Nu maar hopen dat het serieus wat wordt.quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:12 schreef Jellereppe het volgende:
Ik heb nooit echt interesse gehad in vrouwen. Pas nu ik begin 20 ben, begint het zich een beetje te roeren.
Voor je het weer roer je in derquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:12 schreef Jellereppe het volgende:
Ik heb nooit echt interesse gehad in vrouwen. Pas nu ik begin 20 ben, begint het zich een beetje te roeren.
Ach wat maakt leeftijd uit. Het komt vroeg of laat altijd wel goed. Ik was ook een ''laatbloeier'' voor m'n 22e interesserde mij het ook geen moer en heb altijd gedacht dat het wel zou komen en het gebeurde ook, spontaan nog wel.quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:12 schreef Jellereppe het volgende:
Jij niet alleen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:35 schreef Jellereppe het volgende:
Daar herken ik mijzelf in. Zij kwam op mij afstappen. Zij is 31 jaar en ik ben net 21. Maar het is een knappe vrouw.
Maar geef wel voorkeur aan oudere meisjes/vrouwen. Weet niet goed waarom.
Bedankt dat je er zo over denkt. Ben ook geen player en hoop het ook nooit te zijn.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:09 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Haha wat enorm schattig dit. Komt goed, gewoon rustig aan doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |