Is er inmiddels al nieuws van dit voorval?, Aangezien jullie het "naar achteren" zouden nemen en er natuurlijk niemand is die houd van achterkamertjespolitiek lijkt het me een officiële reactie niet teveel gevraagd.quote:Op donderdag 1 september 2011 13:01 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Mijn idee, laten we het samen doen, eens kijken tot op welke hoogte we de vriendin van hem kunnen krijgen zonder lichaamssappen uit te wisselen. Een paar orgasmes moeten er tenminste wel inzitten.
Ik zou zeggen kijk eens in het woordenboek.quote:Op maandag 26 september 2011 23:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
Kan iemand Flepke even aanpakken? Hij zit Als versieren niet zo makkelijk gaat #279 afwijzing bij het leven te verstieren
Ik bedoel..."gleufdier"??
Ga je dreigen? Ga toch wegquote:Op maandag 26 september 2011 23:41 schreef Flepke het volgende:Dat werkt normaal gesproken alleen maar averrechts.
Vind je het héél gek dat men het ziet als trollen of onnodig provoceren?quote:Op maandag 26 september 2011 23:41 schreef Flepke het volgende:
Als je problemen hebt met mijn taalgebruik kun je dit via PM/DM/post in het betreffende topic aangeven. Dit soort zaken verander je niet door achter mensen hun rug om te gaan klagen. Dat werkt normaal gesproken alleen maar averrechts.
Oh Godquote:Op maandag 26 september 2011 23:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
Kan iemand Flepke even aanpakken? Hij zit Als versieren niet zo makkelijk gaat #279 afwijzing bij het leven te verstieren
Ik bedoel..."gleufdier"??
Er is niets mis met het woord gleufdier. Er was wel wat mis met het algehele trollgedrag van de user.quote:Op dinsdag 27 september 2011 08:38 schreef stbabylon het volgende:
Als gleufdier uit dat topic wordt gehaald, open ik een TR vanwege betutteling.
Prima ende best. Maar er kwam hier iemand zeuren om dat woord. Voor de rest bemoei ik me er niet meequote:Op dinsdag 27 september 2011 08:42 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Er is niets mis met het woord gleufdier. Er was wel wat mis met het algehele trollgedrag van de user.
Je laat een PM/DM staan in zijn postquote:Op dinsdag 27 september 2011 08:42 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Er is niets mis met het woord gleufdier. Er was wel wat mis met het algehele trollgedrag van de user.
jullie zetten de troll ook wel errug veel lekkernijen voorquote:Op dinsdag 27 september 2011 08:42 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
En dan is het nodig om eerst een provocerende tekst te plaatsen om het topic vast te ontsporen?quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:51 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Gestopt met meerdere verslavingen, dankzij Baclofen #4
deze heerlijke infomercial svp eens kritisch bekijken. bij de top users zitten er verdacht veel tussen die enkel in deze reeks (en nog max 5 andere topics) hebben gepost. de titel is suggestief, de informatie erg eenzijdig.
quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:33 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Heerlijk een spam topic! Dit ga ik volgen
We hebben het hier over de inhoud. Als je een klacht hebt over mijn post kun je die hier melden en anders ergens anders gaan spelen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
En dan is het nodig om eerst een provocerende tekst te plaatsen om het topic vast te ontsporen?
[..]
Dat doe ik hier toch melden. Dat zie je toch.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:05 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
We hebben het hier over de inhoud. Als je een klacht hebt over mijn post kun je die hier melden en anders ergens anders gaan spelen.
Je speelt op de persoon niet op de inhoud. En ik heb geen zaken te doen met jou, ik ga niet met je in discussie.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat doe ik hier toch melden. Dat zie je toch.
Ik stel je de vraag op de meest relevante plek waarom je zonnodig eerst een topic ontsporende post moet plaatsen voor je hier iets komt melden.
Maar aangezien je ontwijkende laffe antwoord weet ik wel weer genoeg.
Ik speel niet op de persoon ik vraag naar je post. Mankeer je iets aan je ogen?quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:07 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Je speelt op de persoon niet op de inhoud. En ik heb geen zaken te doen met jou, ik ga niet met je in discussie.
quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:33 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Heerlijk een spam topic! Dit ga ik volgen
Ik heb een melding gemaakt mbt dat hele topic en de wat reclameachtige uitingen + de hoofdusers die slechts in die reeks posten en een paar andere topics. Wordt hier iets mee gedaan?quote:
wat zou hiermee gedaan moeten worden volgens jou dan?quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:18 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ik heb een melding gemaakt mbt dat hele topic en de wat reclameachtige uitingen + de hoofdusers die slechts in die reeks posten en een paar andere topics. Wordt hier iets mee gedaan?
kat het om in een genuanceerd algemeen verslavingentopic. er zijn meer meds die ervoor gebruikt kunnen worden, en tevens genoeg andere behandelwijzen. dit topic gaat nu over 1 wondermiddel, en klinkt meer als een poging tot buzzmarketing.quote:Op woensdag 28 september 2011 14:17 schreef Re het volgende:
[..]
wat zou hiermee gedaan moeten worden volgens jou dan?
het is een van de bekenste medicaties dus ik zou niet weten waarom het een buzzmarketing inslag heeft, users discussieren er over hun ervaringen ermee en hun verslavingen zelf, niets mis meequote:Op donderdag 29 september 2011 01:18 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
kat het om in een genuanceerd algemeen verslavingentopic. er zijn meer meds die ervoor gebruikt kunnen worden, en tevens genoeg andere behandelwijzen. dit topic gaat nu over 1 wondermiddel, en klinkt meer als een poging tot buzzmarketing.
Ik ben het wel met je eens (deels dan)quote:Op donderdag 29 september 2011 16:48 schreef ook_gek het volgende:
Kan er niet eens wat harder opgetreden worden aan het oftopic gelul in het versier topic.
Gaat keer op keer zwaar oftopic. En elke keer zijn het de zelfde
Ik snap wel dat de mods er geen zin meer in hebben. Te veel werk.quote:Op donderdag 29 september 2011 16:48 schreef ook_gek het volgende:
Kan er niet eens wat harder opgetreden worden aan het oftopic gelul in het versier topic.
Gaat keer op keer zwaar oftopic. En elke keer zijn het de zelfde
quote:Op donderdag 29 september 2011 17:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik snap wel dat de mods er geen zin meer in hebben. Te veel werk.
Ja en dan gooien ze het straks dichtquote:Op donderdag 29 september 2011 17:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik snap wel dat de mods er geen zin meer in hebben. Te veel werk.
Nou het is niet het SC probleem. Maar dat het op een gegeven moment niet meer over het onderwerp gaat.quote:Op donderdag 29 september 2011 17:36 schreef Re het volgende:
mja, het is moeilijk om iemand voor SC te laten bannen, als ze zich misdragen is het een stuk makkelijker.
We hebben het achter erover gehad, we denken dat het op zich niet erg is als er een beetje evenwicht is tussen het slowchat gehalte en het on topic zijn daarvan. Er is gewoon niet tegenop te modereren als we het puur op de slowchat gaan modereren, ik denk een beetje zelf controle en users erop wijzen dat het wel erg slowchatterig is, is misschien een betere optie. We hebben er al veel tijd in gestopt en het blijft maar aanmodderen daar. De reeks zal niet zo snel dichtgaan, er is behoefte aan zo'n topic, misschien zou een splitsing mogelijk zijn?
ik zie ook wel dat het toch meestal wel weer terug komt naar het onderwerp en dat er af en toe even flink uit de bocht wordt geslowchat...maar over het algemeen komt het hoofdonderwerp toch echt wel terugquote:Op donderdag 29 september 2011 17:41 schreef kree het volgende:
[..]
Nou het is niet het SC probleem. Maar dat het op een gegeven moment niet meer over het onderwerp gaat.
SC prima wmb maar het moet wel over het onderwerp gaan (zoals nu even op het moment)
Had ik al eerder gezegd als het dan alleen maar gaat over hentai sex en baarden en snorren etc.
Het zijn bijzaken die ter sprake kunnen komen natuurlijk maar het moet nog wel een beetje in relatie staan tot het onderwerp wat versieren is.
ja dat klopt alleen dan zijn er serieuzere berichten over het hoofd gezien.quote:Op donderdag 29 september 2011 17:43 schreef Re het volgende:
[..]
ik zie ook wel dat het toch meestal wel weer terug komt naar het onderwerp en dat er af en toe even flink uit de bocht wordt geslowchat...maar over het algemeen komt het hoofdonderwerp toch echt wel terug
dan is het ook aan jou om die posts er dan uit te halen en er op te wijzen, jij maakt ook de reeks natuurlijkquote:Op donderdag 29 september 2011 17:47 schreef kree het volgende:
[..]
ja dat klopt alleen dan zijn er serieuzere berichten over het hoofd gezien.
Geen probleem voor iemand die er al lang post maar als er nu iemand nieuw komt met een "probleem" en die zet het neer en er komen 30 berichten over dingen voorbij (waar de bekende users lekker over lullen) dan komt daar geen antwoord op.
Nouja ik weet het ook niet. Vindt het wel een leuk topic opzich vooral als je al even meedraait.
Maar kan me ook voorstellen dat sommige zich er aan irriteren dat het nergens over gaat.
Nouja heb het een paar keer subtiel gezegd al ook in de vorige reeksen topics en dan probeer ik het nog een beetje te sturen door het offtopic aan ontopic te koppelen.quote:Op donderdag 29 september 2011 17:49 schreef Re het volgende:
[..]
dan is het ook aan jou om die posts er dan uit te halen en er op te wijzen, jij maakt ook de reeks natuurlijk
quote:Op donderdag 29 september 2011 17:53 schreef Re het volgende:
ik maak wel even een nieuwe topic pointer
Ik post er nauwelijks meer.quote:Op donderdag 29 september 2011 18:21 schreef Maanvis het volgende:
het is een slowchat geworden omdat iedereen op strawberry Edarrawen en myraela geilt.
ja myraela heeft je thunder gestolen. net probeerde iemand weer een date te regelen met myraelaquote:Op donderdag 29 september 2011 18:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik post er nauwelijks meer.
seriouslyquote:Op donderdag 29 september 2011 16:57 schreef Re het volgende:
[..]
het is een van de bekenste medicaties dus ik zou niet weten waarom het een buzzmarketing inslag heeft, users discussieren er over hun ervaringen ermee en hun verslavingen zelf, niets mis mee
Met een groepje daters met een probleem geilen op dezelfde wijven.. handig...quote:Op donderdag 29 september 2011 18:21 schreef Maanvis het volgende:
het is een slowchat geworden omdat iedereen op strawberry en myraela geilt.
welnee alleen Newbie dan op het momentquote:Op donderdag 29 september 2011 21:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Met een groepje daters met een probleem geilen op dezelfde wijven.. handig...
ophouden met je geslowchat, is niet de eerste keer dat ik het heb gevraagd dus nu gaat het gewoon ongemeld wegquote:Op maandag 3 oktober 2011 04:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Partner missen
Haal gewoon het hele topic leegJe zou een keer lol kunnen hebben zeg, stel je voor.
schiet lekker op zo... weinig zin om nog te posten zo, maar eh... succes enzo
Maanvis maar dat weet je al maar nu weer hier, Waarom is automutilatie slecht? Bijna elk topic verandert in een complete discussie die vrijwel compleet losstaat van waar het topic over bedoeld is.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:09 schreef Re het volgende:
Namen, rugnummers en TRs zo kunnen we er weinig mee
Misschien een centraal topic er van maken?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:19 schreef Cactus1 het volgende:
Borderline
Topic nummer 4565795060 over dit onderwerp
Er is al een centraal persoonlijkheidsstoornissentopic, alleen is daar al een hele poos niet in gepost.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:22 schreef ayumu het volgende:
[..]
Misschien een centraal topic er van maken?
Tijd om die eens af te stoffen danquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:26 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Er is al een centraal persoonlijkheidsstoornissentopic, alleen is daar al een hele poos niet in gepost.
Misschien kun je hier nog wat meningen in kwijtquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:44 schreef Maanvis het volgende:
thx voor dat slotje op Automutilatie topique.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:56 schreef Bonno het volgende:
[..]
Dat heb jij prima begrepen en ik heb het haar ook meerdere keren aangeboden, maar van mij wil ze het niet hebben ofzo. Een vaag verhaal.
Het is een link schelequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Link naar het topic is mss handig. Oh tegenwoordig kan je ook posts reporten.
Het is bij wet verboden, je behoort dat te weten als Nederlands burger.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:22 schreef Maanvis het volgende:
ik heb ze ff gewaarschuwd, wel zo handig als ze weten dat het niet mag hè
Kewlquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:13 schreef Re het volgende:
vernieuwde FAQ
R&P FAQ (vernieuwd) - eerst lezen, dan posten
Tsja, dat valt hier onder:quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:47 schreef Copycat het volgende:
Ik mis de 'dealers zijn niet welkom'-regel.
PM is geen R&P helaas, dit gaat specifiek voor Posts/topics voor op het forum hier. Misschien iets voor de algemene FOK!!FAQ?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:54 schreef Copycat het volgende:
Ik zou het zelf wat explicieter hebben neergezet. Nu kwam het ook aan het licht door tussen de regels doorlezen. Blijkbaar wordt de handel gedreven via pm.
Nee, juist omdat je PMs moeilijk kunt controleren op dealtjes breder en harder trekken naar 'dealers zijn binnen R&P niet gewenst'. Want dat is het gewoon: ordinair en onverantwoord gedeal.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:58 schreef Re het volgende:
PM is geen R&P helaas, dit gaat specifiek voor Posts/topics voor op het forum hier. Misschien iets voor de algemene FOK!!FAQ?
Hahaha, dan zou ik het algemeen trekken, dealen is verboden, of het nu medicijnen zijn of niet door de apotheek verschafte drugs. Maar zo'n regel zullen we toch wel hebben?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:58 schreef Re het volgende:
[..]
PM is geen R&P helaas, dit gaat specifiek voor Posts/topics voor op het forum hier. Misschien iets voor de algemene FOK!!FAQ?
Is een deel van de Nederlandse wet en die geldt ook voor FOK!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:19 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Hahaha, dan zou ik het algemeen trekken, dealen is verboden, of het nu medicijnen zijn of niet door de apotheek verschafte drugs. Maar zo'n regel zullen we toch wel hebben?
Maar ja, hoe krijg je daar je vinger achter als het allemaal via PM/DM gaat? Om die kanalen nu 24/7 te monitoren is ook weer zoiets, tenslotte.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:21 schreef Re het volgende:
Niet dat ik weet, na waarschuwing nog doorgaan is een ban of gelijk een ban, verder weet ik het niet, misschien iets voor de A's om te beantwoorden
Dan is het vertrouwen op de users zelf die worden benaderdquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar ja, hoe krijg je daar je vinger achter als het allemaal via PM/DM gaat? Om die kanalen nu 24/7 te monitoren is ook weer zoiets, tenslotte.
Het mag niet eens volgens de wet, volgens mij.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar ja, hoe krijg je daar je vinger achter als het allemaal via PM/DM gaat? Om die kanalen nu 24/7 te monitoren is ook weer zoiets, tenslotte.
Het is bij wet verboden om pillen te verhandelen dus Danny heeft meer dan genoeg redenen om bij het vermoeden van illegale handel van een user in te grijpen, En het zou niet moeten zijn dat FOK! een platform word voor zulke feiten.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:28 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Het mag niet eens volgens de wet, volgens mij.
Danny moet zwaarwegende redenen hebben om DM's en PMs te bekijken.
Het gebeurt wel vaker. Laatst ook in het Roaccutane topic werden pillen half verhandeld/weggegeven.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:30 schreef Copycat het volgende:
Daarom. Maar ik neem aan dat er ook achter wel dieper hierop wordt ingegaan. Het zal heus wel een uitzondering zijn. En om dat ook zo te houden, vraag ik me af of een 'slap on the wrist' nu wel zo'n afdoend middel is.
Serieus?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:34 schreef -Strawberry- het volgende:
Het gebeurt wel vaker. Laatst ook in het Roaccutane topic werden pillen half verhandeld/weggegeven.
Ja, en na een waarschuwing gebeurde het nog een keer. Blijkbaar totaal niet duidelijk voor sommigen dat zoiets verboden is. Ik weet verder niet of ze het dealen daarna per PM/DM hebben vervolgd.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Serieus?
Dat maakt de noodzaak hier paal en perk aan te stellen wel groot.
Dan word het eens tijd voor een onderzoekjequote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, en na een waarschuwing gebeurde het nog een keer. Blijkbaar totaal niet duidelijk voor sommigen dat zoiets verboden is. Ik weet verder niet of ze het dealen daarna per PM/DM hebben vervolgd.
Aan danny of ie daar zin/tijd in heeftquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:10 schreef ayumu het volgende:
[..]
Dan word het eens tijd voor een onderzoekje
Dadelijk krijg je Alberto Stegeman die hier om de hoek komt kijkenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:45 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Aan danny of ie daar zin/tijd in heeft
Je bedoelt subiet die posts weggooien, zeuren over bij voorbaat mislukte zelfmoordpogingen mag niet op FOK!quote:Op maandag 10 oktober 2011 15:44 schreef Maanvis het volgende:
Depressie & Angst #11 in dit topique al 2 gebruikers die acute zelfmoordneigingen hebben.
Misschien is het een idee om daar in de OP een betrouwbare hulplijn bij te zetten?
Post is al weg!quote:Op maandag 10 oktober 2011 15:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je bedoelt subiet die posts weggooien, zeuren over bij voorbaat mislukte zelfmoordpogingen mag niet op FOK!
Wie is die 2e gebruiker? Doe me ff een link aub.quote:Op maandag 10 oktober 2011 15:44 schreef Maanvis het volgende:
Depressie & Angst #11 in dit topique al 2 gebruikers die acute zelfmoordneigingen hebben.
Misschien is het een idee om daar in de OP een betrouwbare hulplijn bij te zetten?
Klopt.quote:Op maandag 10 oktober 2011 15:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je bedoelt subiet die posts weggooien, zeuren over bij voorbaat mislukte zelfmoordpogingen mag niet op FOK!
Die reeks zou m.i. sowieso eens goed onder de loep genomen moeten worden. Mensen zitten elkaar daar depressies aan te praten ongeveer. Heel veel "ah gussie" en heel weinig "joh, ga eens aan jezelf werken".quote:Op maandag 10 oktober 2011 15:48 schreef stbabylon het volgende:
Valt wel mee, maar het is wel veel onconstructief gepraat, dus alleen ervaringen uitwisselen en niet echt elkaar helpen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 15:56 schreef Catbert het volgende:
[..]
Die reeks zou m.i. sowieso eens goed onder de loep genomen moeten worden. Mensen zitten elkaar daar depressies aan te praten ongeveer. Heel veel "ah gussie" en heel weinig "joh, ga eens aan jezelf werken".
Dat heb ik daar wel eens gezegd, toen kreeg ik er een note bijquote:Op maandag 10 oktober 2011 15:56 schreef Catbert het volgende:
[..]
Die reeks zou m.i. sowieso eens goed onder de loep genomen moeten worden. Mensen zitten elkaar daar depressies aan te praten ongeveer. Heel veel "ah gussie" en heel weinig "joh, ga eens aan jezelf werken".
Ook weg.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |