Een hipster i lolledquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:28 schreef bokkepoot het volgende:
Nee we rijden op onze fixie terwijl we onze APC hipster helemaal kapot raggen.
Vervolgens staat de fixie binnen een maand in de schuur omdat het niet meer hip is en wassen we onze APC
http://webcache.googleuse(...)source=www.google.nl
[ afbeelding ]
Dat wordt lastig, ik heb ze allemaal weg gegooid!quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:12 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Ja natuurlijk rekt ie.Als je er goeie druk op zet rekt ie in de waist bijna 2 inch...
(Bij mij past ie gewoon niet bij mijn bouw)
[..]
Ik ben wel enorm benieuwd naar jou gefade ALD's ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: what up met die hipster?dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:43 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Dat wordt lastig, ik heb ze allemaal weg gegooid!Volgens mij word het volgende week wat mooier weer...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: what up met die hipster?
En er zwerven redelijk wat mannelijk fitpics ervan op internetquote:Women's low rise jeans based on the cut of our classic unisex jeans, with 2 cm lower rise and one less button. Five pockets. Button fly.![]()
Als ook van de sarcastische opmerkingen
Uitgaande van het feit dat gemiddeld 1 op de 10 mannen homoseksueel is, lijkt me dat niet meer dan logisch.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:54 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Volgens mij word het volgende week wat mooier weer...
[..]
En er zwerven redelijk wat mannelijk fitpics ervan op internet![]()
Gesproken over homo'squote:Op donderdag 16 juni 2011 21:56 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Uitgaande van het feit dat gemiddeld 1 op de 10 mannen homoseksueel is, lijkt me dat niet meer dan logisch.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als ook van de sarcastische opmerkingen
quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:01 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Gesproken over homo's
Dit ziet er toch ook niet uit?
Er zijn grenzen, maar dit ziet er imo niet uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Love will tear us apart (Joy Division)
[..]
Gesproken over homo's
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
___!
[..]
Gesproken over homo's
WTF!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
En ik maar denken dat Somets strak zaten. Godverdomme net een panty.[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
Nu wil ik pics van je Somets.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:58 schreef M1stral het volgende:
[..]
WTF!![]()
En ik maar denken dat Somets strak zaten. Godverdomme net een panty.
[..]
Gesproken over homo's
In zoiets kan je jezelf toch niet eens normaal bewegen? En is gewoon heel lelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het was te proberen.quote:
Nee man, vind ik echt zonde. Regen vind ik niet heel erg, maar 'm smerig maken wel. Misschien iets voor volgend jaar, het hele jaar niet wassen, dan toernooiweekend en daarna wassen. Leuk project!quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:44 schreef T_Fuff het volgende:
Smurf, die ALD gewoon zo snel mogelijk vies maken en daarna door de regen fietsen, vinden die van mij ook heerlijkEdwin geeft er niet zoveel om
Fabrikanten moeten gewoon eens stoppen met zoveel mooie dingen op de markt brengenquote:Op donderdag 16 juni 2011 23:45 schreef T_Fuff het volgende:
M1stral, doe maar niet, je hebt al teveel om mee bezig te zijn nu, zeker als die japan heritage er nog bij komt. Gewoon chill
So truequote:Op donderdag 16 juni 2011 23:55 schreef M1stral het volgende:
[..]
Fabrikanten moeten gewoon eens stoppen met zoveel mooie dingen op de markt brengen
Ga ik zeker doen. Al doen m'n internet en tv het vandaag niet.. Hhmzquote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:59 schreef One_conundrum het volgende:
Je moet es wat daglicht fitpics maken Don. Nu is het nogal onduidelijk, en ik wil wel even goed die fit bestuderen
Jij internet op je TV?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:31 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ga ik zeker doen. Al doen m'n internet en tv het vandaag niet.. Hhmz
Zo bedoel ik het niet. Kabel ligt eruit. Straks even kijken wat er mis is.quote:
Ik vermoed dat het bij deze lastig gaat worden aangezien het suède is en het er echt niet uit ziet. Dat wordt dus alleen nog onder m'n Nudie dragen. Onder een chino met opgerolde pijpen wordt lastig aangezien het er dan niet uitziet.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:55 schreef T_Fuff het volgende:
Dan moet je de kabel er weer in doen!
Vandaag royston aangetrokken, damn wat heerlijk, hij is ietwat loose bij de waist maar de rest, damn wat een heerlijke broek en hij is flink gefade, foto's komen met mooi weer
@Don, ik heb op mijn red wings boat shoe (die zijn erg licht van kleur) ook veel denim bleed op flap en hak, dat slijt wel in, zie je amper wat van, lijken gewoon wat meer gedragen. No worries
Zo loop jij der ook wel bij? Mode popje hoorquote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:20 schreef don-diablo het volgende:
Onder een chino met opgerolde pijpen wordt lastig aangezien het er dan niet uitziet.
Alle mode popjes lopen nu in florance.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:34 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Zo loop jij der ook wel bij? Mode popje hoor
Wanneer het heel warm is, wil ik wel eens wat dunners aantrekken voor op werk. Kan er niet in een korte broek zitten immers.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:34 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Zo loop jij der ook wel bij? Mode popje hoor
Ben wel benieuwd wat het wordt. Denk niet dat ik het ga halen. Heb liever wat anders dan Allstars.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:45 schreef vault_tec het volgende:
http://www.lacebag.nl/forum/viewtopic.php?f=5&t=25112
"Tenue de Nimes gives us a glimpse of its upcoming footwear collaboration with Converse. Working with the always popular Chuck Taylor All-Star, the Amsterdam-based boutique utilized an indigo process to develop what will surely be a sneaker of interest for many. Stay tuned for further information and detailed imagery as it arrives."
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:59 schreef One_conundrum het volgende:
Je moet es wat daglicht fitpics maken Don. Nu is het nogal onduidelijk, en ik wil wel even goed die fit bestuderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |