De machine sorteert de fijne post. Daar moet je de post die niet door de machine gaat tussen zetten. Normaal staat de post die uit de machine komt al op loopvolgorde. En je hebt een overzicht op papier staan van hoe de nummers lopen, dus daar kun je op kijken tijdens het sorterenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:16 schreef knight18 het volgende:
Hoe moet je post sorteren als je niet alle straten uit je hoofd kent?
Je gooit het in vakjes met daaronder de straatnaam + de nummers waar het in moet. Vervolgens sorteer je de post uit de vakjes tussen de machinepost, die het al op de goeie volgorde heeft gelegdquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:16 schreef knight18 het volgende:
Hoe moet je post sorteren als je niet alle straten uit je hoofd kent?
hij hoeft niet eens te sorteren want hij wordt postbezorger..quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:19 schreef JochemP het volgende:
[..]
Je gooit het in vakjes met daaronder de straatnaam + de nummers waar het in moet. Vervolgens sorteer je de post uit de vakjes tussen de machinepost, die het al op de goeie volgorde heeft gelegdMaak je geen zorgen, dat komt wel goed. Ik ken ook geen wijken uit mijn hoofd.
Ik zou eerst die bal maken, daarna vuurtje en vervolgens bal in het vuur en gaan overgooien met nog een wachtende postbezorger?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:46 schreef BrainTeaser het volgende:
Haha, creatief zeg! Twijfel tussen de elastiekbal en dat vuur...
Die kwam hier via de folderbezorger binnen dit keer.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:25 schreef leay het volgende:
komt de karwei niet? nog niet gezien..
oh dat mag die vaker doen!!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:17 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Die kwam hier via de folderbezorger binnen dit keer.
Steeds achter enveloppen aanrennenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:20 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Valt mee toch? Op wat wind na was het prima te doen vandaag
Dan doe je iets foutquote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:21 schreef carboni het volgende:
[..]
Steeds achter enveloppen aanrennen
Hallo?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:20 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Valt mee toch? Op wat wind na was het prima te doen vandaag
Overdrijf natuurlijk maar bukken bij een te lage brievenbus is wel een uitdaging. Gelukkig geen HAH.quote:
Dat bedoel ik met bukken.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:28 schreef Peterselieman het volgende:
bij een lage brievenbus moet je het verschil in hoogte voor een behoorlijk deel opvangen door de knieën te buigen.
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dit had ik vandaag.
[ afbeelding ]
Even voor de duidelijkheid, dat is dus een brief die zomaar uit mijn handen waaide.
Dit had ik vandaag.
[ afbeelding ]
Even voor de duidelijkheid, dat is dus een brief die zomaar uit mijn handen waaide.
Dit had ik vandaag.
[ afbeelding ]
Ja, wat is dat voor onzin dat ze tegenwoordig mensen aannemen die geen Nederlands spreken? Kijk, het hoeft heus geen ABN te zijn en grammaticaal te kloppen, en over een zwaar Oost-Europees accent val ik ook niet, maar gewoon geen woord Nederlands? Da's wel dieptriest eigenlijk..........quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Moest vandaag iemand meenemen die geen Nederlands sprak.
Best lastig als je iets simpels wil uitleggen en je net het woord even niet meer weet.
ja dat slaat echt nergens op idd! lijkt me toch wel minste vereiste..quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:15 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Ja, wat is dat voor onzin dat ze tegenwoordig mensen aannemen die geen Nederlands spreken? Kijk, het hoeft heus geen ABN te zijn en grammaticaal te kloppen, en over een zwaar Oost-Europees accent val ik ook niet, maar gewoon geen woord Nederlands? Da's wel dieptriest eigenlijk..........
True.. Ze hadden het zelfs over een contract, dus..quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:15 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Ja, wat is dat voor onzin dat ze tegenwoordig mensen aannemen die geen Nederlands spreken? Kijk, het hoeft heus geen ABN te zijn en grammaticaal te kloppen, en over een zwaar Oost-Europees accent val ik ook niet, maar gewoon geen woord Nederlands? Da's wel dieptriest eigenlijk..........
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:31 schreef sbientje het volgende:
maar ja, ze nemen ook mensen aan die niet kunnen fietsen
Gelukkig kon ze wel goed Engels spreken.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:39 schreef lololo het volgende:
Wij hebben eens verschillende Polen gehad als THK's, spraken ook nauwelijks Nederlands. Een paar woordjes, zelfs het meest rudimentaire gesprek kon je niet met ze voeren in het Nederlands. Gelukkig was hun Engels iets beter. Kon je er ook nog geen gesprek mee voeren eigenlijk maar net genoeg om ze uit te leggen wat ze moesten doen.
Rondjesquote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:25 schreef Dale__Cooper het volgende:
Volgens mij werkt er bij ons geen enkel niet-Nederlands-sprekend-persoon. Hoogstens een niet verstaan dialect
Voor het eerst in een jaar tijd weer eens een andere wijk gedaan. Wat een verademing vergeleken met mijn eigen wijk. 8 rondjes van tien minuten lopen en nog een paar kleine straatjes, heerlijk.
Mijn vaste wijk bevat geen enkel rondjequote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:30 schreef sbientje het volgende:
[..]
RondjesLiever een wijk van 2 uur met rondjes dan een wijk van 1,5 uur met enkele stukken. Ik heb eens een wijk gedaan die bestond uit een hele lange enkele straat. Na een half uur was ik het al zo teringbeu, niet normaal! duurde ook echt 1,5 uur ofzo, en op het einde dan nog 2 rondjes. Was invallen in een ander team, heb gezegd dat ik voor die wijk niet meer in kom vallen haha. Ze weten altijd wel wat ze weggeven
dat denkt de bezorger van mijn pakje vast ookquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:29 schreef Peterselieman het volgende:
Geen fluit te doen vandaag trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |