Ja, ik vind het ook gezellig. Zulke mensen wil ik altijd wel als gezelschap op fok. Vet man.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:53 schreef Lallend het volgende:
[..]
Awwwwas net zo gezellig... WAT DOE JE MIJ AAN
Woordgebruik? Waarvan komt die jouw bekend voor?quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:58 schreef byah het volgende:
Jouw woordgebruik komt me redelijk bekend voor..
Helicopterview 2
Ja, vandaar dat ik zij proberen. Maar als je bekend bent als troll. Nee, dan houdt het op. Bah, ik heb het verknalt op dit forum. Speciaal iemand waar ik genegenheid mee kreeg. Tot ziens.quote:Op zondag 18 september 2011 00:50 schreef Lallend het volgende:
Whahahahaha wat ben jij een ongelovelijke aap, succes met proberen te verwijderen
Epic fail poging om te laten lijken alsof je niet meer gaat trollenquote:Op zondag 18 september 2011 00:53 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ja, vandaar dat ik zij proberen. Maar als je bekend bent als troll. Nee, dan houdt het op. Bah, ik heb het verknalt op dit forum. Speciaal iemand waar ik genegenheid mee kreeg. Tot ziens.
Ja, lallend. Wie houd ik voor de gek. Jou misschien. Maar als ik jouw iets zie schrijven dan moet ik antwoorden. Jij bent een nood case.quote:Op zondag 18 september 2011 01:00 schreef Lallend het volgende:
[..]
Epic fail poging om te laten lijken alsof je niet meer gaat trollenWie houd je voor de gek...
dus?quote:Op zondag 18 september 2011 01:07 schreef Jellereppe het volgende:
Binnen een week dat ik een account heb aangemaakt, ben ik verslaafd geraakt aan dit forum.
Daarmee wil ik zeggen dat ik dat nooit voorzien had. Dacht dat ik het wel in de hand zou kunnen hebben. Nu kijk ik om de 3 seconden of ik een reactie van iemand heb ontvangen.quote:
Kan je ook binnen 3sec reageren?quote:Op zondag 18 september 2011 01:10 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Daarmee wil ik zeggen dat ik dat nooit voorzien had. Dacht dat ik het wel in de hand zou kunnen hebben. Nu kijk ik om de 3 seconden of ik een reactie van iemand heb ontvangen.
Je begrijpt mij heel goed. Ik kijk figuurlijk om de 3 seconden. Letterlijk bedoel ik dat ik telkens op fok.nl kijk.quote:
rust is ook belangrijk.quote:Op zondag 18 september 2011 01:14 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Je begrijpt mij heel goed. Ik kijk figuurlijk om de 3 seconden. Letterlijk bedoel ik dat ik telkens op fok.nl kijk.
Bedoel je dit sarcastisch. Of is het een goede raad. Ik ga voor het eerste.quote:Op zondag 18 september 2011 01:15 schreef Sinkiusin het volgende:
[..]
rust is ook belangrijk.
Ga maar slapen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |