Nou, als je voldoende stof leest en al wat langduriger de denimgerelateerde forums bezoekt krijg je vanzelf een berg meer inzicht. Ik vind het zowiezo wel interesant me een beetje in te lezen over bepaalde merken (Momotaro bijvoorbeeld), maar ik zou mezelf geen denimconnaisseur willen noemen. Al zie ik het als een groot compliment.quote:Op zondag 3 juli 2011 22:12 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Je weet er over het algemeen een stuk meer van dan ik.
[..]
Voor mijn gevoel hebben ze vaak juist alleen maar dikke mensen maten. Een 30/34 of 31/34 is maar al te vaak niet op voorraad, terwijl van een 33W en 34W vaak meerdere op de stapel liggen.

Herkenbaar.quote:Op zondag 3 juli 2011 22:16 schreef bokkepoot het volgende:
Mijn vader heeft 38 en dat is dan zelfs nog vanity sized dus ongeveer 40 in het echt

Riem lost het probleem niet op, zij vind dat hij bij d'r billen niet mooi meer zit (ik vind van wel natuurlijk )quote:Op zondag 3 juli 2011 22:14 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Riem? Je hebt er zo te horen toch zat liggen
Ik wil ook nog altijd zo'n rokje van ALD voor mijn vriendin..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap wat je bedoelt hoorquote:Op zondag 3 juli 2011 22:14 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Toen ik het gepost had, wíst ik dat ik dit te horen ging krijgen.
Aangepast, zo beter? dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.

Klopt. Weer iemand anders mag de TT verzinnen.quote:Op zondag 3 juli 2011 22:24 schreef bokkepoot het volgende:
Dit topic gaar echt knetterhard alweer 250 posts in 5 dagen

True, busted me on that...quote:

Succes!
 Succes!

Zie 1 topic of 2 topics terugquote:Op zondag 3 juli 2011 22:52 schreef BigSmurf het volgende:
Can't agree more, fit is top, evenals de kleur.
En moet iedereen voor het nieuwe deel even z'n projecten neerknallen of niet?
 Ga jij deze sluiten dan
 Ga jij deze sluiten dan  

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |