abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 13:04:11 #1
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_101367134
Welkom in het Feedback R&P!

R&P FAQ (vernieuwd) - eerst lezen, dan posten voor de nieuwe FAQ

[ Bericht 46% gewijzigd door Re op 08-10-2011 11:12:14 ]
Je moeder is een hamster
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 13:06:40 #2
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_101367209
Tering van zo'n TT word je haast wel depressief :).
PS: is er nog geen crutch@fok.nl ;(.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 13:07:02 #3
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_101367229
Duidelijk!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 13:08:26 #4
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_101367281
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 13:06 schreef Maanvis het volgende:
Tering van zo'n TT word je haast wel depressief :).
PS: is er nog geen crutch@fok.nl ;(.
I know, ik kwam vanochtend 16km op de fiets naar kantoor omdat ik per se wat conditie wil opbouwen. :')
Kutweer.

En het e-mailadres heb ik aangevraagd.
Je moeder is een hamster
  Moderator dinsdag 30 augustus 2011 @ 13:09:45 #5
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_101367326
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 13:08 schreef Crutch het volgende:

[..]

I know, ik kwam vanochtend 16km op de fiets naar kantoor omdat ik per se wat conditie wil opbouwen. :')
Kutweer.

En het e-mailadres heb ik aangevraagd.
hmja, maar wat dan wel kut is is als het dan straks toevallig hard regent, en jij ook nog die 16km terug moet en dat je dan denkt van 'hm, wil ik echt zó graag conditie opbouwen?' :P
Breitling - Instruments for Professionals
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 13:29:46 #6
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_101367938
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 13:09 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

hmja, maar wat dan wel kut is is als het dan straks toevallig hard regent, en jij ook nog die 16km terug moet en dat je dan denkt van 'hm, wil ik echt zó graag conditie opbouwen?' :P
Ik probeer dat ook één keer per week te doen!
Resultaat is al een redelijk verzopen laptop geweest.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 13:32:11 #7
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_101368009
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 13:09 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

hmja, maar wat dan wel kut is is als het dan straks toevallig hard regent, en jij ook nog die 16km terug moet en dat je dan denkt van 'hm, wil ik echt zó graag conditie opbouwen?' :P
Dat heb ik gisteren al gehad op de terugweg, gelukkig wel lekker douchen en meteen maar weer in de badjas. c_/

quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 13:29 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Ik probeer dat ook één keer per week te doen!
Resultaat is al een redelijk verzopen laptop geweest.
Daar doe ik dan gelukkig wel een plastic tas omheen. :7
Je moeder is een hamster
pi_101394479
Topic "Tja." moderaties.

Mijn topic (toch over een gênant probleem) begon nogal mis te lopen nadat ik zelf wat beslissende berichten had weg geedit. Daarop besloot ik al mijn berichten weg te halen (OP en het eerstvolgende bericht of zo met uitleg). Want ik had geen zin in gezeik.

Nou ga ik jullie geen psychologie uitleggen. Ik wil weten waarom als het forum een beleid heeft dat zulke topics terug gehaald moeten worden een niet nader genoemde moderator vervolgens selectief gaat kiezen welke berichten hij terug edit naar de oorspronkelijke posts?

En niet alleen dat. Maar dan ook de beslissende berichten waarin ik probeer een verklaring te geven voor mijn beschamende probleem weggehaald wordt?

Het interesseert mij niet zoveel wat jullie reactie erop is. Ik heb mede door deze problemen nogal een persoonlijk probleem gekregen met mezelf verwoorden en dergelijke. Maar ik heb het idee alsof de moderator in kwestie heeft proberen een ruzie uit te lokken en mijn topic op een dusdanige manier heeft terug proberen te halen dat het HEEL makkelijk kon escaleren in een grote ruzie. Door mijn berichten volledig uit context te halen.

Dit is wat ik er van vind. Ik heb het niet over het terug halen van de originele berichten.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 23:42:12 #9
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_101395066
Topic "Tja." R&P gesloten na rare moderaties.

Ze legt het wel aardig uit.
Overigens heb ik geenszins de intentie gehad om een ruzie tussen jou en iemand uit te lokken.

De rest heb ik je volgens mij al via PM uitgelegd.
pi_101423764
Beetje respect kan wel. Vuile trol. Het is me niet gegunt...
Is KLB en ONZ niet.
Death solves all problems: no man, no problem.
  woensdag 31 augustus 2011 @ 21:03:08 #11
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_101425311
Reactie weggehaald. :)
Je moeder is een hamster
pi_101449414
Hoi.
Ik / een mod is aan het trippen, second opinion graag:
Hij wil niet dat ik met hem omga.

Het begon zo:
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 13:01 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Mijn idee, laten we het samen doen, eens kijken tot op welke hoogte we de vriendin van hem kunnen krijgen zonder lichaamssappen uit te wisselen. Een paar orgasmes moeten er tenminste wel inzitten.
Ik regeerde hierop met een post waarin ik eerst het een en ander nuanceerde, vervolgens reageerde op deze quote en omdat meneer in mijn inziens een beetje iets teveel de keyboard warrior aan het uithangen was, helaas ook met een foto uit het fobo van de mod uit in questie als bewijs materiaal.

Ergens anders in het topique heb ik mijn excuses aangeboden, foto werd uiteraard verwijderd, echter ook mijn eerdere nuancering.

Vervolgens komt meneer aan met:
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 13:42 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Neuh jij probeert gewoon een hele domme opmerking van je te verbloemen.
Dat mag hoor probeer het nog een keer.
Meneer speelt dus op de man & probeert makkelijk puntjes te scoren.

Vervolgens probeerde ik in deze post het één en het ander uit te leggen.

En ontving ik dus deze DM.
knip

Dat deze discussie niet verder loopt heb ik uiteraard te respecteren, hetzij omdat het offtopic is(valt over te twisten),hetzij dat ik hem finaal heb uitgeluld (valt minder over te twisten), echter kan iemand mij uitleggen hoe iemand een post kan verwijderen zonder dat de tekst/nuancering die deze post bevat verwijderd word?

Ik ken verder heel Daniel1976 niet, ik kom verder heel niet in dit subforum maar ik wil toch even de NSB'er uit hangen door te melden:

• Dat ik me zorgen maak over zijn vermogen van het uitvoeren van mod taken terwijl hij zich in een discussie mengt.
• Dat hij *begint* met het op de man spelen en vervolgens andere users die er in mee gaan van beschuldigd.(en uiteraard zijn eigen post niet verwijderd).
• Hij makkelijk puntjes probeert te scoren door het verwijderen van posts met nuanceringen.

Oja @Daniel1976 / andere mods; no hard feelings. Ik zie dit meer als feedback voor mijzelf of ik gek/ op het verkeerde pad zit. Mocht dit niet zo zijn is dat een schadelijke zaak.
Doei.

[ Bericht 1% gewijzigd door Flepke op 01-09-2011 15:15:28 ]
"Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
pi_101449495


Dit wordt leuk.
  donderdag 1 september 2011 @ 15:13:27 #14
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_101449590
Als je meld dat iemand met zijn rotkop nooit jouw vriendin zou mogen aanraken en je denkt dat je daarmee een case hebt, dan snap je het niet helemaal volgens mij.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  donderdag 1 september 2011 @ 15:15:05 #15
262 Re
Kiss & Swallow
pi_101449633
ten eerste, geen DMs posten (blijft gewoon een ban op staan), ten tweede hoe leuk en genuanceerd ook, een post ook als je met fobo foto's gaat beginnen kan ik me voorstellen dat de rest ook niet wordt gewaardeerd en ten derde zijn de posts weg dus weet ik verder niet wat de bedoeling is want ik kan het niet precies teruglezen :)

peace out
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_101449877
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 15:10 schreef stbabylon het volgende:
[ afbeelding ]

Dit wordt leuk.
Zet de popcorn maar klaar, oh wacht ^O^

quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 15:13 schreef Scorpie het volgende:
Als je meld dat iemand met zijn rotkop nooit jouw vriendin zou mogen aanraken en je denkt dat je daarmee een case hebt, dan snap je het niet helemaal volgens mij.
Ik heb nergens gemeld dat Daniel een rotkop heeft, ik heb nergens gemeld dat hij mijn vriendin niet zou mogen aanraken (tegenover gestelde zelfs). En ik denk al helemaal niet dat ik "een case" heb.(tegen Daniel)

quote:
3s.gif Op donderdag 1 september 2011 15:15 schreef Re het volgende:
ten eerste, geen DMs posten (blijft gewoon een ban op staan),
Mijn excuses, ik had hem al weg ge-ninja edit, had al een vermoeden.
quote:
3s.gif Op donderdag 1 september 2011 15:15 schreef Re het volgende:
ten tweede hoe leuk en genuanceerd ook, een post ook als je met fobo foto's gaat beginnen
Dat is het hele punt, ik ben niet begonnen met het vies spelen.
quote:
3s.gif Op donderdag 1 september 2011 15:15 schreef Re het volgende:
kan ik me voorstellen dat de rest ook niet wordt gewaardeerd
Nou het gaat mij er niet zozeer om dat ik door hem / iemand van fok gewaardeerd word.
Het gaat mij er meer om dat ik door vergelijkbare fratsen meerdere internet communities heb zien sterven in een langzame dood.
quote:
3s.gif Op donderdag 1 september 2011 15:15 schreef Re het volgende:
en ten derde zijn de posts weg dus weet ik verder niet wat de bedoeling is want ik kan het niet precies teruglezen :)
Ik ben nooit een mod geweest maar ik heb van hoor en zeggen dat verwijderde posts terug zijn te lezen. (Mag helaas geen dm's openbaar maken ;) ) Of is dit alleen in je eigen subforum?
quote:
3s.gif Op donderdag 1 september 2011 15:15 schreef Re het volgende:
peace out
*;
"Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
  donderdag 1 september 2011 @ 15:26:16 #17
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_101449951
Foto's uit een FoBo posten waarbij je diegene in diskrediet brengt is niet toegestaan en omdat de betreffende mod juist diegene is waarvan je de foto postte is het niet raar dat hij zich daarbij aangevallen voelt.

Dus dat wat op de man spelen betreft.

Verwijderde posts zijn alleen terug te lezen door (Forum) Admins, niet door moderators.
Je moeder is een hamster
  donderdag 1 september 2011 @ 15:28:10 #18
262 Re
Kiss & Swallow
pi_101450004
mods kunnen geen verwijderde posts lezen (wel geedite posts) en voor de rest nemen we het wel mee naar achteren... geen popcorn nodig dus :)
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_101450080
quote:
3s.gif Op donderdag 1 september 2011 15:28 schreef Re het volgende:
mods kunnen geen verwijderde posts lezen (wel geedite posts) en voor de rest nemen we het wel mee naar achteren... geen popcorn nodig dus :)
* stbabylon zet zijn popcorn weer weg
pi_101450250
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 15:26 schreef Crutch het volgende:
Foto's uit een FoBo posten waarbij je diegene in diskrediet brengt is niet toegestaan en omdat de betreffende mod juist diegene is waarvan je de foto postte is het niet raar dat hij zich daarbij aangevallen voelt.
Uiteraard is het niet netjes van me, alleen zo moeilijk is het toch niet om daar boven te staan en gewoon professioneel te blijven?
Hij kwam er met gestrekte benen in, prima maar dan kun je van mij niet verwachten dat ik niet op alle mogelijke manieren aan zijn poten begin te zagen.

Om vervolgens alle vieze truckjes die je moderatie paneel heeft uit de kast te trekken is gewoon goedkoop & onprofessioneel.
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 15:26 schreef Crutch het volgende:
Dus dat wat op de man spelen betreft.
quote:
Mijn idee, laten we het samen doen, eens kijken tot op welke hoogte we de vriendin van hem kunnen krijgen zonder lichaamssappen uit te wisselen. Een paar orgasmes moeten er tenminste wel inzitten.
Redelijk normale opmerking, totaal niet op de man gericht inderdaad.

quote:
3s.gif Op donderdag 1 september 2011 15:28 schreef Re het volgende:
mods kunnen geen verwijderde posts lezen (wel geedite posts)
quote:
Verwijderde posts zijn alleen terug te lezen door (Forum) Admins, niet door moderators.
Ik zou zeggen laat er eens (anoniem) een niet met dit subforum bekende admin naar kijken.

quote:
3s.gif [b]Op donderdag 1 september 2011 15:28
en voor de rest nemen we het wel mee naar achteren... geen popcorn nodig dus :)

Neem maar eentje van mij mee naar achteren, opdat jullie elkaar de ogen niet uitkrabben O+

Kan ik het (eventuele) besluit in mijn PMbox te gemoed zien?
Of is dit puur damage control en gaat er geen ruk gebeuren?

[ Bericht 0% gewijzigd door Flepke op 01-09-2011 18:02:21 ]
"Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
pi_101455739
Laten jullie elkaar nog wel een beetje heel daar achter de schermen? O+
"Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
pi_101455865
quote:
10s.gif Op donderdag 1 september 2011 18:42 schreef Flepke het volgende:
Laten jullie elkaar nog wel een beetje heel daar achter de schermen? O+
Het is een grote orgie :9
  zaterdag 3 september 2011 @ 21:19:25 #23
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_101535324
Daniel, aangezien het een beetje offtopic is in de reeks, mag et meettopic aangemaakt worden?
Hier zeiLt.Surge: Kwaliteits user ben je wel.
Hier zei Murdera: Newb, een enorme baas. _O_
'Komt er dan nooit geen einde aan dit wonder?'
pi_101578877
Mijn moeder heeft kanker

Naar aanleiding van dit topic. Er moet toch een reeks zijn voor mensen wiens gezinslid ziek is. Er was er ooit een, maar die is zoek. Dat leverde toen wel een goed topic op.
pi_101581827
quote:
14s.gif Op donderdag 1 september 2011 15:36 schreef Flepke het volgende:
Ik zou zeggen laat er eens (anoniem) een niet met dit subforum bekende admin naar kijken.
:?
pi_101698894
Ey Crutch mijn reactie in dit topic Wajong schaamte werd weg-gemod.

Mijn exacte woorden weet ik niet maar het was iets in de trand van

"Anders stap je uit de zieligheidsindustrie en probeer gewoon regulier werk te vinden." Ik snap dat ik zoiets met meer tact kan brengen maar het is wel oprecht advies. Aangezien ik er van overtuigd ben dat veel mensen met een bijstand beter af zouden zijn zonder en ze gevangen worden door het sociale vanget i.p.v. opgevangen.
  donderdag 8 september 2011 @ 03:55:34 #27
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_101699030
"Zieligheidsindustrie"?
Dat er mensen met een uitkering zijn die best kunnen werken, betekent nog steeds niet dat het een zieligheidsindustrie is.
Veel mensen hebben echt niet voor hun lol een uitkering.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  donderdag 8 september 2011 @ 10:38:50 #28
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_101702000
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 03:00 schreef Kandijfijn het volgende:
Ey Crutch mijn reactie in dit topic Wajong schaamte werd weg-gemod.

Mijn exacte woorden weet ik niet maar het was iets in de trand van

"Anders stap je uit de zieligheidsindustrie en probeer gewoon regulier werk te vinden." Ik snap dat ik zoiets met meer tact kan brengen maar het is wel oprecht advies. Aangezien ik er van overtuigd ben dat veel mensen met een bijstand beter af zouden zijn zonder en ze gevangen worden door het sociale vanget i.p.v. opgevangen.
Oprecht advies of niet, het kwam erg hard over.
Mensen die door een ziekte of handicap niet kunnen werken zijn niet per definitie zielig; ze kunnen niet werken omdat ze daarin belemmerd worden.
Onbeheersbare agressie o.i.d. kan er dus voor zorgen dat iemand niet normaal kan functioneren en verder moeten we maar vertrouwen op de diagnose van TS z'n behandelaar.

Dus ja, iets subtieler had je wel kunnen reageren. Geen nood, ik heb je niet genote en het heeft verder geen consequenties o.i.d.
Je reactie is ook weg om te voorkomen dat er weer flink ge-wajong-bashed wordt.
Je moeder is een hamster
pi_101702394
Ik vind zieligheidsindustrie juist wel een discussiepunt. Natuurlijk zijn mensen met een handicap niet per se zielig maard aar verwijst dat woord wat mij betreft ook niet naar. Het is meer de cultivering van allerlei kwalen en afwijkingen die mensen buiten de maatschappij plaatst in plaats van ze te stimuleren een zo volwaardig mogelijke plek te vervullen dat die zieligheidsindustrie belichaamt.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  donderdag 8 september 2011 @ 11:11:29 #30
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_101702663
Dan nog vind ik zieligheidsindustrie een ongelukkige woordkeuze, het doet mij meteen denken aan aanstelleritis.
Maar goed, zoiets mag je vinden. Het is immers je mening, maar leg dan ook uit waarom en doe het niet af met: Stel je niet zo aan en ga een baan zoeken.
Je moeder is een hamster
pi_101702780
quote:
14s.gif Op donderdag 8 september 2011 11:11 schreef Crutch het volgende:
Dan nog vind ik zieligheidsindustrie een ongelukkige woordkeuze, het doet mij meteen denken aan aanstelleritis.
Maar goed, zoiets mag je vinden. Het is immers je mening, maar leg dan ook uit waarom en doe het niet af met: Stel je niet zo aan en ga een baan zoeken.
Zo'n rare opmerking is dat niet anders. Er posten hier genoeg mensen die wel eens een ongegeneerde schop onder hun hol verdienen. Ik vind het nogal overijverig en hoop dat je niet teveel in de knuffelcultuur gaat verzanden :)
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_101702910
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 11:16 schreef Ripley het volgende:

[..]

Zo'n rare opmerking is dat niet anders. Er posten hier genoeg mensen die wel eens een ongegeneerde schop onder hun hol verdienen. Ik vind het nogal overijverig en hoop dat je niet teveel in de knuffelcultuur gaat verzanden :)
Dus jij beslist wanneer iemand een ongegeneerde schop onder hun hol verdient?
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
  donderdag 8 september 2011 @ 11:23:53 #33
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_101702980
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 11:16 schreef Ripley het volgende:

[..]

Zo'n rare opmerking is dat niet anders. Er posten hier genoeg mensen die wel eens een ongegeneerde schop onder hun hol verdienen. Ik vind het nogal overijverig en hoop dat je niet teveel in de knuffelcultuur gaat verzanden :)
Dat jij dat vindt is oké, maar wat is er mis met knuffelen? O+
Je moeder is een hamster
  donderdag 8 september 2011 @ 11:24:42 #34
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_101703000
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 11:20 schreef Lithia het volgende:


Dus jij beslist wanneer iemand een ongegeneerde schop onder hun hol verdient?
Dat zegt ze toch niet? Ik ben het wel eens met Ripley dat de zijden handschoentjes iets te snel uit de kast worden getrokken. Kusjekroel blijft hopelijk tot het verleden behoren.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 8 september 2011 @ 11:25:04 #35
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_101703009
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 11:23 schreef Crutch het volgende:

Dat jij dat vindt is oké, maar wat is er mis met knuffelen? O+
Oh God.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_101703099
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 11:23 schreef Crutch het volgende:

[..]

Dat jij dat vindt is oké, maar wat is er mis met knuffelen? O+
Soms maken zachte heelmeesters stinkende wonden :)
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_101703108
quote:
7s.gif Op donderdag 8 september 2011 11:24 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat zegt ze toch niet? Ik ben het wel eens met Ripley dat de zijden handschoentjes iets te snel uit de kast worden getrokken. Kusjekroel blijft hopelijk tot het verleden behoren.
Zie je die vraagteken? Ik vroeg het aan haar. Wat heeft die TS gedaan dat hij dat verdient dan? Waarom is het de meteen één of het ander? Één reactie wordt verwijderd en het is meteen 'kusjekroel' of een 'knuffelcultuur'. :?
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
pi_101703213
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 11:28 schreef Lithia het volgende:

[..]

Zie je die vraagteken? Ik vroeg het aan haar. Wat heeft die TS gedaan dat hij dat verdient dan? Waarom is het de meteen één of het ander? Één reactie wordt verwijderd en het is meteen 'kusjekroel' of een 'knuffelcultuur'. :?
Het is de tendens van de moderatie de laatste tijd naar mijn gevoel dus niet alleen deze geisoleerde post. In het verleden heeft dat in dit subforum geleid tot een hok vol mensen die elkaar enorm zielig vonden en elkaar stimuleerden om zichzelf zielig te blijven vinden. Ik vind dat er in R&P ook ruimte moet zijn voor kritische reacties en deze reactie vond ik niet bijzonder kwetsend of naar geformuleerd.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_101703378
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 11:31 schreef Ripley het volgende:

[..]

Het is de tendens van de moderatie de laatste tijd naar mijn gevoel dus niet alleen deze geisoleerde post. In het verleden heeft dat in dit subforum geleid tot een hok vol mensen die elkaar enorm zielig vonden en elkaar stimuleerden om zichzelf zielig te blijven vinden. Ik vind dat er in R&P ook ruimte moet zijn voor kritische reacties en deze reactie vond ik niet bijzonder kwetsend of naar geformuleerd.
Of het kwetsend is verschilt per persoon, vooral voor mensen die wat gevoeliger zijn (wat vooral in R&P is). Daarom vroeg ik me af of jij nou beslist wie het verdient en wie niet, want ik begreep niet waarom deze TS het zou moeten verdienen.
Bovendien zie ik nog steeds heel veel kritische reacties, dus ik vind dat je een klein beetje overdrijft.
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
pi_101703496
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 11:36 schreef Lithia het volgende:

[..]

Of het kwetsend is verschilt per persoon, vooral voor mensen die wat gevoeliger zijn (wat vooral in R&P is). Daarom vroeg ik me af of jij nou beslist wie het verdient en wie niet, want ik begreep niet waarom deze TS het zou moeten verdienen.
Bovendien zie ik nog steeds heel veel kritische reacties, dus ik vind dat je een klein beetje overdrijft.
Dat kan. Als je de vorige FB topics erop na leest zie je dat ik niet de eerste en de enige ben die het opvalt. :)
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_101703629
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 11:39 schreef Ripley het volgende:

[..]

Dat kan. Als je de vorige FB topics erop na leest zie je dat ik niet de eerste en de enige ben die het opvalt. :)
Ik las al een tijdje mee (al wat topics zelfs) en het lijkt alsof Crutch alles fout doet, terwijl ik het mee vind vallen. Maarja, als je (of de anderen die met jou eens zijn) het weer een 'Crutch is geen goede modje'-discussie wilt maken, dan blijf ik wel weg. :) Enige wat ik wilde weten is wat de TS van dat topic gedaan heeft om 'schop onder zijn hol' te verdienen, maar daar krijg ik helaas geen antwoord op.
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
pi_101703741
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 11:44 schreef Lithia het volgende:

[..]

Ik las al een tijdje mee (al wat topics zelfs) en het lijkt alsof Crutch alles fout doet, terwijl ik het mee vind vallen. Maarja, als je (of de anderen die met jou eens zijn) het weer een 'Crutch is geen goede modje'-discussie wilt maken, dan blijf ik wel weg. :) Enige wat ik wilde weten is wat de TS van dat topic gedaan heeft om 'schop onder zijn hol' te verdienen, maar daar krijg ik helaas geen antwoord op.
Ik heb nergens gepost dat die specifieke TS een schop onder zijn/haar hol verdiende, alleen dat het een hoop mensen in R&P weleens goed zou doen. De betreffende post vind ik persoonlijk niet eens bij een schop onder je hol in de buurt ko0men.

Daarnaast zeg ik niet dat Crutch een slechte mod is, daarvoor ken ik hem niet goed genoeg. Beginnende mods op R&P hebben vaak de neiging om heel behoudend te modden, ik zie er geen kwaad in dat wat meer ervaren users af en toe aangeven wat ze opvalt. Ik heb ook niet het idee dat Crutch het anders opvat overigens.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_101703873
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 11:47 schreef Ripley het volgende:

[..]

Ik heb nergens gepost dat die specifieke TS een schop onder zijn/haar hol verdiende, alleen dat het een hoop mensen in R&P weleens goed zou doen. De betreffende post vind ik persoonlijk niet eens bij een schop onder je hol in de buurt ko0men.

Daarnaast zeg ik niet dat Crutch een slechte mod is, daarvoor ken ik hem niet goed genoeg. Beginnende mods op R&P hebben vaak de neiging om heel behoudend te modden, ik zie er geen kwaad in dat wat meer ervaren users af en toe aangeven wat ze opvalt. Ik heb ook niet het idee dat Crutch het anders opvat overigens.
Eindelijk een antwoord op mijn vraag. _O_
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
  donderdag 8 september 2011 @ 11:51:55 #44
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_101703890
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 11:28 schreef Ripley het volgende:

[..]

Soms maken zachte heelmeesters stinkende wonden :)
Nou, in dit geval wil ik dat standaard wajong-gebash voorkomen. Het topic is al eerder opgeruimd en daarbij is TS nogal vaak aanwezig in KLB dus enige voorzichtigheid is wel vereist.

quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 11:47 schreef Ripley het volgende:

[..]

Ik heb nergens gepost dat die specifieke TS een schop onder zijn/haar hol verdiende, alleen dat het een hoop mensen in R&P weleens goed zou doen. De betreffende post vind ik persoonlijk niet eens bij een schop onder je hol in de buurt ko0men.

Daarnaast zeg ik niet dat Crutch een slechte mod is, daarvoor ken ik hem niet goed genoeg. Beginnende mods op R&P hebben vaak de neiging om heel behoudend te modden, ik zie er geen kwaad in dat wat meer ervaren users af en toe aangeven wat ze opvalt. Ik heb ook niet het idee dat Crutch het anders opvat overigens.
Oh nee, ik ben niet bang voor discussies over mijn functioneren binnen R&P en ik hou het graag bespreekbaar.
Ik zit er inderdaad nog niet zo lang en als ik ergens over twijfel dan bespreek ik dat heus wel met Re of Daniel.

Wat betreft de aanpak (al dan niet met fluwelen handschoentjes) verschilt per TS en dus ook per topic/reeks.
Je moeder is een hamster
pi_101703943
quote:
14s.gif Op donderdag 8 september 2011 11:51 schreef Lithia het volgende:

[..]

Eindelijk een antwoord op mijn vraag. _O_
Je vraag sloeg niet op wat ik gepost had, dus misschien had het je wat gewacht gescheeld als je mijn oorspronkelijke post beter had gelezen :)
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_101704019
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 11:53 schreef Ripley het volgende:

[..]

Je vraag sloeg niet op wat ik gepost had, dus misschien had het je wat gewacht gescheeld als je mijn oorspronkelijke post beter had gelezen :)
Nee, het ging over het topic, maar je ging ineens over het modden in het algemeen praten. Het was een simpele misverstand. Bovendien heb ik ik steeds de zelfde vraag herhaald, maar je negeerde het.
Is verder niet erg hoor, ik ben al tevreden met je antwoord. :*
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
  donderdag 8 september 2011 @ 11:59:27 #47
262 Re
Kiss & Swallow
pi_101704136
laten we ons geen zorgen maken over een terugval van R&P naar een knuffelcultuur, noch een forum waar tegen alles en iedereen ongefundeerd geschopt mag worden
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_101704187
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 11:56 schreef Lithia het volgende:

[..]

Nee, het ging over het topic, maar je ging ineens over het modden in het algemeen praten. Het was een simpele misverstand. Bovendien heb ik ik steeds de zelfde vraag herhaald, maar je negeerde het.
Is verder niet erg hoor, ik ben al tevreden met je antwoord. :*
Copycat gaf al eerder aan dat je ergens aan refereerde wat ik helemaal niet gepost had. Ik ging ervan uit dat je slim genoeg was om dat op te pakken. Toen dat niet het geval bleek omdat je erover door bleef drammen heb ik het maar even verhelderd voor je. Blij dat je zo geniet van dat nog duidelijkere antwoord.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_101704378
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 12:01 schreef Ripley het volgende:

[..]

Copycat gaf al eerder aan dat je ergens aan refereerde wat ik helemaal niet gepost had. Ik ging ervan uit dat je slim genoeg was om dat op te pakken. Toen dat niet het geval bleek omdat je erover door bleef drammen heb ik het maar even verhelderd voor je. Blij dat je zo geniet van dat nog duidelijkere antwoord.
Daarom stelde ik een vraag, omdat ik niet slim genoeg ben dat jij van één topic naar het algemeen ging praten. Wat is mis met vragen tegenwoordig?
Jeetje, wat een frustratie zeg.
Veel plezier met klagen over ieder klein ding wat gemodereerd wordt.
Sorry voor het offtopic, modjes. Ik lurk wel verder. :)
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
pi_101704472
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 12:08 schreef Lithia het volgende:


Jeetje, wat een frustratie zeg.

Zeg dat wel 8-)
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  donderdag 8 september 2011 @ 12:28:33 #51
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_101705010
Jullie zijn grappig :)
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_101726686
Oei, ik heb een hele discussie in gang gezet :Y)

Toch nog even mijn zak in het duitje dan maar:

Met de term zieligheidsindustrie refereer niet naar de personen die gebruik maken van het sociale stelsel. Ik ageer tegen de hele industrie die is ontstaan rondom mensen een met een bijstand van wat een vorm dan ook.

Door ons huidige beleid en beleid van lokale UWV's blijven er veel mensen thuis die gewoon kunnen werken. Zij het door een gedeukt zelfbeeld zij het inkomentechnisch. Ook regelmatig gezien hoe mensen die waren "afgeschreven" door de UVW enorm opbloeiden nadat ze (part)-time of vrijwillig zijn gaan werken.

Daarnaast is de term zieligheidsindustrie best een bekende term een het word vrijwel altijd gebruik als aanval richting ons sociale stelsel en minder mate naar zijn gebruikers.

Ik ken TS natuurlijk niet goed genoeg voor een volledig oordeel maar een poging doen jezelf te ontworstelen van afhankelijkheid door aan jezelf te werken (desnoods met proffesienele hulp) kan natuurlijk nooit een verkeerd advies zijn.
  vrijdag 9 september 2011 @ 01:05:32 #53
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_101738648
zit crutch niet zo te gangbangen dames.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_101738681
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 18:45 schreef STING het volgende:

[..]

Het is een grote orgie :9
Ik heb eens iets te klagen, vervolgens prikken ze elkaar niet in de ogen maar in andere lichaams holtes 9.gif
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 05:30 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

:?
Wat valt daar niet aan te begrijpen schat?

Al nieuws van het front?
"Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
  vrijdag 9 september 2011 @ 01:08:54 #55
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_101738700
aan de andere kant, als je een kruk omdraait kunnen er 4 dames op.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  zaterdag 10 september 2011 @ 13:31:46 #56
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_101782345
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 21:32 schreef Kandijfijn het volgende:
Oei, ik heb een hele discussie in gang gezet :Y)

Toch nog even mijn zak in het duitje dan maar:

Met de term zieligheidsindustrie refereer niet naar de personen die gebruik maken van het sociale stelsel. Ik ageer tegen de hele industrie die is ontstaan rondom mensen een met een bijstand van wat een vorm dan ook.

Door ons huidige beleid en beleid van lokale UWV's blijven er veel mensen thuis die gewoon kunnen werken. Zij het door een gedeukt zelfbeeld zij het inkomentechnisch. Ook regelmatig gezien hoe mensen die waren "afgeschreven" door de UVW enorm opbloeiden nadat ze (part)-time of vrijwillig zijn gaan werken.

Daarnaast is de term zieligheidsindustrie best een bekende term een het word vrijwel altijd gebruik als aanval richting ons sociale stelsel en minder mate naar zijn gebruikers.

Ik ken TS natuurlijk niet goed genoeg voor een volledig oordeel maar een poging doen jezelf te ontworstelen van afhankelijkheid door aan jezelf te werken (desnoods met proffesienele hulp) kan natuurlijk nooit een verkeerd advies zijn.
Duidelijk, ik heb het even opgezocht en je hebt gelijk. :)

quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 01:08 schreef Maanvis het volgende:
aan de andere kant, als je een kruk omdraait kunnen er 4 dames op.
A dirty mind is a joy forever. :P
Je moeder is een hamster
  zondag 11 september 2011 @ 23:47:13 #57
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_101842139
Kan dicht, of de vergetelheid in gezien de meet al voorbij is
:

Als meeten niet zo makkelijk gaat - Appelpop edition!
Hier zeiLt.Surge: Kwaliteits user ben je wel.
Hier zei Murdera: Newb, een enorme baas. _O_
'Komt er dan nooit geen einde aan dit wonder?'
  maandag 12 september 2011 @ 00:22:56 #58
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_101843662
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 23:47 schreef Newbie114 het volgende:
Kan dicht, of de vergetelheid in gezien de meet al voorbij is
:

Als meeten niet zo makkelijk gaat - Appelpop edition!
thanx
  donderdag 15 september 2011 @ 06:02:32 #59
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_101966177
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  donderdag 15 september 2011 @ 11:55:58 #60
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_101971484
Je moeder is een hamster
  donderdag 15 september 2011 @ 11:57:33 #61
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_101971528
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 11:55 schreef Crutch het volgende:

[..]

Done. :)
Mooi hoef ik dat niet meer te doen.
Je kunt mijn post uit deel 4 verwijderen.
Ben een beetje druk vandaag
  donderdag 15 september 2011 @ 12:43:53 #62
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_101972824
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 11:57 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Mooi hoef ik dat niet meer te doen.
Je kunt mijn post uit deel 4 verwijderen.
Ben een beetje druk vandaag
^O^
Je moeder is een hamster
  donderdag 15 september 2011 @ 14:28:46 #63
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_101976083
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 11:55 schreef Crutch het volgende:

[..]

Done. :)
Dank u. _O_
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_102031059
Kunnen users in versiertopic die telkens irrelevante memes plaatsen aangepakt worden. Het is zo irritant, omdat het als discussiedoder wordt gebruikt.
pi_102044458
quote:
17s.gif Op vrijdag 16 september 2011 20:29 schreef debeterebob het volgende:
Kunnen users in versiertopic die telkens irrelevante memes plaatsen aangepakt worden. Het is zo irritant, omdat het als discussiedoder wordt gebruikt.
Beetje jammer dat dat de persoon was die voor de meest interessante discussies zorgde. Zie waar de reeks heen gaat het laatste topic. Een slowchat over totaal niet versier relevante onderwerpen.
"Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
pi_102044531
Kunnen de modjes even de mensen aanpakken die offtopic gaan? Het is zo irritant, omdat het in de afgelopen deeltjes wel prima ging sta ik versteld van de wending die het topic opeens neemt.
Als versieren niet zo makkelijk gaat #265 Met mooie kuiten en kont
"Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
pi_102044936
Ik begrijp dat firefly3 en flepke zijn geband.
Kan er in het topic eigenlijk niks over vinden (of die berichten moeten gewist zijn)
Vraag me af waarom? (niet dat ik het met ze eens ben, maar wel om even te discussiëren)
Do what you love, love what you do!
pi_102045060
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 02:00 schreef kree het volgende:
Ik begrijp dat firefly3 en flepke zijn geband.
Kan er in het topic eigenlijk niks over vinden (of die berichten moeten gewist zijn)
Vraag me af waarom? (niet dat ik het met ze eens ben, maar wel om even te discussiëren)
Ik weet het niet zeker, maar ik denk omdat firefly dreigde dingen openbaar te maken die in DM besproken zijn. Zijn posts daarover werden meteen gedelete. En flepke omdat hij postte namens een gebande en daar staat ook een ban op.
pi_102045256
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 02:09 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik weet het niet zeker, maar ik denk omdat firefly dreigde dingen openbaar te maken die in DM besproken zijn. Zijn posts daarover werden meteen gedelete. En flepke omdat hij postte namens een gebande en daar staat ook een ban op.
OK, dat kan ik nog wel begrijpen dan.
Misschien kan de "bannende" MOD nog wat meer vertellen?
Do what you love, love what you do!
pi_102045263
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 02:23 schreef kree het volgende:

[..]

OK, dat kan ik nog wel begrijpen dan.
Misschien kan de "bannende" MOD nog wat meer vertellen?
Mods bannen niet. ;)

En wat valt er nog meer over te zeggen dan?
pi_102045276
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 02:23 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Mods bannen niet. ;)
Nouja of diegene die dat wel kan dan :*
Do what you love, love what you do!
pi_102045321
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 02:23 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Mods bannen niet. ;)

En wat valt er nog meer over te zeggen dan?
ninja edit van jou:
Geen idee, ik heb het niet gevolgd
Maar ik vroeg het me even af. ;)
(kan de reden niet terug vinden in de posts die er nu staan)
Do what you love, love what you do!
pi_102046865
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 02:23 schreef kree het volgende:

[..]

OK, dat kan ik nog wel begrijpen dan.
Misschien kan de "bannende" MOD nog wat meer vertellen?
Bans worden niet besproken. Sterker nog, er over doorzeuren is banwaardig.
pi_102080933
in de ware ervandoor weer een op verwijderaar :(
pi_102081134
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 01:07 schreef formerjellybean het volgende:
in de ware ervandoor weer een op verwijderaar :(
Geef dan een link halve ......
pi_102081482
Ik zei toch de titel
  zondag 18 september 2011 @ 01:28:14 #77
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_102081808
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 01:07 schreef formerjellybean het volgende:
in de ware ervandoor weer een op verwijderaar :(
geontwist. volgende keer is een link idd handig
  zondag 18 september 2011 @ 17:17:42 #78
267443 Cue_
Cuecumbergirl
  zondag 18 september 2011 @ 17:58:00 #79
262 Re
Kiss & Swallow
pi_102104330
Hij is alweer wat bijgetrokken toch?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_102162804
Het fapfap geluid komt van verkeerde handelingen:
Als versieren niet zo makkelijk gaat #271 Was beter geweest zonder TT
"Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
  maandag 19 september 2011 @ 22:58:37 #81
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_102162889
Hoe Voel Je Je Nu #712
Kan die worden toegevoegd aan de reeks?
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_102165095
Als versieren niet zo makkelijk gaat #271 Was beter geweest zonder TT

Beetje meer controle op dat topic mag wel mods..

Irriteer me dood, je kan niks serieus meer posten over het onderwerp of er staan tig onzin dingen tussen.
Laat ze daar lekker een ander topic voor aanmaken..
Do what you love, love what you do!
pi_102165469
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 23:37 schreef kree het volgende:
Als versieren niet zo makkelijk gaat #271 Was beter geweest zonder TT

Beetje meer controle op dat topic mag wel mods..

Irriteer me dood, je kan niks serieus meer posten over het onderwerp of er staan tig onzin dingen tussen.
Laat ze daar lekker een ander topic voor aanmaken..
Gaat het ontopic, is het nog niet goed.

Ik snap ook niet zo goed dat je er melding van maakt net dat een mod nog heeft gewaarschuwd dat het ontopic moet of anders het topic maar dicht. Je kon het topic wel dicht willen hebben? Lijkt me niet.
pi_102165927
quote:
7s.gif Op maandag 19 september 2011 23:47 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Gaat het ontopic, is het nog niet goed.

Ik snap ook niet zo goed dat je er melding van maakt net dat een mod nog heeft gewaarschuwd dat het ontopic moet of anders het topic maar dicht. Je kon het topic wel dicht willen hebben? Lijkt me niet.
Ik wil het topic niet dicht hebben, juist niet.
Daarom zeg ik dit ook, als je nou de laatste twee topics pakt, hoeveel is daar nou serieus van?
Het ging toch nergens meer over.
En ik denk dat ik niet de enige ben die er zo over denkt.
Prima als er wat zij dingen ter sprake komen maar het was nu een aaneenschakeling van totaal oftopic dingen (naar mijn mening dan) O+
Do what you love, love what you do!
pi_102165998
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 00:01 schreef kree het volgende:

[..]

Ik wil het topic niet dicht hebben, juist niet.
Daarom zeg ik dit ook, als je nou de laatste twee topics pakt, hoeveel is daar nou serieus van?
Het ging toch nergens meer over.
En ik denk dat ik niet de enige ben die er zo over denkt.
Prima als er wat zij dingen ter sprake komen maar het was nu een aaneenschakeling van totaal oftopic dingen (naar mijn mening dan) O+
Maar het ging nu gewoon ontopic vandaar dat ik het niet zo snap.
pi_102166051
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 september 2011 00:03 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Maar het ging nu gewoon ontopic vandaar dat ik het niet zo snap.
Ja misschien het laatste stukje.
Maar kom nou hentai sex stuk of 100 berichten. Dat kun je toch niet ontopic noemen?
Er moet gewoon even een mod zijn die het wat meer in de gaten houdt.

Verder lees en post ik nog wel gewoon mee hoor, maar wel ontopic :)
Do what you love, love what you do!
  zondag 25 september 2011 @ 00:59:15 #87
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_102349869
Ik zie de laatste tijd veel 'ik heb geen vrienden' en 'geen sociaal leven'-topics langskomen hier. Is het geen leuk idee om een algemeen topic te maken voor mensen die vrienden zoeken? Dus puur vriendschappen, geen relaties en dergelijke.

Ik vraag het liever eerst even hier om te zien of er wel animo voor is. :)
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_102350367
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 00:59 schreef Strani het volgende:
Ik zie de laatste tijd veel 'ik heb geen vrienden' en 'geen sociaal leven'-topics langskomen hier. Is het geen leuk idee om een algemeen topic te maken voor mensen die vrienden zoeken? Dus puur vriendschappen, geen relaties en dergelijke.

Ik vraag het liever eerst even hier om te zien of er wel animo voor is. :)
Volgens mij was er al een keer een eenzaamheid topic, maar dat ging al snel de enorm depressieve kant op. Ik denk dat er wel animo voor is, maar dan zal daar dus op gelet moeten worden.
  zondag 25 september 2011 @ 02:40:47 #89
262 Re
Kiss & Swallow
pi_102351658
Prima wat mij betreft hoor
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_102407563
Ik zou zeggen split het "Als versieren niet zo makkelijk gaat" topic op in 2 verschillende topiques:


1. Als sociale situaties niet zo makkelijk gaan
2. Als versieren niet zo makkelijk gaat

1 > sociale interacties met wildvreemde, vrienden maken etc etc
2 > puur man vrouw interactie met als doel relatie

Ik denk dat dat een hele hoop ruis en misinterpretaties voorkomt.
"Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
  maandag 26 september 2011 @ 18:58:14 #91
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_102407613
Oftewel je wilt een nieuw pua topic maken? :')
Hier zeiLt.Surge: Kwaliteits user ben je wel.
Hier zei Murdera: Newb, een enorme baas. _O_
'Komt er dan nooit geen einde aan dit wonder?'
pi_102407650
quote:
14s.gif Op maandag 26 september 2011 18:56 schreef Flepke het volgende:
Ik zou zeggen split het "Als versieren niet zo makkelijk gaat" topic op in 2 verschillende topiques:


1. Als sociale situaties niet zo makkelijk gaan
2. Als versieren niet zo makkelijk gaat

1 > sociale interacties met wildvreemde, vrienden maken etc etc
2 > puur man vrouw interactie met als doel relatie

Ik denk dat dat een hele hoop ruis en misinterpretaties voorkomt.
Of hernoem de ene naar: Als je sociaal niet helemaal lekker bent.

Dan heb je beide.
Er zijn geen versiertrucs het komt allemaal neer op je zelf zijn en je eigen stijl hebben.
pi_102407846
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 18:59 schreef Godtje het volgende:

[..]

Of hernoem de ene naar: Als je sociaal niet helemaal lekker bent.

Dan heb je beide.
Er zijn geen versiertrucs het komt allemaal neer op je zelf zijn en je eigen stijl hebben.
Nee bullshit. Ik maak geen fysiek contact met vrouwen die ik niet als vriend wil hebben om maar een voorbeeld te noemen.

"Als je sociaal niet helemaal lekker bent" klinkt ook weer zo negatief, ik bedoel er zal hier op fok vast wel een autisten topic zijn. Echter zullen daar waarschijnlijk amper niet autisten komen dus zal er geen vooruitgang te boeken zijn.

Anders noemen we het "Pijnlijke sociale situaties" ofzo, mooie OP van de meest pijnlijke ervaringen uit de reeks etc.
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 18:58 schreef Newbie114 het volgende:
Oftewel je wilt een nieuw pua topic maken? :')
Ga terug je topic in.
Eerst was ik pua, toen "alfa" en nu weer pua? Wat is het nou?
"Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
pi_102407954
quote:
14s.gif Op maandag 26 september 2011 19:04 schreef Flepke het volgende:

[..]

Nee bullshit. Ik maak geen fysiek contact met vrouwen die ik niet als vriend wil hebben om maar een voorbeeld te noemen.

"Als je sociaal niet helemaal lekker bent" klinkt ook weer zo negatief, ik bedoel er zal hier op fok vast wel een autisten topic zijn. Echter zullen daar waarschijnlijk amper niet autisten komen dus zal er geen vooruitgang te boeken zijn.

Anders noemen we het "Pijnlijke sociale situaties" ofzo, mooie OP van de meest pijnlijke ervaringen uit de reeks etc.

[..]

Ga terug je topic in.
Eerst was ik pua, toen "alfa" en nu weer pua? Wat is het nou?
Wat is dit nu weer? :')
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve.
  maandag 26 september 2011 @ 19:14:29 #95
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_102408248
quote:
14s.gif Op maandag 26 september 2011 18:56 schreef Flepke het volgende:
Ik zou zeggen split het "Als versieren niet zo makkelijk gaat" topic op in 2 verschillende topiques:


1. Als sociale situaties niet zo makkelijk gaan
2. Als versieren niet zo makkelijk gaat

1 > sociale interacties met wildvreemde, vrienden maken etc etc
2 > puur man vrouw interactie met als doel relatie

Ik denk dat dat een hele hoop ruis en misinterpretaties voorkomt.
Ik denk dat we het na 278 delen laten zoals het is.
Het is volgens mij een mooie mix.
Er is overigens ook een PUA reeks in R&P.
  maandag 26 september 2011 @ 19:20:33 #96
262 Re
Kiss & Swallow
pi_102408485
Ik denk dat de enige insteek de niet naar een liefdesrelatie zoekende user is die sociale contacten wil leggen is en hoe deze user zulke contacten kan leggen. Geen gezanik over pua's alfa's of autisten :')
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_102408946
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 19:14 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Ik denk dat we het na 278 delen laten zoals het is.
Het is volgens mij een mooie mix.
Er is overigens ook een PUA reeks in R&P.
^O^
  maandag 26 september 2011 @ 19:57:59 #98
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_102410360
PUA? Wat is PUA? :?
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_102410550
quote:
5s.gif Op maandag 26 september 2011 19:57 schreef Madame_Paon het volgende:
PUA? Wat is PUA? :?
Klik hier
pi_102421247
Kan iemand Flepke even aanpakken? Hij zit Als versieren niet zo makkelijk gaat #279 afwijzing bij het leven te verstieren

Ik bedoel..."gleufdier"??
  maandag 26 september 2011 @ 23:14:33 #101
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_102421464
Wordt aan gewerkt
pi_102421496
Hartstikke bedankt! Het laatste gedeelte van het vorige deel ging juist zo lekker :)
pi_102422674
Ik kom hier omdat ik een dreigement in mijn pm inbox heb ontvangen van ene Daniel1976.
Juist ja Daniel1976, de mod die deze post tegen mij(n vriendin) bedoelde:
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 13:01 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Mijn idee, laten we het samen doen, eens kijken tot op welke hoogte we de vriendin van hem kunnen krijgen zonder lichaamssappen uit te wisselen. Een paar orgasmes moeten er tenminste wel inzitten.
Is er inmiddels al nieuws van dit voorval?, Aangezien jullie het "naar achteren" zouden nemen en er natuurlijk niemand is die houd van achterkamertjespolitiek lijkt het me een officiële reactie niet teveel gevraagd.

Verder vind ik het ook vreemd dat bepaalde personen hun modrechten behouden terwijl ze herhaaldelijk diezelfde modrechten misbruiken om overhand te verkrijgen in prive geschillen.

quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 23:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
Kan iemand Flepke even aanpakken? Hij zit Als versieren niet zo makkelijk gaat #279 afwijzing bij het leven te verstieren

Ik bedoel..."gleufdier"??
Ik zou zeggen kijk eens in het woordenboek.

vrouw (de ~ (v.), ~en)
1 volwassen mens van het vrouwelijk geslacht => dame, doos, gleuf, gleufdier, juffrouw, mevrouw, vrouwmens, vrouwspersoon, wijf
2 echtgenote
3 speelkaart met een vrouwenfiguur

Als je problemen hebt met mijn taalgebruik kun je dit via PM/DM/post in het betreffende topic aangeven. Dit soort zaken verander je niet door achter mensen hun rug om te gaan klagen. Dat werkt normaal gesproken alleen maar averrechts.
"Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
pi_102423296
Van 1 september?

Ik snap trouwens geen flikker van die post.
pi_102423318
quote:
14s.gif Op maandag 26 september 2011 23:41 schreef Flepke het volgende:Dat werkt normaal gesproken alleen maar averrechts.
Ga je dreigen? Ga toch weg :P
pi_102423371
quote:
14s.gif Op maandag 26 september 2011 23:41 schreef Flepke het volgende:
Als je problemen hebt met mijn taalgebruik kun je dit via PM/DM/post in het betreffende topic aangeven. Dit soort zaken verander je niet door achter mensen hun rug om te gaan klagen. Dat werkt normaal gesproken alleen maar averrechts.
Vind je het héél gek dat men het ziet als trollen of onnodig provoceren?

[ Bericht 5% gewijzigd door -Strawberry- op 27-09-2011 15:37:42 ]
pi_102426237
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 23:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
Kan iemand Flepke even aanpakken? Hij zit Als versieren niet zo makkelijk gaat #279 afwijzing bij het leven te verstieren

Ik bedoel..."gleufdier"??
Oh God :o iemand zei gleufdier :o

Als je je daar al aan ergert, is FOK! misschien niet het juiste forum voor je.
pi_102427225
Ik vind gleufdier en neukmans wel grappige woorden uit dat topic :D
pi_102427252
Als gleufdier uit dat topic wordt gehaald, open ik een TR vanwege betutteling.
  dinsdag 27 september 2011 @ 08:42:29 #110
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_102427310
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 08:38 schreef stbabylon het volgende:
Als gleufdier uit dat topic wordt gehaald, open ik een TR vanwege betutteling.
Er is niets mis met het woord gleufdier. Er was wel wat mis met het algehele trollgedrag van de user.
pi_102427377
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 08:42 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Er is niets mis met het woord gleufdier. Er was wel wat mis met het algehele trollgedrag van de user.
Prima ende best. Maar er kwam hier iemand zeuren om dat woord. Voor de rest bemoei ik me er niet mee :)
pi_102427418
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 08:42 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Er is niets mis met het woord gleufdier. Er was wel wat mis met het algehele trollgedrag van de user.
Je laat een PM/DM staan in zijn post
  dinsdag 27 september 2011 @ 08:50:25 #113
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_102427422
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 08:42 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Er is niets mis met het woord gleufdier. Er was wel wat mis met het algehele trollgedrag van de user.
jullie zetten de troll ook wel errug veel lekkernijen voor :)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_102447271
Gestopt met meerdere verslavingen, dankzij Baclofen #4

deze heerlijke infomercial svp eens kritisch bekijken. bij de top users zitten er verdacht veel tussen die enkel in deze reeks (en nog max 5 andere topics) hebben gepost. de titel is suggestief, de informatie erg eenzijdig.
pi_102447504
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 18:51 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Gestopt met meerdere verslavingen, dankzij Baclofen #4

deze heerlijke infomercial svp eens kritisch bekijken. bij de top users zitten er verdacht veel tussen die enkel in deze reeks (en nog max 5 andere topics) hebben gepost. de titel is suggestief, de informatie erg eenzijdig.
En dan is het nodig om eerst een provocerende tekst te plaatsen om het topic vast te ontsporen?

quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 18:33 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Heerlijk een spam topic! Dit ga ik volgen ^O^
pi_102447927
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 18:57 schreef Godtje het volgende:

[..]

En dan is het nodig om eerst een provocerende tekst te plaatsen om het topic vast te ontsporen?

[..]

We hebben het hier over de inhoud. Als je een klacht hebt over mijn post kun je die hier melden en anders ergens anders gaan spelen.
pi_102447996
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 19:05 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

We hebben het hier over de inhoud. Als je een klacht hebt over mijn post kun je die hier melden en anders ergens anders gaan spelen.
Dat doe ik hier toch melden. Dat zie je toch.
Ik stel je de vraag op de meest relevante plek waarom je zonnodig eerst een topic ontsporende post moet plaatsen voor je hier iets komt melden.

Maar aangezien je ontwijkende laffe antwoord weet ik wel weer genoeg.
pi_102448047
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 19:06 schreef Godtje het volgende:

[..]

Dat doe ik hier toch melden. Dat zie je toch.
Ik stel je de vraag op de meest relevante plek waarom je zonnodig eerst een topic ontsporende post moet plaatsen voor je hier iets komt melden.

Maar aangezien je ontwijkende laffe antwoord weet ik wel weer genoeg.
Je speelt op de persoon niet op de inhoud. En ik heb geen zaken te doen met jou, ik ga niet met je in discussie.
pi_102448159
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 19:07 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

Je speelt op de persoon niet op de inhoud. En ik heb geen zaken te doen met jou, ik ga niet met je in discussie.
Ik speel niet op de persoon ik vraag naar je post. Mankeer je iets aan je ogen?
Als je de vraag niet begrijpt kan je het gewoon zeggen hoor. Zo lastig is het niet.

Waarom plaats je eerst die niets zeggende post voordat je hier iets komt melden?
Die post zonder enige inhoud en vol met insinuatie lijkt er alleen maar op gericht op het topic te laten ontsporen zonder enig verder doel.
pi_102448224
nogmaals, ik ga niet met je in discussie
  dinsdag 27 september 2011 @ 19:12:00 #121
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_102448281
Nou nou nou. Om een TVP nou meteen een "topic ontsporende post" te noemen...
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_102448336
Modjes


Er staat een post van *** user in dit topic met als doel het topic te ontsporen.

Zouden jullie deze opzettelijke troll kunnen verwijderen?

Alvast bedankt :)


quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 18:33 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Heerlijk een spam topic! Dit ga ik volgen ^O^
  dinsdag 27 september 2011 @ 20:55:47 #123
262 Re
Kiss & Swallow
pi_102453938
Thnx, is weg
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_102462673
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 20:55 schreef Re het volgende:
Thnx, is weg
Ik heb een melding gemaakt mbt dat hele topic en de wat reclameachtige uitingen + de hoofdusers die slechts in die reeks posten en een paar andere topics. Wordt hier iets mee gedaan?
  woensdag 28 september 2011 @ 14:17:18 #125
262 Re
Kiss & Swallow
pi_102476758
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 23:18 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

Ik heb een melding gemaakt mbt dat hele topic en de wat reclameachtige uitingen + de hoofdusers die slechts in die reeks posten en een paar andere topics. Wordt hier iets mee gedaan?
wat zou hiermee gedaan moeten worden volgens jou dan?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_102493854
Dus, het versieren topic is nu officieel gedoogd als slowchat?
  woensdag 28 september 2011 @ 22:45:49 #127
262 Re
Kiss & Swallow
pi_102495763
Nah, het mag daar wel degelijk on topic en trollen mag nog steeds niet
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_102501126
quote:
3s.gif Op woensdag 28 september 2011 14:17 schreef Re het volgende:

[..]

wat zou hiermee gedaan moeten worden volgens jou dan?
kat het om in een genuanceerd algemeen verslavingentopic. er zijn meer meds die ervoor gebruikt kunnen worden, en tevens genoeg andere behandelwijzen. dit topic gaat nu over 1 wondermiddel, en klinkt meer als een poging tot buzzmarketing.

[ Bericht 21% gewijzigd door FkTwkGs2012 op 29-09-2011 01:26:46 ]
  donderdag 29 september 2011 @ 16:48:46 #129
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_102517749
Kan er niet eens wat harder opgetreden worden aan het oftopic gelul in het versier topic.

Gaat keer op keer zwaar oftopic. En elke keer zijn het de zelfde :{
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  donderdag 29 september 2011 @ 16:57:25 #130
262 Re
Kiss & Swallow
pi_102518088
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 01:18 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

kat het om in een genuanceerd algemeen verslavingentopic. er zijn meer meds die ervoor gebruikt kunnen worden, en tevens genoeg andere behandelwijzen. dit topic gaat nu over 1 wondermiddel, en klinkt meer als een poging tot buzzmarketing.
het is een van de bekenste medicaties dus ik zou niet weten waarom het een buzzmarketing inslag heeft, users discussieren er over hun ervaringen ermee en hun verslavingen zelf, niets mis mee
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_102518273
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 16:48 schreef ook_gek het volgende:
Kan er niet eens wat harder opgetreden worden aan het oftopic gelul in het versier topic.

Gaat keer op keer zwaar oftopic. En elke keer zijn het de zelfde :{
Ik ben het wel met je eens (deels dan)
Het kan namelijk ook wel eens leuk zijn dat slappe geouwehoer.
Maar iets meer ontopic zou wel kunnen.

Lijkt me een lastig topic voor de modjes. ;)
Do what you love, love what you do!
pi_102518859
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 16:48 schreef ook_gek het volgende:
Kan er niet eens wat harder opgetreden worden aan het oftopic gelul in het versier topic.

Gaat keer op keer zwaar oftopic. En elke keer zijn het de zelfde :{
Ik snap wel dat de mods er geen zin meer in hebben. Te veel werk. :P

Vandaar dat ik dacht hey, het wordt gedoogd lijkt het. Het was echt 2 of 3 topics lang pure SC. :D Als het niet meer was.
pi_102518925
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 17:19 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik snap wel dat de mods er geen zin meer in hebben. Te veel werk. :P
:Y misschien slowchat na 23:00 uur ofzo, kan me er 's avonds nog wel mee vermaken.
Maarja weet niet, opzich heb ik er geen moeite mee, maar het is wel vervelend als serieuse berichten tussen allerlei rommel komen en daardoor geen antwoord krijgen.
Do what you love, love what you do!
  donderdag 29 september 2011 @ 17:22:19 #134
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_102518971
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 17:19 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik snap wel dat de mods er geen zin meer in hebben. Te veel werk. :P

Ja en dan gooien ze het straks dicht :{

Het zijn keer op keer de zelfde. Geeft ze een waarschuwing en anders een 24uurs R&P ban.

Is het zo opgelost.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  donderdag 29 september 2011 @ 17:36:04 #135
262 Re
Kiss & Swallow
pi_102519413
mja, het is moeilijk om iemand voor SC te laten bannen, als ze zich misdragen is het een stuk makkelijker.

We hebben het achter erover gehad, we denken dat het op zich niet erg is als er een beetje evenwicht is tussen het slowchat gehalte en het on topic zijn daarvan. Er is gewoon niet tegenop te modereren als we het puur op de slowchat gaan modereren, ik denk een beetje zelf controle en users erop wijzen dat het wel erg slowchatterig is, is misschien een betere optie. We hebben er al veel tijd in gestopt en het blijft maar aanmodderen daar. De reeks zal niet zo snel dichtgaan, er is behoefte aan zo'n topic, misschien zou een splitsing mogelijk zijn?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_102519626
quote:
3s.gif Op donderdag 29 september 2011 17:36 schreef Re het volgende:
mja, het is moeilijk om iemand voor SC te laten bannen, als ze zich misdragen is het een stuk makkelijker.

We hebben het achter erover gehad, we denken dat het op zich niet erg is als er een beetje evenwicht is tussen het slowchat gehalte en het on topic zijn daarvan. Er is gewoon niet tegenop te modereren als we het puur op de slowchat gaan modereren, ik denk een beetje zelf controle en users erop wijzen dat het wel erg slowchatterig is, is misschien een betere optie. We hebben er al veel tijd in gestopt en het blijft maar aanmodderen daar. De reeks zal niet zo snel dichtgaan, er is behoefte aan zo'n topic, misschien zou een splitsing mogelijk zijn?
Nou het is niet het SC probleem. Maar dat het op een gegeven moment niet meer over het onderwerp gaat.
SC prima wmb maar het moet wel over het onderwerp gaan (zoals nu even op het moment)
Had ik al eerder gezegd als het dan alleen maar gaat over hentai sex en baarden en snorren etc.

Het zijn bijzaken die ter sprake kunnen komen natuurlijk maar het moet nog wel een beetje in relatie staan tot het onderwerp wat versieren is.
Do what you love, love what you do!
  donderdag 29 september 2011 @ 17:43:12 #137
262 Re
Kiss & Swallow
pi_102519718
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 17:41 schreef kree het volgende:

[..]

Nou het is niet het SC probleem. Maar dat het op een gegeven moment niet meer over het onderwerp gaat.
SC prima wmb maar het moet wel over het onderwerp gaan (zoals nu even op het moment)
Had ik al eerder gezegd als het dan alleen maar gaat over hentai sex en baarden en snorren etc.

Het zijn bijzaken die ter sprake kunnen komen natuurlijk maar het moet nog wel een beetje in relatie staan tot het onderwerp wat versieren is.
ik zie ook wel dat het toch meestal wel weer terug komt naar het onderwerp en dat er af en toe even flink uit de bocht wordt geslowchat...maar over het algemeen komt het hoofdonderwerp toch echt wel terug
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_102519859
quote:
3s.gif Op donderdag 29 september 2011 17:43 schreef Re het volgende:

[..]

ik zie ook wel dat het toch meestal wel weer terug komt naar het onderwerp en dat er af en toe even flink uit de bocht wordt geslowchat...maar over het algemeen komt het hoofdonderwerp toch echt wel terug
ja dat klopt alleen dan zijn er serieuzere berichten over het hoofd gezien.

Geen probleem voor iemand die er al lang post maar als er nu iemand nieuw komt met een "probleem" en die zet het neer en er komen 30 berichten over dingen voorbij (waar de bekende users lekker over lullen) dan komt daar geen antwoord op.

Nouja ik weet het ook niet. Vindt het wel een leuk topic opzich vooral als je al even meedraait.
Maar kan me ook voorstellen dat sommige zich er aan irriteren dat het nergens over gaat.
Do what you love, love what you do!
  donderdag 29 september 2011 @ 17:49:42 #139
262 Re
Kiss & Swallow
pi_102519928
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 17:47 schreef kree het volgende:

[..]

ja dat klopt alleen dan zijn er serieuzere berichten over het hoofd gezien.

Geen probleem voor iemand die er al lang post maar als er nu iemand nieuw komt met een "probleem" en die zet het neer en er komen 30 berichten over dingen voorbij (waar de bekende users lekker over lullen) dan komt daar geen antwoord op.

Nouja ik weet het ook niet. Vindt het wel een leuk topic opzich vooral als je al even meedraait.
Maar kan me ook voorstellen dat sommige zich er aan irriteren dat het nergens over gaat.
dan is het ook aan jou om die posts er dan uit te halen en er op te wijzen, jij maakt ook de reeks natuurlijk :)
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_102519960
quote:
3s.gif Op donderdag 29 september 2011 17:49 schreef Re het volgende:

[..]

dan is het ook aan jou om die posts er dan uit te halen en er op te wijzen, jij maakt ook de reeks natuurlijk :)
Nouja heb het een paar keer subtiel gezegd al ook in de vorige reeksen topics en dan probeer ik het nog een beetje te sturen door het offtopic aan ontopic te koppelen.
Maar er wordt overheen geluld (gepost)
Do what you love, love what you do!
  donderdag 29 september 2011 @ 17:53:54 #141
262 Re
Kiss & Swallow
pi_102520043
ik maak wel even een nieuwe topic pointer :)
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_102520704
quote:
3s.gif Op donderdag 29 september 2011 17:53 schreef Re het volgende:
ik maak wel even een nieuwe topic pointer :)
^O^
Do what you love, love what you do!
  donderdag 29 september 2011 @ 18:21:03 #143
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_102520751
het is een slowchat geworden omdat iedereen op strawberry en myraela geilt.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_102520813
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 18:21 schreef Maanvis het volgende:
het is een slowchat geworden omdat iedereen op strawberry Edarrawen en myraela geilt.
Ik post er nauwelijks meer. :P
  donderdag 29 september 2011 @ 18:24:45 #145
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_102520835
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 18:23 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik post er nauwelijks meer. :P
ja myraela heeft je thunder gestolen. net probeerde iemand weer een date te regelen met myraela
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_102520945
quote:
3s.gif Op donderdag 29 september 2011 16:57 schreef Re het volgende:

[..]

het is een van de bekenste medicaties dus ik zou niet weten waarom het een buzzmarketing inslag heeft, users discussieren er over hun ervaringen ermee en hun verslavingen zelf, niets mis mee
seriously :')
  donderdag 29 september 2011 @ 19:26:35 #147
262 Re
Kiss & Swallow
pi_102522880
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 18:28 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

seriously :')
wat?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_102527906
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 18:21 schreef Maanvis het volgende:
het is een slowchat geworden omdat iedereen op strawberry en myraela geilt.
Met een groepje daters met een probleem geilen op dezelfde wijven.. handig...
pi_102530115
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 21:16 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Met een groepje daters met een probleem geilen op dezelfde wijven.. handig...
welnee alleen Newbie dan op het moment ;)
Do what you love, love what you do!
pi_102639514
Partner missen

Haal gewoon het hele topic leeg :') Je zou een keer lol kunnen hebben zeg, stel je voor.
schiet lekker op zo... weinig zin om nog te posten zo, maar eh... succes enzo :O
  maandag 3 oktober 2011 @ 07:50:23 #151
262 Re
Kiss & Swallow
pi_102639932
quote:
14s.gif Op maandag 3 oktober 2011 04:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Partner missen

Haal gewoon het hele topic leeg :') Je zou een keer lol kunnen hebben zeg, stel je voor.
schiet lekker op zo... weinig zin om nog te posten zo, maar eh... succes enzo :O
ophouden met je geslowchat, is niet de eerste keer dat ik het heb gevraagd dus nu gaat het gewoon ongemeld weg
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_102746012
Ben ik alleen die zich zo ergert aan sommige users op R&P? Niks over de Mods die doen vast hun best maar de laatste tijd word vijwel ieder topic naar de klote geholpen.
pi_102747693
Ik denk dat de mods wel op de hoogte zijn wie ik zou opnoemen ;)
  woensdag 5 oktober 2011 @ 21:09:06 #154
262 Re
Kiss & Swallow
pi_102749314
Namen, rugnummers en TRs zo kunnen we er weinig mee
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_102749881
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 21:09 schreef Re het volgende:
Namen, rugnummers en TRs zo kunnen we er weinig mee
Maanvis maar dat weet je al maar nu weer hier, Waarom is automutilatie slecht? Bijna elk topic verandert in een complete discussie die vrijwel compleet losstaat van waar het topic over bedoeld is.

Ik wil niemand de mond snoeren maar kom op je mening ergens zo hard mogelijk er doorheen rammen?
  woensdag 5 oktober 2011 @ 21:34:33 #156
262 Re
Kiss & Swallow
pi_102750881
Maanvis denkt dat hij heel wat is, advies gewoon te negeren want daar doet hij het voor.
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_102753347
Borderline

Topic nummer 4565795060 over dit onderwerp :O
pi_102753529
quote:
13s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 22:19 schreef Cactus1 het volgende:
Borderline

Topic nummer 4565795060 over dit onderwerp :O
Misschien een centraal topic er van maken?
  woensdag 5 oktober 2011 @ 22:26:26 #159
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_102753750
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 22:22 schreef ayumu het volgende:

[..]

Misschien een centraal topic er van maken?
Er is al een centraal persoonlijkheidsstoornissentopic, alleen is daar al een hele poos niet in gepost.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_102754039
quote:
2s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 22:26 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Er is al een centraal persoonlijkheidsstoornissentopic, alleen is daar al een hele poos niet in gepost.
Tijd om die eens af te stoffen dan :Y
  woensdag 5 oktober 2011 @ 22:44:39 #161
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_102754698
thx voor dat slotje op Automutilatie topique.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_102754850
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 22:44 schreef Maanvis het volgende:
thx voor dat slotje op Automutilatie topique.
Misschien kun je hier nog wat meningen in kwijt :P

Te ver gegaan met een mokkeltje van fok
pi_102829076
Medicijnen ruilen/aanbieden/verhandeling whatever.

quote:
4s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 22:56 schreef Bonno het volgende:

[..]

Dat heb jij prima begrepen en ik heb het haar ook meerdere keren aangeboden, maar van mij wil ze het niet hebben ofzo. Een vaag verhaal.
pi_102831400


[ Bericht 50% gewijzigd door -Strawberry- op 08-10-2011 00:19:32 ]
pi_102831444
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 23:56 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Link naar het topic is mss handig. Oh tegenwoordig kan je ook posts reporten. :)
Het is een link schele
pi_102832165
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 23:58 schreef Godtje het volgende:

[..]

Het is een link schele
Oeps 8)7
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 00:22:14 #167
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_102832268
ik heb ze ff gewaarschuwd, wel zo handig als ze weten dat het niet mag hè :)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_102836419
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 00:22 schreef Maanvis het volgende:
ik heb ze ff gewaarschuwd, wel zo handig als ze weten dat het niet mag hè :)
Het is bij wet verboden, je behoort dat te weten als Nederlands burger.
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 09:04:05 #169
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_102836513
Apothekertje spelen op FOK! en dan ook nog boos worden als mensen je pillen niet willen afnemen.
Het moet niet gekker en brutaler worden.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 10:57:37 #170
262 Re
Kiss & Swallow
pi_102837657
Check...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 11:13:46 #171
262 Re
Kiss & Swallow
pi_102837924
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_102837990
quote:
Kewl
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 11:47:25 #173
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_102838678
Ik mis de 'dealers zijn niet welkom'-regel.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 11:50:49 #174
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_102838770
quote:
12s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 11:47 schreef Copycat het volgende:
Ik mis de 'dealers zijn niet welkom'-regel.
Tsja, dat valt hier onder:

• • topics/posts over experimenteren met en/of verhandelen van medicatie
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 11:54:38 #175
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_102838873
Ik zou het zelf wat explicieter hebben neergezet. Nu kwam het ook aan het licht door tussen de regels doorlezen. Blijkbaar wordt de handel gedreven via pm.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 11:58:01 #176
262 Re
Kiss & Swallow
pi_102838971
quote:
7s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 11:54 schreef Copycat het volgende:
Ik zou het zelf wat explicieter hebben neergezet. Nu kwam het ook aan het licht door tussen de regels doorlezen. Blijkbaar wordt de handel gedreven via pm.
PM is geen R&P helaas, dit gaat specifiek voor Posts/topics voor op het forum hier. Misschien iets voor de algemene FOK!!FAQ?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 12:04:43 #177
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_102839185
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 11:58 schreef Re het volgende:

PM is geen R&P helaas, dit gaat specifiek voor Posts/topics voor op het forum hier. Misschien iets voor de algemene FOK!!FAQ?
Nee, juist omdat je PMs moeilijk kunt controleren op dealtjes breder en harder trekken naar 'dealers zijn binnen R&P niet gewenst'. Want dat is het gewoon: ordinair en onverantwoord gedeal.

Maar tegelijkertijd is het ook wel weer absurd dat je zoiets zou moeten doen.
Worden er eigenlijk nog maatregelen getroffen tegen die user (npi)?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 12:19:54 #178
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_102839663
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 11:58 schreef Re het volgende:

[..]

PM is geen R&P helaas, dit gaat specifiek voor Posts/topics voor op het forum hier. Misschien iets voor de algemene FOK!!FAQ?
Hahaha, dan zou ik het algemeen trekken, dealen is verboden, of het nu medicijnen zijn of niet door de apotheek verschafte drugs. Maar zo'n regel zullen we toch wel hebben?
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 12:21:13 #179
262 Re
Kiss & Swallow
pi_102839699
@ Cc: Niet dat ik weet, na waarschuwing nog doorgaan is een ban of gelijk een ban, verder weet ik het niet, misschien iets voor de A's om te beantwoorden
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 12:22:13 #180
262 Re
Kiss & Swallow
pi_102839723
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 12:19 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Hahaha, dan zou ik het algemeen trekken, dealen is verboden, of het nu medicijnen zijn of niet door de apotheek verschafte drugs. Maar zo'n regel zullen we toch wel hebben?
Is een deel van de Nederlandse wet en die geldt ook voor FOK!
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 12:22:54 #181
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_102839746
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 12:21 schreef Re het volgende:
Niet dat ik weet, na waarschuwing nog doorgaan is een ban of gelijk een ban, verder weet ik het niet, misschien iets voor de A's om te beantwoorden
Maar ja, hoe krijg je daar je vinger achter als het allemaal via PM/DM gaat? Om die kanalen nu 24/7 te monitoren is ook weer zoiets, tenslotte.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 12:23:49 #182
262 Re
Kiss & Swallow
pi_102839776
quote:
7s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 12:22 schreef Copycat het volgende:

[..]

Maar ja, hoe krijg je daar je vinger achter als het allemaal via PM/DM gaat? Om die kanalen nu 24/7 te monitoren is ook weer zoiets, tenslotte.
Dan is het vertrouwen op de users zelf die worden benaderd
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 12:28:19 #183
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_102839892
quote:
7s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 12:22 schreef Copycat het volgende:

[..]

Maar ja, hoe krijg je daar je vinger achter als het allemaal via PM/DM gaat? Om die kanalen nu 24/7 te monitoren is ook weer zoiets, tenslotte.
Het mag niet eens volgens de wet, volgens mij.
Danny moet zwaarwegende redenen hebben om DM's en PMs te bekijken.
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 12:30:32 #184
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_102839946
Daarom. Maar ik neem aan dat er ook achter wel dieper hierop wordt ingegaan. Het zal heus wel een uitzondering zijn. En om dat ook zo te houden, vraag ik me af of een 'slap on the wrist' nu wel zo'n afdoend middel is.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_102841755
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 12:28 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Het mag niet eens volgens de wet, volgens mij.
Danny moet zwaarwegende redenen hebben om DM's en PMs te bekijken.
Het is bij wet verboden om pillen te verhandelen dus Danny heeft meer dan genoeg redenen om bij het vermoeden van illegale handel van een user in te grijpen, En het zou niet moeten zijn dat FOK! een platform word voor zulke feiten.
pi_102841791
quote:
7s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 12:30 schreef Copycat het volgende:
Daarom. Maar ik neem aan dat er ook achter wel dieper hierop wordt ingegaan. Het zal heus wel een uitzondering zijn. En om dat ook zo te houden, vraag ik me af of een 'slap on the wrist' nu wel zo'n afdoend middel is.
Het gebeurt wel vaker. Laatst ook in het Roaccutane topic werden pillen half verhandeld/weggegeven.
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 13:40:45 #187
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_102841957
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 13:34 schreef -Strawberry- het volgende:

Het gebeurt wel vaker. Laatst ook in het Roaccutane topic werden pillen half verhandeld/weggegeven.
Serieus?

Dat maakt de noodzaak hier paal en perk aan te stellen wel groot.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_102842424
quote:
15s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 13:40 schreef Copycat het volgende:

[..]

Serieus?

Dat maakt de noodzaak hier paal en perk aan te stellen wel groot.
Ja, en na een waarschuwing gebeurde het nog een keer. Blijkbaar totaal niet duidelijk voor sommigen dat zoiets verboden is. Ik weet verder niet of ze het dealen daarna per PM/DM hebben vervolgd.
pi_102842792
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 13:57 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ja, en na een waarschuwing gebeurde het nog een keer. Blijkbaar totaal niet duidelijk voor sommigen dat zoiets verboden is. Ik weet verder niet of ze het dealen daarna per PM/DM hebben vervolgd.
Dan word het eens tijd voor een onderzoekje ;)
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 18:45:12 #190
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_102850030
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 14:10 schreef ayumu het volgende:

[..]

Dan word het eens tijd voor een onderzoekje ;)
Aan danny of ie daar zin/tijd in heeft :)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_102850097
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 18:45 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Aan danny of ie daar zin/tijd in heeft :)
Dadelijk krijg je Alberto Stegeman die hier om de hoek komt kijken :D
pi_102878038
Vriend belazert...

Deze mag wel dicht, Ze is een fokster dat wist ik niet :@ :')
  maandag 10 oktober 2011 @ 15:44:51 #193
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_102916895
Depressie & Angst #11 in dit topique al 2 gebruikers die acute zelfmoordneigingen hebben.
Misschien is het een idee om daar in de OP een betrouwbare hulplijn bij te zetten?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_102917029
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 15:44 schreef Maanvis het volgende:
Depressie & Angst #11 in dit topique al 2 gebruikers die acute zelfmoordneigingen hebben.
Misschien is het een idee om daar in de OP een betrouwbare hulplijn bij te zetten?
Je bedoelt subiet die posts weggooien, zeuren over bij voorbaat mislukte zelfmoordpogingen mag niet op FOK!
  maandag 10 oktober 2011 @ 15:49:59 #195
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_102917080
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 15:48 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Je bedoelt subiet die posts weggooien, zeuren over bij voorbaat mislukte zelfmoordpogingen mag niet op FOK!
Post is al weg!
  maandag 10 oktober 2011 @ 15:50:14 #196
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_102917092
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 15:44 schreef Maanvis het volgende:
Depressie & Angst #11 in dit topique al 2 gebruikers die acute zelfmoordneigingen hebben.
Misschien is het een idee om daar in de OP een betrouwbare hulplijn bij te zetten?
Wie is die 2e gebruiker? Doe me ff een link aub.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 10 oktober 2011 @ 15:52:48 #197
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_102917179
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 15:48 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Je bedoelt subiet die posts weggooien, zeuren over bij voorbaat mislukte zelfmoordpogingen mag niet op FOK!
Klopt.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  maandag 10 oktober 2011 @ 15:53:58 #198
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_102917222
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  maandag 10 oktober 2011 @ 15:56:01 #199
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_102917295
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 15:48 schreef stbabylon het volgende:
Je bedoelt subiet die posts weggooien, zeuren over bij voorbaat mislukte zelfmoordpogingen mag niet op FOK!
Die reeks zou m.i. sowieso eens goed onder de loep genomen moeten worden. Mensen zitten elkaar daar depressies aan te praten ongeveer. Heel veel "ah gussie" en heel weinig "joh, ga eens aan jezelf werken".
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  maandag 10 oktober 2011 @ 15:58:31 #200
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_102917408
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 15:56 schreef Catbert het volgende:

[..]

Die reeks zou m.i. sowieso eens goed onder de loep genomen moeten worden. Mensen zitten elkaar daar depressies aan te praten ongeveer. Heel veel "ah gussie" en heel weinig "joh, ga eens aan jezelf werken".
Valt wel mee, maar het is wel veel onconstructief gepraat, dus alleen ervaringen uitwisselen en niet echt elkaar helpen.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_102917413
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 15:56 schreef Catbert het volgende:

[..]

Die reeks zou m.i. sowieso eens goed onder de loep genomen moeten worden. Mensen zitten elkaar daar depressies aan te praten ongeveer. Heel veel "ah gussie" en heel weinig "joh, ga eens aan jezelf werken".
Dat heb ik daar wel eens gezegd, toen kreeg ik er een note bij :')
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 10 oktober 2011 @ 16:00:35 #202
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_102917476
quote:
Ook weg.
Hoe vervelend het voor die persoon is.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 10 oktober 2011 @ 16:01:00 #203
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_102917494
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 15:58 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Valt wel mee, maar het is wel veel onconstructief gepraat, dus alleen ervaringen uitwisselen en niet echt elkaar helpen.
Soms kan het er over hebben, dus van je afschrijven voldoende zijn op dat moment.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  maandag 10 oktober 2011 @ 16:02:47 #204
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_102917570
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 16:00 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Ook weg.
Hoe vervelend het voor die persoon is.
ik ben er meer voor om zo'n persoon naar gepaste hulp te praten dan om die post gelijk te verwijderen. maar daarin moet je wel acute hulp van de mods inroepen en het in de gaten houden, anders wordt het al gauw ene meld hier je poging topique.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 10 oktober 2011 @ 16:04:40 #205
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_102917641
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 16:02 schreef Maanvis het volgende:

[..]

ik ben er meer voor om zo'n persoon naar gepaste hulp te praten dan om die post gelijk te verwijderen.
Eens, maar quote diegene dan niet en post dan je hulp.
Als dan z'n post verwijderd wordt blijft je advies gewoon staan voor diegene. ;)
Dus bv @blablablablabla: ga naar www.nogiets.nl ofzo.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_102917644
Ik had dat van depressie & angst wat daar gaande was al eerder gemeld aan een van de admins dat er dan nu pas iets aan gedaan werd vind ik jammer. Dat moet ik wel even kwijt, Niet om iemand in een kwaad daglicht te stellen kan me best voorstellen dat je niet 24/7 hier alles in de gaten kan houden.

En als iemand er over spreekt dan ga ik niet toekijken zo van ach ja het zal wel :N
  maandag 10 oktober 2011 @ 16:07:06 #207
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_102917742
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 16:04 schreef ayumu het volgende:
Ik had dat van depressie & angst wat daar gaande was al eerder gemeld aan een van de admins dat er dan nu pas iets aan gedaan werd vind ik jammer. Dat moet ik wel even kwijt, Niet om iemand in een kwaad daglicht te stellen kan me best voorstellen dat je niet 24/7 hier alles in de gaten kan houden.

En als iemand er over spreekt dan ga ik niet toekijken zo van ach ja het zal wel :N
het beste is om er een TR van te plaatsen :). dan wordt het door de dienstdoende mod opgepikt. en er was een tijdje geleden een beetje onderbezetting hier (voordat Crutch mod werd) dus kan best dat er toen ff geen tijd was.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_102918154
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 16:07 schreef Maanvis het volgende:

[..]

het beste is om er een TR van te plaatsen :). dan wordt het door de dienstdoende mod opgepikt. en er was een tijdje geleden een beetje onderbezetting hier (voordat Crutch mod werd) dus kan best dat er toen ff geen tijd was.
Punt blijft als iemand er over spreekt geef ik daar zelf een antwoord op al blijft het die persoon zijn keuze om er over te praten en zijn of haar beslissing zeg maar en daar mee dragen ze ook de verantwoordelijkheid. En admins hebben buiten FOK! [hopelijk] ook een leven ;)

D&A is op zich geen slecht topic alleen af en toe gaat het niet de juiste kant op en dan moet het even recht getrokken worden, En wat ik na zoveel zelfdodingen heb gezien het zijn meestal de personen waar je weining aan merkt die plots aan je ontvallen dan nog zou het in de TT duidelijk er bij gezet mogen worden dat sommige zaken niet op FOK! toelaatbaar zijn.
  maandag 10 oktober 2011 @ 18:34:53 #209
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_102923573
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 16:17 schreef ayumu het volgende:

[..]

Punt blijft als iemand er over spreekt geef ik daar zelf een antwoord op al blijft het die persoon zijn keuze om er over te praten en zijn of haar beslissing zeg maar en daar mee dragen ze ook de verantwoordelijkheid. En admins hebben buiten FOK! [hopelijk] ook een leven ;)

D&A is op zich geen slecht topic alleen af en toe gaat het niet de juiste kant op en dan moet het even recht getrokken worden, En wat ik na zoveel zelfdodingen heb gezien het zijn meestal de personen waar je weining aan merkt die plots aan je ontvallen dan nog zou het in de TT duidelijk er bij gezet mogen worden dat sommige zaken niet op FOK! toelaatbaar zijn.
Nou ja het staat gewoon in onze FAQ hoor.
R&P FAQ (vernieuwd) - eerst lezen, dan posten
pi_102923864
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 18:34 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Nou ja het staat gewoon in onze FAQ hoor.
R&P FAQ (vernieuwd) - eerst lezen, dan posten
Klopt en voor iedereen heel duidelijk wat wel en niet kan, Alleen 75% van de mensen die hier in deze sectie posten zullen de FAQ nog niet eens gelezen hebben. Vadaar dat in een topic als waar we het nu over hebben misschien een verwijzing naar jullie FAQ zodat men bij voorhand weet wat wel en niet kan.
  maandag 10 oktober 2011 @ 20:26:10 #211
262 Re
Kiss & Swallow
pi_102928663
quote:
1s.gif Op maandag 10 oktober 2011 15:58 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Dat heb ik daar wel eens gezegd, toen kreeg ik er een note bij :')
Het is ook de manier waarop je het zegt hè :')
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  maandag 10 oktober 2011 @ 20:28:19 #212
262 Re
Kiss & Swallow
pi_102928804
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 18:43 schreef ayumu het volgende:

[..]

Klopt en voor iedereen heel duidelijk wat wel en niet kan, Alleen 75% van de mensen die hier in deze sectie posten zullen de FAQ nog niet eens gelezen hebben. Vadaar dat in een topic als waar we het nu over hebben misschien een verwijzing naar jullie FAQ zodat men bij voorhand weet wat wel en niet kan.
We gaan er vanuit dat iemand voordat hij/zij post de FAQ heeft gelezen maar idd een topic op slot of post weg zal nu direct naar de FAQ verwijzen
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_102988056
Mag 'Niet' uit de TT van Singles worden gehaald?
  woensdag 12 oktober 2011 @ 09:00:44 #214
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_102988182
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 08:52 schreef stbabylon het volgende:
Mag 'Niet' uit de TT van Singles worden gehaald?
Done
pi_102988354
Thanks!
  woensdag 12 oktober 2011 @ 12:47:38 #216
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_102994043
Het is niet makkelijk om te posten in R&P want je stelt jezelf toch kwetsbaar op met je eigen verhaal. Ik stoor me dan ook mateloos aan enkele reacties in het topic 'Nonchalant meisje'. Een reactie als 'anaal nemen' etc. hoe verzin je het??

Ik heb een TR gemaakt en hoop dat deze post eruit geknikkerd wordt. Ik vind het debiel dat mensen denken dit zomaar neer te kunnen plempen :(
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 12 oktober 2011 @ 12:50:33 #217
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_102994120
quote:
13s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 12:47 schreef Boca_Raton het volgende:
Het is niet makkelijk om te posten in R&P want je stelt jezelf toch kwetsbaar op met je eigen verhaal. Ik stoor me dan ook mateloos aan enkele reacties in het topic 'Nonchalant meisje'. Een reactie als 'anaal nemen' etc. hoe verzin je het??

Ik heb een TR gemaakt en hoop dat deze post eruit geknikkerd wordt. Ik vind het debiel dat mensen denken dit zomaar neer te kunnen plempen :(
Opgepakt.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  woensdag 12 oktober 2011 @ 12:50:39 #218
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_102994126
quote:
13s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 12:47 schreef Boca_Raton het volgende:
Het is niet makkelijk om te posten in R&P want je stelt jezelf toch kwetsbaar op met je eigen verhaal. Ik stoor me dan ook mateloos aan enkele reacties in het topic 'Nonchalant meisje'. Een reactie als 'anaal nemen' etc. hoe verzin je het??

Ik heb een TR gemaakt en hoop dat deze post eruit geknikkerd wordt. Ik vind het debiel dat mensen denken dit zomaar neer te kunnen plempen :(
Anaal nemen vind ik niet zo kwetsend voor TS hoor, tenzij je te weinig glijmiddel gebruikt.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  woensdag 12 oktober 2011 @ 12:52:08 #219
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_102994158
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 12:50 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Opgepakt.
Dank je Netsplitter.
  woensdag 12 oktober 2011 @ 12:52:41 #220
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_102994173
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 12:50 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Anaal nemen vind ik niet zo kwetsend voor TS hoor, tenzij je te weinig glijmiddel gebruikt.
Ik zou wat glijmiddel in je hersens doen, je schijnt het niet te snappen.
pi_102994745
quote:
1s.gif Op maandag 10 oktober 2011 20:28 schreef Re het volgende:

[..]

We gaan er vanuit dat iemand voordat hij/zij post de FAQ heeft gelezen maar idd een topic op slot of post weg zal nu direct naar de FAQ verwijzen
Awesome ;)
  woensdag 12 oktober 2011 @ 13:25:13 #222
262 Re
Kiss & Swallow
pi_102995055
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 12:50 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Anaal nemen vind ik niet zo kwetsend voor TS hoor, tenzij je te weinig glijmiddel gebruikt.
Flikker toch eens gewoon op gigantische kneus dat je bent :r
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_103007766
quote:
13s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 12:47 schreef Boca_Raton het volgende:
Het is niet makkelijk om te posten in R&P want je stelt jezelf toch kwetsbaar op met je eigen verhaal. Ik stoor me dan ook mateloos aan enkele reacties in het topic 'Nonchalant meisje'. Een reactie als 'anaal nemen' etc. hoe verzin je het??

Ik heb een TR gemaakt en hoop dat deze post eruit geknikkerd wordt. Ik vind het debiel dat mensen denken dit zomaar neer te kunnen plempen :(
Dat kunnen ze ook. In het versieren topic heeft iemand het over tieten terwijl er ook normale mensen komen posten
  woensdag 12 oktober 2011 @ 19:52:41 #224
262 Re
Kiss & Swallow
pi_103009737
Sure
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_103014436
Jawel, flepke is terug. Nou weet ik heus wel dat jullie mods wel opletten hoor ;)
Hij begint (voorzichtig) weer plaatjes en filmpjes te spammen
  woensdag 12 oktober 2011 @ 21:15:28 #226
262 Re
Kiss & Swallow
pi_103014622
Als het tegen de policy is gewoon een TR plaatsen
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_103015344
Wanneer is iets tegen de policy als ik vragen mag?
  woensdag 12 oktober 2011 @ 21:29:43 #228
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_103015429
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 21:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
Wanneer is iets tegen de policy als ik vragen mag?
Lees de policy door.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_103015555
quote:
1s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 21:29 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Lees de policy door.
Leuk, maar waar staat die dan?
Edit:Lamaar, is een sticky :D
  woensdag 12 oktober 2011 @ 21:33:32 #230
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_103015641
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 21:31 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Leuk, maar waar staat die dan?
Edit:Lamaar, is een sticky :D
Plus dan natuurlijk de algemene policy.

http://forum.fok.nl/fok/get_faq_question/5
pi_103016940
Flepke begint wel steeds meet filmpjes te spammen in het verliefd + versieren topic. Misschien beter hem in de gaten te houden? Ik heb zo 't idee dat 't elke dag weer erger gaat worden
  woensdag 12 oktober 2011 @ 22:00:46 #232
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_103017295
Knap dat 'ie meteen weer mensen weet te irriteren...
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_103017633
Ik snap ook niet waarom hij zich niet gewoon gedraagt na zijn ban, of waren het er inmiddels al niet 2?
pi_103025655
Flepke

Prima gast om te discussiëren maar het gaat wel heel lang door nu, het topic gaat veels te hard daardoor naar mijn mening.....
Prima een beejte gelul maar hij blijft maar hangen in dezelfde dingen die ik al tig keer voorbij heb zien komen en verteld nooit wat persoonlijks alleen hetzelfde gelul alleen met andere woorden.
Ik heb er niks aan en als andere dat wel hebben, meldt je hier....

Kan er af en toe nog een tip uitpakken maargoed het meeste is niet mijn ding en dat kan ook nooit zo zijn want iedereen is anders maar ik merk irritatie in het topic.
Van mij hoeft ie niet persee geband te worden maar een klein beetje rustiger aan mag het wel in het topic van mij.

Maarja das mijn mening maar ;)
Do what you love, love what you do!
pi_103026023
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 01:11 schreef kree het volgende:
Flepke

Prima gast om te discussiëren
Inderdaad, prima gast. Ben het bijna altijd wel eens met zijn mening enzo.
Schijnt dat hij ook nog eens bruut aantrekkelijk is en uitermate intelligent, maar vooral niet te vergeten; hij is altijd zo bescheiden. Het gene wat hem nog het meeste siert is dat zijn PM box altijd open staat voor (opbouwend)commentaar.

Nee maar serieus, stuur gewoon even een DM'etje/PM'etje als je je aan me ergert, dan pas ik mijn gedrag aan. Ik pas eerder mijn gedrag aan na een tik op de vingers van een vaste topic bezoeker dan een tik op de vingers van een subjectieve mod.(Het is blauw, het zit op deze pagina en het draagt niet de naam Netsplitter en / of Re, rara over wie heb ik het?)
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 22:05 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik snap ook niet waarom hij zich niet gewoon gedraagt na zijn ban, of waren het er inmiddels al niet 2?
In welke post heb ik me niet voorbeeldig gedraagt dan volgens jou schat? En waarom meld je dat dan niet even bij me via pm/dm ?
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 21:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
Flepke begint wel steeds meet filmpjes te spammen in het verliefd + versieren topic. Misschien beter hem in de gaten te houden? Ik heb zo 't idee dat 't elke dag weer erger gaat worden
Och jee, ik heb wat filmpjes gepost. Sorry hoor, zal ik niet meer doen. :*
"Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
pi_103026468
quote:
14s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 01:34 schreef Flepke het volgende:

[..]

Inderdaad, prima gast. Ben het bijna altijd wel eens met zijn mening enzo.
Schijnt dat hij ook nog eens bruut aantrekkelijk is en uitermate intelligent, maar vooral niet te vergeten; hij is altijd zo bescheiden. Het gene wat hem nog het meeste siert is dat zijn PM box altijd open staat voor (opbouwend)commentaar.

Nee maar serieus, stuur gewoon even een DM'etje/PM'etje als je je aan me ergert, dan pas ik mijn gedrag aan. Ik pas eerder mijn gedrag aan na een tik op de vingers van een vaste topic bezoeker dan een tik op de vingers van een subjectieve mod.(Het is blauw, het zit op deze pagina en het draagt niet de naam Netsplitter en / of Re, rara over wie heb ik het?)

[..]

In welke post heb ik me niet voorbeeldig gedraagt dan volgens jou schat? En waarom meld je dat dan niet even bij me via pm/dm ?

[..]

Och jee, ik heb wat filmpjes gepost. Sorry hoor, zal ik niet meer doen. :*
Ja sorry hoor heb er meerdere keren in het topic zelf naar gehint (en letterlijk gevraagd ook trouwens) van wat ik nu vertel, dus doe nu niet of het achteraf is. (of achter je rug om)
Je hebt zelf al die vragen genegeerd die ik stelde. En verzoeken om niet die plaatjes te posten ook trouwens.

Nouja ik laat het maar aan de mods :)
Do what you love, love what you do!
pi_103026676
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 02:28 schreef kree het volgende:

[..]

Ja sorry hoor
Gaat ie een beetje zijn excuses aanbieden, tsss. BETA BETA BETA111!11!!.
Jou excuses zijn ook niks waard 10.gif
Maargoed, voor deze ene keer vergeef ik het je, mijn beste kerel.

quote:
heb er meerdere keren in het topic zelf naar gehint
Je bent toch geen wijf zeg?
Mannen PM'en & Dm'en elkaar, komop zeg.

quote:
(of achter je rug om)
Je weet wat ze zeggen, eens een nsb'er altijd een nsb'er.

quote:
En verzoeken om niet die plaatjes te posten ook trouwens.
Ik heb maar 1 plaatje gepost, of jij hebt een glazen bol(mag ik hem lenen voor komend weekend? :D ) of je overdrijft.

quote:
Nouja ik laat het maar aan de mods :)
Het recht in eigenhand nemen is nooit goed, lucht meestal wel op :+
"Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
  donderdag 13 oktober 2011 @ 07:28:06 #238
262 Re
Kiss & Swallow
pi_103027210
Don't push it, dan ben je bij mij aan het verkeerde adres.
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_103029965
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 07:28 schreef Re het volgende:
Don't push it, dan ben je bij mij aan het verkeerde adres.
Mijn excuses voor belachelijke reacties, rond nog belachelijkere uren.
Maar zeg eens Re, zijn jullie woordzoeker of iets dergelijks aan het spelen in de note panelen? Laatste keer dat ik keek had ik er 15, nu bijna het dubbele...
"Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
  donderdag 13 oktober 2011 @ 10:36:26 #240
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_103030058
Kan dat geneuzel niet via PM of DM?

:+
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 13 oktober 2011 @ 11:05:01 #241
262 Re
Kiss & Swallow
pi_103030881
quote:
14s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 10:33 schreef Flepke het volgende:

[..]

Mijn excuses voor belachelijke reacties, rond nog belachelijkere uren.
Maar zeg eens Re, zijn jullie woordzoeker of iets dergelijks aan het spelen in de note panelen? Laatste keer dat ik keek had ik er 15, nu bijna het dubbele...
Die zijn allemaal van voor je ban en niet door mij. Verder wat copycat zegt, wil er best via PM verder over keuvelen.
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  donderdag 13 oktober 2011 @ 11:05:57 #242
262 Re
Kiss & Swallow
pi_103030915
Of neuzelen meer...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  donderdag 13 oktober 2011 @ 20:44:28 #243
357717 CharlotteHornys
Dit is Plasma serieus!
pi_103050691
Gobstopper Movement!
pi_103063246
quote:
14s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 03:14 schreef Flepke het volgende:

[..]

Gaat ie een beetje zijn excuses aanbieden, tsss. BETA BETA BETA111!11!!.
Jou excuses zijn ook niks waard [ afbeelding ]
Maargoed, voor deze ene keer vergeef ik het je, mijn beste kerel.

[..]

Je bent toch geen wijf zeg?
Mannen PM'en & Dm'en elkaar, komop zeg.

[..]

Je weet wat ze zeggen, eens een nsb'er altijd een nsb'er.

[..]

Ik heb maar 1 plaatje gepost, of jij hebt een glazen bol(mag ik hem lenen voor komend weekend? :D ) of je overdrijft.

[..]

Het recht in eigenhand nemen is nooit goed, lucht meestal wel op :+
Waarom via PM oid, ik heb dit allemaal in het topic gezegd maar mensen ergeren je aan je.
Dat zal je toch wel inzien, vertel dan iets meer persoonlijks vanuit jou ervaring waar iedereen wat aan heeft.

Nu kom je met willekeurige tips (van internet PUA weet ik veel wat)
Vertel liever je eigen verhaal en waarmee je daarmee succes hebt gemaakt.
Niemand heeft wat aan die tips van je hier op fok, want die kan ik ook wel googlen.

Heb meer wat aan een persoonlijk (succes) verhaal van iemand en trek daar lering uit.

Snap je?
Do what you love, love what you do!
pi_103066698
Get a room. Daarbij is zeuren om iemand in een topic waar er een paar zich aan ergeren een zinloze actie.
pi_103068225
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 09:40 schreef stbabylon het volgende:
Get a room. Daarbij is zeuren om iemand in een topic waar er een paar zich aan ergeren een zinloze actie.
't zijn er wel meer dan een paar
pi_103068539
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 10:48 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

't zijn er wel meer dan een paar
So? In Singles bijvoorbeeld, ergert iedereen zich aan De_Kardinaal, toch is er geen enkele reden te bedenken waarom hij daar niet meer mag posten, of zich moet aanpassen.

Als je je ergert aan een user, los van hoeveel meer mensen dat doen, is dat jouw probleem, en als je er echt last van hebt, moet jij niet meer in het topic komen.

Zolang iemand zich aan de FOK!-regels houdt, kan niemand diegene dwingen om zich aan te passen.
  Moderator vrijdag 14 oktober 2011 @ 11:05:23 #248
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_103068692
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 10:59 schreef stbabylon het volgende:

[..]
Als je je ergert aan een user, los van hoeveel meer mensen dat doen, is dat jouw probleem, en als je er echt last van hebt, moet jij niet meer in het topic komen.

Zolang iemand zich aan de FOK!-regels houdt, kan niemand diegene dwingen om zich aan te passen.
Dit.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_103068715
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 10:59 schreef stbabylon het volgende:

[..]

So? In Singles bijvoorbeeld, ergert iedereen zich aan De_Kardinaal, toch is er geen enkele reden te bedenken waarom hij daar niet meer mag posten, of zich moet aanpassen.

Als je je ergert aan een user, los van hoeveel meer mensen dat doen, is dat jouw probleem, en als je er echt last van hebt, moet jij niet meer in het topic komen.

Zolang iemand zich aan de FOK!-regels houdt, kan niemand diegene dwingen om zich aan te passen.
Ik ben niet van plan om niet meer in een topic te komen waar ik vanaf deeltje 126 (ter informatie, we zitten nu in deeltje 332) te komen alleen maar omdat 2 users die vorige maand nog een ban kregen wegens wangedrag. Dat je dat maar even weet
pi_103068734
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 11:05 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dit.
En jouw mening telt niet, jij hebt gewoon een hekel aan mijn persoon :P
pi_103068751
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 11:06 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik ben niet van plan om niet meer in een topic te komen waar ik vanaf deeltje 126 (ter informatie, we zitten nu in deeltje 332) te komen alleen maar omdat 2 users die vorige maand nog een ban kregen wegens wangedrag. Dat je dat maar even weet
Dat is helemaal je eigen recht, en niemand houdt je tegen. Maar ga niet verwachten dat FOK! zomaar mensen gaat bannen omdat jij boehoe doet.
  Moderator vrijdag 14 oktober 2011 @ 11:08:32 #252
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_103068774
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 11:06 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik ben niet van plan om niet meer in een topic te komen waar ik vanaf deeltje 126 (ter informatie, we zitten nu in deeltje 332) te komen alleen maar omdat 2 users die vorige maand nog een ban kregen wegens wangedrag. Dat je dat maar even weet
'dat je dat maar even weet' :') wow ,en nu? jij stoort je ergens aan. Deal with it.
Breitling - Instruments for Professionals
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 11:08:53 #253
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_103068782
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 11:07 schreef stbabylon het volgende:
Dat is helemaal je eigen recht, en niemand houdt je tegen. Maar ga niet verwachten dat FOK! zomaar mensen gaat bannen omdat jij boehoe doet.
Die mensen in kwestie zijn al eerder geband voor hun gekut in dat topic en ze zijn nu weer bezig.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  Moderator vrijdag 14 oktober 2011 @ 11:08:53 #254
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_103068783
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 11:07 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

En jouw mening telt niet, jij hebt gewoon een hekel aan mijn persoon :P
:{ nee hoor, ik heb geen hekel aan je persoon.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_103068790
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 11:07 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Dat is helemaal je eigen recht, en niemand houdt je tegen. Maar ga niet verwachten dat FOK! zomaar mensen gaat bannen omdat jij boehoe doet.
Ik zeg geen boehoe (dat doe jij namelijk), ik zeg alleen maar dat niet alleen kree er last van heeft
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 11:10:18 #256
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_103068818
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 11:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
Dat je dat maar even weet
Genoteerd! Je kunt ook een ABO nemen en die nare users tot foes bestempelen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_103068840
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 11:08 schreef Catbert het volgende:

[..]

Die mensen in kwestie zijn al eerder geband voor hun gekut in dat topic en ze zijn nu weer bezig.
Ik ben niet op de hoogte van wat er in dat topic gebeurt (heb wel betere dingen te doen dan te lezen over losers die niet kunnen versieren en internethelden die de waarheid in pacht denken te hebben), maar van wat ik hier lees, doen ze nu iets anders dan waar ze voor gebanned waren.
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 11:11:43 #258
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_103068853
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 11:10 schreef Copycat het volgende:
Genoteerd! Je kunt ook een ABO nemen en die nare users tot foes bestempelen.
Ik las foef :D

quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 11:11 schreef stbabylon het volgende:
Ik ben niet op de hoogte van wat er in dat topic gebeurt (heb wel betere dingen te doen dan te lezen over losers die niet kunnen versieren en internethelden die de waarheid in pacht denken te hebben), maar van wat ik hier lees, doen ze nu iets anders dan waar ze voor gebanned waren.
Het idee van dat topic is dat mensen die echt moeite hebben met hele basale zaken zoals meiden aanspreken een beetje gecoached worden. Dat gaat in veel gevallen ook best goed, een groot aantal heeft flinke stappen gemaakt en er is zelfs een stelletje uit ontstaan. Als dan twee internethelden als olifanten in een porceleinkast rond gaan stampen werkt dat nogal contraproductief.

En aangezien hij geenzins van plan is mensen te helpen en overduidelijk laat zien dat hij zichzelf een enorme held vindt, vraag ik me dan af wat hij in dat topic te zoeken heeft. Dan zit je er vooral voor het leedvermaak volgens mij.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 11:12:03 #259
262 Re
Kiss & Swallow
pi_103068862
het systematisch verzieken van een topic is wel degelijk notebaar en dus uiteindelijk banbaar, maar zover gaan we het deze keer niet laten komen, we zijn allemaal volwassen genoeg om het leuk te houden, toch?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_103068886
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 11:09 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik zeg geen boehoe (dat doe jij namelijk), ik zeg alleen maar dat niet alleen kree er last van heeft
Je jankt om niks, dat is boehoe. Ik heb het alleen maar even vertaald naar iets moois en Smurfins.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_103068908
quote:
3s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 11:12 schreef Re het volgende:
het systematisch verzieken van een topic is wel degelijk notebaar en dus uiteindelijk banbaar, maar zover gaan we het deze keer niet laten komen, we zijn allemaal volwassen genoeg om het leuk te houden, toch?
Wie verziekt het? Ik lees hier dat ze wel degelijk tips geven. De lui die daar commentaar op leveren, lijken het te verzieken.
pi_103068936
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 11:12 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Je jankt om niks, dat is boehoe. Ik heb het alleen maar even vertaald naar iets moois en Smurfins.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, jij jankt om niks. Je jankt namelijk over iemand waarvan je de achterliggende motivatie niet eens kent. Vervolgens ga je nog even door met janken over die 'losers' in dat topic, beter stop je met janken voordat je nog uitdroogt

't zou toch belachelijk zijn als een report-topic opgeschoond moet gaan worden -_-
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 11:16:11 #263
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_103068975
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 11:13 schreef stbabylon het volgende:
Wie verziekt het? Ik lees hier dat ze wel degelijk tips geven. De lui die daar commentaar op leveren, lijken het te verzieken.
Je kent het topic en de mensen daar niet, dus je bent compleet niet op de hoogte van de situatie.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_103069007
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 11:16 schreef Catbert het volgende:

[..]

Je kent het topic en de mensen daar niet, dus je bent compleet niet op de hoogte van de situatie.
Ik ben dus de perfecte persoon om het objectief op de argumenten hier te bekijken.
  Moderator vrijdag 14 oktober 2011 @ 11:18:09 #265
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_103069027
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 11:14 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Nee, jij jankt om niks. Je jankt namelijk over iemand waarvan je de achterliggende motivatie niet eens kent. Vervolgens ga je nog even door met janken over die 'losers' in dat topic, beter stop je met janken voordat je nog uitdroogt

't zou toch belachelijk zijn als een report-topic opgeschoond moet gaan worden -_-
Gast...give it a rest.
Breitling - Instruments for Professionals
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 11:19:40 #266
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_103069076
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 11:17 schreef stbabylon het volgende:
Ik ben dus de perfecte persoon om het objectief op de argumenten hier te bekijken.
Een beetje zoals de politiek zich met vanalles bemoeit. Niet gehinderd door enige inhoudelijke kennis :)
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_103069174
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 11:18 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Gast...give it a rest.
Dat kan ik beter you vragen, jij komt niet eens in besproken topic
pi_103069186
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 11:19 schreef Catbert het volgende:

[..]

Een beetje zoals de politiek zich met vanalles bemoeit. Niet gehinderd door enige inhoudelijke kennis :)
Nee, dat is heel anders, die hebben een belang bij wat ze zeggen :)

Ik heb geen enkel belang bij het wel of niet blijven van users in dat topic.
pi_103069195
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 11:17 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Ik ben dus de perfecte persoon om het objectief op de argumenten hier te bekijken.
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 11:23 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Nee, dat is heel anders, die hebben een belang bij wat ze zeggen :)

Ik heb geen enkel belang bij het wel of niet blijven van users in dat topic.
Objectief ben je zowiezo niet lol, je vindt toch dat we maar jankers zijn :P
  Moderator vrijdag 14 oktober 2011 @ 11:24:41 #270
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_103069224
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 11:22 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Dat kan ik beter you vragen, jij komt niet eens in besproken topic
zo herkenbaar, deze manier van reageren :')
Breitling - Instruments for Professionals
pi_103069232
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 11:24 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

zo herkenbaar, deze manier van reageren :')
Ja, gewoon klakkeloos de waarheid typen.
pi_103069294
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 11:23 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]


[..]

Objectief ben je zowiezo niet lol, je vindt toch dat we maar jankers zijn :P
Objectief ten opzichte van de discussie. Ik vind zowel de tipvragers als de tipgevers maar niks.
  Moderator vrijdag 14 oktober 2011 @ 11:27:57 #273
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_103069302
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 11:25 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ja, gewoon klakkeloos de waarheid typen.
Je bent nog geen steek verder gekomen dus :') succes er mee :')
Breitling - Instruments for Professionals
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 11:29:23 #274
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_103069338
Goed. Leef je uit. Het ging om een melding naar de mods, niet om een discussie met jou.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_103069508
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 11:29 schreef Catbert het volgende:
Goed. Leef je uit. Het ging om een melding naar de mods, niet om een discussie met jou.
Mij best. Ik ging er ook niet in om reactie van jou te krijgen :)
pi_103069945
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 11:36 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Mij best. Ik ging er ook niet in om reactie van jou te krijgen :)
Internet helden bemoeien zich er graag mee. Je valt wel zijn grondgebied aan! Het enigste plekje waar hij de man kan spelen.

Dat kan je niet ongestraft doen baby! :N
pi_103070031
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 11:52 schreef Godtje het volgende:

[..]

Internet helden bemoeien zich er graag mee. Je valt wel zijn grondgebied aan! Het enigste plekje waar hij de man kan spelen.

Dat kan je niet ongestraft doen baby! :N
Ik heb het al opgelost, ik heb zojuist mijn eerste post in dat topic geplaatst :D
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 12:29:47 #278
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_103071220
In het topic Mijn man is terminaal is de eerste post "Zoek dan een psycholoog dat lijkt me een stuk meer opschieten als hier wat te ouwehoeren."

Werkelijk, dit kán toch niet?
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 12:34:38 #279
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_103071363
quote:
13s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 12:29 schreef Boca_Raton het volgende:
In het topic Mijn man is terminaal is de eerste post "Zoek dan een psycholoog dat lijkt me een stuk meer opschieten als hier wat te ouwehoeren."

Werkelijk, dit kán toch niet?
Mee eens, weg ermee.
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 12:36:04 #280
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_103071407
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 12:34 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Mee eens, weg ermee.
Dank je Daniël.
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 13:33:11 #281
262 Re
Kiss & Swallow
pi_103073098
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 11:13 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Wie verziekt het? Ik lees hier dat ze wel degelijk tips geven. De lui die daar commentaar op leveren, lijken het te verzieken.
ik ga er nog een keer wat van zeggen, je omhooggevallen arrogantie gaat je hier niet redden, bemoei je er niet mee, ik bepaal uiteindelijk wie hier de boel verziekt en daar houden we het lekker bij :)
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_103073192
quote:
3s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 13:33 schreef Re het volgende:

[..]

ik ga er nog een keer wat van zeggen, je omhooggevallen arrogantie gaat je hier niet redden, bemoei je er niet mee, ik bepaal uiteindelijk wie hier de boel verziekt en daar houden we het lekker bij :)
Ja Re, sorry Re, zal het niet meer doen Re.

pi_103073280
quote:
3s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 13:33 schreef Re het volgende:

[..]

ik ga er nog een keer wat van zeggen, je omhooggevallen arrogantie gaat je hier niet redden, bemoei je er niet mee, ik bepaal uiteindelijk wie hier de boel verziekt en daar houden we het lekker bij :)
Nog effe een keer over het versieren topic.
Ga er ook geen discussie over aan maar dit is gewoon mijn mening.
De 2 bepaalde personen waar het om speelt hoeven niet gebanned te worden, want in feite zeggen ze niks raars. Maar het is wel bloed irritant hoe er gereageerd wordt en dan met name van flepke.

Maar ze mogen wel wat meer een corrigerende tik krijgen van de mods zeg maar.
Af en toe gaat het gewoon helemaal nergens meer over in dat topic, laat ze dan naar de singels SC gaan ofzo
Do what you love, love what you do!
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 13:41:06 #284
262 Re
Kiss & Swallow
pi_103073404
ik ga helemaal niemand laten bannen, jullie zoeken het maar lekker zelf uit aldaar :). Ik grijp in wanneer er iets tegen de policy ingaat, dus ik lees heus af en toe wel mee
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_103073489
Ja snap ik ook wel het is voor jullie lastig om er wat aan te doen.
Maar af en toe irriteer ik me flink aan die twee en er zijn er wel meer ook die dat doen.

Voor de policy kan dat gewoon maarja er zijn er meer die zich eraan ergeren :)
Do what you love, love what you do!
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 13:45:08 #286
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_103073543
ik irriteer me..
ik erger me aan..
  † In Memoriam † vrijdag 14 oktober 2011 @ 13:45:25 #287
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_103073555
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 10:59 schreef stbabylon het volgende:

[..]

So? In Singles bijvoorbeeld, ergert iedereen zich aan De_Kardinaal, toch is er geen enkele reden te bedenken waarom hij daar niet meer mag posten, of zich moet aanpassen.

Als je je ergert aan een user, los van hoeveel meer mensen dat doen, is dat jouw probleem, en als je er echt last van hebt, moet jij niet meer in het topic komen.

Zolang iemand zich aan de FOK!-regels houdt, kan niemand diegene dwingen om zich aan te passen.
Ik ben inmiddels getrouwd en wel. Ik weet niet in welk ver verleden jij leeft? :+
______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________
pi_103073670
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 13:45 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Ik ben inmiddels getrouwd en wel. Ik weet niet in welk ver verleden jij leeft? :+
Jij denkt dat doordat je bent getrouwd en niet meer in Singles komt, dat de ergenis minder zal zijn als je wel weer komt?
  † In Memoriam † vrijdag 14 oktober 2011 @ 13:50:54 #289
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_103073753
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 13:48 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Jij denkt dat doordat je bent getrouwd en niet meer in Singles komt, dat de ergenis minder zal zijn als je wel weer komt?
Niemand daar ligt echt wakker van mij behalve jij dus. Wie is er nu vervelend bezig van ons twee?
______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________
pi_103073824
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 13:50 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Niemand daar ligt echt wakker van mij behalve jij dus. Wie is er nu vervelend bezig van ons twee?
Ik gaf gewoon een voorbeeld. Zeur niet. Ik kap er nu mee, want Re is al boos op mij -O-
pi_103073971
Get a room
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 13:58:24 #292
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_103073996
Ik wil Re eigenlijk wel eens boos zien ...
:o

Keep it coming ...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  † In Memoriam † vrijdag 14 oktober 2011 @ 14:33:30 #293
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_103075190
Re weet net als ik dat Babs niet eens de moeite waard is. :s)
______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 14:36:28 #294
262 Re
Kiss & Swallow
pi_103075302
irritatiegrens en ergenisfront komen wel erg nader nu ja :(
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_103075396
quote:
3s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 14:36 schreef Re het volgende:
irritatiegrens en ergenisfront komen wel erg nader nu ja :(
Ja eh, het zit eh zo.
Ik had eh-vroeger heel veel vrienden, maar nou niet meer zo vanwege dat zij hadden gezegd dat de irri- irritatie-grens bereikt was.

:P

(ok, nou kap ik echt, leuk geweest)
pi_103075971
quote:
3s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 14:36 schreef Re het volgende:
irritatiegrens en ergenisfront komen wel erg nader nu ja :(

Prettig weekend. :*
pi_103076195
Begint dat achterlijke gespam hier ook al?

Wat is het nut nou om mensen het bloed onder de nagels vandaan te halen, dit is wel het R&P subforum. Je kunt verwachten dat er mensen met issues gaan posten. Wat mij stoort is het gebrek aan respect van users die volgens mij beter elders thuis horen.

Soms ontstaat hier een juist erg goede sfeer, ook omdat je met lotgenoten kunt praten. Jammer dat er zoveel pubers specifiek dit subforum opzoeken om de boel op te lopen naaien
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 15:03:41 #298
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_103076226
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 15:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
Begint dat achterlijke gespam hier ook al?

Wat is het nut nou om mensen het bloed onder de nagels vandaan te halen, dit is wel het R&P subforum. Je kunt verwachten dat er mensen met issues gaan posten. Wat mij stoort is het gebrek aan respect van users die volgens mij beter elders thuis horen.

Soms ontstaat hier een juist erg goede sfeer, ook omdat je met lotgenoten kunt praten. Jammer dat er zoveel pubers specifiek dit subforum opzoeken om de boel op te lopen naaien
Helemaal mee eens.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_103076330
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 15:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
Begint dat achterlijke gespam hier ook al?

Wat is het nut nou om mensen het bloed onder de nagels vandaan te halen, dit is wel het R&P subforum. Je kunt verwachten dat er mensen met issues gaan posten. Wat mij stoort is het gebrek aan respect van users die volgens mij beter elders thuis horen.

Soms ontstaat hier een juist erg goede sfeer, ook omdat je met lotgenoten kunt praten. Jammer dat er zoveel pubers specifiek dit subforum opzoeken om de boel op te lopen naaien
:Y
Denk dat de mods wat actiever moeten edditen in posts vooral.
Maarja zware taak als je het mij vraagt daarom wordt ik geen mod
Do what you love, love what you do!
pi_103076362
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 15:06 schreef kree het volgende:

[..]

:Y
Denk dat de mods wat actiever moeten edditen in posts vooral.
Maarja zware taak als je het mij vraagt daarom wordt ik geen mod
Ik ben zelf ook ooit admin geweest van een clan en weet heeel goed wat voor werk 't is om te modden. Bij deze, mijn respect naar de mods toe ;)
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 15:17:30 #301
262 Re
Kiss & Swallow
pi_103076715
ja of je kweekt wat meer eelt en zorgt dat dat hap gedeelte wat minder wordt, ik hoef niemands handje vast te houden hier toch?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')