Dat laatste is toch hopelijk bij elke baan? Lijkt me onredelijk om te kijken naar contracturen ipv aantal uren gewerkt.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 20:00 schreef Deezertje het volgende:
Heb nog bijna honderd verlofuren te goed.
Uitbetalen doe ik niet want dan ga ik van dat geld toch alleen maar domme aankopen doen![]()
Binnenkort maar eens een halfjaartje vrij nemen ofzo (werk alleen op zaterdag, vandaar).(en dan uiteraard gewoon doorbetaald krijgen, dat is het mooie aan verlof, én vrij én doorbetaald krijgen)
Sowieso val ik nog onder de oude zaterdagbesteller code dat van elk extra uur je maakt je die gewoon uitbetaald krijgt + elk uur draagt bij aan nieuwe verlofuren ofzo. Dus heb altijd na flinke vakantieperiode gewerkt te hebben een volle salarisstrook + nieuw verlof opgebouwd die weer bij mijn huidige 100+ uren komt
Voor zover ik weet zijn ze bezig om het verval van verlofuren van 5 jaar naar 1,5 jaar terug te brengen, maar als het goed is is het nog niet zover. (de vakbond stuurt me per mail door als het ingaat).quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:08 schreef carboni het volgende:
[..]
Dat laatste is toch hopelijk bij elke baan? Lijkt me onredelijk om te kijken naar contracturen ipv aantal uren gewerkt.
Overigens heb ik ook iets van 100+ uren maar laatst was er in het nieuws dat verlofuren minder lang geldig blijven... Weet iemand hier meer van?
Het enige interessante wat er op staat staat is het prikbordnieuws dat toch al op de vbg'en en depots hangt.quote:Op zondag 21 augustus 2011 11:50 schreef Leontje het volgende:
Staan er eigenlijk interresante dingen op dat intranetmail voor thuis? En kan je dat als postbezorger ook gewoon aanvragen?
Oke duidelijkquote:Op zondag 21 augustus 2011 12:40 schreef carboni het volgende:
[..]
Het enige interessante wat er op staat staat is het prikbordnieuws dat toch al op de vbg'en en depots hangt.
Waardeloos, heb er misschien 1 keer op gekeken. Ze zouden eens naar de AH moeten kijken, daar kun je je rooster bekijken en urenadministratie controleren
quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Gaan hier ook nog mensen naar de familiedag in het dolfinarium?
dat vond ik vroegah supergaafquote:Op zondag 21 augustus 2011 16:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga wel,
een beetje roggen aaien.
gelukkig hoef ik vndaag niet te werken. Heb een hertentamen. Moet wel met mijn oude auto erdoorheen dan, maar goed, dat overleef ikw el. Rustigaan, dan komen we er welquote:
Lijkt de hele dag zo'n beetje te regenenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:23 schreef Drassss het volgende:
Met echt noodweer ga je natuurlijk niet de post rondbrengenLekker wachten totdat het droog.
mja, dat kun je niet zomaar zeggenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:35 schreef carboni het volgende:
[..]
Lijkt de hele dag zo'n beetje te regenen
Officieel de kutste zomer ooit
Ik had de bui al zien hangen (letterlijk), dus ik heb Buienradar goed in de gaten gehouden. Even over enen de straat op gegaan, en geen druppel gevoeld!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:58 schreef VixenFromHell het volgende:
Ben er hier pas uit gegaan toen het weer iets beter was, heb geen keiharde buien gehad onderweg
Maandag: Hooguit 2 uur.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:23 schreef 12345r het volgende:
Ik begrijp dat dit ook van de wijk(en) afhangt die je loopt, maar een grove schatting?
Oke, is te doen tijdelijk...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:50 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Maandag: Hooguit 2 uur.
Dinsdag/Donderdag/Zaterdag: Druk, bij wijken van 2,5 uur kom je dan op 5 uur op die dag.
Op de andere dagen (Woensdag/Vrijdag) is het over het algemeen wat rustiger, kom je denk ik op de 4 uur uit die dag.
Dus er even vanuit gaan dat je op zaterdag wilt werken en niet op maandag, dan kom je tegen zo'n 6 euro netto (ongeveer) uit op 23 uur in de week, zal zo'n 500 tot 550 euro netto zijn.
Maar pin me er niet op vast, ligt natuurlijk aan de wijken en de uren die je loopt en of je je overtijd ook echt uitbetaald krijgt, dat is ook niet standaard.
Bezorgen. Je krijgt het gesorteerd aangeleverd.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:03 schreef 12345r het volgende:
[..]
Oke, is te doen tijdelijk...
Is postbezorger eigenlijk alleen bezorgen of moet je ook sorteren?
Binnen een paar dagen heb je het meestal wel.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:18 schreef MrVarta het volgende:
Best nat dagje
een wijk wat eigenlijk maar 2 uur moest duren duurte uiteindelijk 4 uur. door die irritante regen
ik werk ongeveer 1,5 jaar voor TNT/PostNL als zaterdag bezorger.
vandaag moest ik voor de 3e week een wijk bezorgen. ik had eerst gevraagt aan mijn leidinggevende of ik ook wat budget punten mocht krijgen zodat ik in ieder geval wat kleding kon bestellen. ga maar naar de gast die in dat kamertje zit die regelt het wel. oke zo gezegd zo gedaan. hij bestelde zonder pardon de hele starters pakket voor me. en ik mocht wel even een jack lenen tot de rest binnen isik blij eindelijk wat kleding. mn ma werd er gek van elke keer m'n eigen kleding aan doen.
(hoelang hebben jullie gemiddeld gewacht op jullie kleding, kwam het allemaal in 1 doos of werd het steeds apart verstuurd)
mja
mn wijk ging wel lekker gewoon 4 uurtjes rustig in de regen met oortjes in post lopen. lekker terwijl ik nat regen
btw wat zijn die gamma krantjes irritant en zwaar
Ik ken het probleem, ik vanaf begin mei in dienst en ook nog steeds geen kleding.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben vanaf april officieel in dienst en heb nog steeds geen kleding ontvangen.
Morgen maar even vragen hoe of wat.
Ik moest mijn maten invullen op de website.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:37 schreef gridjuh het volgende:
[..]
Ik ken het probleem, ik vanaf begin mei in dienst en ook nog steeds geen kleding.
En aangezien ik maar 1x per week op sorteercentrum kom....heb het van de week gevraagd.
Maar dan kom ik maandag weer en moet ik het weer gaan vragen en daar hou ik echt nie van
Ik kreeg te horen dat ze pas beginnen met punten uitdelen als je een vast contract hebt als zaterdagwerker zijnde.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:58 schreef MrVarta het volgende:
sturen ze die nieuwe postnl kleren of de oude TNT ik gok zelf die TNT mja geen idee.
owja hoe zit het met die budgetpunten ik heb nog niks gekregen. ik had gelezen in een vorige deel dat een zaterdag bezorger ongeveer 140 punten krijgt na dat hij 3 jaar heeft gewerkt.
klopt dit of is dit totale onzin
Na 3 jaar moest (moet nog steeds bij 27+ jaar oud) je een vast contract krijgen ivm wetgeving.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:38 schreef VKV het volgende:
[..]
Ik kreeg te horen dat ze pas beginnen met punten uitdelen als je een vast contract hebt als zaterdagwerker zijnde.
Nee, je krijgt die punten pas na 3 jaar. Dus ook al krijg jij bijv. na 2 jaar een vast contract, dan nog moet je nog een extra jaar wachten.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:38 schreef VKV het volgende:
[..]
Ik kreeg te horen dat ze pas beginnen met punten uitdelen als je een vast contract hebt als zaterdagwerker zijnde.
Dan kunnen wij elkaar een handje gevenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moest mijn maten invullen op de website.
Dat heb ik gedaan en dan zou mijn TC het starterspakket aanvragen.
Volgens mij is er iets mis gegaan...
Ik kan niet fietsen en er wordt van mij verwacht dat ik met een fiets op kom dagen :Squote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:44 schreef VixenFromHell het volgende:
Ja, want dat valt gewoon onder werk
Intranet!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:52 schreef Leontje het volgende:
Welke site kan je dan kleding bestellen?
Mja idd.. graag of heel niet.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:38 schreef gridjuh het volgende:
[..]
Dan kunnen wij elkaar een handje gevenIk heb het op 1 juni ingevuld op de website....ach ik blijf wel wachten
ja sorry hoor, hoe oud ben je? Iedereen kan toch fietsen? Hoe doe je dat in het dagelijks leven dan?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:46 schreef knight18 het volgende:
[..]
Ik kan niet fietsen en er wordt van mij verwacht dat ik met een fiets op kom dagen :S
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |