Het is maar internet.quote:Op zondag 18 september 2011 01:20 schreef Jellereppe het volgende:
Er zijn vrouwen die mij zelfs eng vinden op dit forum.
Vandaag moest ik werken. Een praatje gemaakt met 2 vrouwelijke collega's die ik niet goed ken. Hun zelfs aan het lachen gemaakt. Prachtig. Daarna spraken ze mij een aantal keer aan die dag. Terwijl ze dat daarvoor misschien een keer per week deden.
Gelijk heb je. Misschien dram ik door. Maar ik laat mij vaak helemaal gaan op dit forum. Vind het heerlijk.quote:Op zondag 18 september 2011 01:22 schreef Sinkiusin het volgende:
[..]
Het is maar internet.
Care als je trolled
en dan? als ik het weet?quote:Op zondag 18 september 2011 01:24 schreef Jellereppe het volgende:
Vandaar dat ze mij zien als een troll. Alsof ik een zakkenroller ben. HAHA. Je moest eens weten.
Mijn leven tast het niet. Aan. Cola erbij. En lullen maar. No problemo. Heel lekker vind ik dat zelfs.quote:Op zondag 18 september 2011 01:30 schreef Sinkiusin het volgende:
[..]
en dan? als ik het weet?
tast dat mijn leven aan
net 2 liter cola opquote:Op zondag 18 september 2011 01:33 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Mijn leven tast het niet. Aan. Cola erbij. En lullen maar. No problemo. Heel lekker vind ik dat zelfs.
Als jij het weet. Misschien? Je neemt de moeite om het te lezen.
blikje 3es cola ofzoquote:Op zondag 18 september 2011 01:39 schreef Jellereppe het volgende:
Dat doe je beter dan mij. Bij mij blijft het bij een blikje.
godver teringranzigquote:Op zondag 18 september 2011 01:40 schreef Jellereppe het volgende:
Cola Mokka. Heerlijk. Alleen als hij ijs en ijskoud is.
Oh maar mijn smaak is het beste wat er is.quote:Op zondag 18 september 2011 01:41 schreef Jellereppe het volgende:
Daarom bestaat het spreekwoord: smaken verschillen.
ik wens aangesproken te worden met uquote:Op zondag 18 september 2011 01:42 schreef Jellereppe het volgende:
En wil je alstublieft niet schelden met ziektes. Dit gaat mij iets te ver. Zelfs een troll.
netjes dan is de verbinding nog redelijk snel.quote:Op zondag 18 september 2011 01:43 schreef Jellereppe het volgende:
Haha, over eigendunk gesproken. Jou smaak het beste. Ja, en ik woon op Mars.
En wil je alstublieft geen grove taal gebruiken. Dit gaat mij iets te ver. Zelfs voor een Chinees.quote:Op zondag 18 september 2011 01:49 schreef Jellereppe het volgende:
Gelukkig kan ik morgen tot een uurtje of 12 in bed blijven liggen. Met een glimlach typ ik dit. Gewoon een wetenswaardigheidje. Als mensen mij als troll zien, laat ik dat dan maar gelijk worden. Dan maak ik die naam gelijk waar. Je kunt in ieder geval je bek goed de kost geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |