Toedeldokie, lady radiohead. TROLL TROLL TROLL> VIRUS VIRUS PAS PAS OP INFECTIEGEVAAR> VERLORENquote:Op zondag 18 september 2011 01:48 schreef Sinkiusin het volgende:
Veel plezier in je verdere leven.
Op naar het volgende topic
Origineel is anders. Maar ik snap je punt. Mensen hebben geen bek. We zijn namelijk geen dieren. Maar zoogdieren. Die hebben een mond waarmee ze plantaardige voedsel en vlees kunnen bewerken met hun gebit. Zucht ben moe. Kan beter fokkie met rust laten. Typ zonder dat ik mijn vingers kan stoppen. Waarom. Binnen een week verdwaald op dit forum. Als de mensen die mij kennen mij zouden ontdekken dan zouden ze zich kapot lachen. Zie de gezichten van de mensen die ik liefheb al voor mij. Zucht. Kan niet meer ophouden met typen. Stop vingers. Genoeg.quote:Op zondag 18 september 2011 01:50 schreef Sinkiusin het volgende:
[..]
En wil je alstublieft geen grove taal gebruiken. Dit gaat mij iets te ver. Zelfs voor een Chinees.
Ja, lees graag. Ik zal kijken of ik het boek kan krijgen bij selexyz.nl. Bedankt.quote:Op zondag 18 september 2011 02:34 schreef Scuidward het volgende:
Ik overanalyseer ook alles. In mijn hoofd weliswaarLees je graag? Probeer eens Brusselmans 'De man die werk vond'. Doet me aan jou denken. Verder, geniet van de dame
Niet nodig. Ik heb deze topic geopend voor serieuze vragen. Maar ging mij gedragen als een troll. Ik vind het heerlijk om op emoties in te spelen. Stukje bij stukje. De mens ontrafelen achter zijn woorden, achter zijn masker.quote:
We zien inderdaad nooit onszelf, enkel de reacties die anderen hebben op hetgeen wij doen.quote:Op zondag 18 september 2011 02:57 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Niet nodig. Ik heb deze topic geopend voor serieuze vragen. Maar ging mij gedragen als een troll. Ik vind het heerlijk om op emoties in te spelen. Stukje bij stukje. De mens ontrafelen achter zijn woorden, achter zijn masker.
Dat mag, ik blijf nog 15 minuten langer wakker speciaal voor jouquote:Op zondag 18 september 2011 02:59 schreef Jellereppe het volgende:
Klopt. Zal ik je een extreem voorbeeld geven waarom ik sceptisch ben geworden tegenover mensen?
quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:39 schreef zarGon het volgende:
De manier waarop de zaken in dit topic worden beschreven....
Goed punt. Maar om hierom nou sceptisch te worden ... dacht dat je iets persoonlijkers had meegemaakt.quote:Op zondag 18 september 2011 03:03 schreef Jellereppe het volgende:
Een keer las ik een verhaal over een jong meisje. Dat meisje ging na school naar huis. Haar gedachtengang was heel duidelijk in beeld gebracht in het verhaal. Het ging over pedofilie. De mensen op straat deden alsof ze helemaal niet geinteresseerd zijn in een kind. Op de volgende pagina zag je een afbeelding met de vunzige gedachten van de volwassenen over het kind. De strekking van het verhaal. Er zijn meer mensen pedofielen dan de mensheid in de gaten heeft.
Heb ook persoonlijke dingen meegemaakt. Maar dat is op het moment niet belangrijk.quote:Op zondag 18 september 2011 03:04 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Goed punt. Maar om hierom nou sceptisch te worden ... dacht dat je iets persoonlijkers had meegemaakt.
Zeker waarquote:Op zondag 18 september 2011 03:06 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Heb ook persoonlijke dingen meegemaakt. Maar dat is op het moment niet belangrijk.
Laatste tijd krijg ik op mijn werk te horen dat ik een bijbaan moet zoeken om ouderen aan de praat te houden.quote:Op zondag 18 september 2011 03:08 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Zeker waar![]()
Enfin, jij redt je wel! Klinkt als een leuke dame, hoeveel dames gaan er nu spontaan koffie met je drinken.
Als ik zoveel praat denken mijn huisgenoten dat ik stoned ben. Is soms wel zo maar zeker niet altijd.quote:Op zondag 18 september 2011 03:09 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Laatste tijd krijg ik op mijn werk te horen dat ik een bijbaan moet zoeken om ouderen aan de praat te houden.
Praten is heerlijk. Kan er dag en nacht mee bezig zijn. Zelfs met een oude dame (96 jaar) kon ik zitten praten over een zeer serieuze onderwerp als WOII.quote:Op zondag 18 september 2011 03:10 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Als ik zoveel praat denken mijn huisgenoten dat ik stoned ben. Is soms wel zo maar zeker niet altijd.
Zo hoort het ook. Praten is uiteindelijk de meest natuurlijke manier van communiceren. Dieren doen het ook (soort van). Sommige mensen kunnen gewoon moeilijk luisteren en daarom geen gesprek op gang houden.quote:Op zondag 18 september 2011 03:12 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Praten is heerlijk. Kan er dag en nacht mee bezig zijn. Zelfs met een oude dame (96 jaar) kon ik zitten praten over een zeer serieuze onderwerp als WOII.
Die is tegenwoordig wat normaler hoorquote:Op zondag 18 september 2011 12:34 schreef Premium_Quality het volgende:
Jellereppe, als het toch niet lukt met deze chick moet je eens proberen te daten met Lantefanteraar. Jullie zijn de perfecte match!
Ja, je hebt gelijk. Onze acties daar worden we op beoordeeld. Vandaar dat ik verder niks te zeggen heb op deze reactie. Ben het met je eens.quote:Op zondag 18 september 2011 10:03 schreef Document1 het volgende:
21 en dan al zo para. Dude iedereen heeft zijn eigen gedachten, uiteraard zijn sommige daarvan minder leuk. Dat maakt de mens nog niet slecht, het zijn namelijk je acties die bepalen hoe de rest tegen je aan kijkt en niet de gekke kronkels in je hoofd. Ga eens met iemand praten ipv met jezelf.
Nee, tot nu toe gaat het uitstekend. Ben helemaal tot rust gekomen bij haar vandaag.quote:Op zondag 18 september 2011 12:34 schreef Premium_Quality het volgende:
Jellereppe, als het toch niet lukt met deze chick moet je eens proberen te daten met Lantefanteraar. Jullie zijn de perfecte match!
quote:Op zondag 18 september 2011 17:04 schreef Maria2.0 het volgende:
Seriously![]()
![]()
Hoe is het nou met die vrouw van 31? Ik lees hier alleen nog maar filosofisch gebrabbel, maar over die vrouw niks meer
quote:Ben helemaal tot rust gekomen bij haar vandaag.
Ha, terug naar waar we zijn begonnen. Vandaag bij haar geweest een paar uurtjes. We hebben samen ontbeten in de stad en wat over koetjes en kalfjes gepraat. Heb haar ook verteld dat ik op een forum veel over haar vertel. Had ze helemaal geen problemen mee.quote:Op zondag 18 september 2011 17:04 schreef Maria2.0 het volgende:
Seriously![]()
![]()
Hoe is het nou met die vrouw van 31? Ik lees hier alleen nog maar filosofisch gebrabbel, maar over die vrouw niks meer
Ik wel hoor, alleen vrouwen hebben nooit geld genoeg om mij te kunnen betalenquote:Op zondag 18 september 2011 17:30 schreef Jellereppe het volgende:
Ken ook jongens die mij een keer hebben uitgenodigd om een bezoek te brengen aan de Wallen. Heb keihard geweigerd. Bah. Moet er niks van hebben. Sex voor geld.
Dan ben je een knappe man/jongen?quote:Op zondag 18 september 2011 17:32 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
Ik wel hoor, alleen vrouwen hebben nooit geld genoeg om mij te kunnen betalen
Fijn om te horen dat het leuk was!
Twitter. Gebruik ik nooit. Maar waarom is het net Twitter?quote:Op zondag 18 september 2011 17:52 schreef juxtaposition het volgende:
Het is net twitter, zo'n topic op fok!
Problemen, nee hoor. Ben gewoon een prater.quote:
Jawel. Alleen niet veel reacties.quote:Op zondag 18 september 2011 17:54 schreef jenkins het volgende:
Je hebt geen reacties nodig om gewoon door te blijven lullen
Echt alles?quote:Op zondag 18 september 2011 17:55 schreef Jellereppe het volgende:
En daarnaast ben ik een verslaafde fokker. Al mijn gedachten gooi ik leeg op deze topic.
En oude vrienden...quote:Op zondag 18 september 2011 17:56 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Veel op het gebied van meisjes.
Ach wat zal ik eens zeggen, volgens mij moet je gewoon haar bellen in plaats van de hele tijd hierop kijken, lijkt me veel leukerquote:Op zondag 18 september 2011 17:59 schreef Jellereppe het volgende:
Maar vind jij mij raar doen op deze topic, Jenkins? Geef alstjeblieft antwoord?
Ben vandaag al bij haar geweest. Wil niet opdringerig overkomen.quote:Op zondag 18 september 2011 18:00 schreef jenkins het volgende:
[..]
Ach wat zal ik eens zeggen, volgens mij moet je gewoon haar bellen in plaats van de hele tijd hierop kijken, lijkt me veel leuker
Wat was de reden om naar huis te gaan?quote:Op zondag 18 september 2011 18:01 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ben vandaag al bij haar geweest. Wil niet opdringerig overkomen.
Dit soort gezwam komt normaliter op een blog voorquote:Op zondag 18 september 2011 18:05 schreef Jellereppe het volgende:
Maar heb je meer van deze topics op fok.nl. Of ben ik de enige die zowat liefde en leed deelt met de hele wereld?
Weet ik. Maar als ik aan het typen ben, denk ik 9 van de 10 keer daar niet eens aan.quote:Op zondag 18 september 2011 17:56 schreef juxtaposition het volgende:
ja, je kan je laatste post ook aanpassen he? Dan kan je het daar erbij zetten.
Vind je het erg? Ja, denk ik. Moet ik er mee ophouden?quote:Op zondag 18 september 2011 18:07 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dit soort gezwam komt normaliter op een blog voor
Dus het antwoord is, ja je bent de enige.
quote:
Kijk. Prachtig. Ik ga door op fok.nl. Jullie hebben mij over de edge of mijn twijfel gehaald.quote:
Ik voel mij vereerd.quote:Op zondag 18 september 2011 18:29 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
[..]
Kijk. Prachtig. Ik ga door op fok.nl. Jullie hebben mij over de edge of mijn twijfel gehaald.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |