Je vindt het goed als ze met andere boys zijn dusquote:Op zondag 2 oktober 2011 00:03 schreef CecilBDemented het volgende:
Nooit! missen doe ik niet aan. Mijn partners zijn geen bezittingen of invullingen in mijn leven en vind het fijn als ze soms lekker op pad zijn zonder mij.
Ga jij even op de zaterdagavond bevestigen dat vrouwen zeikwijven zijn.quote:
Dat lijkt mij echt het ergste wat je maar kan gebeurenquote:Op zondag 2 oktober 2011 00:15 schreef Staal het volgende:
[..]
Ga jij even op de zaterdagavond bevestigen dat vrouwen zeikwijven zijn..
OT: soms mis ik mijn vroegere partner wel. Hij is overleden aan taaislijmziekte. Ik heb er drie jaar over gedaan om te beseffen dat ik zelf verder leefde. Maar dat wil jij helemaal niet horen. Je vriendje is wrs. een avondje uit en dat trek je niet.
quote:Op zondag 2 oktober 2011 00:15 schreef Staal het volgende:
[..]
Ga jij even op de zaterdagavond bevestigen dat vrouwen zeikwijven zijn..
OT: soms mis ik mijn vroegere partner wel. Hij is overleden aan taaislijmziekte. Ik heb er drie jaar over gedaan om te beseffen dat ik zelf verder leefde. Maar dat wil jij helemaal niet horen. Je vriendje is wrs. een avondje uit en dat trek je niet.
Hup, post jij dat nummer eens? Ik dacht aan Van Dik Hout.quote:
quote:Op zondag 2 oktober 2011 00:42 schreef Staal het volgende:
[..]
Hup, post jij dat nummer eens? Ik dacht aan Van Dik Hout.
Dat wist ik niet Staalquote:Op zondag 2 oktober 2011 00:35 schreef Staal het volgende:
Wat ik schreef is wel waar, ik ben er echt lang kapot van geweest. Maar zo´n serieuze wending hoeft echt niet.
Ik wilde TS even terug op haar pootjes zetten. Partner missen bij een avondje stappen is gewoon geouwehoer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had even zo stil in mij in mijn hoofd. Wat jij post is erg toepasselijk in dit topic.quote:
Hoeveel heb je er wel nietquote:Op zondag 2 oktober 2011 00:03 schreef CecilBDemented het volgende:
Nooit! missen doe ik niet aan. Mijn partners zijn geen bezittingen of invullingen in mijn leven en vind het fijn als ze soms lekker op pad zijn zonder mij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |