Ja, het gaat van fase x naar fase y... maar welke twee fasen heb je het dan over? Daar gaat het me vooral om.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:11 schreef heartz het volgende:
[..]
Kijk, als je niet begrijpt wat ik hier bedoel, kunnen we beter stoppen met de discussie.![]()
Zo onduidelijk ben ik toch niet of ligt het aan mij?
So what?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:20 schreef heartz het volgende:
[..]
Trouwens ik heb je link wel gelezen.
Als ik het goed begrijp, staat hier, dat de hoogste temp die een kantoorbrand kan bereiken ong 1260 is?
Dat is toch nog steeds onder 1500 graden?
En hoe hebben die bepaald dat het om gesmolten staal ging?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:30 schreef heartz het volgende:
Deze dan toch ook nog ff
[..]
Oa van brandweermannen en andere werkers die de boel moesten opruimen.
Van fase x naar fase y, nie overdrijve hequote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:34 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ja, het gaat van fase x naar fase y... maar welke twee fasen heb je het dan over? Daar gaat het me vooral om.
Ik bedoel de verf waar ik eerder over schreef. Ze claimden zoiets als 'er bestaat geen verf van type X' terwijl die verf wel bestaat, en zelfs verwacht kan worden binnen een gebouw als het wtc.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:38 schreef heartz het volgende:
Ik lijk wel gek, maar ik heb de rest toch nog beantwoord.
[..]
Wat bedoel je?
De hele constructie? Tuurlijk niet. Om maar even het CD voorbeeld te gebruiken, dat doen ze daar ook niet. Als de bovenliggende constructie eenmaal in beweging is oefent deze zoveel kracht uit op de onderliggende structuur dat deze het niet kan houden.quote:Begrijp je wel dat de hele contructie van het gebouw vernietigd moet worden om zo'n een gebouw zo in te laten storten? Juist door zwaartekracht. Als het 1 scharnierpunt raakt kan toch nooit zo instorten. Volgens mij begrijp de constructie van het gebouw niet.
Of ben ik nou gek?
Een google op "WTC meteorite" zou wel moeten werkenquote:Bron?
Ja dat vraag ik tochquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:44 schreef heartz het volgende:
[..]
Van fase x naar fase y, nie overdrijve he
De staat van de metaal na de brand is de fase.
Hij heeft onderzocht welke temperatuur er bereikt moet worden om deze fase van metaal te kunnen behalen.
Als ik het goed begrijp gebruikt hij die bewoording ook.
Ten 1e was het in een grote hoeveelheid, dus viel het voor de werkers op dat het iets van een grote hoeveelheid gesmolten metaal, ijzer oid was.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:42 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
En hoe hebben die bepaald dat het om gesmolten staal ging?
Ja precies, metaalquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:55 schreef heartz het volgende:
[..]
Ten 1e was het in een grote hoeveelheid, dus viel het voor de werkers op dat het iets van een grote hoeveelheid gesmolten metaal, ijzer oid was.
Kijk, dan wordt het al interessanter. Heb je daar een bron van? Bijv van de analyse, en waar ze die monsters vandaan hebben?quote:Die natuurkundige zegt dat ze van betrokkenen samples hebben en verklaringen.
Gage vertelde dat ook, maar liet ook getuigenverklaringen zien.
Die natuurkundige geeft aan dat er overigens ook zwavel gevonden in het onderzoek.
Ja dat zegt hij ook.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:57 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ja precies, metaalDat is niet echt definitief he.
[..]
Kijk, dan wordt het al interessanter. Heb je daar een bron van? Bijv van de analyse, en waar ze die monsters vandaan hebben?
Zwavel vinden is overigens ook niet heel vreemd. Gips bevat bijv zwavel.
Nee, want brak internet en publieke ruimte, weet je nogquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:06 schreef heartz het volgende:
Heb je het filmpje van die natuurkundige wel bekeken?
Ik vertel jouw nu wat hij ook in het filmpje zegt...
Ahaquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:08 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Nee, want brak internet en publieke ruimte, weet je nog
Ik denk dat dat via meerdere routes kan. Verkruimeld gips door de inslag/instorting bijv. Ligt er ook aan waar ze het gevonden hebben.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:05 schreef heartz het volgende:
[..]
Ja dat zegt hij ook.
Maar hoe komt zwavel los uit gips en gaat het in andere materialen zitten?
Nou bekijk anders eerst ff goed het onderzoek.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:17 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ik denk dat dat via meerdere routes kan. Verkruimeld gips door de inslag/instorting bijv. Ligt er ook aan waar ze het gevonden hebben.
Hebben ze geen text versie ofzo? Een fatsoenlijke paper ofzo?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:18 schreef heartz het volgende:
[..]
Nou bekijk anders eerst ff goed het onderzoek.
De staat van het metaal na de brand is de fase waarover die natuurkundige het heeft en waarover ik het had.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:54 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ja dat vraag ik tochWat voor fase is dat dan?
Ik geef je toch net die link.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:21 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Hebben ze geen text versie ofzo? Een fatsoenlijke paper ofzo?
Oh ok. Ik kwam niet heel veel verder dan een lange lijst YT filmpjes. De site wou daarna niet meer veder laden. Heb je een directe link voor me?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:23 schreef heartz het volgende:
[..]
Ik geef je toch net die link.
Onder documents staat dus hun onderzoekdata in een paper!
Nou ja zeg, het is toch een kleine moeite.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:31 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Oh ok. Ik kwam niet heel veel verder dan een lange lijst YT filmpjes. De site wou daarna niet meer veder laden. Heb je een directe link voor me?
Dat ben ik ook... anders zou ik er toch niet naar vragen. Anyway, nu is het telaat, want ik moet weer naar de volgende meeting. Poster receptie voor alle presentatorsquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:38 schreef heartz het volgende:
[..]
Nou ja zeg, het is toch een kleine moeite.
Bovendien hebben ze meer documents.
Als je echt geinteresseerd ben zou ik er rustig de tijd voor nemen.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:45 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dat ben ik ook... anders zou ik er toch niet naar vragen. Anyway, nu is het telaat, want ik moet weer naar de volgende meeting. Poster receptie voor alle presentators
Dat is ie niet. Hij is hier voornamelijk om discussies te frustreren.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:38 schreef heartz het volgende:
[..]
Nou ja zeg, het is toch een kleine moeite.
Bovendien hebben ze meer documents.
Als je echt geinteresseerd ben zou ik er rustig de tijd voor nemen.
Ey, doe eens niet zo liegen?quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:05 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat is ie niet. Hij is hier voornamelijk om discussies te frustreren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |