Niet.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:28 schreef ayumu het volgende:
Een 2 weken terug, Op een datigsite voor homo's kwam ik een vriend tegen die daar een profiel heeft voor sex contacten zo was de beschrijving dan tenminste. Nou ja het is niet mijn ding maar op zich geen problemen als hij daar gelukkig van word prima het zal me worst wezen.
Hij is aantrekkelijk dat kan ik niet ontkennen mooi halflang donkerbruin haar, lief hoofdje en ziet er verder erg knap uit ziet er net zo uit als een van die jongens van The Monkees en dat is ook zijn favoriete muziek zo van de jaren sixties en seventies ook zijn kledingstijl heeft er veel van weg.
Nou allemaal leuk maar meneer heeft een vriendin en die weet van niets hoe kan ik dat het beste vertellen richting haar dat haar zo geliefde vriendje vreemd gaat met mannen?
Een blik op de posthistory zegt genoeg, welke kerel komt er nou alleen maar in R&P topics?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:32 schreef Dimens het volgende:
Ben ik nu de enige die zich afvraagt waarom TS op een homo dating site komt, of is het gewoon overduidelijk dat TS niet op vrouwen valt?
Ze zijn goede bekenden van mij ken ze allebei nu al wat langer en we zien elkaar geregeld.quote:
Hoezo niet, Echt netjes is het van hem ook niet toch?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:31 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Niet.
Waarom moet jij dat haar vertellen, natuurlijk is het hufterig van die gast maar het zijn jouw zaken niet.
edit: kak, je bent een troll he.. ?
Ik ben gewoon homo hoor als het je nog niet opgevallen isquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:32 schreef Dimens het volgende:
Ben ik nu de enige die zich afvraagt waarom TS op een homo dating site komt, of is het gewoon overduidelijk dat TS niet op vrouwen valt?
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:34 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Een blik op de posthistory zegt genoeg, welke kerel komt er nou alleen maar in R&P topics?
Dit.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:32 schreef Dimens het volgende:
Gelieve dan niet zo'n kusje aan het einde van je zin gebruiken,quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:37 schreef ayumu het volgende:
[..]
Ze zijn goede bekenden van mij ken ze allebei nu al wat langer en we zien elkaar geregeld.
[..]
Hoezo niet, Echt netjes is het van hem ook niet toch?
[..]
Ik ben gewoon homo hoor als het je nog niet opgevallen is
[..]![]()
Zit ook nog weleens in PTA hoor
Right, Ik voel niks voor hem kwam hem daar tegen met profiel foto's gewone foto's en wat pikanter zeg maarquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:38 schreef Witbaard het volgende:
[..]
Dit.
Mijn conclusie:
- TS is homo en verliefd op z'n vriend maar durft het niet te zeggen dus verkloot hij zijn relatie maar.
Mijn advies:
- Houd je buiten dit soort zaken, gaan jou niets aan.
Al gedaan, heb hem dan apart genomen deze week toen ik daar was gezegd van ik weet wat je aan het doen bent waarop hij dan weer ontkennende antwoorden op geeft. En dan op msn loopt zij te klagen dat hij altijd aan het overwerken is geen waardering voor haar heeft enzevoorts...quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:50 schreef danos het volgende:
Confrontatie, neem je maatje gewoon even apart en leg uit dat je verrast was hem tegen te zijn gekomen. Misschien willen hij en zijn meisje gewoon een extra dimensie toevoegen aan hun relatie?
Datquote:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:07 schreef welkominspace het volgende:
[..]
Dat![]()
Als je het beetje goed speelt dumpt hij haar voor jou en is iedereen blij![]()
behalve zij natuurlijk, maar die is toch al fuckedof niet natuurlijk
![]()
quote:
Volgens mij heeft ze geen flauw idee dat haar ventje dat zou kunnen zijn, Ze is wel een beetje naief hoorquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:15 schreef welkominspace het volgende:
[..]
of je gaat eens met haar praten en subtiel uithoren of ze niet zelf al twijfels bij hem/zijn geaardheid heeft.
als ze dat wel heeft kun je tegen die vriend zeggen"vertel het haar nou maar,ze heeft het toch al wel door" ofzo![]()
toch zou ik voor het neukertje gaan als ik jou was
vrouwen weten dat heus welquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:25 schreef ayumu het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze geen flauw idee dat haar ventje dat zou kunnen zijn, Ze is wel een beetje naief hoor![]()
Waarom zegt ze dan niet, Ayumu is .... soms homo dat vermoed ik namelijk of weet ik wat.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:30 schreef welkominspace het volgende:
[..]
vrouwen weten dat heus wel
die hebben een zesde zintuig voor concurrentie, als ze samen met hem is en er loopt een leuke vent langs die hij ook ziet dan gaan bij haar alle toeters en bellen af![]()
had ook zo'n meisje die er gewoon heilig van overtuigd was dat ik homo ben.
een jaar ofzo mee gegaan![]()
heb het d'r nog steeds niet verteld dat ze gelijk had
omdat vrouwquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:34 schreef ayumu het volgende:
[..]
Waarom zegt ze dan niet, Ayumu is .... soms homo dat vermoed ik namelijk of weet ik wat.
Die nieuwsgierigheid heeft ie al gehadquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:38 schreef welkominspace het volgende:
[..]
omdat vrouw
als ze dat denkt zal ze het wel net zolang aan hem blijven vragen tot ie toegeeft.
misschien valt ie trouwens wel gewoon op meisjes en is ie gewoon nieuwsgierig?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |