Ik heb ooit X leren kennen. We gingen eens uit en mijn vriend kon niet mee. X en ik hadden het heel gezellig en ik heb iets meer toegelaten dan verstandig was. Naar mijn mening ging ik niet vreemd, maar mijn vriend vond 't allemaal niet prettig. Ik liet toe dat X zijn hand op m'n kont legde bijvoorbeeld, en er af en toe in kneep. Ik voelde verder niks voor X, het was gewoon heel gezellig en we waren wat aangeschoten.
Maar goed, mijn vriend vond 't niet prettig en hij had liever dat ik niet meer te veel met hem om ging. X kreeg een redelijk jaloerse vriendin die mij niet mocht en daarom blokkeerde X mij op msn. Tegelijkertijd vond mijn vriend dat ik X beter kon verwijderen van sociale websites, waardoor het contact met X zo goed als helemaal verwaterde.
X en zijn vriendin gingen na een jaar uit elkaar. Na nog een jaar kreeg ik een email van hem, hij wist dat het zijn schuld was dat we uit elkaar zijn gegroeid en hij wilde graag weer contact. Ik ook, maar mijn vriend wilde dit niet. Om mijn vriend niet kwijt te raken heb ik X gemaild dat we beter geen contact meer konden zoeken met elkaar.
Toch wil ik nog steeds contact. Ik droom over X, ik mis 'm denk ik. Ik ben absoluut niet verliefd, ik ben gek op mijn vriend. Maar ik zou gewoon graag ook weer met X om kunnen gaan.
Wat kan ik doen?
Op dinsdag 8 september 2009 20:43 schreef Mr.DD het volgende: brutaal miniatuur sletje xP
Op vrijdag 11 september 2009 15:35 schreef nijnja het volgende: Minimeis :W
PUB SC [5271] - MiniMiss, de PUB-chick van twee meter tien.