Dat.quote:Op donderdag 1 september 2011 12:18 schreef Tinos85 het volgende:
Pff jaloezie in relaties... Zou er gek van worden.
Precies X wil er gewoon op. Waarom zou hij anders ineens na een jaar weer contact zoeken.quote:Op donderdag 1 september 2011 12:16 schreef Tyr80 het volgende:
Doorgaan met X zien tot je een keer volledig vreemdgaat en dan je relatie naar de knoppen zien gaan?
Dat laatste denk ik sowieso, dat is mijn grote probleem hierquote:Op donderdag 1 september 2011 12:19 schreef Furber het volgende:
In hoeverre zie je X als echt puur en alleen vriendschappelijk? Ik krijg een beetje het gevoel dat je je tot hem aangetrokken voelt (fysiek), en dat dat wederzijds is. Anders zou X niet na een jaar geen contact, niet ineens weer contact met je opnemen als daar geen lange vriendschap aan vooraf was gegaan.
Ik denk dat je wel degelijk je relatie op het spel zet als je contact blijft onderhouden met X.
Hij wil graag van je X een O maken.quote:Op donderdag 1 september 2011 12:22 schreef Cracka-ass het volgende:
X wil graag met TS batsen. TS vindt die gedachte wel vleiend.
X marks the spot.
quote:Op donderdag 1 september 2011 12:23 schreef Aardwetenschapper het volgende:
[..]
Hij wil graag van je X een O maken.
Zucht. Ik had 'm Y moeten noemenquote:Op donderdag 1 september 2011 12:23 schreef Aardwetenschapper het volgende:
[..]
Hij wil graag van je X een O maken.
Ach, ergens wel vleiend. Ergens.quote:Op donderdag 1 september 2011 12:24 schreef Id_do_her het volgende:
En die jaloezie is best kinderachtig.
Maar zonder gekheid, je begrijpt toch wel dat die kans heel groot is he?quote:Op donderdag 1 september 2011 12:23 schreef MiniMiss het volgende:
[..]
Zucht. Ik had 'm Y moeten noemen
Dan ook niet, gewoon helemaal niet.quote:Op donderdag 1 september 2011 12:24 schreef MiniMiss het volgende:
Oké, duidelijk. Gewoon NIET doen, tenzij mijn vriend spontaan roept dat hij er oké mee is.
Van TS ook.quote:Op donderdag 1 september 2011 12:20 schreef Crutch het volgende:
De bedoelingen van X lijken me iig duidelijk.
Nee, dan ook niet.quote:Op donderdag 1 september 2011 12:24 schreef MiniMiss het volgende:
Oké, duidelijk. Gewoon NIET doen, tenzij mijn vriend spontaan roept dat hij er oké mee is.
En daar wacht hij (nu intussen bijna) 3 jaar op? Dies gekquote:Op donderdag 1 september 2011 12:25 schreef Crutch het volgende:
[..]
Maar zonder gekheid, je begrijpt toch wel dat die kans heel groot is he?
Wat jij misschien ziet als vriendschappelijk ziet hij misschien als een potentiële relatie.
Hij mocht immers aan je billetjes voelen.
Hij blijft het gewoon proberen tot het wel lukt.quote:Op donderdag 1 september 2011 12:27 schreef MiniMiss het volgende:
[..]
En daar wacht hij (nu intussen bijna) 3 jaar op? Dies gek
Het is niet eens wachten, hij ziet een kans en probeert die te grijpen.quote:Op donderdag 1 september 2011 12:27 schreef MiniMiss het volgende:
[..]
Ergens wel strontirritant en infantiel. Ergensquote:Op donderdag 1 september 2011 12:25 schreef MiniMiss het volgende:
[..]
Ach, ergens wel vleiend. Ergens.
Nee hij had tussendoor iets te batsen en nu is ie weer vrij.quote:Op donderdag 1 september 2011 12:27 schreef MiniMiss het volgende:
[..]
Sommige mensen wachten er hun hele leven opquote:Op donderdag 1 september 2011 12:27 schreef MiniMiss het volgende:
[..]
Dies nog gekkerquote:Op donderdag 1 september 2011 12:29 schreef boyv het volgende:
[..]
Sommige mensen wachten er hun hele leven op
Gewoon bevriend raken met Z, hij heeft verder geen bedoelingen.quote:Op donderdag 1 september 2011 12:29 schreef MiniMiss het volgende:
Goed. Relatie voorop, vriend gaat voor (dat sowieso al) en X (of Y, stelletje viezerikken) vergeten.
Als ik enigszins vrienden met iemand zou worden en ineens wordt dat contact verbroken, jammer dan, maar er zijn zat andere vrienden. De kans dat ie meer van je wil dan alleen vrienden zijn is behoorlijk groot.quote:Op donderdag 1 september 2011 12:22 schreef MiniMiss het volgende:
[..]
Dat laatste denk ik sowieso, dat is mijn grote probleem hier
Naar mijn idee wilde hij weer contact omdat 't allemaal zo abrupt geëindigd is. Hij zat er mee en wilde er over praten.
Oke misschien ben ik naïef.
quote:Op donderdag 1 september 2011 12:30 schreef Dimens het volgende:
[..]
Gewoon bevriend raken met Z, hij heeft verder geen bedoelingen.
Zal ik doen, thanks mate (:quote:Op donderdag 1 september 2011 12:30 schreef Dimens het volgende:
[..]
Gewoon bevriend raken met Z, hij heeft verder geen bedoelingen.
Uitzoeken wat er voor jouw gevoel mist in je leven en waarvan je denkt dat X je dit dat kan/zal geven, vervolgens leren daar zelf in te voorzien, is misschien moeilijker en minder spannend dan wat je nu doet maar wel eerlijk en uiteindelijk het enige waar je blijvend iets aan zal hebben.quote:
Hiermee eensch!quote:Op donderdag 1 september 2011 12:40 schreef Micson het volgende:
Ben ik de enige die X maar een lul vind? Als hij zelf een vriendin krijgt, blokkeert hij TS zonder pardon op msn. Gaat het uit, komt hij weer aankakken met een slap mailtje. Terwijl hij weet dat jij nog steeds in een relatie zit.
Dat X overigens meer van je wil, staat als een pulserende, zwetende paal boven water.
Niet op ingaan!
Dit soort gasten, triest.quote:Op donderdag 1 september 2011 12:40 schreef Micson het volgende:
Ben ik de enige die X maar een lul vind? Als hij zelf een vriendin krijgt, blokkeert hij TS zonder pardon op msn. Gaat het uit, komt hij weer aankakken met een slap mailtje. Terwijl hij weet dat jij nog steeds in een relatie zit.
Dat X overigens meer van je wil, staat als een pulserende, zwetende paal boven water.
Niet op ingaan!
Medelijden, de stabielste fundering voor een gezonde relatiequote:Op donderdag 1 september 2011 12:14 schreef MiniMiss het volgende:
Ik ook, maar mijn vriend wilde dit niet. Om mijn vriend niet kwijt te raken heb ik X gemaild dat we beter geen contact meer konden zoeken met elkaar.
Dat dus. Je bent wel degelijk geinteresseerd.quote:Op donderdag 1 september 2011 12:16 schreef Crutch het volgende:
Je eroverheen zetten en niet met X afspreken, want je wil wel degelijk meer van hem.
Jezelf voor de gek houden, mallerd.
Prima, ik ga de tieten van je vriendin even goed betasten terwijl jij toekijkt en je mondje houd.quote:Op donderdag 1 september 2011 12:52 schreef Flepke het volgende:
Trouwens, ik zou die vriend sowieso dumpen. Jaloers worden als iemand aan de kont van je vriendin zit.
Zolang er geen lichaamsvocht/sappen worden uitgewisseld heeft dat knulletje gewoon zijn mond te houden.
Ik heb het idee dat ik hier iets aan heb. Daar blijft 't overigens wel weer bijquote:Op donderdag 1 september 2011 12:33 schreef Canillas het volgende:
[..]
Uitzoeken wat er voor jouw gevoel mist in je leven en waarvan je denkt dat X je dit dat kan/zal geven, vervolgens leren daar zelf in te voorzien, is misschien moeilijker en minder spannend dan wat je nu doet maar wel eerlijk en uiteindelijk het enige waar je blijvend iets aan zal hebben.
quote:Op donderdag 1 september 2011 12:59 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Prima, ik ga de tieten van je vriendin even goed betasten terwijl jij toekijkt en je mondje houd.
Mijn idee, laten we het samen doen, eens kijken tot op welke hoogte we de vriendin van hem kunnen krijgen zonder lichaamssappen uit te wisselen. Een paar orgasmes moeten er tenminste wel inzitten.quote:Op donderdag 1 september 2011 12:59 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Prima, ik ga de tieten van je vriendin even goed betasten terwijl jij toekijkt en je mondje houd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |