Daar draait het om hehehe:D
 Daar draait het om hehehe:D

Hmm door de fit van mijn APC vind ik dit toch best wel ruim. een 0701 zou slimmer zijn toch?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:39 schreef don-diablo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Betere kleuren
[ afbeelding ]
Ik vond de 003 erg wijd toen ik em aanhad en deze had echt een fijne fit en was precies wat ik zocht. Heel blij mee. Nu moet blijken hoe die zich verhoudt.
Wanneer komen de APC pics?

Ja. Maar dit zit wel erg fijn. Het is unsanforized dus zal nog wel krimpen na een soak of wash. Daarmee kan die waarschijnlijk slimmer worden. Ik vind em goed zo, dus wil er niets aan veranderen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:04 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Hmm door de fit van mijn APC vind ik dit toch best wel ruim. een 0701 zou slimmer zijn toch?
Jeans #23 Raw raw raw your boat

. Maar dat zal nog wel bijtrekken. Zal kijken of ik wat fitpics kan maken.
. Maar dat zal nog wel bijtrekken. Zal kijken of ik wat fitpics kan maken.

Rond de waist loopt die nog wel wat uit en zal die prima zijn zo te zien.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:13 schreef Neraice het volgende:
Ja verder heb ik niks te klagen. Zal ff kijken voor wat fitpics.
EDIT:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kleur klopt voor geen moer maar je krijgt een idee. Zie dat ie raar zit bij m'n kont maar dat ligt aan de foto.

Zo hoort hetquote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:11 schreef Neraice het volgende:
Ja ik ben benieuwd. Ga 'm non- stop dragen

Kun je genoeg op terug zeggen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:26 schreef Neraice het volgende:
Alleen nog even nadenken over een gepaste reactie op de gatver-was-jij-je-broek-nooit discussie.

Waarom wassen wanneer het niet vies is? Zo nu en dan luchten om evt geurtjes eruit te krijgen. Om maar iets te noemen. Plus het is nu 'bewezen' dat een jaar je broek wassen niet beduidend meer bacteriën oplevert.quote:

Wel meer, alleen niet slechter.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:45 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Waarom wassen wanneer het niet vies is? Zo nu en dan luchten om evt geurtjes eruit te krijgen. Om maar iets te noemen. Plus het is nu 'bewezen' dat een jaar je broek wassen niet beduidend meer bacteriën oplevert.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |