Toedeldokie, lady radiohead. TROLL TROLL TROLL> VIRUS VIRUS PAS PAS OP INFECTIEGEVAAR> VERLORENquote:Op zondag 18 september 2011 01:48 schreef Sinkiusin het volgende:
Veel plezier in je verdere leven.
Op naar het volgende topic
Origineel is anders. Maar ik snap je punt. Mensen hebben geen bek. We zijn namelijk geen dieren. Maar zoogdieren. Die hebben een mond waarmee ze plantaardige voedsel en vlees kunnen bewerken met hun gebit. Zucht ben moe. Kan beter fokkie met rust laten. Typ zonder dat ik mijn vingers kan stoppen. Waarom. Binnen een week verdwaald op dit forum. Als de mensen die mij kennen mij zouden ontdekken dan zouden ze zich kapot lachen. Zie de gezichten van de mensen die ik liefheb al voor mij. Zucht. Kan niet meer ophouden met typen. Stop vingers. Genoeg.quote:Op zondag 18 september 2011 01:50 schreef Sinkiusin het volgende:
[..]
En wil je alstublieft geen grove taal gebruiken. Dit gaat mij iets te ver. Zelfs voor een Chinees.
Ja, lees graag. Ik zal kijken of ik het boek kan krijgen bij selexyz.nl. Bedankt.quote:Op zondag 18 september 2011 02:34 schreef Scuidward het volgende:
Ik overanalyseer ook alles. In mijn hoofd weliswaarLees je graag? Probeer eens Brusselmans 'De man die werk vond'. Doet me aan jou denken. Verder, geniet van de dame
Niet nodig. Ik heb deze topic geopend voor serieuze vragen. Maar ging mij gedragen als een troll. Ik vind het heerlijk om op emoties in te spelen. Stukje bij stukje. De mens ontrafelen achter zijn woorden, achter zijn masker.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |