Dat is helemaal je eigen recht, en niemand houdt je tegen. Maar ga niet verwachten dat FOK! zomaar mensen gaat bannen omdat jij boehoe doet.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ben niet van plan om niet meer in een topic te komen waar ik vanaf deeltje 126 (ter informatie, we zitten nu in deeltje 332) te komen alleen maar omdat 2 users die vorige maand nog een ban kregen wegens wangedrag. Dat je dat maar even weet
'dat je dat maar even weet'quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ben niet van plan om niet meer in een topic te komen waar ik vanaf deeltje 126 (ter informatie, we zitten nu in deeltje 332) te komen alleen maar omdat 2 users die vorige maand nog een ban kregen wegens wangedrag. Dat je dat maar even weet
Die mensen in kwestie zijn al eerder geband voor hun gekut in dat topic en ze zijn nu weer bezig.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:07 schreef stbabylon het volgende:
Dat is helemaal je eigen recht, en niemand houdt je tegen. Maar ga niet verwachten dat FOK! zomaar mensen gaat bannen omdat jij boehoe doet.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En jouw mening telt niet, jij hebt gewoon een hekel aan mijn persoon
Ik zeg geen boehoe (dat doe jij namelijk), ik zeg alleen maar dat niet alleen kree er last van heeftquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is helemaal je eigen recht, en niemand houdt je tegen. Maar ga niet verwachten dat FOK! zomaar mensen gaat bannen omdat jij boehoe doet.
Genoteerd! Je kunt ook een ABO nemen en die nare users tot foes bestempelen.quote:
Ik ben niet op de hoogte van wat er in dat topic gebeurt (heb wel betere dingen te doen dan te lezen over losers die niet kunnen versieren en internethelden die de waarheid in pacht denken te hebben), maar van wat ik hier lees, doen ze nu iets anders dan waar ze voor gebanned waren.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:08 schreef Catbert het volgende:
[..]
Die mensen in kwestie zijn al eerder geband voor hun gekut in dat topic en ze zijn nu weer bezig.
Ik las foefquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:10 schreef Copycat het volgende:
Genoteerd! Je kunt ook een ABO nemen en die nare users tot foes bestempelen.
Het idee van dat topic is dat mensen die echt moeite hebben met hele basale zaken zoals meiden aanspreken een beetje gecoached worden. Dat gaat in veel gevallen ook best goed, een groot aantal heeft flinke stappen gemaakt en er is zelfs een stelletje uit ontstaan. Als dan twee internethelden als olifanten in een porceleinkast rond gaan stampen werkt dat nogal contraproductief.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:11 schreef stbabylon het volgende:
Ik ben niet op de hoogte van wat er in dat topic gebeurt (heb wel betere dingen te doen dan te lezen over losers die niet kunnen versieren en internethelden die de waarheid in pacht denken te hebben), maar van wat ik hier lees, doen ze nu iets anders dan waar ze voor gebanned waren.
Je jankt om niks, dat is boehoe. Ik heb het alleen maar even vertaald naar iets moois en Smurfins.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik zeg geen boehoe (dat doe jij namelijk), ik zeg alleen maar dat niet alleen kree er last van heeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie verziekt het? Ik lees hier dat ze wel degelijk tips geven. De lui die daar commentaar op leveren, lijken het te verzieken.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:12 schreef Re het volgende:
het systematisch verzieken van een topic is wel degelijk notebaar en dus uiteindelijk banbaar, maar zover gaan we het deze keer niet laten komen, we zijn allemaal volwassen genoeg om het leuk te houden, toch?
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je jankt om niks, dat is boehoe. Ik heb het alleen maar even vertaald naar iets moois en Smurfins.Nee, jij jankt om niks. Je jankt namelijk over iemand waarvan je de achterliggende motivatie niet eens kent. Vervolgens ga je nog even door met janken over die 'losers' in dat topic, beter stop je met janken voordat je nog uitdroogtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
't zou toch belachelijk zijn als een report-topic opgeschoond moet gaan worden -_-
Je kent het topic en de mensen daar niet, dus je bent compleet niet op de hoogte van de situatie.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:13 schreef stbabylon het volgende:
Wie verziekt het? Ik lees hier dat ze wel degelijk tips geven. De lui die daar commentaar op leveren, lijken het te verzieken.
Ik ben dus de perfecte persoon om het objectief op de argumenten hier te bekijken.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:16 schreef Catbert het volgende:
[..]
Je kent het topic en de mensen daar niet, dus je bent compleet niet op de hoogte van de situatie.
Gast...give it a rest.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, jij jankt om niks. Je jankt namelijk over iemand waarvan je de achterliggende motivatie niet eens kent. Vervolgens ga je nog even door met janken over die 'losers' in dat topic, beter stop je met janken voordat je nog uitdroogt
't zou toch belachelijk zijn als een report-topic opgeschoond moet gaan worden -_-
Een beetje zoals de politiek zich met vanalles bemoeit. Niet gehinderd door enige inhoudelijke kennisquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:17 schreef stbabylon het volgende:
Ik ben dus de perfecte persoon om het objectief op de argumenten hier te bekijken.
Nee, dat is heel anders, die hebben een belang bij wat ze zeggenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:19 schreef Catbert het volgende:
[..]
Een beetje zoals de politiek zich met vanalles bemoeit. Niet gehinderd door enige inhoudelijke kennis
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben dus de perfecte persoon om het objectief op de argumenten hier te bekijken.
Objectief ben je zowiezo niet lol, je vindt toch dat we maar jankers zijnquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, dat is heel anders, die hebben een belang bij wat ze zeggen
Ik heb geen enkel belang bij het wel of niet blijven van users in dat topic.
zo herkenbaar, deze manier van reagerenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat kan ik beter you vragen, jij komt niet eens in besproken topic
Ja, gewoon klakkeloos de waarheid typen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:24 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
zo herkenbaar, deze manier van reageren
Objectief ten opzichte van de discussie. Ik vind zowel de tipvragers als de tipgevers maar niks.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
[..]
Objectief ben je zowiezo niet lol, je vindt toch dat we maar jankers zijn
Je bent nog geen steek verder gekomen dusquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, gewoon klakkeloos de waarheid typen.
Mij best. Ik ging er ook niet in om reactie van jou te krijgenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:29 schreef Catbert het volgende:
Goed. Leef je uit. Het ging om een melding naar de mods, niet om een discussie met jou.
Internet helden bemoeien zich er graag mee. Je valt wel zijn grondgebied aan! Het enigste plekje waar hij de man kan spelen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mij best. Ik ging er ook niet in om reactie van jou te krijgen
Ik heb het al opgelost, ik heb zojuist mijn eerste post in dat topic geplaatstquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Internet helden bemoeien zich er graag mee. Je valt wel zijn grondgebied aan! Het enigste plekje waar hij de man kan spelen.
Dat kan je niet ongestraft doen baby!
Mee eens, weg ermee.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:29 schreef Boca_Raton het volgende:
In het topic Mijn man is terminaal is de eerste post "Zoek dan een psycholoog dat lijkt me een stuk meer opschieten als hier wat te ouwehoeren."
Werkelijk, dit kán toch niet?
ik ga er nog een keer wat van zeggen, je omhooggevallen arrogantie gaat je hier niet redden, bemoei je er niet mee, ik bepaal uiteindelijk wie hier de boel verziekt en daar houden we het lekker bijquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wie verziekt het? Ik lees hier dat ze wel degelijk tips geven. De lui die daar commentaar op leveren, lijken het te verzieken.
Ja Re, sorry Re, zal het niet meer doen Re.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:33 schreef Re het volgende:
[..]
ik ga er nog een keer wat van zeggen, je omhooggevallen arrogantie gaat je hier niet redden, bemoei je er niet mee, ik bepaal uiteindelijk wie hier de boel verziekt en daar houden we het lekker bij
Nog effe een keer over het versieren topic.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:33 schreef Re het volgende:
[..]
ik ga er nog een keer wat van zeggen, je omhooggevallen arrogantie gaat je hier niet redden, bemoei je er niet mee, ik bepaal uiteindelijk wie hier de boel verziekt en daar houden we het lekker bij
Ik ben inmiddels getrouwd en wel. Ik weet niet in welk ver verleden jij leeft?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 10:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
So? In Singles bijvoorbeeld, ergert iedereen zich aan De_Kardinaal, toch is er geen enkele reden te bedenken waarom hij daar niet meer mag posten, of zich moet aanpassen.
Als je je ergert aan een user, los van hoeveel meer mensen dat doen, is dat jouw probleem, en als je er echt last van hebt, moet jij niet meer in het topic komen.
Zolang iemand zich aan de FOK!-regels houdt, kan niemand diegene dwingen om zich aan te passen.
Jij denkt dat doordat je bent getrouwd en niet meer in Singles komt, dat de ergenis minder zal zijn als je wel weer komt?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels getrouwd en wel. Ik weet niet in welk ver verleden jij leeft?
Niemand daar ligt echt wakker van mij behalve jij dus. Wie is er nu vervelend bezig van ons twee?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij denkt dat doordat je bent getrouwd en niet meer in Singles komt, dat de ergenis minder zal zijn als je wel weer komt?
Ik gaf gewoon een voorbeeld. Zeur niet. Ik kap er nu mee, want Re is al boos op mijquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Niemand daar ligt echt wakker van mij behalve jij dus. Wie is er nu vervelend bezig van ons twee?
Ja eh, het zit eh zo.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:36 schreef Re het volgende:
irritatiegrens en ergenisfront komen wel erg nader nu ja
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:36 schreef Re het volgende:
irritatiegrens en ergenisfront komen wel erg nader nu ja
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
Begint dat achterlijke gespam hier ook al?
Wat is het nut nou om mensen het bloed onder de nagels vandaan te halen, dit is wel het R&P subforum. Je kunt verwachten dat er mensen met issues gaan posten. Wat mij stoort is het gebrek aan respect van users die volgens mij beter elders thuis horen.
Soms ontstaat hier een juist erg goede sfeer, ook omdat je met lotgenoten kunt praten. Jammer dat er zoveel pubers specifiek dit subforum opzoeken om de boel op te lopen naaien
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
Begint dat achterlijke gespam hier ook al?
Wat is het nut nou om mensen het bloed onder de nagels vandaan te halen, dit is wel het R&P subforum. Je kunt verwachten dat er mensen met issues gaan posten. Wat mij stoort is het gebrek aan respect van users die volgens mij beter elders thuis horen.
Soms ontstaat hier een juist erg goede sfeer, ook omdat je met lotgenoten kunt praten. Jammer dat er zoveel pubers specifiek dit subforum opzoeken om de boel op te lopen naaien
Ik ben zelf ook ooit admin geweest van een clan en weet heeel goed wat voor werk 't is om te modden. Bij deze, mijn respect naar de mods toequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:06 schreef kree het volgende:
[..]![]()
Denk dat de mods wat actiever moeten edditen in posts vooral.
Maarja zware taak als je het mij vraagt daarom wordt ik geen mod
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |