De twijfel sowieso... En dan hak ik voor mezelf de knoop door dat ik het weg laat halen en dan zit álles mij tegen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:30 schreef JackieBrown het volgende:
Huh, te klein? Dan kunnen ze toch een overtijdbehandeling doen?
Verder zijn abortusartsen vaak een beetje vervelend, om de ervaring zo naar mogelijk te maken zodat je niet om de drie maanden daar zit.
Heb je andere topic gelezen maar op welk randje balanceer je precies? Wil je het kind toch houden? Of is het alleen omdat je twijfelt omdat het lijkt alsof alles tegenzit?
Sterkte TS!
Serieus? Maar zou dat er niet juist voor zorgen dat je met meer tienermoeders zit dan 'nodig' omdat ze niet meer langs willen komen?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:30 schreef JackieBrown het volgende:
Verder zijn abortusartsen vaak een beetje vervelend, om de ervaring zo naar mogelijk te maken zodat je niet om de drie maanden daar zit.
Ja, ik ben serieus.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Serieus? Maar zou dat er niet juist voor zorgen dat je met meer tienermoeders zit dan 'nodig' omdat ze niet meer langs willen komen?
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:16 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ja, ik ben serieus.
Nou dat hopen ze niet natuurlijk en willen ze ook niet horen eigenlijk.
Natuurlijk geven ze ook voorlichting etc. maar ergens proberen ze ook op die manier op die meiden in te spelen.
Je denkt dat artsen een dubbele agenda hebben als het gaat om abortus?quote:
Als ik het goed heb begrepen is de TS zwanger geraakt van de man waar ze mee vreemd is gegaan. Ja, leuk voor het kind, een vader die jou niet wil en TS als moeder.quote:
Dat klinkt al wat geloofwaardiger, maar het lijkt me wel dat artsen professioneel genoeg zijn om het gewoon bespreekbaar te maken. Althans dat hoop ik.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:08 schreef JackieBrown het volgende:
Nee ik weet dat (sommige) abortusartsen met opzet een onprettige sfeer creeëren om zo bepaalde mensen (jonge meiden/vrouwen) te ontmoedigen. Dat ze de volgende keer nog eens extra nadenken voordat ze onveilige seks hebben dus he.
Ik bedoel niet dat abortusartsen eigenlijk diep van binnen tegen abortus zijn en juist proberen te zorgen dat ze voortaan het kind maar houden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |