Dat.quote:Op donderdag 1 september 2011 12:18 schreef Tinos85 het volgende:
Pff jaloezie in relaties... Zou er gek van worden.
Precies X wil er gewoon op. Waarom zou hij anders ineens na een jaar weer contact zoeken.quote:Op donderdag 1 september 2011 12:16 schreef Tyr80 het volgende:
Doorgaan met X zien tot je een keer volledig vreemdgaat en dan je relatie naar de knoppen zien gaan?
Dat laatste denk ik sowieso, dat is mijn grote probleem hierquote:Op donderdag 1 september 2011 12:19 schreef Furber het volgende:
In hoeverre zie je X als echt puur en alleen vriendschappelijk? Ik krijg een beetje het gevoel dat je je tot hem aangetrokken voelt (fysiek), en dat dat wederzijds is. Anders zou X niet na een jaar geen contact, niet ineens weer contact met je opnemen als daar geen lange vriendschap aan vooraf was gegaan.
Ik denk dat je wel degelijk je relatie op het spel zet als je contact blijft onderhouden met X.
Hij wil graag van je X een O maken.quote:Op donderdag 1 september 2011 12:22 schreef Cracka-ass het volgende:
X wil graag met TS batsen. TS vindt die gedachte wel vleiend.
X marks the spot.
quote:Op donderdag 1 september 2011 12:23 schreef Aardwetenschapper het volgende:
[..]
Hij wil graag van je X een O maken.
Zucht. Ik had 'm Y moeten noemenquote:Op donderdag 1 september 2011 12:23 schreef Aardwetenschapper het volgende:
[..]
Hij wil graag van je X een O maken.
Ach, ergens wel vleiend. Ergens.quote:Op donderdag 1 september 2011 12:24 schreef Id_do_her het volgende:
En die jaloezie is best kinderachtig.
Maar zonder gekheid, je begrijpt toch wel dat die kans heel groot is he?quote:Op donderdag 1 september 2011 12:23 schreef MiniMiss het volgende:
[..]
Zucht. Ik had 'm Y moeten noemen
Dan ook niet, gewoon helemaal niet.quote:Op donderdag 1 september 2011 12:24 schreef MiniMiss het volgende:
Oké, duidelijk. Gewoon NIET doen, tenzij mijn vriend spontaan roept dat hij er oké mee is.
Van TS ook.quote:Op donderdag 1 september 2011 12:20 schreef Crutch het volgende:
De bedoelingen van X lijken me iig duidelijk.
Nee, dan ook niet.quote:Op donderdag 1 september 2011 12:24 schreef MiniMiss het volgende:
Oké, duidelijk. Gewoon NIET doen, tenzij mijn vriend spontaan roept dat hij er oké mee is.
En daar wacht hij (nu intussen bijna) 3 jaar op? Dies gekquote:Op donderdag 1 september 2011 12:25 schreef Crutch het volgende:
[..]
Maar zonder gekheid, je begrijpt toch wel dat die kans heel groot is he?
Wat jij misschien ziet als vriendschappelijk ziet hij misschien als een potentiële relatie.
Hij mocht immers aan je billetjes voelen.
Hij blijft het gewoon proberen tot het wel lukt.quote:Op donderdag 1 september 2011 12:27 schreef MiniMiss het volgende:
[..]
En daar wacht hij (nu intussen bijna) 3 jaar op? Dies gek
Het is niet eens wachten, hij ziet een kans en probeert die te grijpen.quote:Op donderdag 1 september 2011 12:27 schreef MiniMiss het volgende:
[..]
Ergens wel strontirritant en infantiel. Ergensquote:Op donderdag 1 september 2011 12:25 schreef MiniMiss het volgende:
[..]
Ach, ergens wel vleiend. Ergens.
Nee hij had tussendoor iets te batsen en nu is ie weer vrij.quote:Op donderdag 1 september 2011 12:27 schreef MiniMiss het volgende:
[..]
Sommige mensen wachten er hun hele leven opquote:Op donderdag 1 september 2011 12:27 schreef MiniMiss het volgende:
[..]
Dies nog gekkerquote:Op donderdag 1 september 2011 12:29 schreef boyv het volgende:
[..]
Sommige mensen wachten er hun hele leven op
Gewoon bevriend raken met Z, hij heeft verder geen bedoelingen.quote:Op donderdag 1 september 2011 12:29 schreef MiniMiss het volgende:
Goed. Relatie voorop, vriend gaat voor (dat sowieso al) en X (of Y, stelletje viezerikken) vergeten.
Als ik enigszins vrienden met iemand zou worden en ineens wordt dat contact verbroken, jammer dan, maar er zijn zat andere vrienden. De kans dat ie meer van je wil dan alleen vrienden zijn is behoorlijk groot.quote:Op donderdag 1 september 2011 12:22 schreef MiniMiss het volgende:
[..]
Dat laatste denk ik sowieso, dat is mijn grote probleem hier
Naar mijn idee wilde hij weer contact omdat 't allemaal zo abrupt geëindigd is. Hij zat er mee en wilde er over praten.
Oke misschien ben ik naïef.
quote:Op donderdag 1 september 2011 12:30 schreef Dimens het volgende:
[..]
Gewoon bevriend raken met Z, hij heeft verder geen bedoelingen.
Zal ik doen, thanks mate (:quote:Op donderdag 1 september 2011 12:30 schreef Dimens het volgende:
[..]
Gewoon bevriend raken met Z, hij heeft verder geen bedoelingen.
Uitzoeken wat er voor jouw gevoel mist in je leven en waarvan je denkt dat X je dit dat kan/zal geven, vervolgens leren daar zelf in te voorzien, is misschien moeilijker en minder spannend dan wat je nu doet maar wel eerlijk en uiteindelijk het enige waar je blijvend iets aan zal hebben.quote:
Hiermee eensch!quote:Op donderdag 1 september 2011 12:40 schreef Micson het volgende:
Ben ik de enige die X maar een lul vind? Als hij zelf een vriendin krijgt, blokkeert hij TS zonder pardon op msn. Gaat het uit, komt hij weer aankakken met een slap mailtje. Terwijl hij weet dat jij nog steeds in een relatie zit.
Dat X overigens meer van je wil, staat als een pulserende, zwetende paal boven water.
Niet op ingaan!
Dit soort gasten, triest.quote:Op donderdag 1 september 2011 12:40 schreef Micson het volgende:
Ben ik de enige die X maar een lul vind? Als hij zelf een vriendin krijgt, blokkeert hij TS zonder pardon op msn. Gaat het uit, komt hij weer aankakken met een slap mailtje. Terwijl hij weet dat jij nog steeds in een relatie zit.
Dat X overigens meer van je wil, staat als een pulserende, zwetende paal boven water.
Niet op ingaan!
Medelijden, de stabielste fundering voor een gezonde relatiequote:Op donderdag 1 september 2011 12:14 schreef MiniMiss het volgende:
Ik ook, maar mijn vriend wilde dit niet. Om mijn vriend niet kwijt te raken heb ik X gemaild dat we beter geen contact meer konden zoeken met elkaar.
Dat dus. Je bent wel degelijk geinteresseerd.quote:Op donderdag 1 september 2011 12:16 schreef Crutch het volgende:
Je eroverheen zetten en niet met X afspreken, want je wil wel degelijk meer van hem.
Jezelf voor de gek houden, mallerd.
Prima, ik ga de tieten van je vriendin even goed betasten terwijl jij toekijkt en je mondje houd.quote:Op donderdag 1 september 2011 12:52 schreef Flepke het volgende:
Trouwens, ik zou die vriend sowieso dumpen. Jaloers worden als iemand aan de kont van je vriendin zit.
Zolang er geen lichaamsvocht/sappen worden uitgewisseld heeft dat knulletje gewoon zijn mond te houden.
Ik heb het idee dat ik hier iets aan heb. Daar blijft 't overigens wel weer bijquote:Op donderdag 1 september 2011 12:33 schreef Canillas het volgende:
[..]
Uitzoeken wat er voor jouw gevoel mist in je leven en waarvan je denkt dat X je dit dat kan/zal geven, vervolgens leren daar zelf in te voorzien, is misschien moeilijker en minder spannend dan wat je nu doet maar wel eerlijk en uiteindelijk het enige waar je blijvend iets aan zal hebben.
quote:Op donderdag 1 september 2011 12:59 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Prima, ik ga de tieten van je vriendin even goed betasten terwijl jij toekijkt en je mondje houd.
Mijn idee, laten we het samen doen, eens kijken tot op welke hoogte we de vriendin van hem kunnen krijgen zonder lichaamssappen uit te wisselen. Een paar orgasmes moeten er tenminste wel inzitten.quote:Op donderdag 1 september 2011 12:59 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Prima, ik ga de tieten van je vriendin even goed betasten terwijl jij toekijkt en je mondje houd.
Inderdaad, dat je het je nog afvraagt is al debiel genoeg.quote:Op donderdag 1 september 2011 13:02 schreef MiniMiss het volgende:
Oke, I get it! Gewoon helemaal vergeten die gast.
Zolang er geen lichaamssappen bij komen kijken is het allemaal prima inderdaad!quote:Op donderdag 1 september 2011 13:01 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Mijn idee, laten we het samen doen, eens kijken tot op welke hoogte we de vriendin van hem kunnen krijgen zonder lichaamssappen uit te wisselen. Een paar orgasmes moeten er tenminste wel inzitten.
X wil minimis gewoon hard neuken,quote:Op donderdag 1 september 2011 12:24 schreef Id_do_her het volgende:
En die jaloezie is best kinderachtig.
Niet dus -_- Damnquote:Op donderdag 1 september 2011 13:05 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
X wil minimis gewoon hard neuken,
En zo te zien zou minimis dat rustig toelaten.
Naïeve wijven
Ah? Toe?quote:
Even op ditquote:
Stiekem wil ze het wel.quote:Op donderdag 1 september 2011 13:05 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
X wil minimis gewoon hard neuken,
En zo te zien zou minimis dat rustig toelaten.
Naïeve wijven
Natuurlijk wil ze die harde pik van X voelen anders zou ze niet met hem om willen gaan.quote:
Maar dat toegeven? Ho maar.quote:Op donderdag 1 september 2011 13:09 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Natuurlijk wil ze die harde pik van X voelen anders zou ze niet met hem om willen gaan.
Dom wijf.
Dit o.a.quote:Op donderdag 1 september 2011 12:33 schreef Canillas het volgende:
[..]
Uitzoeken wat er voor jouw gevoel mist in je leven en waarvan je denkt dat X je dit dat kan/zal geven, vervolgens leren daar zelf in te voorzien, is misschien moeilijker en minder spannend dan wat je nu doet maar wel eerlijk en uiteindelijk het enige waar je blijvend iets aan zal hebben.
Die 'grens'-beoordeling maak je niet in je eentje, maar met z'n tweeën... althans dat vind ik. Ik vind 'niet prettig' een erg milde reactie, van mij had je bij X mogen blijven.quote:Op donderdag 1 september 2011 12:14 schreef MiniMiss het volgende:
Naar mijn mening ging ik niet vreemd, maar mijn vriend vond 't allemaal niet prettig.
Pssstt, wel blijven opletten he?quote:Op donderdag 1 september 2011 13:14 schreef Kreupel het volgende:
[..]
Dit o.a.
[..]
Die 'grens'-beoordeling maak je niet in je eentje, maar met z'n tweeën... althans dat vind ik. Ik vind 'niet prettig' een erg milde reactie, van mij had je bij X mogen blijven.
Wat je kan doen? Je negeert hem bijvoorbeeld volkomen en stort je op je eigen relatie, maar het lijkt mij dat die relatie misschien wel wat mist omdat je X toch wel erg interessant vind?
In ieder geval geen enkele actie ondernemen met X terwijl je nog met je huidige vriend bent.
quote:Op donderdag 1 september 2011 13:02 schreef MiniMiss het volgende:
Oke, I get it! Gewoon helemaal vergeten die gast.
Ik heb het hele topic gelezen hoor?? Ik vind er nog steeds zinvolle punten in staan die TS misschien eens in overweging kan nemen?quote:Op donderdag 1 september 2011 13:17 schreef Staal het volgende:
[..]
Pssstt, wel blijven opletten he?
[..]
Verandering kan heel eng zijn, vooral als het betekent jezelf in de ogen kijken en eerlijk zijn over waarom je doet wat je doet maar als je dit doet zonder oordeel en vanuit de wens jezelf beter te begrijpen en betere keuzes te maken dan is het dat wel waard omdat je er werkelijk vrij mee kan worden.quote:Op donderdag 1 september 2011 13:01 schreef MiniMiss het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ik hier iets aan heb. Daar blijft 't overigens wel weer bij
quote:Op donderdag 1 september 2011 12:53 schreef Flepke het volgende:
[..]
Medelijden, de stabielste fundering voor een gezonde relatie [ afbeelding ].
Beetje kinderachtig om met foto's te strooien op het moment dat je weggezet bent.quote:Op donderdag 1 september 2011 13:23 schreef Flepke het volgende:
Verdomme wat ben ik grof op de vroege middag, MiniMiss & Daniel1976 mijn excuses.
Neemt niet weg dat er nog steeds een kern van waarheid in mijn reacties zit die ik heb gegeven.
[..]
Weggezet? Ik reageerde volgens mij vrij normaal op Scorpie.quote:Op donderdag 1 september 2011 13:25 schreef Staal het volgende:
[..]
Beetje kinderachtig om met foto's te strooien op het moment dat je weggezet bent.
Met foto's strooien is niet normaal reageren.quote:Op donderdag 1 september 2011 13:31 schreef Flepke het volgende:
[..]
Weggezet? Ik reageerde volgens mij vrij normaal op Scorpie.
Om nou twee keer dezelfde reactie te geven staat ook zo vreemd.
Zucht.quote:Op donderdag 1 september 2011 13:32 schreef Staal het volgende:
[..]
Met foto's strooien is niet normaal reageren.
Zegt iemand die te schijterig is om ook maar 1 foto in zijn fobo te hebben.quote:Op donderdag 1 september 2011 13:31 schreef Flepke het volgende:
[..]
Weggezet? Ik reageerde volgens mij vrij normaal op Scorpie.
Om nou twee keer dezelfde reactie te geven staat ook zo vreemd.
+ De keyboard hero uit hangen met zulke foto's in je fobo betuigt sowieso niet van bijster veel intelligentie.
Ik heb niet echt bevestiging nodig op welk vlak dan ook / van wie dan ook, zeker niet van wildvreemde op een internetforum.quote:Op donderdag 1 september 2011 13:36 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Zegt iemand die te schijterig is om ook maar 1 foto in zijn fobo te hebben.
Sorry schat, ik zat over de grens heen; zoals ik een paar posts hierboven ook al zei.quote:Op donderdag 1 september 2011 13:36 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Maar ze posten hier is not done.
Neuh jij probeert gewoon een hele domme opmerking van je te verbloemen.quote:Op donderdag 1 september 2011 13:36 schreef Flepke het volgende:
[..]
Zucht.
Aangezien mijn post verwijderd is een kleine scenario schets.
[insert here normale opmerking van scorpio]
[insert here normaal antwoord van flepke; iets met dat vrouwen prima hun eigen grenzen kunnen stellen]
[insert here over the top opmerking van keyboard hero Daniel1976]
[insert here kut opmerking flepke + bewijsmateriaal]
Scorpio reageert normaal, ik reageer normaal terug.
Daniel1976 hangt de randdebiel uit door makkelijk puntjes te scoren; ik doe hetzelfde.
Hulde aan FOK!quote:Op donderdag 1 september 2011 12:36 schreef schommelstoel het volgende:
Zo, heeft FOK! weer is even een relatie weten te behouden.
Okquote:Op donderdag 1 september 2011 13:42 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Neuh jij probeert gewoon een hele domme opmerking van je te verbloemen.
Dat mag hoor probeer het nog een keer.
Samen hebt afgesproken? Waarom elkaars waarde van wat wel en niet aanvaardbaar is *proberen* te veranderen? Dan krijg je het soort situaties als van TS; Jaloezie en medelijden.quote:Op donderdag 1 september 2011 13:42 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Vreemdgaan begint bij het vertrouwen van iemand beschadigen door iets te doen waarvan je samen expliciet of impliciet hebt afgesproken dat het over de grens van je relatie heen gaat.
Je snapt volgens mij niet helemaal mijn nuancering, (MISSCHIEN OMDAT JE HEM VERWIJDERD HEBT? ), een vrouw bepaald lekker haar eigen grenzen, mocht iemand daar overheen gaan dan sta ik voor haar klaar. (voor iedereen trouwens; vriendin/vrouwmensch of niet maakt niet uit).quote:Op donderdag 1 september 2011 13:42 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Nu gaat het ook niet zo zeer om mij. Van mij part mag het knapste mannelijke model van nederland je vriendin naar een hoogtepunt schuren, dat zal mij niet boeien. Feit is dat je iemand heel erg ver kan laten komen zonder lichaamssappen uit te wisselen.
Ze doet het dus niet uit/voor haarzelf, ze doet het (uit medelijden) voor haar vriend.quote:Op donderdag 1 september 2011 12:14 schreef MiniMiss het volgende:
Ik ook, maar mijn vriend wilde dit niet. Om mijn vriend niet kwijt te raken heb ik X gemaild dat we beter geen contact meer konden zoeken met elkaar.
Misschien niet direct relevant voor het topic, echter wel relevant voor onze discussie.quote:Op donderdag 1 september 2011 12:14 schreef MiniMiss het volgende:
Dus nee, mijn foto posten is compleet offtopic.
Vind ik een beetje goedkoop.quote:Op donderdag 1 september 2011 13:42 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Neuh jij probeert gewoon een hele domme opmerking van je te verbloemen.
Volgens mij is de bullshit detector van een van de mods hier kapot.quote:Op donderdag 1 september 2011 14:26 schreef bushwackerish het volgende:
hrm.. ik had net wat gepost, maar zie het niet meer staan.,. zal wel iets mis zijn gegaan.
Openrelaties ftw? Lijkt me moeilijk omdat TS meer voelt voor haar vriend dan voor XY (ook al straalt ze aan alle kanten uit dat dit duidelijk andersom is.)quote:Op donderdag 1 september 2011 14:26 schreef bushwackerish het volgende:
in elk geval: een trio (met vriend en X) kan in dit geval een hele spannende ervaring zijn.
UIt de reactie van je vriend kun je dan direct opmaken hoe hij er werkelijk tegenover staat, en het opent het gesprek wat meer.
FTW weet ik niet. Je moet er tegen kunnen.quote:Op donderdag 1 september 2011 14:27 schreef Flepke het volgende:
[..]
Volgens mij is de bullshit detector van een van de mods hier kapot.
[..]
Openrelaties ftw?
niet per-se een open relatie he.. alle partijen zijn er bij, en er wordt niks gedaan zonder complete instemming van iedereen. Maar mijn ervaring is in elk geval: door zo'n (spannend) idee op tafel te leggen, kom je er achter wat precies de angsten en wensen zijn van iedereen. Voorkomt een hoop misverstanden en 'om de hete brij' draaien' , waar geen enkele relatie leuker van wordt.quote:
Als ik de vriend van TS zou zijn zou ik het niet bepaald relaxt vinden dat mijn vriendin word gepaald door een gast van wie ze droomt.quote:Op donderdag 1 september 2011 14:30 schreef bushwackerish het volgende:
[..]
niet per-se een open relatie he.. alle partijen zijn er bij, en er wordt niks gedaan zonder complete instemming van iedereen. Maar mijn ervaring is in elk geval: door zo'n (spannend) idee op tafel te leggen, kom je er achter wat precies de angsten en wensen zijn van iedereen. Voorkomt een hoop misverstanden en 'om de hete brij' draaien' , waar geen enkele relatie leuker van wordt.
quote:Op donderdag 1 september 2011 14:37 schreef Flepke het volgende:
[..]
Als ik de vriend van TS zou zijn zou ik het niet bepaald relaxt vinden dat mijn vriendin word gepaald door een gast van wie ze droomt.
In het geval dat TS hem dat niet heeft verteld zit er sowieso al iets goed fout.
TS kan haar vriend beter dumpen en voor XY gaan dan uit medelijden bij haar vriend blijven.
Dit, je roept 10 keer dat je neit verliefd bent en alleen leuk contact wilt. Maar je vind de aandacht die hij geeft gewoon leuk. Je vriend vind het heel erg onprettig. Oke hij verbied het je niet maar geeft aan dat hij het onprettig vind, geloof me dat zijn de betere. De ex van X verbood het bijvoorbeeld en hij koos voor haar en de seconde dat hij weer vrijgezel was kwam hij naar jou toe. Wellicht dat jij hierin ook beter voor jouw vriend kan kiezen denk je niet?quote:Op donderdag 1 september 2011 12:16 schreef Crutch het volgende:
Je eroverheen zetten en niet met X afspreken, want je wil wel degelijk meer van hem.
Jezelf voor de gek houden, mallerd.
Nee, dat zijn de onzekeren.quote:Op donderdag 1 september 2011 17:02 schreef Frag_adder het volgende:
Oke hij verbied het je niet maar geeft aan dat hij het onprettig vind, geloof me dat zijn de betere.
Er kunnen bepaalde verwachtingen van X zijn kant zijn, maar als je die goed managed, dan ga je gewoon een biertje drinken.quote:Wat verwacht je nou zelf voor intenties van X zijn kant?
Het is mij niet duidelijk: waren X en jij al vrienden voordat je een relatie had?quote:Op donderdag 1 september 2011 12:14 schreef MiniMiss het volgende:
Ik heb ooit X leren kennen. We gingen eens uit en mijn vriend kon niet mee. X en ik hadden het heel gezellig en ik heb iets meer toegelaten dan verstandig was. Naar mijn mening ging ik niet vreemd, maar mijn vriend vond 't allemaal niet prettig. Ik liet toe dat X zijn hand op m'n kont legde bijvoorbeeld, en er af en toe in kneep. Ik voelde verder niks voor X, het was gewoon heel gezellig en we waren wat aangeschoten.
Maar goed, mijn vriend vond 't niet prettig en hij had liever dat ik niet meer te veel met hem om ging. X kreeg een redelijk jaloerse vriendin die mij niet mocht en daarom blokkeerde X mij op msn. Tegelijkertijd vond mijn vriend dat ik X beter kon verwijderen van sociale websites, waardoor het contact met X zo goed als helemaal verwaterde.
X en zijn vriendin gingen na een jaar uit elkaar. Na nog een jaar kreeg ik een email van hem, hij wist dat het zijn schuld was dat we uit elkaar zijn gegroeid en hij wilde graag weer contact. Ik ook, maar mijn vriend wilde dit niet. Om mijn vriend niet kwijt te raken heb ik X gemaild dat we beter geen contact meer konden zoeken met elkaar.
Toch wil ik nog steeds contact. Ik droom over X, ik mis 'm denk ik. Ik ben absoluut niet verliefd, ik ben gek op mijn vriend. Maar ik zou gewoon graag ook weer met X om kunnen gaan.
Wat kan ik doen?
Wat maakt dat uit?quote:Op donderdag 1 september 2011 20:31 schreef NaughtyBuns het volgende:
[..]
Het is mij niet duidelijk: waren X en jij al vrienden voordat je een relatie had?
quote:Op vrijdag 2 september 2011 07:55 schreef zarGon het volgende:
Ach, af en toe geknepen worden in je kont door een andere jongen/man moet kunnen wanneer je een relatie hebt!.
.
.
Nou, ik weet niet of ik er anders over denk dan jij, ik vond het een interessante vraag, dus ik was benieuwd wat je redenering was.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:42 schreef NaughtyBuns het volgende:
[..]
Chill dude..in mijn ogen maakt dat zeker wat uit. Als je er anders over denkt, be my guest..
Ik denk dat Zweetbeest wel iemand is die dat kan denken.quote:Op vrijdag 2 september 2011 03:39 schreef RedDevil085 het volgende:
Snap dit nooit goed... zijn er daadwerkelijk vrouwen die denken dat die gast geïnteresseerd is in een lekker kopje thee en een potje scrabble?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |