abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99503052
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 14:41 schreef heartz het volgende:

[..]

Het lijkt idd vrij waarschijnlijk dat er geen mensen in de gebouwen waren.
Wij kennen ook niemand uit de usa die hebben dit meegemaakt.
We gaan eens iedereen mailen om te vragen of zij niet iemand kennen (en aan hun kennissen kunnen vragen of zij weer iemand kennen of niet :P ).
Jij kent veel mensen in de V.S (New York)?
  vrijdag 15 juli 2011 @ 15:12:09 #227
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_99503524
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 14:59 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Jij kent veel mensen in de V.S (New York)?
Ik ken niemand in New York.
Wel in Californie en Virginia :P
Maar mn vriend en broertje zijn er ook nog, met hun vrienden en kennissen hier. :P
En ik vraag ook gewoon aan mn vriendinnen of ze iemand kennen uit de usa...
Beetje netwerken kom je al een heel eind ;)
Volg je hart, gebruik je verstand.
pi_99503782
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 15:12 schreef heartz het volgende:

[..]

Ik ken niemand in New York.
Wel in Californie en Virginia :P
Maar mn vriend en broertje zijn er ook nog, met hun vrienden en kennissen hier. :P
En ik vraag ook gewoon aan mn vriendinnen of ze iemand kennen uit de usa...
Beetje netwerken kom je al een heel eind ;)
Als je er maar rekening mee houdt dat mensen het interessant vinden staan om hier over te liegen. Heb al menigeen, die zei iemand te hebben gekend, kunnen betrappen op leugens. Echt heel erg veel nut heeft het niet imho :)
  vrijdag 15 juli 2011 @ 16:29:10 #229
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_99506422
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 15:17 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Als je er maar rekening mee houdt dat mensen het interessant vinden staan om hier over te liegen. Heb al menigeen, die zei iemand te hebben gekend, kunnen betrappen op leugens. Echt heel erg veel nut heeft het niet imho :)
Dat heeft toch helemaal geen zin om mensen te zoeken die iemand daar verloren hebben/het gezien hebben? Als iemand zoiets hier claimt geloof je het toch niet.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_99508772
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 16:29 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Dat heeft toch helemaal geen zin om mensen te zoeken die iemand daar verloren hebben/het gezien hebben? Als iemand zoiets hier claimt geloof je het toch niet.
Dat zeg ik toch ook.
  vrijdag 15 juli 2011 @ 17:49:31 #231
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_99509534
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 17:26 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch ook.
Dus waarom zou je er nog naar zoeken?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_99510105
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 17:49 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Dus waarom zou je er nog naar zoeken?
Zeg ik dat ik opzoek naar mensen ben die erbij waren dan?
pi_99510497
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 15:17 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Het is toch een soort zoeken naar ontkrachting. Doorgaans de nuttigste zoektochten.
  vrijdag 15 juli 2011 @ 23:04:04 #234
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_99523279
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 18:14 schreef GoudIsEcht het volgende:

[..]

Het is toch een soort zoeken naar ontkrachting. Doorgaans de nuttigste zoektochten.
Ik heb niet echt hoge verwachtingen hoor.
Maar het kan geen kwaad. Wie weet wat het opleverd :P
Aangezien het straks ook 10 jr geleden is.
En mensen die hier zomaar over liegen (zonder betaald of bedreigd te worden :P )..... lijkt mij een beetje triest. Waarom zou je liegen tenzij je dus betaald of bedreigd wordt.
En een beetje netwerken is atlijd leuk :D
pi_99523730
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 23:04 schreef heartz het volgende:

[..]

Ik heb niet echt hoge verwachtingen hoor.
Maar het kan geen kwaad. Wie weet wat het opleverd :P
Aangezien het straks ook 10 jr geleden is.
En mensen die hier zomaar over liegen (zonder betaald of bedreigd te worden :P )..... lijkt mij een beetje triest. Waarom zou je liegen tenzij je dus betaald of bedreigd wordt.
En een beetje netwerken is atlijd leuk :D
Dan heb je zelfs dit topic in de reeks niet goed doorgelezen. Zelfs hier heb ik nog zo'n onbenul betrapt op leugens...

9/11 #52: Waar het 10-jarig jubileum van 9/11 een knaller wordt!

En nee.. dit ventje heeft er geen cent voor gevangen. Het staat alleen super interessant om hier op de een of andere manier bij betrokken te zijn...

En zo is het niet anders op de forums in de VS of UK

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 15-07-2011 23:13:43 ]
  vrijdag 15 juli 2011 @ 23:32:04 #236
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_99524674
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 23:12 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dan heb je zelfs dit topic in de reeks niet goed doorgelezen. Zelfs hier heb ik nog zo'n onbenul betrapt op leugens...

En nee.. dit ventje heeft er geen cent voor gevangen. Het staat alleen super interessant om hier op de een of andere manier bij betrokken te zijn...

Aah joh ik zie wel.
Ik doe geen officieel onderzoek :D
En het kan geen kwaad. Stel dat ik nou iemand vind die zegt dat ie het persoonlijk heeft meegemaakt :P
pi_99524797
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 23:32 schreef heartz het volgende:

[..]

Aah joh ik zie wel.
Ik doe geen officieel onderzoek :D
En het kan geen kwaad. Stel dat ik nou iemand vind die zegt dat ie het persoonlijk heeft meegemaakt :P
Dan zou ik dat zeker sterk in twijfel trekken. ;)
  vrijdag 15 juli 2011 @ 23:36:24 #238
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_99524918
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 23:34 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dan zou ik dat zeker sterk in twijfel trekken. ;)
Ik denk dat het ook de nodige bewijsstukken vergt om iemand serieus te geloven.
Tenzij je iemand goed kent.
pi_99525375
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 23:36 schreef heartz het volgende:

[..]

Ik denk dat het ook de nodige bewijsstukken vergt om iemand serieus te geloven.
Tenzij je iemand goed kent.
Weetje... het onderwerp is zeeeeeer controversieel. Mensen kunnen er niet tegen als je kritische vragen stelt. Laat staan dat je ze daar gaat stellen waar het die kunstmatige (patriottische) ziel het hardst raakt. Het is uit den boze om aan de aanslagen te twijfelen. Het is idioot om aan het aantal slachtoffers te twijfelen... sterker nog... je MOET geloven dat het er zo'n 3000 waren. Als je daar aan twijfelt, dan ben je geestelijk niet in orde en eigenlijk moet je dan opgesloten worden.
  vrijdag 15 juli 2011 @ 23:59:20 #240
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_99526084
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 23:45 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Weetje... het onderwerp is zeeeeeer controversieel. Mensen kunnen er niet tegen als je kritische vragen stelt. Laat staan dat je ze daar gaat stellen waar het die kunstmatige (patriottische) ziel het hardst raakt. Het is uit den boze om aan de aanslagen te twijfelen. Het is idioot om aan het aantal slachtoffers te twijfelen... sterker nog... je MOET geloven dat het er zo'n 3000 waren. Als je daar aan twijfelt, dan ben je geestelijk niet in orde en eigenlijk moet je dan opgesloten worden.
Nou dat valt best mee hoor.
De kennissen die ik daar heb spreken gewoon hun hart over het gebeuren uit.
En ze spacen daar op die chemtrails :P
Maar er zullen best veel mensen zijn die zich niet openminded durven of willen uitspreken.

Nee waarom?
Ieder die meteen roept dat het onzin is heeft zich er dus ook niet in verdiept.
Dus roept ook maar wat. Ik vind dat eerder wat gek :P
En als er iets is dat gek is, is het wel het hele illuminati gebeuren :D
pi_99628337
Wat betreft het niet bestaan van slachtoffers van 9/11: merk op dat rondom Murdoch en het huidige schandaal ook geruchten beginnen te lopen over het afluisteren van 9/11 slachtoffers.

Hoe dat gaat uitpakken moeten we nog maar bezien, maar men zou heel eventueel iets kunnen gaan bouwen.

Danwel om het bestaan (de illusie) van slachtoffers te bekrachtigen, danwel om het aanstaande jubileum wat meer onder de aandacht te brengen en te emotioneren.
pi_99793509
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 18:22 schreef GoudIsEcht het volgende:
Wat betreft het niet bestaan van slachtoffers van 9/11: merk op dat rondom Murdoch en het huidige schandaal ook geruchten beginnen te lopen over het afluisteren van 9/11 slachtoffers.

Hoe dat gaat uitpakken moeten we nog maar bezien, maar men zou heel eventueel iets kunnen gaan bouwen.

Danwel om het bestaan (de illusie) van slachtoffers te bekrachtigen, danwel om het aanstaande jubileum wat meer onder de aandacht te brengen en te emotioneren.
Kan je misschien doorlinken naar info over 9-11 slachtoffers die afgeluisterd worden? Daar ben ik eigenlijk wel heel erg benieuwd naar! :Y)
  vrijdag 22 juli 2011 @ 22:58:37 #244
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_99821242
quote:
Wtf. :{
pi_99823141
Er werd in deze topic reeks wel eens aangehaald dat omstanders riepen net na de aanslag dat ze 'explosies' hoorde. Volgens vele was dit een 'bewijs' dat het geen vliegtuigen waren.

Nu volg ik de explosie in Noorwegen en roept een omstander dat hij het eerst dacht aan een aardbeving.

Al die quote's van omstanders zijn dus niks waard :)
pi_99823429
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 00:04 schreef Vijf_voor het volgende:
Er werd in deze topic reeks wel eens aangehaald dat omstanders riepen net na de aanslag dat ze 'explosies' hoorde. Volgens vele was dit een 'bewijs' dat het geen vliegtuigen waren.

Nu volg ik de explosie in Noorwegen en roept een omstander dat hij het eerst dacht aan een aardbeving.

Al die quote's van omstanders zijn dus niks waard :)
Ben ik met je eens. Maar heb je zelf wel eens gekeken of je het kon horen?

Bij een van de oudste filmpjes uit de archieven van de 5 grote media in de VS kon ik ze bij elk filmpje horen. ;)
  zaterdag 23 juli 2011 @ 02:38:50 #248
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_99826883
IRT
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
pi_99837502
quote:
Wraakmoordenaar 9/11 geëxecuteerd

HUNTSVILLE - In de Verenigde Staten is woensdagavond (lokale tijd) een man geëxecuteerd die na de terreuraanslagen van 11 september 2001 drie mensen vermoordde omdat hij vermoedde dat zij moslims waren.

De 41-jarige Mark Stroman kreeg een dodelijke injectie toegediend in de gevangenis in de stad Huntsville in de zuidelijke staat Texas.

Volgens Amerikaanse media haalde een ultiem beroep van Stromans advocaat bij het hooggerechtshof niets uit. De raadsman kreeg bij zijn pleidooi steun van Rais Bhuiyan (37), een slachtoffer dat overleefde na te zijn beschoten door Stroman, enkele dagen na de terreuraanslagen.

Bhuiyan, die in Bangladesh is geboren en beschikt over een Amerikaans paspoort, werd met een dubbelloops geweer in zijn gezicht geschoten en deed alsof hij was overleden, waardoor hij de schietpartij overleefde.

Hij liep wel zware verwondingen op. Maar de doodstraf was volgens Bhuiyan niet de juiste straf voor Stroman. ''Zijn executie maakt geen einde aan haatmisdaden in de wereld'', citeerde de Britse omroep BBC Bhuiyan. ''We verliezen alleen weer een mensenleven.''

Drie moorden
Stroman had de drie moorden bekend en hij heeft in het verleden verklaard dat hij wraak wilde nemen voor de terreuraanslagen. Die waren uitgevoerd door moslimextremisten. Duizenden mensen vonden de dood.

De moordenaar heeft berouw getoond voor zijn daden. Hij weet deze aan een slechte opvoeding, onwetendheid en haatgevoelens. Ook beschreef hij zichzelf vorige week in een telefonisch interview met de BBC als een onopgeleide idioot.

''In die tijd zei iedereen hier in de Verenigde Staten: 'Laten we ze pakken!'. We wisten niet wie we moesten pakken, gebruikten slechts stereotypes. Ik stereotypeerde alle moslims als terroristen en dat was fout.''

Nu.nl
Ah, de nieuwsmolen omtrent 9-11 is lekker bezig, komt er een jubileum aan ofzo? :+

quote:
de doodstraf was volgens Bhuiyan niet de juiste straf voor Stroman. ''Zijn executie maakt geen einde aan haatmisdaden in de wereld'', citeerde de Britse omroep BBC Bhuiyan. ''We verliezen alleen weer een mensenleven.''
Een mooie uitspraak voor zo'n lelijke daad.
pi_99845526
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 23:12 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Hebben we 't daar al niet over gehad? Want je moet wel de rest erbij vertellen, he ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')