Lees de policy door.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
Wanneer is iets tegen de policy als ik vragen mag?
Plus dan natuurlijk de algemene policy.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Leuk, maar waar staat die dan?
Edit:Lamaar, is een sticky
Inderdaad, prima gast. Ben het bijna altijd wel eens met zijn mening enzo.quote:
In welke post heb ik me niet voorbeeldig gedraagt dan volgens jou schat? En waarom meld je dat dan niet even bij me via pm/dm ?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:05 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik snap ook niet waarom hij zich niet gewoon gedraagt na zijn ban, of waren het er inmiddels al niet 2?
Och jee, ik heb wat filmpjes gepost. Sorry hoor, zal ik niet meer doen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
Flepke begint wel steeds meet filmpjes te spammen in het verliefd + versieren topic. Misschien beter hem in de gaten te houden? Ik heb zo 't idee dat 't elke dag weer erger gaat worden
Ja sorry hoor heb er meerdere keren in het topic zelf naar gehint (en letterlijk gevraagd ook trouwens) van wat ik nu vertel, dus doe nu niet of het achteraf is. (of achter je rug om)quote:Op donderdag 13 oktober 2011 01:34 schreef Flepke het volgende:
[..]
Inderdaad, prima gast. Ben het bijna altijd wel eens met zijn mening enzo.
Schijnt dat hij ook nog eens bruut aantrekkelijk is en uitermate intelligent, maar vooral niet te vergeten; hij is altijd zo bescheiden. Het gene wat hem nog het meeste siert is dat zijn PM box altijd open staat voor (opbouwend)commentaar.
Nee maar serieus, stuur gewoon even een DM'etje/PM'etje als je je aan me ergert, dan pas ik mijn gedrag aan. Ik pas eerder mijn gedrag aan na een tik op de vingers van een vaste topic bezoeker dan een tik op de vingers van een subjectieve mod.(Het is blauw, het zit op deze pagina en het draagt niet de naam Netsplitter en / of Re, rara over wie heb ik het?)
[..]
In welke post heb ik me niet voorbeeldig gedraagt dan volgens jou schat? En waarom meld je dat dan niet even bij me via pm/dm ?
[..]
Och jee, ik heb wat filmpjes gepost. Sorry hoor, zal ik niet meer doen.
Gaat ie een beetje zijn excuses aanbieden, tsss. BETA BETA BETA111!11!!.quote:

Je bent toch geen wijf zeg?quote:heb er meerdere keren in het topic zelf naar gehint
Je weet wat ze zeggen, eens een nsb'er altijd een nsb'er.quote:(of achter je rug om)
Ik heb maar 1 plaatje gepost, of jij hebt een glazen bol(mag ik hem lenen voor komend weekend?quote:En verzoeken om niet die plaatjes te posten ook trouwens.
Het recht in eigenhand nemen is nooit goed, lucht meestal wel opquote:Nouja ik laat het maar aan de mods
Mijn excuses voor belachelijke reacties, rond nog belachelijkere uren.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 07:28 schreef Re het volgende:
Don't push it, dan ben je bij mij aan het verkeerde adres.
Die zijn allemaal van voor je ban en niet door mij. Verder wat copycat zegt, wil er best via PM verder over keuvelen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:33 schreef Flepke het volgende:
[..]
Mijn excuses voor belachelijke reacties, rond nog belachelijkere uren.
Maar zeg eens Re, zijn jullie woordzoeker of iets dergelijks aan het spelen in de note panelen? Laatste keer dat ik keek had ik er 15, nu bijna het dubbele...
Waarom via PM oid, ik heb dit allemaal in het topic gezegd maar mensen ergeren je aan je.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 03:14 schreef Flepke het volgende:
[..]
Gaat ie een beetje zijn excuses aanbieden, tsss. BETA BETA BETA111!11!!.
Jou excuses zijn ook niks waard [ afbeelding ]
Maargoed, voor deze ene keer vergeef ik het je, mijn beste kerel.
[..]
Je bent toch geen wijf zeg?
Mannen PM'en & Dm'en elkaar, komop zeg.
[..]
Je weet wat ze zeggen, eens een nsb'er altijd een nsb'er.
[..]
Ik heb maar 1 plaatje gepost, of jij hebt een glazen bol(mag ik hem lenen voor komend weekend?) of je overdrijft.
[..]
Het recht in eigenhand nemen is nooit goed, lucht meestal wel op
't zijn er wel meer dan een paarquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 09:40 schreef stbabylon het volgende:
Get a room. Daarbij is zeuren om iemand in een topic waar er een paar zich aan ergeren een zinloze actie.
So? In Singles bijvoorbeeld, ergert iedereen zich aan De_Kardinaal, toch is er geen enkele reden te bedenken waarom hij daar niet meer mag posten, of zich moet aanpassen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 10:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
't zijn er wel meer dan een paar
Dit.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 10:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als je je ergert aan een user, los van hoeveel meer mensen dat doen, is dat jouw probleem, en als je er echt last van hebt, moet jij niet meer in het topic komen.
Zolang iemand zich aan de FOK!-regels houdt, kan niemand diegene dwingen om zich aan te passen.
Ik ben niet van plan om niet meer in een topic te komen waar ik vanaf deeltje 126 (ter informatie, we zitten nu in deeltje 332) te komen alleen maar omdat 2 users die vorige maand nog een ban kregen wegens wangedrag. Dat je dat maar even weetquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 10:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
So? In Singles bijvoorbeeld, ergert iedereen zich aan De_Kardinaal, toch is er geen enkele reden te bedenken waarom hij daar niet meer mag posten, of zich moet aanpassen.
Als je je ergert aan een user, los van hoeveel meer mensen dat doen, is dat jouw probleem, en als je er echt last van hebt, moet jij niet meer in het topic komen.
Zolang iemand zich aan de FOK!-regels houdt, kan niemand diegene dwingen om zich aan te passen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |