Internet helden bemoeien zich er graag mee. Je valt wel zijn grondgebied aan! Het enigste plekje waar hij de man kan spelen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mij best. Ik ging er ook niet in om reactie van jou te krijgen
Ik heb het al opgelost, ik heb zojuist mijn eerste post in dat topic geplaatstquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Internet helden bemoeien zich er graag mee. Je valt wel zijn grondgebied aan! Het enigste plekje waar hij de man kan spelen.
Dat kan je niet ongestraft doen baby!
Mee eens, weg ermee.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:29 schreef Boca_Raton het volgende:
In het topic Mijn man is terminaal is de eerste post "Zoek dan een psycholoog dat lijkt me een stuk meer opschieten als hier wat te ouwehoeren."
Werkelijk, dit kán toch niet?
ik ga er nog een keer wat van zeggen, je omhooggevallen arrogantie gaat je hier niet redden, bemoei je er niet mee, ik bepaal uiteindelijk wie hier de boel verziekt en daar houden we het lekker bijquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wie verziekt het? Ik lees hier dat ze wel degelijk tips geven. De lui die daar commentaar op leveren, lijken het te verzieken.
Ja Re, sorry Re, zal het niet meer doen Re.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:33 schreef Re het volgende:
[..]
ik ga er nog een keer wat van zeggen, je omhooggevallen arrogantie gaat je hier niet redden, bemoei je er niet mee, ik bepaal uiteindelijk wie hier de boel verziekt en daar houden we het lekker bij
Nog effe een keer over het versieren topic.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:33 schreef Re het volgende:
[..]
ik ga er nog een keer wat van zeggen, je omhooggevallen arrogantie gaat je hier niet redden, bemoei je er niet mee, ik bepaal uiteindelijk wie hier de boel verziekt en daar houden we het lekker bij
Ik ben inmiddels getrouwd en wel. Ik weet niet in welk ver verleden jij leeft?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 10:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
So? In Singles bijvoorbeeld, ergert iedereen zich aan De_Kardinaal, toch is er geen enkele reden te bedenken waarom hij daar niet meer mag posten, of zich moet aanpassen.
Als je je ergert aan een user, los van hoeveel meer mensen dat doen, is dat jouw probleem, en als je er echt last van hebt, moet jij niet meer in het topic komen.
Zolang iemand zich aan de FOK!-regels houdt, kan niemand diegene dwingen om zich aan te passen.
Jij denkt dat doordat je bent getrouwd en niet meer in Singles komt, dat de ergenis minder zal zijn als je wel weer komt?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels getrouwd en wel. Ik weet niet in welk ver verleden jij leeft?
Niemand daar ligt echt wakker van mij behalve jij dus. Wie is er nu vervelend bezig van ons twee?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij denkt dat doordat je bent getrouwd en niet meer in Singles komt, dat de ergenis minder zal zijn als je wel weer komt?
Ik gaf gewoon een voorbeeld. Zeur niet. Ik kap er nu mee, want Re is al boos op mijquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Niemand daar ligt echt wakker van mij behalve jij dus. Wie is er nu vervelend bezig van ons twee?
Ja eh, het zit eh zo.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:36 schreef Re het volgende:
irritatiegrens en ergenisfront komen wel erg nader nu ja
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:36 schreef Re het volgende:
irritatiegrens en ergenisfront komen wel erg nader nu ja
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
Begint dat achterlijke gespam hier ook al?
Wat is het nut nou om mensen het bloed onder de nagels vandaan te halen, dit is wel het R&P subforum. Je kunt verwachten dat er mensen met issues gaan posten. Wat mij stoort is het gebrek aan respect van users die volgens mij beter elders thuis horen.
Soms ontstaat hier een juist erg goede sfeer, ook omdat je met lotgenoten kunt praten. Jammer dat er zoveel pubers specifiek dit subforum opzoeken om de boel op te lopen naaien
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
Begint dat achterlijke gespam hier ook al?
Wat is het nut nou om mensen het bloed onder de nagels vandaan te halen, dit is wel het R&P subforum. Je kunt verwachten dat er mensen met issues gaan posten. Wat mij stoort is het gebrek aan respect van users die volgens mij beter elders thuis horen.
Soms ontstaat hier een juist erg goede sfeer, ook omdat je met lotgenoten kunt praten. Jammer dat er zoveel pubers specifiek dit subforum opzoeken om de boel op te lopen naaien
Ik ben zelf ook ooit admin geweest van een clan en weet heeel goed wat voor werk 't is om te modden. Bij deze, mijn respect naar de mods toequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:06 schreef kree het volgende:
[..]![]()
Denk dat de mods wat actiever moeten edditen in posts vooral.
Maarja zware taak als je het mij vraagt daarom wordt ik geen mod
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |