Sterkte meidquote:Op maandag 19 september 2011 21:51 schreef Høken het volgende:
Kut. M'n vriend heeft 't net uitgemaakt.
quote:
Dankjullie. Z'n ouders stonden er ook van te kijken. Ik heb z'n moeder nog even gesproken. Ik moest haar beloven dat ik nog wel af en toe langskwam, haha. Hij wil graag vrienden blijven, en daar ook echt voor werken. Ik heb nog geen idee of ik dat aan kan, want gisteravond toen ik bij hem was was er nog niks aan de hand, dus het kwam als een stomp in 't gezicht.quote:Op maandag 19 september 2011 22:34 schreef WeirdlyWired het volgende:
[..]
Sterkte meid![]()
Zelf last van jeuk en elke keer wil ik wel naar de dokter. Maar als ik dan 's ochtends wil gaan bellen, heb ik er natuurlijk geen last van. Maar door de jeuk wel een mooie plek op mijn buik. Kreeg al commentaar dat ik een neger word als die plekken zich uitbreiden
Ik wens je sterkte. Triest.quote:Op maandag 19 september 2011 22:39 schreef Høken het volgende:
[..]
[..]
Dankjullie. Z'n ouders stonden er ook van te kijken. Ik heb z'n moeder nog even gesproken. Ik moest haar beloven dat ik nog wel af en toe langskwam, haha. Hij wil graag vrienden blijven, en daar ook echt voor werken. Ik heb nog geen idee of ik dat aan kan, want gisteravond toen ik bij hem was was er nog niks aan de hand, dus het kwam als een stomp in 't gezicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |