijn bij de mac zoveel beter, maar die bigtasty rulede alle burgers! Nu vind ik het hele assortiment eigenlijk net niets...
pi_102408963
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 19:16 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Ik kan nog altijd een traan laten om het feit dat de bigtasy uit het assortiment is..

Die 1955 is niet verkeerd maar er zit ook niet speciaals bij, een beetje de ad melkert onder de burgers...

Nu telkens maar 10 km omrijden voor de BK, helaas want de friet en toetjes ed zijn bij de mac zoveel beter, maar die bigtasty rulede alle burgers! Nu vind ik het hele assortiment eigenlijk net niets...
de patat van de BK is echt beter t.o.v. de mac..
bigtasty was wel echt een goeie burger, helaas werd hij elke keer zo opgediend dat het leek alsof hij eerst een uur op de vloer had gelegen ;(

enige echt lekkere burger die ik nu nog in het menu vindt zitten is de chicken sensation..
pi_102410194
Klopt, maar mc eten is bij mij eigenlijk al naar binnen geschoven voordat ik goed en wel heb bekeken wat ik in mn handen heb :D

Als ik savonds laat naar de mc ging dan gingen we ook niet naar de mc, maar ''een bigtasty halen'', er was niet eens twijfel over het menu. Zo te lezen zijn we niet de enige....

Weet een medewerker niet toevallig de reden daarvan? Ik bedoel het lijkt me toch niet dat die productmanagers bij de mc er serieus van overtuigd waren dat die 1955 de bigtasty zonder meer zou verdringen?
Straks gaat ah nog de cola uit het assortiment halen...
pi_102410627
HMmmmm bigtasty :9~
pi_102410741
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 19:55 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Klopt, maar mc eten is bij mij eigenlijk al naar binnen geschoven voordat ik goed en wel heb bekeken wat ik in mn handen heb :D

Als ik savonds laat naar de mc ging dan gingen we ook niet naar de mc, maar ''een bigtasty halen'', er was niet eens twijfel over het menu. Zo te lezen zijn we niet de enige....

Weet een medewerker niet toevallig de reden daarvan? Ik bedoel het lijkt me toch niet dat die productmanagers bij de mc er serieus van overtuigd waren dat die 1955 de bigtasty zonder meer zou verdringen?
Straks gaat ah nog de cola uit het assortiment halen...
Ik denk dat je het anders moet zien. Wanneer de Mc z'n assortiment blijft updaten zijn mensen eerder geneigd om een bezoek te brengen. Bepaalde basisburgers zullen altijd in het assortiment blijven zoals de BigMac en zo.

Zo moet je het ook zien met de AH. Zij zullen cola niet uit het assortiment halen, maar een bepaalde soort wellicht wel. Bijvoorbeeld een bepaald merk of een 'smaakje'.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_102411105
Mja maar dat doen ze maar lekker met de italian classic en de nacho burger ed... De bigtasty was echt wel behoorlijk populair bij het grote publiek en ook al een aantal jaren in het assortiment...

Als ah cola lemon uit het assortiment haalt is het een minder groot probleem dan wanneer het alle cola light uit het ass haalt :P Maargoed ik kan alleen maar hopen dat ie ooit nog terug komt...
pi_102411492
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 20:04 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ik denk dat je het anders moet zien. Wanneer de Mc z'n assortiment blijft updaten zijn mensen eerder geneigd om een bezoek te brengen. Bepaalde basisburgers zullen altijd in het assortiment blijven zoals de BigMac en zo.

Zo moet je het ook zien met de AH. Zij zullen cola niet uit het assortiment halen, maar een bepaalde soort wellicht wel. Bijvoorbeeld een bepaald merk of een 'smaakje'.
Juist :+
De Tasty was een zogenaamde 'premiumburger', die staan los van het vaste assortiment. Zo zijn de Chicken Sensation/Saté ook premiumburgers.
Soms halen ze er wel eens een product uit dat plaats moet maken voor een ander product ja, en nu is dat toevallig de Tasty. Maar die komt heus wel weer terug hoor. Als hij nou dramatisch slecht liep dan was het wellicht het overwegen waard om het eruit te laten, maar hij ging hard, en mede daarom komt hij heus wel terug. Alleen wanneer, dat weet niemand :+ Dit jaar niet meer in ieder geval.
pi_102411656
Jij werkt bij de mc toch?

Dan is bij deze dus mijn vermoeden dat de bigtasty hard liep bevestigd. Blijft onbegrijpelijk imo. dat zoiets dan uit het ass wordt gehaald maargoed :P
  maandag 26 september 2011 @ 20:26:13 #14
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_102411845
Ik snap echt niet hoe mensen de patat van de BK beter kunnen vinden dan van de MC. Ik heb altijd het idee dat ik daar puur poeder zit te eten ofzo. Brr
pi_102411888
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 20:22 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Jij werkt bij de mc toch?

Dan is bij deze dus mijn vermoeden dat de bigtasty hard liep bevestigd. Blijft onbegrijpelijk imo. dat zoiets dan uit het ass wordt gehaald maargoed :P
Ik werk er ja, en dat is wel vaker hoor dat ze zoiets doen. Soms begrijpen wij er ook niks van, maarja, dat wordt vanaf hogere hand bepaald :+
pi_102411900
Als de patat net uit de frituur is bij de mac zijn ze perfect _O_ _O_
pi_102412302
quote:
99s.gif Op maandag 26 september 2011 20:26 schreef ErkendFokker het volgende:
Ik snap echt niet hoe mensen de patat van de BK beter kunnen vinden dan van de MC. Ik heb altijd het idee dat ik daar puur poeder zit te eten ofzo. Brr
Dit inderdaad, daarnaast smaakt de BK fritessaus naar chemo...
  maandag 26 september 2011 @ 20:36:22 #18
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_102412408
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 20:34 schreef Mister_Bojangles het volgende:

[..]

Dit inderdaad, daarnaast smaakt de BK fritessaus naar chemo...
Het is dan ook geen fritessaus maar mayonaise, zonder een liter suiker. Maar alsnog niet echt lekker inderdaad.
pi_102412669
quote:
99s.gif Op maandag 26 september 2011 20:36 schreef ErkendFokker het volgende:

[..]

Het is dan ook geen fritessaus maar mayonaise, zonder een liter suiker. Maar alsnog niet echt lekker inderdaad.
zulke hartaanval verwekkende burgers bouwen en dan ''gezonde'' mayo gaan verstrekken...

Maargoed, ik ben ervandoor, ff naar de burgerking :D Heb honger dus moet iets groots, en helaas hebben ze met het verdwijnen van de tasty bij de mc allen maar muizenhapjes -O-
pi_102414860
quote:
99s.gif Op maandag 26 september 2011 20:36 schreef ErkendFokker het volgende:

[..]

Het is dan ook geen fritessaus maar mayonaise, zonder een liter suiker. Maar alsnog niet echt lekker inderdaad.
oja? volgens mij heeft (in ieder geval had) BK Remia fritessaus.. kan me niet voorstellen dat ze echte mayo gebruiken.

zojuist een big mac en 6 nuggets met zoetzure saus op :9
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_102415500
quote:
99s.gif Op maandag 26 september 2011 20:26 schreef ErkendFokker het volgende:
Ik snap echt niet hoe mensen de patat van de BK beter kunnen vinden dan van de MC. Ik heb altijd het idee dat ik daar puur poeder zit te eten ofzo. Brr
bij de BK zijn ze tenminste nog gebakken, bij de mac heb ik echt altijd (ook als ze net uit de frituur komen) slappe patat (ik wil nog net niet zeggen dat het aardappel is, maar dat scheelt weinig)
BK heeft overigens twister fries dus die hebben vaak wel de voorkeur..

quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 20:34 schreef Mister_Bojangles het volgende:

[..]

Dit inderdaad, daarnaast smaakt de BK fritessaus naar chemo...
kan ik niet inmee gaan maar:

de BK heeft meer een echte fritessaus, de mac heeft een of andere custom mix die op ten duur m'n keel uit begint te hangen als ik het te vaak heb geproefd in relatief korte tijd.. gewone fritessaus of mayo kennen ze daar niet iig...


uiteindelijk gaan beide restaurante ongeveer gelijk op qua bezoeken van mij overigens.. :+
pi_102415765
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 21:24 schreef mschol het volgende:
BK heeft overigens twister fries dus die hebben vaak wel de voorkeur..
:Y :9~

Zonder saus nog lekker(st)!

[ Bericht 11% gewijzigd door Iemand91 op 26-09-2011 21:35:16 ]
pi_102416498
Kut ik ben aan het afvallen maar het kwijl loopt uit mn smoel... Op naar de mc en even een gezonde dosis spijt halen -O-
pi_102417374
Fritessaus :r
Mayo :r
Bbq saus van de Mac :9~
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
pi_102419385
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 21:40 schreef JiggyJ het volgende:
Kut ik ben aan het afvallen maar het kwijl loopt uit mn smoel... Op naar de mc en even een gezonde dosis spijt halen -O-
_O-
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_102419418
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 21:54 schreef JustinK het volgende:
Fritessaus :9
Mayo :9~
Bbq saus van de Mac :r
correctie ;)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_102419654
BBQsaus van McDonald's = _O_
  dinsdag 27 september 2011 @ 08:39:28 #28
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_102427266
Ik ga toch liever naar de Quick hoor :@

Maar de wraps met honingmosterdsaus zijn :9 :9~
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_102429784
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 21:40 schreef JiggyJ het volgende:
Kut ik ben aan het afvallen maar het kwijl loopt uit mn smoel... Op naar de mc en even een gezonde dosis spijt halen -O-
:D Twee weken terug toen ik ontdekte dat de chicken saté kwam ben ik ook begonnen met wat af te vallen (was sowieso nodig) vandaag gaan we er dus maar eens een halen. Hoop dat de actie niet te lang duurt want heb maar 2kg marge opgebouwd.

BK - Twister fries :9~
BK - Friet/patat: :r
MC - Friet/patat (indien vers): :9~

BK - Double Tripple Whopper!!! Double Double Cheeseburger!!! _O_ _O_ _O_ :9~ :9~ :9~ Handig om toch een bekende daar te hebben die je voorziet van dubbel vleesch op iedere bestelling :D Jammer van de buikpijn iedere keer :{ Leer er nooit van _O-
  dinsdag 27 september 2011 @ 10:35:59 #30
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_102429825
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 21:13 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

oja? volgens mij heeft (in ieder geval had) BK Remia fritessaus.. kan me niet voorstellen dat ze echte mayo gebruiken.

zojuist een big mac en 6 nuggets met zoetzure saus op :9
Het smaakt zurig toch? Dan is het geen fritessaus. En volgens mij was het van heinz.

Het verschil zit in de smaak (officieel in de ingrediënten maar in nl is de mayo al lang geen mayo meer)
pi_102429900
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2011 10:35 schreef ErkendFokker het volgende:

[..]

Het smaakt zurig toch? Dan is het geen fritessaus. En volgens mij was het van heinz.

Het verschil zit in de smaak (officieel in de ingrediënten maar in nl is de mayo al lang geen mayo meer)
zurig? neejoh hartstikke zoet vind ik. mayo durven fastfoodrestaurants niet te 'serveren' vanwege de voorkeur van zoet van Nederlanders.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  dinsdag 27 september 2011 @ 10:40:30 #32
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_102429936
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 21:24 schreef mschol het volgende:

[..]

bij de BK zijn ze tenminste nog gebakken, bij de mac heb ik echt altijd (ook als ze net uit de frituur komen) slappe patat (ik wil nog net niet zeggen dat het aardappel is, maar dat scheelt weinig)
BK heeft overigens twister fries dus die hebben vaak wel de voorkeur.
Dan moet je naar een drukkere/betere mac gaan. Dit overkomt mij namelijk vrijwel nooit
  dinsdag 27 september 2011 @ 10:41:37 #33
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_102429961
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2011 10:38 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

zurig? neejoh hartstikke zoet vind ik. mayo durven fastfoodrestaurants niet te 'serveren' vanwege de voorkeur van zoet van Nederlanders.
hm kan zijn dat ik me dan vergis. Mac in buitenland heeft trouwens wel zure mayo.
pi_102430136
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2011 10:40 schreef ErkendFokker het volgende:

[..]

Dan moet je naar een drukkere/betere mac gaan. Dit overkomt mij namelijk vrijwel nooit
dieop grote markt den haag is enorm druk met een bios er tegenover, en in het midden van het centrum :')
  dinsdag 27 september 2011 @ 11:09:22 #35
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_102430639
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 10:49 schreef mschol het volgende:

[..]

dieop grote markt den haag is enorm druk met een bios er tegenover, en in het midden van het centrum :')
Den Haag :')
pi_102430666
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2011 10:35 schreef ErkendFokker het volgende:

[..]

Het smaakt zurig toch? Dan is het geen fritessaus. En volgens mij was het van heinz.

Het verschil zit in de smaak (officieel in de ingrediënten maar in nl is de mayo al lang geen mayo meer)
BK gebruikt Heinz.
Ik zoek nog steeds een zaak die de echte mc donalds sauce verkoopt.
Die Mad Sauce lijkt er wel wat op?
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_102431363
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2011 11:09 schreef ErkendFokker het volgende:

[..]

Den Haag :')
beter dan menig andere stad :')
  dinsdag 27 september 2011 @ 13:07:11 #38
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_102434303
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 11:36 schreef mschol het volgende:

[..]

beter dan menig andere stad :')
:')
  dinsdag 27 september 2011 @ 15:00:53 #39
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_102438396
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 11:10 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

BK gebruikt Heinz.
Ik zoek nog steeds een zaak die de echte mc donalds sauce verkoopt.
Die Mad Sauce lijkt er wel wat op?
Die wordt speciaal voor McDonald's gemaakt :)
Here you leave today and enter the world of yesterday, tomorrow and fantasy
- Walt Disney
  dinsdag 27 september 2011 @ 15:13:49 #40
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_102438912
Er was eerst wel zo'n saus die je kon kopen in de supermarkt die vrijwel hetzelfde was als de saus van de Mac, maar volgens mij is die uit het assortiment gehaald. Helaas. Ben hem al een tijdje niet meer tegen gekomen in ieder geval.
pi_102439238
net auto laten wassen en kreeg een bon voor een gratis hamburger yeeah :D hahah
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_102439240
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 15:13 schreef Yi-Long het volgende:
Er was eerst wel zo'n saus die je kon kopen in de supermarkt die vrijwel hetzelfde was als de saus van de Mac, maar volgens mij is die uit het assortiment gehaald. Helaas. Ben hem al een tijdje niet meer tegen gekomen in ieder geval.
Als je het over de mayonaise/fritessaus van de Mac hebt, met die groene spikkels ( :@ ), dat is toch 'gewoon' de 'American Fritessaus'? Maar goed, 't is ook maanden geleden dat ik die gehad heb van de Mac.

En die barbecuesaus van de Mac is inderdaad harstikke :9~ . Deze pot kwamen we een tijd geleden tegen bij de (geloof ik) Aldi; smaakt lijkt er heel erg veel op/zelfde dus toen hebben we direct maar een klein voorraadje aangelegd:
  dinsdag 27 september 2011 @ 15:33:43 #43
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_102439725
De American frites saus heb ik in m'n bezit ;)

Die is 100% :9~
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_102439808
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 15:33 schreef sararaats het volgende:
De American frites saus heb ik in m'n bezit ;)

Die is 100% :9~
Waar heb je die vandaan?
  dinsdag 27 september 2011 @ 15:37:32 #45
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_102439875
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 15:36 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Waar heb je die vandaan?
Dirk Van den Broek in Zundert
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  dinsdag 27 september 2011 @ 15:48:37 #46
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_102440294
c1000 kersies zwolle jumbo veemarkt zwolle en ah diezerpoort en ah zwolle zuid hebben ze sowieso.
BAM dit is 3KB
pi_102447011
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 15:33 schreef sararaats het volgende:
De American frites saus heb ik in m'n bezit ;)

Die is 100% :9~
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 15:36 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Waar heb je die vandaan?
AH verkoopt MadSauce en een eigen merk variant.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_102451673
En toch zijn het ze beide niet, zowel die van de dirkson als AH niet.
Ze lijken er erg op maar ze zijn niet 100% hetzelfde.
Vergelijk ze maar is met een cupje losse (veels te dure) saus van de mac.
  woensdag 28 september 2011 @ 11:57:20 #49
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_102472493
Die van c1000 huismerk lijkt er verdacht veel op :Y
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_102478275
:r gister een bigmac gehaalt.. tjee wat is dat ding toch eigenlijk RANZIG tov bv een quaterpounder...
pi_102481714
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 20:16 schreef consio het volgende:
En toch zijn het ze beide niet, zowel die van de dirkson als AH niet.
Ze lijken er erg op maar ze zijn niet 100% hetzelfde.
Vergelijk ze maar is met een cupje losse (veels te dure) saus van de mac.
Eens :) Echt de saus van de Mac is lekkerder.
  woensdag 28 september 2011 @ 17:05:26 #52
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_102482067
Ik hoop trouwens wel dat we het er allemaal over eens zijn dat de saus bij fastfoodtenten VEELS te duur is, en gewoon net als vroeger gewoon standaard inbegrepen zou moeten zijn in het menu...!?

Sowieso vind ik de fastfoodrestauranten in NL momenteel veels te duur geworden. Gelukkig heeft BK zo'n King Deal voor 2 euro wat in principe meestal wel genoeg is voor mij.
  woensdag 28 september 2011 @ 17:53:30 #53
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_102483465
Sauzen zitten in NL er inderdaad buiten. In het buitenland kan je het wel gewoon erbij in krijgen?
  woensdag 28 september 2011 @ 17:56:07 #54
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_102483549
quote:
99s.gif Op woensdag 28 september 2011 17:53 schreef ErkendFokker het volgende:
Sauzen zitten in NL er inderdaad buiten. In het buitenland kan je het wel gewoon erbij in krijgen?
Geen idee hoe het in Belgie en Duitsland is, maar in Hong Kong en Turkije zit de saus er gewoon standaard bij volgens mij. In de USA lijkt me ook.
pi_102483821
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 17:56 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Geen idee hoe het in Belgie en Duitsland is, maar in Hong Kong en Turkije zit de saus er gewoon standaard bij volgens mij. In de USA lijkt me ook.
Ja daar kan je het zelfs gewoon gratis tappen, in Engeland ook.
  woensdag 28 september 2011 @ 18:37:20 #56
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_102484708
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 18:05 schreef Selestha het volgende:

[..]

Ja daar kan je het zelfs gewoon gratis tappen, in Engeland ook.
Sowieso lijkt Amerika me qua voedsel een paradijs. Grote porties, veel gefrituurde meuk en vlees en kip enzo, en heel betaalbaar.
pi_102484946
Milkshake kokos, ik ben nu al fan :D
  woensdag 28 september 2011 @ 18:48:42 #58
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_102485019
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 18:46 schreef _Loki het volgende:
Milkshake kokos, ik ben nu al fan :D
Probleem van milkshakes bij de Mac vind ik vaak dat ze zo dik zijn...
pi_102485090
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 17:56 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Geen idee hoe het in Belgie en Duitsland is, maar in Hong Kong en Turkije zit de saus er gewoon standaard bij volgens mij. In de USA lijkt me ook.
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 18:05 schreef Selestha het volgende:

[..]

Ja daar kan je het zelfs gewoon gratis tappen, in Engeland ook.
"Gratis" :')
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_102485228
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 18:51 schreef Bartjebart het volgende:

[..]


[..]

"Gratis" :')
Nja, daar zijn de menu's groter, goedkoper, meer service en saus is kostenloos erbij.

Daar kan de pauperige mcdonalds nl nog van leren.
pi_102485238
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 18:51 schreef Bartjebart het volgende:

[..]


[..]

"Gratis" :')
Wat nou ''gratis'' met een :') smiley..

Ik zit er een aantal maanden per jaar, ik heb daar van de zomer nog gratis getapt. Dus waar baseer je je smiley op?
pi_102485896
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 18:55 schreef Selestha het volgende:

[..]

Wat nou ''gratis'' met een :') smiley..

Ik zit er een aantal maanden per jaar, ik heb daar van de zomer nog gratis getapt. Dus waar baseer je je smiley op?
Ik geloof best dat het overkomt alsof het gratis is, maar het zit echt wel gewoon bij de prijs ingecalculeerd... Vandaar de :').
Niets is gratis...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_102485963
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 19:13 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ik geloof best dat het overkomt alsof het gratis is, maar het zit echt wel gewoon bij de prijs ingecalculeerd... Vandaar de :').
Niets is gratis...
De mac was goedkoper in de UK..
pi_102486030
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 19:13 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ik geloof best dat het overkomt alsof het gratis is, maar het zit echt wel gewoon bij de prijs ingecalculeerd... Vandaar de :').
Niets is gratis...
Ja maar bij wijze van kun je het wel gratis noemen, dit omdat je in Nederland extra geld voor het sausje betaald.
En ook nog is meer betaald per menu.
pi_102489782
Je kan daar wel 'gratis' drinken tappen, maar daar betaal je wel ¤7/8,- per menu. Dus wat daar nou 'gratis' aan is...
  woensdag 28 september 2011 @ 21:27:51 #66
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_102491834
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 20:43 schreef Yannick567 het volgende:
Je kan daar wel 'gratis' drinken tappen, maar daar betaal je wel ¤7/8,- per menu. Dus wat daar nou 'gratis' aan is...
Volgens mij zijn de menu's in de USA toch echt goedkoper dan hier in NL. Ik kan het mishebben en wellicht verschilt het ook nog qua filiaal. Daarnaast zijn de menu's een stuk groter en met saus.
pi_102492553
in Florida waren de hamburgers $ 0,39 en cheeseburgers $ 0,49 resp € 0,25 en € 0,30
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_102492812
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 20:43 schreef Yannick567 het volgende:
Je kan daar wel 'gratis' drinken tappen, maar daar betaal je wel ¤7/8,- per menu. Dus wat daar nou 'gratis' aan is...
wel een hele euro duurder t.o.v. de prijzen hier :')
pi_102493706
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 20:43 schreef Yannick567 het volgende:
Je kan daar wel 'gratis' drinken tappen, maar daar betaal je wel ¤7/8,- per menu. Dus wat daar nou 'gratis' aan is...
Ik heb toen ik eens in Los Angeles was iets van een 6 dollar betaald voor een supersize menu, dus wat is dat, iets meer dan 4 euro ofzo? :')
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_102494007
quote:
1s.gif Op woensdag 28 september 2011 22:06 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Ik heb toen ik eens in Los Angeles was iets van een 6 dollar betaald voor een supersize menu, dus wat is dat, iets meer dan 4 euro ofzo? :')
Ik vrees dat de prijzen in Nederland alleen nog maar zullen stijgen...
  woensdag 28 september 2011 @ 22:26:52 #71
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_102494840
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 22:11 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Ik vrees dat de prijzen in Nederland alleen nog maar zullen stijgen...
Ik hoop dat de klanten dan meer en meer zullen wegblijven, zodat ze vanzelf hun fout inzien.

Ik vrees echter dat de NLse consument er geen fuck om geeft en gewoon idiote prijzen blijft neertellen voor een lullig glaasje bier op een terrasje, voor een sneu kopje thee in een barretje, en voor wat gefrituurde meuk bij de Mac....
  woensdag 28 september 2011 @ 22:28:12 #72
356822 Speedball
14.gif in je peopert
pi_102494896
Je loon stijgt ook, is niet echt raar dat de prijzen dan ook stijgen.
burning dinosaur bones
Dolly O+ Blondie O+
  woensdag 28 september 2011 @ 22:30:51 #73
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_102495035
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 22:28 schreef Speedball het volgende:
Je loon stijgt ook, is niet echt raar dat de prijzen dan ook stijgen.
De lonen zijn nauwelijks gestegen de laatste 10 jaar voor de meeste mensen. De prijzen in de horeca wel in veel gevallen verdubbeld of verdriedubbeld. Of dacht je dat je 'vroeger' (jaar 2000) ook 6-7 gulden uitgaf in een restaurant voor een glaasje cola?

Onzinargument dus, vaak geopperd door mensen die geen enkel besef van de waarde van geld hebben.
  woensdag 28 september 2011 @ 22:42:22 #74
356822 Speedball
14.gif in je peopert
pi_102495573
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 22:30 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

De lonen zijn nauwelijks gestegen de laatste 10 jaar voor de meeste mensen. De prijzen in de horeca wel in veel gevallen verdubbeld of verdriedubbeld. Of dacht je dat je 'vroeger' (jaar 2000) ook 6-7 gulden uitgaf in een restaurant voor een glaasje cola?

Onzinargument dus, vaak geopperd door mensen die geen enkel besef van de waarde van geld hebben.
Niet mee eens,
De verhouding van wat jij nu kan kopen en de mensen 20 jaar geleden is absurd.
Huizen zijn duurder en toch kunnen we er in wonen.
De meeste mensen hebben 2 auto's toen nog ondenkbaar
De prijzen van internet telefoon pc tv etc etc zijn veel minder
Supermarkten hebben nog nooit zon diversiteit verkocht dan nu


Ik doel hier op de verhoudingen , dus wat je aan het eind van de maan over hebt of structureel uitgeef

De grondstof prijzen zijn hoger omdat ook oa de lonen hoger worden, verzekeringen voor ondernemers zijn fors gestegen. De uitbater verdient er echt ''in verhouding niet meer op''
Ook de brouwerijen niet trouwens.


Prijzen stijgen/dalen omdat nu eenmaal de economie is. Aanbod/Vraag.

En tegen iemand zeggen dat ze geen besef hebben van de waarde van geld is ook erg voorbarig.
Waar jouw ideeën op gebaseerd zijn weet ik niet maar de gulden is er niet meer en die moet je ook niet meer gebruiken om te vergelijken. Want ook toen de gulden er nog was zijn er in een tijdsbestek van 10 jaar prijzen verdriedubbeld.
burning dinosaur bones
Dolly O+ Blondie O+
  woensdag 28 september 2011 @ 22:51:39 #75
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_102496059
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 22:42 schreef Speedball het volgende:

[..]

Niet mee eens,
De verhouding van wat jij nu kan kopen en de mensen 20 jaar geleden is absurd.
Door de vooruitgang in de techniek en de dalende prijzen. Niet door fatsoenlijk beleid.
quote:
Huizen zijn duurder en toch kunnen we er in wonen.
Alleen met idiote constructies die inmiddels al een tumor op onze economie zijn. Wat ook mede de idioot hoge prijzen heeft veroorzaakt btw. Daarnaast heeft de jonge generatie alle problemen van de wereld wat betreft het vinden van fatsoenlijk betaalbaar onderkomen, en hebben we krankzinnige wachtlijsten en idioot hoge huren. Ja, het is echt fantastisch...(!) :')

quote:
De meeste mensen hebben 2 auto's toen nog ondenkbaar
Ook omdat je toen nog gewoon fatsoenlijk een gezin kon onderhouden van 1 inkomen, wat nu haast ondenkbaar is. 2de auto is noodzaak geworden voor veel gezinnen, mede ook omdat het OV steeds minder een optie is.
quote:
De prijzen van internet telefoon pc tv etc etc zijn veel minder
Klopt, maar dat is een logische ontwikkeling. Daarnaast betalen we hier in NL nog steeds idioot veel voor internet en bellen, als je het vergelijkt met veel andere landen.
quote:
Supermarkten hebben nog nooit zon diversiteit verkocht dan nu
Heel leuk, maar die diversiteit is nog steeds minder dan elders in de beschaafde wereld, en ook veel duurder. Laat een amerikaan zien wat we hier voor chips of cola of vlees betalen, en hij schrikt zich kapot. Laat hem zien hoeveel belasting we betalen en hij vraagt je of ze ons opnieuw moeten bevrijden van een fout regime.


quote:
Ik doel hier op de verhoudingen , dus wat je aan het eind van de maan over hebt of structureel uitgeef

De grondstof prijzen zijn hoger omdat ook oa de lonen hoger worden, verzekeringen voor ondernemers zijn fors gestegen. De uitbater verdient er echt ''in verhouding niet meer op''
Ook de brouwerijen niet trouwens.


Prijzen stijgen/dalen omdat nu eenmaal de economie is. Aanbod/Vraag.

En tegen iemand zeggen dat ze geen besef hebben van de waarde van geld is ook erg voorbarig.
Waar jouw ideeën op gebaseerd zijn weet ik niet maar de gulden is er niet meer en die moet je ook niet meer gebruiken om te vergelijken. Want ook toen de gulden er nog was zijn er in een tijdsbestek van 10 jaar prijzen verdriedubbeld.
Allemaal leuk en aardig, maar 40/50 ct voor een bakje saus is niet goed te praten. 3 euro voor een glaasje cola is niet goed te praten. 7 euro voor een gefrituurde maaltijd met waterige priklimonade, is niet goed te praten, 50ct omm even gebruik te maken van het toilet is niet goed te praten, wanneer je het vergelijkt met prijzen elders, kostprijzen, het verschil tussen de inflatie in die sector en de gestegen lonen in diezelfde periode, etc etc.

Maar goed, dit is het Mac topic en niet het 'we betalen veels te veel hier in NL' KLB-topic, dus laten we het er maar op houden dat we hierover van mening verschillen.

[ Bericht 4% gewijzigd door Yi-Long op 28-09-2011 22:59:16 ]
pi_102496097
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 22:42 schreef Speedball het volgende:

[..]

Niet mee eens,
De verhouding van wat jij nu kan kopen en de mensen 20 jaar geleden is absurd.
Huizen zijn duurder en toch kunnen we er in wonen.
De meeste mensen hebben 2 auto's toen nog ondenkbaar
De prijzen van internet telefoon pc tv etc etc zijn veel minder
Supermarkten hebben nog nooit zon diversiteit verkocht dan nu


Ik doel hier op de verhoudingen , dus wat je aan het eind van de maan over hebt of structureel uitgeef

De grondstof prijzen zijn hoger omdat ook oa de lonen hoger worden, verzekeringen voor ondernemers zijn fors gestegen. De uitbater verdient er echt ''in verhouding niet meer op''
Ook de brouwerijen niet trouwens.


Prijzen stijgen/dalen omdat nu eenmaal de economie is. Aanbod/Vraag.

En tegen iemand zeggen dat ze geen besef hebben van de waarde van geld is ook erg voorbarig.
Waar jouw ideeën op gebaseerd zijn weet ik niet maar de gulden is er niet meer en die moet je ook niet meer gebruiken om te vergelijken. Want ook toen de gulden er nog was zijn er in een tijdsbestek van 10 jaar prijzen verdriedubbeld.
steeds meer mensen zitten in de schulden en kunnen hun rekeningen niet meer betalen.. dus de lonen stijgen echt niet zo veel als dat de prijs van andere goederen stijgen
  woensdag 28 september 2011 @ 22:57:49 #77
356822 Speedball
14.gif in je peopert
pi_102496364
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 22:52 schreef mschol het volgende:

[..]

steeds meer mensen zitten in de schulden en kunnen hun rekeningen niet meer betalen.. dus de lonen stijgen echt niet zo veel als dat de prijs van andere goederen stijgen
Omdat ze zonder werk zitten, of opgaan in de consumeer cultuur en zich dingen willen veroorloven die ze gewoon niet kunnen betalen ( helaas spelen banken hierin maar al te graag een destructieve rol) althans niet allemaal maar wel de meeste mensen met schulden. Er is idd een groep die het steeds moeilijker krijgt omdat er niet meer genivelleerd word in Nederland. Maar het merendeel van de mensen kan zich steeds meer veroorloven. En mensen met schulden zijn er altijd geweest alleen nooit zo goed geregistreerd etc.
burning dinosaur bones
Dolly O+ Blondie O+
pi_102496833
In Turkije parkeer je je auto, je auto wordt gewassen.. Terwijl je zelf binnen iets besteld, bijv. een large menu neemt voor circa 4 euro. Het aantal saus dat je wilt, erbij krijgt. Vervolgens eet je en wanneer je klaar bent sta je op en loop je weg. Het weggooien doen ze daar voor je.

Vervolgens stap je in je auto welke gewassen is en je rijdt weg. Voor een simpele bedrag van circa 4 euro.

:')
pi_102496921
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 23:08 schreef xminator het volgende:
In Turkije parkeer je je auto, je auto wordt gewassen.. Terwijl je zelf binnen iets besteld, bijv. een large menu neemt voor circa 4 euro. Het aantal saus dat je wilt, erbij krijgt. Vervolgens eet je en wanneer je klaar bent sta je op en loop je weg. Het weggooien doen ze daar voor je.

Vervolgens stap je in je auto welke gewassen is en je rijdt weg. Voor een simpele bedrag van circa 4 euro.

:')
MC CarWash ?
  woensdag 28 september 2011 @ 23:10:01 #80
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_102496938
En het gemiddelde loon in Turkije is?
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  woensdag 28 september 2011 @ 23:10:59 #81
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_102496987
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 23:08 schreef xminator het volgende:
In Turkije parkeer je je auto, je auto wordt gewassen.. Terwijl je zelf binnen iets besteld, bijv. een large menu neemt voor circa 4 euro. Het aantal saus dat je wilt, erbij krijgt. Vervolgens eet je en wanneer je klaar bent sta je op en loop je weg. Het weggooien doen ze daar voor je.

Vervolgens stap je in je auto welke gewassen is en je rijdt weg. Voor een simpele bedrag van circa 4 euro.

:')
Mijn Menu in Antalya was iets van 6 euro ofzo geloof ik. Wel grotere friet en cola dan hier, en gratis saus.

edit: excuus, ik had mijn valuta even door elkaar gehaald. Menu was 12 TL dus 4,75 voor een groot menu. Prima prijs dus.

Sowieso vind ik dat je voor 5 euro gewoon een 'alles zit erbij' menu moet kunnen kopen, dus burger, friet/salade, drinken en sausje. Mocht ik baas worden van de McDonald's, en dat is uiteraard wel mijn grote droom, dan zou ik dat ook per direct invoeren, net als het afschaffen van de schoteltjes-maffia bij de WC's in sommige filialen.

[ Bericht 19% gewijzigd door Yi-Long op 28-09-2011 23:46:00 ]
pi_102497341
McDonalds in Egypte had:

Double Big Mac O+
Double Quarter Pounder O+
Double Big Tasty :o
Chicken Big Mac O+
Fish Big Mac O+
Bier :D
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_102498628
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 17:05 schreef Yi-Long het volgende:
Ik hoop trouwens wel dat we het er allemaal over eens zijn dat de saus bij fastfoodtenten VEELS te duur is, en gewoon net als vroeger gewoon standaard inbegrepen zou moeten zijn in het menu...!?

Sowieso vind ik de fastfoodrestauranten in NL momenteel veels te duur geworden. Gelukkig heeft BK zo'n King Deal voor 2 euro wat in principe meestal wel genoeg is voor mij.
..En helemaal schandalig dat je in sommige steden tot enkele jaren geleden bij de Drive bij een groot menu standaard 2 fritessauzen kreeg aangesmeerd wanneer je een menu met saus bestelde. 55 cent voor zo'n mini-bakje, belachelijk.
pi_102500150
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 23:46 schreef maulibu het volgende:

[..]

..En helemaal schandalig dat je in sommige steden tot enkele jaren geleden bij de Drive bij een groot menu standaard 2 fritessauzen kreeg aangesmeerd wanneer je een menu met saus bestelde. 55 cent voor zo'n mini-bakje, belachelijk.
Jaren geleden aten we geregeld met een gedeelte van het gezin bij de Mac, er werd toen gewoon achteloos wat sausbakjes bij gepleurd.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_102501081
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 23:08 schreef xminator het volgende:
In Turkije parkeer je je auto, je auto wordt gewassen.. Terwijl je zelf binnen iets besteld, bijv. een large menu neemt voor circa 4 euro. Het aantal saus dat je wilt, erbij krijgt. Vervolgens eet je en wanneer je klaar bent sta je op en loop je weg. Het weggooien doen ze daar voor je.

Vervolgens stap je in je auto welke gewassen is en je rijdt weg. Voor een simpele bedrag van circa 4 euro.

:')
het weggooien kan je hier ook laten doen hoor, of dat wel/niet moet is een 2de..
pi_102502000
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 20:43 schreef Yannick567 het volgende:
Je kan daar wel 'gratis' drinken tappen, maar daar betaal je wel ¤7/8,- per menu. Dus wat daar nou 'gratis' aan is...
Je betaalt dat hier ook zo als je drinken bestelt bij het menu. Maar hier mag je dan ook nog 50 cent per bakje saus lappen.
  donderdag 29 september 2011 @ 10:28:34 #87
356822 Speedball
14.gif in je peopert
pi_102505469
Het is waar ze de meeste winst op pakken, koffie saus en frieten.
burning dinosaur bones
Dolly O+ Blondie O+
pi_102506501
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 10:28 schreef Speedball het volgende:
Het is waar ze de meeste winst op pakken, koffie saus en frieten.
koffie? denk de burgers.. big mac, qp en chicken kosten EUR 3,35 en wat zou de kostprijs (inkoop producten alleen) ervan zijn? zo'n EUR 0,80 ongeveer?
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  donderdag 29 september 2011 @ 11:18:09 #89
356822 Speedball
14.gif in je peopert
pi_102506940
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 11:04 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

koffie? denk de burgers.. big mac, qp en chicken kosten EUR 3,35 en wat zou de kostprijs (inkoop producten alleen) ervan zijn? zo'n EUR 0,80 ongeveer?
Wat denk je wat de inkoop van koffie is :)
Koffie verkoop je voor meer dan de viervoudige inkoop prijs zoals een burger, maak er maar 10 tienvoudige van.
Dus ja op koffie maak je meer winst
burning dinosaur bones
Dolly O+ Blondie O+
pi_102507017
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 11:18 schreef Speedball het volgende:

[..]

Wat denk je wat de inkoop van koffie is :)
Koffie verkoop je voor meer dan de viervoudige inkoop prijs zoals een burger, maak er maar 10 tienvoudige van.
Dus ja op koffie maak je meer winst
Ik denk dat ze meer winst maken op de frisdranken.
pi_102507077
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 11:18 schreef Speedball het volgende:

[..]

Wat denk je wat de inkoop van koffie is :)
Koffie verkoop je voor meer dan de viervoudige inkoop prijs zoals een burger, maak er maar 10 tienvoudige van.
Dus ja op koffie maak je meer winst
ja maar ik bedoel dat koffie denk niet zo veel verkocht wordt..
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_102507087
quote:
1s.gif Op donderdag 29 september 2011 11:19 schreef xminator het volgende:

[..]

Ik denk dat ze meer winst maken op de frisdranken.
ook :Y
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  donderdag 29 september 2011 @ 11:33:33 #93
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_102507523
Nog even en we mogen ook extra gaan betalen voor de servetjes... ;)
  donderdag 29 september 2011 @ 11:44:48 #94
302853 themole
graaft totaal door.
pi_102507933
quote:
1s.gif Op donderdag 29 september 2011 11:19 schreef xminator het volgende:

[..]

Ik denk dat ze meer winst maken op de frisdranken.
Denk het ook, dat zijn van die grote siroopzakken waar je flink wat liters van kan maken. Verkopen voor 1,80 voor een halve liter. :P
Niet altijd serieus
pi_102509094
quote:
14s.gif Op donderdag 29 september 2011 11:44 schreef themole het volgende:

[..]

Denk het ook, dat zijn van die grote siroopzakken waar je flink wat liters van kan maken. Verkopen voor 1,80 voor een halve liter. :P
Zeer waarschijnlijk heeft McDonalds goede afspraken met Coca Cola maar voor de "gewone" horeca is een postmix met Coca Cola siropen duurder dan kleine flesjes..
pi_102517114
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 21:48 schreef mschol het volgende:

[..]

wel een hele euro duurder t.o.v. de prijzen hier :')
Ik had het over Europese prijzen, niet over de Amerikaanse. En dan nog, voor een drankje betaal je hier gemiddeld 1,20 als onderdeel van je menu.
pi_102521737
In New York kreeg ik zoveel ketchupzakjes dat ik het maar terug gebracht heb omdat ik het zonde vond om weg te gooien. Gewoon hele hand vol terug gedaan

Tevens Angus burger _O_
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
pi_102522559
Alsof de kosten bij de mcdonald's vooral uit inkoopkosten bestaan..
Personeelskosten zijn in Nederland gewoon hoog. Je zit vast aan minimumlonen, cao's en hoge premie's die je voor je werknemers moet betalen. Denk dat het apparatuur ook niet echt goedkoop is en aangezien mcdonald's Nederland zelf ook nog geld wil verdienen, draag je daar ook nog een leuk gedeelte aan af.

Dat nog los van het feit dat Nederlanders zo van gratis houden dat ze vervolgens met bakken aan saus naar huis gaan. Kijk maar naar de rijen bij de Febo en Mc laatst toen er actie's waren met gratis voedsel.
Eerst denken, dan typen
pi_102523149
Bij de Febo was geloof ik een portie friet gratis ofzo? Hier in mijn woonplaats moest je wel betalen voor de saus, werden mensen boos dat ze voor de saus moesten betalen bij hun gratis friet :')
pi_102523268
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 19:33 schreef Yannick567 het volgende:
Bij de Febo was geloof ik een portie friet gratis ofzo? Hier in mijn woonplaats moest je wel betalen voor de saus, werden mensen boos dat ze voor de saus moesten betalen bij hun gratis friet :')
Dat is landelijk nog een groot gezeik geweest zelfs :')

Nederlanders af en toe :') :N
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_102532047
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 19:35 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Dat is landelijk nog een groot gezeik geweest zelfs :')

Nederlanders af en toe :') :N
Dat bedoel ik maar weer ja :')
Hebben wij ook meegemaakt op 13 september, toen die Hamburger gratis werd meegegeven vanaf ¤1,-. Hoeveel mensen niet gingen zitten zeiken dat ze er 5 wilden omdat ze 5 menu's hadden. En dan serieus nog alles apart bestellen zodat ze die Hamburger kregen. :')
pi_102532722
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 22:36 schreef Yannick567 het volgende:

En dan serieus nog alles apart bestellen zodat ze die Hamburger kregen. :')
nee echt? :o
help _O-
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_102533158
Wat zal ik zeggen. 'Nederlanders' :+

_O-
pi_102615688
ik heb 2 weken geleden de mc cordon blue gehad in Oostenrijk voor de doorreis naar Italië die was erg lekker.
pi_102615856
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 22:36 schreef Yannick567 het volgende:

[..]

Dat bedoel ik maar weer ja :')
Hebben wij ook meegemaakt op 13 september, toen die Hamburger gratis werd meegegeven vanaf ¤1,-. Hoeveel mensen niet gingen zitten zeiken dat ze er 5 wilden omdat ze 5 menu's hadden. En dan serieus nog alles apart bestellen zodat ze die Hamburger kregen. :')
gelijk ook dat ze dan de menu's apart bestellen
pi_102652816
Die 1955 is best goed te doen imo.

Lekkere sausjes, alleen mag er wat meer uitjes op.
Bats.Bats..Bats...Baaats!
pi_102738555
Bij de AH zag ik van Mad Sauce ook hamburgersaus. Lijkt qua uiterlijk op Big Mac saus (roze, stukjes ui) maar smaakt toch anders. Wel lekker.
pi_102931406
Wanneer komt de McDeLuxe nou terug? Binnenkort toch al?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_102931828
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 21:07 schreef Bartjebart het volgende:
Wanneer komt de McDeLuxe nou terug? Binnenkort toch al?
18 oktober
pi_102949114
Vanaf vandaag zijn smoothies verkrijgbaar van 200ml ipv 100ml :+
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 12:05:44 #111
302853 themole
graaft totaal door.
pi_102949182
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 12:03 schreef Yannick567 het volgende:
Vanaf vandaag zijn smoothies verkrijgbaar van 200ml ipv 100ml :+
En die van 100ml blijven ook bestaan?
Niet altijd serieus
pi_102949442
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 12:03 schreef Yannick567 het volgende:
Vanaf vandaag zijn smoothies verkrijgbaar van 200ml ipv 100ml :+
Voor de dubbele prijs?

Edit: volgens internet kost ie maar 1.-...



[ Bericht 8% gewijzigd door Bartjebart op 11-10-2011 12:22:29 ]
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_102950189
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 12:14 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Voor de dubbele prijs?

Edit: volgens internet kost ie maar 1.-...
afbeelding ]
mooie prijs! ^O^
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_102950650
200 ml voor ¤1,- :Y
En nee, die van 100ml zijn vervangen voor deze variant.
pi_102950715
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 12:53 schreef Yannick567 het volgende:
200 ml voor ¤1,- :Y
En nee, die van 100ml zijn vervangen voor deze variant.
waarschijnlijk zoveel klachten gehad dat ze dit als 'goedmakertje' doen maar denk maar tijdelijke prijs ;)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 18:52:53 #116
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_102964588
Het is niet echt het weertje ervoor, maar heeft iemand al de kokos milkshake op?
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 19:37:42 #117
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_102966882
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 12:53 schreef Yannick567 het volgende:
200 ml voor ¤1,- :Y
En nee, die van 100ml zijn vervangen voor deze variant.
maar goed ook :') die 100ml was echt achterlijk
pi_102971406
Die reclame ook over de smoothie. "Nu nog groter!" Ja want hij was al zo groot... :')
pi_102971595
quote:
99s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 19:37 schreef ErkendFokker het volgende:

[..]

maar goed ook :') die 100ml was echt achterlijk
het is zeg maar het ultieme uitmelk product :+
lekker cashen op iets wat niks voorstelt.. :+
pi_102971743
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 12:53 schreef Yannick567 het volgende:
200 ml voor ¤1,- :Y
En nee, die van 100ml zijn vervangen voor deze variant.
komt er dan geen extra geld bovenop normale menuprijs als je de smoothie bestelt als drankje?
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_102976581
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 20:55 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

komt er dan geen extra geld bovenop normale menuprijs als je de smoothie bestelt als drankje?
Ik ben bang van wel... net als die belachelijke prijzen die je betaalt als je een shake erbij neemt :(
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
pi_102976666
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 22:03 schreef JustinK het volgende:

[..]

Ik ben bang van wel... net als die belachelijke prijzen die je betaalt als je een shake erbij neemt :(
ik snap werkelijk de reden erachter niet (behalve dan gewoon cashen)..
een milkshake zal waarschijnlijk goedkoper zijn als de normale frisdrank.. :')
pi_102976845
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 22:03 schreef JustinK het volgende:

[..]

Ik ben bang van wel... net als die belachelijke prijzen die je betaalt als je een shake erbij neemt :(
maar een smoothie is maar 1 euro -O- frisdrank toch ook zoiets en daar komt niks bovenop :{
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_102985497
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 20:51 schreef md89 het volgende:
Die reclame ook over de smoothie. "Nu nog groter!" Ja want hij was al zo groot... :')
idd _O-
pi_102985606
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 22:04 schreef mschol het volgende:

[..]

ik snap werkelijk de reden erachter niet (behalve dan gewoon cashen)..
een milkshake zal waarschijnlijk goedkoper zijn als de normale frisdrank.. :')
Nee, dat is het niet. Een milkshake is zelfs duurder dan frisdrank.
Als je een menu neemt, ook wel voordeelmenu, dan zit het 'voordeel' in de frisdrank.
Je betaalt bij ons 5.75 voor een medium Big Mac menu, daarbij betaal je 4.75 voor de BigMac en het frietje, en 1.20 voor de frisdrank. Milkshake erbij kan ook, maar dan vervalt die 1.20 en betaal je de volle prijs voor de Milkshake, omdat die niet in die menuprijs zit. Zo is het ook bij een Happymeal, zelfde verhaal. Smoothie kan volgens mij wel bij een menu, maar dan ben je inderdaad goedkoper uit. Dus weet niet of dat kan. Zal wel denk ik :+
pi_102986013
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 01:00 schreef Yannick567 het volgende:

[..]

Nee, dat is het niet. Een milkshake is zelfs duurder dan frisdrank.
Als je een menu neemt, ook wel voordeelmenu, dan zit het 'voordeel' in de frisdrank.
Je betaalt bij ons 5.75 voor een medium Big Mac menu, daarbij betaal je 4.75 voor de BigMac en het frietje, en 1.20 voor de frisdrank. Milkshake erbij kan ook, maar dan vervalt die 1.20 en betaal je de volle prijs voor de Milkshake, omdat die niet in die menuprijs zit. Zo is het ook bij een Happymeal, zelfde verhaal. Smoothie kan volgens mij wel bij een menu, maar dan ben je inderdaad goedkoper uit. Dus weet niet of dat kan. Zal wel denk ik :+
Wat het oneerlijke hieraan is, is dat het prijsverschil dat er normaal gesproken tussen een frisdrank en een milkshake zit hier niet in terug komt.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  woensdag 12 oktober 2011 @ 01:31:21 #127
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_102986198
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 01:00 schreef Yannick567 het volgende:

[..]

Nee, dat is het niet. Een milkshake is zelfs duurder dan frisdrank.
Als je een menu neemt, ook wel voordeelmenu, dan zit het 'voordeel' in de frisdrank.
Je betaalt bij ons 5.75 voor een medium Big Mac menu, daarbij betaal je 4.75 voor de BigMac en het frietje, en 1.20 voor de frisdrank. Milkshake erbij kan ook, maar dan vervalt die 1.20 en betaal je de volle prijs voor de Milkshake, omdat die niet in die menuprijs zit. Zo is het ook bij een Happymeal, zelfde verhaal. Smoothie kan volgens mij wel bij een menu, maar dan ben je inderdaad goedkoper uit. Dus weet niet of dat kan. Zal wel denk ik :+
Daarom ben ik zo gek op de Mac in Hong Kong: Als je daar een large menu neemt dan kun je ipv een large cola gewoon voor dezelfde prijs een medium milkshake erbij krijgen. Om over de idioot lage prijzen van die menu's nog maar te zwijgen natuurlijk.

BTW, ik weet dat het vloeken in de kerk is in het McD topic, maar ik en mijn vriendin waren zondag bij de Burgerking en we probeerden even de Double Pepper Whopper (ofzo) en de Steakhouse burger, en verdomme, die zijn toch wel heel erg lekker.... :9~
pi_103004251
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 01:00 schreef Yannick567 het volgende:

[..]

Nee, dat is het niet. Een milkshake is zelfs duurder dan frisdrank.
Als je een menu neemt, ook wel voordeelmenu, dan zit het 'voordeel' in de frisdrank.
Je betaalt bij ons 5.75 voor een medium Big Mac menu, daarbij betaal je 4.75 voor de BigMac en het frietje, en 1.20 voor de frisdrank. Milkshake erbij kan ook, maar dan vervalt die 1.20 en betaal je de volle prijs voor de Milkshake, omdat die niet in die menuprijs zit. Zo is het ook bij een Happymeal, zelfde verhaal. Smoothie kan volgens mij wel bij een menu, maar dan ben je inderdaad goedkoper uit. Dus weet niet of dat kan. Zal wel denk ik :+
Het gekke is dat je in de praktijk 2 euro moet bijbetalen als je een shake bij je menu neemt. Dan kan je dus net zo goed een menu met fridrank nemen en dan los een shake erbij... Dat kan toch gewoon niet kloppen :')
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
pi_103015354
-

[ Bericht 100% gewijzigd door #ANONIEM op 12-10-2011 21:28:33 ]
  woensdag 12 oktober 2011 @ 21:33:11 #130
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_103015631
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 01:31 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Daarom ben ik zo gek op de Mac in Hong Kong: Als je daar een large menu neemt dan kun je ipv een large cola gewoon voor dezelfde prijs een medium milkshake erbij krijgen. Om over de idioot lage prijzen van die menu's nog maar te zwijgen natuurlijk.

BTW, ik weet dat het vloeken in de kerk is in het McD topic, maar ik en mijn vriendin waren zondag bij de Burgerking en we probeerden even de Double Pepper Whopper (ofzo) en de Steakhouse burger, en verdomme, die zijn toch wel heel erg lekker.... :9~
De McDonalds in China was een geweldige ervaring. Zoveel veel lekkerdere burgers tegen een ongelofelijke lage prijs voor de menu's (variërend van 15 yuan tot 25 yuan; 1,50 tot 2,50 euro) _O_.
Feyenoord Rotterdam
pi_103028465
quote:
1s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 17:33 schreef JustinK het volgende:

[..]

Het gekke is dat je in de praktijk 2 euro moet bijbetalen als je een shake bij je menu neemt. Dan kan je dus net zo goed een menu met fridrank nemen en dan los een shake erbij... Dat kan toch gewoon niet kloppen :')
Dat klopt niet helemaal...
Wij werken met dezelfde prijzen als in het restaurant van Yannick; een voordeelmenu bestaat uit twee gedeeltes:
1. Het broodje + de frietjes, hier krijg je (een klein beetje) korting over.
2. De drank, waar je ook korting over krijgt.

In het menu betaal je voor het eerste gedeelte nog ¤4,55 (ipv (¤3,25 + ¤1,85) ¤5,10).
En voor het tweede gedeelte (de drank) betaal je ¤1,20 (ipv ¤1,65 tot ¤1,85).

Wanneer men een milkshake wil drinken, dan is dat geen probleem, alleen (zoals bekend) moet ervoor 'bijbetaald' worden.
Omdat de milkshakes niet in de te kiezen dranken bij de voordeelmenu's zitten, vervalt het tweede gedeelte van de korting voor menu's. Voor een medium milkshake betaal je dan dus ¤2,25. Totale medium menuprijs wordt dan ¤4,55 + ¤2,25 = ¤6,80 (exclusief de #@!#$% dure frietsaus :+ )
pi_103030843
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 09:20 schreef Krimpen het volgende:

[..]

Dat klopt niet helemaal...
Wij werken met dezelfde prijzen als in het restaurant van Yannick; een voordeelmenu bestaat uit twee gedeeltes:
1. Het broodje + de frietjes, hier krijg je (een klein beetje) korting over.
2. De drank, waar je ook korting over krijgt.

In het menu betaal je voor het eerste gedeelte nog ¤4,55 (ipv (¤3,25 + ¤1,85) ¤5,10).
En voor het tweede gedeelte (de drank) betaal je ¤1,20 (ipv ¤1,65 tot ¤1,85).

Wanneer men een milkshake wil drinken, dan is dat geen probleem, alleen (zoals bekend) moet ervoor 'bijbetaald' worden.
Omdat de milkshakes niet in de te kiezen dranken bij de voordeelmenu's zitten, vervalt het tweede gedeelte van de korting voor menu's. Voor een medium milkshake betaal je dan dus ¤2,25. Totale medium menuprijs wordt dan ¤4,55 + ¤2,25 = ¤6,80 (exclusief de #@!#$% dure frietsaus :+ )
Maar wat hier niet aan klopt is dat een milkshake normaal 60ct duurder is? Medium frisdrank is 1.65, een medium milkshake 2.25. Een menu met frisdrank is 5.75, een menu met een milkshake is 6.80. Dat is 1.05 meer...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_103102488
daar is of niet goed over nagedacht, of ze hopen dat niemand daar achter komt :+ eens zien of ik een medium menu met smoothie kan krijgen voor 4,55 + 1 euro. ik denk het niet }:|
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_103106885
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 11:03 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Maar wat hier niet aan klopt is dat een milkshake normaal 60ct duurder is? Medium frisdrank is 1.65, een medium milkshake 2.25. Een menu met frisdrank is 5.75, een menu met een milkshake is 6.80. Dat is 1.05 meer...
En dat grotere verschil zit hem dus in het wegvallen van de korting over het 'tweede gedeelte' (het drank-gedeelte) van het voordeelmenu.

Note; kleine frisdrank is ¤1,65; voor een medium maken we je ¤1,85 afhandig! ^^

quote:
1s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 00:28 schreef FutureFairytale het volgende:
daar is of niet goed over nagedacht, of ze hopen dat niemand daar achter komt :+ eens zien of ik een medium menu met smoothie kan krijgen voor 4,55 + 1 euro. ik denk het niet }:|
Voorlopig kan dat, helaas, nog niet...
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 13:47:46 #135
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_103111671
*knip*
pi_103117260
Die euro hamburgers zijn wel goed though. Kost niets en zijn perfect als in redelijke smaak en niet te weinig of te veel. Lekker. :Y
pi_103117527
Ik vind de broodjes niet zo super maar aan de Fish Filet ben ik verslaafd! En 2 euro per stuk is wel goed te doen ;)
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
pi_103118190
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 17:27 schreef hemarookworst het volgende:
Ik vind de broodjes niet zo super maar aan de Fish Filet ben ik verslaafd! En 2 euro per stuk is wel goed te doen ;)
met dat halve plakje kaas :')
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_103118305
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 17:19 schreef Iemand91 het volgende:
Die euro hamburgers zijn wel goed though. Kost niets en zijn perfect als in redelijke smaak en niet te weinig of te veel. Lekker. :Y
die hamburgers zijn handig als net eff snel wat wil eten..
maar vind er voor de rest maar weinig smaak aan zitten, tevens erg kleffe/droge broodjes, alsof ze net uit een magnetron komen
die nuggets zijn goed te doen voor 2 euro.. :)
pi_103149113
Gisteren een mailtje van de Mac ontvangen met een kortingscode voor een McDeluxe menu

McDeluxe _O_
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_103153316
Als ik McD eet krijg ik na 2 happen standaard een hik-aanval.
  zondag 16 oktober 2011 @ 17:42:24 #142
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_103153359
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 17:41 schreef DeltaCephei het volgende:
Als ik McD eet krijg ik na 2 happen standaard een hik-aanval.
Kauwen schijnt te helpen.
pi_103153568
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 17:42 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Kauwen schijnt te helpen.
kauwen is zo erg 2006 :P
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_103153743
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 17:41 schreef DeltaCephei het volgende:
Als ik McD eet krijg ik na 2 happen standaard een hik-aanval.
Dat ligt dan wel echt aan je manier van eten dan hoor. Want de hik krijg je niet van het type eten dat je tot je neemt...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_103154245
Het is echt alleen bij McD, misschien is het te droog ofzo :{ :?
pi_103154760
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 17:41 schreef DeltaCephei het volgende:
Als ik McD eet krijg ik na 2 happen standaard een hik-aanval.
Minder snel je burger naar binnen werken?
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 16 oktober 2011 @ 19:00:59 #147
163650 Greys
pi_103156404
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 18:52 schreef Danielle83 het volgende:
Het is niet echt het weertje ervoor, maar heeft iemand al de kokos milkshake op?
Ja!
Voor herhaling vatbaar :9
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 16 oktober 2011 @ 19:02:54 #148
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_103156478
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 17:41 schreef DeltaCephei het volgende:
Als ik McD eet krijg ik na 2 happen standaard een hik-aanval.
Mijn moeder heeft dat van het drinken.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  zondag 16 oktober 2011 @ 20:23:15 #149
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_103160124
veroest ik heb die code nog niet.
BAM dit is 3KB
pi_103160345
korting coupons, hoe kunnen we die scoren? :)
pi_103163565
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 20:27 schreef mschol het volgende:
korting coupons, hoe kunnen we die scoren? :)
die voor dat McDeluxe menu krijg je toegestuurd als je gestemd hebt voor die burgerwedstrijd...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_103165106
ow ik zie al waarom ik niet gestemt heb.. een iet wat zielige actie om alleen te stemmen met een hyves/twitter of faceboek profiel :')
pi_103165210
ChickenSate O+
Ja en dus?
pi_103311519
en en en... hoe is de Deluxe? :)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  donderdag 20 oktober 2011 @ 02:06:21 #155
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_103312047


Een ongelofelijke sof! Echt, wat een nikserige kutburger!
Taaie, droge, smakeloze, dunne kutburger. Geen rokerige bbq-smaak.
Een plakkie tomaat, twee plakkies komkommer, 8 fliebertjes ijsbergsla en 2 stukjes rauwe ui.
Die kaas is als altijd, maar ketchup?! Geen saus maar ketchup?!
Was dit echt de hamburger die ik vroeger zo lekker vond?
Mijn god, wat een ellende. Ik was zo gechoqueerd dat ik er een foto van moest maken.

Mooie herinnering weg.
Ik denk dat ik klaar ben met McDonalds nu.
pi_103312418
Toen MCD de Flurry introduceerde kostte deze 1 euro en inmiddels juist....

Ook is het zo kkvaag dat als je een hamburger zonder saus wil (noem maar wat) je dezelfde prijs betaald als met saus... In de friettent kost frietje zonder toch ook minder als met saus wtf

Oja Mcflurry Milka waarom uit het assortiment die was gruwelijk
pi_103313451
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 02:37 schreef RiftNL het volgende:
Ook is het zo kkvaag dat als je een hamburger zonder saus wil (noem maar wat) je dezelfde prijs betaald als met saus... In de friettent kost frietje zonder toch ook minder als met saus wtf

:') Je zit nu friet met burgers te vergelijken?

Bij de snackbar hebben ze ook hamburgers, als je daar geen saus op wilt betaal je ook gewoon de normale prijs hoor :) En als je bij McDonalds geen saus bij je friet wilt betaal je de frietsaus ook niet :)
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  donderdag 20 oktober 2011 @ 08:08:22 #158
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_103313638
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 02:06 schreef RobinOok het volgende:
[ link | afbeelding ]

Een ongelofelijke sof! Echt, wat een nikserige kutburger!
Taaie, droge, smakeloze, dunne kutburger. Geen rokerige bbq-smaak.
Een plakkie tomaat, twee plakkies komkommer, 8 fliebertjes ijsbergsla en 2 stukjes rauwe ui.
Die kaas is als altijd, maar ketchup?! Geen saus maar ketchup?!
Was dit echt de hamburger die ik vroeger zo lekker vond?
Mijn god, wat een ellende. Ik was zo gechoqueerd dat ik er een foto van moest maken.

Mooie herinnering weg.
Ik denk dat ik klaar ben met McDonalds nu.
De McDeluxe? :')
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_103316568
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 02:06 schreef RobinOok het volgende:
[ link | afbeelding ]

Een ongelofelijke sof! Echt, wat een nikserige kutburger!
Taaie, droge, smakeloze, dunne kutburger. Geen rokerige bbq-smaak.
Een plakkie tomaat, twee plakkies komkommer, 8 fliebertjes ijsbergsla en 2 stukjes rauwe ui.
Die kaas is als altijd, maar ketchup?! Geen saus maar ketchup?!
Was dit echt de hamburger die ik vroeger zo lekker vond?
Mijn god, wat een ellende. Ik was zo gechoqueerd dat ik er een foto van moest maken.

Mooie herinnering weg.
Ik denk dat ik klaar ben met McDonalds nu.
dat klinkt als de gemiddelde Mcdonalds hamburger inderdaad :7
pi_103317039
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 02:06 schreef RobinOok het volgende:
[ link | afbeelding ]

Een ongelofelijke sof! Echt, wat een nikserige kutburger!
Taaie, droge, smakeloze, dunne kutburger. Geen rokerige bbq-smaak.
Een plakkie tomaat, twee plakkies komkommer, 8 fliebertjes ijsbergsla en 2 stukjes rauwe ui.
Die kaas is als altijd, maar ketchup?! Geen saus maar ketchup?!
Was dit echt de hamburger die ik vroeger zo lekker vond?
Mijn god, wat een ellende. Ik was zo gechoqueerd dat ik er een foto van moest maken.

Mooie herinnering weg.
Ik denk dat ik klaar ben met McDonalds nu.
aan McDonald's foto's kun je nooit zo goed zien of ie lekker smaakt maar ketchup? hoort inderdaad toch niet?
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  donderdag 20 oktober 2011 @ 11:55:07 #161
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_103318944
Ja, dat dacht ik ook. Maar sinds een rondje Google weet ik het ook niet meer . Ben bang van wel dus.
  donderdag 20 oktober 2011 @ 13:39:15 #162
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_103323406
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 02:06 schreef RobinOok het volgende:
[ link | afbeelding ]

Een ongelofelijke sof! Echt, wat een nikserige kutburger!
Taaie, droge, smakeloze, dunne kutburger. Geen rokerige bbq-smaak.
Een plakkie tomaat, twee plakkies komkommer, 8 fliebertjes ijsbergsla en 2 stukjes rauwe ui.
Die kaas is als altijd, maar ketchup?! Geen saus maar ketchup?!
Was dit echt de hamburger die ik vroeger zo lekker vond?
Mijn god, wat een ellende. Ik was zo gechoqueerd dat ik er een foto van moest maken.

Mooie herinnering weg.
Ik denk dat ik klaar ben met McDonalds nu.
Ik ben het geheel met je eens, mijn ervaring met McDonalds de afgelopen 2 jaar zijn keer op keer slecht, slechte service, slechte burgers, vieze WC's, Diet coke als je om gewone vraagt,
En niet bij 1 vestiging, maar bij verschillende.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  donderdag 20 oktober 2011 @ 13:43:20 #163
302853 themole
graaft totaal door.
pi_103323608
McDeluxe is echt een baggerburger, niks aan. :')
Niet altijd serieus
pi_103325029
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 13:39 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Ik ben het geheel met je eens, mijn ervaring met McDonalds de afgelopen 2 jaar zijn keer op keer slecht, slechte service, slechte burgers, vieze WC's, Diet coke als je om gewone vraagt,
En niet bij 1 vestiging, maar bij verschillende.
hier ben ik t niet mee eens. ik kom graag in de vestiging in Alphen a/d Rijn. Toiletten zijn schoon, service goed (je krijgt gauw een nwe burger of compensatie als er iets mis is en een excuus van de manager + telefoontje erna als 'nazorg'. en normaal gesproken zijn de bestellingen gewoon correct, en warm :)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_103342109
Jammer, de reclame maakte mij wel enthousiast voor de McDeluxe...
pi_103345092
dus voor de bazige chicken salsa en die andere, (even z'n naam kwijt :$) zijn er 2 flutburgers terug ;(
  donderdag 20 oktober 2011 @ 21:33:49 #167
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_103345851
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 21:21 schreef mschol het volgende:
dus voor de bazige chicken salsa en die andere, (even z'n naam kwijt :$) zijn er 2 flutburgers terug ;(
De Big Tasty ;(
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_103346467
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 21:33 schreef MaLo het volgende:

[..]

De Big Tasty ;(
die jah, ondanks dat hij er niet uitzag als ik em kreeg was hij altijd verdomde lekker..
pi_103353239
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 21:42 schreef mschol het volgende:

[..]

die jah, ondanks dat hij er niet uitzag als ik em kreeg was hij altijd verdomde lekker..
Die 1955 burger is ook best geefbaar :)
pi_103353422
quote:
1s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 23:40 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Die 1955 burger is ook best geefbaar :)
absoluut niet zo lekker als de tasty -O-
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_103354046
quote:
1s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 23:44 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

absoluut niet zo lekker als de tasty -O-
Ik vind het wel lekker en ik merk niet zo veel verschil tussen de 1955 en de Big Tasty. Zelfde patty, zelfde saus. Alleen een ander broodje, ketchup en uitjes O+.
Feyenoord Rotterdam
pi_103354103
quote:
7s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 23:59 schreef o.us het volgende:

[..]

Ik vind het wel lekker en ik merk niet zo veel verschil tussen de 1955 en de Big Tasty. Zelfde patty, zelfde saus. Alleen een ander broodje, ketchup en uitjes O+.
Dan denk ik dat ik een andere 1955 burger heb gegeten?

1955 :r
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 00:00:59 #173
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_103354121
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 00:00 schreef xminator het volgende:

[..]

Dan denk ik dat ik een andere 1955 burger heb gegeten?

1955 :r
McDeluxe?
Feyenoord Rotterdam
pi_103354165
quote:
7s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 00:00 schreef o.us het volgende:

[..]

McDeluxe?
1,5 maand geleden had je nog geen mcdeluxe neem ik aan...
pi_103354416
quote:
1s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 23:40 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Die 1955 burger is ook best geefbaar :)
mja. beiden zijn best te doen, maar tasty was echt meer tasty zeg maar :P
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 00:10:06 #176
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_103354531
quote:
7s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 23:59 schreef o.us het volgende:

[..]

ik merk niet zo veel verschil tussen de 1955 en de Big Tasty. Zelfde patty, zelfde saus.
Niet! Zit een vieze saus op de 1955.
pi_103354679
quote:
7s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 23:59 schreef o.us het volgende:

[..]

Ik vind het wel lekker en ik merk niet zo veel verschil tussen de 1955 en de Big Tasty. Zelfde patty, zelfde saus. Alleen een ander broodje, ketchup en uitjes O+.
no way! big tasty had soort bacon/rooksaus, 1955 gore bbqsaus..kun je net zo goed verf eten :P daarbij had de tasty ook nog 3 plakjes kaas.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 00:13:28 #178
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_103354681
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 00:10 schreef RobinOok het volgende:

[..]

Niet! Zit een vieze saus op de 1955.
Die bruine saus gooiden ze ook over BT heen hoor. Dat vond ik het lekkerste O+.

[ Bericht 10% gewijzigd door o.us op 21-10-2011 00:13:47 ]
Feyenoord Rotterdam
pi_103354744
quote:
15s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 00:13 schreef o.us het volgende:

[..]

Die bruine saus gooiden ze ook over BT heen hoor. Dat vond ik het lekkerste O+.
nee dus.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 00:15:42 #180
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_103354783
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 00:14 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

nee dus.
Wedden van wel?
Feyenoord Rotterdam
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 00:56:51 #181
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_103356415
Dan is dat bij een filiaal met luie werknemers. De Big Tasty heeft een andere saus die veel lekkerder is dan die 1955-troep.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_103356482
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 00:10 schreef RobinOok het volgende:

[..]

Niet! Zit een vieze saus op de 1955.
dat valt wel mee.
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 01:15:09 #183
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_103356957
Nietus!
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 01:16:41 #184
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_103356999
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 00:56 schreef MacorgaZ het volgende:
Dan is dat bij een filiaal met luie werknemers. De Big Tasty heeft een andere saus die veel lekkerder is dan die 1955-troep.
Lijkt mij dan ook als iedereen mij tegenspreekt :{. Was bij de McDonalds aan de Korte Lijnbaan in Rotterdam.
Feyenoord Rotterdam
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 01:17:46 #185
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_103357028
Alle broodjes zouden 2.50 moeten worden of zelfs 2.00.. of tijdens een actie/dag/weekend/week.

3,65 voor een Bigmac vind ik gewoon bullshit. mee eens?

De teller slaat nu 10 gulden aan voor een Big Mac!
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 01:19:54 #186
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_103357094
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 01:17 schreef Schenkstroop het volgende:
Alle broodjes zouden 2.50 moeten worden of zelfs 2.00.. of tijdens een actie/dag/weekend/week.

3,65 voor een Bigmac vind ik gewoon bullshit. mee eens?

De teller slaat nu 10 gulden aan voor een Big Mac!
In China kon je voor 15 yuan iedere willekeurige McDonalds menu kiezen van 11 tot 14 uur.
15 yuan is ongeveer 1,50 euro.
Chinese McDonalds O+.
Feyenoord Rotterdam
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 01:26:25 #187
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_103357289
quote:
7s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 01:19 schreef o.us het volgende:

[..]

In China kon je voor 15 yuan iedere willekeurige McDonalds menu kiezen van 11 tot 14 uur.
15 yuan is ongeveer 1,50 euro.
Chinese McDonalds O+.
In china zitten en bij mcdonalds gaan eten
Hoe sad kan je zijn.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 01:37:04 #188
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_103357627
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 01:26 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

In china zitten en bij mcdonalds gaan eten
Hoe sad kan je zijn.
Als je een maand in China zit heb je na drie weken ook weleens zin in iets anders dan Chinees voer, droeftoeter.

[ Bericht 1% gewijzigd door o.us op 21-10-2011 01:37:17 ]
Feyenoord Rotterdam
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 01:40:50 #189
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_103357762
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 01:26 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

In china zitten en bij mcdonalds gaan eten
Hoe sad kan je zijn.
McDonald's in Hong Kong is geweldig en zeer goedkoop. Als je 3x per dag, 7 dagen per week buiten eet, dan heb je dus ook af en toe trek in gewoon een burger met frietjes. En die zijn daar geweldig.

Alsof je iedere dag chinees gaat eten(!) :')
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 01:41:40 #190
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_103357788
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 01:40 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

McDonald's in Hong Kong is geweldig en zeer goedkoop. Als je 3x per dag, 7 dagen per week buiten eet, dan heb je dus ook af en toe trek in gewoon een burger met frietjes. En die zijn daar geweldig.

Alsof je iedere dag chinees gaat eten(!) :')
Geldt ook voor Beijing. Geweldige steden zijn het.
Feyenoord Rotterdam
pi_103357973
quote:
7s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 01:19 schreef o.us het volgende:

[..]

In China kon je voor 15 yuan iedere willekeurige McDonalds menu kiezen van 11 tot 14 uur.
15 yuan is ongeveer 1,50 euro.
Chinese McDonalds O+.
ik weet niet of ik in de neppe macdonalds ben geweest
maar was toch nog iets van 150 yuan kwijt voor 6 menu's
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 01:50:46 #192
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_103358042
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 01:48 schreef skit het volgende:

[..]

ik weet niet of ik in de neppe macdonalds ben geweest
maar was toch nog iets van 150 yuan kwijt voor 6 menu's
Hoezo neppe McDonalds... :') Dat is zo makkelijk te herkennen. Kreeg je een kaart waarmee jij kon aanwijzen wat jij wou als westerlingzijnde?
Tevens zijn de menu's normaal gesproken tussen de 20 en 35 yuan dus 150 is niet zo heel vreemd. Goedkoop juist.
Hoeveel betaal je hier voor zes voordeelmenu's?

[ Bericht 4% gewijzigd door o.us op 21-10-2011 01:51:15 ]
Feyenoord Rotterdam
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 02:02:16 #193
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_103358359
quote:
7s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 01:41 schreef o.us het volgende:

[..]

Geldt ook voor Beijing. Geweldige steden zijn het.
Beijing en andere Chineze steden nog niet echt bezocht (behalve een paar daagjes Zhuhai, maar niet de binnenstad...), maar dat ik een fan van HK ben mag hier op FOK! inmiddels algemeen bekend zijn :P

Vooral voor eten is het gewoone en geweldige stad. Zoveel keuze en zoveel vrijheid vanwege de lage prijzen. Heerlijk. Het is er ook veel makkelijker om gezond te eten, want niet alleen fastfood is cheap, maar ook gewoon normale gezonde gerechten zijn er cheap.
pi_103364539
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 01:17 schreef Schenkstroop het volgende:
Alle broodjes zouden 2.50 moeten worden of zelfs 2.00.. of tijdens een actie/dag/weekend/week.

3,65 voor een Bigmac vind ik gewoon bullshit. mee eens?

De teller slaat nu 10 gulden aan voor een Big Mac!
dat is idd gewoon van de zotte,
pi_103365786
Om verwarring te voorkomen: de Big Tasty heeft een hele andere saus dan de 1955 burger.

Die van de Big Tasty was meer BBQ, die van de 1955 is veel zoeter.
pi_103369945
Ik was nooit zo weg van de saus op de Tasty. Die van de 1955 vind ik iets beter.
In Nederland zouden we de Big Tasty Chicken eens moeten krijgen, die was ooit ook in Duitsland.
Kipburgers ftw! :9
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
pi_103375051
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 13:23 schreef JustinK het volgende:
Ik was nooit zo weg van de saus op de Tasty. Die van de 1955 vind ik iets beter.
In Nederland zouden we de Big Tasty Chicken eens moeten krijgen, die was ooit ook in Duitsland.
Kipburgers ftw! :9
saus vond ik juist erg lekker van de tasty maar iets te veel. op een gegeven moment heb ik ineens genoeg (zit dan vol en denk vanwege de machtige saus).
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_103415138
Vandaag lagen de kortingsbonnen in de bus :)
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
pi_103415738
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 14:25 schreef JustinK het volgende:
Vandaag lagen de kortingsbonnen in de bus :)
bij mij niet :o
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_103415916
quote:
18s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 14:47 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

bij mij niet :o
Rustig maar... waarschijnlijk zit het in het folderpakket ingevouwen voor komende week...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_103415979
quote:
18s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 14:47 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

bij mij niet :o
Misschien had ik die van jou, want ik had er 2 ;)
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
pi_103416094
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 14:55 schreef JustinK het volgende:

[..]

Misschien had ik die van jou, want ik had er 2 ;)
geef ze es terug }:|
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_103423856
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 00:13 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

no way! big tasty had soort bacon/rooksaus, 1955 gore bbqsaus..kun je net zo goed verf eten :P daarbij had de tasty ook nog 3 plakjes kaas.
Inderdaad, die 1955 is echt helemaal niks, Big Tasty had heerlijke saus..
Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|
pi_103425184
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 18:57 schreef Thas het volgende:

[..]

Inderdaad, die 1955 is echt helemaal niks, Big Tasty had heerlijke saus..
die 1955 is prima (voldoende variatie qua smaken en die passen ook prima bij elkaar), maar de BT is beter :Y
  † In Memoriam † zondag 23 oktober 2011 @ 12:30:24 #205
34726 Fratz
Max
pi_103447484
Gatver. Net een McDeluxe gehad. Wat een deceptie.
Waarom hebben ze die niet gewoon op een qp-broodje gemaakt, net als vroeger?
Echt zonde!
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
pi_103448128
Wat voor een broodje hadden ze gebruikt dan? :?
Volgens internet wel een qp broodje namelijk...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  † In Memoriam † zondag 23 oktober 2011 @ 13:21:39 #207
34726 Fratz
Max
pi_103449398
Zit op zo'n Tasty broodje.
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
pi_103449993
Het was in eerste instantie op een QP broodje ja, maar ze hebben op het hoofdkantoor besloten dat er een groter broodje gebruikt moet worden. Doosje was ook veel te groot, je had bijna bestek nodig om het broodje te eten. Of het een tasty broodje is weet ik niet, ik heb ze nog niet gezien. Vanaf vandaag/morgen moeten ze op nieuwe broodjes verkocht worden als het goed is.
pi_103509083
die bonnen kan je ook zelf printen via de site van ze, mocht je ze niet per post ontvangen hebben
zijn denk ik wel dezelfde
pi_103513260
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 19:17 schreef consio het volgende:
die bonnen kan je ook zelf printen via de site van ze, mocht je ze niet per post ontvangen hebben
zijn denk ik wel dezelfde
Niet helemaal, bij de papieren versie die je in de bus krijgt zit een bonnetje wat je niet online kan printen. Die van '2 big mac halen, 1 betalen' staat niet online ;)
pi_103513874
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 20:28 schreef Yannick567 het volgende:

[..]

Niet helemaal, bij de papieren versie die je in de bus krijgt zit een bonnetje wat je niet online kan printen. Die van '2 big mac halen, 1 betalen' staat niet online ;)
agja als het alleen die is :P
pi_103515644
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 14:55 schreef JustinK het volgende:

[..]

Misschien had ik die van jou, want ik had er 2 ;)
jaaa ik heb de bonnen binnen *O*
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_103517208
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 21:02 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

jaaa ik heb de bonnen binnen *O*
:D Toch eindelijk! :9
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
pi_103532238
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 21:02 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

jaaa ik heb de bonnen binnen *O*
Al ingescand? :P
pi_103539315
Ik wil ook bonnen :(
pi_103540819
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 13:16 schreef EdNoolk het volgende:
Ik wil ook bonnen :(
Staan ook op de site
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
pi_103543337
waarom zoveel 2 menu's halen 1 betalen ;(
pi_103543674
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 15:06 schreef mschol het volgende:
waarom zoveel 2 menu's halen 1 betalen ;(
2 happy meals lukt me wel :P
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_103543760
Prijzen zijn wel omhoog gegaan bij de kortingsbonnen.

Eerst was het altijd toch 2x bigmac/qp/chicken 4.50
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 15:19:46 #220
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_103543796
PocketDeals mensen, pocketdeals.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_103545467
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 15:16 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

2 happy meals lukt me wel :P
:P
2 medium menu;s zou mij ook wel lukken qua burgers en friet, drank wordt wat lastig :P
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 16:42:02 #222
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_103546772
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 15:18 schreef xminator het volgende:
Prijzen zijn wel omhoog gegaan bij de kortingsbonnen.

Eerst was het altijd toch 2x bigmac/qp/chicken 4.50
Alsnog niet duur.
pi_103547167
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 16:42 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Alsnog niet duur.
Nee, maar het is ook niet super lekker.. Alleen de mcchickens zijn lekker maar die vullen niet :P

Where are thou bigtasty :9~
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 16:53:56 #224
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_103547226
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 16:52 schreef xminator het volgende:

[..]

Nee, maar het is ook niet super lekker.. Alleen de mcchickens zijn lekker maar die vullen niet :P

Where are thou bigtasty :9~
Vind de QP anders prima te eten.
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 17:57:27 #225
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_103549485
Was laatst in België en me daar vergrepen aan de Double Cheese. Waarom maken ze die in Nederland niet? :(
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_103549692
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 17:57 schreef Mikkie het volgende:
Was laatst in België en me daar vergrepen aan de Double Cheese. Waarom maken ze die in Nederland niet? :(
Die hebben ze bij de mcexpress restaurants (bijvoorbeeld de mc in het centrum van Almelo)
http://www.mcdonalds.nl/w(...)Dubbele+Cheeseburger

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 25-10-2011 18:04:47 ]
pi_103550026
zojuist van een bon een QP en McChicken gehaald :) moest 4,50 betalen :)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_103550155
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 18:14 schreef FutureFairytale het volgende:
zojuist van een bon een QP en McChicken gehaald :) moest 4,50 betalen :)
huh.. 1 bon een QP en mcchicken?
dat is toch eigenlijk alleen QP + QP en Mcchicken + mcchicken?
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 18:18:31 #229
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_103550185
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 18:03 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Die hebben ze bij de mcexpress restaurants (bijvoorbeeld de mc in het centrum van Almelo)
http://www.mcdonalds.nl/w(...)Dubbele+Cheeseburger
Mja, die zit hier dus niet. Gezondheidstechnisch is dat maar goed ook, overigens :P. Was wel goedkoop: twee euro voor zo'n ding :).
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 18:14 schreef FutureFairytale het volgende:
zojuist van een bon een QP en McChicken gehaald :) moest 4,50 betalen :)
Ah, de vorige kortingsbonnenactie kon dat hier in de buurt niet. Stomme autist achter de kassa :{w.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_103550616
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 18:17 schreef mschol het volgende:

[..]

huh.. 1 bon een QP en mcchicken?
dat is toch eigenlijk alleen QP + QP en Mcchicken + mcchicken?
staat op de bon nu dat je ook 1 QP en 1 McChicken mag kiezen.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_103550782
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 18:29 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

staat op de bon nu dat je ook 1 QP en 1 McChicken mag kiezen.
ik zie het net ja (even uitgeprint) :@
pi_103551608
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 18:18 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Ah, de vorige kortingsbonnenactie kon dat hier in de buurt niet. Stomme autist achter de kassa :{w.
Doe eens niet zo sneu...

Die medewerker kan ook alleen dat aanslaan waar hij knoppen voor heeft. En hij mag je alleen dat meegeven wat hij aangeslagen heeft.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 19:02:01 #233
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_103551769
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 18:57 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Doe eens niet zo sneu...

Die medewerker kan ook alleen dat aanslaan waar hij knoppen voor heeft. En hij mag je alleen dat meegeven wat hij aangeslagen heeft.
Het is toch vreemd dat het bij de ene vestiging wel kan en bij de andere vestiging niet? Je bent franchise-organisatie of je bent het niet. Als je dat wél bent, moet je allemaal dezelfde spelregels hanteren.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_103551942
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 19:02 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Het is toch vreemd dat het bij de ene vestiging wel kan en bij de andere vestiging niet? Je bent franchise-organisatie of je bent het niet. Als je dat wél bent, moet je allemaal dezelfde spelregels hanteren.
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 18:29 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

staat op de bon nu dat je ook 1 QP en 1 McChicken mag kiezen.
pi_103554112
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 19:02 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Het is toch vreemd dat het bij de ene vestiging wel kan en bij de andere vestiging niet? Je bent franchise-organisatie of je bent het niet. Als je dat wél bent, moet je allemaal dezelfde spelregels hanteren.
Maar je hebt het nu zelf over het verschil tussen deze bonnenactie en de vorige.
En naja dat is het nadeel van een franchiseorganisatie. In basis heb je een gewoon overal hetzelfde en soms kan een franchiseorganisatie zelf kiezen mogelijkheden toe te voegen. Volgens mij zijn er ook restaurants die een McKroket menu aanbieden. Iets wat ook niet standaard op het menu staat.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_103555144
Voor de luie mensen :P


En voor de XXL hongerige mensen :D


Smakelijk!
pi_103568819
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 19:02 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Het is toch vreemd dat het bij de ene vestiging wel kan en bij de andere vestiging niet? Je bent franchise-organisatie of je bent het niet. Als je dat wél bent, moet je allemaal dezelfde spelregels hanteren.
Je bent inderdaad een franchisee of niet. Dus als jij dat bent dan mag je ook bepalen of je het de ene keer wel doet en de andere keer niet.
Niet zo'n kansloze opmerking over een 'autist achter de kassa', dat gaat weer nergens over :')
  woensdag 26 oktober 2011 @ 09:14:13 #238
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_103571076
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 01:36 schreef Yannick567 het volgende:

[..]

Je bent inderdaad een franchisee of niet. Dus als jij dat bent dan mag je ook bepalen of je het de ene keer wel doet en de andere keer niet.
Niet zo'n kansloze opmerking over een 'autist achter de kassa', dat gaat weer nergens over :')
Je snapt het idee van een franchise? Dezelfde naam, producten en voorwaarden voeren? Zou een mooie zijn als je alles zelf mag weten en alleen maar profiteert van de naam.

Luitjes, ik begin binnenkort een Burger King en ga falafel, döner en wasmachines verkopen. Want dat mag ik toch lekker zelf bepalen? :{w
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_103573799
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 09:14 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Je snapt het idee van een franchise? Dezelfde naam, producten en voorwaarden voeren? Zou een mooie zijn als je alles zelf mag weten en alleen maar profiteert van de naam.

Luitjes, ik begin binnenkort een Burger King en ga falafel, döner en wasmachines verkopen. Want dat mag ik toch lekker zelf bepalen? :{w
Dat is het idee van een franchise ja. Een van de voorwaarden is dat ze een 'x'% onder of boven de adviesprijs van een product mogen zitten. Hoeveel procent weet ik zo even niet. En ze profiteren toch niet alleen van de naam? Er moet gewoon geld verdiend worden. En ja, de ene franchisenemer is duurder dan de andere.
  zondag 30 oktober 2011 @ 02:49:17 #240
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_103731599
De McRib is terug in de VS. Het bevat maar 70 ingredienten. _O-

The popular McDonald's sandwich is back. Find out what's inside — if you dare
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_103738000
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 02:49 schreef popolon het volgende:
De McRib is terug in de VS. Het bevat maar 70 ingredienten. _O-

The popular McDonald's sandwich is back. Find out what's inside — if you dare
waarvan een heleboel in het broodje, dat vind ik eerlijkgezegd ook niet heel vreemd hoor.. (toevallig gisteren gezien hoe ze in US een gewoon brood fabriceren)
pi_103772878
ik verlang naar een big tasty O+ :'(
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_103773449
quote:
1s.gif Op maandag 31 oktober 2011 01:14 schreef FutureFairytale het volgende:
ik verlang naar een big tasty O+ :'(
zo laat nog? :P
pi_103800281
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 02:49 schreef popolon het volgende:
De McRib is terug in de VS. Het bevat maar 70 ingredienten. _O-

The popular McDonald's sandwich is back. Find out what's inside — if you dare
Beetje slap en suggestief artikel. Deze zinnen ook: "Is it really that bad for you?
Well, it's certainly not good for you. " Je zou haast denken dat Burger King dit onderzoek heeft gedaan.
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
pi_103801525
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 02:00 schreef mschol het volgende:

[..]

zo laat nog? :P
ja vannacht echt super trek! en dan zo jammer dat ie er niet meer is he -O-
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_103811713
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 20:12 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

ja vannacht echt super trek! en dan zo jammer dat ie er niet meer is he -O-
yup, erg jammer.. al vind ik de 1955 goed te doen ^O^
pi_103811802
quote:
1s.gif Op maandag 31 oktober 2011 01:14 schreef FutureFairytale het volgende:
ik verlang naar een big tasty O+ :'(
Afgelopen woensdag nog gehad :D
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_103811860
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 22:38 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Afgelopen woensdag nog gehad :D
in et buitenland ofzo?
pi_103812405
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 22:39 schreef mschol het volgende:

[..]

in et buitenland ofzo?
Duitsland :Y
  maandag 31 oktober 2011 @ 23:05:07 #250
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_103813171
Ik kwam vandaag een dubbele cheeseburger tegen bij een niet-express restaurant.
pi_103815953
Ik sta vanavond bij de mac. 2 mc chicken aub. Ik.sta stil want er staat een auto voor me. Opeens bam klap. Klapt er een mercedes achterop mijn auto. Knul staptuuit auto, sorry sorry. Ik eerst wtf. Ik ga kijken. nou jongen excuses is niet nodig ik heb een trekhaak, jammer van je voorbumper. Mac charlois vandaag 1945
Hell To The Liars
pi_103816143
_O-
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_103816204
:D _O_
pi_103819678
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 23:05 schreef Erasmo het volgende:
Ik kwam vandaag een dubbele cheeseburger tegen bij een niet-express restaurant.
Hoe ging 't met 'm? :+
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
pi_103839622
Jammer dat BK geen voordeelbonnen heeft. Even naar de mac.

Weet waar je meeste waar voor je geld krijgt, mchicken of quarter pounder? Ik twijfel trouwens om mcnuggets te nemen. Wat erin zit }:|
pi_103840114
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 18:18 schreef portabel het volgende:
Jammer dat BK geen voordeelbonnen heeft. Even naar de mac.

Weet waar je meeste waar voor je geld krijgt, mchicken of quarter pounder? Ik twijfel trouwens om mcnuggets te nemen. Wat erin zit }:|
persoonlijk zou ik gaan voor de QP..
pi_103840169
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 22:39 schreef mschol het volgende:

[..]

in et buitenland ofzo?
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 22:49 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Duitsland :Y
Heul niet! :o

Londen :D

Waar ze ook de Tender Chicken en de cheeseburger hebben :9
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_103845075
I hate this.

Ik weet dat je de voordeelbonnen moet uitprinten..

Kom ik bij de mcdrive, zeg ik wil 2 cp met bon. Kom ik bij het raampje. Ja meneer kan niet bla bla, mn manager is bij de 2e raam. Zegt die kutmanager kan niet :s)

Naar andere mcdonalds gereden, en kreeg wat ik wilde zonder bon :Y

Zogenaamd bonnen tellen, wtf?
pi_103848460
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 20:02 schreef portabel het volgende:
I hate this.

Ik weet dat je de voordeelbonnen moet uitprinten..

Kom ik bij de mcdrive, zeg ik wil 2 cp met bon. Kom ik bij het raampje. Ja meneer kan niet bla bla, mn manager is bij de 2e raam. Zegt die kutmanager kan niet :s)

Naar andere mcdonalds gereden, en kreeg wat ik wilde zonder bon :Y

Zogenaamd bonnen tellen, wtf?
Jij zult het toch niet begrijpen, het is funest dat ze bonnen fysiek ontvangen.
pi_103851436
Kan iemand mij vertellen hoeveel een side salad apart ongeveer gaat kosten?
pi_103855189
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 21:49 schreef Alessándro. het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoeveel een side salad apart ongeveer gaat kosten?
2 euro geloof ik. Het is sinds een tijdje geen euroknaller meer iig.
pi_103856952
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 21:49 schreef Alessándro. het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoeveel een side salad apart ongeveer gaat kosten?
Bij ons is hij 1,85. Scheelt per restaurant.
pi_103861104
Net vanavond even een McFlurry M&M gehaald met een vriend door de Drive. Blijft lekker zo een keer. :9
pi_103863594
Is die milkshake kokos eigenlijk goed te doen?
  woensdag 2 november 2011 @ 08:11:31 #265
296595 foodlover
live and learn
pi_103863872
Van het weekend de kokos shake en kit kat flurry gehad. Blijft lekker ijs!
pi_103865540
Deluxe O+
Ja en dus?
pi_103875400
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 07:34 schreef _Loki het volgende:
Is die milkshake kokos eigenlijk goed te doen?
Als je van bounty houdt, ja
  woensdag 2 november 2011 @ 15:04:31 #268
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_103875613
net even 2 mcchickens voor de prijs van 1 getjapt met pocketdeals :)
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_103876495
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 07:34 schreef _Loki het volgende:
Is die milkshake kokos eigenlijk goed te doen?
Ik vind em super! Mag van mij wel blijven!
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  Forum Admin woensdag 2 november 2011 @ 17:26:13 #270
232445 crew  Specularium
pi_103881832
4,80 voor 2x quarter pounder.

Dat was 4,50. Serieus, niks fantastisch.
pi_103890712
quote:
9s.gif Op woensdag 2 november 2011 17:26 schreef Specularium het volgende:
4,80 voor 2x quarter pounder.

Dat was 4,50. Serieus, niks fantastisch.
idd, ik als bespaarder viel mij gelijk op.
pi_104027228
Big tasty weg, Mc flurry Rolo weg ;(
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_104027474
quote:
9s.gif Op woensdag 2 november 2011 17:26 schreef Specularium het volgende:
4,80 voor 2x quarter pounder.

Dat was 4,50. Serieus, niks fantastisch.
en inmiddels zijn we vast wel weer een jaar verder (wat de prijsstijging zou verklaren)
pi_104031168
Gister naar Gronau geweest voor mc rib en chilli chicken :9
pi_104070617
Waarom is de chillie chicken weg uit NL? Je kree echt waar voor je geld.
pi_104087764
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 14:12 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Gister naar Gronau geweest voor mc rib en chilli chicken :9
WAT MIS JE ALS JE DE MCRIB NIET EET?

Journalisten van Time en The Week hebben onderzocht wat er zoal in de McRib zit. De McRib is een sandwich van MacDonalds die in de VS met enige regelmaat voor een korte periode op de menulijst staat. In Nederland wordt de sandwich niet verkocht. Hoe erg is dat? Lees verder en huiver…
In de McRib troffen de onderzoekers azodicarbonamide aan, een stofje dat je ook tegenkomt in gymmatten en zolen van sportschoenen. Verder bestaat de snack vooral uit wat men wel ‘gereconstrueerd vlees’ noemt: ogen, ingewanden en andere onderdelen die niet als vlees verkoopbaar zijn, maar met wat mengen en toevoegingen wel op vlees lijken. Veel kun je er in ieder geval niet van eten want er zit zoveel natrium in dat je in één keer meer dan de helft van de dagelijkse hoeveelheid zout binnenkrijgt en maar liefst 10 gram verzadigd vet. Eet smakelijk!

Bron: Time http://healthland.time.co(...)-a-heart-smart-idea/
pi_104089269
quote:
lekker maar jammergenoeg zonder sausje... ietwat kaal zo -O-
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_104089300
quote:
Lijkt me niet echt wat, beetje saaie smaak.

M&M! :9 Daar mag je me wel voor wakker maken. :Y
pi_104090167
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 20:01 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

lekker maar jammergenoeg zonder sausje... ietwat kaal zo -O-
Behoorlijk kaal inderdaad :?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_104090560
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 20:14 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Behoorlijk kaal inderdaad :?
Hmmm dat speculaasachtige lijkt me behoorlijk machtig anders. Lijkt me wel lekker voor een keertje.
  maandag 7 november 2011 @ 21:21:14 #282
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_104094823
quote:
ha ha busted had het al gegokt toen je er paar topics geleden mee kwam xd xd wel lekker idd.
BAM dit is 3KB
pi_104095110
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 20:01 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

lekker maar jammergenoeg zonder sausje... ietwat kaal zo -O-
ze moeten gewoon een softijsje aanbieden in een mcflurry beker :9

en kruidnoten, hmmm... kweetnie..
pi_104109405
Flurry Kruidnoten :D

:P
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
pi_104113205
Ooh die flurry kruidnoten lijkt me wel lekker, maar de mcflurry rolo blijft de baas der flurry's door dat caramel enzo. Zooooooooooo lekker.
pi_104113239
Ik was laatst in duitland bij de macdonald trouwens en die hadden geeneens mcflurry M&M's. In plaats daarvoor hadden ze de flurry smarties. WTF, smarties rare mensen daar.
pi_104116818
Kennen jullie de schuddebuikjes nog van 'vroeger'?
Het is stiekem gewoon een McFlurry Schuddebuikjes :+
pi_104116851
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 12:50 schreef Yannick567 het volgende:
Kennen jullie de schuddebuikjes nog van 'vroeger'?
Het is stiekem gewoon een McFlurry Schuddebuikjes :+
van vroeger? die hebben een halfjaar terug nog in de kast gestaan bij ons (neefjes waren komen logeren _O-)
pi_104117427
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 12:51 schreef mschol het volgende:

[..]

van vroeger? die hebben een halfjaar terug nog in de kast gestaan bij ons (neefjes waren komen logeren _O-)
Ja, ze zijn nu nog verkrijgbaar geloof ik ja. Maar het zijn gewoon schuddebuikjes. :9
  dinsdag 8 november 2011 @ 13:12:46 #290
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_104117637
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 19:38 schreef Zigger het volgende:

[..]

WAT MIS JE ALS JE DE MCRIB NIET EET?

Journalisten van Time en The Week hebben onderzocht wat er zoal in de McRib zit. De McRib is een sandwich van MacDonalds die in de VS met enige regelmaat voor een korte periode op de menulijst staat. In Nederland wordt de sandwich niet verkocht. Hoe erg is dat? Lees verder en huiver…
In de McRib troffen de onderzoekers azodicarbonamide aan, een stofje dat je ook tegenkomt in gymmatten en zolen van sportschoenen. Verder bestaat de snack vooral uit wat men wel ‘gereconstrueerd vlees’ noemt: ogen, ingewanden en andere onderdelen die niet als vlees verkoopbaar zijn, maar met wat mengen en toevoegingen wel op vlees lijken. Veel kun je er in ieder geval niet van eten want er zit zoveel natrium in dat je in één keer meer dan de helft van de dagelijkse hoeveelheid zout binnenkrijgt en maar liefst 10 gram verzadigd vet. Eet smakelijk!

Bron: Time http://healthland.time.co(...)-a-heart-smart-idea/
Nou, lekker. :')
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_104124451
quote:
99s.gif Op dinsdag 8 november 2011 10:57 schreef DonJoris het volgende:
Ik was laatst in duitland bij de macdonald trouwens en die hadden geeneens mcflurry M&M's. In plaats daarvoor hadden ze de flurry smarties. WTF, smarties rare mensen daar.
Hadden ze dat hier maar, ik baal dat ze hier m&m's met nootjes hebben want die nootjes vind ik helemaal niet lekker!
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
pi_104127789
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 16:12 schreef Catwoman1986 het volgende:

[..]

Hadden ze dat hier maar, ik baal dat ze hier m&m's met nootjes hebben want die nootjes vind ik helemaal niet lekker!
Dan nog: liever de 'gewone' m&m's zonder nootjes, dan smarties
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
pi_104128562
quote:
99s.gif Op dinsdag 8 november 2011 10:57 schreef DonJoris het volgende:
Ik was laatst in duitland bij de macdonald trouwens en die hadden geeneens mcflurry M&M's. In plaats daarvoor hadden ze de flurry smarties. WTF, smarties rare mensen daar.
En een McFlurry D'aim :9
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_104128653
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 17:49 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

En een McFlurry D'aim :9
D'AIM _O_ _O_
pi_104128937
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 november 2011 17:30 schreef JustinK het volgende:

[..]

Dan nog: liever de 'gewone' m&m's zonder nootjes, dan smarties
Ben ik ook voor :)

Ik zit overigens nu de Flurry met pepernoten te eten en ik moet zeggen, ik word er blij van!
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
pi_104141230
Ergere jullie ook aan dat je mcflurry soms niet helemaal vol zit. Soms zit het maar voor 50% vol van de hele cup. Vooral bij de mcdrive, echt irritant.
pi_104144012
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 22:03 schreef portabel het volgende:
Ergere jullie ook aan dat je mcflurry soms niet helemaal vol zit. Soms zit het maar voor 50% vol van de hele cup. Vooral bij de mcdrive, echt irritant.
vind halfvol al behoorlijk veel voor een ijsje.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_104144182
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 22:48 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

vind halfvol al behoorlijk veel voor een ijsje.
afhankelijk van de extra inhoud gaat het er prima in :P

ik vond die mcflurry vers fruit briljant _O_ die bleef echt lekker frisse smaak houden
pi_104144400
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 22:50 schreef mschol het volgende:

[..]

afhankelijk van de extra inhoud gaat het er prima in :P

ik vond die mcflurry vers fruit briljant _O_ die bleef echt lekker frisse smaak houden
ja die vond ik ook lekker! daar kon ik als enige wel een hele van op ;) ijs met fruit is nou eenmaal een lekkere combi :9
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_104146315
Mc flurry schuddebuikjes :')
pi_104162892
Hoe bevalt de mcflurry kruidennoten? :P
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')