De cm maten doorgegeven en dat plaatje erbijquote:
Okee, volgende week na m'n tentamens maar eens een bestelling doen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:59 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
De cm maten doorgegeven en dat plaatje erbijin paypal en voor zkrheid in de mail
Toen ging hij aan de slag
Winkel is best klein en de inrichting past bij het merk, maar het assortiment is goed en de chukka 's die ik tof vind (wanasha zo uit m'n hoofd) waren 220 geloof ik. Weet het niet meer precies. Al wil ik ze eig half hoog en ze hadden die alleen in hoog.quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:52 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Hoeveel waren die chukka's daar? Beetje mooie zaak?
Ik kwam er pas achter dat er een winkel was.
Anders was ik zkr geweest toen ik a'dam was
Hehehe leuk cadeautjequote:Op donderdag 30 juni 2011 19:59 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Okee, volgende week na m'n tentamens maar eens een bestelling doen.
Jij kijkt alleen maar naar occasions of wat?quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:37 schreef bokkepoot het volgende:
Ik zit erover te denken om deze Alden te gaan halen..
http://www.superfuture.com/supertalk/showthread.php?t=279958
Al vind ik 160 euro wel veel voor een beschadigde schoen....
Ja best wel jaquote:Op donderdag 30 juni 2011 20:41 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Jij kijkt alleen maar naar occasions of wat?
Ik werk overdag maar kijk wel op fok. Het is dat niemand reageert.quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:47 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Ja best wel ja![]()
Sorry ben vandaag voor de laatste toets aan het leren dus zit extreem aan de SOG..
En overdag is echt niemand online en iedereen leert of werkt dus ik verveel me de hele dag de pleuris
nou ja vanwege het feit dat je em s'ochtends ken brengen en voor sluiting weer op ken halen zou ik dat wel doenquote:Op donderdag 30 juni 2011 22:57 schreef Ali_Ilegali het volgende:
DenimPurnooo![]()
Ik dacht het idd![]()
Ben benieuwd hoe het gaat worden.
Ga je dit weekend er langs? Nog fitpics van hoe die nu isen after pics
Vett trouwen in je Denimquote:Op donderdag 30 juni 2011 23:00 schreef Brummi3_NL het volgende:
[..]
nou ja vanwege het feit dat je em s'ochtends ken brengen en voor sluiting weer op ken halen zou ik dat wel doen
maar ik heb daar geen tijd voor aankomende weken
en hij moet op maat zijn voordat ik ga trouwen aangezien ik in deze broek trouw![]()
dus dan maar via de post heen en weer
ik zal proberen morgen voordat ik em wegbreng nog een paar fitpics te maken en dan als die terug is uiteraard weer
ja het was de bedoeling om zowiezo simpel te trouwenquote:Op donderdag 30 juni 2011 23:06 schreef BigSmurf het volgende:
Damn, gaat er 21 cm van de inseam af? Dat is wel bizar veel. Taper zal vast nice zijn, ben heel benieuwd naar de fitpics.
Leuk trouwens dat jullie gewoon trouwen in "simpele" kleding!
ze zijn al 3 keer in 80 graden gesoaktquote:Op donderdag 30 juni 2011 23:11 schreef BigSmurf het volgende:
Haha, goed geregeld.![]()
Ben heel benieuwd naar het resultaat van je momo's. Je doet ze dan net lang genoeg om nog een keer te kunnen wassen? Of krimpen momo's niet zoveel meer?
Ah, dan moet het wel goedkomen inderdaad.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:12 schreef Brummi3_NL het volgende:
[..]
ze zijn al 3 keer in 80 graden gesoakt
dus shrinkage zal er niet meer inzitten denk ik
ja bovenop het feit dat deze broek me al 350 euro gaat kostenquote:Op donderdag 30 juni 2011 23:13 schreef bokkepoot het volgende:
Wel een even een fittrouwfoto maken hè
Nee tof dat je in die broek gaat trouwen..Zo krijgt die broek alleen maar meer emotionele waarde.
haha nou hier in delft nietquote:Op donderdag 30 juni 2011 23:19 schreef bokkepoot het volgende:
Zoveel kost trouwen in het weekend ook ongeveer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
Geef het nog een paar dagen, veel zitten,fietsen,kniebuigenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:27 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Derde (korte) dag in mijn Nudietjes, wil niet echt opschieten met die rek.
Ik denk dat mijn paypal rekening maar eens ga blokkerenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:52 schreef T_Fuff het volgende:
Bok, zou je niet nu alles wat je hebt gewoon zoveel mogelijk proberen te dragen voordat je aan een nieuw project begint
Kun je een chocoladereep krijgen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:07 schreef T_Fuff het volgende:
Sneakerz draag ik niet, boots zijn te duur, dure cadeaus zijn overrated
Ik begrijp het heel goed, er is idd veel moois en ik had ook moeite om de NF x tdn niet te halen. Ik heb voorlopig m'n momo die ik lekker raw ga houden en die is gewoon bruut.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:09 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn paypal rekening maar eens ga blokkeren
Maar er komt ook zoveel mooi spul langs, en mijn broertje mijn dry's dragen gaan we ook niet meer aan beginnen(Die ragt er alleen gaten in en wast ze binnen 2 maanden)
ben blij dat iemand anders het goed vind zittenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:04 schreef don-diablo het volgende:
Ik krijg niks van comic sans mee. Fok op m'n mobiel heheh.
Fit is goed brum
najahquote:
Het grootste verschil zit in de Dijen jaa.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:18 schreef bokkepoot het volgende:
Zit bij maat 31 tussen de 701 en 201 0,25 inch verschil in de hem..
ja heb wel forse boven benen (schade van jaren kickboksenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:23 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Het grootste verschil zit in de Dijen jaa.
Maar als je dus wat kleiner en dikker bent, lijkt de 0701 ook snel wijder itt tot een langer slanker persoon.
ja dan zit je weer met een import probleemquote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:57 schreef M1stral het volgende:
201 is wel met een tapered leg. Had je die beter kunnen nemen Brum.
haha broek is niet zwart witquote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:13 schreef T_Fuff het volgende:
Goede fit imo, met een hem ziet dat er al stukken beter uit, denk dat dat er ook mee te maken heeft. Apart broekje, wit - zwart is classy
Toen ik het typte dacht ik al van huh zwart wit, nee, is dat niet die met roze selvedge?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:35 schreef Brummi3_NL het volgende:
[..]
ja dan zit je weer met een import probleem
aangezien ze die niet overal in het assortiment hebben in EU
[..]
haha broek is niet zwart wit
ik heb em gewoon zwart wit gezet
dan zie je de fit beter imo
Groningen is nog the place to be for dry selvedge. Alleen ebb'18 heeft wat hangen denk ik. M@W is kuttt.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:40 schreef Gaijin het volgende:
Morgen ga ik naar Groningen, ff kijken naar wat dry denim! Heb al een keer wat Nudies gepast bij Men at Work. Die hebben ook Edwin en Levi's. Is er ook een winkel die A.P.C verkoopt? En hoe zat dat ook alweer met de maatvoering van APC?
M@w daar is huilen met de pet op. Stond daar een keertje Edwin broeken te kijken en zelf in de rekken m'n maat te zoeken ipv dat ik geholpen zou worden. Niemand die hallo zei bij binnenkomst en ze vonden het belangrijker met z'n 5en met elkaar te praten dan klanten te helpen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:51 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Groningen is nog the place to be for dry selvedge. Alleen ebb'18 heeft wat hangen denk ik. M@W is kuttt.
Heel herkenbaar.. Hangar in apeldoorn is ook best erg qua personeel..quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:01 schreef don-diablo het volgende:
[..]
M@w daar is huilen met de pet op. Stond daar een keertje Edwin broeken te kijken en zelf in de rekken m'n maat te zoeken ipv dat ik geholpen zou worden. Niemand die hallo zei bij binnenkomst en ze vonden het belangrijker met z'n 5en met elkaar te praten dan klanten te helpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |