Ik wou al zeggen sluit deze dan maarquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:02 schreef don-diablo het volgende:
Fuck.. Ik wou em net gaan openen met de projecten van de mensen verwerkt in de OP.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van mijn part wordt de TT: waar dry denim een must is bij de bbq. Maar ik heb ook geen inspiratie.
Love will tear us apart (Joy Division)
quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:06 schreef don-diablo het volgende:
Ik ga die NF x TdN maar niet bestellen al had ik het in m'n mandje staan en alles.. De momo die ik aan heb gaf de doorslag.Werd wel te gek dan heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van mijn part wordt de TT: waar dry denim een must is bij de bbq. Maar ik heb ook geen inspiratie.
Zo verslavend
Kan de OP niet worden aangepast dan met al onze denim?We fear that which we cannot see
+1quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:53 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Werd wel te gek dan he
Zo verslavend
Kan de OP niet worden aangepast dan met al onze denim?
Jij mag ook een nieuwe openen hoor. Dan maak ik er wel een reeks van.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:04 schreef don-diablo het volgende:
Hoeft niet opnieuw geopend te worden. Je kunt de OP nog wijzigen als het goed is.
Projecten komen er vast nog wel in, maar ik heb zelf geen denim shorts.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:29 schreef Cpt. het volgende:
OP is nice zo![]()
Ik zou t wel vet vinden als iedereens projecten er in komen en misschien voor de zomer iedereens shorts?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |