abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98517757
Laatste post van het vorige deel:

quote:
1s.gif Op woensdag 22 juni 2011 09:42 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Komt door zijn snor. Ik vind het geen nuanceren wat hij doet. Hij beweert vanalles, maar durft het nergens hard te onderbouwen.

Het is een beetje slappe hap, waardoor het filmpje zeker geen plausibele onderbouwing is voor controlled demo. Zeker niet voor mensen die regelmatig naar discovery channel kijken en daar zien hoe controlled demo in zijn werk gaat.... :p
Hij geeft iig geen onomstotelijke verklaring. Ik zie deze man ook eerder als iemand die vanuit zijn expertise vraagtekens zet bij het officiele verhaal.

quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 11:15 schreef Schenkstroop het volgende:
Er is toch een nieuwe theorie mbt controlled demo.. Het zou wellicht niet om klassieke controlled demolition gaan. Maar iets met straling. En nee ook geen nukes.. Maar in feite toch soort controlled demolition.
De VS werkt wel al langere tijd aan een microwave wapen, maar die is nog niet klaar. Sterker nog, dat wapen en de railgun zijn gekort in hun onderzoeksgelden, want te duur en praktisch gezien nog niet inzetbaar vanwege de benodigde energie.

En verder! 8-)
  woensdag 22 juni 2011 @ 18:34:47 #2
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_98518361
'Dr. Judy Wood' schiet mij als naam te binnen.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_98612131
Laat het vervolgen van de neonazis beginnen. Vooral die smerige wormen die de overheid beschermen ten koste van de publieke opinie.
  vrijdag 24 juni 2011 @ 18:24:44 #5
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_98617019
quote:
6s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 16:27 schreef Salvad0R het volgende:
HOP

WTC van binnenuit opgeblazen
naieve man, ze zouden beter kunnen onderzoeken hoe 2 wtc gebouwen tot nanastof konden vergaan!
  vrijdag 24 juni 2011 @ 18:50:37 #6
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_98617956
Deze had ik beter hier kunnen plaatsen. :P
Ik vind dit filmpje wel heel overtuigend.
Er is een strenge wetenschappelijke methode gebruikt om te bepalen hoe het komt dat de materialen in bepaalde fasen zijn gekomen en om 'stoffen' te identificeren.
Ik vind de hoge temperaturen interessant, die volgens hem (als ik het goed begrijp) zelfs bij een hevige kantoorbrand niet behaald zou worden.
En ook de rood/ grijze deeltjes die hij vond, die volgens het onderzoek een soort thermiet of een gelijksoortige van thermiet zouden zijn.
Ik vind zijn bevindingen veelbetekend....

Misschien wat voor wetenschap&technologie?
Volg je hart, gebruik je verstand.
  vrijdag 24 juni 2011 @ 18:51:38 #7
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_98617997
Salvador, ga jij naar een van de meetings van Gage?
Die van Rdam is al geweest nu denk ik, die was vandaag....
  zondag 26 juni 2011 @ 00:42:55 #8
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_98665524
Om nog even door te gaan op Gage, maar dan ontopic, hij vertelde iets over de overblijfselen van het puin. Dat deze in grote hoeveelheden naar China gestuurd werd om te laten recyclen.
Ik weet niet meer watvoor bron hij had of of hij uberhaupt een bron had. Ik weet nog veel en hij had bij volgens mij bij zowat alle info goede bronnen en bepaalde info werd bevestigd door de experimenten (en dus de bronnen). Maar dit weet ik gewoon ff niet meer....
Weet iemand hier meer van?
Hij vertelde ook hoe zij aan de samples kwamen.
Hij had zelfs een zakje mee met overblijfselen.

[ Bericht 29% gewijzigd door heartz op 26-06-2011 00:48:41 ]
pi_98757671
Vergeet een antwoord /reactie maar Hearts,
paar personen hier denken dat ze de enige zijn die wat kunnen posten waar een antwoord op volgt lijkt het

Nou hier ook nog maar wat van mij dan :6
zit net loose change Final cut te kijken en daar komt dit stukje in een flits voorbij @ 4:34

Huffman vliegschool van de Nederlandse oplichter Rudi (Ruud) Dekkers
kijk eens wat een leuke sticker qua vorm er op de deur zit, toeval? maybe!

quote:
On January 24, 2003, Rudi Dekkers, whose Huffman Aviation was attended by Marwan Alshehhi and Mohamed Atta, crashes his helicopter. He is flying to work early in the morning for a meeting with a competitor, to sell his flight school to them. Ten minutes after takeoff, his engine cuts out and he crashes into a river. He is rescued from the ice-cold water by a friend and fellow helicopter pilot who pulls him to shore. He arrives in Venice later in the day, and is able to proceed with the sale of Huffman Aviation. Two days earlier, the Associated Press had announced that Dekkers was to be arrested on felony fraud charges (see August 23, 2001-April 2004)

[ Bericht 3% gewijzigd door Kickstart op 28-06-2011 14:06:41 ]
pi_98762001
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 11:09 schreef Kickstart het volgende:
paar personen hier denken dat ze de enige zijn die wat kunnen posten waar een antwoord op volgt

Nou hier ook nog maar wat van mij dan :6
zit net loose change Final cut te kijken en daar komt dit stukje in een flits voorbij @ 4:34

Huffman vliegschool van de Nederlandse oplichter Rudi (Ruud) Dekkers
kijk eens wat een leuke sticker qua vorm er op de deur zit, toeval? maybe!

[ link | afbeelding ]

[..]

Ik kan niks uit die foto halen, maar dat ligt vast aan mij.
  dinsdag 28 juni 2011 @ 13:05:22 #11
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_98762369
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 11:09 schreef Kickstart het volgende:
Ik wacht potverdrie al bijna 2 dagen :(
pi_98772367
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 12:56 schreef WSquater het volgende:

[..]

Ik kan niks uit die foto halen, maar dat ligt vast aan mij.
ik dacht er een NWO herkenningspunt in te zien? 8)7 (heb het omcirkeld nu)
Bedoel er dan eigenlijk ook meer mee dat ze een onderdeel ervan kunnen zijn en daardoor net iets minder vragen stellen dan anderen bij een intake?

ik lees dat heer Dekkers een compagnon had en dat is ook niet echt een fris persoon
Wally Hilliard

kleine zoektocht,

http://www.ntimc.org/newswire.php?story_id=4049&print_page=true

Altijd handig zo'n "vrindje" met meerdere vliegtuigen voor grote Drugssmokkel en degelijke duistere zaken.

De vliegschool en / of eigenaar is gewoon niet zo onschuldig / clean in het hele 911 verhaal als het lijkt, that's all

quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 13:05 schreef heartz het volgende:

[..]

Ik wacht potverdrie al bijna 2 dagen :(
yeah niet te begrijpen }:|

[ Bericht 14% gewijzigd door Kickstart op 28-06-2011 16:39:10 ]
  dinsdag 28 juni 2011 @ 17:14:12 #13
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_98774529
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 18:50 schreef heartz het volgende:
Deze had ik beter hier kunnen plaatsen. :P
Ik vind dit filmpje wel heel overtuigend.
Er is een strenge wetenschappelijke methode gebruikt om te bepalen hoe het komt dat de materialen in bepaalde fasen zijn gekomen en om 'stoffen' te identificeren.
Ik vind de hoge temperaturen interessant, die volgens hem (als ik het goed begrijp) zelfs bij een hevige kantoorbrand niet behaald zou worden.
En ook de rood/ grijze deeltjes die hij vond, die volgens het onderzoek een soort thermiet of een gelijksoortige van thermiet zouden zijn.
Ik vind zijn bevindingen veelbetekend....

Misschien wat voor wetenschap&technologie?
Een kantoorbrand kan een stuk warmer worden dan je wellicht intuitief zou zeggen ;)
En over de rode deeltjes, ik neem aan dat je op dat 'nano thermiet' doelt? Er zitten een paar ernstige (naar mijn mening terminale) methodologische fouten in dat onderzoek. Genoeg om het niet serieus te kunnen nemen.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 28 juni 2011 @ 17:45:29 #14
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_98775869
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 17:14 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Een kantoorbrand kan een stuk warmer worden dan je wellicht intuitief zou zeggen ;)
En over de rode deeltjes, ik neem aan dat je op dat 'nano thermiet' doelt? Er zitten een paar ernstige (naar mijn mening terminale) methodologische fouten in dat onderzoek. Genoeg om het niet serieus te kunnen nemen.
Zoals?
Ja daar kwam het in de lezing van Gage wel op neer, dat het nano thermiet zou zijn.
Heeft toch niets met intiutief te maken?
Metaal zou niet zomaar smelten bij kantoorbrand?
En hoe die gebouwen naar beneden vielen lijkt idd sterk op een demolition. Heb je andere gebouwen in een controlled demolition gezien?
En hoe kan het als het geen controlled demolition was, dat er geen opgestapelde vloeren gevonden zijn. Weet je wel hoe fokking veel metaal die gebouwen hadden. Er werd tonnen vloeibaar metaal (en overigens ook ijzer) gevonden.
Hoeveel graden haalt een kantoorbrand volgens jouw?
Het metaal was volgens hem in een fase die veroorzaakt zou moeten worden door een temp van meer dan 1500 graden.
Of begrijp ik het verkeerd?
  dinsdag 28 juni 2011 @ 17:47:17 #15
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_98775950
Er was een volledige ontleding van de stalen constructie.... kan dat door branden komen?
Er is dan toch ook nog nooit in de geschiedenis een toren met een stalen draagstructuur ten gevolge van brand zo ingestort?

[ Bericht 0% gewijzigd door heartz op 28-06-2011 17:53:00 ]
  dinsdag 28 juni 2011 @ 17:59:49 #16
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_98776546
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 17:45 schreef heartz het volgende:

[..]

Zoals?
Ja daar kwam het in de lezing van Gage wel op neer, dat het nano thermiet zou zijn.
Heeft toch niets met intiutief te maken?
Ze maakten bijvoorbeeld een claim dat er geen verf bestaat met eigenschappen als de stof die ze onderzochten. Dat is simpelweg niet waar. Een tijdje terug is dat uitgebreid besproken. Misschien dat ik dat later nog terug kan vinden.

quote:
Metaal zou niet zomaar smelten bij kantoorbrand?
Ligt aan het metaal natuurlijk ;) Wat belangrijker is, is dat bijv staal idd niet zomaar smelt bij een normale kantoorbrand. Wat echter wel gebeurd is dat het een aanzienlijk deel van zijn sterkte kwijt raakt. Dat begint al bij relatief lage temperaturen.

quote:
En hoe die gebouwen naar beneden vielen lijkt idd sterk op een demolition. Heb je andere gebouwen in een controlled demolition gezien?
Kan best zijn, maar dat zegt zo wenig. Of de dragende structuur op wordt geblazen, of faalt door verzwakking door vuur maakt niet zo veel uit voor de verder progressie van het instorten.

quote:
En hoe kan het als het geen controlled demolition was, dat er geen opgestapelde vloeren gevonden zijn. Weet je wel hoe fokking veel metaal die gebouwen hadden.
Waarom zou je dat verwachten dan?

quote:
Er werd tonnen vloeibaar metaal (en overigens ook ijzer) gevonden.
Oh ja joh? :) Ook ijzer? Heb je daar een goede bron/bewijs voor dan? Er zit best een flink verschil tussen de claim dat er vloeibaar metaal is gevonden, en dat er vloeibaar staal is gevonden. Vloeibaar metaal is vrij makkelijk te herkennen, maar welk metaal het is gaat al meer werk kosten.

quote:
Hoeveel graden haalt een kantoorbrand volgens jouw?
IIRC was dat een graad of 1200 C.

quote:
Het metaal was volgens hem in een fase die veroorzaakt zou moeten worden door een temp van meer dan 1500 graden.
Of begrijp ik het verkeerd?
Wat voorn fase zou dat dan zijn?
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 28 juni 2011 @ 18:17:01 #17
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_98777331
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 17:59 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Ze maakten bijvoorbeeld een claim dat er geen verf bestaat met eigenschappen als de stof die ze onderzochten. Dat is simpelweg niet waar. Een tijdje terug is dat uitgebreid besproken. Misschien dat ik dat later nog terug kan vinden.

[..]
Niets van gezien.
Hij vergelijkt de 2 om te kijken wat de reactie is.
Het verf verandert in as en de rood/grijze deeltjes niet. Ze produceren een vorm van meer energie, als ik het goed begrijp?
quote:
[..]

Kan best zijn, maar dat zegt zo wenig. Of de dragende structuur op wordt geblazen, of faalt door verzwakking door vuur maakt niet zo veel uit voor de verder progressie van het instorten.

[..]
Natuurlijk wel!
Een gebouw kan op verschillende manieren instorten! Het kan omvallen (dus als een boom), het kan gedeeltelijk instorten, het kan gedeeltelijk instorten en gedeeltijk omvallen (!) en het kan dus omvallen als in een controlled demolition, vrij recht naar beneden (wat ze toch vrije val noemen?)
Volgens experts ging het 30m per 7 seconde in vrije val, als ik het goed begrijp?
quote:
Waarom zou je dat verwachten dan?
Ik zou verwachten dat er nog wat van die reusachtige constructie over zou zijn, als er alleen branden waren geweest, in de vorm van eventueel opeengestapelde vloeren.
Aangezien de torens recht naar beneden gingen, zou je toch dat pannekoek effect krijgen?
Of ligt het aan mij? Je zou in ieder geval een paar verdiepingen op elkaar moeten zien liggen zoals die toren verdieping voor verdieping ging.

quote:
[..]

Oh ja joh? :) Ook ijzer? Heb je daar een goede bron/bewijs voor dan? Er zit best een flink verschil tussen de claim dat er vloeibaar metaal is gevonden, en dat er vloeibaar staal is gevonden. Vloeibaar metaal is vrij makkelijk te herkennen, maar welk metaal het is gaat al meer werk kosten.

[..]
Die natuurkundige zegt het in het filmpje, naast Gage en zijn team.
quote:
IIRC was dat een graad of 1200 C.

[..]
Heb jij ook bronnen?
quote:
Wat voorn fase zou dat dan zijn?
Het was in een bepaalde staat voordat het verbrand werd. Niet deze.
Het was in een andere staat nadat het verbrand was. Maar deze fase!
  dinsdag 28 juni 2011 @ 18:21:25 #18
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_98777532
edit
  dinsdag 28 juni 2011 @ 18:56:26 #19
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_98779344
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 18:17 schreef heartz het volgende:

[..]

Niets van gezien.
Hij vergelijkt de 2 om te kijken wat de reactie is.
Het verf verandert in as en de rood/grijze deeltjes niet. Ze produceren een vorm van meer energie, als ik het goed begrijp?

Zoiets was het idd. Het probleem is dat hij verf uitsluit voor de controle proef die hij helemaal niet uit had mogen sluiten.

quote:
Natuurlijk wel!
Een gebouw kan op verschillende manieren instorten! Het kan omvallen (dus als een boom), het kan gedeeltelijk instorten, het kan gedeeltelijk instorten en gedeeltijk omvallen (!) en het kan dus omvallen als in een controlled demolition, vrij recht naar beneden (wat ze toch vrije val noemen?)
Volgens experts ging het 30m per 7 seconde in vrije val, als ik het goed begrijp?
Dat dikgedrukte is ipc wat er gebeurde. Als je de instorting in detail bekijkt, zie je dat het eerst aan 1 kant faalt, de top knikt, en door de stress op het scharnierpunt die ook faalt. Daarna stort het vrijwel recht naar beneden, precies wat je verwacht van een instorting door zwaartekracht.

quote:
Ik zou verwachten dat er nog wat van die reusachtige constructie over zou zijn, als er alleen branden waren geweest, in de vorm van eventueel opeengestapelde vloeren.
Aangezien de torens recht naar beneden gingen, zou je toch dat pannekoek effect krijgen?
Of ligt het aan mij? Je zou in ieder geval een paar verdiepingen op elkaar moeten zien liggen zoals die toren verdieping voor verdieping ging.
Niet echt dus. Een dergelijke instorting gaat zo chaotisch, en over zo'n grote afstand, dat er niet zo veel meer overblijft. Bovendien ging het dus niet geheel recht omlaag. Neemt niet weg dat ze hier en daar wel een dergelijke sandwich hebben gevonden :)

quote:
Die natuurkundige zegt het in het filmpje, naast Gage en zijn team.

Ja ok, maar waar baseerd die natuurkundige zijn uitspraak op.

quote:
Heb jij ook bronnen?

Tuurlijk:
http://www.doctorfire.com/flametmp.html

quote:
Het was in een bepaalde staat voordat het verbrand werd. Niet deze.
Het was in een andere staat nadat het verbrand was. Maar deze fase!
Dat klinkt een beeetje warrig ;) Kan je duidelijker zijn?
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 28 juni 2011 @ 19:11:21 #20
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_98780242
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 18:56 schreef ATuin-hek het volgende:

Dat klinkt een beeetje warrig ;) Kan je duidelijker zijn?
Kijk, als je niet begrijpt wat ik hier bedoel, kunnen we beter stoppen met de discussie. :|W
Zo onduidelijk ben ik toch niet of ligt het aan mij? :)
  dinsdag 28 juni 2011 @ 19:20:04 #21
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_98780728
quote:

[..]

Tuurlijk:
http://www.doctorfire.com/flametmp.html
Trouwens ik heb je link wel gelezen.
Als ik het goed begrijp, staat hier, dat de hoogste temp die een kantoorbrand kan bereiken ong 1260 is?
Dat is toch nog steeds onder 1500 graden?
  dinsdag 28 juni 2011 @ 19:30:01 #22
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_98781349
Deze dan toch ook nog ff
quote:

[..]

Ja ok, maar waar baseerd die natuurkundige zijn uitspraak op.

Oa van brandweermannen en andere werkers die de boel moesten opruimen.
  dinsdag 28 juni 2011 @ 19:38:11 #23
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_98781885
Ik lijk wel gek, maar ik heb de rest toch nog beantwoord.
quote:

[..]

Zoiets was het idd. Het probleem is dat hij verf uitsluit voor de controle proef die hij helemaal niet uit had mogen sluiten.

[..]
Wat bedoel je?

quote:
Dat dikgedrukte is ipc wat er gebeurde. Als je de instorting in detail bekijkt, zie je dat het eerst aan 1 kant faalt, de top knikt, en door de stress op het scharnierpunt die ook faalt. Daarna stort het vrijwel recht naar beneden, precies wat je verwacht van een instorting door zwaartekracht.

[..]
Begrijp je wel dat de hele contructie van het gebouw vernietigd moet worden om zo'n een gebouw zo in te laten storten? Juist door zwaartekracht. Als het 1 scharnierpunt raakt kan toch nooit zo instorten. Volgens mij begrijp de constructie van het gebouw niet.
Of ben ik nou gek?

quote:
Niet echt dus. Een dergelijke instorting gaat zo chaotisch, en over zo'n grote afstand, dat er niet zo veel meer overblijft. Bovendien ging het dus niet geheel recht omlaag. Neemt niet weg dat ze hier en daar wel een dergelijke sandwich hebben gevonden :)

[..]
Bron?

[ Bericht 0% gewijzigd door heartz op 28-06-2011 19:44:48 ]
pi_98782162
nevermind

[ Bericht 94% gewijzigd door #ANONIEM op 28-06-2011 19:42:18 ]
  dinsdag 28 juni 2011 @ 21:28:17 #25
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
  dinsdag 28 juni 2011 @ 21:28:54 #26
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_98790266
5 min, kijk hoe ze naar beneden komen!
  dinsdag 28 juni 2011 @ 22:34:18 #27
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_98795375
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 19:11 schreef heartz het volgende:

[..]

Kijk, als je niet begrijpt wat ik hier bedoel, kunnen we beter stoppen met de discussie. :|W
Zo onduidelijk ben ik toch niet of ligt het aan mij? :)
Ja, het gaat van fase x naar fase y... maar welke twee fasen heb je het dan over? Daar gaat het me vooral om.
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 28 juni 2011 @ 22:41:06 #28
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_98795896
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 19:20 schreef heartz het volgende:

[..]

Trouwens ik heb je link wel gelezen.
Als ik het goed begrijp, staat hier, dat de hoogste temp die een kantoorbrand kan bereiken ong 1260 is?
Dat is toch nog steeds onder 1500 graden?
So what?
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 28 juni 2011 @ 22:42:04 #29
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_98795959
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 19:30 schreef heartz het volgende:
Deze dan toch ook nog ff

[..]

Oa van brandweermannen en andere werkers die de boel moesten opruimen.
En hoe hebben die bepaald dat het om gesmolten staal ging?
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 28 juni 2011 @ 22:44:38 #30
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_98796144
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 22:34 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Ja, het gaat van fase x naar fase y... maar welke twee fasen heb je het dan over? Daar gaat het me vooral om.
Van fase x naar fase y, nie overdrijve he :D

De staat van de metaal na de brand is de fase.
Hij heeft onderzocht welke temperatuur er bereikt moet worden om deze fase van metaal te kunnen behalen. :)
Als ik het goed begrijp gebruikt hij die bewoording ook.
  dinsdag 28 juni 2011 @ 22:51:53 #31
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_98796601
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 19:38 schreef heartz het volgende:
Ik lijk wel gek, maar ik heb de rest toch nog beantwoord.

[..]

Wat bedoel je?

Ik bedoel de verf waar ik eerder over schreef. Ze claimden zoiets als 'er bestaat geen verf van type X' terwijl die verf wel bestaat, en zelfs verwacht kan worden binnen een gebouw als het wtc.

quote:
Begrijp je wel dat de hele contructie van het gebouw vernietigd moet worden om zo'n een gebouw zo in te laten storten? Juist door zwaartekracht. Als het 1 scharnierpunt raakt kan toch nooit zo instorten. Volgens mij begrijp de constructie van het gebouw niet.
Of ben ik nou gek?

De hele constructie? Tuurlijk niet. Om maar even het CD voorbeeld te gebruiken, dat doen ze daar ook niet. Als de bovenliggende constructie eenmaal in beweging is oefent deze zoveel kracht uit op de onderliggende structuur dat deze het niet kan houden.

quote:
Bron?

Een google op "WTC meteorite" zou wel moeten werken ;) M'n internet hier is nogal brak/overbelast.
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 28 juni 2011 @ 22:54:30 #32
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_98796774
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 22:44 schreef heartz het volgende:

[..]

Van fase x naar fase y, nie overdrijve he :D

De staat van de metaal na de brand is de fase.
Hij heeft onderzocht welke temperatuur er bereikt moet worden om deze fase van metaal te kunnen behalen. :)
Als ik het goed begrijp gebruikt hij die bewoording ook.
Ja dat vraag ik toch :D Wat voor fase is dat dan?
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 28 juni 2011 @ 22:55:30 #33
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_98796840
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 22:42 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

En hoe hebben die bepaald dat het om gesmolten staal ging?
Ten 1e was het in een grote hoeveelheid, dus viel het voor de werkers op dat het iets van een grote hoeveelheid gesmolten metaal, ijzer oid was.
Die natuurkundige zegt dat ze van betrokkenen samples hebben en verklaringen.
Gage vertelde dat ook, maar liet ook getuigenverklaringen zien.

Die natuurkundige geeft aan dat er overigens ook zwavel gevonden in het onderzoek.
  dinsdag 28 juni 2011 @ 22:57:21 #34
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_98796969
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 22:55 schreef heartz het volgende:

[..]

Ten 1e was het in een grote hoeveelheid, dus viel het voor de werkers op dat het iets van een grote hoeveelheid gesmolten metaal, ijzer oid was.
Ja precies, metaal :) Dat is niet echt definitief he.

quote:
Die natuurkundige zegt dat ze van betrokkenen samples hebben en verklaringen.
Gage vertelde dat ook, maar liet ook getuigenverklaringen zien.

Die natuurkundige geeft aan dat er overigens ook zwavel gevonden in het onderzoek.
Kijk, dan wordt het al interessanter. Heb je daar een bron van? Bijv van de analyse, en waar ze die monsters vandaan hebben?
Zwavel vinden is overigens ook niet heel vreemd. Gips bevat bijv zwavel.
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 28 juni 2011 @ 23:03:02 #35
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_98797394
Bekijk anders de gegevens van het hele onderzoek onder het kopje documents..
http://www.ae911truth.org/en/evidence.html

Je beseft dat dit een gewaardeerde man is die zijn licensie en zijn geloofwaardigheid ook op het spel zet.Het zijn allemaal deskundigen die hun 'naam' op het spel zetten.
  dinsdag 28 juni 2011 @ 23:05:23 #36
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_98797564
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 22:57 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Ja precies, metaal :) Dat is niet echt definitief he.

[..]

Kijk, dan wordt het al interessanter. Heb je daar een bron van? Bijv van de analyse, en waar ze die monsters vandaan hebben?
Zwavel vinden is overigens ook niet heel vreemd. Gips bevat bijv zwavel.
Ja dat zegt hij ook.
Maar hoe komt zwavel los uit gips en gaat het in andere materialen zitten?
  dinsdag 28 juni 2011 @ 23:06:49 #37
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_98797651
Heb je het filmpje van die natuurkundige wel bekeken? :D
Ik vertel jouw nu wat hij ook in het filmpje zegt... :P
  dinsdag 28 juni 2011 @ 23:08:27 #38
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_98797772
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 23:06 schreef heartz het volgende:
Heb je het filmpje van die natuurkundige wel bekeken? :D
Ik vertel jouw nu wat hij ook in het filmpje zegt... :P
Nee, want brak internet en publieke ruimte, weet je nog ;)
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 28 juni 2011 @ 23:12:27 #39
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_98798025
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 23:08 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Nee, want brak internet en publieke ruimte, weet je nog ;)
Aha :D
  dinsdag 28 juni 2011 @ 23:17:34 #40
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_98798366
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 23:05 schreef heartz het volgende:

[..]

Ja dat zegt hij ook.
Maar hoe komt zwavel los uit gips en gaat het in andere materialen zitten?
Ik denk dat dat via meerdere routes kan. Verkruimeld gips door de inslag/instorting bijv. Ligt er ook aan waar ze het gevonden hebben.
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 28 juni 2011 @ 23:18:47 #41
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_98798442
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 23:17 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Ik denk dat dat via meerdere routes kan. Verkruimeld gips door de inslag/instorting bijv. Ligt er ook aan waar ze het gevonden hebben.
Nou bekijk anders eerst ff goed het onderzoek. :)
  dinsdag 28 juni 2011 @ 23:21:28 #42
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_98798621
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 23:18 schreef heartz het volgende:

[..]

Nou bekijk anders eerst ff goed het onderzoek. :)
Hebben ze geen text versie ofzo? Een fatsoenlijke paper ofzo?
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 28 juni 2011 @ 23:22:06 #43
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_98798665
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 22:54 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Ja dat vraag ik toch :D Wat voor fase is dat dan?
De staat van het metaal na de brand is de fase waarover die natuurkundige het heeft en waarover ik het had.
Ik weet niet hoe ik dat anders moet benoemen? Een natuurkundige ofzo misschien?
Ik begrijp dan ook niet dat jij mij niet begrijpt.
Of zeg ik het verkeerd?
  dinsdag 28 juni 2011 @ 23:23:12 #44
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_98798749
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 23:21 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Hebben ze geen text versie ofzo? Een fatsoenlijke paper ofzo?
Ik geef je toch net die link.
Onder documents staat dus hun onderzoekdata in een paper!
  dinsdag 28 juni 2011 @ 23:31:29 #45
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_98799241
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 23:23 schreef heartz het volgende:

[..]

Ik geef je toch net die link.
Onder documents staat dus hun onderzoekdata in een paper!
Oh ok. Ik kwam niet heel veel verder dan een lange lijst YT filmpjes. De site wou daarna niet meer veder laden. Heb je een directe link voor me?
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 28 juni 2011 @ 23:38:29 #46
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_98799626
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 23:31 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Oh ok. Ik kwam niet heel veel verder dan een lange lijst YT filmpjes. De site wou daarna niet meer veder laden. Heb je een directe link voor me?
Nou ja zeg, het is toch een kleine moeite.
Bovendien hebben ze meer documents.
Als je echt geinteresseerd ben zou ik er rustig de tijd voor nemen.
  dinsdag 28 juni 2011 @ 23:45:03 #47
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_98800006
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 23:38 schreef heartz het volgende:

[..]

Dat ben ik ook... anders zou ik er toch niet naar vragen. Anyway, nu is het telaat, want ik moet weer naar de volgende meeting. Poster receptie voor alle presentators :)
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 28 juni 2011 @ 23:50:58 #48
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_98800325
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 23:45 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Dat ben ik ook... anders zou ik er toch niet naar vragen. Anyway, nu is het telaat, want ik moet weer naar de volgende meeting. Poster receptie voor alle presentators :)
:D
pi_98801070
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 23:38 schreef heartz het volgende:

[..]

Dat is ie niet. Hij is hier voornamelijk om discussies te frustreren.
  woensdag 29 juni 2011 @ 06:58:10 #50
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_98806164
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 00:05 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dat is ie niet. Hij is hier voornamelijk om discussies te frustreren.
Ey, doe eens niet zo liegen?
Onikaan ni ov dovah
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')