dat is NIET waar.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:59 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ze maakten bijvoorbeeld een claim dat er geen verf bestaat met eigenschappen als de stof die ze onderzochten. Dat is simpelweg niet waar. Een tijdje terug is dat uitgebreid besproken. Misschien dat ik dat later nog terug kan vinden.
[..]
Ligt aan het metaal natuurlijkWat belangrijker is, is dat bijv staal idd niet zomaar smelt bij een normale kantoorbrand. Wat echter wel gebeurd is dat het een aanzienlijk deel van zijn sterkte kwijt raakt. Dat begint al bij relatief lage temperaturen.
Nee nee nee dat verwacht je absoluut niet. Je verwacht zoals het ging bij TU delft gebouw.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:56 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dat dikgedrukte is ipc wat er gebeurde. Als je de instorting in detail bekijkt, zie je dat het eerst aan 1 kant faalt, de top knikt, en door de stress op het scharnierpunt die ook faalt. Daarna stort het vrijwel recht naar beneden, precies wat je verwacht van een instorting door zwaartekracht.
[..]
Chaotisch was het op zijn allerminst.quote:Niet echt dus. Een dergelijke instorting gaat zo chaotisch, en over zo'n grote afstand, dat er niet zo veel meer overblijft. Bovendien ging het dus niet geheel recht omlaag. Neemt niet weg dat ze hier en daar wel een dergelijke sandwich hebben gevonden
Nee mister, hij heeft gelijk. Je loopt al ettelijk jaren de boel te frustreren. Met nonsense claims en niets zeggende oneliners. Totale afwezigheid van knowhow. Weigering van bekijken van zaken. En in het geval van 911 vast blijven houden aan de smerige leugenaars van NIST. Kortom een nogal kinderlijk kijk op hoe de wereld werkt. En dan voornamelijk hoe het zou moeten werken wat op papier staat. Maar zo werkt het niet.quote:
Wat is niet waar? Dat staal z'n sterkte verliest?quote:
Want? Waarom zou je in hemelsnaam appels en peren gaan vergelijken? Totaal andere gebouwen enzo...quote:Nee nee nee dat verwacht je absoluut niet. Je verwacht zoals het ging bij TU delft gebouw.
Pardon? Ik heb het over een chaotisch proces he. Wil je echt beweren dat het dat niet was?quote:Chaotisch was het op zijn allerminst.
Ik uit inderdaad graag kritiek op dit soort dingen. Als je daar niet tegen kan, pette pech. Start dan maar een blog ofzo. En ik heb best wel kennis over dit soort dingen. Meer dan jij op veel gebieden.quote:Op woensdag 29 juni 2011 09:00 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Nee mister, hij heeft gelijk. Je loopt al ettelijk jaren de boel te frustreren. Met nonsense claims en niets zeggende oneliners. Totale afwezigheid van knowhow. Weigering van bekijken van zaken. En in het geval van 911 vast blijven houden aan de smerige leugenaars van NIST. Kortom een nogal kinderlijk kijk op hoe de wereld werkt. En dan voornamelijk hoe het zou moeten werken wat op papier staat. Maar zo werkt het niet.
Dat zou je op het 1e gezicht niet zeggenquote:Op woensdag 29 juni 2011 14:08 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
En ik heb best wel kennis over dit soort dingen. Meer dan jij op veel gebieden.
WTC 7 ging toch wel erg makkelijk tegen de grond.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:08 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ik uit inderdaad graag kritiek op dit soort dingen. Als je daar niet tegen kan, pette pech. Start dan maar een blog ofzo. En ik heb best wel kennis over dit soort dingen. Meer dan jij op veel gebieden.
ik lig weer in een deukquote:Op woensdag 29 juni 2011 14:08 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ik uit inderdaad graag kritiek op dit soort dingen. Als je daar niet tegen kan, pette pech. Start dan maar een blog ofzo. En ik heb best wel kennis over dit soort dingen. Meer dan jij op veel gebieden.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:08 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
goeie find,die trailer, nukes zaten er ook inquote:Op woensdag 29 juni 2011 19:59 schreef J0kkebr0k het volgende:
Hoe belachelijk is de footage eigenlijk die we voorgeschoteld hebben gekregen? Ook ik heb altijd gedacht dat er vliegtuigen in de torens zijn gevlogen, maar vergelijk het met een game van jaren geleden. Je stond toen versteld van realistische graphics, maar vandaag de dag ziet het er niet meer uit.
Ja, het "gat" is interessant hé?
[ afbeelding ]
En nee... het is niet te wijten aan de lage resolutie of aan compressie artifacts, want dezelfde camera is later prima in staat om een gapend gat weer te geven zoals je kunt zien in de gif hieronder.
En let ook voor de grap eens op het uiteinde van de rechter vleugel...(pauze in de gif). Er is niet alleen GEEN gat te zien, maar het magische uiteinde van de vleugel heeft ook blijkbaar geen opdonder gehad, want het is nog precies daar waar het zat... geen enkel spoor van Newtons third law of motion.
[ afbeelding ]
Vergeet die vliegtuigen. Het is een smerige leugen.
Edit: je kunt zeggen wat je wilt van die trailer... maar hij zit briljant in elkaar!![]()
Na bovenstaande discussie te hebben doorgelezen pak ik hem er dan ook maar even bij.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:08 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ik vind het nogal grof om de mensen die bij NIST werken 'smerige leugenaars' te noemen, zonder dat er nog hard bewijs is dat 9/11 nep is/geacteerd/false-flag/etc.quote:Op woensdag 29 juni 2011 09:00 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Nee mister, hij heeft gelijk. Je loopt al ettelijk jaren de boel te frustreren. Met nonsense claims en niets zeggende oneliners. Totale afwezigheid van knowhow. Weigering van bekijken van zaken. En in het geval van 911 vast blijven houden aan de smerige leugenaars van NIST. Kortom een nogal kinderlijk kijk op hoe de wereld werkt. En dan voornamelijk hoe het zou moeten werken wat op papier staat. Maar zo werkt het niet.
Een vliegtuig vleugel kan op die snelheid net zo scherp zijn als een goed mes om een stuk kaas door te snijden in één soepele beweging. Dat het gat dan ook pas echt vorm begint te krijgen vanaf 't moment dat de motoren er inzitten is ook niets meer dan logisch.quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:59 schreef J0kkebr0k het volgende:
Hoe belachelijk is de footage eigenlijk die we voorgeschoteld hebben gekregen? Ook ik heb altijd gedacht dat er vliegtuigen in de torens zijn gevlogen, maar vergelijk het met een game van jaren geleden. Je stond toen versteld van realistische graphics, maar vandaag de dag ziet het er niet meer uit.
Ja, het "gat" is interessant hé?
[ afbeelding ]
En nee... het is niet te wijten aan de lage resolutie of aan compressie artifacts, want dezelfde camera is later prima in staat om een gapend gat weer te geven zoals je kunt zien in de gif hieronder.
En let ook voor de grap eens op het uiteinde van de rechter vleugel...(pauze in de gif). Er is niet alleen GEEN gat te zien, maar het magische uiteinde van de vleugel heeft ook blijkbaar geen opdonder gehad, want het is nog precies daar waar het zat... geen enkel spoor van Newtons third law of motion.
[ afbeelding ]
Vergeet die vliegtuigen. Het is een smerige leugen.
Edit: je kunt zeggen wat je wilt van die trailer... maar hij zit briljant in elkaar!![]()
Je hebt het vaker zien gebeuren?quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:26 schreef WSquater het volgende:
[..]
Een vliegtuig vleugel kan op die snelheid net zo scherp zijn als een goed mes om een stuk kaas door te snijden in één soepele beweging.
Dat is dus iets wat iedereen altijd als eerste roept als ze horen dat iemand zegt dat er geen vliegtuigen in de torens zijn gevlogen: "Maaruh... die duizenden ooggetuigen die de vliegtuigen met hun eigen ogen de torens hebben zien invliegen?"quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:45 schreef heartz het volgende:
Eeh, er zijn toch vrij veel getuigen die vliegtuigen hebben gezien?
Of vergis ik me?
Wat in ieder geval wel opvallend is is dat er ook vrij veel getuigen zijn die explosions hoorden.
En we hebben nu ineens een "echte" getuige aan de haak jongens...quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:26 schreef WSquater het volgende:
[..]
Een vliegtuig vleugel kan op die snelheid net zo scherp zijn als een goed mes om een stuk kaas door te snijden in één soepele beweging. Dat het gat dan ook pas echt vorm begint te krijgen vanaf 't moment dat de motoren er inzitten is ook niets meer dan logisch.
Mij maak je niet wijs dat wat ik bijna 10 jaar geleden live in New York heb gezien een simulatie of iets dergelijks was.
Mij maak je niet wijs dat wat ik bijna 10 jaar geleden live in New York heb gezien een simulatie of iets dergelijks was.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:27 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat is dus iets wat iedereen altijd als eerste roept als ze horen dat iemand zegt dat er geen vliegtuigen in de torens zijn gevlogen: "Maaruh... die duizenden ooggetuigen die de vliegtuigen met hun eigen ogen de torens hebben zien invliegen?"
Waar ken je die ooggetuigen van? Juist... van T.V. Hoe weet jij zeker dat die getuigen die we te zien hebben gekregen op T.V. de waarheid spreken? Zou het niet zo kunnen zijn dat deze "getuigen" wellicht de opdracht hebben om de gekaapte vliegtuigen mythe via de media aan het volk te verkopen?
New York is groot. Manhattan staat vol hoge gebouwen. Als je tussen die gebouwen loopt heb je vaak echt geen zicht op gebouwen die 2 straten verderop staan, laat staan dat je vliegtuigen die met 800+ Km p/u aan ziet komen stormen.
De filmpjes van de "ooggetuigen" die je op o.a. Youtube kunt terugzien, zijn achteraf veelal dubieus te noemen. Soms druipt het slechte acteerwerk er zelfs vanaf. De kracht van deze media hoax was shockeren en herhalen. Pure brainwashing via de mainstream media.
Vind je het gek dat het soms gewoon heel frustrerend is te lezen dat mensen zeggen dat er in New York helemaal geen slachtoffers zijn, of dat alles een simulatie is? Het was wel chaotisch en ik was ook nog maar jong, maar het tweede vliegtuig heb ik zeker weten gezien (en de eerste heb ik gehoord).quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:29 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
En we hebben nu ineens een "echte" getuige aan de haak jongens...
Vind je het heel gek als ik geen reet geloof van jouw bewering? Bewijs het even voor ons, wil je?
Uh huh...quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:29 schreef WSquater het volgende:
[..]
Mij maak je niet wijs dat wat ik bijna 10 jaar geleden live in New York heb gezien een simulatie of iets dergelijks was.
En hoe weet jij nou hoe mensen reageren? Er waren zelfs mensen die tot aan 't tweede vliegtuig gewoon nog lekker gingen door eten bijvoorbeeld.
[..]
Vind je het gek dat het soms gewoon heel frustrerend is te lezen dat mensen zeggen dat er in New York helemaal geen slachtoffers zijn, of dat alles een simulatie is? Het was wel chaotisch en ik was ook nog maar jong, maar het tweede vliegtuig heb ik zeker weten gezien (en de eerste heb ik gehoord).
Ik zal niet beweren dat ik in de torens ben geweest of dat ik iemand kende die er in is gestorven, maar de vliegtuigen en het instorten van de gebouwen waren toch zeker weten echt.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:34 schreef J0kkebr0k het volgende:
De laatste die beweerde dat zijn tante in een van de WTC torens was en alles met eigen ogen heeft gezien heb ik zwaar betrapt op leugens en is er, nadat ik hem er mee confronteerde, met zijn staart tussen zijn benen vandoor gegaan.
Er was hier zelfs 1 dag dat er 4 mensen hier op FOK beweerden dat ze iemand hebben gekend die in de torens is gestorven... niemand kon dat bewijzen
quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:29 schreef WSquater het volgende:
[..]
En hoe weet jij nou hoe mensen reageren? Er waren zelfs mensen die tot aan 't tweede vliegtuig gewoon nog lekker gingen door eten bijvoorbeeld.
[..]
Vind je het gek dat het soms gewoon heel frustrerend is te lezen dat mensen zeggen dat er in New York helemaal geen slachtoffers zijn, of dat alles een simulatie is? Het was wel chaotisch en ik was ook nog maar jong, maar het tweede vliegtuig heb ik zeker weten gezien (en de eerste heb ik gehoord).
Kuch...quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:36 schreef WSquater het volgende:
[..]
Ik zal niet beweren dat ik in de torens ben geweest of dat ik iemand kende die er in is gestorven, maar de vliegtuigen en het instorten van de gebouwen waren toch zeker weten echt.
En nou opzouten... vuile gore leugenaar.quote:Op woensdag 8 september 2010 21:27 schreef WSquater het volgende:
[..]
Ik hoorde het ook rond die leeftijd. Ik kwam net thuis uit school (was altijd om 15:15 uit ofzo dat ik uit was) en toen ik thuis kwam waren er op TV extra nieuwsuitzendingen enzo. Heeft wel indruk gemaakt hoor.
Maar dat van dat de 'middelbare scholieren van nu' bang zijn voor terrorisme is gewoon onzin. Er waren ook aanslagen in Madrid en Londen en die waren net zo erg (natuurlijk is er wel een verschil in aantal doden en hoe en wat maar ik denk niet dat mensen de ene aanslag boven de andere zouden kiezen).
De enige rede waarom ik nu eigenlijk in dit topic zit is omdat ik kwam klagen over die kutreclames van SBS6. Zoiets als dit hoor je gewoon de volle 102 minuten achter elkaar uit te zenden. Als je 100% wilt voorkomen dat je bij een aanslag betrokken kan raken, dan moet je thuis blijven en zelfs dan ben je nog niet veilig.
Waren er ook telefoontjes gepleegd vanuit het gekaapte vliegtuig?quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:27 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat is dus iets wat iedereen altijd als eerste roept als ze horen dat iemand zegt dat er geen vliegtuigen in de torens zijn gevlogen: "Maaruh... die duizenden ooggetuigen die de vliegtuigen met hun eigen ogen de torens hebben zien invliegen?"
Waar ken je die ooggetuigen van? Juist... van T.V. Hoe weet jij zeker dat die getuigen die we te zien hebben gekregen op T.V. de waarheid spreken? Zou het niet zo kunnen zijn dat deze "getuigen" wellicht de opdracht hebben om de gekaapte vliegtuigen mythe via de media aan het volk te verkopen?
New York is groot. Manhattan staat vol hoge gebouwen. Als je tussen die gebouwen loopt heb je vaak echt geen zicht op gebouwen die 2 straten verderop staan, laat staan dat je vliegtuigen die met 800+ Km p/u aan ziet komen stormen.
De filmpjes van de "ooggetuigen" die je op o.a. Youtube kunt terugzien, zijn achteraf veelal dubieus te noemen. Soms druipt het slechte acteerwerk er zelfs vanaf. De kracht van deze media hoax was shockeren en herhalen. Pure brainwashing via de mainstream media.
Hey we gaan niet stereotypen he!quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:46 schreef WSquater het volgende:
Tja, ik wou gewoon bewijs zien, maar die heb je nog steeds niet. Tot dan toe zijn jullie de leugenaars
Edit: en ja, dit was de enige manier want normaal wordt er niet op anderen gereageerd. Jullie reageren alleen op elkaars theorien, maar zodra iemand vraagt om bewijs doen jullie alsof zo'n persoon niet bestaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |