Ach wat zal ik eens zeggen, volgens mij moet je gewoon haar bellen in plaats van de hele tijd hierop kijken, lijkt me veel leukerquote:Op zondag 18 september 2011 17:59 schreef Jellereppe het volgende:
Maar vind jij mij raar doen op deze topic, Jenkins? Geef alstjeblieft antwoord?
Ben vandaag al bij haar geweest. Wil niet opdringerig overkomen.quote:Op zondag 18 september 2011 18:00 schreef jenkins het volgende:
[..]
Ach wat zal ik eens zeggen, volgens mij moet je gewoon haar bellen in plaats van de hele tijd hierop kijken, lijkt me veel leuker
Wat was de reden om naar huis te gaan?quote:Op zondag 18 september 2011 18:01 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ben vandaag al bij haar geweest. Wil niet opdringerig overkomen.
Dit soort gezwam komt normaliter op een blog voorquote:Op zondag 18 september 2011 18:05 schreef Jellereppe het volgende:
Maar heb je meer van deze topics op fok.nl. Of ben ik de enige die zowat liefde en leed deelt met de hele wereld?
Weet ik. Maar als ik aan het typen ben, denk ik 9 van de 10 keer daar niet eens aan.quote:Op zondag 18 september 2011 17:56 schreef juxtaposition het volgende:
ja, je kan je laatste post ook aanpassen he? Dan kan je het daar erbij zetten.
Vind je het erg? Ja, denk ik. Moet ik er mee ophouden?quote:Op zondag 18 september 2011 18:07 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dit soort gezwam komt normaliter op een blog voor
Dus het antwoord is, ja je bent de enige.
quote:
Kijk. Prachtig. Ik ga door op fok.nl. Jullie hebben mij over de edge of mijn twijfel gehaald.quote:
Ik voel mij vereerd.quote:Op zondag 18 september 2011 18:29 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
[..]
Kijk. Prachtig. Ik ga door op fok.nl. Jullie hebben mij over de edge of mijn twijfel gehaald.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |