Is helemaal niet nodig. Bespaart je geld omdat je eerst resultaat bij je Edwin wilt zien voordat je een nieuwe aankoop gaat doen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 11:31 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Zat er maar zo'n versnelling in m'n Edwin.
Welke voor hoeveel?quote:Op donderdag 30 juni 2011 13:37 schreef bokkepoot het volgende:
Daarom altijd je broeken blijven dragen, dan weet je zeker dat ze blijven passen..
Ik heb het aanbod staan voor een Nudie veggie alleen vraagt hij teveel naar mijn mening
Ik zeg nee.quote:Op donderdag 30 juni 2011 14:07 schreef bokkepoot het volgende:
Nudie Regular Ralf 30x34.. Maar hij heeft hem al 2 maanden gedragen, zit een bruin vlekje bij de backpockets en hij vraagt er 150 voor...
Is wel een veggie he... Maar voor dat geld kan idd beter dit halen..quote:
Het is een veggie en lijkt mij ook tof, de RR blijft een heerlijke fit immers, maar ik vind em teveel gedragen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 14:19 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Is wel een veggie he... Maar voor dat geld kan idd beter dit halen..
http://www.superfuture.com/supertalk/showthread.php?t=276741
(170 euro)
Hoe bedoel je dat? Ze zullen toch niet nog meer uitrekken na 3-4 maanden dragen?quote:Op donderdag 30 juni 2011 13:37 schreef bokkepoot het volgende:
Daarom altijd je broeken blijven dragen, dan weet je zeker dat ze blijven passen..
Nou dan houdt je je vanzelf wel een beetje in met trainenquote:Op donderdag 30 juni 2011 15:17 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat? Ze zullen toch niet nog meer uitrekken na 3-4 maanden dragen?
Nou dat gedragen is geen probleem, maar dat je voor 150 ook heeeeeel veel nieuwe mooi spul kan kopen..quote:Op donderdag 30 juni 2011 14:25 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Het is een veggie en lijkt mij ook tof, de RR blijft een heerlijke fit immers, maar ik vind em teveel gedragen.
Word student.quote:
Of je studeert af en neemt een baan en dan kom je vanzelf aan.quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:01 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Word student.
(Ik ben 1 kilo kwijtgeraakt terwijl ik vroeger 40 km op een dag fietste en nu met de bus en trein ga en behoorlijk meer bier drink)
Hoeft ook niet, maar ik kon op een gegeven moment veel broeken uit m'n kast niet meer aan en kon alleen loose fit kopen. Daar wordt je ook niet vrolijk van. Gewoon doseren is mijn mening.quote:
Er is meer dan alleen squatten e.d om kracht te vergroten in je benen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:16 schreef BigSmurf het volgende:
Ik ben al student haha, en als ik volgend jaar op het niveau wil gaan spelen wat de bedoeling is, dan moeten mn benen nog aardig sterker worden, dus is gewoon geen optie. Ben ook pas 3 weken bezig, kun je nagaan hoe snel het gaat!
Ach, ik hou het vanaf nu gewoon bij straight fits en hopen dat mn waist ooit nog groter wordt in verhouding tot mn benen.
Wanneer ga je dan percies?quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:28 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Er is meer dan alleen squatten e.d om kracht te vergroten in je benen.
Ik heb de NF x TdN gisteren maar niet besteld, maar ga dit naar hopelijk nog wel naar NYC. Een bezoekje aan big gaat dan zeker gebeuren.
Dan moet je naar japans denim gaan kijken.quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:16 schreef BigSmurf het volgende:
Ik ben al student haha, en als ik volgend jaar op het niveau wil gaan spelen wat de bedoeling is, dan moeten mn benen nog aardig sterker worden, dus is gewoon geen optie. Ben ook pas 3 weken bezig, kun je nagaan hoe snel het gaat!
Ach, ik hou het vanaf nu gewoon bij straight fits en hopen dat mn waist ooit nog groter wordt in verhouding tot mn benen.
Klopt, maar ik volg nu drie maanden lang echt een krachtschema, want dat is mijn grote manko nog, en daar zitten veel squats in, omdat je dan veel meer spieren in één keer pakt dan bij isolatie oefeningen. Vind ook helemaal niet dat ik zulke brede benen heb, maar goed, blijkbaar wel.quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:28 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Artist Denim is de eerstvolgende, en daar neem ik gewoon een straight fit van, dus dat komt wel goed. Kunnen we daarna altijd nog kijken.quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:31 schreef bokkepoot het volgende:
Dan moet je naar japans denim gaan kijken.
Die hebben meestal de wat meer loose cuts er tussen zitten, en dan krijg je ook nog mooie denim erbij![]()
Nice, maak foto's als je daar bentquote:Op donderdag 30 juni 2011 16:28 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik heb de NF x TdN gisteren maar niet besteld, maar ga dit naar hopelijk nog wel naar NYC. Een bezoekje aan big gaat dan zeker gebeuren.
Dan nagaan wat 2 jaar met je legs doetquote:Op donderdag 30 juni 2011 16:16 schreef BigSmurf het volgende:
qftquote:Op donderdag 30 juni 2011 11:57 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Is helemaal niet nodig. Bespaart je geld omdat je eerst resultaat bij je Edwin wilt zien voordat je een nieuwe aankoop gaat doen.(of zo
)
Je begeeft je op dun ijs met die opmerking hier.quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:31 schreef T_Fuff het volgende:
Dan nagaan wat 2 jaar met je legs doetDan maar geen skinny fits (sowieso niet mooi
)
Inderdaad.Ik vind skinny's bij dames toch wel een must...quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:33 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Je begeeft je op dun ijs met die opmerking hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |