De twijfel sowieso... En dan hak ik voor mezelf de knoop door dat ik het weg laat halen en dan zit álles mij tegen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:30 schreef JackieBrown het volgende:
Huh, te klein? Dan kunnen ze toch een overtijdbehandeling doen?
Verder zijn abortusartsen vaak een beetje vervelend, om de ervaring zo naar mogelijk te maken zodat je niet om de drie maanden daar zit.
Heb je andere topic gelezen maar op welk randje balanceer je precies? Wil je het kind toch houden? Of is het alleen omdat je twijfelt omdat het lijkt alsof alles tegenzit?
Sterkte TS!
Serieus? Maar zou dat er niet juist voor zorgen dat je met meer tienermoeders zit dan 'nodig' omdat ze niet meer langs willen komen?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:30 schreef JackieBrown het volgende:
Verder zijn abortusartsen vaak een beetje vervelend, om de ervaring zo naar mogelijk te maken zodat je niet om de drie maanden daar zit.
Ja, ik ben serieus.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Serieus? Maar zou dat er niet juist voor zorgen dat je met meer tienermoeders zit dan 'nodig' omdat ze niet meer langs willen komen?
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:16 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ja, ik ben serieus.
Nou dat hopen ze niet natuurlijk en willen ze ook niet horen eigenlijk.
Natuurlijk geven ze ook voorlichting etc. maar ergens proberen ze ook op die manier op die meiden in te spelen.
Je denkt dat artsen een dubbele agenda hebben als het gaat om abortus?quote:
Als ik het goed heb begrepen is de TS zwanger geraakt van de man waar ze mee vreemd is gegaan. Ja, leuk voor het kind, een vader die jou niet wil en TS als moeder.quote:
Dat klinkt al wat geloofwaardiger, maar het lijkt me wel dat artsen professioneel genoeg zijn om het gewoon bespreekbaar te maken. Althans dat hoop ik.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:08 schreef JackieBrown het volgende:
Nee ik weet dat (sommige) abortusartsen met opzet een onprettige sfeer creeëren om zo bepaalde mensen (jonge meiden/vrouwen) te ontmoedigen. Dat ze de volgende keer nog eens extra nadenken voordat ze onveilige seks hebben dus he.
Ik bedoel niet dat abortusartsen eigenlijk diep van binnen tegen abortus zijn en juist proberen te zorgen dat ze voortaan het kind maar houden.
Je bent niet van hem afhankelijk om daar te komen. Ik zie het probleem niet zo?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:24 schreef Amor.amor het volgende:
N.a.v. mijn andere topic: ongewenst zwanger van een rotgozer. Eén x seks gehad en door de MAP heen. Na veel wikken en wegen toch besloten om een bezoek te brengen aan de abortuskliniek.
Vorige week donderdag héél veel moed verzameld, hij wilde per se mee en aan de ene kant vond ik dit wel lief. Dus daar geweest, intake-gesprek gehad met een vrouw die ronduit KUT was en enorm onvriendelijk was. Enfin, ik lig in die stoel, met m'n benen wijd, tranen op mijn gezicht... en dan wordt mij verteld dat het niet kan omdat het nog te klein is. Verdomme.
Afspraak gemaakt voor vandaag. Weer hééééél veel moed verzameld... zit te wachten tot hij me komt ophalen. Krijg ik een telefoontje dat hij een ongeluk heeft gehad en niet kan komen.
Kom ik hier dan nooit vanaf? Zijn dit tekenen dat ik het moet houden? Ondertussen blijft hij voor stress zorgen...
Ik balanceer nu echt op het randje...
Het is geen moord.quote:
maar het kind is door het condoom, door de morning after pil en door de 1e 2 abortussen heen gewoon blijven leven. Dat kind moet wel zo krachtig zijn dat het grenst aan een superheld!quote:Op donderdag 1 september 2011 01:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als ik het goed heb begrepen is de TS zwanger geraakt van de man waar ze mee vreemd is gegaan. Ja, leuk voor het kind, een vader die jou niet wil en TS als moeder.
Meh.
Maar wel zo klein dat er geen abortus of overtijdbehandelIng wordt uitgevoerd.quote:Op donderdag 1 september 2011 08:35 schreef Maanvis het volgende:
maar het kind is door het condoom, door de morning after pil en door de 1e 2 abortussen heen gewoon blijven leven. Dat kind moet wel zo krachtig zijn dat het grenst aan een superheld!
We blijven onszelf verrassen met de spannende avonturen van Amor.Amor!quote:Op donderdag 1 september 2011 08:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar wel zo klein dat er geen abortus of overtijdbehandelIng wordt uitgevoerd.
Right. Zul je zien dat het de volgende keer te groot is.
Ohquote:Op donderdag 1 september 2011 08:35 schreef Maanvis het volgende:
[..]
maar het kind is door het condoom, door de morning after pil en door de 1e 2 abortussen heen gewoon blijven leven. Dat kind moet wel zo krachtig zijn dat het grenst aan een superheld!
Dit dus.. het is al vervelend maar TS je maakt er nu een nog groter drama van. Je wilde hem eigenlijk toch al niet mee hebben proef ik uit je OP dus misschien is het wel een gelukje dat hij niet kan. Neem de bus, taxi whatever en doe wat je je voorgenomen had als je dat wil.quote:Op donderdag 1 september 2011 01:39 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Je bent niet van hem afhankelijk om daar te komen. Ik zie het probleem niet zo?
quote:Op donderdag 1 september 2011 08:35 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Het is zeker niet heel gepast dat ik hier nu de slappe lach om heb.quote:Op donderdag 1 september 2011 08:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar wel zo klein dat er geen abortus of overtijdbehandelIng wordt uitgevoerd.
Right. Zul je zien dat het de volgende keer te groot is.
Enorm veel pech inderdaad, maar laat het je niet doen twijfelen. Je hebt je keuze al gemaakt, het is alleen nog even wachten voordat het kan.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:31 schreef Amor.amor het volgende:
[..]
De twijfel sowieso... En dan hak ik voor mezelf de knoop door dat ik het weg laat halen en dan zit álles mij tegen.
tis baby poepend sletjequote:Op vrijdag 2 september 2011 02:07 schreef Zaibatsu01 het volgende:
[..]
Dan zeg ik het anders. Ik vind dat TS een baby poepende sletje is die met haar leven speelt.
Vreemdgaan > Sletterigquote:Op vrijdag 2 september 2011 02:10 schreef Tanin het volgende:
[..]
tis baby poepend sletje
En ik zie niet wat er sletterig aan d'r gedrag is, daar ze netjes een MAP heeft genomen, zij kan er niets aan doen dat die niet werkte.
Bovendien zie ik niet wat er levensbedreigend aan haar gedrag is?
tis is spreektaal, wat hier op het forum gebruikelijk is, en in tegenstelling tot wat jij schreef niet fout.quote:Op vrijdag 2 september 2011 02:13 schreef Zaibatsu01 het volgende:
[..]
Vreemdgaan > Sletterig
Met haar leven spelen als in 'verpesten/vergooien'
tis moet Het is zijn, mierenneuken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |