abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100979247

Het klaag-, praat en vraagtopic voor medewerkers van PostNL.
Vanaf 1 Juni heet TNT Post PostNL.

Alle postbodes, postbezorgers, pakketchauffeurs, dames van de klantenservice, de medewerkers van de kantoren en alle andere TNT'ers zijn van harte welkom!

Klanten kunnen hier al hun vragen stellen over het versturen van poststukken!

Vorige topics:
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 |
42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 |
52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 |
62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 |
70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75

Salaristabel Zaterdagwerker:

Uitbetalingen:

Handige linkjes voor klanten:

Consumenten:
PostNL voor Thuis<br>
Posttarieven<br>
Juist adresseren<br>
Verhuisservice<br>
Bewaarservice<br>
Postzegeluitgiftekalender<br>

Zakelijke klanten:
TNT Zakelijk

Veel gebruikte afkortingen en termen:
HAH = Huis aan Huis<br>
HSM = HuisNummerSorteermachine<br>
Lola = Los en Laad ruimte<br>
VOS = Vroege Ochtend Sorteering<br>

Overige linkjes:
Over PostNL<br>
TPG en klagen<br>
IntranetMail-Thuis voor TNT'ers<br>

Mensen die hier vaak langskomen

ultra_ivo, Ivo, werkzaam in VBG Maastricht<br>
Token_W, werkzaam in Den Haag, Chroomstraat<br>
xxiessiexx, Isabeau, werkzaam in het Westland<br>
Peterselieman, werkzaam in VBG Leeuwarden<br>
Jojoortje, werkzaam ergens in Twente<br>
Bloemhof, Gerwin, werkzaam in Hasselt<br>
Viper86, werkzaam in VBG Sneek<br>
JMT, werkzaam in Amstelveen (ZO)<br>
ries, werkzaam in VBG Den Bosch<br>
silliegirl, werkzaam op Zuid-Beveland <br>
MissSpooky, werkzaam in Kerkrade<br>
Armageddon, werkzaam in Den Haag, Waldorpstraat<br>
seventhseagulll, werkzaam in Den Haag, Fahrenheitstraat<br>
Beaudelaire, werkzaam in Emmen, Weerdingestraat<br>
sbientje, werkzaam in Breda<br>
Dionysiou, Dion, werkzaam in Alkmaar-Noord en Heiloo<br>
geeMc, Leon, werkzaam in Enschede Rigtersbleek<br>
rub3n, Ruben, werkzaam in Kampen<br>
dutch-mamma, werkzaam in Flevoland<br>
Taneli, Danny, werkzaam in Diemen<br>
JochemP, Jochem, werkzaam in Haarlem<br>

De OP is hier te vinden.
pi_100979251
VM is vestigingsmanager, ofwel de baas van de TC
pi_100979402
Oke bedankt, dan ga ik daar even achter aan! :9 :*
Sometimes I like to piss you off just because it's funny.
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 20 augustus 2011 @ 19:49:28 #4
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_100979411
Hier was het een stukje drukker dan vorige week, maar dat was ook logisch, omdat toen de landbouwbladen ontbraken en die er nu wel waren.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_100979712
Heb nog bijna honderd verlofuren te goed.
Uitbetalen doe ik niet want dan ga ik van dat geld toch alleen maar domme aankopen doen :')
Binnenkort maar eens een halfjaartje vrij nemen ofzo (werk alleen op zaterdag, vandaar). :P (en dan uiteraard gewoon doorbetaald krijgen, dat is het mooie aan verlof, én vrij én doorbetaald krijgen)

Sowieso val ik nog onder de oude zaterdagbesteller code dat van elk extra uur je maakt je die gewoon uitbetaald krijgt + elk uur draagt bij aan nieuwe verlofuren ofzo. Dus heb altijd na flinke vakantieperiode gewerkt te hebben een volle salarisstrook + nieuw verlof opgebouwd die weer bij mijn huidige 100+ uren komt :)
pi_100981677
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 20:00 schreef Deezertje het volgende:
Heb nog bijna honderd verlofuren te goed.
Uitbetalen doe ik niet want dan ga ik van dat geld toch alleen maar domme aankopen doen :')
Binnenkort maar eens een halfjaartje vrij nemen ofzo (werk alleen op zaterdag, vandaar). :P (en dan uiteraard gewoon doorbetaald krijgen, dat is het mooie aan verlof, én vrij én doorbetaald krijgen)

Sowieso val ik nog onder de oude zaterdagbesteller code dat van elk extra uur je maakt je die gewoon uitbetaald krijgt + elk uur draagt bij aan nieuwe verlofuren ofzo. Dus heb altijd na flinke vakantieperiode gewerkt te hebben een volle salarisstrook + nieuw verlof opgebouwd die weer bij mijn huidige 100+ uren komt :)
Dat laatste is toch hopelijk bij elke baan? Lijkt me onredelijk om te kijken naar contracturen ipv aantal uren gewerkt.
Overigens heb ik ook iets van 100+ uren maar laatst was er in het nieuws dat verlofuren minder lang geldig blijven... Weet iemand hier meer van?
pi_100981914
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 21:08 schreef carboni het volgende:

[..]

Dat laatste is toch hopelijk bij elke baan? Lijkt me onredelijk om te kijken naar contracturen ipv aantal uren gewerkt.
Overigens heb ik ook iets van 100+ uren maar laatst was er in het nieuws dat verlofuren minder lang geldig blijven... Weet iemand hier meer van?
Voor zover ik weet zijn ze bezig om het verval van verlofuren van 5 jaar naar 1,5 jaar terug te brengen, maar als het goed is is het nog niet zover. (de vakbond stuurt me per mail door als het ingaat).
pi_100996007
Staan er eigenlijk interresante dingen op dat intranetmail voor thuis? En kan je dat als postbezorger ook gewoon aanvragen?
pi_100997144
quote:
1s.gif Op zondag 21 augustus 2011 11:50 schreef Leontje het volgende:
Staan er eigenlijk interresante dingen op dat intranetmail voor thuis? En kan je dat als postbezorger ook gewoon aanvragen?
Het enige interessante wat er op staat staat is het prikbordnieuws dat toch al op de vbg'en en depots hangt.
Waardeloos, heb er misschien 1 keer op gekeken. Ze zouden eens naar de AH moeten kijken, daar kun je je rooster bekijken en urenadministratie controleren

[ Bericht 7% gewijzigd door carboni op 21-08-2011 12:49:33 ]
pi_101000683
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 12:40 schreef carboni het volgende:

[..]

Het enige interessante wat er op staat staat is het prikbordnieuws dat toch al op de vbg'en en depots hangt.
Waardeloos, heb er misschien 1 keer op gekeken. Ze zouden eens naar de AH moeten kijken, daar kun je je rooster bekijken en urenadministratie controleren
Oke duidelijk :) Nouja, ik vraag het gewoon aan en zie wel :')
pi_101004910
Gaan hier ook nog mensen naar de familiedag in het dolfinarium? :')
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_101005597
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 16:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Gaan hier ook nog mensen naar de familiedag in het dolfinarium? :')
:')
pi_101005972
Ik ga wel,
een beetje roggen aaien.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_101009666
quote:
9s.gif Op zondag 21 augustus 2011 16:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga wel,
een beetje roggen aaien.
dat vond ik vroegah supergaaf :D
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_101010146
Ik vind het stiekem nog steeds leuk. :@
pi_101054632
[nvm]

vriendin dacht grappig te zijn :')

[ Bericht 94% gewijzigd door Leontje op 22-08-2011 22:10:05 ]
pi_101074987
Buienradar is weer erg hoopvol :o
pi_101075081
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 09:59 schreef leay het volgende:
Buienradar is weer erg hoopvol :o
gelukkig hoef ik vndaag niet te werken. Heb een hertentamen. Moet wel met mijn oude auto erdoorheen dan, maar goed, dat overleef ikw el. Rustigaan, dan komen we er wel :)
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_101076133
Ik ben blij dat ik vandaag ook niet hoef te werken.

Helaas is het voor de rest van de week niet veel soeps qua verwachtingen.
pi_101076436
Ben ook blij dat ik vrij ben ja...

De rest van de week is ook niet geweldig volgens mij, maar niet zo erg als vandaag + geen HAH, dus dat overleven we hopelijk wel!
Smile, tomorrow will be worse...
pi_101076904
Als het zaterdag maar lekker is :P
pi_101078144
Baal ik toch dat ik vandaag en de rest van de week moet werken....
Vertrek om 12 uur, want kwam toen ik naar huis reed vanuit de fietsenmaker, degene tegen die de post op mijn punt brengt, 12 uur was een goede tijd en was hij er wel(15/20 minuten fietsen voor mij)
Maar heb echt een hekel aan onweer...en aangezien dat voor brabant is aangekondigd ben ik niet echt happy
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 11:49:37 #23
313962 alexmeijer
jag pratar inte holländska.
pi_101078266
Ik wil ff melden dat ondanks alle problemen een tijd terug, dat ik weer erg tevreden ben :)

nou hopen dat er minder dingen kapot gaan :P maar alles komt optijd aan
Tik jag slå dig mycket hårt att inte ens Google kan hitta
pi_101078992
Sterkte aan de mensen die moeten werken vandaag!
Het regent en onweert hier al sinds vanmorgen en het is nog steeds bezig!
En wetende dat ik in een wijk van 4 uur woon is diegene nog lang onderweg vandaag incl. HAH!
pi_101079006
Arme postbodes nu ;(
pi_101079066
Ja kut, moet zo ook nog een wijk van 2,5 uur wegbrengen -O-
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_101079440
Met echt noodweer ga je natuurlijk niet de post rondbrengen ;) Lekker wachten totdat het droog.
pi_101079809
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 12:23 schreef Drassss het volgende:
Met echt noodweer ga je natuurlijk niet de post rondbrengen ;) Lekker wachten totdat het droog.
Lijkt de hele dag zo'n beetje te regenen :(
Officieel de kutste zomer ooit
pi_101079890
Idd, weinig kans dat het droog wordt. Hier in Deventer iig..

Het lijkt wel vanaf een uur of 2 iets minder te worden, maar dat is al wel vrij laat. Maar ff kijken.. want dan gaan collega's natuurlijk al weer aan de bel trekken dat de wijk is blijven staan.. (ligt klaar vanaf 11.30)

Ik ga iig met een lekker korte broek onder het regenpak, dan is het iets minder warm :'D
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 23 augustus 2011 @ 12:39:43 #30
Maffe Fries
pi_101079951
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 12:35 schreef carboni het volgende:

[..]

Lijkt de hele dag zo'n beetje te regenen :(
Officieel de kutste zomer ooit
mja, dat kun je niet zomaar zeggen :P

ik vond die van 2007 ook behoorlijk nat. Kon toen op bepaalde plaatsen op de autoroute met 1500 toeren al met slippende wielen wegrijden :P
pi_101080127
Die hitte van vorig jaar was ook niet alles trouwens :P vond dat toch behoorlijk zwaar toen, lopen bij temperaturen tot 35 graden :X
pi_101081409
Edit foutje
pi_101085381
Stralend weer ineens.
pi_101086993
Ook weer eens lachen, post bezorgen onder een rondcirkelende politie helikopter. Scapino overvallen in het nabijgelegen winkelcentrum
pi_101089663
Ik had een wijk van 3 uur en kwartier, iets langer overgedaan, op 2/3 van de rit begon de zon te schijnen....jeeeeeeeeeeeeej
pi_101089765
Holy fuck... wat een weer. Rond kwart voor 11 werd het ineens echt heeeeeel donker. Ik had m'n regenjas niet eens bij, omdat ik dacht dat t wel droog zou blijven. Regen hadden we 's morgens al gehad. Dom, dom... Rond 11 uur begon er echt bijna uit het niets (muv die hele donkere lucht dan) het zoooo hard te regenen :o Jeetje, bleef maar doorgaan.

Nou had ik een wijk van bijna 3 uur (en ik zat nog maar op 1/4e ongeveer), dus ik moest wel terug naar de vestiging om m'n regenjas toch maar op te halen. Toen kon ik ook wel zien dat 't zonnetje voorlopig niet terug zou keren. Half uurtje later fietste ik dus maar door de regen (was toen nog maar een beetje) terug om m'n jas op te halen. Veel straten stonden helemaal blank :o

Toen ik weer terug naar m'n wijk fietste was 't weer droog dus "vrolijk" verder. Maar na 't eerste huis sinds ik terug was begon het weer te regenen. Godver. 10 Huizen gehad en het plensde er weer zo hard uit! Toen uiteindelijk nog een half uur bij iemand binnen gezeten tot 't weer droog was.

En m'n steunpunt was ook nog es verderop.. all in all, was pas om 15.30 klaar :')

En nou schijnt de zon weer. En is het warm. Wat een kutweer.
pi_101090054
Ben er hier pas uit gegaan toen het weer iets beter was, heb geen keiharde buien gehad onderweg *O*
pi_101094439
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 16:58 schreef VixenFromHell het volgende:
Ben er hier pas uit gegaan toen het weer iets beter was, heb geen keiharde buien gehad onderweg *O*
Ik had de bui al zien hangen (letterlijk), dus ik heb Buienradar goed in de gaten gehouden. Even over enen de straat op gegaan, en geen druppel gevoeld!
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_101095004
"De donkere dagen voor Kerst!" aldus een collega :') .

Het was idd wel vreemd, het is echt lang donker geweest. Zelden meegemaakt in de zomer.
pi_101099033
Ik zit erover te denken om een paar maandjes als postbezorger te gaan werken.
In principe zou ik gewoon 5 dagen in de week willen werken, maar wat zou dan ongeveer het maandsalaris zijn van een 18 jarige?

Ik begrijp dat dit ook van de wijk(en) afhangt die je loopt, maar een grove schatting?
pi_101100065
Mijn werkdag is dan nu echt ten einde :(

Normaal mailen ze op vrijdag de weekplanning door, die had ik niet gekregen. Maandag wist ik wel wat ik moest doen, dus ik heb maandag gemaild of ze hem nog een keer kon sturen. Vandaag had ik weer niks binnen. Waarschijnlijk heeft mijn nieuwe virusscanner die zonder bericht verwijderd :( (hij was wel 2x opgestuurd namelijk)

Maar goed, ik dus bellen.. vervanger van mijn leidinggevende aan de lijn. Ja je hebt alleen wijk 23C. Dus ik zeg weet je het zeker, alleen die? Ja, alleen die. Bel ik rond half 6 op naar de leidinggevende omdat op mijn moeders werk nog een tas post stond (steunpunt), kwamen we op die mails en vraagt ze hoe ik wist wat ik moest doen vandaag. Ja gebeld. Okee, ja 25A en 23C dus, maar morgen alleen 25A. Dus ja.. wtf 25A?

Die mocht ik dus om half 6 ook nog gaan lopen, wijk van 2,5 uur :( (en die ander was ook al ruim 2,5 uur.......) Die 2e wijk had ook nog eens 5 HAH :{
Post en reclame gedeeltelijk zeiknat omdat dat open en bloot op een oprit heeft gelegen de hele dag :')

Fijn werkdagje, not.. eigenlijk had ik gewoon moeten weigeren ook :')
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 20:50:06 #42
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_101100515
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 20:23 schreef 12345r het volgende:
Ik begrijp dat dit ook van de wijk(en) afhangt die je loopt, maar een grove schatting?
Maandag: Hooguit 2 uur.
Dinsdag/Donderdag/Zaterdag: Druk, bij wijken van 2,5 uur kom je dan op 5 uur op die dag.
Op de andere dagen (Woensdag/Vrijdag) is het over het algemeen wat rustiger, kom je denk ik op de 4 uur uit die dag.

Dus er even vanuit gaan dat je op zaterdag wilt werken en niet op maandag, dan kom je tegen zo'n 6 euro netto (ongeveer) uit op 23 uur in de week, zal zo'n 500 tot 550 euro netto zijn.
Maar pin me er niet op vast, ligt natuurlijk aan de wijken en de uren die je loopt en of je je overtijd ook echt uitbetaald krijgt, dat is ook niet standaard. :+
pi_101100567
lang leven de perfecte communicatie van postNL ^O^
zo werd ik zaterdag om 18:15 gebeld of ik nog een wijk kon weg brengen want die stond 'nog open'.
Jammer voor postnl dat het depot al gesloten was :')
pi_101100594
Communicatie, wat? :')
pi_101101281
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 20:50 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Maandag: Hooguit 2 uur.
Dinsdag/Donderdag/Zaterdag: Druk, bij wijken van 2,5 uur kom je dan op 5 uur op die dag.
Op de andere dagen (Woensdag/Vrijdag) is het over het algemeen wat rustiger, kom je denk ik op de 4 uur uit die dag.

Dus er even vanuit gaan dat je op zaterdag wilt werken en niet op maandag, dan kom je tegen zo'n 6 euro netto (ongeveer) uit op 23 uur in de week, zal zo'n 500 tot 550 euro netto zijn.
Maar pin me er niet op vast, ligt natuurlijk aan de wijken en de uren die je loopt en of je je overtijd ook echt uitbetaald krijgt, dat is ook niet standaard. :+
Oke, is te doen tijdelijk...
Is postbezorger eigenlijk alleen bezorgen of moet je ook sorteren?
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 23 augustus 2011 @ 21:08:40 #46
Maffe Fries
pi_101101574
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 21:03 schreef 12345r het volgende:

[..]

Oke, is te doen tijdelijk...
Is postbezorger eigenlijk alleen bezorgen of moet je ook sorteren?
Bezorgen. Je krijgt het gesorteerd aangeleverd.
pi_101101856
Testje gedaan met mail, pdf xls en docx komen van iemand anders gewoon allemaal binnen. Dus de optie dat virusscanner alles verwijderd heeft is ook onwaarschijnlijk dan.

Echt heel raar dat haar mails niet aan gekomen zijn :?
pi_101102083
Best nat dagje :P

een wijk wat eigenlijk maar 2 uur moest duren duurte uiteindelijk 4 uur. door die irritante regen

ik werk ongeveer 1,5 jaar voor TNT/PostNL als zaterdag bezorger.

vandaag moest ik voor de 3e week een wijk bezorgen. ik had eerst gevraagt aan mijn leidinggevende of ik ook wat budget punten mocht krijgen zodat ik in ieder geval wat kleding kon bestellen. ga maar naar de gast die in dat kamertje zit die regelt het wel. oke zo gezegd zo gedaan. hij bestelde zonder pardon de hele starters pakket voor me. en ik mocht wel even een jack lenen tot de rest binnen is :) ik blij eindelijk wat kleding. mn ma werd er gek van elke keer m'n eigen kleding aan doen.

(hoelang hebben jullie gemiddeld gewacht op jullie kleding, kwam het allemaal in 1 doos of werd het steeds apart verstuurd)

mja
mn wijk ging wel lekker gewoon 4 uurtjes rustig in de regen met oortjes in post lopen. lekker terwijl ik nat regen :P

btw wat zijn die gamma krantjes irritant en zwaar :P
pi_101102556
Ik ben vanaf april officieel in dienst en heb nog steeds geen kleding ontvangen.
Morgen maar even vragen hoe of wat.
pi_101103574
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 21:18 schreef MrVarta het volgende:
Best nat dagje :P

een wijk wat eigenlijk maar 2 uur moest duren duurte uiteindelijk 4 uur. door die irritante regen

ik werk ongeveer 1,5 jaar voor TNT/PostNL als zaterdag bezorger.

vandaag moest ik voor de 3e week een wijk bezorgen. ik had eerst gevraagt aan mijn leidinggevende of ik ook wat budget punten mocht krijgen zodat ik in ieder geval wat kleding kon bestellen. ga maar naar de gast die in dat kamertje zit die regelt het wel. oke zo gezegd zo gedaan. hij bestelde zonder pardon de hele starters pakket voor me. en ik mocht wel even een jack lenen tot de rest binnen is :) ik blij eindelijk wat kleding. mn ma werd er gek van elke keer m'n eigen kleding aan doen.

(hoelang hebben jullie gemiddeld gewacht op jullie kleding, kwam het allemaal in 1 doos of werd het steeds apart verstuurd)

mja
mn wijk ging wel lekker gewoon 4 uurtjes rustig in de regen met oortjes in post lopen. lekker terwijl ik nat regen :P

btw wat zijn die gamma krantjes irritant en zwaar :P
Binnen een paar dagen heb je het meestal wel.
lama
pi_101104200
sturen ze die nieuwe postnl kleren of de oude TNT ik gok zelf die TNT mja geen idee.

owja hoe zit het met die budgetpunten ik heb nog niks gekregen. ik had gelezen in een vorige deel dat een zaterdag bezorger ongeveer 140 punten krijgt na dat hij 3 jaar heeft gewerkt.

klopt dit of is dit totale onzin :P
pi_101104416
Ga er maar van uit dat er gewoon TNT Post op staat.
lama
pi_101104495
ja dat dacht ik al. nja bedankt voor je snelle reacties :)
pi_101106249
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 21:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben vanaf april officieel in dienst en heb nog steeds geen kleding ontvangen.
Morgen maar even vragen hoe of wat.
Ik ken het probleem, ik vanaf begin mei in dienst en ook nog steeds geen kleding.
En aangezien ik maar 1x per week op sorteercentrum kom....heb het van de week gevraagd.
Maar dan kom ik maandag weer en moet ik het weer gaan vragen en daar hou ik echt nie van
pi_101106481
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 22:37 schreef gridjuh het volgende:

[..]

Ik ken het probleem, ik vanaf begin mei in dienst en ook nog steeds geen kleding.
En aangezien ik maar 1x per week op sorteercentrum kom....heb het van de week gevraagd.
Maar dan kom ik maandag weer en moet ik het weer gaan vragen en daar hou ik echt nie van
Ik moest mijn maten invullen op de website.
Dat heb ik gedaan en dan zou mijn TC het starterspakket aanvragen.
Volgens mij is er iets mis gegaan...
pi_101109858
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 21:58 schreef MrVarta het volgende:
sturen ze die nieuwe postnl kleren of de oude TNT ik gok zelf die TNT mja geen idee.

owja hoe zit het met die budgetpunten ik heb nog niks gekregen. ik had gelezen in een vorige deel dat een zaterdag bezorger ongeveer 140 punten krijgt na dat hij 3 jaar heeft gewerkt.

klopt dit of is dit totale onzin :P
Ik kreeg te horen dat ze pas beginnen met punten uitdelen als je een vast contract hebt als zaterdagwerker zijnde.
pi_101110002
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 23:38 schreef VKV het volgende:

[..]

Ik kreeg te horen dat ze pas beginnen met punten uitdelen als je een vast contract hebt als zaterdagwerker zijnde.
Na 3 jaar moest (moet nog steeds bij 27+ jaar oud) je een vast contract krijgen ivm wetgeving.
pi_101110340
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 23:38 schreef VKV het volgende:

[..]

Nee, je krijgt die punten pas na 3 jaar. Dus ook al krijg jij bijv. na 2 jaar een vast contract, dan nog moet je nog een extra jaar wachten.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_101119609
quote:
9s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 22:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Ik moest mijn maten invullen op de website.
Dat heb ik gedaan en dan zou mijn TC het starterspakket aanvragen.
Volgens mij is er iets mis gegaan...
Dan kunnen wij elkaar een handje geven :P Ik heb het op 1 juni ingevuld op de website....ach ik blijf wel wachten
pi_101119743
Ik heb alles in januari ingevuld, nog steeds niks :D Niet dat het me iets boeit.
  woensdag 24 augustus 2011 @ 10:58:27 #61
202348 Susi
Temple of Love
pi_101120161
Zojuist gebeld naar m'n teamleider omdat ik volgens m'n contract per september begin. Wist die man helemaal niet dat ik een contract had getekend. Hij belt vrijdag terug.
pi_101120542
:{ Volgens Buienradar is het over 5 minuten droog...

Alleen jammer dat dat 5, 10, 15, enz. minuten geleden ook al zo was...
pi_101123410
ik ga zaterdag meelopen bij het bezorgen. Word je dan al betaald?
pi_101123500
Ja, want dat valt gewoon onder werk ;)
pi_101123560
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 12:44 schreef VixenFromHell het volgende:
Ja, want dat valt gewoon onder werk ;)
Ik kan niet fietsen en er wordt van mij verwacht dat ik met een fiets op kom dagen :S
pi_101123713
Lastig :')
pi_101123793
Welke site kan je dan kleding bestellen? :')
pi_101125940
quote:
1s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 12:52 schreef Leontje het volgende:
Welke site kan je dan kleding bestellen? :')
Intranet!
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
pi_101126488
Beste PostNl medewerkers,

Ik wil binnenkort gaan solliciteren, maar nou zoek ik een baan als postbezorger (/postbode/medewerker, maar weinig kans) met minimaal 20 uur in de week werk.

Nou heb ik al lopen rondkijken op de site www.postbezorger.nl, maar echt een vacature voor 20uur in de week staat er niet tussen.

Wat is nou de beste manier om aan een baan van 20 - 25 uur in de week te komen? Kan je dit tijdens het gesprek (sollicitatiegesprek) regelen?

Nog even een vraag, er staan ook vacatures tussen voor de zaterdagbezorger, alleen hier staat bij dat je 10 uur per week bezig bent terwijl je alleen op de zaterdag werkt... Dit kan toch nooit :?
pi_101128720
Ik denk niet dat dat erin zit als postbezorger. En als zaterdagbezorger 10 uur werken op een zaterdag lijkt me ook niet erg haalbaar.
pi_101129402
Lekker dan...vandaag tijdens het bezorgen ineens een lekke band! Ik vermoed lekgestoken :( , maarja, lek is lek.

Meteen maar ff weggebracht, hopelijk is-ie morgen op tijd klaar! De fietsenmaker leek echter niet echt onder de indruk van mijn verhaal dat ik 'm nodig heb om post te bezorgen... :{
pi_101132667
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 10:38 schreef gridjuh het volgende:

[..]

Dan kunnen wij elkaar een handje geven :P Ik heb het op 1 juni ingevuld op de website....ach ik blijf wel wachten
Mja idd.. graag of heel niet.
Het hoeft van mij ook niet perse. 8-)

Vandaag wijk nr. 2 in een uur en kwartier gelopen waar twee uur tien voor staat.
Nu was er minder post.

Bij wijk nr. 1 was het echt pakjesdag :')
Grijze tas vol met pakjes.
pi_101132900
quote:
15s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 12:46 schreef knight18 het volgende:

[..]

Ik kan niet fietsen en er wordt van mij verwacht dat ik met een fiets op kom dagen :S
ja sorry hoor, hoe oud ben je? Iedereen kan toch fietsen? Hoe doe je dat in het dagelijks leven dan?
pi_101132936
Hij heeft toch al 6 jaar niet gefietst joh! Moeilijk ;(
pi_101133219
Vandaag voor het eerst zo'n conceptwijk van GeoRoute gezien. Wat een drama is dat zeg. :')

ipv 1 postcode loopt de wijk nu over 4 verschillende codes, die computer wil je constant over laten steken maar is natuurlijk niet bekend met obstakels als plantsoenen, hegjes of wat dan ook, en op een van de drukste wegen laat hij je ook rustig 10 keer oversteken. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')