abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220873672
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 05:02 schreef Chandler het volgende:
Ik vraag mij wel eens af; wanneer komt er rust op mijn pad...

Goedemorgen! :Z
Die vraag stel ik mezelf ook wel eens
Maar ja
Je dealt er maar weer mee en doooor
Tis wat het is ( ook zo’n lekkere dooddoener) :*
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_220873685
quote:
99s.gif Op zondag 24 mei 2026 08:54 schreef greysbones het volgende:

[..]
Die vraag stel ik mezelf ook wel eens
Maar ja
Je dealt er maar weer mee en doooor
Tis wat het is ( ook zo’n lekkere dooddoener) :*
Sowieso, opgeven is geen optie!
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_220873694
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 08:56 schreef Chandler het volgende:

[..]
Sowieso, opgeven is geen optie!
Wie zong dat toch
We zullen doorgaan :D
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_220873698
quote:
99s.gif Op zondag 24 mei 2026 08:58 schreef greysbones het volgende:

[..]
Wie zong dat toch
We zullen doorgaan :D
Ramses Shaffy

Bekijk deze YouTube-video
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_220873704
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 08:59 schreef Chandler het volgende:

[..]
Ramses Shaffy

Bekijk deze YouTube-video
Een verteller was het ja _O_
Ramses
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  Moderator zondag 24 mei 2026 @ 09:21:22 #156
38824 crew  Droopie
pi_220873766
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 05:02 schreef Chandler het volgende:
Ik vraag mij wel eens af; wanneer komt er rust op mijn pad...

Goedemorgen! :Z
Die vraag heb ik ook geregeld gesteld aan mn psych "ja het is een fase" maar ik wil gewoon leven met een zeven

Bekijk deze YouTube-video
Hell To The Liars
pi_220934837
Mooi weer *O*
Dacht dat het zou regenen..
en straks werken
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  zaterdag 6 juni 2026 @ 08:33:06 #158
505678 MisterFox
declare(strict_types=1);
pi_220969521
Het is zoveel makkelijker om negatief te zijn dan positief… :(
MNy paws caiuse aaS ;lotr of typo'zx 🦊
pi_220982654
Vandaag een goede dag gehad, gisteren ook en morgen ook weer.. belooft veel goeds! :Y

Negatieve note: ex zit weer veel meer in mijn hoofd, te veel. twijfels in gedachten maar blijf bij mijn standpunt, na een kleine 8 maand gaat er toch niets meer veranderen aan deze situatie.
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_220982875
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 08:33 schreef MisterFox het volgende:
Het is zoveel makkelijker om negatief te zijn dan positief… :(
is het idd.
Do what you love, love what you do!
  Moderator maandag 8 juni 2026 @ 08:13:16 #161
388664 crew  Dotteke
pi_220983637
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 08:33 schreef MisterFox het volgende:
Het is zoveel makkelijker om negatief te zijn dan positief… :(
Ik ben van nature niet negatief, vind het juist moeilijker negatief dan positief te zijn.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator / Redactie FP maandag 8 juni 2026 @ 08:38:23 #162
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220983705
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 08:13 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ik ben van nature niet negatief, vind het juist moeilijker negatief dan positief te zijn.
Ik noem het realistisch :+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_221042648
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 08:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Ik noem het realistisch :+
De 1 is glas half vol
De ander glas half leeg
Dat is niet iets dat je kiest
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_221045805
Beetje tipsy maar chill. 🤣
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')