Ha, dat word niks. Zul je zien dat ook de HSM nog stuk gaat of extreem veel HSM waardoor je daar ook nog op kan gaan wachten.quote:Op maandag 19 september 2011 21:52 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag ook in het vooruit staan vossen. Naast eerdergenoemde H&M, Bijenkorf en Peter Hahn zag ik ook dikke Linda's, en diverse TV-gidsen voorbijkomen (VPRO, Vara, KRO, Veronica). En, als kers op de taart, een bijna hah mailing van de provincie. Om 18.00 uur ben ik gestopt met vossen, hoewel er nog zat stond. Sommige wijken hadden nu al 7 blauwe bakken, en daar komt morgen dan nog het nodige bij. En dan natuurlijk nog 3x hah. Verder zijn er morgen nauwelijks extra mensen ingezet in de voorbereiding. Ja, 1 tijdelijke hulpkracht, die hier pas 3 weken werkt, dus ik denk eerder dat we hem moeten helpen dan dat hij ons helpt. 't Zal wel een latertje worden, morgen.............
Didozaquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:55 schreef pussywillow het volgende:
Was inderdaad flink aanpoten vandaag! In mijn wijk zitten een paar stukken met vrijstaande en twee onder één kap-woningen en dat merk je inderdaad direct aan die Bijenkorf-dingen! Wat normaal één bundel is waren nu 5 bundels, alleen maar vanwege die gele troep. Ik had incl. HAH 8 binnentassen, maar heb ze toch gewoon in twee keer meegekregen. Vraag niet hoeDe HAH viel dan wel weer mee, maar 3 stuks en vrij goed hanteerbaar.
Alle wijken waren ook echt superlaat klaar bij ons, om 13:00 was mijn wijk net ingegooid. Ik heb uit armoede zelfs mijn eigen wijk voor zitten bereiden, maar dat vind ik niet erg (dan gebeurt het tenminste goed)Kon pas om 14:15 de straat op, 17:30 klaar.
Ik snap alleen echt niet dat ze dan ook nog de televisiegidsen erbij doen. Bewaar dat dan voor morgen, want dan is er ongetwijfeld weer geen bal te doen
Lopen? Blij dat ik rijquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:37 schreef Dftpol het volgende:
En maar blijven zeggen de post loopt terug...
Ach, morgen alleen maar twee wijkes lopen.
Subco of medewerker?quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:02 schreef ErwinRommel het volgende:
Ben trouwens heel benieuwd als we straks naar Nieuwegein moeten gaan.
Gaat "leuk" worden
Medewerker, al moet ik wel zeggen dat het via Randstad is.quote:
Haha die intresse is een merkwaardig punt hoor. Geloof dat de intresse vanuit autobedrijf voor de oude garde ook meer symbolisch is want ze hadden hier zo 2 extra voltijders kunnen laten rijden, terwijl er nu gewoon mensen thuis zitten.quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:20 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Medewerker, al moet ik wel zeggen dat het via Randstad is.
De subco's, ik ga daar maar niet té veel over uitwijden
Nee, in januarie begon ik, en werd er gezegd dat het maar voor 3 weken was, en nog zit ik er, want interesse voor het autobedrijf onder de oude garde is erg beperkt. En het ziet er naar uit dat ik nog lang ga blijven ivm tevredenheid van m'n team-coach
Klopt, is ook meer symbool politiek. Ze kosten ook meer dan een UZK.quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:26 schreef carboni het volgende:
[..]
[quote]Haha die intresse is een merkwaardig punt hoor. Geloof dat de intresse vanuit autobedrijf voor de oude garde ook meer symbolisch is want ze hadden hier zo 2 extra voltijders kunnen laten rijden, terwijl er nu gewoon mensen thuis zitten.
Hoe herkenbaarquote:Die subco's zijn lachen joh. Wat een teringbakken rijden die gasten zeg, geen enkele auto zonder deuk. een auto extreem smerig van binnen en buiten met chauffeur met vieze dienstkleding (al is dit een van de weinige met uberhaupt dienstkleding), een auto met laadbak die tegen een brug is aangerede, een auto waar alle lampen achter kapot zijn.
Het is een zooitje hoor met die subco's. Niet normaal meer. In onze regio doen ze de bestellingen niet meer op zaterdag en maandag, doen we zelf weer. Ging echt altijd falikant mis. Post besteld op verkeerd adres, geen HAH bezorgd, kloffie waar prins Carnaval een puntje aan kan zuigen, niet klantgericht bezig zijn.quote:Van horen zeggen ook veel klachten over onbeschoftheid van de chauffeurs plus klanten waar het gewoon helemaal niet werd opgehaald, verkeerde post gebracht. Oh ja en een chauffeur die zijn autobestelling op zaterdag maar tot zondag had uitgesteld, toen een klant hem er op aansprak zei hij iets van ja het regende zaterdag zo hard en ik was moe.Geloof dat ie niet eens er uit geflikkerd is.
Voor hoeveel uur ga jij werken?quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:25 schreef lbeew het volgende:
Ik kom binnenkort ook in Nieuwegein te werken @ autobedrijf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |