Ik wou al zeggen sluit deze dan maarquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:02 schreef don-diablo het volgende:
Fuck.. Ik wou em net gaan openen met de projecten van de mensen verwerkt in de OP.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van mijn part wordt de TT: waar dry denim een must is bij de bbq. Maar ik heb ook geen inspiratie.
Love will tear us apart (Joy Division)
quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:06 schreef don-diablo het volgende:
Ik ga die NF x TdN maar niet bestellen al had ik het in m'n mandje staan en alles.. De momo die ik aan heb gaf de doorslag.Werd wel te gek dan heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van mijn part wordt de TT: waar dry denim een must is bij de bbq. Maar ik heb ook geen inspiratie.
Zo verslavend
Kan de OP niet worden aangepast dan met al onze denim?We fear that which we cannot see
+1quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:53 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Werd wel te gek dan he
Zo verslavend
Kan de OP niet worden aangepast dan met al onze denim?
Jij mag ook een nieuwe openen hoor. Dan maak ik er wel een reeks van.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:04 schreef don-diablo het volgende:
Hoeft niet opnieuw geopend te worden. Je kunt de OP nog wijzigen als het goed is.
Projecten komen er vast nog wel in, maar ik heb zelf geen denim shorts.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:29 schreef Cpt. het volgende:
OP is nice zo![]()
Ik zou t wel vet vinden als iedereens projecten er in komen en misschien voor de zomer iedereens shorts?
Is helemaal niet nodig. Bespaart je geld omdat je eerst resultaat bij je Edwin wilt zien voordat je een nieuwe aankoop gaat doen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 11:31 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Zat er maar zo'n versnelling in m'n Edwin.
Welke voor hoeveel?quote:Op donderdag 30 juni 2011 13:37 schreef bokkepoot het volgende:
Daarom altijd je broeken blijven dragen, dan weet je zeker dat ze blijven passen..
Ik heb het aanbod staan voor een Nudie veggie alleen vraagt hij teveel naar mijn mening
Ik zeg nee.quote:Op donderdag 30 juni 2011 14:07 schreef bokkepoot het volgende:
Nudie Regular Ralf 30x34.. Maar hij heeft hem al 2 maanden gedragen, zit een bruin vlekje bij de backpockets en hij vraagt er 150 voor...
Is wel een veggie he... Maar voor dat geld kan idd beter dit halen..quote:
Het is een veggie en lijkt mij ook tof, de RR blijft een heerlijke fit immers, maar ik vind em teveel gedragen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 14:19 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Is wel een veggie he... Maar voor dat geld kan idd beter dit halen..
http://www.superfuture.com/supertalk/showthread.php?t=276741
(170 euro)
Hoe bedoel je dat? Ze zullen toch niet nog meer uitrekken na 3-4 maanden dragen?quote:Op donderdag 30 juni 2011 13:37 schreef bokkepoot het volgende:
Daarom altijd je broeken blijven dragen, dan weet je zeker dat ze blijven passen..
Nou dan houdt je je vanzelf wel een beetje in met trainenquote:Op donderdag 30 juni 2011 15:17 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat? Ze zullen toch niet nog meer uitrekken na 3-4 maanden dragen?
Nou dat gedragen is geen probleem, maar dat je voor 150 ook heeeeeel veel nieuwe mooi spul kan kopen..quote:Op donderdag 30 juni 2011 14:25 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Het is een veggie en lijkt mij ook tof, de RR blijft een heerlijke fit immers, maar ik vind em teveel gedragen.
Word student.quote:
Of je studeert af en neemt een baan en dan kom je vanzelf aan.quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:01 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Word student.
(Ik ben 1 kilo kwijtgeraakt terwijl ik vroeger 40 km op een dag fietste en nu met de bus en trein ga en behoorlijk meer bier drink)
Hoeft ook niet, maar ik kon op een gegeven moment veel broeken uit m'n kast niet meer aan en kon alleen loose fit kopen. Daar wordt je ook niet vrolijk van. Gewoon doseren is mijn mening.quote:
Er is meer dan alleen squatten e.d om kracht te vergroten in je benen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:16 schreef BigSmurf het volgende:
Ik ben al student haha, en als ik volgend jaar op het niveau wil gaan spelen wat de bedoeling is, dan moeten mn benen nog aardig sterker worden, dus is gewoon geen optie. Ben ook pas 3 weken bezig, kun je nagaan hoe snel het gaat!
Ach, ik hou het vanaf nu gewoon bij straight fits en hopen dat mn waist ooit nog groter wordt in verhouding tot mn benen.
Wanneer ga je dan percies?quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:28 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Er is meer dan alleen squatten e.d om kracht te vergroten in je benen.
Ik heb de NF x TdN gisteren maar niet besteld, maar ga dit naar hopelijk nog wel naar NYC. Een bezoekje aan big gaat dan zeker gebeuren.
Dan moet je naar japans denim gaan kijken.quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:16 schreef BigSmurf het volgende:
Ik ben al student haha, en als ik volgend jaar op het niveau wil gaan spelen wat de bedoeling is, dan moeten mn benen nog aardig sterker worden, dus is gewoon geen optie. Ben ook pas 3 weken bezig, kun je nagaan hoe snel het gaat!
Ach, ik hou het vanaf nu gewoon bij straight fits en hopen dat mn waist ooit nog groter wordt in verhouding tot mn benen.
Klopt, maar ik volg nu drie maanden lang echt een krachtschema, want dat is mijn grote manko nog, en daar zitten veel squats in, omdat je dan veel meer spieren in één keer pakt dan bij isolatie oefeningen. Vind ook helemaal niet dat ik zulke brede benen heb, maar goed, blijkbaar wel.quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:28 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Artist Denim is de eerstvolgende, en daar neem ik gewoon een straight fit van, dus dat komt wel goed. Kunnen we daarna altijd nog kijken.quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:31 schreef bokkepoot het volgende:
Dan moet je naar japans denim gaan kijken.
Die hebben meestal de wat meer loose cuts er tussen zitten, en dan krijg je ook nog mooie denim erbij![]()
Nice, maak foto's als je daar bentquote:Op donderdag 30 juni 2011 16:28 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik heb de NF x TdN gisteren maar niet besteld, maar ga dit naar hopelijk nog wel naar NYC. Een bezoekje aan big gaat dan zeker gebeuren.
Dan nagaan wat 2 jaar met je legs doetquote:Op donderdag 30 juni 2011 16:16 schreef BigSmurf het volgende:
qftquote:Op donderdag 30 juni 2011 11:57 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Is helemaal niet nodig. Bespaart je geld omdat je eerst resultaat bij je Edwin wilt zien voordat je een nieuwe aankoop gaat doen.(of zo
)
Je begeeft je op dun ijs met die opmerking hier.quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:31 schreef T_Fuff het volgende:
Dan nagaan wat 2 jaar met je legs doetDan maar geen skinny fits (sowieso niet mooi
)
Inderdaad.Ik vind skinny's bij dames toch wel een must...quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:33 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Je begeeft je op dun ijs met die opmerking hier.
In dat geval ben ik het volkomen met je eens..Ik dan dat Levi zich kapot zou schamen voor met wat sommige mannen over de straat durven..quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:00 schreef T_Fuff het volgende:
O ik bedoel met name bij kerels dan, en dan bedoel ik die supahskinny's as mentioned earlier
Bij dames = must
edit: zo goed?
Bijvoorbeeld.. Cheap monday maakt echt goddamn ugly skinny 's. bij sommige mannen kunnen skinny's best maar dat is echt zo fugly..quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:46 schreef Neraice het volgende:
http://mynudies.com/gallery/showimage.php?i=9758&c=29
Zoiets?
Is dat geen vrouw zonder kont?quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:46 schreef Neraice het volgende:
http://mynudies.com/gallery/showimage.php?i=9758&c=29
Zoiets?
Neinquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ook van de sarcastische opmerkingen
quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:05 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
NeinGast, nu krijg ik echt nachtmerries.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Vraag trouwens, zag jou laatst op een foto met een hele mooie riem, waar heb je die vandaan? Kan zo gauw even de foto niet vinden. Deze dus, maar zie net dat het fitpics van Ali zijn.![]()
Normale variantquote:Op donderdag 30 juni 2011 19:15 schreef BigSmurf het volgende:
Haha, ja het was een post van bokkepoot, vandaar.
Thanks voor de link, erg nice. Heb jij de slim of normale variant?
Van de samurai site is dit:quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:24 schreef BigSmurf het volgende:
Ja ik zie het, de 14oz variant is 55 dollar, de 16oz variant in de aanbieding voor 60 dollar. Welke maat heb ik dan nodig? Want enige schikbare maten zijn 30" en 32", heb nu een riem om op het middelste gaatje en dat is een maat 85 hier in Nederland?
Riem is altijd groter dan je waist van jeans.quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:32 schreef BigSmurf het volgende:
Heb net de riem opgemeten die ik nu heb, die is 92, 104, 107 cm. Dan zou ik dus een maat 36 riem moeten nemen, de één na grootste maat, terwijl ik maar een maat 30-31 jeans heb?
Hoeveel waren die chukka's daar? Beetje mooie zaak?quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:51 schreef don-diablo het volgende:
Toen ik m'n momo's kocht ben ik ook langs de red wing winkel geweest.
Welke maat heb jij besteld?quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:34 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Riem is altijd groter dan je waist van jeans.
Ik heb die maten zo doorgegeven aan Eric Heins van Corter Leather.
Mijn riem die ik kreeg zit nu om bij de 1na laatste gaatje.
5 gaatjes zijn er totaal dus kan nog 1jte strakker
De cm maten doorgegeven en dat plaatje erbijquote:
Okee, volgende week na m'n tentamens maar eens een bestelling doen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:59 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
De cm maten doorgegeven en dat plaatje erbijin paypal en voor zkrheid in de mail
Toen ging hij aan de slag
Winkel is best klein en de inrichting past bij het merk, maar het assortiment is goed en de chukka 's die ik tof vind (wanasha zo uit m'n hoofd) waren 220 geloof ik. Weet het niet meer precies. Al wil ik ze eig half hoog en ze hadden die alleen in hoog.quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:52 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Hoeveel waren die chukka's daar? Beetje mooie zaak?
Ik kwam er pas achter dat er een winkel was.
Anders was ik zkr geweest toen ik a'dam was
Hehehe leuk cadeautjequote:Op donderdag 30 juni 2011 19:59 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Okee, volgende week na m'n tentamens maar eens een bestelling doen.
Jij kijkt alleen maar naar occasions of wat?quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:37 schreef bokkepoot het volgende:
Ik zit erover te denken om deze Alden te gaan halen..
http://www.superfuture.com/supertalk/showthread.php?t=279958
Al vind ik 160 euro wel veel voor een beschadigde schoen....
Ja best wel jaquote:Op donderdag 30 juni 2011 20:41 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Jij kijkt alleen maar naar occasions of wat?
Ik werk overdag maar kijk wel op fok. Het is dat niemand reageert.quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:47 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Ja best wel ja![]()
Sorry ben vandaag voor de laatste toets aan het leren dus zit extreem aan de SOG..
En overdag is echt niemand online en iedereen leert of werkt dus ik verveel me de hele dag de pleuris
nou ja vanwege het feit dat je em s'ochtends ken brengen en voor sluiting weer op ken halen zou ik dat wel doenquote:Op donderdag 30 juni 2011 22:57 schreef Ali_Ilegali het volgende:
DenimPurnooo![]()
Ik dacht het idd![]()
Ben benieuwd hoe het gaat worden.
Ga je dit weekend er langs? Nog fitpics van hoe die nu isen after pics
Vett trouwen in je Denimquote:Op donderdag 30 juni 2011 23:00 schreef Brummi3_NL het volgende:
[..]
nou ja vanwege het feit dat je em s'ochtends ken brengen en voor sluiting weer op ken halen zou ik dat wel doen
maar ik heb daar geen tijd voor aankomende weken
en hij moet op maat zijn voordat ik ga trouwen aangezien ik in deze broek trouw![]()
dus dan maar via de post heen en weer
ik zal proberen morgen voordat ik em wegbreng nog een paar fitpics te maken en dan als die terug is uiteraard weer
ja het was de bedoeling om zowiezo simpel te trouwenquote:Op donderdag 30 juni 2011 23:06 schreef BigSmurf het volgende:
Damn, gaat er 21 cm van de inseam af? Dat is wel bizar veel. Taper zal vast nice zijn, ben heel benieuwd naar de fitpics.
Leuk trouwens dat jullie gewoon trouwen in "simpele" kleding!
ze zijn al 3 keer in 80 graden gesoaktquote:Op donderdag 30 juni 2011 23:11 schreef BigSmurf het volgende:
Haha, goed geregeld.![]()
Ben heel benieuwd naar het resultaat van je momo's. Je doet ze dan net lang genoeg om nog een keer te kunnen wassen? Of krimpen momo's niet zoveel meer?
Ah, dan moet het wel goedkomen inderdaad.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:12 schreef Brummi3_NL het volgende:
[..]
ze zijn al 3 keer in 80 graden gesoakt
dus shrinkage zal er niet meer inzitten denk ik
ja bovenop het feit dat deze broek me al 350 euro gaat kostenquote:Op donderdag 30 juni 2011 23:13 schreef bokkepoot het volgende:
Wel een even een fittrouwfoto maken hè
Nee tof dat je in die broek gaat trouwen..Zo krijgt die broek alleen maar meer emotionele waarde.
haha nou hier in delft nietquote:Op donderdag 30 juni 2011 23:19 schreef bokkepoot het volgende:
Zoveel kost trouwen in het weekend ook ongeveer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
Geef het nog een paar dagen, veel zitten,fietsen,kniebuigenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:27 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Derde (korte) dag in mijn Nudietjes, wil niet echt opschieten met die rek.
Ik denk dat mijn paypal rekening maar eens ga blokkerenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:52 schreef T_Fuff het volgende:
Bok, zou je niet nu alles wat je hebt gewoon zoveel mogelijk proberen te dragen voordat je aan een nieuw project begint
Kun je een chocoladereep krijgen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:07 schreef T_Fuff het volgende:
Sneakerz draag ik niet, boots zijn te duur, dure cadeaus zijn overrated
Ik begrijp het heel goed, er is idd veel moois en ik had ook moeite om de NF x tdn niet te halen. Ik heb voorlopig m'n momo die ik lekker raw ga houden en die is gewoon bruut.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:09 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn paypal rekening maar eens ga blokkeren
Maar er komt ook zoveel mooi spul langs, en mijn broertje mijn dry's dragen gaan we ook niet meer aan beginnen(Die ragt er alleen gaten in en wast ze binnen 2 maanden)
ben blij dat iemand anders het goed vind zittenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:04 schreef don-diablo het volgende:
Ik krijg niks van comic sans mee. Fok op m'n mobiel heheh.
Fit is goed brum
najahquote:
Het grootste verschil zit in de Dijen jaa.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:18 schreef bokkepoot het volgende:
Zit bij maat 31 tussen de 701 en 201 0,25 inch verschil in de hem..
ja heb wel forse boven benen (schade van jaren kickboksenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:23 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Het grootste verschil zit in de Dijen jaa.
Maar als je dus wat kleiner en dikker bent, lijkt de 0701 ook snel wijder itt tot een langer slanker persoon.
ja dan zit je weer met een import probleemquote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:57 schreef M1stral het volgende:
201 is wel met een tapered leg. Had je die beter kunnen nemen Brum.
haha broek is niet zwart witquote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:13 schreef T_Fuff het volgende:
Goede fit imo, met een hem ziet dat er al stukken beter uit, denk dat dat er ook mee te maken heeft. Apart broekje, wit - zwart is classy
Toen ik het typte dacht ik al van huh zwart wit, nee, is dat niet die met roze selvedge?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:35 schreef Brummi3_NL het volgende:
[..]
ja dan zit je weer met een import probleem
aangezien ze die niet overal in het assortiment hebben in EU
[..]
haha broek is niet zwart wit
ik heb em gewoon zwart wit gezet
dan zie je de fit beter imo
Groningen is nog the place to be for dry selvedge. Alleen ebb'18 heeft wat hangen denk ik. M@W is kuttt.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:40 schreef Gaijin het volgende:
Morgen ga ik naar Groningen, ff kijken naar wat dry denim! Heb al een keer wat Nudies gepast bij Men at Work. Die hebben ook Edwin en Levi's. Is er ook een winkel die A.P.C verkoopt? En hoe zat dat ook alweer met de maatvoering van APC?
M@w daar is huilen met de pet op. Stond daar een keertje Edwin broeken te kijken en zelf in de rekken m'n maat te zoeken ipv dat ik geholpen zou worden. Niemand die hallo zei bij binnenkomst en ze vonden het belangrijker met z'n 5en met elkaar te praten dan klanten te helpen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:51 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Groningen is nog the place to be for dry selvedge. Alleen ebb'18 heeft wat hangen denk ik. M@W is kuttt.
Heel herkenbaar.. Hangar in apeldoorn is ook best erg qua personeel..quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:01 schreef don-diablo het volgende:
[..]
M@w daar is huilen met de pet op. Stond daar een keertje Edwin broeken te kijken en zelf in de rekken m'n maat te zoeken ipv dat ik geholpen zou worden. Niemand die hallo zei bij binnenkomst en ze vonden het belangrijker met z'n 5en met elkaar te praten dan klanten te helpen.
Die ken ik zelf niet, maar die m@w zal ik zeker snel niet meer komen. Laatste keer was sowieso een jaar of 2 à 3 geleden sinds dat bezoek. Voor Edwin kijk ik wel lekker bij daily rush en dan evt online bestellen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:05 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Heel herkenbaar.. Hangar in apeldoorn is ook best erg qua personeel..
Dat is minder, ik heb alles gemeten zoals dat plaatje en dat doorgegeven aan hem.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:59 schreef T_Fuff het volgende:
Jammer dat carter leather shop gesloten is tot de 10e, wilde net gaan bestellen
Ali, klopt het dat je moet meten vanaf de gesp waar het leer begint tot je favo gaatje? Die maat moet je dan bestellen toch? Hoe bevalt de riem je trouwens (je hebt de standard utility toch?)
Die M@W zorgt wel wekelijks voor mijn gniffeltje moet ik heel eerlijk zeggen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:16 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Die ken ik zelf niet, maar die m@w zal ik zeker snel niet meer komen. Laatste keer was sowieso een jaar of 2 à 3 geleden sinds dat bezoek. Voor Edwin kijk ik wel lekker bij daily rush en dan evt online bestellen.
Leer rekt natuurlijk altijd iets hequote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:19 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Dat is minder, ik heb alles gemeten zoals dat plaatje en dat doorgegeven aan hem.
Heb idd de normale versie 12oz
5 gaatjes heb ik en hij zit nu op 1na laatste gaatje hij wordt denk ik ietjes langer dan ik had doorgegeven. Of de gaatjes zaten wat dichter op elkaar.
Misschien tip dat je die ook opmeet gaatje naar gaatje
Jap, ik heb ff gekeken naar de riem waarmee ik het mee had opgemeten.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
Zitten echt grappige mensen tussen. Werd een keer gevraagd of het meisje me kon helpen. Waarop ik zei: no offence maar ik weet zeker dat jij me niet kunt helpen. Even met elkaar gesproken en toen zei ze op een gegeven moment: jij weet meer dan wij bij elkaar van broeken af hier.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:20 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Die M@W zorgt wel wekelijks voor mijn gniffeltje moet ik heel eerlijk zeggen.
Al die mensen die een mooie dry kopen en geen flauw benul hebben van wat ze om hun benen hebben zitten... Heerlijk
Tenue de Nimes heeft anders de 0201 gewoon in het assortiment, net als de 0701 en een hele rits Europe Label modellen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:35 schreef Brummi3_NL het volgende:
[..]
ja dan zit je weer met een import probleem
aangezien ze die niet overal in het assortiment hebben in EU
[..]
haha broek is niet zwart wit
ik heb em gewoon zwart wit gezet
dan zie je de fit beter imo
Jij gaat voor de gold label de volgende keer?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:31 schreef M1stral het volgende:
[..]
Tenue de Nimes heeft anders de 0201 gewoon in het assortiment, net als de 0701 en een hele rits Europe Label modellen.
Volgens mij hebben ze alleen geen Copper Labels, maargoed, die hoef ik ook niet meer dus ik zal daar niet wakker van liggen, haha.
@ T_Fuff:
Ja, dat is met de pussy pink selvage
aha 0201quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:31 schreef M1stral het volgende:
[..]
Tenue de Nimes heeft anders de 0201 gewoon in het assortiment, net als de 0701 en een hele rits Europe Label modellen.
Volgens mij hebben ze alleen geen Copper Labels, maargoed, die hoef ik ook niet meer dus ik zal daar niet wakker van liggen, haha.
@ T_Fuff:
Ja, dat is met de pussy pink selvage
Haha, nou... De Gold Labels laten nog maar even op zich wachten... Lijkt me verstandig. Al zijn ze wel uberdope.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:35 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Jij gaat voor de gold label de volgende keer?
Mijn 0201 is minder harig geworden maar nog steeds erg stug elke ochtend dat ik em aandoe. Maar het denim, de accenten, de fit... Het klopt allemaal.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:52 schreef M1stral het volgende:
[..]
Haha, nou... De Gold Labels laten nog maar even op zich wachten... Lijkt me verstandig. Al zijn ze wel uberdope.
Heb je die versie wel eens zien hangen toen TdN net open was, volledig afgewerkt met zijde (EUR 3000!). Heeft een tijdje in de shop gehangen, wellicht nog steeds overigens.
Eerst mijn Japan Heritage maar in ontvangst nemen, ik heb zojuist bericht gekregen dat ie vandaag verzonden is.
Maar ik blijf erbij dat Momotaro def' King Of The Hill is. En dat er in de toekomst meerdere zullen volgen, is een feit.
Op zich kunnen de gasten bij de ebb18 je wel redelijk prima helpen. Dragen zelf ook dry's en 1 van de gasten (jaap) is bezig met een GTDRS die er erg Nice uitziet inmiddels.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:08 schreef Gaijin het volgende:
Mmm toen ik die Nudies ging passen wist die gast er wel veel vanaf! welke maat etc. Hij had zelf ook een vette, 12 maanden ongewassen. Maar voor de rest hebben jullie wel gelijk, die winkel soms..
Ik snap het wel. Ik heb m'n sugar cane bijna niet aangehad en m'n Nudie voornamelijk bij slecht weer.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:03 schreef M1stral het volgende:
@ Don:
Ja, detailing op de Momo's is echt out of this world. Mooie features zijn o.a. de raised beltloops en backpocket erheen.
Ik ben er zo aan gewend geraakt dat ik vind dat het gewoon een standaard eigenschap moet zijn. Jeans die het niet hebben vind ik, sinds dat ik Momo's heb, minder appealing. Erg hè?
Nice dat die is verzonden, ben benieuwd naar de picsquote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:52 schreef M1stral het volgende:
[..]
Haha, nou... De Gold Labels laten nog maar even op zich wachten... Lijkt me verstandig. Al zijn ze wel uberdope.
Heb je die versie wel eens zien hangen toen TdN net open was, volledig afgewerkt met zijde (EUR 3000!). Heeft een tijdje in de shop gehangen, wellicht nog steeds overigens.
Eerst mijn Japan Heritage maar in ontvangst nemen, ik heb zojuist bericht gekregen dat ie vandaag verzonden is.
Maar ik blijf erbij dat Momotaro def' King Of The Hill is. En dat er in de toekomst meerdere zullen volgen, is een feit.
Geeft maar aan dat denim leeft.quote:
Leg mij even het verband tussen jeans en Eddy Murphy want ik vat'm niet.quote:
En nu de komende tijd veel dragen die hap en niet wat anders.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:13 schreef Gaijin het volgende:
Ik heb mijn eerste dry gekocht! De Slim Jim organic dry dark.
Dat is je maar geraden ookquote:
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:59 schreef T_Fuff het volgende:
Nee, beste is om er ook mee te slapen, resultaat gegarandeerd!
En niet vergeten pics te maken voordat hij/zij/het gaat evolueren.Vandaag draag ik Bertje>?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ook van de sarcastische opmerkingen
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:58 schreef bokkepoot het volgende:
Ik ben toch bang dat dat gaatje van Fatima verder uitscheurt
Hahaquote:Op zondag 3 juli 2011 11:47 schreef don-diablo het volgende:
Totdat ze er flauw van zijn en de broek te vroeg gewassen wordt. Dat is altijd zo zonde.
Achja bij je eerste dry wil je toch altijd zo snel mogelijk resultaat zien. Daarom kun je beter een wat goedkopere kopen inderdaadquote:Op zondag 3 juli 2011 11:47 schreef don-diablo het volgende:
Totdat ze er flauw van zijn en de broek te vroeg gewassen wordt. Dat is altijd zo zonde.
Ik vind nog steeds dat m'n eerste dry er het beste uitziet en dat is de ES van Nudie.quote:Op zondag 3 juli 2011 11:55 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Achja bij je eerste dry wil je toch altijd zo snel mogelijk resultaat zien. Daarom kun je beter een wat goedkopere kopen inderdaad
Mijne ook helemaal kapot gedragen alhoewel mijn STF er nu ook wel leuk uitziet.quote:Op zondag 3 juli 2011 13:53 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik vind nog steeds dat m'n eerste dry er het beste uitziet en dat is de ES van Nudie.
quote:Op zondag 3 juli 2011 16:49 schreef Smijn. het volgende:
Zvoor meisjes met slagschipheupen en donderdijen?
Curve id van Levi's geprobeerd?quote:Op zondag 3 juli 2011 16:49 schreef Smijn. het volgende:
Zijn er ook mooie broeken voor meisjes met slagschipheupen en donderdijen? Ben namelijk stiekem altijd wel jaloers op DE zijn STF-broeken maar no way dat zo'n rechte broek mij mooi staat.
Lastig.. Misschien heeft Nudie wel wat voor je. Heb vaak genoeg vrouwen met grote heupen gezien in Nudie's. Dus je zou eens kunnen kijken.quote:
Mhmm, vond het wat vreemd met levi's. Meende in de reclamefoto's soms vrouwen voorbij te zien komen met mijn maat, maar in de winkel gaan ze nooit verder dan 34 en ik moet toch echt 36 hebbenquote:Op zondag 3 juli 2011 17:43 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Lastig.. Misschien heeft Nudie wel wat voor je. Heb vaak genoeg vrouwen met grote heupen gezien in Nudie's. Dus je zou eens kunnen kijken.
Ik meende trouwens gezien te hebben dat Levi's nog een wat grotere/bredere curve id heeft, maar dat weet ik niet zeker.
Online ook al gezocht? Een vriendin van me heeft eenzelfde probleem en maat en die heeft van replay 2 broeken gevonden die wel goed passen.quote:Op zondag 3 juli 2011 18:01 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Mhmm, vond het wat vreemd met levi's. Meende in de reclamefoto's soms vrouwen voorbij te zien komen met mijn maat, maar in de winkel gaan ze nooit verder dan 34 en ik moet toch echt 36 hebben
Mhmm, zie alles hier maar tot maat 33 gaan.. http://shop.replay.it/ind(...)ID/20892/alt_view/0/quote:Op zondag 3 juli 2011 18:09 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Online ook al gezocht? Een vriendin van me heeft eenzelfde probleem en maat en die heeft van replay 2 broeken gevonden die wel goed passen.
Zij had een bon gewonnen en ging naar de replay winkel in Amsterdam en daar was ze toch geslaagd.quote:Op zondag 3 juli 2011 18:16 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Mhmm, zie alles hier maar tot maat 33 gaan.. http://shop.replay.it/ind(...)ID/20892/alt_view/0/
Dat beweer ik ook niet.quote:Op zondag 3 juli 2011 18:26 schreef bokkepoot het volgende:
Replay heeft geen dry he..
Ik zou gewoon naar tapered mannenbroek gaan kijken..Zoals de big benqt van nudie of De weird guy van N&F
Hey, daar heb ik iets aan.quote:Op zondag 3 juli 2011 18:26 schreef bokkepoot het volgende:
Replay heeft geen dry he..
Ik zou gewoon naar tapered mannenbroek gaan kijken..Zoals de big benqt van nudie of De weird guy van N&F
Weird Guy is ook nicequote:Op zondag 3 juli 2011 18:42 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Hey, daar heb ik iets aan.die big benqt ziet er goed uit en het valt mij nog mee hoe duur hij is..
Die heeft de M@W toch bijna altijd wel hangen? Kan je een keer naar binnen lopen en passen.quote:Op zondag 3 juli 2011 18:42 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Hey, daar heb ik iets aan.die big benqt ziet er goed uit en het valt mij nog mee hoe duur hij is..
Ja? Dan ga ik dat eens doen. Bij M@W hebben ze meestal geen vrouwenbroeken in mijn maat, dus kom er bijna nooit.quote:Op zondag 3 juli 2011 18:46 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Die heeft de M@W toch bijna altijd wel hangen? Kan je een keer naar binnen lopen en passen.
Oh, okay, ben altijd wel wat huiverig voor muffintops enzo, dus vind dat wel een beetje eng..quote:Op zondag 3 juli 2011 18:54 schreef BigSmurf het volgende:
De webshop heeft sowieso de Big Bengt Dry Red Selvedge, en meen weleens gehoord te hebben dat de BB ook verkocht wordt in de normale shops.
Denk er wel aan dat als je 'm gaat passen, je er rekening mee moet houden dat ze nog wat uitlopen in de waist, dus een beetje strak zitten is niet erg.
Ik was juist van plan binnenkort een voor een zwarte denim te kijkenquote:Op zondag 3 juli 2011 18:28 schreef vault_tec het volgende:
Ik heb mijn zwarte denim weer gewassen. Note to self: zwarte denim fade kut of fade niet.![]()
Gewoon gaan en passen, in het pashokje is er niemand die jou kan zien.quote:Op zondag 3 juli 2011 18:57 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Oh, okay, ben altijd wel wat huiverig voor muffintops enzo, dus vind dat wel een beetje eng..
Pre-washes kun je beter strak kopen, die lopen alleen maar uit en krimpen vrijwel niet. Een dry daarintegen rekt en krimpt, dus kan me niet helemaal vinden in je advies.quote:Op zondag 3 juli 2011 19:15 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Gewoon gaan en passen, in het pashokje is er niemand die jou kan zien.
Met strak bedoel ik overigens niet zo strak dat je geen lucht meer krijgt, maar meer dat wanneer een 36 goed zit, en een 35 net ietsjes te strak, je beter een 35 kan nemen, aangezien die echt wel uitloopt naar een 36.
Dit is overigens alleen van toepassing op dry denim, dus de broeken die wij hier zo'n beetje allemaal dragen. Als je een gewone prewash koopt (weet niet of ze die hebben bij de M@W van de Big Bengt), dan kan je gewoon je eigen maat pakken.
Oké.. Wil wel graag dry inderdaad, vind het heel mooi bij DutchErrorist namelijk.quote:Op zondag 3 juli 2011 19:15 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Gewoon gaan en passen, in het pashokje is er niemand die jou kan zien.
Met strak bedoel ik overigens niet zo strak dat je geen lucht meer krijgt, maar meer dat wanneer een 36 goed zit, en een 35 net ietsjes te strak, je beter een 35 kan nemen, aangezien die echt wel uitloopt naar een 36.
Dit is overigens alleen van toepassing op dry denim, dus de broeken die wij hier zo'n beetje allemaal dragen. Als je een gewone prewash koopt (weet niet of ze die hebben bij de M@W van de Big Bengt), dan kan je gewoon je eigen maat pakken.
Niet? Vind dat als ik een gewoon recht lopende broek draag het er echt uitzien alsof ik een jaren zeventigbroek aanheb, omdat het strak aan de bovenkant en wijd aan de onderkant is.. Draag nu vooral skinny jeans maar dat is altijd stretch stof dus slijt zo snelquote:Op zondag 3 juli 2011 20:02 schreef M1stral het volgende:
Waarom neem je dan niet gewoon een STF? Als je zelf al aangeeft wat forsere bovenbenen te hebben dan siert een tapered fit je namelijk echt niet.
Een prewash was je juist vaak waardoor hij weinig rekt.(Hij rekt wel maar niet veel)quote:Op zondag 3 juli 2011 20:00 schreef M1stral het volgende:
[..]
Pre-washes kun je beter strak kopen, die lopen alleen maar uit en krimpen vrijwel niet. Een dry daarintegen rekt en krimpt, dus kan me niet helemaal vinden in je advies.
Feit is, alle broeken lopen uit. Vroeg of laat.quote:Op zondag 3 juli 2011 20:08 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Een prewash was je juist vaak waardoor hij weinig rekt.(Hij rekt wel maar niet veel)
Een dry was je juist zo min mogelijk waardoor hij veel meer rekt.
Nergens suggereer ik toch dat ze dik is?quote:Op zondag 3 juli 2011 21:02 schreef DutchErrorist het volgende:
* DutchErrorist leest deze discussie aandachtig mee, maar wil wel benadrukken dat zijn vriendin niet dik is, maar dat ze slechts iets bredere boven benen heeft.
Nee dat zeg ik ook nietquote:Op zondag 3 juli 2011 21:04 schreef M1stral het volgende:
[..]
Nergens suggereer ik toch dat ze dik is?
Brede boven benen zijn sexyquote:Op zondag 3 juli 2011 21:02 schreef DutchErrorist het volgende:
* DutchErrorist leest deze discussie aandachtig mee, maar wil wel benadrukken dat zijn vriendin niet dik is, maar dat ze slechts iets bredere boven benen heeft.
Mijn vriendin is sexy ik snap hetquote:
Smeer haar gewoon een STF aan. Of laat haar een Momotaro kopen, can't go wrong with that IMO. Zelfs al zou de fit zuigen, die broek maakt het dan weer goed.quote:Op zondag 3 juli 2011 21:22 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Mijn vriendin is sexy ik snap hetMaarrrr in een dry of raw jeans zou ze nog sexier zijn dus help mij jongens
quote:Op zondag 3 juli 2011 21:26 schreef M1stral het volgende:
[..]
Smeer haar gewoon een STF aan. Of laat haar een Momotaro kopen, can't go wrong with that IMO. Zelfs al zou de fit zuigen, die broek maakt het dan weer goed.
Hahahaha, dat is oneerlijk, DE heeft superdunne benen, dus hem staat alles goed.quote:Op zondag 3 juli 2011 21:26 schreef M1stral het volgende:
[..]
Smeer haar gewoon een STF aan. Of laat haar een Momotaro kopen, can't go wrong with that IMO. Zelfs al zou de fit zuigen, die broek maakt het dan weer goed.
Een Momo dus, die staat immers iedereen goedquote:Op zondag 3 juli 2011 21:31 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Hahahaha, dat is oneerlijk, DE heeft superdunne benen, dus hem staat alles goed.
Behalve skinny jeans.
Beetje duurquote:Op zondag 3 juli 2011 21:38 schreef M1stral het volgende:
[..]
Een Momo dus, die staat immers iedereen goed
Wil je als denimconnaisseur niet tegen de schenen schoppen, maar ik heb geen enkele prewash in de kast hangen die meer dan een halve maat uitgelopen is, van geen enkel merk. En sommigen heb ik tot op de draad toe afgedragen. Dus daar valt wat over te discussiëren.quote:Op zondag 3 juli 2011 20:16 schreef M1stral het volgende:
[..]
Feit is, alle broeken lopen uit. Vroeg of laat.
Anyway, even terugkomend op die tapered fit. Een stuk kleding word vaak gemaakt om bepaalde sterke punten ten opzichte van lichaamsbouw te benadrukken. Een tapered fit zou er dus voor zorgen dat de bovenbenen van mevrouw uiteindelijk nog groter lijken.
Lijkt me niet wenselijk.
Prewash, sanforized, pre-shrunk.quote:Op zondag 3 juli 2011 22:03 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Wil je als denimconnaisseur niet tegen de schenen schoppen, maar ik heb geen enkele prewash in de kast hangen die meer dan een halve maat uitgelopen is, van geen enkel merk. En sommigen heb ik tot op de draad toe afgedragen. Dus daar valt wat over te discussiëren.
Winkels hebben alleen anorexia maten.quote:Op zondag 3 juli 2011 22:03 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Wil je als denimconnaisseur niet tegen de schenen schoppen, maar ik heb geen enkele prewash in de kast hangen die meer dan een halve maat uitgelopen is, van geen enkel merk. En sommigen heb ik tot op de draad toe afgedragen. Dus daar valt wat over te discussiëren.
Anyway, ik zou zeggen, probeer gewoon eens wat broeken uit in een winkel. Verschillende fits van verschillende merken. Dan vindt je vanzelf iets wat bij je past. Ik ben van mening dat wanneer je bovenbenen wat breed zijn, een tapered fit juist prima is. Bovendien vind ik wijde pijpen bij een vrouw überlelijk, maar dat is mijn mening.
Ben ik het niet mee eens.quote:Op zondag 3 juli 2011 22:08 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Winkels hebben alleen anorexia maten.
Je weet er over het algemeen een stuk meer van dan ik.quote:Op zondag 3 juli 2011 22:07 schreef M1stral het volgende:
[..]
Trouwens, denimconnaisseur? I feel honored.
Voor mijn gevoel hebben ze vaak juist alleen maar dikke brede mensen maten. Een 30/34 of 31/34 is maar al te vaak niet op voorraad, terwijl van een 33W en 34W vaak meerdere op de stapel liggen.quote:Op zondag 3 juli 2011 22:08 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Winkels hebben alleen anorexia maten.
Dus ik ben dikquote:Op zondag 3 juli 2011 22:12 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Je weet er over het algemeen een stuk meer van dan ik.
[..]
Voor mijn gevoel hebben ze vaak juist alleen maar dikke mensen maten. Een 30/34 of 31/34 is maar al te vaak niet op voorraad, terwijl van een 33W en 34W vaak meerdere op de stapel liggen.
Riem? Je hebt er zo te horen toch zat liggenquote:Op zondag 3 juli 2011 22:10 schreef T_Fuff het volgende:
Mijn vriendin heeft nog een ALD in de kast liggen, geweldig om te zien, heerlijke fit. Echter vond ze zelf dat hij teveel is uitgerekt dus draagt ze hem niet meer
Nou, als je voldoende stof leest en al wat langduriger de denimgerelateerde forums bezoekt krijg je vanzelf een berg meer inzicht. Ik vind het zowiezo wel interesant me een beetje in te lezen over bepaalde merken (Momotaro bijvoorbeeld), maar ik zou mezelf geen denimconnaisseur willen noemen. Al zie ik het als een groot compliment.quote:Op zondag 3 juli 2011 22:12 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Je weet er over het algemeen een stuk meer van dan ik.
[..]
Voor mijn gevoel hebben ze vaak juist alleen maar dikke mensen maten. Een 30/34 of 31/34 is maar al te vaak niet op voorraad, terwijl van een 33W en 34W vaak meerdere op de stapel liggen.
Herkenbaar.quote:Op zondag 3 juli 2011 22:16 schreef bokkepoot het volgende:
Mijn vader heeft 38 en dat is dan zelfs nog vanity sized dus ongeveer 40 in het echt
Riem lost het probleem niet op, zij vind dat hij bij d'r billen niet mooi meer zit (ik vind van wel natuurlijk )quote:Op zondag 3 juli 2011 22:14 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Riem? Je hebt er zo te horen toch zat liggen
Ik wil ook nog altijd zo'n rokje van ALD voor mijn vriendin..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap wat je bedoelt hoorquote:Op zondag 3 juli 2011 22:14 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Toen ik het gepost had, wíst ik dat ik dit te horen ging krijgen.
Aangepast, zo beter?
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
Klopt. Weer iemand anders mag de TT verzinnen.quote:Op zondag 3 juli 2011 22:24 schreef bokkepoot het volgende:
Dit topic gaar echt knetterhard alweer 250 posts in 5 dagen
True, busted me on that...quote:
Zie 1 topic of 2 topics terugquote:Op zondag 3 juli 2011 22:52 schreef BigSmurf het volgende:
Can't agree more, fit is top, evenals de kleur.
En moet iedereen voor het nieuwe deel even z'n projecten neerknallen of niet?
neequote:Op maandag 4 juli 2011 20:47 schreef bokkepoot het volgende:
En brum is die backpocket van de ene zak eraf gescheurd..
Ik heb hier een denham grade virgin denim regular fit liggen, maatje w32l34. Exact 2 maal gedragen maar bleek toch wat te wijd voor mijn smaak, ik ben meer van de slim fit.quote:Op maandag 4 juli 2011 20:45 schreef leppeh het volgende:
Wat zijn jullie ervaringen met Denham jeans? Ik zag er laatst een paar broeken van en sommige spraken me best wel aan. Omdat ik vrij dikke dijen en kuiten heb maar wel van een beetje tapered broeken hou is het soms moeilijk om een goeie fit te vinden, maar de regular fits van Denham zaten zowaar goedMisschien ga ik er wel eentje halen als jullie er geen negatieve ervaringen mee hebben.
Dry Selvage Denim hot pants?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:58 schreef DutchErrorist het volgende:
Weten jullie al goede broeken voor mijn vriendin
Wat Cpt. zegt, vlekken maken de broek.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:23 schreef Gaijin het volgende:
Vandaag natuurlijk weer aan! Vanavond wel wokken en ik ben echt fucking onhandig. Volgens mij wordt het een kwestie van tijd totdat er een vlek inzit
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |