Hij geeft iig geen onomstotelijke verklaring. Ik zie deze man ook eerder als iemand die vanuit zijn expertise vraagtekens zet bij het officiele verhaal.quote:Op woensdag 22 juni 2011 09:42 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Komt door zijn snor. Ik vind het geen nuanceren wat hij doet. Hij beweert vanalles, maar durft het nergens hard te onderbouwen.
Het is een beetje slappe hap, waardoor het filmpje zeker geen plausibele onderbouwing is voor controlled demo. Zeker niet voor mensen die regelmatig naar discovery channel kijken en daar zien hoe controlled demo in zijn werk gaat.... :p
De VS werkt wel al langere tijd aan een microwave wapen, maar die is nog niet klaar. Sterker nog, dat wapen en de railgun zijn gekort in hun onderzoeksgelden, want te duur en praktisch gezien nog niet inzetbaar vanwege de benodigde energie.quote:Op woensdag 22 juni 2011 11:15 schreef Schenkstroop het volgende:
Er is toch een nieuwe theorie mbt controlled demo.. Het zou wellicht niet om klassieke controlled demolition gaan. Maar iets met straling. En nee ook geen nukes.. Maar in feite toch soort controlled demolition.
naieve man, ze zouden beter kunnen onderzoeken hoe 2 wtc gebouwen tot nanastof konden vergaan!quote:
quote:On January 24, 2003, Rudi Dekkers, whose Huffman Aviation was attended by Marwan Alshehhi and Mohamed Atta, crashes his helicopter. He is flying to work early in the morning for a meeting with a competitor, to sell his flight school to them. Ten minutes after takeoff, his engine cuts out and he crashes into a river. He is rescued from the ice-cold water by a friend and fellow helicopter pilot who pulls him to shore. He arrives in Venice later in the day, and is able to proceed with the sale of Huffman Aviation. Two days earlier, the Associated Press had announced that Dekkers was to be arrested on felony fraud charges (see August 23, 2001-April 2004)
Ik kan niks uit die foto halen, maar dat ligt vast aan mij.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:09 schreef Kickstart het volgende:
Vergeet een antwoord /reactie maar Hearts,
paar personen hier denken dat ze de enige zijn die wat kunnen posten waar een antwoord op volgt
Nou hier ook nog maar wat van mij dan![]()
zit net loose change Final cut te kijken en daar komt dit stukje in een flits voorbij @ 4:34
Huffman vliegschool van de Nederlandse oplichter Rudi (Ruud) Dekkers
kijk eens wat een leuke sticker qua vorm er op de deur zit, toeval? maybe!
[ link | afbeelding ]
[..]
Ik wacht potverdrie al bijna 2 dagenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:09 schreef Kickstart het volgende:
Vergeet een antwoord /reactie maar Hearts,
ik dacht er een NWO herkenningspunt in te zien?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:56 schreef WSquater het volgende:
[..]
Ik kan niks uit die foto halen, maar dat ligt vast aan mij.
yeah niet te begrijpenquote:
Een kantoorbrand kan een stuk warmer worden dan je wellicht intuitief zou zeggenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:50 schreef heartz het volgende:
Deze had ik beter hier kunnen plaatsen.
Ik vind dit filmpje wel heel overtuigend.
Er is een strenge wetenschappelijke methode gebruikt om te bepalen hoe het komt dat de materialen in bepaalde fasen zijn gekomen en om 'stoffen' te identificeren.
Ik vind de hoge temperaturen interessant, die volgens hem (als ik het goed begrijp) zelfs bij een hevige kantoorbrand niet behaald zou worden.
En ook de rood/ grijze deeltjes die hij vond, die volgens het onderzoek een soort thermiet of een gelijksoortige van thermiet zouden zijn.
Ik vind zijn bevindingen veelbetekend....
Misschien wat voor wetenschap&technologie?
Zoals?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:14 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Een kantoorbrand kan een stuk warmer worden dan je wellicht intuitief zou zeggen
En over de rode deeltjes, ik neem aan dat je op dat 'nano thermiet' doelt? Er zitten een paar ernstige (naar mijn mening terminale) methodologische fouten in dat onderzoek. Genoeg om het niet serieus te kunnen nemen.
Ze maakten bijvoorbeeld een claim dat er geen verf bestaat met eigenschappen als de stof die ze onderzochten. Dat is simpelweg niet waar. Een tijdje terug is dat uitgebreid besproken. Misschien dat ik dat later nog terug kan vinden.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:45 schreef heartz het volgende:
[..]
Zoals?
Ja daar kwam het in de lezing van Gage wel op neer, dat het nano thermiet zou zijn.
Heeft toch niets met intiutief te maken?
Ligt aan het metaal natuurlijkquote:Metaal zou niet zomaar smelten bij kantoorbrand?
Kan best zijn, maar dat zegt zo wenig. Of de dragende structuur op wordt geblazen, of faalt door verzwakking door vuur maakt niet zo veel uit voor de verder progressie van het instorten.quote:En hoe die gebouwen naar beneden vielen lijkt idd sterk op een demolition. Heb je andere gebouwen in een controlled demolition gezien?
Waarom zou je dat verwachten dan?quote:En hoe kan het als het geen controlled demolition was, dat er geen opgestapelde vloeren gevonden zijn. Weet je wel hoe fokking veel metaal die gebouwen hadden.
Oh ja joh?quote:Er werd tonnen vloeibaar metaal (en overigens ook ijzer) gevonden.
IIRC was dat een graad of 1200 C.quote:Hoeveel graden haalt een kantoorbrand volgens jouw?
Wat voorn fase zou dat dan zijn?quote:Het metaal was volgens hem in een fase die veroorzaakt zou moeten worden door een temp van meer dan 1500 graden.
Of begrijp ik het verkeerd?
Niets van gezien.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:59 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ze maakten bijvoorbeeld een claim dat er geen verf bestaat met eigenschappen als de stof die ze onderzochten. Dat is simpelweg niet waar. Een tijdje terug is dat uitgebreid besproken. Misschien dat ik dat later nog terug kan vinden.
[..]
Natuurlijk wel!quote:[..]
Kan best zijn, maar dat zegt zo wenig. Of de dragende structuur op wordt geblazen, of faalt door verzwakking door vuur maakt niet zo veel uit voor de verder progressie van het instorten.
[..]
Ik zou verwachten dat er nog wat van die reusachtige constructie over zou zijn, als er alleen branden waren geweest, in de vorm van eventueel opeengestapelde vloeren.quote:Waarom zou je dat verwachten dan?
Die natuurkundige zegt het in het filmpje, naast Gage en zijn team.quote:[..]
Oh ja joh?Ook ijzer? Heb je daar een goede bron/bewijs voor dan? Er zit best een flink verschil tussen de claim dat er vloeibaar metaal is gevonden, en dat er vloeibaar staal is gevonden. Vloeibaar metaal is vrij makkelijk te herkennen, maar welk metaal het is gaat al meer werk kosten.
[..]
Heb jij ook bronnen?quote:IIRC was dat een graad of 1200 C.
[..]
Het was in een bepaalde staat voordat het verbrand werd. Niet deze.quote:Wat voorn fase zou dat dan zijn?
Zoiets was het idd. Het probleem is dat hij verf uitsluit voor de controle proef die hij helemaal niet uit had mogen sluiten.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:17 schreef heartz het volgende:
[..]
Niets van gezien.
Hij vergelijkt de 2 om te kijken wat de reactie is.
Het verf verandert in as en de rood/grijze deeltjes niet. Ze produceren een vorm van meer energie, als ik het goed begrijp?
Dat dikgedrukte is ipc wat er gebeurde. Als je de instorting in detail bekijkt, zie je dat het eerst aan 1 kant faalt, de top knikt, en door de stress op het scharnierpunt die ook faalt. Daarna stort het vrijwel recht naar beneden, precies wat je verwacht van een instorting door zwaartekracht.quote:Natuurlijk wel!
Een gebouw kan op verschillende manieren instorten! Het kan omvallen (dus als een boom), het kan gedeeltelijk instorten, het kan gedeeltelijk instorten en gedeeltijk omvallen (!) en het kan dus omvallen als in een controlled demolition, vrij recht naar beneden (wat ze toch vrije val noemen?)
Volgens experts ging het 30m per 7 seconde in vrije val, als ik het goed begrijp?
Niet echt dus. Een dergelijke instorting gaat zo chaotisch, en over zo'n grote afstand, dat er niet zo veel meer overblijft. Bovendien ging het dus niet geheel recht omlaag. Neemt niet weg dat ze hier en daar wel een dergelijke sandwich hebben gevondenquote:Ik zou verwachten dat er nog wat van die reusachtige constructie over zou zijn, als er alleen branden waren geweest, in de vorm van eventueel opeengestapelde vloeren.
Aangezien de torens recht naar beneden gingen, zou je toch dat pannekoek effect krijgen?
Of ligt het aan mij? Je zou in ieder geval een paar verdiepingen op elkaar moeten zien liggen zoals die toren verdieping voor verdieping ging.
Ja ok, maar waar baseerd die natuurkundige zijn uitspraak op.quote:Die natuurkundige zegt het in het filmpje, naast Gage en zijn team.
Tuurlijk:quote:Heb jij ook bronnen?
Dat klinkt een beeetje warrigquote:Het was in een bepaalde staat voordat het verbrand werd. Niet deze.
Het was in een andere staat nadat het verbrand was. Maar deze fase!
Kijk, als je niet begrijpt wat ik hier bedoel, kunnen we beter stoppen met de discussie.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:56 schreef ATuin-hek het volgende:
Dat klinkt een beeetje warrigKan je duidelijker zijn?
Trouwens ik heb je link wel gelezen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:56 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Tuurlijk:
http://www.doctorfire.com/flametmp.html
Oa van brandweermannen en andere werkers die de boel moesten opruimen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:56 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ja ok, maar waar baseerd die natuurkundige zijn uitspraak op.
Wat bedoel je?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:56 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Zoiets was het idd. Het probleem is dat hij verf uitsluit voor de controle proef die hij helemaal niet uit had mogen sluiten.
[..]
Begrijp je wel dat de hele contructie van het gebouw vernietigd moet worden om zo'n een gebouw zo in te laten storten? Juist door zwaartekracht. Als het 1 scharnierpunt raakt kan toch nooit zo instorten. Volgens mij begrijp de constructie van het gebouw niet.quote:Dat dikgedrukte is ipc wat er gebeurde. Als je de instorting in detail bekijkt, zie je dat het eerst aan 1 kant faalt, de top knikt, en door de stress op het scharnierpunt die ook faalt. Daarna stort het vrijwel recht naar beneden, precies wat je verwacht van een instorting door zwaartekracht.
[..]
Bron?quote:Niet echt dus. Een dergelijke instorting gaat zo chaotisch, en over zo'n grote afstand, dat er niet zo veel meer overblijft. Bovendien ging het dus niet geheel recht omlaag. Neemt niet weg dat ze hier en daar wel een dergelijke sandwich hebben gevonden
[..]
Ja, het gaat van fase x naar fase y... maar welke twee fasen heb je het dan over? Daar gaat het me vooral om.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:11 schreef heartz het volgende:
[..]
Kijk, als je niet begrijpt wat ik hier bedoel, kunnen we beter stoppen met de discussie.![]()
Zo onduidelijk ben ik toch niet of ligt het aan mij?
So what?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:20 schreef heartz het volgende:
[..]
Trouwens ik heb je link wel gelezen.
Als ik het goed begrijp, staat hier, dat de hoogste temp die een kantoorbrand kan bereiken ong 1260 is?
Dat is toch nog steeds onder 1500 graden?
En hoe hebben die bepaald dat het om gesmolten staal ging?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:30 schreef heartz het volgende:
Deze dan toch ook nog ff
[..]
Oa van brandweermannen en andere werkers die de boel moesten opruimen.
Van fase x naar fase y, nie overdrijve hequote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:34 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ja, het gaat van fase x naar fase y... maar welke twee fasen heb je het dan over? Daar gaat het me vooral om.
Ik bedoel de verf waar ik eerder over schreef. Ze claimden zoiets als 'er bestaat geen verf van type X' terwijl die verf wel bestaat, en zelfs verwacht kan worden binnen een gebouw als het wtc.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:38 schreef heartz het volgende:
Ik lijk wel gek, maar ik heb de rest toch nog beantwoord.
[..]
Wat bedoel je?
De hele constructie? Tuurlijk niet. Om maar even het CD voorbeeld te gebruiken, dat doen ze daar ook niet. Als de bovenliggende constructie eenmaal in beweging is oefent deze zoveel kracht uit op de onderliggende structuur dat deze het niet kan houden.quote:Begrijp je wel dat de hele contructie van het gebouw vernietigd moet worden om zo'n een gebouw zo in te laten storten? Juist door zwaartekracht. Als het 1 scharnierpunt raakt kan toch nooit zo instorten. Volgens mij begrijp de constructie van het gebouw niet.
Of ben ik nou gek?
Een google op "WTC meteorite" zou wel moeten werkenquote:Bron?
Ja dat vraag ik tochquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:44 schreef heartz het volgende:
[..]
Van fase x naar fase y, nie overdrijve he
De staat van de metaal na de brand is de fase.
Hij heeft onderzocht welke temperatuur er bereikt moet worden om deze fase van metaal te kunnen behalen.
Als ik het goed begrijp gebruikt hij die bewoording ook.
Ten 1e was het in een grote hoeveelheid, dus viel het voor de werkers op dat het iets van een grote hoeveelheid gesmolten metaal, ijzer oid was.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:42 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
En hoe hebben die bepaald dat het om gesmolten staal ging?
Ja precies, metaalquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:55 schreef heartz het volgende:
[..]
Ten 1e was het in een grote hoeveelheid, dus viel het voor de werkers op dat het iets van een grote hoeveelheid gesmolten metaal, ijzer oid was.
Kijk, dan wordt het al interessanter. Heb je daar een bron van? Bijv van de analyse, en waar ze die monsters vandaan hebben?quote:Die natuurkundige zegt dat ze van betrokkenen samples hebben en verklaringen.
Gage vertelde dat ook, maar liet ook getuigenverklaringen zien.
Die natuurkundige geeft aan dat er overigens ook zwavel gevonden in het onderzoek.
Ja dat zegt hij ook.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:57 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ja precies, metaalDat is niet echt definitief he.
[..]
Kijk, dan wordt het al interessanter. Heb je daar een bron van? Bijv van de analyse, en waar ze die monsters vandaan hebben?
Zwavel vinden is overigens ook niet heel vreemd. Gips bevat bijv zwavel.
Nee, want brak internet en publieke ruimte, weet je nogquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:06 schreef heartz het volgende:
Heb je het filmpje van die natuurkundige wel bekeken?
Ik vertel jouw nu wat hij ook in het filmpje zegt...
Ahaquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:08 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Nee, want brak internet en publieke ruimte, weet je nog
Ik denk dat dat via meerdere routes kan. Verkruimeld gips door de inslag/instorting bijv. Ligt er ook aan waar ze het gevonden hebben.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:05 schreef heartz het volgende:
[..]
Ja dat zegt hij ook.
Maar hoe komt zwavel los uit gips en gaat het in andere materialen zitten?
Nou bekijk anders eerst ff goed het onderzoek.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:17 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ik denk dat dat via meerdere routes kan. Verkruimeld gips door de inslag/instorting bijv. Ligt er ook aan waar ze het gevonden hebben.
Hebben ze geen text versie ofzo? Een fatsoenlijke paper ofzo?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:18 schreef heartz het volgende:
[..]
Nou bekijk anders eerst ff goed het onderzoek.
De staat van het metaal na de brand is de fase waarover die natuurkundige het heeft en waarover ik het had.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:54 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ja dat vraag ik tochWat voor fase is dat dan?
Ik geef je toch net die link.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:21 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Hebben ze geen text versie ofzo? Een fatsoenlijke paper ofzo?
Oh ok. Ik kwam niet heel veel verder dan een lange lijst YT filmpjes. De site wou daarna niet meer veder laden. Heb je een directe link voor me?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:23 schreef heartz het volgende:
[..]
Ik geef je toch net die link.
Onder documents staat dus hun onderzoekdata in een paper!
Nou ja zeg, het is toch een kleine moeite.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:31 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Oh ok. Ik kwam niet heel veel verder dan een lange lijst YT filmpjes. De site wou daarna niet meer veder laden. Heb je een directe link voor me?
Dat ben ik ook... anders zou ik er toch niet naar vragen. Anyway, nu is het telaat, want ik moet weer naar de volgende meeting. Poster receptie voor alle presentatorsquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:38 schreef heartz het volgende:
[..]
Nou ja zeg, het is toch een kleine moeite.
Bovendien hebben ze meer documents.
Als je echt geinteresseerd ben zou ik er rustig de tijd voor nemen.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:45 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dat ben ik ook... anders zou ik er toch niet naar vragen. Anyway, nu is het telaat, want ik moet weer naar de volgende meeting. Poster receptie voor alle presentators
Dat is ie niet. Hij is hier voornamelijk om discussies te frustreren.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:38 schreef heartz het volgende:
[..]
Nou ja zeg, het is toch een kleine moeite.
Bovendien hebben ze meer documents.
Als je echt geinteresseerd ben zou ik er rustig de tijd voor nemen.
Ey, doe eens niet zo liegen?quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:05 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat is ie niet. Hij is hier voornamelijk om discussies te frustreren.
dat is NIET waar.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:59 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ze maakten bijvoorbeeld een claim dat er geen verf bestaat met eigenschappen als de stof die ze onderzochten. Dat is simpelweg niet waar. Een tijdje terug is dat uitgebreid besproken. Misschien dat ik dat later nog terug kan vinden.
[..]
Ligt aan het metaal natuurlijkWat belangrijker is, is dat bijv staal idd niet zomaar smelt bij een normale kantoorbrand. Wat echter wel gebeurd is dat het een aanzienlijk deel van zijn sterkte kwijt raakt. Dat begint al bij relatief lage temperaturen.
Nee nee nee dat verwacht je absoluut niet. Je verwacht zoals het ging bij TU delft gebouw.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:56 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dat dikgedrukte is ipc wat er gebeurde. Als je de instorting in detail bekijkt, zie je dat het eerst aan 1 kant faalt, de top knikt, en door de stress op het scharnierpunt die ook faalt. Daarna stort het vrijwel recht naar beneden, precies wat je verwacht van een instorting door zwaartekracht.
[..]
Chaotisch was het op zijn allerminst.quote:Niet echt dus. Een dergelijke instorting gaat zo chaotisch, en over zo'n grote afstand, dat er niet zo veel meer overblijft. Bovendien ging het dus niet geheel recht omlaag. Neemt niet weg dat ze hier en daar wel een dergelijke sandwich hebben gevonden
Nee mister, hij heeft gelijk. Je loopt al ettelijk jaren de boel te frustreren. Met nonsense claims en niets zeggende oneliners. Totale afwezigheid van knowhow. Weigering van bekijken van zaken. En in het geval van 911 vast blijven houden aan de smerige leugenaars van NIST. Kortom een nogal kinderlijk kijk op hoe de wereld werkt. En dan voornamelijk hoe het zou moeten werken wat op papier staat. Maar zo werkt het niet.quote:
Wat is niet waar? Dat staal z'n sterkte verliest?quote:
Want? Waarom zou je in hemelsnaam appels en peren gaan vergelijken? Totaal andere gebouwen enzo...quote:Nee nee nee dat verwacht je absoluut niet. Je verwacht zoals het ging bij TU delft gebouw.
Pardon? Ik heb het over een chaotisch proces he. Wil je echt beweren dat het dat niet was?quote:Chaotisch was het op zijn allerminst.
Ik uit inderdaad graag kritiek op dit soort dingen. Als je daar niet tegen kan, pette pech. Start dan maar een blog ofzo. En ik heb best wel kennis over dit soort dingen. Meer dan jij op veel gebieden.quote:Op woensdag 29 juni 2011 09:00 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Nee mister, hij heeft gelijk. Je loopt al ettelijk jaren de boel te frustreren. Met nonsense claims en niets zeggende oneliners. Totale afwezigheid van knowhow. Weigering van bekijken van zaken. En in het geval van 911 vast blijven houden aan de smerige leugenaars van NIST. Kortom een nogal kinderlijk kijk op hoe de wereld werkt. En dan voornamelijk hoe het zou moeten werken wat op papier staat. Maar zo werkt het niet.
Dat zou je op het 1e gezicht niet zeggenquote:Op woensdag 29 juni 2011 14:08 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
En ik heb best wel kennis over dit soort dingen. Meer dan jij op veel gebieden.
WTC 7 ging toch wel erg makkelijk tegen de grond.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:08 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ik uit inderdaad graag kritiek op dit soort dingen. Als je daar niet tegen kan, pette pech. Start dan maar een blog ofzo. En ik heb best wel kennis over dit soort dingen. Meer dan jij op veel gebieden.
ik lig weer in een deukquote:Op woensdag 29 juni 2011 14:08 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ik uit inderdaad graag kritiek op dit soort dingen. Als je daar niet tegen kan, pette pech. Start dan maar een blog ofzo. En ik heb best wel kennis over dit soort dingen. Meer dan jij op veel gebieden.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:08 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
goeie find,die trailer, nukes zaten er ook inquote:Op woensdag 29 juni 2011 19:59 schreef J0kkebr0k het volgende:
Hoe belachelijk is de footage eigenlijk die we voorgeschoteld hebben gekregen? Ook ik heb altijd gedacht dat er vliegtuigen in de torens zijn gevlogen, maar vergelijk het met een game van jaren geleden. Je stond toen versteld van realistische graphics, maar vandaag de dag ziet het er niet meer uit.
Ja, het "gat" is interessant h?
[ afbeelding ]
En nee... het is niet te wijten aan de lage resolutie of aan compressie artifacts, want dezelfde camera is later prima in staat om een gapend gat weer te geven zoals je kunt zien in de gif hieronder.
En let ook voor de grap eens op het uiteinde van de rechter vleugel...(pauze in de gif). Er is niet alleen GEEN gat te zien, maar het magische uiteinde van de vleugel heeft ook blijkbaar geen opdonder gehad, want het is nog precies daar waar het zat... geen enkel spoor van Newtons third law of motion.
[ afbeelding ]
Vergeet die vliegtuigen. Het is een smerige leugen.
Edit: je kunt zeggen wat je wilt van die trailer... maar hij zit briljant in elkaar!![]()
Na bovenstaande discussie te hebben doorgelezen pak ik hem er dan ook maar even bij.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:08 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ik vind het nogal grof om de mensen die bij NIST werken 'smerige leugenaars' te noemen, zonder dat er nog hard bewijs is dat 9/11 nep is/geacteerd/false-flag/etc.quote:Op woensdag 29 juni 2011 09:00 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Nee mister, hij heeft gelijk. Je loopt al ettelijk jaren de boel te frustreren. Met nonsense claims en niets zeggende oneliners. Totale afwezigheid van knowhow. Weigering van bekijken van zaken. En in het geval van 911 vast blijven houden aan de smerige leugenaars van NIST. Kortom een nogal kinderlijk kijk op hoe de wereld werkt. En dan voornamelijk hoe het zou moeten werken wat op papier staat. Maar zo werkt het niet.
Een vliegtuig vleugel kan op die snelheid net zo scherp zijn als een goed mes om een stuk kaas door te snijden in n soepele beweging. Dat het gat dan ook pas echt vorm begint te krijgen vanaf 't moment dat de motoren er inzitten is ook niets meer dan logisch.quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:59 schreef J0kkebr0k het volgende:
Hoe belachelijk is de footage eigenlijk die we voorgeschoteld hebben gekregen? Ook ik heb altijd gedacht dat er vliegtuigen in de torens zijn gevlogen, maar vergelijk het met een game van jaren geleden. Je stond toen versteld van realistische graphics, maar vandaag de dag ziet het er niet meer uit.
[ afbeelding ]
En nee... het is niet te wijten aan de lage resolutie of aan compressie artifacts, want dezelfde camera is later prima in staat om een gapend gat weer te geven zoals je kunt zien in de gif hieronder.
En let ook voor de grap eens op het uiteinde van de rechter vleugel...(pauze in de gif). Er is niet alleen GEEN gat te zien, maar het magische uiteinde van de vleugel heeft ook blijkbaar geen opdonder gehad, want het is nog precies daar waar het zat... geen enkel spoor van Newtons third law of motion.
[ afbeelding ]
Vergeet die vliegtuigen. Het is een smerige leugen.
Edit: je kunt zeggen wat je wilt van die trailer... maar hij zit briljant in elkaar!![]()
Je hebt het vaker zien gebeuren?quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:26 schreef WSquater het volgende:
[..]
Een vliegtuig vleugel kan op die snelheid net zo scherp zijn als een goed mes om een stuk kaas door te snijden in n soepele beweging.
Dat is dus iets wat iedereen altijd als eerste roept als ze horen dat iemand zegt dat er geen vliegtuigen in de torens zijn gevlogen: "Maaruh... die duizenden ooggetuigen die de vliegtuigen met hun eigen ogen de torens hebben zien invliegen?"quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:45 schreef heartz het volgende:
Eeh, er zijn toch vrij veel getuigen die vliegtuigen hebben gezien?
Of vergis ik me?
Wat in ieder geval wel opvallend is is dat er ook vrij veel getuigen zijn die explosions hoorden.
En we hebben nu ineens een "echte" getuige aan de haak jongens...quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:26 schreef WSquater het volgende:
[..]
Een vliegtuig vleugel kan op die snelheid net zo scherp zijn als een goed mes om een stuk kaas door te snijden in n soepele beweging. Dat het gat dan ook pas echt vorm begint te krijgen vanaf 't moment dat de motoren er inzitten is ook niets meer dan logisch.
Mij maak je niet wijs dat wat ik bijna 10 jaar geleden live in New York heb gezien een simulatie of iets dergelijks was.
Mij maak je niet wijs dat wat ik bijna 10 jaar geleden live in New York heb gezien een simulatie of iets dergelijks was.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:27 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat is dus iets wat iedereen altijd als eerste roept als ze horen dat iemand zegt dat er geen vliegtuigen in de torens zijn gevlogen: "Maaruh... die duizenden ooggetuigen die de vliegtuigen met hun eigen ogen de torens hebben zien invliegen?"
Waar ken je die ooggetuigen van? Juist... van T.V. Hoe weet jij zeker dat die getuigen die we te zien hebben gekregen op T.V. de waarheid spreken? Zou het niet zo kunnen zijn dat deze "getuigen" wellicht de opdracht hebben om de gekaapte vliegtuigen mythe via de media aan het volk te verkopen?
New York is groot. Manhattan staat vol hoge gebouwen. Als je tussen die gebouwen loopt heb je vaak echt geen zicht op gebouwen die 2 straten verderop staan, laat staan dat je vliegtuigen die met 800+ Km p/u aan ziet komen stormen.
De filmpjes van de "ooggetuigen" die je op o.a. Youtube kunt terugzien, zijn achteraf veelal dubieus te noemen. Soms druipt het slechte acteerwerk er zelfs vanaf. De kracht van deze media hoax was shockeren en herhalen. Pure brainwashing via de mainstream media.
Vind je het gek dat het soms gewoon heel frustrerend is te lezen dat mensen zeggen dat er in New York helemaal geen slachtoffers zijn, of dat alles een simulatie is? Het was wel chaotisch en ik was ook nog maar jong, maar het tweede vliegtuig heb ik zeker weten gezien (en de eerste heb ik gehoord).quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:29 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
En we hebben nu ineens een "echte" getuige aan de haak jongens...
Vind je het heel gek als ik geen reet geloof van jouw bewering? Bewijs het even voor ons, wil je?
Uh huh...quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:29 schreef WSquater het volgende:
[..]
Mij maak je niet wijs dat wat ik bijna 10 jaar geleden live in New York heb gezien een simulatie of iets dergelijks was.
En hoe weet jij nou hoe mensen reageren? Er waren zelfs mensen die tot aan 't tweede vliegtuig gewoon nog lekker gingen door eten bijvoorbeeld.
[..]
Vind je het gek dat het soms gewoon heel frustrerend is te lezen dat mensen zeggen dat er in New York helemaal geen slachtoffers zijn, of dat alles een simulatie is? Het was wel chaotisch en ik was ook nog maar jong, maar het tweede vliegtuig heb ik zeker weten gezien (en de eerste heb ik gehoord).
Ik zal niet beweren dat ik in de torens ben geweest of dat ik iemand kende die er in is gestorven, maar de vliegtuigen en het instorten van de gebouwen waren toch zeker weten echt.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:34 schreef J0kkebr0k het volgende:
De laatste die beweerde dat zijn tante in een van de WTC torens was en alles met eigen ogen heeft gezien heb ik zwaar betrapt op leugens en is er, nadat ik hem er mee confronteerde, met zijn staart tussen zijn benen vandoor gegaan.
Er was hier zelfs 1 dag dat er 4 mensen hier op FOK beweerden dat ze iemand hebben gekend die in de torens is gestorven... niemand kon dat bewijzen
quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:29 schreef WSquater het volgende:
[..]
En hoe weet jij nou hoe mensen reageren? Er waren zelfs mensen die tot aan 't tweede vliegtuig gewoon nog lekker gingen door eten bijvoorbeeld.
[..]
Vind je het gek dat het soms gewoon heel frustrerend is te lezen dat mensen zeggen dat er in New York helemaal geen slachtoffers zijn, of dat alles een simulatie is? Het was wel chaotisch en ik was ook nog maar jong, maar het tweede vliegtuig heb ik zeker weten gezien (en de eerste heb ik gehoord).
Kuch...quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:36 schreef WSquater het volgende:
[..]
Ik zal niet beweren dat ik in de torens ben geweest of dat ik iemand kende die er in is gestorven, maar de vliegtuigen en het instorten van de gebouwen waren toch zeker weten echt.
En nou opzouten... vuile gore leugenaar.quote:Op woensdag 8 september 2010 21:27 schreef WSquater het volgende:
[..]
Ik hoorde het ook rond die leeftijd. Ik kwam net thuis uit school (was altijd om 15:15 uit ofzo dat ik uit was) en toen ik thuis kwam waren er op TV extra nieuwsuitzendingen enzo. Heeft wel indruk gemaakt hoor.
Maar dat van dat de 'middelbare scholieren van nu' bang zijn voor terrorisme is gewoon onzin. Er waren ook aanslagen in Madrid en Londen en die waren net zo erg (natuurlijk is er wel een verschil in aantal doden en hoe en wat maar ik denk niet dat mensen de ene aanslag boven de andere zouden kiezen).
De enige rede waarom ik nu eigenlijk in dit topic zit is omdat ik kwam klagen over die kutreclames van SBS6. Zoiets als dit hoor je gewoon de volle 102 minuten achter elkaar uit te zenden. Als je 100% wilt voorkomen dat je bij een aanslag betrokken kan raken, dan moet je thuis blijven en zelfs dan ben je nog niet veilig.
Waren er ook telefoontjes gepleegd vanuit het gekaapte vliegtuig?quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:27 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat is dus iets wat iedereen altijd als eerste roept als ze horen dat iemand zegt dat er geen vliegtuigen in de torens zijn gevlogen: "Maaruh... die duizenden ooggetuigen die de vliegtuigen met hun eigen ogen de torens hebben zien invliegen?"
Waar ken je die ooggetuigen van? Juist... van T.V. Hoe weet jij zeker dat die getuigen die we te zien hebben gekregen op T.V. de waarheid spreken? Zou het niet zo kunnen zijn dat deze "getuigen" wellicht de opdracht hebben om de gekaapte vliegtuigen mythe via de media aan het volk te verkopen?
New York is groot. Manhattan staat vol hoge gebouwen. Als je tussen die gebouwen loopt heb je vaak echt geen zicht op gebouwen die 2 straten verderop staan, laat staan dat je vliegtuigen die met 800+ Km p/u aan ziet komen stormen.
De filmpjes van de "ooggetuigen" die je op o.a. Youtube kunt terugzien, zijn achteraf veelal dubieus te noemen. Soms druipt het slechte acteerwerk er zelfs vanaf. De kracht van deze media hoax was shockeren en herhalen. Pure brainwashing via de mainstream media.
Hey we gaan niet stereotypen he!quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:46 schreef WSquater het volgende:
Tja, ik wou gewoon bewijs zien, maar die heb je nog steeds niet. Tot dan toe zijn jullie de leugenaars
Edit: en ja, dit was de enige manier want normaal wordt er niet op anderen gereageerd. Jullie reageren alleen op elkaars theorien, maar zodra iemand vraagt om bewijs doen jullie alsof zo'n persoon niet bestaat
Je wilde gewoon interessant doen. Er is maar 1 Nederlander waarvan ik weet dat die beweert het 2de vliegtuig te hebben gezien en dat is Rolf Draak. Hij liegt aantoonbaar.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:46 schreef WSquater het volgende:
Tja, ik wou gewoon bewijs zien, maar die heb je nog steeds niet. Tot dan toe zijn jullie de leugenaars
Het is niet zo simpel om het eenduidig te bewijzen. Het is een kwestie van de verbanden zien... connecting the dots. Het zoeken naar inconsistenties in de officile theorie en de getuigenverklaringen, het betrappen op leugens... zoals ik kinderlijk eenvoudig binnen een paar minuten bij jou al voor elkaar had.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:46 schreef WSquater het volgende:
Edit: en ja, dit was de enige manier want normaal wordt er niet op anderen gereageerd. Jullie reageren alleen op elkaars theorien, maar zodra iemand vraagt om bewijs doen jullie alsof zo'n persoon niet bestaat
Komaan.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:46 schreef WSquater het volgende:
Ga ik zeker nog doenquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:49 schreef heartz het volgende:
[..]
Waren er ook telefoontjes gepleegd vanuit het gekaapte vliegtuig?
Dit is eigenlijk wel bizar:
Er zouden 4 vliegtuigen gekaapt zijn.
Watvoor vliegtuigen waren dat allemaal precies?
Er zat toch ook een militair vliegtuig bij?
Of waren het allemaal american airlines?
Ik ben eigenlijk niet zo op de hoogte van de vliegtuigen zelf.
Misschien kan je het concreter aan me uitleggen, als je zin hebt?
Wat ik overigens ook interessant vind is de financiele kant van het verhaal
quote:Ach.. als je alleen eens met een rationele bril naar het officile verhaal gaat kijken, dan zou je ook moeten zien dat het een mythe is... en dus een leugen.
19 Islam fundamentalisten met een diep gewortelde en haast psychotische haat jegens onze vrijheid, gaan de avond voordat ze als onverschrokken martelaren zouden gaan sterven, nog eens lekker los in een bar om te zuipen en vrouwen te versieren... hun korans in de bar achterlatend.... (Dat getuigt natuurlijk echt van voorbeeldig Islamitische gedragingen).... om de volgende ochtend om 5 uur op te staan waarna ze de grootste geheime operatie uit de geschiedenis gingen uitvoeren.
Hierbij worden we ook nog geacht te geloven dat ze zelfs helder genoeg waren om de enorme vliegtuigen te leren te besturen aan de hand van de Boeing handboeken (in het Arabisch) die door de kapers voor ons zijn achtergelaten in de auto die zou zijn teruggevonden bij de luchthaven.
Hun praktijktraining zou gelimiteerd zijn tot het vliegen in Cessnas en flight simulators, maar dit was geen barrire voor de onverwoestbare zekerheid en coolheid waarmee ze vliegtuigen overnamen en vakkundig richting hun ondergang begeleidden. Als ze worden verondersteld hun vliegtraining met deze tools te hebben moeten uitvoeren, die in feite overal ter wereld ter beschikking worden gesteld, is het mij niet duidelijk waarom ze er voor hebben gekozen om het risico te lopen hun cover op te blazen door in de VS training te genieten. Maar goed, deze manier van redeneren is vreemd, voor de mistige wereld van de conspiracyclown, want zeg nou eerlijk.. dit is een conspiracy van jewelste! Een van de meest absurde die ik ken.
Ze komen met hun plastic messen, stanleymessen, traangas (en zelfs een vuurwapen, zoals wordt geclaimd) door de douane, terwijl 1 van de kapers zich zelfs verdacht gedragen zou hebben en nog apart gefouilleerd zou zijn.
Ze weten de bemanning, al spuitend met hun traangas en zwaaiend met hun mesjes, te overmeesteren zonder dat de bemanning van geen van de 4 vliegtuigen, de kans krijgt om de 4 cijferige emergency code die staat voor "Kaping gaande" in te toetsen. Gezien dit verhaal zou je ook mogen verwachten dat de mannen gasmaskers bij zich hadden, want spuiten met traangas in een gesloten ruimte is voor niemand echt gunstig... maar goed..
Geloof lekker wat je zelf wilt.
quote:'s Werelds enige militaire supermacht was zich voor meer dan een uur klaarblijkelijk onbewust van de locatie van kwaadwillende vliegtuigen in haar eigen luchtruim en militaire bevelhebbers stonden met de handen in het haar omdat ze niet wisten wat ze met de situatie aanmoesten? Deze verwarring resulteerde vervolgens in straaljagers die doelloos rondvlogen terwijl de top van de hirarchie inmiddels volledig had beoordeeld wat er gaande was.
Bijn 2 uur lang vlogen gekaapte toestellen in het luchtruim van de VS. Zelfs een uur of langer na de aanslagen op het WTC wist er nog een toestel het militaire zenuwcentrum van de VS te raken door met hoge snelheid op een meter of 9 boven de grond te vliegen... en daarbij lantaarnpalen om te tikken met de vleugels.
De kapers stonden niet op de passagierslijsten.. Hoe hebben ze dan kunnen inchecken en hebben ze kunnen boarden? Valse ID's? Hmm... en hoe zit het dan met het paspoort van een van de kapers dat na de impact in het WTC de straat op gefladderd zou zijn?
Kom op zeg...
Als je logisch redeneert dan moet je wel tot de conclusie komen dat dit verhaal complete bullshit is. Welke andere conclusie kun je trekken dan dat er geen kapers, geen gekaapte vliegtuigen en dus ook geen vliegtuigen waren?
1 van de vermeende toestellen heeft tot zelfs ver in 2005 nog geregistreerd gestaan als "actief"....
Met die laatste paar posts hier heb je richting mij in ieder geval bewezen dat je er wel serieus mee bezig bent, en niet zomaar anderen napraat. Het was niet echt, tja, slim, om de aandacht te trekken zoals ik het deed maar uiteindelijk heeft het wel geholpenquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:56 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Het is niet zo simpel om het eenduidig te bewijzen. Het is een kwestie van de verbanden zien... connecting the dots. Het zoeken naar inconsistenties in de officile theorie en de getuigenverklaringen, het betrappen op leugens... zoals ik kinderlijk eenvoudig binnen een paar minuten bij jou al voor elkaar had.
Het gaat er om dat je naar de aanwijzingen kijkt die er zijn en die met elkaar verbindt. Als je er werkelijk in bent genteresseerd en er door "gegrepen" wordt, dan zul ook jij gaan concluderen dat het officile verhaal van de 19 kapers een onmogelijk stuk fantasie is.
Ach, doe ik ook als je weer eens met je nukes aan komt zetten.quote:
Ach, het is een veel gemaakte fout. Mensen die er automagisch van uit gaan dat je ergens niet van af weet omdat je het er niet mee eens bent, of iets niet zomaar als waar aanneemt. Zie je bijv Lambiekje regelmatig doen. Daarom blijft hij nog steeds onterecht beweren dat ik nooit wat kijkquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:52 schreef GoudIsEcht het volgende:
[..]
Na bovenstaande discussie te hebben doorgelezen pak ik hem er dan ook maar even bij.
Mooi om te zien hoe veel bijval je krijgt. Het zal allemaal verdiend zijn...
Mhoa, ik was 1 van die 4, en ik heb een keer iemand gesproken die iemand kende. Dat met de staart tussen de benen er vandoor gaan verzin je er zelf helemaal bij... De vraag is ook hoe redelijk het is om zoiets te eisen. Ik heb geen opname van dat gesprek ofzoquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:34 schreef J0kkebr0k het volgende:
De laatste die beweerde dat zijn tante in een van de WTC torens was en alles met eigen ogen heeft gezien heb ik zwaar betrapt op leugens en is er, nadat ik hem er mee confronteerde, met zijn staart tussen zijn benen vandoor gegaan.
Er was hier zelfs 1 dag dat er 4 mensen hier op FOK beweerden dat ze iemand hebben gekend die in de torens is gestorven... niemand kon dat bewijzen
Het is je vergeven... maar aan de andere kant is het wel vrij vervelend dat er mensen zijn die het nodig vinden om hier over te gaan liegen. Als jij eens wist hoevaak ik en anderen al niet tegen mensen als jij zijn aangelopen op Internet. Er zijn namelijk mensen die jullie WEL geloven en dat is zonde want het verstoord "onze" boodschap enorm. Nog niet een keer ben ik iemand tegengekomen die kon aantonen dat ie niet loog.... en dat geldt dus ook voor Amerikaanse fora en de comments op YouTube.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:46 schreef WSquater het volgende:
[..]
Met die laatste paar posts hier heb je richting mij in ieder geval bewezen dat je er wel serieus mee bezig bent, en niet zomaar anderen napraat. Het was niet echt, tja, slim, om de aandacht te trekken zoals ik het deed maar uiteindelijk heeft het wel geholpen
Nou ja, ik zal jouw posts in ieder geval wel wat serieuzer nemen en blijf het volgen. Excuses voor mijn slechte aanpak toen straks. Neemt niet weg dat ik nog steeds niet geloof dat ze duizenden mensen aan dit project hebben kunnen laten meewerken, en alle live televisie beelden hebben kunnen manipuleren.
Ik heb nog wel een vraag aan jou j0kkebr0k. Als ik jouw theorie dus moet geloven zijn er mogelijk helemaal geen vliegtuigen gekaapt of iets dergelijks. Wat denk je dan wel? Raketten? Bommen? Ik bedoel maar, wat is er dan wel met de Twin Towers gebeurd? Ze stonden er voorheen wel.
Dat verzin ik niet. Ik had het dan ook niet over jou, maar over Kidkash19 en die is wel degelijk met de staart tussen de benen vertrokken:quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:09 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Mhoa, ik was 1 van die 4, en ik heb een keer iemand gesproken die iemand kende. Dat met de staart tussen de benen er vandoor gaan verzin je er zelf helemaal bij... De vraag is ook hoe redelijk het is om zoiets te eisen. Ik heb geen opname van dat gesprek ofzo
geen foto's genomen?quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:36 schreef WSquater het volgende:
[..]
Ik zal niet beweren dat ik in de torens ben geweest of dat ik iemand kende die er in is gestorven, maar de vliegtuigen en het instorten van de gebouwen waren toch zeker weten echt.
die ik wel bewezen hebt en waar jij nog niks op andere wijze hebt verklaard!quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:53 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ach, doe ik ook als je weer eens met je nukes aan komt zetten.
Vingers in de oren en LALALA? Kom op zeg, dat weerleggen was zo simpel. Dat het instorten bijv niet bij de top begon, wat volgens jouw verklaring wel zou moeten. Kom toch eens uit die fantasiewereldquote:Op donderdag 30 juni 2011 01:30 schreef THEFXR het volgende:
[..]
die ik wel bewezen hebt en waar jij nog niks op andere wijze hebt verklaard!
Nee, dat is dus niet het geval. Dat is die 'paper' met al die methodologische fouten die dat dus onterecht beweerde.quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:04 schreef heartz het volgende:
Er is nano thermiet gevonden, dus ik zou zeggen explosieven.
Hoe de explosieven in het gebouw gekomen zijn zou je je kunnen afvragen.
De enige de echt expres goed fout houden was NIST.quote:Op donderdag 30 juni 2011 05:59 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Nee, dat is dus niet het geval. Dat is die 'paper' met al die methodologische fouten die dat dus onterecht beweerde.
En denk na voordat je aanneemt wat ze je op het journaal vertellen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 11:54 schreef J0kkebr0k het volgende:
Kortom: Denk na voordat je de theorie van gefabriceerde victims definitief naar de prullenbak verwijst.
En denk na voordat je aanneemt wat ze je op internet vertellen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 12:03 schreef GoudIsEcht het volgende:
[..]
En denk na voordat je aanneemt wat ze je op het journaal vertellen.
dat is nog geen ontkenning van nukes, dat is een verschil van visie.quote:Op donderdag 30 juni 2011 05:52 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Vingers in de oren en LALALA? Kom op zeg, dat weerleggen was zo simpel. Dat het instorten bijv niet bij de top begon, wat volgens jouw verklaring wel zou moeten. Kom toch eens uit die fantasiewereld
Nou je geeft geen blijk van dat je het wel doet. En als je al doet is het hoogst frappant dat je stug vast blijft houden aan basisschoolwereldbeeld.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:03 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ach, het is een veel gemaakte fout. Mensen die er automagisch van uit gaan dat je ergens niet van af weet omdat je het er niet mee eens bent, of iets niet zomaar als waar aanneemt. Zie je bijv Lambiekje regelmatig doen. Daarom blijft hij nog steeds onterecht beweren dat ik nooit wat kijk
Wat bedoel je?quote:Op donderdag 30 juni 2011 05:59 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Nee, dat is dus niet het geval. Dat is die 'paper' met al die methodologische fouten die dat dus onterecht beweerde.
Dat is een voorspelling die niet overeenkomt met de waarnemingen... Dat heeft niets met visie te maken.quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:57 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat is nog geen ontkenning van nukes, dat is een verschil van visie.
Ik ben bang dat dat vooral jouw beperkte beeld is. Ik heb daar wel eens vaker wat over uit proberen te leggen. Bijv. over het werk dat ik doe, wat potentieel een tak van de fMRI wetenschap flink om kan gooien. Niet echt braaf de consensus volgen enzoquote:Op donderdag 30 juni 2011 17:59 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Nou je geeft geen blijk van dat je het wel doet. En als je al doet is het hoogst frappant dat je stug vast blijft houden aan basisschoolwereldbeeld.
Nee, ik heb het over die Denen die claimden nano-thermiet gevonden te hebben. Heb jij die paper al gelezen? Over die panncakes had ik al iets geschreven. Ben bang dat ik nog steeds op dezelfde brakke en overbelaste internet verbinding zit. Congres centrum met een stuk of 2500 bezoekers enzo... Veel mensen met laptops aanquote:Op donderdag 30 juni 2011 19:58 schreef heartz het volgende:
[..]
Wat bedoel je?![]()
Heb je het over de link die ik je stuurde?
Heb je die paper al gelezen? Ik zie graag een soort van uitleg die je beweringen ondersteunt.
Verder heb ik nog geen bron van je gezien met 'pannecakes'.
Jij claimde eerder dat die wel degelijk gevonden waren....
Ik heb het niet over die Denenquote:Op donderdag 30 juni 2011 20:23 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Nee, ik heb het over die Denen die claimden nano-thermiet gevonden te hebben. Heb jij die paper al gelezen? Ben bang dat ik nog steeds op dezelfde brakke en overbelaste internet verbinding zit. Congres centrum met een stuk of 2500 bezoekers enzo... Veel mensen met laptops aan
Iets geschreven?quote:Over die panncakes had ik al iets geschreven.
Oeh! Lang filmpje! Gaat in mijn to-do-list voor komende tijd.quote:Op donderdag 7 juli 2011 01:34 schreef Bonobo11 het volgende:
Dus dit is het 911 topic?
Wat vonden jullie van deze docu,
'k vind het de sterkste van alle "truth" docu's, omdat het met vrijwel allemaal dubbele getuigenverklaringen werkt.
Hey, de beroemde nose-out foto...quote:
quote:
Gezien.quote:Op donderdag 7 juli 2011 01:34 schreef Bonobo11 het volgende:
'k vind het de sterkste van alle "truth" docu's, omdat het met vrijwel allemaal dubbele getuigenverklaringen werkt.
Heel goed Gray! Je hebt Lloyd England zijn verklaring dus gezien.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:58 schreef Gray het volgende:
[..]
Gezien.
Wat een STERKE reportage is dit! Alhoewel de suggestieve inleidingen van elk hoofdstuk naar mijn mening juist in het nadeel werkt voor de overtuigingskracht van de bewijsvoering, maken de ooggetuigen dit meer dan goed. Door suggestieve bewoording hanteren bij de inleiding gaat de kijker al een standpunt innemen vrdat de kijker wordt blootgesteld aan de komende informatie. Daardoor ontstaan vooroordelen die zowel voor als tegen de overtuigingskracht van de informatie werken.
Een aantal details van de documentaire zijn niet helemaal verfijnd, maar dat is begrijpelijk gezien de maker geen professionele documentarist is.
Dat maakt de gehele documentaire niet voorbij gaan aan zijn doel, namelijk overtuigen dat het onwaarschijnlijk is dat het vliegtuig daadwerkelijk het Pentagon heeft geraakt en dat het een terroristische daad zou betreffen. Met name tegen het einde, waar de taxichauffeur meermaals aangeeft mee te hebben gewerkt aan het opzetten van de beelden van de taxi en de lantaarnpaal, wordt het materiaal sterk overtuigend. Ook toen ik zag dat de chauffeur zijn eerdere uitspraken ontkende wanneer hij geconfronteerd werd met foto's van zichzelf p de brug, ipv verderop, was het voor mij gedane zaak: het vliegtuig heeft geen impact gemaakt op het Pentagon n het geheel is een planned event.
Deze video is een must-see, zowel voor truthers (of hoe men zichzelf ook noemt) als debunkers.
Dat is een juiste gevolgtrekking in mijn ogen. Al zegt dit niets over brandweerlui ed die zijn gestorven in de twee torens, maar dat weet je zelf ook wel. Toch?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:20 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Heel goed Gray! Je hebt Lloyd England zijn verklaring dus gezien.
Ennuh... geen vliegtuig = geen passagiers = fake victims
ben iig blij dat je het zo ziet, ik had die reportage al 2 jaar geleden gezien.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:58 schreef Gray het volgende:
[..]
Gezien.
Wat een STERKE reportage is dit! Alhoewel de suggestieve inleidingen van elk hoofdstuk naar mijn mening juist in het nadeel werkt voor de overtuigingskracht van de bewijsvoering, maken de ooggetuigen dit meer dan goed. Door suggestieve bewoording hanteren bij de inleiding gaat de kijker al een standpunt innemen vrdat de kijker wordt blootgesteld aan de komende informatie. Daardoor ontstaan vooroordelen die zowel voor als tegen de overtuigingskracht van de informatie werken.
Een aantal details van de documentaire zijn niet helemaal verfijnd, maar dat is begrijpelijk gezien de maker geen professionele documentarist is.
Dat maakt de gehele documentaire niet voorbij gaan aan zijn doel, namelijk overtuigen dat het onwaarschijnlijk is dat het vliegtuig daadwerkelijk het Pentagon heeft geraakt en dat het een terroristische daad zou betreffen. Met name tegen het einde, waar de taxichauffeur meermaals aangeeft mee te hebben gewerkt aan het opzetten van de beelden van de taxi en de lantaarnpaal, wordt het materiaal sterk overtuigend. Ook toen ik zag dat de chauffeur zijn eerdere uitspraken ontkende wanneer hij geconfronteerd werd met foto's van zichzelf p de brug, ipv verderop, was het voor mij gedane zaak: het vliegtuig heeft geen impact gemaakt op het Pentagon n het geheel is een planned event.
Deze video is een must-see, zowel voor truthers (of hoe men zichzelf ook noemt) als debunkers.
Ik denk dat je toch nog wat dieper moet gaan graven.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:09 schreef Gray het volgende:
[..]
Dat is een juiste gevolgtrekking in mijn ogen. Al zegt dit niets over brandweerlui ed die zijn gestorven in de twee torens, maar dat weet je zelf ook wel. Toch?![]()
Dat zou kunnen, maar ik denk dat je jezelf hier mogelijk vergist. Je hebt nu slechts naar een onderdeel van 9/11 gekeken (het Pentacon). Het was een terrorsimulatie en in een simulatie vallen geen slachtoffers.quote:Kortom, er zijn wel slachtoffers, maar lang niet dezelfde hoeveelheid als officieel gesteld is.
De misdaden van 9/11 hebben er voor gezorgd dat 2 agressieve oorlogen gerechtvaardigd konden worden, er een onbegrensde "War on Terror" gestart kon worden. De PATRIOT Act ingevoerd kon worden, het volk bespioneerd kan worden en men het Internationale recht serieus heeft geschonden.quote:Of je moet de slachtoffers die zijn gestorven door martelingen en theateroorlogen meetellen.
Hieronder wat stukjes uit het boek "Divided we stand" van Eric Darton (1999) die wellicht vrij verhelderend kunnen zijn voor diegenen die niet weten of diegenen waarbij het kwartje niet wil vallen, dat de torens eigenlijk gewoon overtollige, uitgewoonde en grotendeels leegstaande ghost structures waren en dat mogelijk al lang voor 2001.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:25 schreef heartz het volgende:
Ik ga hem ook kijken, probeer het vanavond (anders dit weekend nog).
Maar waren er ook geen mensen in de towers??
Die advocaat (van het youtube filmpje dat ik eerder aan Jokkebrok poste) zijn vrouw zou ook in het vliegtuig hebben gezeten. Hij geeft alleen overal verschillende verklaringen af van het 'telefoontje' dat zij gepleegd zou hebben. Zij is of was volgens mij een nieuwslezeres.
In andere woorden: Mogen we na het lezen van bovenstaande stuk, aannemen dat de aanlagen in 1993 er voor gezorgd hebben dat de laatste huurders van ruimte in het WTC zich de tering zijn geschrokken en zich daar dus meteen uit de voeten gemaakt te hebben? Je moet ook even weten dat het officile verhaal (na 2001) ging dat "in September 2001 the WTC towers were at 95% capacity and had 400 tenants". Zou dat een leugen kunnen zijn? 95% kan in ieder geval niet de waarheid zijn, aangezien zelfs Wikipedia melding maakt van een groot aantal compleet lege vloeren.quote:(from p.190)
DETAILS: THE PHYSICAL PLANT
Pacing out the periphery of the trade towers in the late 1990s, one nav-
igated a cracked badlands of sidewalk crudely patched with mismatch-
ing cement. The weathered, gray (originally white) Italian marble
paving on the plaza was a spiderweb of cracks, a condition that under-
mined the addition of benches and flowerbeds and the tinkling medley
of new-age harmonics emanating from a score of tiny speakers mounted
beneath Yamasaki's arcades. Construction equipment and barricades
around the site appeared to have been deployed and then abandoned
by a retreating army.
And up in the towers, where asbestos removal was still under way,
a host of details pointed toward a rift opening up within the trade cen-
ter itself. In 1985, when New York State moved most of its offices out,
Dean Witter consolidated its operations in twenty-four floors of Tower
2 under a twenty-year lease. Visiting the brokerage and investment
firm's offices and cafeterias, one invariably found them spotlessly
maintained. But on adjacent floors, particularly those with multiple
tenants, the paint was dingy, the carpets were stained, fixtures re-
mained broken, and burned-out fluorescent lights went unreplaced, as
did discolored ceiling tiles. And the listing of a company on the direc-
tory did not reliably indicate that a company was still there.
And who indeed was there, inhabiting the self-proclaimed heart of
world trade? In 1966, as the PA was bulldozing Radio Row, the City
Planning Commission reported that "the prime objective of the WTC is
to simplify and expand international trade by centralizing and consoli-
dating within the Center essential world trade services and activi-
ties.... The Center will contain only government agencies and private
firms which play a part in international marketing and in the adminis-
trative processing of world trade. " Yet according to its own
1993 occupancy survey, the Port Authority found that trade service and
import-export tenants accounted for only 5 percent of its leases.
The Port Authority closed out the 1990s with a stream of press re-
leases announcing the rental of unimaginably huge quantities of trade
center office space to "cutting-edge" firms like Sun Microsystems. Yet
around the complex a million square feet stood empty, and the build-
ings originally intended as great catalyzing chambers of world trade
were, by degrees, transforming into a kind of disjunctive real estate
layer-cake. One story above the carpeted, wood-paneled offices of a
Japanese securities firm, a group of artists filled bare walls with boldly
colored images and hung sculptures from the exposed ceiling girders of
a vast echoing cavern. As part of a Lower Manhattan Cultural Council
program that turned some of the vacant space in the towers over to
artists rent-free, 40,000 square feet of concrete floor lay paint-
spattered and strewn with the raw materials of a creative urge that has
never been easily reconciled with the imperatives of a bottom line.
On page 204, Eric Darton mentions what is defined as 'the modest economy boost'
of the WTC1993 bombings (I kid you not!) which allowed to relocate
350 bombed-out trade center tenants into vacant office space nearby...
from p. 204
In January 1996, Governor Pataki announced that he was moving
the trade center's last state tenant, the governor's office itself, to cheaper,
more convenient space in midtown.
ACCENTUATE THE POSITIVE
The February 1993 blast in the basement of the World Trade Center
killed 6 people, injured 1,000 others, displaced 50,000 workers, and
threw 900 Vista Hotel and Windows on the World employees out of
work, but it also provided a modest boost for the regional economy.
This, at any rate, was the conclusion the Port Authority came to in an
April 1993 report released six weeks after the bombing.
(...)
For the agency, this silver lining was due in part to the ease with
which the 350 bombed-out trade center tenants could be moved into
abundant vacant office space nearby. Breathing an almost palpable
sigh of relief, then-PA chair Richard Leone noted that relocating ten-
ants would have been far more protracted and expensive had the ex-
plosion occurred in the boom year of 1985.
Hehe.. proost!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:39 schreef heartz het volgende:
Erg interessant. Ik probeer van het weekend mij hier meer in te verdiepen.
Ik ben nog skeptisch... maar zeker bereid me erin te verdiepen.
Heb 2 coctails op (met een piepklein beetje drank, maar ik drink nooito dus)
Zijn al die amerikanen die familieleden hebben verloren dan acteurs?
En al die mensen die gingen prostesteren die ook 'iemand' verloren zouden hebben?
Daar sta ik altijd voor open, maar hulp daarbij verwelkom ik graag!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:46 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik denk dat je toch nog wat dieper moet gaan graven.
Dat is een goede vraag, die helaas niet met zekerheid te beantwoorden lijkt. Ik kan me moeilijk voorstellen dat f alle brandweerlieden voldoende ingelicht waren over de aanwezige personen in het WTC, f dat hen de toegang verboden werd. Ik vraag me af of we zoiets kunnen uitzoeken.quote:Stel nu dat die torens inderdaad leeg stonden en er alleen overheidsbedrijven en multinationals op papier hun intrek in de WTC's hadden genomen, denk je dan dat men brandweerlieden de torens in zou gaan sturen om ze daarmee de dood in te jagen? Die brandweerlieden zouden zelf ook nogal snel tot de conclusie komen dat er iets vreemds aan de gang is, als ze boven komen en merken dat alles leegstaat. En dat is dus het vermoeden dat bestaat. Er zijn veel aanwijzingen te vinden dat de torens in verval waren en ze zelfs nooit echt in trek zijn geweest om daar te vestigen.
Hier kan ik me wel in vinden.quote:Sommige verdiepingen hebben zelfs vanaf de opening (1972 naar ik meen) tot diep in de jaren negentig leeg gestaan. Ik wil overigens niet beweren dat de torens helemaal leeg waren. Het zou goed kunnen dat de verdiepingen (ver) beneden "impact zone" wel kantoren huisvestte, ook al ben ik daar niet van overtuigd.
9-11 heeft toch gewoon plaatsgevonden, daarom kan je het toch geen simulatie noemen? Of begrijp ik je nu verkeerd? Met de slachtoffers doel ik op zij die mogelijk wel nog in het gebouw zaten, om wat voor reden dan ook (werk of als reddende brandweerman met slechte timing).quote:[..]
Dat zou kunnen, maar ik denk dat je jezelf hier mogelijk vergist. Je hebt nu slechts naar een onderdeel van 9/11 gekeken (het Pentacon). Het was een terrorsimulatie en in een simulatie vallen geen slachtoffers.
Ga ik zo eens bekijken.quote:Sla de plannen van Operation Northwoods er maar eens op na.
Ik ook, al ziet niet iedereen het verband tussen 9-11 en de vele oorlogen na die tijd. Vandaar de:quote:[..]
De misdaden van 9/11 hebben er voor gezorgd dat 2 agressieve oorlogen gerechtvaardigd konden worden, er een onbegrensde "War on Terror" gestart kon worden. De PATRIOT Act ingevoerd kon worden, het volk bespioneerd kan worden en men het Internationale recht serieus heeft geschonden.
Vele overheden, waaronder de onze, hebben mbt deze schendingen samengespannen met de VS en hebben zelfs de leugens aangaande de gebeurtenissen op 9/11 gesteund. Het almaar aanhoudende vertrouwen ten aanzien van het officile verhaal van 9/11 zijn derhalve een bedreiging voor de internationale vrede en veiligheid.
Dus ja, ik vind dat die mensen tot de slachtoffers gerekend mogen worden.
Goede post!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:58 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Hieronder wat stukjes uit het boek "Divided we stand" van Eric Darton (1999) die wellicht vrij verhelderend kunnen zijn voor diegenen die niet weten of diegenen waarbij het kwartje niet wil vallen, dat de torens eigenlijk gewoon overtollige, uitgewoonde en grotendeels leegstaande ghost structures waren en dat mogelijk al lang voor 2001.
[..]
In andere woorden: Mogen we na het lezen van bovenstaande stuk, aannemen dat de aanlagen in 1993 er voor gezorgd hebben dat de laatste huurders van ruimte in het WTC zich de tering zijn geschrokken en zich daar dus meteen uit de voeten gemaakt te hebben? Je moet ook even weten dat het officile verhaal (na 2001) ging dat "in September 2001 the WTC towers were at 95% capacity and had 400 tenants". Zou dat een leugen kunnen zijn? 95% kan in ieder geval niet de waarheid zijn, aangezien zelfs Wikipedia melding maakt van een groot aantal compleet lege vloeren.
In ieder geval informeert het materiaal uit Darton's boek uit 1999 ons dat:
- Na de aanslagen in 1993, 50.000 werknemers waren verplaatst en dat 350 huurders naar een andere lokatie buiten het WTC zijn verhuisd.
- Aan het eind van de jaren negentig (gaan de alarmbellen rinkelen?), " a stream of press releases announced the rental of unimaginably huge quantities of trade center office space."
Bij diversen ontstaat dan de vraag: Could they possibly have "re-populated" the WTC towers virtually - with a string of unimaginably phony press releases?
Bron: http://www.amazon.com/Div(...)Center/dp/0465017274
Dat is het eerste waar ik aan dacht toen ik die documentaire over het Pentagon had gezien: Als hier geen daadwerkelijke impact heeft plaatsgevonden, was dat dan bij het WTC dan wel het geval? Ik kon niet direct met zekerheid een overtuigend antwoord voor mezelf formuleren en heb me er nog niet verder in kunnen verdiepen, dus vandaar dat ik alleen weet dat ik het niet weet.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:42 schreef J0kkebr0k het volgende:
@gray.. ik wil je overigens nog de vraag stellen wat het nut zou zijn om de Pentacon crash te faken en voor de rest wel echte passagiersvliegtuigen in te zetten voor de false flag operatie? Waar zou dt dan op slaan?
Goede documentaire. Als het vliegtuig echt zo had gevlogen als in het officiele rapport had het met die snelheid nooit zo recht en laag bij het pentagon naar binnen kunnen vliegen. Logisch dat veel mensen die een verklaring zoeken (en nog een beetje kunnen nadenken) tot de conclusie komen dat het dan maar een cruise missile moet zijn geweest.quote:Op donderdag 7 juli 2011 01:34 schreef Bonobo11 het volgende:
Ik zal eerlijk zijn, ik dacht hetzelfde....quote:Op zaterdag 9 juli 2011 09:16 schreef Hoppahoppa het volgende:
Wel grappig dat de slecht acterende types in deze docu wel geloofd worden en de ECHTE ooggetuigen voor leugenaars worden uitgemaakt.
Wie spreek je aan?quote:Het is ook allemaal zo treurig en doorzichtig, die pogingen om de discussie op gang te houden in o.a. dit topic.
Ik heb me hier al zovaak in allerlei 'aanwijzingen' en 'bewijzen' verdiept dat ik de hoop opgegeven heb dat er eens iets zinnigs uitkomt. Zo nu en dan doe ik nog mijn best om iets te ontkrachten, maar in de regel lach ik er maar om.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 10:32 schreef heartz het volgende:
[..]
Ik zal eerlijk zijn, ik dacht hetzelfde....
Maar wil me toch verdiepen voordat ik een 'conclusie' trek
Ik spreek iedereen aan die zich hier schuldig maakt aan het wederzijdse schouderklopjes geven. Het punt van tact ben ik wat het dit onderwerp aangaat voorbij. Het is gewoon TE dom om steeds maar te roepen dat de MSM niet te vertrouwen is, dat 9/11 een grote mediahoax is en dat alle ooggetuigen en mensen die slachtoffers kennen leugenaars zijn, als je tegelijkertijd vage 9/11-hoax sites en hun aanhangers wel op hun blauwe ogen gelooft. Lees de laatste 52 topics terug en plaats een linkje naar overtuigend bewijs dat er geen vliegtuigen zijn gebruikt. En nee, een slechte docu van een stel Jokkebrokken (pun intended) is geen bewijs. Niet eens een aanwijzing.quote:Wie spreek je aan?
En wat meer tact zou niet verkeerd staan
Ik heb ook nog geen goed 'bewijs' gezien van de 'no plane theorie'.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 10:54 schreef Hoppahoppa het volgende:
Ik spreek iedereen aan die zich hier schuldig maakt aan het wederzijdse schouderklopjes geven. Het punt van tact ben ik wat het dit onderwerp aangaat voorbij. Het is gewoon TE dom om steeds maar te roepen dat de MSM niet te vertrouwen is, dat 9/11 een grote mediahoax is en dat alle ooggetuigen en mensen die slachtoffers kennen leugenaars zijn, als je tegelijkertijd vage 9/11-hoax sites en hun aanhangers wel op hun blauwe ogen gelooft. Lees de laatste 52 topics terug en plaats een linkje naar overtuigend bewijs dat er geen vliegtuigen zijn gebruikt. En nee, een slechte docu van een stel Jokkebrokken (pun intended) is geen bewijs. Niet eens een aanwijzing.
Ik ben een tijd weggeweest. En je hebt niet gereageerd op mn posts.quote:Maar goed, hoe ik daar over denk heb ik al 100X toegelicht, laten we niet teveel in herhaling vallen, ook al is dat iets waar dit topic in grossiert.
Dat weet ik niet. Ik weet alleen wel zeker dat er vliegtuigen zijn gebruikt en ik weet ook zeker dat er in de torens slachtoffers zijn gevallen. Of Alqaida dat gedaan heeft (met of zonder hulp van Amerika) dat weet ik niet. Ik weet ook zeker dat we daar in ieder geval niet achter gaan komen met behulp van Youtube-filmpjes.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:06 schreef heartz het volgende:
[..]
Ik heb ook nog geen goed 'bewijs' gezien van de 'no plane theorie'.
Maar wie weet.....
Denk je verder dat die aanslagen wel door alqaida zijn gepleegd?
Ik heb in de afgelopen 50+ topics al meerdere malen aangegeven hoe ik er over denk en waarom ik geloof en weet wat ik geloof en weet.quote:Ik ben een tijd weggeweest. En je hebt niet gereageerd op mn posts.
Ik probeer mensen niet teveel te beoordelen, dus hoe je er precies over denkt....
En ik heb zeker geen 100 toelichtingen van je gelezen.
Mwa er is toch wel meer dan youtube availablequote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:17 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Ik weet alleen wel zeker dat er vliegtuigen zijn gebruikt en ik weet ook zeker dat er in de torens slachtoffers zijn gevallen. Of Alqaida dat gedaan heeft (met of zonder hulp van Amerika) dat weet ik niet. Ik weet ook zeker dat we daar in ieder geval niet achter gaan komen met behulp van Youtube-filmpjes.
[..]
quote:Ik heb in de afgelopen 50+ topics al meerdere malen aangegeven hoe ik er over denk en waarom ik geloof en weet wat ik geloof en weet.
Zoals? Misgenterpreteerde foto's van Jokkebrok? Verhalen van 'getuigen' die niet verifieerbaar zijn? Als (en ik zeg heel nadrukkelijk ALS) er een samenzwering is met de Amerikaanse regering, dan komen we daar niet achter dankzij het internetresearch van een stel zolderkamernerds. Zoals ik al vaker heb aangegeven moet je dan ter plekke (in Afghanistan) onderzoek gaan doen om te kijken of er een band is aan te tonen tussen de kapers en de Amerikaanse regering.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:20 schreef heartz het volgende:
[..]
Mwa er is toch wel meer dan youtube available
Zoals het onderzoek van architects en engineers for 9/11 truth.....quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:26 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Zoals? Misgenterpreteerde foto's van Jokkebrok? Verhalen van 'getuigen' die niet verifieerbaar zijn? Als (en ik zeg heel nadrukkelijk ALS) er een samenzwering is met de Amerikaanse regering, dan komen we daar niet achter dankzij het internetresearch van een stel zolderkamernerds. Zoals ik al vaker heb aangegeven moet je dan ter plekke (in Afghanistan) onderzoek gaan doen om te kijken of er een band is aan te tonen tussen de kapers en de Amerikaanse regering.
Mij interesseert het wel, maar niet genoeg om mijn leven er aan te vergooien door daar heen te gaan.
Zie topics 25 t/m 45, daar wordt dat volgens mij ergens besproken....quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:43 schreef heartz het volgende:
[..]
Zoals het onderzoek van architects en engineers for 9/11 truth.....
Uit welke wikileaks blijkt dat dan?quote:Zoals wikileaks.....
Ach, herhaling werkt hier niet.quote:Tjonge ik lijk wel hier te zijn om reclame te maken
Ik frustreer niets. Ik geef alleen antwoord op een medegebruiker die kritische vragen stelt. Moet je ook eens proberen!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:30 schreef J0kkebr0k het volgende:
Je zit er zooo naast floppafloppa. Maar goed je punt is weer helder hoor. Kun je nu stoppen het topic te frustreren?
Je frustreert wel met je eeuwige gezeik en op de man gespeel. Jij bent nauwelijks inhoudelijk bezig hier. Enige waar jij mee bezig bent is vertellen hoe dom iedereen wel niet is hier, vergeleken met jezelf.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:51 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Zie topics 25 t/m 45, daar wordt dat volgens mij ergens besproken....
[..]
Uit welke wikileaks blijkt dat dan?
[..]
Ach, herhaling werkt hier niet.
[..]
Ik frustreer niets. Ik geef alleen antwoord op een medegebruiker die kritische vragen stelt. Moet je ook eens proberen!
FB?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:55 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Je frustreert wel met je eeuwige gezeik en op de man gespeel. Jij bent nauwelijks inhoudelijk bezig hier. Enige waar jij mee bezig bent is vertellen hoe dom iedereen wel niet is hier, vergeleken met jezelf.
Staat je goed, die slachtofferrol. Je speelt de rol van vicsim zelf in ieder geval overtuigend.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:03 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nee.. dat is niet nodig. Ik ga hier wel weer weg.
Ik had nog nie zolang geleden die info geplaatst namelijk.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:51 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Zie topics 25 t/m 45, daar wordt dat volgens mij ergens besproken....
Uit welke wikileaks blijkt dat dan?
Hij post vrijwel nooit inhoudelijk. Hij is hier puur om te zieken en dat wordt al te lang toegelaten vind ik.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:05 schreef heartz het volgende:
[..]
Ik had nog nie zolang geleden die info geplaatst namelijk.
Je hebt niet op mn posts gereageerd namelijk.
En als jij wil dat ik dat terug ga zoeken, mag je van mij ook zelf onderzoeken waaruit wikileaks dat laat blijken.
Ik heb eigenlijk weinig inhoudelijke posts van jouw gezien, wacht zeker omdat je niet te vaak in herhaling wil vallen.![]()
Nou bij deze zal ik er rekening mee houden.
FB?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:08 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Hij post vrijwel nooit inhoudelijk. Hij is hier puur om te zieken en dat wordt al te lang toegelaten vind ik.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik vind dat hij soms wat ver gaat.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:08 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Hij post vrijwel nooit inhoudelijk. Hij is hier puur om te zieken en dat wordt al te lang toegelaten vind ik.
[/quote]quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:11 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
En als jij wil dat ik dat terug ga zoeken, mag je van mij ook zelf onderzoeken waaruit wikileaks dat laat blijken.
Ik heb eigenlijk weinig inhoudelijke posts van jouw gezien, wacht zeker omdat je niet te vaak in herhaling wil vallen.![]()
Nou bij deze zal ik er rekening mee houden.
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:25 schreef heartz het volgende:
Ja ik zag het, wou je toch plagen
Ok uit met de geintjes nu
Het ridicule verhaal van de 19 kapers en het geklooi met de passagierslijsten zou al een goede aanwijzing voor je moeten zijn. WTC7 is ingestort zonder dat daar een vliegtuig in is gevlogen, dat is bewezenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:35 schreef Gray het volgende:
Blij dat het kwartiertje van de roddeltantes weer voorbij is.Jullie weten dat we voor dat soort zaken BNW SC hebben? Of anders FB?
Kan iemand mij meer info leveren over the no-plane theory? Ik weet dat het al eerder ter sprake is gekomen, maar tot nu toe ben ik er nog niet van overtuigd. Ik ben benieuwd of er meer informatie is die mij misschien wel kan doen overtuigen. Overigens ben ik wel bereid oudere posts hierover te herzien, maar dan laat ik me graag direct verwijzen naar de beste posts omtrent dit onderwerp.
killtown is wel de 9/11 man, he!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:50 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Het ridicule verhaal van de 19 kapers en het geklooi met de passagierslijsten zou al een goede aanwijzing voor je moeten zijn. WTC7 is ingestort zonder dat daar een vliegtuig in is gevlogen, dat is bewezenDaarnaast is van een aantal beelden van de "impact" bewezen dat ze fake zijn of dat het geluidsspoor onder de opname fake is.
En kijk eens naar dit filmpje van +/- 7 minuten. Dat legt beknopt uit hoe men denkt dat het geflikt is.
Het stelt goede vragen en laat goede voorbeelden zien van wat kn zijn gebeurd. Het is alleen nog niet genoeg om me te overtuigen. Ik ga de killtown site nog wat meer verkennen, tot nu toe kwam ik alleen een artikel tegen dat meer vragen stelt dan antwoorden levert.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:50 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Het ridicule verhaal van de 19 kapers en het geklooi met de passagierslijsten zou al een goede aanwijzing voor je moeten zijn. WTC7 is ingestort zonder dat daar een vliegtuig in is gevlogen, dat is bewezenDaarnaast is van een aantal beelden van de "impact" bewezen dat ze fake zijn of dat het geluidsspoor onder de opname fake is.
En kijk eens naar dit filmpje van +/- 7 minuten. Dat legt beknopt uit hoe men denkt dat het geflikt is.
ik denk dat het juist dom is, als je gelooft dat er echte vliegtuigen zijn gebruikt. echte vliegtuigen kunnen missen, fakes juist niet!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:17 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Ik weet alleen wel zeker dat er vliegtuigen zijn gebruikt en ik weet ook zeker dat er in de torens slachtoffers zijn gevallen. Of Alqaida dat gedaan heeft (met of zonder hulp van Amerika)
Dom zou ik niet zeggen, eerder niet-zo-heel-sceptisch.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:23 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik denk dat het juist dom is, als je gelooft dat er echte vliegtuigen zijn gebruikt. echte vliegtuigen kunnen missen, fakes juist niet!
Wat geschreven is in het dikgedrukte is precies wat mij ook opviel bij dat fragment.quote:I always understood the problem with a plane to be that it would not penetrate the building and would leave incriminating debris showing it was not the plane it was supposed to be. That's true to an extent, and is also the reason they would not use a remote control plane, but maybe they could have controlled the debris and lied about it, so that doesn't explain everything. Your explanation does -- a real plane on real video would not have made a plausible cover for the destruction of the buildings.
I told a fellow no-planer the other day I was 95% convinced that no planes hit. Even though I am totally convinced the videos depict an unphysical event, I still had a doubt whether the risk of detection was too high to make it plausible. You've shown me that the other risks were much higher.
I don't know how they would control all the witnesses and all contradictory videos, but I have ideas how that could be done. Plus, there are many contradictory witnesses). I even think one of the "private" videos is contradictory because it shows people in the foreground not reacting to the plane but only to the explosion. and even a contradictory video that may be real. Regardless, they did it.
Thank you, Killtown.
De welbekende Nose Out footage van Fox, was in mijn optiek een fout. Later zijn er "toevallig" andere video's vrijgekomen vanaf een andere hoek waarbij ook een dergelijk object te zien was dat door de toren kwam.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:22 schreef Gray het volgende:
[..]
Het stelt goede vragen en laat goede voorbeelden zien van wat kn zijn gebeurd. Het is alleen nog niet genoeg om me te overtuigen. Ik ga de killtown site nog wat meer verkennen, tot nu toe kwam ik alleen een artikel tegen dat meer vragen stelt dan antwoorden levert.
Wat ik me afvraag: zijn er nog fragmenten of beelden in de MSM te vinden waar fouten in te vinden zijn? Wat betreft WTC7 ben ik er door eigen onderzoek zat tegengekomen, waarschijnlijk is dit ook te doen voor de andere torens.
Je doelt op "The Harley shirt guy". Hoe obvious wil men het hebben zeg?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:34 schreef Gray het volgende:
Dit vond ik wel een aardige reactie gepost op Killtown door Ningen:
[..]
Wat geschreven is in het dikgedrukte is precies wat mij ook opviel bij dat fragment.
Iets anders: die getuige in het filmpje die precies weet hoe de ineenstorting is gebeurd, 5 minuten ofzo nadat het plaatsvond blijft. Die met die zwarte en rode kleding. Weet je op wie ik doel?
Kortom, Christine liegt dat ze barst.quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:44 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Is het niemand opgevallen dat dit een foto van WTC1 is en dus het commentaar dat die dochter deze foto gelijk na de impact van het tweede vliegtuig heeft gemaakt al niet kan, deze foto is namelijk gemaakt aan de compleet andere kant van het wtc complex dan waar foto 1 is genomen. Ze moeten dan dus eerst om het WTC complex gelopen hebben maar ze heeft ook verteld dat ze tijdens het instorten in de richting van battery park gevlucht zijn dus dan zaten ze toen weer aan de andere kant van het wtc complex rond de plek van de eerst foto...
Persoonlijk vind ik die beelden niet heel sterk, maar ik zit nu dit te kijken:quote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:54 schreef J0kkebr0k het volgende:
En deze post van mij, eerder in dit topic:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daarnaast is het ook nog eens zo dat de maker, Michael Hezarkhani, niets maar dan ook niets mag zeggen over die video van CNN.
Ja, de Harley shirt guy ja!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 16:03 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Je doelt op "The Harley shirt guy". Hoe obvious wil men het hebben zeg?
Nog een leuke voor jou!:
En deze leugenares:
Eerst maakte haar dochter deze foto
[ afbeelding ]
En kort na impact maakte ze deze.
[ afbeelding ]
En dan deze quote van Mouzzer, mijn goede forum vriend
[..]
Kortom, Christine liegt dat ze barst.
De 'ball' vind ik persoonlijk een van de slechtere aanwijzingen van septemberclues. Je kunt gewoon zien dat het een vliegtuig is en geen bal.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 16:03 schreef Gray het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik die beelden niet heel sterk, maar ik zit nu dit te kijken:
http://video.google.com/videoplay?docid=-6407548186293238834
Het eerste kwartier laat overlays zien en beelden die later veranderd zijn in de archieven van de Amerikaanse MSM. Met name de beelden waarbij het landschap in de achtergrond weggehaald zijn, zijn erg opvallend. De 'ball' is ook een heel apart element, dat ik niet kan heugen eerder te hebben gezien.
Hier een telefoongesprekje met Stanley:quote:Op zaterdag 9 juli 2011 16:07 schreef Gray het volgende:
[..]
Ja, de Harley shirt guy ja!![]()
Die Prainmath kwam ik ook net tegen. Nog niet heel veel van gezien, alleen een veel te suggestief filmpje. Kom ik later nog op terug.
Het is een vage vlek, ik zie daar niet direct een vliegtuig in. Ik ga zo wel even terugkijken naar welk traject dat ding maakte, want ik herinner me nu dat die docu die ik net postte een fragment liet zien waar het ding om het gebouw heen vloog.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 16:07 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
De 'ball' vind ik persoonlijk een van de slechtere aanwijzingen van septemberclues. Je kunt gewoon zien dat het een vliegtuig is en geen bal.
Zo!! Dat doe je snel!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:55 schreef Gray het volgende:
Okay, ik ben om. Geen vliegtuigen, wel missiles. Ik ga kijken of ik de beelden gebruikt in September Clues zelf kan terugvinden in de MSM en die bundelen. Dit gaat wel even duren, maar ik denk dat het het waard is. Ook ga ik eens peilen of ik dit via m'n opleiding kan aandragen om het meer mainstream te maken. Gezien ik officile bronnen zou moeten kunnen vinden en aanhalen zou dit geen probleem moeten zijn.
Wellicht kan ik er nog iets leuks aan overhouden gezien het binnenkort 10 jaar geleden is, en er weer veel media-aandacht naar uit zal gaan.Misschien ook niet trouwens, slechts een klein bericht en docu hier en daar.
Bizar als ik terugkijk hoe ik als debunker onderzoek ging doen, met name in de MSM, en nu mezelf aan de 9/11-truther zijde schaar door mijn onderzoek voor naar tegenargumenten.![]()
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:22 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Zo!! Dat doe je snel!![]()
Hoe kom je ineens tot deze radicale verschuiving?
Thanks.quote:Hier een link naar het televisie archief van 11 septembert 2001;
http://www.archive.org/details/sept_11_tv_archive
Dat verwacht ik ook. Net als nieuwe beelden en nieuwe getuigen. Dat was immers ook bij het 5-jarig lustrum zo.quote:Let op mijn woorden: Je zult dit jaar nieuwe nabestaanden op tv en internet te zien krijgen die nog niet eerder zijn verschenen. Ze zullen kostte wat het kost proberen om de mythe van de victims in stand te houden.
quote:EDIT: Waarschuwing... pas op met wie je hierover praat. Ze zullen je voor gek verklaren
Haha... Nee man, ik doelde er op dat je vanmorgen nog zeer skeptisch tegenover de no plane theorie stond en binnen een paar uur concludeert dat er geen vliegtuigen gebruikt zijn. Dat noem ik snelquote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:43 schreef Gray het volgende:
[..]Ben hier al een paar maanden mee bezig, op en af. Tijdens de live uitzendingen zette ik al een aantal keer vraagtekens, pas jaren later ben ik bij FOK! gekomen. Eerst als debunker op BNW, maar hoe meer ik me ging verdiepen in de (officile) materie om het te debunken, hoe meer fouten ik ontdekte. Het begon bij WTC7, de torens, het Pentagon en opnieuw de torens.
Het is radicaal als in van flink links, naar flink rechts, maar geheel niet plotseling.
[..]
Thanks.
[..]
Dat verwacht ik ook. Net als nieuwe beelden en nieuwe getuigen. Dat was immers ook bij het 5-jarig lustrum zo.
[..]Mensen kijken me soms al argwanend aan
; wanneer ik dat zie stop ik direct met overtuigen en zeg ik: ga zelf kijken. Zo ging het voor mezelf ook.
Het frappante is dat ik nog niemand heb gesproken die gelooft in een terroristische daad vanuit de islamitische hoek. Elk persoon dat ik heb gesproken hierover (en dat zijn doorsnee mensen) is ervan overtuigd dat er opzet was in het spel. Alleen gaan de no-plane theories en controlled demolition soms te ver voor ze. Dat begrijp ik heel goed, want dat was voor mij precies zo. Ze overtuigen werkt ook niet, iig niet verbaal. Vandaar dat ik mensen prwobeer aan te sturen zelf in de (officile) documentatie te duiken.
Door via gesprekken alleen al vragen op te werpen bereik je heel veel.
Heeft Eric Darton dat boek "Divided we stand" in 1999 geschreven?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:58 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Hieronder wat stukjes uit het boek "Divided we stand" van Eric Darton (1999) die wellicht vrij verhelderend kunnen zijn voor diegenen die niet weten of diegenen waarbij het kwartje niet wil vallen, dat de torens eigenlijk gewoon overtollige, uitgewoonde en grotendeels leegstaande ghost structures waren en dat mogelijk al lang voor 2001.
[..]
In andere woorden: Mogen we na het lezen van bovenstaande stuk, aannemen dat de aanlagen in 1993 er voor gezorgd hebben dat de laatste huurders van ruimte in het WTC zich de tering zijn geschrokken en zich daar dus meteen uit de voeten gemaakt te hebben? Je moet ook even weten dat het officile verhaal (na 2001) ging dat "in September 2001 the WTC towers were at 95% capacity and had 400 tenants". Zou dat een leugen kunnen zijn? 95% kan in ieder geval niet de waarheid zijn, aangezien zelfs Wikipedia melding maakt van een groot aantal compleet lege vloeren.
- Na de aanslagen in 1993, 50.000 werknemers waren verplaatst en dat 350 huurders naar een andere lokatie buiten het WTC zijn verhuisd.
- Aan het eind van de jaren negentig (gaan de alarmbellen rinkelen?), " a stream of press releases announced the rental of unimaginably huge quantities of trade center office space."
Bij diversen ontstaat dan de vraag: Could they possibly have "re-populated" the WTC towers virtually - with a string of unimaginably phony press releases?
Ah, op die manier! Vanuit mijn beleving besefte ik dat ik nog niet over voldoende informatie beschikte om hierover te kunnen oordelen. Ik had alleen nog geen reden om het voor waar aan te nemen, maar tegelijkertijd was ik beschikte ik niet over voldoende informatie om het te ontkennen. Voor ik me laat overtuigen ben ik eerst sceptisch, dat is voor mij in alle gevallen zo, ook voor standpunten waar ik al achter sta.quote:Op zondag 10 juli 2011 01:06 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Haha... Nee man, ik doelde er op dat je vanmorgen nog zeer skeptisch tegenover de no plane theorie stond en binnen een paar uur concludeert dat er geen vliegtuigen gebruikt zijn. Dat noem ik snel
De rest ga ik nog op terug komen. Zit ff in een kroeg... Dus sja..
Gray. Sorry dat ik het zeg, maar moet je om mod te worden je verstand inleveren? Best dat je je als Mod wat 'opener' moet opstellen naar alle onzin hier, maar je trekt het wel echt in het belachelijke.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:55 schreef Gray het volgende:
Okay, ik ben om. Geen vliegtuigen, wel missiles. Ik ga kijken of ik de beelden gebruikt in September Clues zelf kan terugvinden in de MSM en die bundelen. Dit gaat wel even duren, maar ik denk dat het het waard is. Ook ga ik eens peilen of ik dit via m'n opleiding kan aandragen om het meer mainstream te maken. Gezien ik officile bronnen zou moeten kunnen vinden en aanhalen zou dit geen probleem moeten zijn.
Wellicht kan ik er nog iets leuks aan overhouden gezien het binnenkort 10 jaar geleden is, en er weer veel media-aandacht naar uit zal gaan.Misschien ook niet trouwens, slechts een klein bericht en docu hier en daar.
Bizar als ik terugkijk hoe ik als debunker onderzoek ging doen, met name in de MSM, en nu mezelf aan de 9/11-truther zijde schaar door mijn onderzoek voor naar tegenargumenten.![]()
Doe dat. Ik hoor/lees het wel als je psychose voorbij is.quote:Maar ik ga doorzoeken.Wetenschappelijk opgeleid h?
Niets is 100% waar, alles is per definitie te falsificeren.
we zullen zienquote:Op zondag 10 juli 2011 11:04 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Gray. Sorry dat ik het zeg, maar moet je om mod te worden je verstand inleveren? Best dat je je als Mod wat 'opener' moet opstellen naar alle onzin hier, maar je trekt het wel echt in het belachelijke.
Hoe dan ook, het is jullie gelukt: De treurigheid in dit topic heeft nu dusdanige vormen aangenomen dat ik voorlopig echt stop met posten hier.
Nou nou, gezien je totaal niet inhoudelijk reageert en feitelijk mij uitmaakt voor psychotisch en de users in dit topic voor trieste mensen uitmaakt, zou ik dit kunnen opvatten als sterk beledigen van een mod en andere gebruikers. Mocht ik heel intolerant zijn dan mag ik hiervoor een ban aanvragen, maar ik kies ervoor om dat niet te doen. Wel maak ik hier een note van, want je reactie vind ik zeer ongepast.quote:Op zondag 10 juli 2011 11:04 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Gray. Sorry dat ik het zeg, maar moet je om mod te worden je verstand inleveren? Best dat je je als Mod wat 'opener' moet opstellen naar alle onzin hier, maar je trekt het wel echt in het belachelijke.
Hoe dan ook, het is jullie gelukt: De treurigheid in dit topic heeft nu dusdanige vormen aangenomen dat ik voorlopig echt stop met posten hier.
[..]
Doe dat. Ik hoor/lees het wel als je psychose voorbij is.
Yeah, je hebt gelijk Gray, naar jou toe bij deze mijn verontschuldigingen, die laatste opmerking was misplaatst. Ik stuur je zo een PB.quote:Op zondag 10 juli 2011 12:59 schreef Gray het volgende:
[..]
Nou nou, gezien je totaal niet inhoudelijk reageert en feitelijk mij uitmaakt voor psychotisch en de users in dit topic voor trieste mensen uitmaakt, zou ik dit kunnen opvatten als sterk beledigen van een mod en andere gebruikers. Mocht ik heel intolerant zijn dan mag ik hiervoor een ban aanvragen, maar ik kies ervoor om dat niet te doen. Wel maak ik hier een note van, want je reactie vind ik zeer ongepast.
Ik vind het heel jammer dat je zo reageert, slechts omdat je je bewust mengt in andersdenkenden en je het onvermijdelijke ervaart dat een gedachte van een ander jou niet aanstaat. Excuses van jouw kant zouden zeer op zijn plaats zijn, al wil ik best genoegen nemen met je totale terugtrekking van dit topic. Van heel BNW of FOK! wat mij betreft, indien je in de toekomst dit soort uitlatingen je medemens niet kan besparen.
Grappig.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:55 schreef Gray het volgende:
Nee de aanleiding en motieven zijn verdraaid. Oorlog zelf is wel echt.quote:Op zondag 10 juli 2011 01:23 schreef heartz het volgende:
Maar was de oorlog in Irak en Afganistan ook nep volgens jouw Jokkebrok?
... maar wat was de doorslag dat er geen vliegtuigen gebruikt?quote:Op zondag 10 juli 2011 02:48 schreef Gray het volgende:
[..]
Ah, op die manier! Vanuit mijn beleving besefte ik dat ik nog niet over voldoende informatie beschikte om hierover te kunnen oordelen. Ik had alleen nog geen reden om het voor waar aan te nemen, maar tegelijkertijd was ik beschikte ik niet over voldoende informatie om het te ontkennen. Voor ik me laat overtuigen ben ik eerst sceptisch, dat is voor mij in alle gevallen zo, ook voor standpunten waar ik al achter sta.
Alles moet je constant herevalueren als er zich nieuwe feiten opdoen. En dat is goed.quote:De tijd tussen overtuiging en afwijzing is (bij mij) heel kort, mits ik denk over voldoende onformatie te beschikken. Ik ben dan ook nog steeds niet (nooit) 100% overtuigd dat het waar is. Als zich overtuigende informatie aan mij tentoonstelt dat het tegendeel bewijst kan ik zo weer om zijn naar het afwijzen van de no-plane theorie. Het is juist daarom dat ik zelf nog de gebruikte info in September Clues nader wil onderzoeken. (Overigens ben ik daar al tegen een struikelblok gelopen dat de foto's en video's van de Pulitzer-winnaars niet meer allemaal door henzelf worden aangeboden.![]()
Maar ik ga doorzoeken.Wetenschappelijk opgeleid h?
Niets is 100% waar, alles is per definitie te falsificeren.
Hoe bedoel je een fout? Een fout in de videobewerking of van de interpetatie van de truthers?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:48 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
De welbekende Nose Out footage van Fox, was in mijn optiek een fout. Later zijn er "toevallig" andere video's vrijgekomen vanaf een andere hoek waarbij ook een dergelijk object te zien was dat door de toren kwam.
Deze is wel aardig om even naar te kijken hoewel ik sommige dingen vergezocht vind:
Dank je wel voor je verontschuldiging.quote:Op zondag 10 juli 2011 13:03 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Yeah, je hebt gelijk Gray, naar jou toe bij deze mijn verontschuldigingen, die laatste opmerking was misplaatst. Ik stuur je zo een PB.
De mazzel he!quote:Op zondag 10 juli 2011 11:04 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
[..]
Doe dat. Ik hoor/lees het wel als je psychose voorbij is.
Het is in '99 gepubliceerd.quote:Op zondag 10 juli 2011 01:11 schreef polderturk het volgende:
[..]
Heeft Eric Darton dat boek "Divided we stand" in 1999 geschreven?
Hoezo "ook nep"?quote:Op zondag 10 juli 2011 01:23 schreef heartz het volgende:
Maar was de oorlog in Irak en Afganistan ook nep volgens jouw Jokkebrok?
Een fout van FOX die ze achteraf hebben getracht te verdoezelen.quote:Op zondag 10 juli 2011 13:09 schreef Gray het volgende:
[..]
Hoe bedoel je een fout? Een fout in de videobewerking of van de interpetatie van de truthers?
Die bal zag ik overigens ook gewoon als een vliegtuig en geen alien spaceship ofzo. Al was het niet heel scherp, dus zou het niet ook een helicopter kunnen zijn geweest?
Je weet dat er in 1989 al bepaalt is dat beide torens omver moesten. Vanwege galvanische corrosie. De torens in de steigers is onbetaalbaar plus dat maanden lang het verkeer gestremd zou zijn. Daarom is er in in 1993 een bom geprobeerd te laten ontploffen. In 1989 was al bepaalt dat na 2007 de torens onbewoonbaar verklaard zouden gaan worden. Wat is er niet mooier dat beide torens kapot zijn (wat toch al moest), de schuld aan een gebied waar je graag de olie van wil hebben. Plus dat de WTC een 'wereldalure' heeft en dat veel landen ter wereld er vertegenwoordigd waren. Een mooie shock and awe. En de gehele wereld accepteerd verscherpte controle. Mooier kan bijna niet.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:58 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
[..]
Heb je daar een bron voor?quote:Op zondag 10 juli 2011 13:28 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Je weet dat er in 1989 al bepaalt is dat beide torens omver moesten. Vanwege galvanische corrosie. De torens in de steigers is onbetaalbaar plus dat maanden lang het verkeer gestremd zou zijn. Daarom is er in in 1993 een bom geprobeerd te laten ontploffen. In 1989 was al bepaalt dat na 2007 de torens onbewoonbaar verklaard zouden gaan worden. Wat is er niet mooier dat beide torens kapot zijn (wat toch al moest), de schuld aan een gebied waar je graag de olie van wil hebben. Plus dat de WTC een 'wereldalure' heeft en dat veel landen ter wereld er vertegenwoordigd waren. Een mooie shock and awe. En de gehele wereld accepteerd verscherpte controle. Mooier kan bijna niet.
Een fout in de CGI-layering. De nepvliegtuig schoot voorbij de toren. Op het moment dat een medewerker ziet dat die fout op treedt wordt er een blackout van een paar frames ingevoerd.quote:Op zondag 10 juli 2011 13:09 schreef Gray het volgende:
[..]
Hoe bedoel je een fout? Een fout in de videobewerking of van de interpetatie van de truthers?
Die bal zag ik overigens ook gewoon als een vliegtuig en geen alien spaceship ofzo. Al was het niet heel scherp, dus zou het niet ook een helicopter kunnen zijn geweest?
Ha, dat is een goede metafoor.quote:Op zondag 10 juli 2011 13:03 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Grappig.
Net als een gelovige die theologie gaat studeren van zijn geloof afvalt.
uhhh het is paar jaartjes geleden voorbij gekomen in een van de topics hier. Toen was ik nog zo snugger om geen bibliotheek bij te houden van artikelen, websites, blogs e.d. Heb dus op dit moment geen bron beschikbaar.quote:Op zondag 10 juli 2011 13:37 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Heb je daar een bron voor?
Overigens... het gehele WTC complex is verwoest.
Ik houd er in ieder geval wel rekening mee wanneer ik het bekijk. Maar het omgekeerde trouwens ook: ook truthers maken zich regelmatig schuldig aan informatievervalsing. Vandaar dat ik de informatie uit de documentaires wil controleren.quote:Op zondag 10 juli 2011 13:21 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Een fout van FOX die ze achteraf hebben getracht te verdoezelen.
Die ball was in mijn optiek ook gewoon cgi. Het fake vliegtuig dat ze vanaf een andere angle hebben weergegeven.
Je moet er vanuit gaan dat ALLE beelden waarop een vliegtuig of object richting de torens vliegt, gemanipuleerd zijn.
Ok duidelijk.quote:Op zondag 10 juli 2011 13:21 schreef J0kkebr0k het volgende:
Hoezo "ook nep"?
Zoals ik al eerder zei:
De misdaden van 9/11 hebben er voor gezorgd dat 2 agressieve oorlogen gerechtvaardigd konden worden, er een onbegrensde "War on Terror" gestart kon worden. De PATRIOT Act ingevoerd kon worden, het volk bespioneerd kan worden en men het Internationale recht serieus heeft geschonden.
Vele overheden, waaronder de onze, hebben mbt deze schendingen samengespannen met de VS en hebben zelfs de leugens aangaande de gebeurtenissen op 9/11 gesteund. Het almaar aanhoudende vertrouwen ten aanzien van het officile verhaal van 9/11 zijn derhalve een bedreiging voor de internationale vrede en veiligheid.
Dat klopt. Moet je ook zeker doen.quote:Op zondag 10 juli 2011 14:19 schreef Gray het volgende:
[..]
Ik houd er in ieder geval wel rekening mee wanneer ik het bekijk. Maar het omgekeerde trouwens ook: ook truthers maken zich regelmatig schuldig aan informatievervalsing. Vandaar dat ik de informatie uit de documentaires wil controleren.
Vind jij het trouwens niet apart dat zo'n beetje alle foto's van de vliegtuigen en/of het instorten van de gebouwen, afkomstig zijn van professionals werkzaam als fotograaf of in beeldbewerking? Er zijn amper of zelfs geen foto's te vinden van de Jan met de pet.quote:De Pulitzer-winnende beeldmaterialen zijn niet allemaal meer terug te vinden op internet op erkende websites, voor zover ik nu heb gezocht. (half uur voor 1 foto en 2 filmfragmenten)
Thanks! Effe doorlezenquote:Op zondag 10 juli 2011 13:50 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
uhhh het is paar jaartjes geleden voorbij gekomen in een van de topics hier. Toen was ik nog zo snugger om geen bibliotheek bij te houden van artikelen, websites, blogs e.d. Heb dus op dit moment geen bron beschikbaar.
mmm veel van de bronnen zijn niet meer operationeel.
Hier staat wel een aardig stuk over waarom in 2007.
http://www.indybay.org/newsitems/2006/08/16/18297965.php
Ja, dat vind ik zeker apart. Het bewijst niets, maar is wel een aanwijzing die ik in het achterhoofd houd.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:21 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat klopt. Moet je ook zeker doen.
[..]
Vind jij het trouwens niet apart dat zo'n beetje alle foto's van de vliegtuigen en/of het instorten van de gebouwen, afkomstig zijn van professionals werkzaam als fotograaf of in beeldbewerking? Er zijn amper of zelfs geen foto's te vinden van de Jan met de pet.
Ik vind dat niet apart.quote:Op zondag 10 juli 2011 18:17 schreef Gray het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik zeker apart. Het bewijst niets, maar is wel een aanwijzing die ik in het achterhoofd houd.
Ik zie het nut niet van wegrennen als je al op aanzienlijke afstand staat? Jij wel?quote:Op zondag 10 juli 2011 18:49 schreef Dribedabou het volgende:
[..]
Ik vind dat niet apart.
- In die tijd liepen die zogenaamde 'Jannen met de pet' meestal niet standaard met een camera op zak.
- Professionals zien meteen geld in het schieten van zulke spectaculaire foto's en zijn ook veel meer gewend om meteen hun camera te pakken als er iets interessants gebeurt.
- De meeste 'Jannen met de pet' die toevallig wl een camera bij zich hadden renden natuurlijk snel weg en/of waren gelijk in shock. Ja, ls ik al een camera bij me zou hebben op zo'n moment zou ik toch echt wegrennen hoor. Het zou op zo'n moment niet eens in me opkomen dt ik een camera bij me heb.
- De professionals hebben hun camera's meestal binnen handbereik. De meeste 'Jannen met de pet' hebben die meestal helemaal ingepakt in een cameratas waardoor het een paar minuten kan duren voordat er een foto gemaakt kan worden.
Als de afstand klein genoeg is dat je de ramp ziet gebeuren en daar dus een foto van kan maken, dan is het toch vrij dichtbij. De meeste 'Jannen met de pet' hadden natuurlijk ook over het algemeen niet een superprofessionele bij zich zodat ze van een cht grote afstand een goede foto zouden kunnen maken.quote:Op zondag 10 juli 2011 19:01 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik zie het nut niet van wegrennen als je al op aanzienlijke afstand staat? Jij wel?
quote:Op zondag 10 juli 2011 19:01 schreef J0kkebr0k het volgende:
New York is een metropool waar veel toeristen rondlopen. Toeristen hebben vaak een camera bij zich. Dat was ook in 2001 al zo.
quote:Op zondag 10 juli 2011 18:49 schreef Dribedabou het volgende:
- De professionals hebben hun camera's meestal binnen handbereik. De meeste 'Jannen met de pet' hebben die meestal helemaal ingepakt in een cameratas waardoor het een paar minuten kan duren voordat er een foto gemaakt kan worden.
Nee, niet per definitie:quote:Op zondag 10 juli 2011 19:01 schreef J0kkebr0k het volgende:
Zoals jij het brengt, zijn professionals een soort supermensen die nooit in shock raken en geen angst hebben. Jan met de pet is eigenlijk maar een bang wezen.
quote:Op zondag 10 juli 2011 18:49 schreef Dribedabou het volgende:
- Professionals zien meteen geld in het schieten van zulke spectaculaire foto's en zijn ook veel meer gewend om meteen hun camera te pakken als er iets interessants gebeurt.
Je kunt helemaal niet vantevoren weten hoe je zou reageren als je een vreselijke ramp voor je neus ziet gebeuren.quote:Op zondag 10 juli 2011 19:01 schreef J0kkebr0k het volgende:
Bij jou zou het niet in je opkomen om je camera te pakken. Bij mij wel. Ik zou echt zoiets hebben van Joepiedepoepie... dat worden me daar een paar foto's!![]()
100% subjectief gespeculeer!quote:Op zondag 10 juli 2011 18:49 schreef Dribedabou het volgende:
[..]
Ik vind dat niet apart.
- In die tijd liepen die zogenaamde 'Jannen met de pet' meestal niet standaard met een camera op zak.
- De meeste 'Jannen met de pet' die toevallig wl een camera bij zich hadden renden natuurlijk snel weg en/of waren gelijk in shock. Ja, ls ik al een camera bij me zou hebben op zo'n moment zou ik toch echt wegrennen hoor. Het zou op zo'n moment niet eens in me opkomen dt ik een camera bij me heb.
De meeste... maar sommigen dus toch wel? En moet je een superprofessionele camera hebben om een ramp op de plaat te krijgen? Andere niet superprofessionele camera's haperen dan of doen het gewoonweg niet?quote:Op zondag 10 juli 2011 19:11 schreef Dribedabou het volgende:
[..]
Als de afstand klein genoeg is dat je de ramp ziet gebeuren en daar dus een foto van kan maken, dan is het toch vrij dichtbij. De meeste 'Jannen met de pet' hadden natuurlijk ook over het algemeen niet een superprofessionele bij zich zodat ze van een cht grote afstand een goede foto zouden kunnen maken.
Deze uitspraak laat je voor het gemak maar even weg:quote:Nee, niet per definitie:
Je kunt helemaal niet vantevoren weten hoe je zou reageren als je een vreselijke ramp voor je neus ziet gebeuren.
Nee, je kunt helemaal niet van te voren weten hoe je zou reageren. Kom op zeg... als je perse wilt debunken, maak jezelf dan iig niet zo belachelijk.quote:Ik vind dat niet apart.
O sorry, ik was vergeten dat dit BNW is. Daar mag je je mening en/of visie niet geven. In BNW mag je alleen maar met feiten komen.quote:
De meeste mensen rennen weg en/of raken in shock als er een ramp gebeurt. Dat is een heel natuurlijke reactie. In de dierenwereld werkt dat net zo.quote:Op zondag 10 juli 2011 19:24 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
De meeste... maar sommigen dus toch wel? En moet je een superprofessionele camera hebben om een ramp op de plaat te krijgen? Andere niet superprofessionele camera's haperen dan of doen het gewoonweg niet?
[..]
Deze uitspraak laat je voor het gemak maar even weg:
[..]
Nee, je kunt helemaal niet van te voren weten hoe je zou reageren. Kom op zeg... als je perse wilt debunken, maak jezelf dan niet zo belachelijk.
Ik zie niet in waarom je weg zou moeten rennen als je op veilige afstand staat.quote:Op zondag 10 juli 2011 19:28 schreef Dribedabou het volgende:
[..]
O sorry, ik was vergeten dat dit BNW is. Daar mag je je mening en/of visie niet geven. In BNW mag je alleen maar met feiten komen.
[..]
De meeste mensen rennen weg en/of raken in shock als er een ramp gebeurt. Dat is een heel natuurlijke reactie. In de dierenwereld werkt dat net zo.
Ik ben het eigenlijk wel met je eens.quote:Op zondag 10 juli 2011 19:28 schreef Dribedabou het volgende:
De meeste mensen rennen weg en/of raken in shock als er een ramp gebeurt. Dat is een heel natuurlijke reactie. In de dierenwereld werkt dat net zo.
quote:Op zondag 10 juli 2011 19:31 schreef heartz het volgende:
[..]
Ik ben het eigenlijk wel met je eens.
Ik heb zelf tot nog toe geen voldoende bewijs gezien dat alle getuigen 'nep' zijn.
Maar ben me nog even erin aan het verdiepn.
quote:Jeroen Pauw: Wat trof u aan toen u beneden kwam?
Rolf: "Ravage.. uh.. gillende mensen... Het hele atrium tussen de 2 torens was volledig ingestort door het vallende puin.
quote:"En ik ben toen via een weg die ik een beetje ken daar.... naar de uitgang gelopen ... de nooduitgang en toen ik de deuren open deed, toen op dat moment kwam het vliegtuig uh.. het tweede vliegtuig kwam recht boven mij in de toren vliegen.
Jeroen Pauw: Dat zag u?
Rolf Draak: Ja ja... recht boven me (kijkt omhoog en wijst naar boven). Ik keek omhoog en zag zo dat ding naar binnen gaan. Toen dacht ik: "Oh.. dit is oorlog".
quote:Op zondag 10 juli 2011 19:30 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom je weg zou moeten rennen als je op veilige afstand staat.
Als ik hier vanuit mijn raam een vliegtuig zie vliegen in een gebouw verderop, raak ik toch echt wel in paniek/shock hoor. Je ziet een vliegtuig in een gebouw vliegen, dat geeft een heleboel herrie. Herrie die je waarschijnlijk ook niet direct kan plaatsen, omdat je niet goed kan bepalen waar alle herrie precies vandaan komt. Dus weet je ook totaal niet of die herrie alleen maar bij dat vliegtuig vandaan komt of dat er boven je hoofd ook nog van alles gebeurt.quote:Op zondag 10 juli 2011 19:11 schreef Dribedabou het volgende:
[..]
Als de afstand klein genoeg is dat je de ramp ziet gebeuren en daar dus een foto van kan maken, dan is het toch vrij dichtbij. De meeste 'Jannen met de pet' hadden natuurlijk ook over het algemeen niet een superprofessionele bij zich zodat ze van een cht grote afstand een goede foto zouden kunnen maken.
Ja, dus? Omdat jij in paniek raakt verklaart meteen dat er geen of amper amateur opnames / foto's te vinden zijn?quote:Op maandag 11 juli 2011 08:39 schreef Dribedabou het volgende:
[..]
[..]
Als ik hier vanuit mijn raam een vliegtuig zie vliegen in een gebouw verderop, raak ik toch echt wel in paniek/shock hoor.
Zwakke argumenten.quote:Je ziet een vliegtuig in een gebouw vliegen, dat geeft een heleboel herrie. Herrie die je waarschijnlijk ook niet direct kan plaatsen, omdat je niet goed kan bepalen waar alle herrie precies vandaan komt. Dus weet je ook totaal niet of die herrie alleen maar bij dat vliegtuig vandaan komt of dat er boven je hoofd ook nog van alles gebeurt.
Als ik op vakantie was wel ja. Ik had toen een Sony Cybershot. Daarnaast...de eerste toren stond al in brand... voordat de 2de toren geraakt werd. Als ik een camera had op dat moment, had ik de brandende eerste toren toch zeker wel een aantal keer op de gevoelige plaat gezet en ik denk dat er vele andere mensen zouden zijn die hetzelfde zouden doen. De kans dat mensen / amateurs dat doen terwijl het 2de vliegtuig aankomt stormen (een kwartier later), is er dan natuurlijk ook gewoon. En ik denk niet dat je jezelf dan zou realiseren dat ook dat vliegtuig de toren zou gaan rammen... of wel soms?quote:Liep jij trouwens in 2001 standaard met een camera op zak die je dan ook nog eens altijd stand-by had staan zodat je altijd binnen een seconde foto's kon gaan maken (en het liefst ook nog in paparazzi-stijl een hele serie achter elkaar, aangezien het risico zo groot is dat de foto mislukt, zeker in een panieksituatie waarin je snel moet reageren en niet even rustig kan kijken hoe je het best een mooie foto kan maken), J0kkebr0k?
Wat ik opmerkelijk vind is dat niemand aan de tafel kritische vragen stelt. En dat gedurende het hele programma. Ik kan niet met zekerheid zeggen of de man liegt over zijn ervaringen.quote:Op zondag 10 juli 2011 19:52 schreef J0kkebr0k het volgende:
Rolf Draak was onlangs bij Pauw en Witteman te gast en hij loog. Waarom zou je liegen over een dergelijke gebeurtenis?
Goed... zullen we dan eens kijken wat meneer Rolf Draak beweert en zullen we dan meteen eens kijken of het mogelijk is, wat deze man claimt:
De uitzending van Pauw en Witteman van maandag 2 mei: http://player.omroep.nl/?aflID=12470104&silverlight=true
Hij beweert dat hij met de laatste lift in WTC 1 naar boven is gegaan. Rond de 50ste etage ramde het eerste vliegtuig de toren. Hij merkte dit aan "een hoop geschud en een hoop lawaai". De alarmbellen gingen rinkelen en de liftdeuren gingen open. Vervolgens is hij naar het "vluchthuis" gegaan om rustig naar beneden te wandelen. Eenmaal beneden trof hij een grote chaos aan.
Ik denk dus dat Meneer Draak, die overigens is aangesloten bij de World Trade Center Association en directeur is van WTC Nice, helemaal niet in het WTC was.
Begrijp ik je nou verkeerd? Volgens mij zat er namelijk slechts een kwartier tussen impact 1 en impact 2 en geen uur. En waar zegt hij dat hij in de tweede toren is geweest? Ik kan me dat niet herinneren namelijk. Moet ik de uitzending nog een keer terugkijken.quote:Op maandag 11 juli 2011 11:13 schreef Gray het volgende:
[..]
Wat me opvalt bij het verhaal van Draak is dat hij niet op de hoogte was van de eerste impact, dat een uur plaatsvond voordat hij in de toren van de tweede impact zat. Wat ik opmerkelijk vind is dat niemand aan de tafel kritische vragen stelt. En dat gedurende het hele programma. Ik kan niet met zekerheid zeggen of de man liegt over zijn ervaringen.
Terecht opgemerkt. Het hele Bin Laden verhaal is ook gewoon een fabel, volgens mij.quote:Wel wordt er gevraagd naar wat nodig zou zijn om overtuigend bewijs aan te leveren voor bevestiging van de dood van Bin Laden, dat beeldmateriaal en resultaten van forensisch onderzoek zou moeten zijn volgens de terrorismedeskundige Glenn Schoen. Wanneer direct daarna vanuit de redactie het bericht binnenkomt dat het lijk van Bin Laden in zee is gedumpt, blijven de tafelgenoten in gebreke om dit nieuws te koppelen aan de bevestiging van de dood en schakelt men direct over het praten over de operatie om Bin Laden te pakken.
Het filmfragment dat tussen deze twee onderwerpen aan bod komt is mijns inziens misleidend, aangezien verteld wordt dat Bin Laden verantwoordelijk was voor de aanslagen in Afrika (zelf opgeist), waarna direct de aanslagen op het WTC in beeld komen, waarbij niet wordt gesteld dat hij hier verantwoordelijk voor is. Na het fragment van de aanslagen komt Bin Laden in beeld met anti-Amerikaanse uitspraken.
Een andere kritische vraag die gesteld wordt is of de martelingen in Guantanamo Bay te rechtvaardigen zijn, omdat "mensen op Guantanamo Bay ook het een en ander hebben losgelaten". Knoop reageert direct met: "de vraag is of daaronder ook de vindplaats van Bin Laden verkregen is", waarvan Knoops zelf denkt van niet. Direct wil hij verduidelijken dat het is aangetoond dat martelingen niet meer, maar gelijk en zelfs minder nuttige informatie verschaffen dan verhoren zonder marteling.
Witteman vraagt vervolgens of Knoops dan niet teleurgesteld zou moeten zijn wanneer blijkt dat de martelpraktijken toch aanleiding waren voor de vindplaats van Bin Laden. Waarop advocaat Knoops aangeeft dat de resultaten niet de methode rechtvaardigen, die "even slecht blijft". Witteman onderbreekt Knoops even later om "te bekijken of de beelden van de operatie kloppen" en of de VS Bin Laden wel levend wilden pakken.
Interessant overigens hoe Glenn Schoen (terrorismedeskundige) meermaals verwijzingen maakt naar de politiek en de propaganda om de hele operatie heen. De meest kritische opmerking hierop komt van advocaat Knoops, die wijst op de speech van president Obama (met de befaamde Biggie/Tupac analogie, waarin hij ook Trump meermaals ridiculiseert) waarin op pagina 3 te lezen is dat "after the firefight, they killed him", wat volgens hem een standrechtelijke executie zou betekenen. Max Westerman 'gelooft' dat niet. De consensus van de tafelgenoten is wel dat het onduidelijk is of er nu wel of geen kill-order is uitgedragen, gezien de vele gemengde berichten hieromtrent.
Knoops stelt later nog dat zou men de speech van Obama letterlijk opvatten, dat de jacht op Osama er een was op leven en dood, dan is dat een overtreding van het internationaal recht geweest.
Tijdens de aftiteling worden de officile aanklachten tegen Bin Laden nog besproken en wijst Knoops op "het saillante" detail dat hij voor 9-11 nooit officieel is aangeklaagd, evenals dat het nooit is aangetoond dat hij berhaupt iets te maken had met die gebeurtenis.
Tot op de dag van vandaag is naar mijn weten nog niet aangetoond dat Osama dood is middels beeld- en forensisch materiaal. Gezien zijn lichaam in zee zou zijn gegooid, kunnen bewijzen die mogelijk nog worden uitgegeven niet op waarheid gecontroleerd worden.
Oeps!quote:Op maandag 11 juli 2011 11:23 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Begrijp ik je nou verkeerd? Volgens mij zat er namelijk slechts een kwartier tussen impact 1 en impact 2 en geen uur.
En waar zegt hij dat hij in de tweede toren is geweest? Ik kan me dat niet herinneren namelijk. Moet ik de uitzending nog een keer terugkijken.
Hehe... no problem.quote:Op maandag 11 juli 2011 11:31 schreef Gray het volgende:
[..]
Oeps!![]()
Ik vergiste me met dat zijn vergadering van 8 uur naar 10 uur werd verplaatst.
Heb van die eerste minuten van het uur durende programma niet het fragment erbij gepakt toen ik dit schreef.
De rest overigens wel.
Daar gaat mijn hele ethos.Bedankt wel dat je me erop wees. Als er een ding is dat ik meer hekel dan op mijn fouten gewezen worden, is niet op mijn fouten gewezen te worden.
Weet ik niet. In ongeveer een kwartier tijd is hij ongeveer 50 verdiepingen "rustig naar beneden gewandeld" via de vluchtroute (die blijkbaar steeds drukker werd) om buiten te kunnen staan en de tweede impact te aanschouwen. Zou kunnen, al valt het te betwijfelen.quote:Op maandag 11 juli 2011 11:48 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Hehe... no problem.
Maar je bent het met me eens dat Rolf Draak onmogelijk het 2de toestel recht boven zijn hoofd, zoals ie dat zo mooi gebaart, de 2de toren in heeft kunnen zien vliegen?
Als je de plattegrond van de gebouwen erbij pakt, dan zul je moeten concluderen dat het niet klopt wat hij zegt. Welke nooduitgang hij uit WTC 1 ook zou hebben genomen, op geen enkele manier zou hij het toestel na openen van de deur, recht boven zijn hoofd het WTC 2 in hebben kunnen zien vliegen.quote:Op maandag 11 juli 2011 12:03 schreef Gray het volgende:
[..]
Weet ik niet. In ongeveer een kwartier tijd is hij ongeveer 50 verdiepingen "rustig naar beneden gewandeld" via de vluchtroute (die blijkbaar steeds drukker werd) om buiten te kunnen staan en de tweede impact te aanschouwen. Zou kunnen, al valt het te betwijfelen.
Ik zit nu te kijken naar hoe hij is gewandeld van Ground Zero, naar Battery Park waar hij foto's heeft genomen, om vervolgens weer terug te keren naar Ground Zero.
Inderdaad! Vanaf 8:06 vertelt hij dat hij via een nooduitgang WTC 1 verliet, en op het moment dat hij de deuren opende 2e het vliegtuig recht boven zijn hoofd in WTC 2 zou zien vliegen.quote:Op maandag 11 juli 2011 12:05 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Als je de plattegrond van de gebouwen erbij pakt, dan zul je moeten concluderen dat het niet klopt wat hij zegt. Welke nooduitgang hij uit WTC 1 ook zou hebben genomen, op geen enkele manier zou hij het toestel na openen van de deur, recht boven zijn hoofd het WTC 2 in hebben kunnen zien vliegen.
Ook nog zoiets... toevallig die dag had hij zijn camera bij zich. Normaliter nam hij die nooit mee.
Deze man weet hoe de vork cht in de steel zit. Daar ben ik wel van overtuigd. Hij is natuurlijk een hoge WTC Association pief.quote:Op maandag 11 juli 2011 12:30 schreef Gray het volgende:
[..]
Inderdaad! Vanaf 8:06 vertelt hij dat hij via een nooduitgang WTC 1 verliet, en op het moment dat hij de deuren opende 2e het vliegtuig recht boven zijn hoofd in WTC 2 zou zien vliegen.
Gezien het plaatje dat je eerder aandroeg:
[ afbeelding ]
is dat inderdaad onmogelijk.
De reden dat ik kijk naar zijn wandeling is omdat een van die foto's ngal ver weg leek voor mij, aangezien hij aangeeft vanaf Battery Park foto's te hebben genomen, dat zoals hij zelf ook zegt heel dichtbij is. Plus dat van waar die foto's genomen zijn volgens mij niet de locatie van Battery Park kan zijn, gezien het perspectief (de foto toont de gehele skyline van Manhattan) f hij moet Battery Park verwarren met Battery City. Dit moet ik nog nader bekijken om mezelf ervan te overtuigen of dit het geval is.
Voor die fotosoep van Osama hadden ze ook de tijd, maar die viel toch door de mand. Of kwam die echt ergens anders vandaan?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:53 schreef J0kkebr0k het volgende:
Edit: En ze hebben natuurlijk de tijd gehad om een voor de massa bevredigend antwoord te verzinnen. Dus we wachten af wat er gaat komen.
Welke bedoel je? Die van "het lijk"?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:09 schreef GoudIsEcht het volgende:
[..]
Voor die fotosoep van Osama hadden ze ook de tijd, maar die viel toch door de mand. Of kwam die echt ergens anders vandaan?
Ik hoop dat dit nog een staartje gaat krijgen. Hoe zouden andere landen hierop reageren? Zouden ze berhaupt?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:15 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Welke bedoel je? Die van "het lijk"?
Maar dit is serieus interessant. Het vermoeden bestaat dat het merendeel van de victims gefabriceerde identiteiten zijn. Dit zou zomaar het begin van de ontrafeling kunnen gaan betekenen, hoewel ik eerder denk dat dit juist gestart wordt om de geruchten op internet subtiel de kop in te gaan drukken.
Reken er niet op. Dit is gewoon onderdeel van een strategie en ebt weer net zo hard weg als dat het komt.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:40 schreef Gray het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit nog een staartje gaat krijgen. Hoe zouden andere landen hierop reageren? Zouden ze berhaupt?
Ik ben vooral erg benieuwd naar die ‘nieuwe inzichten’.quote:VARA en VPRO maken drieluik 9/11
De VARA en VPRO werken momenteel aan een documentaireserie over de aanslagen van 9/11 op het WTC en het Pentagon. Bij de serie zijn vijf makers betrokken van beide publieke omroepen.
In drie afleveringen zal de serie, 9/11: De dag die de wereld veranderde, uitleg geven over de aanslagen, de motieven en gevolgen van de strijd tegen de terreur en de beeldvorming van de islam in ons land in de jaren na de aanslagen.
De serie wordt dit jaar uitgezonden op Nederland 2,precies in de week van 11 september. De aanslagen zijn dan tien jaar geleden. Volgens de omroepen zal de serie nieuwe inzichten opleveren.
Dus wat de uitkomst ook gaat zijn, je weet het precies in je straatje te passen. Zijn ze inderdaad onbekend, die mensen, hoppa, vicsims. Worden ze wel verklaard; leugen om op internet de geruchten (welke, van wat conspiracy maloten? Totaal niet relevant, gezien hun aantal) de kop in te drukken.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:15 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Maar dit is serieus interessant. Het vermoeden bestaat dat het merendeel van de victims gefabriceerde identiteiten zijn. Dit zou zomaar het begin van de ontrafeling kunnen gaan betekenen, hoewel ik eerder denk dat dit juist gestart wordt om de geruchten op internet subtiel de kop in te gaan drukken.
Ja ik bedoelde 'het lijk'.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:15 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
1976 eigenlijk al.quote:Op zondag 10 juli 2011 13:28 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Je weet dat er in 1989 al bepaalt is dat beide torens omver moesten. Vanwege galvanische corrosie. De torens in de steigers is onbetaalbaar plus dat maanden lang het verkeer gestremd zou zijn. Daarom is er in in 1993 een bom geprobeerd te laten ontploffen. In 1989 was al bepaalt dat na 2007 de torens onbewoonbaar verklaard zouden gaan worden. Wat is er niet mooier dat beide torens kapot zijn (wat toch al moest), de schuld aan een gebied waar je graag de olie van wil hebben. Plus dat de WTC een 'wereldalure' heeft en dat veel landen ter wereld er vertegenwoordigd waren. Een mooie shock and awe. En de gehele wereld accepteerd verscherpte controle. Mooier kan bijna niet.
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 02:03 schreef francorex het volgende:
Jokkebrok ik ben een artikel tegengekomen wat jou zal interesseren.
Nearly 3,000 victims of 9/11 don’t show up as dead in Social Security records
http://www.naplesnews.com(...)-grave-mistakes-911/
en stond op dit forum http://z10.invisionfree.c(...)?showtopic=64387&hl=
Thanks, maar kijk eens een aantal posts boven jequote:Op vrijdag 15 juli 2011 02:03 schreef francorex het volgende:
Jokkebrok ik ben een artikel tegengekomen wat jou zal interesseren.
Nearly 3,000 victims of 9/11 don’t show up as dead in Social Security records
http://www.naplesnews.com(...)-grave-mistakes-911/
en stond op dit forum http://z10.invisionfree.c(...)?showtopic=64387&hl=
Het aparte van het verhaal is dat het persbericht van de congresswoman Carolyn Maloney niet (meer) op haar eigen website, waar ze al haar pers/nieuwsberichten opsomt, wordt genoemd.quote:
Hoe weet je of het erop heeft gestaan? Ik heb verschillende caches bekeken die tot een paar dagen terug gaan. Geen 1 cache laat het betreffende nieuwsbericht op de site zien.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:13 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Thanks, maar kijk eens een aantal posts boven je
[..]
Het aparte van het verhaal is dat het persbericht van de congresswoman Carolyn Maloney niet (meer) op haar eigen website, waar ze al haar pers/nieuwsberichten opsomt, wordt genoemd.
Het bericht lijkt dus volledig de kop in te zijn gedrukt.
http://maloney.house.gov/(...)iew&id=364&Itemid=31
Ben benieuwd of hier toch nog iets over naar buiten komt. Ik ga naplesnews.com iig in de gaten houden, de komende tijd.
Dat zeg ik niet. Ik heb "meer" expres tussen haakjes gezet.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:42 schreef machuidel het volgende:
[..]
Hoe weet je of het erop heeft gestaan? Ik heb verschillende caches bekeken die tot een paar dagen terug gaan. Geen 1 cache laat het betreffende nieuwsbericht op de site zien.
Tsja. Waarschijnlijk wordt de nieuwswaarde niet hoog genoeg gevonden om het op de website te plaatsen. Vraag me af of Maloney dat zelf bepaald of iemand anders.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:23 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Ik heb "meer" expres tussen haakjes gezet.
Maar goed... ik vind het vreemd dat andere van haar nieuwsberichten van deze week wel op haar site zijn verschenen. Speculatief hoor, dat wel, maar zou ze op haar vingers getikt zijn?
Het lijkt idd vrij waarschijnlijk dat er geen mensen in de gebouwen waren.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:23 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Ik heb "meer" expres tussen haakjes gezet.
Maar goed... ik vind het vreemd dat andere van haar nieuwsberichten van deze week wel op haar site zijn verschenen. Speculatief hoor, dat wel, maar zou ze op haar vingers getikt zijn?
Jij kent veel mensen in de V.S (New York)?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:41 schreef heartz het volgende:
[..]
Het lijkt idd vrij waarschijnlijk dat er geen mensen in de gebouwen waren.
Wij kennen ook niemand uit de usa die hebben dit meegemaakt.
We gaan eens iedereen mailen om te vragen of zij niet iemand kennen (en aan hun kennissen kunnen vragen of zij weer iemand kennen of niet).
Ik ken niemand in New York.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:59 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Jij kent veel mensen in de V.S (New York)?
Als je er maar rekening mee houdt dat mensen het interessant vinden staan om hier over te liegen. Heb al menigeen, die zei iemand te hebben gekend, kunnen betrappen op leugens. Echt heel erg veel nut heeft het niet imhoquote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:12 schreef heartz het volgende:
[..]
Ik ken niemand in New York.
Wel in Californie en Virginia
Maar mn vriend en broertje zijn er ook nog, met hun vrienden en kennissen hier.
En ik vraag ook gewoon aan mn vriendinnen of ze iemand kennen uit de usa...
Beetje netwerken kom je al een heel eind
Dat heeft toch helemaal geen zin om mensen te zoeken die iemand daar verloren hebben/het gezien hebben? Als iemand zoiets hier claimt geloof je het toch niet.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:17 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Als je er maar rekening mee houdt dat mensen het interessant vinden staan om hier over te liegen. Heb al menigeen, die zei iemand te hebben gekend, kunnen betrappen op leugens. Echt heel erg veel nut heeft het niet imho
Dat zeg ik toch ook.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:29 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dat heeft toch helemaal geen zin om mensen te zoeken die iemand daar verloren hebben/het gezien hebben? Als iemand zoiets hier claimt geloof je het toch niet.
Dus waarom zou je er nog naar zoeken?quote:
Zeg ik dat ik opzoek naar mensen ben die erbij waren dan?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:49 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dus waarom zou je er nog naar zoeken?
Het is toch een soort zoeken naar ontkrachting. Doorgaans de nuttigste zoektochten.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:17 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Als je er maar rekening mee houdt dat mensen het interessant vinden staan om hier over te liegen. Heb al menigeen, die zei iemand te hebben gekend, kunnen betrappen op leugens. Echt heel erg veel nut heeft het niet imho
Ik heb niet echt hoge verwachtingen hoor.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:14 schreef GoudIsEcht het volgende:
[..]
Het is toch een soort zoeken naar ontkrachting. Doorgaans de nuttigste zoektochten.
Dan heb je zelfs dit topic in de reeks niet goed doorgelezen. Zelfs hier heb ik nog zo'n onbenul betrapt op leugens...quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:04 schreef heartz het volgende:
[..]
Ik heb niet echt hoge verwachtingen hoor.
Maar het kan geen kwaad. Wie weet wat het opleverd
Aangezien het straks ook 10 jr geleden is.
En mensen die hier zomaar over liegen (zonder betaald of bedreigd te worden)..... lijkt mij een beetje triest. Waarom zou je liegen tenzij je dus betaald of bedreigd wordt.
En een beetje netwerken is atlijd leuk
Aah joh ik zie wel.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:12 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dan heb je zelfs dit topic in de reeks niet goed doorgelezen. Zelfs hier heb ik nog zo'n onbenul betrapt op leugens...
9/11 #52: Waar het 10-jarig jubileum van 9/11 een knaller wordt!
En nee.. dit ventje heeft er geen cent voor gevangen. Het staat alleen super interessant om hier op de een of andere manier bij betrokken te zijn...
En zo is het niet anders op de forums in de VS of UK
Dan zou ik dat zeker sterk in twijfel trekken.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:32 schreef heartz het volgende:
[..]
Aah joh ik zie wel.
Ik doe geen officieel onderzoek
En het kan geen kwaad. Stel dat ik nou iemand vind die zegt dat ie het persoonlijk heeft meegemaakt
Ik denk dat het ook de nodige bewijsstukken vergt om iemand serieus te geloven.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:34 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dan zou ik dat zeker sterk in twijfel trekken.
Weetje... het onderwerp is zeeeeeer controversieel. Mensen kunnen er niet tegen als je kritische vragen stelt. Laat staan dat je ze daar gaat stellen waar het die kunstmatige (patriottische) ziel het hardst raakt. Het is uit den boze om aan de aanslagen te twijfelen. Het is idioot om aan het aantal slachtoffers te twijfelen... sterker nog... je MOET geloven dat het er zo'n 3000 waren. Als je daar aan twijfelt, dan ben je geestelijk niet in orde en eigenlijk moet je dan opgesloten worden.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:36 schreef heartz het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook de nodige bewijsstukken vergt om iemand serieus te geloven.
Tenzij je iemand goed kent.
Nou dat valt best mee hoor.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:45 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Weetje... het onderwerp is zeeeeeer controversieel. Mensen kunnen er niet tegen als je kritische vragen stelt. Laat staan dat je ze daar gaat stellen waar het die kunstmatige (patriottische) ziel het hardst raakt. Het is uit den boze om aan de aanslagen te twijfelen. Het is idioot om aan het aantal slachtoffers te twijfelen... sterker nog... je MOET geloven dat het er zo'n 3000 waren. Als je daar aan twijfelt, dan ben je geestelijk niet in orde en eigenlijk moet je dan opgesloten worden.
Kan je misschien doorlinken naar info over 9-11 slachtoffers die afgeluisterd worden? Daar ben ik eigenlijk wel heel erg benieuwd naar!quote:Op maandag 18 juli 2011 18:22 schreef GoudIsEcht het volgende:
Wat betreft het niet bestaan van slachtoffers van 9/11: merk op dat rondom Murdoch en het huidige schandaal ook geruchten beginnen te lopen over het afluisteren van 9/11 slachtoffers.
Hoe dat gaat uitpakken moeten we nog maar bezien, maar men zou heel eventueel iets kunnen gaan bouwen.
Danwel om het bestaan (de illusie) van slachtoffers te bekrachtigen, danwel om het aanstaande jubileum wat meer onder de aandacht te brengen en te emotioneren.
Wtf.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:58 schreef THEFXR het volgende:
Danny Jowenko overleden.
http://www.waarheid911.nl/zembla_911.html#jowenko
Ben ik met je eens. Maar heb je zelf wel eens gekeken of je het kon horen?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:04 schreef Vijf_voor het volgende:
Er werd in deze topic reeks wel eens aangehaald dat omstanders riepen net na de aanslag dat ze 'explosies' hoorde. Volgens vele was dit een 'bewijs' dat het geen vliegtuigen waren.
Nu volg ik de explosie in Noorwegen en roept een omstander dat hij het eerst dacht aan een aardbeving.
Al die quote's van omstanders zijn dus niks waard
Ah, de nieuwsmolen omtrent 9-11 is lekker bezig, komt er een jubileum aan ofzo?quote:Wraakmoordenaar 9/11 gexecuteerd
HUNTSVILLE - In de Verenigde Staten is woensdagavond (lokale tijd) een man gexecuteerd die na de terreuraanslagen van 11 september 2001 drie mensen vermoordde omdat hij vermoedde dat zij moslims waren.
De 41-jarige Mark Stroman kreeg een dodelijke injectie toegediend in de gevangenis in de stad Huntsville in de zuidelijke staat Texas.
Volgens Amerikaanse media haalde een ultiem beroep van Stromans advocaat bij het hooggerechtshof niets uit. De raadsman kreeg bij zijn pleidooi steun van Rais Bhuiyan (37), een slachtoffer dat overleefde na te zijn beschoten door Stroman, enkele dagen na de terreuraanslagen.
Bhuiyan, die in Bangladesh is geboren en beschikt over een Amerikaans paspoort, werd met een dubbelloops geweer in zijn gezicht geschoten en deed alsof hij was overleden, waardoor hij de schietpartij overleefde.
Hij liep wel zware verwondingen op. Maar de doodstraf was volgens Bhuiyan niet de juiste straf voor Stroman. ''Zijn executie maakt geen einde aan haatmisdaden in de wereld'', citeerde de Britse omroep BBC Bhuiyan. ''We verliezen alleen weer een mensenleven.''
Drie moorden
Stroman had de drie moorden bekend en hij heeft in het verleden verklaard dat hij wraak wilde nemen voor de terreuraanslagen. Die waren uitgevoerd door moslimextremisten. Duizenden mensen vonden de dood.
De moordenaar heeft berouw getoond voor zijn daden. Hij weet deze aan een slechte opvoeding, onwetendheid en haatgevoelens. Ook beschreef hij zichzelf vorige week in een telefonisch interview met de BBC als een onopgeleide idioot.
''In die tijd zei iedereen hier in de Verenigde Staten: 'Laten we ze pakken!'. We wisten niet wie we moesten pakken, gebruikten slechts stereotypes. Ik stereotypeerde alle moslims als terroristen en dat was fout.''
Nu.nl
Een mooie uitspraak voor zo'n lelijke daad.quote:de doodstraf was volgens Bhuiyan niet de juiste straf voor Stroman. ''Zijn executie maakt geen einde aan haatmisdaden in de wereld'', citeerde de Britse omroep BBC Bhuiyan. ''We verliezen alleen weer een mensenleven.''
Hebben we 't daar al niet over gehad? Want je moet wel de rest erbij vertellen, hequote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:12 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dan heb je zelfs dit topic in de reeks niet goed doorgelezen. Zelfs hier heb ik nog zo'n onbenul betrapt op leugens...
9/11 #52: Waar het 10-jarig jubileum van 9/11 een knaller wordt!
En nee.. dit ventje heeft er geen cent voor gevangen. Het staat alleen super interessant om hier op de een of andere manier bij betrokken te zijn...
En zo is het niet anders op de forums in de VS of UK
Wat een hilarische kerel. Hij doet me aan die randdebiel 'Arnol' denken in de binnenstad van Eindhoven.quote:
Met het 'Noorse 9/11' (Murdoch's woorden) hebben we in nu een wereld waarin iedereen potentieel terrorist is.quote:Op maandag 25 juli 2011 22:36 schreef THEFXR het volgende:
LUX: De wereld tien jaar na 9/11 straks om 23.15 uur op ned 2
Nou.. dan heb ik je toch enigzins aan het denken gezet, we zijn weer een stapje verderquote:Op zondag 24 juli 2011 17:22 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Wat een hilarische kerel. Hij doet me aan die randdebiel 'Arnol' denken in de binnenstad van Eindhoven.
Lijkt me een terechte opmerking.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 09:14 schreef Ticker het volgende:
Het is allemaal religieus.. laten we het daar op houden.
Hokjes gedrag zoals 'de joden' hebben WWII veroorzaakt, lijdt tot corruptie van de samenleving omdat men alles over een kwam gaat scheren.
Vraag je eens af waarom Hitler in feite alleen het volk pakte, en nooit de prominente zionistische 'ashkenazi joodse bank beheerders en partij/oorlog financierders'.
Wat is 'de kern'...?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 09:14 schreef Ticker het volgende:
Ik zag net iets moois, moest hem even erbij zetten:
[ afbeelding ]
Dit is in feite wat er gebeurt... roep lang genoeg dat het de 'joden' zijn, en de joden krijgen de schuld. Roep lang genoeg dat het zionisten zijn, en we geven het beeste de naam van Zionisme.
Het probleem is dat de kern niet slecht is, het zijn de infiltranten binnen die groep die het werk van de duivel opknappen. (duivel is een metafoor om aan te duiden dat de mensen die dit doen, het werk wat in bijvoorbeeld openbaringen staat, uit proberen te voeren)
Nee de kern van het zionisme zijn de priesters. Die staan totaal buiten de bankwereld.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 09:47 schreef GoudIsEcht het volgende:
[..]
Wat is 'de kern'...?
De kern van de lui die deze zaken bestieren is Joods (ashkenazi), en dan voornamelijk enkele families en hun 'soldaten'. Dat zegt inderdaad niets over Joden in het algemeen, maar om deze kern nou 'niet slecht' te noemen ....
Voor mij is de waarneembare kern dat de controlerende groep doorgaans hun afkomst als gemeenschappelijke factor heeft. Waarneembaar gedrag is dat het om macht, geld en controle gaat.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 09:48 schreef Ticker het volgende:
[..]
Nee de kern van het zionisme zijn de priesters. Die staan totaal buiten de bankwereld.
De politieke ideologie van zionisme en zijn aanhangers, daar zit het gevaar in.
http://en.wikipedia.org/wiki/Zionism
quote:Alles zou anders worden. Hoe precies, dat wisten we nog niet op 12 september 2001, maar dat de aanslagen van een dag eerder de wereld onherroepelijk zouden veranderen, was duidelijk. In de VS merkte je een onbestemd gevoel als zouden de tijden uit de Tweede Wereldoorlog herleven. Mogelijk stond een derde wereldoorlog voor de deur. Iedereen was bereid een tandje bij te zetten, al was het maar om dat onzekere gevoel van onmacht kwijt te raken.
Ook internationaal keek men richting de VS. Hoewel sommigen die zomer kritisch hadden gekeken naar de Republikeinse president Bush, stopte het gekibbel onmiddellijk. "We are all Americans", kopte de Franse krant Le Monde. De solidariteit met de Amerikanen was groot in de dagen na 9/11. Op herdenkingen bij ambassades wereldwijd liet het publiek zien achter de VS te staan en bereid te zijn de VS het voortouw te laten nemen bij een reactie.
Tien jaar later zijn er twee oorlogen uitgevochten over 9/11, in Afghanistan en in Irak, maar dankzij beroepslegers in de VS en Europa gebeurde vooral zonder dat de gewone burger daar direct een prijs voor moest betalen. Van een WOII-mentaliteit was in de Verenigde Staten in ieder geval geen sprake.
Wel leerde de burger Osama bin Laden kennen en zijn terreurorganisatie al-Qaida. Dat bleek een radicaal-islamitische beweging te zijn die het openlijk wilde opnemen tegen de VS en het Westen. Na de aanslagen in New York en Washington volgden aanslagen in Londen en Madrid die ook worden toegeschreven aan al-Qaida.
In Nederland kwam de discussie over de integratie van minderheden in een stroomversnelling. Pim Fortuyn kwam stormachtig op met zijn kritiek op de islam. Hoewel hij niet werd vermoord door een radicale moslim, gebeurde dat in het geval van Theo van Gogh wel. Mohammed B. zei in naam te handelen van de islam. Fortuyns en Van Goghs islamkritiek werd later overgenomen door Geert Wilders die er electoraal goed mee scoorde.
Ook de gevolgen van de aanhoudende terreurdreiging slopen ons leven binnen. Wie komt tegenwoordig nog met een flesje cola aan boord van zijn vliegtuig of hoeft niet zijn schoenen uit te doen voor vertrek? Jarenlang waren er ook elke keer weer verhalen in de media over de aangescherpte veiligheid bij grote evenementen als de Olympische Spelen of het WK, al wordt dat de laatste tijd minder.
Wat is voor u de erfenis van 9/11? Hoe is uw leven veranderd? Welke kleine of grote gevolgen merkt u nu nog? Waar denkt u vandaag de dag anders over dan op 10 september 2001? Mail het de NOS. De beste verhalen, van maximaal 500 woorden, worden in de aanloop naar 11 september 2011 op deze site geplaatst.
http://nos.nl/artikel/258293-tien-jaar-911-wat-veranderde-er.html
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:18 schreef THEFXR het volgende:
9/11: Explosive Evidence - Experts Speak Out, Trailer; AE911Truth.org, 9/11/11 DVD NL
Gisteren Sicko ook nog gezien. Die was op Ned. 3. Wat een bijelkaar geacteerd zooitje is die docu zeg.quote:Resten slachtoffer 11-9-2001 gedentificeerd
Forensische onderzoekers proberen nog altijd menselijke resten te identificeren die na de aanslagen van 11 september 2001 zijn gevonden in het puin van het World Trade Center in New York. Dinsdag werd bekendgemaakt dat zij aan de hand van DNA-onderzoek de overblijfselen hebben gedentificeerd van de 40-jarige Ernest James.
James werkte voor het bedrijf Marsh & McLennan, dat was gevestigd op de 87e verdieping van de noordelijke toren van het WTC, waar bijna tien jaar geleden het eerste vliegtuig binnenvloog. Meer dan 350 werknemers van het bedrijf kwamen bij de aanslagen om het leven.
Van de bijna 2800 slachtoffers die in het WTC vielen zijn nu van 1629 de overblijfselen gedentificeerd.
Bron: Resten slachtoffer 11-9-2001 gedentificeerd
Het gaat over New York en Orkaan Irene.quote:Openbaar vervoer plat
Aan de oostkust zijn meer dan 6000 vluchten geschrapt. In New York is het openbaar vervoer platgelegd. Dat gebeurde eerder, tijdens een staking in 2005 en na de aanslagen in 2011, maar nog nooit door het weer. Bussen, treinen, veerponten en de metro vervoeren gemiddeld 5 miljoen mensen per dag.
Wat spannend!quote:Tien jaar geleden vlogen fundamentalistische moslims met gekaapte vliegtuigen de Twin Towers binnen. De twee torens stortten in. Er vielen honderden doden. Al Qaeda eiste de verantwoordelijkheid voor de aanslagen op. De Amerikaanse regering ging vervolgens op jacht naar Al Qaeda-kopstuk Osama bin Laden.
Gekenmerkt
Ten tijde van de aanslagen op het WTC was George W. Bush net president van de Verenigde Staten. Zijn acht jaar durende periode in het Witte Huis werd gekenmerkt door 9/11 en de nasleep ervan. In het kader van de strijd tegen Al Qaeda voerde hij oorlog in Afghanistan en Irak.
Werkbezoek
George Bush kijkt tien jaar na de aanslagen uitgebreid terug. In een exclusief interview met National Geographic noemt hij 11 september 2001 een ‘monumentale dag’ die zijn presidentschap veranderde. Hij brengt het moment in herinnering dat hij hoorde van de aanslagen. Hij was op dat moment op een werkbezoek bij een basisschool toen een woordvoerder hem het vreselijke nieuws in het oor fluisterde. De aanblik van de aangeslagen president en van de instortende torens staat bij veel mensen op het netvlies gebrand.
Middelvingers
Met de aanslag nam Bush’ populariteit, tijdelijk, een grote vlucht. Zelfs de New Yorkers droegen hem op handen. Meestal werden in die stad middelvingers naar hem opgestoken. Nu juichten zelfs zij hun president toe. “Het was de eerste keer dat ze daar met alle vijf vingers naar me zwaaiden”, vertelt hij in het interview. Verder praat Bush openhartig over de zorgen om zijn familie, de slachtoffers en de helden van de dag.
Hij doet erg zijn best om zijn menselijke kant te laten zien.quote:Op zondag 4 september 2011 21:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat spannend!
http://www.tvgids.nl/artikel/42838/George_W._Bush_over_911/
Nee, waarom zou dat?quote:Op maandag 5 september 2011 17:09 schreef WSquater het volgende:
Dus, gaat er volgens jullie nog iets spannends gebeuren komende zondag?
Oh.. ghehe.. nu je het zegt.quote:Op maandag 5 september 2011 21:01 schreef WSquater het volgende:
[..]
"Waar het 10-jarig jubileum van 9/11 een knaller wordt!"
quote:Op maandag 5 september 2011 21:03 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Oh.. ghehe.. nu je het zegt.
Hebbie plannen Gray?
Leuk initiatief, maar ik ben er niet bij. De insteek sluit niet aan bij mijn ideen over 9/11. Niettemin, succes.quote:Op dinsdag 6 september 2011 15:21 schreef Infolutie het volgende:
Er wordt naar aanleiding van de 10e herdenking een 9/11 demonstratie/manifestatie georganiseerd op aanstaande zondag 11 september.
Ga voor meer informatie naar: http://911manifestatie.nl
Het is tijd voor alle wakkere Fokkers om eens uit die bureaustoel te komen!
Zo, Tuschinki is afgehuurd.quote:'9/11 Explosive Evidence - Experts Speak Out' - Premire in Tuschinski, Amsterdam
Op 8 september 2011 gaat de documentaire '9/11 Explosive Evidence - Experts Speak Out' in premire in het Tuschinski Theater in Amsterdam. In deze documentaire, gemaakt door de organisatie Architects and Engineers for 9/11 Truth (AE911Truth.org), spreken tientallen wetenschappers en technici zich uit over de vernietiging van de Twin Towers en WTC7, en de vele vragen die tot op heden onbeantwoord zijn gebleven.
Aan het woord komen onder andere bouwkundig ingenieurs, metaalkundigen, explosievenexperts, architecten en scheikundigen. Zij vormen een kleine greep uit de meer dan 1500 architecten en ingenieurs, en meer dan 12.000 sympathisanten, die zijn aangesloten bij AE911Truth.org.
Zonder te verzanden in wilde complotten wordt het forensisch bewijsmateriaal op wetenschappelijke wijze onder de loep genomen; de snelheid en symmetrie van de instortingen, het smelten van constructiestaal, en resten van hightech explosieven in het stof.
Zelfs voor de meest geharde sceptici, of voor mensen die zich zelden hebben verdiept in 9/11, is deze documentaire een absolute must.
Reserveren? Klik hier.
bron
Klopt!quote:Op dinsdag 6 september 2011 15:21 schreef Infolutie het volgende:
Er wordt naar aanleiding van de 10e herdenking een 9/11 demonstratie/manifestatie georganiseerd op aanstaande zondag 11 september.
Ga voor meer informatie naar: http://911manifestatie.nl
Het is tijd voor alle wakkere Fokkers om eens uit die bureaustoel te komen!
Er was wel papier... heel veel zelfs. Niemand heeft beweerd dat dat niet zo was.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:09 schreef Fiddlergurl het volgende:
Ik herinner me nog dat ik het een tijd geleden aan de stok had met users hier. Toen ging het ook over dat er geen papier te zien was. Nu kijk ik al de hele week naar Natgeo en zie daar toch echt heel veel papier etc... Computeronderdelen en stukken van telefoons. De beweringen hier dat die dingen er dus niet waren zijn dus ongegrond.
Ik ben iig blij dat je al inziet dat het geen zuivere koffie is.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:26 schreef Fiddlergurl het volgende:
Ik ga niet in discussie want dat heeft geen zin hier. Ik zeg alleen dat eerder gemaakte beweringen niet kloppen. Ik vind nog steeds wat ik al vond: mensen die beweren dat er geen slachtoffers zijn, zijn paranoide en hebben hulp nodig. Ik weet dat er slachtoffers zijn. 9/11 is geen zuivere koffie, dat is zo klaar als een klontje... Maar vicsims = bullshit
Nog niet nee, de 11e ging hij normaal gezien het dichtste tegen de zon zijn.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:44 schreef GoudIsEcht het volgende:
Komt Elenin niet ook voorbij gevlogen de 11e?
Het witte huisquote:Op vrijdag 9 september 2011 09:26 schreef Flodder450 het volgende:
nu vliegen ze in de vooralsnog onvoltooide 1WTC of pakken ze nu het empire state of Chrysler building?
Als een vliegtuig/missile op het witte huis belandt en de president weet er zogenamd niets van, Nigga's deadquote:
Lady Liberty is going to get her cherry poppedquote:Op vrijdag 9 september 2011 09:41 schreef heartz het volgende:
Het liberty statue zal het niet worden, denk ik
quote:Op vrijdag 9 september 2011 09:50 schreef Flodder450 het volgende:
wat mij ook opviel toen ik disco inferno luisterde:
"i couldn't get enough, so i had to self-destruct"
Lol, zou me niks verbazen als alle "rampen" van de afgelopen 20-30 jaar allemaal in scene zijn gezetquote:Op vrijdag 9 september 2011 10:10 schreef heartz het volgende:
[..]
Door anderen apatisch te maken, zijn ze zelf apatisch geworden naar de bevolking toe.
Soms lijkt het alsof ze met opzet aanwijzingen geven ofzo, alsof ze willen dat wij het weten ofzo.
Of misschien een oorlogje binnen de illuminati zelf.
Maar goed, dat laat ik maar in het midden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |