Ja, dus? Omdat jij in paniek raakt verklaart meteen dat er geen of amper amateur opnames / foto's te vinden zijn?quote:Op maandag 11 juli 2011 08:39 schreef Dribedabou het volgende:
[..]
[..]
Als ik hier vanuit mijn raam een vliegtuig zie vliegen in een gebouw verderop, raak ik toch echt wel in paniek/shock hoor.
Zwakke argumenten.quote:Je ziet een vliegtuig in een gebouw vliegen, dat geeft een heleboel herrie. Herrie die je waarschijnlijk ook niet direct kan plaatsen, omdat je niet goed kan bepalen waar alle herrie precies vandaan komt. Dus weet je ook totaal niet of die herrie alleen maar bij dat vliegtuig vandaan komt of dat er boven je hoofd ook nog van alles gebeurt.
Als ik op vakantie was wel ja. Ik had toen een Sony Cybershot. Daarnaast...de eerste toren stond al in brand... voordat de 2de toren geraakt werd. Als ik een camera had op dat moment, had ik de brandende eerste toren toch zeker wel een aantal keer op de gevoelige plaat gezet en ik denk dat er vele andere mensen zouden zijn die hetzelfde zouden doen. De kans dat mensen / amateurs dat doen terwijl het 2de vliegtuig aankomt stormen (een kwartier later), is er dan natuurlijk ook gewoon. En ik denk niet dat je jezelf dan zou realiseren dat ook dat vliegtuig de toren zou gaan rammen... of wel soms?quote:Liep jij trouwens in 2001 standaard met een camera op zak die je dan ook nog eens altijd stand-by had staan zodat je altijd binnen een seconde foto's kon gaan maken (en het liefst ook nog in paparazzi-stijl een hele serie achter elkaar, aangezien het risico zo groot is dat de foto mislukt, zeker in een panieksituatie waarin je snel moet reageren en niet even rustig kan kijken hoe je het best een mooie foto kan maken), J0kkebr0k?
Wat ik opmerkelijk vind is dat niemand aan de tafel kritische vragen stelt. En dat gedurende het hele programma. Ik kan niet met zekerheid zeggen of de man liegt over zijn ervaringen.quote:Op zondag 10 juli 2011 19:52 schreef J0kkebr0k het volgende:
Rolf Draak was onlangs bij Pauw en Witteman te gast en hij loog. Waarom zou je liegen over een dergelijke gebeurtenis?
Goed... zullen we dan eens kijken wat meneer Rolf Draak beweert en zullen we dan meteen eens kijken of het mogelijk is, wat deze man claimt:
De uitzending van Pauw en Witteman van maandag 2 mei: http://player.omroep.nl/?aflID=12470104&silverlight=true
Hij beweert dat hij met de laatste lift in WTC 1 naar boven is gegaan. Rond de 50ste etage ramde het eerste vliegtuig de toren. Hij merkte dit aan "een hoop geschud en een hoop lawaai". De alarmbellen gingen rinkelen en de liftdeuren gingen open. Vervolgens is hij naar het "vluchthuis" gegaan om rustig naar beneden te wandelen. Eenmaal beneden trof hij een grote chaos aan.
Ik denk dus dat Meneer Draak, die overigens is aangesloten bij de World Trade Center Association en directeur is van WTC Nice, helemaal niet in het WTC was.
Begrijp ik je nou verkeerd? Volgens mij zat er namelijk slechts een kwartier tussen impact 1 en impact 2 en geen uur. En waar zegt hij dat hij in de tweede toren is geweest? Ik kan me dat niet herinneren namelijk. Moet ik de uitzending nog een keer terugkijken.quote:Op maandag 11 juli 2011 11:13 schreef Gray het volgende:
[..]
Wat me opvalt bij het verhaal van Draak is dat hij niet op de hoogte was van de eerste impact, dat een uur plaatsvond voordat hij in de toren van de tweede impact zat. Wat ik opmerkelijk vind is dat niemand aan de tafel kritische vragen stelt. En dat gedurende het hele programma. Ik kan niet met zekerheid zeggen of de man liegt over zijn ervaringen.
Terecht opgemerkt. Het hele Bin Laden verhaal is ook gewoon een fabel, volgens mij.quote:Wel wordt er gevraagd naar wat nodig zou zijn om overtuigend bewijs aan te leveren voor bevestiging van de dood van Bin Laden, dat beeldmateriaal en resultaten van forensisch onderzoek zou moeten zijn volgens de terrorismedeskundige Glenn Schoen. Wanneer direct daarna vanuit de redactie het bericht binnenkomt dat het lijk van Bin Laden in zee is gedumpt, blijven de tafelgenoten in gebreke om dit nieuws te koppelen aan de bevestiging van de dood en schakelt men direct over het praten over de operatie om Bin Laden te pakken.
Het filmfragment dat tussen deze twee onderwerpen aan bod komt is mijns inziens misleidend, aangezien verteld wordt dat Bin Laden verantwoordelijk was voor de aanslagen in Afrika (zelf opgeëist), waarna direct de aanslagen op het WTC in beeld komen, waarbij niet wordt gesteld dat hij hier verantwoordelijk voor is. Na het fragment van de aanslagen komt Bin Laden in beeld met anti-Amerikaanse uitspraken.
Een andere kritische vraag die gesteld wordt is of de martelingen in Guantanamo Bay te rechtvaardigen zijn, omdat "mensen op Guantanamo Bay ook het een en ander hebben losgelaten". Knoop reageert direct met: "de vraag is of daaronder ook de vindplaats van Bin Laden verkregen is", waarvan Knoops zelf denkt van niet. Direct wil hij verduidelijken dat het is aangetoond dat martelingen niet meer, maar gelijk en zelfs minder nuttige informatie verschaffen dan verhoren zonder marteling.
Witteman vraagt vervolgens of Knoops dan niet teleurgesteld zou moeten zijn wanneer blijkt dat de martelpraktijken toch aanleiding waren voor de vindplaats van Bin Laden. Waarop advocaat Knoops aangeeft dat de resultaten niet de methode rechtvaardigen, die "even slecht blijft". Witteman onderbreekt Knoops even later om "te bekijken of de beelden van de operatie kloppen" en of de VS Bin Laden wel levend wilden pakken.
Interessant overigens hoe Glenn Schoen (terrorismedeskundige) meermaals verwijzingen maakt naar de politiek en de propaganda om de hele operatie heen. De meest kritische opmerking hierop komt van advocaat Knoops, die wijst op de speech van president Obama (met de befaamde Biggie/Tupac analogie, waarin hij ook Trump meermaals ridiculiseert) waarin op pagina 3 te lezen is dat "after the firefight, they killed him", wat volgens hem een standrechtelijke executie zou betekenen. Max Westerman 'gelooft' dat niet. De consensus van de tafelgenoten is wel dat het onduidelijk is of er nu wel of geen kill-order is uitgedragen, gezien de vele gemengde berichten hieromtrent.
Knoops stelt later nog dat zou men de speech van Obama letterlijk opvatten, dat de jacht op Osama er een was op leven en dood, dan is dat een overtreding van het internationaal recht geweest.
Tijdens de aftiteling worden de officiële aanklachten tegen Bin Laden nog besproken en wijst Knoops op "het saillante" detail dat hij voor 9-11 nooit officieel is aangeklaagd, evenals dat het nooit is aangetoond dat hij überhaupt iets te maken had met die gebeurtenis.
Tot op de dag van vandaag is naar mijn weten nog niet aangetoond dat Osama dood is middels beeld- en forensisch materiaal. Gezien zijn lichaam in zee zou zijn gegooid, kunnen bewijzen die mogelijk nog worden uitgegeven niet op waarheid gecontroleerd worden.
Oeps!quote:Op maandag 11 juli 2011 11:23 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Begrijp ik je nou verkeerd? Volgens mij zat er namelijk slechts een kwartier tussen impact 1 en impact 2 en geen uur.
En waar zegt hij dat hij in de tweede toren is geweest? Ik kan me dat niet herinneren namelijk. Moet ik de uitzending nog een keer terugkijken.
Hehe... no problem.quote:Op maandag 11 juli 2011 11:31 schreef Gray het volgende:
[..]
Oeps!![]()
Ik vergiste me met dat zijn vergadering van 8 uur naar 10 uur werd verplaatst.
Heb van die eerste minuten van het uur durende programma niet het fragment erbij gepakt toen ik dit schreef.
De rest overigens wel.
Daar gaat mijn hele ethos.Bedankt wel dat je me erop wees. Als er een ding is dat ik meer hekel dan op mijn fouten gewezen worden, is niet op mijn fouten gewezen te worden.
Weet ik niet. In ongeveer een kwartier tijd is hij ongeveer 50 verdiepingen "rustig naar beneden gewandeld" via de vluchtroute (die blijkbaar steeds drukker werd) om buiten te kunnen staan en de tweede impact te aanschouwen. Zou kunnen, al valt het te betwijfelen.quote:Op maandag 11 juli 2011 11:48 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Hehe... no problem.
Maar je bent het met me eens dat Rolf Draak onmogelijk het 2de toestel recht boven zijn hoofd, zoals ie dat zo mooi gebaart, de 2de toren in heeft kunnen zien vliegen?
Als je de plattegrond van de gebouwen erbij pakt, dan zul je moeten concluderen dat het niet klopt wat hij zegt. Welke nooduitgang hij uit WTC 1 ook zou hebben genomen, op geen enkele manier zou hij het toestel na openen van de deur, recht boven zijn hoofd het WTC 2 in hebben kunnen zien vliegen.quote:Op maandag 11 juli 2011 12:03 schreef Gray het volgende:
[..]
Weet ik niet. In ongeveer een kwartier tijd is hij ongeveer 50 verdiepingen "rustig naar beneden gewandeld" via de vluchtroute (die blijkbaar steeds drukker werd) om buiten te kunnen staan en de tweede impact te aanschouwen. Zou kunnen, al valt het te betwijfelen.
Ik zit nu te kijken naar hoe hij is gewandeld van Ground Zero, naar Battery Park waar hij foto's heeft genomen, om vervolgens weer terug te keren naar Ground Zero.
Inderdaad! Vanaf 8:06 vertelt hij dat hij via een nooduitgang WTC 1 verliet, en op het moment dat hij de deuren opende 2e het vliegtuig recht boven zijn hoofd in WTC 2 zou zien vliegen.quote:Op maandag 11 juli 2011 12:05 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Als je de plattegrond van de gebouwen erbij pakt, dan zul je moeten concluderen dat het niet klopt wat hij zegt. Welke nooduitgang hij uit WTC 1 ook zou hebben genomen, op geen enkele manier zou hij het toestel na openen van de deur, recht boven zijn hoofd het WTC 2 in hebben kunnen zien vliegen.
Ook nog zoiets... toevallig die dag had hij zijn camera bij zich. Normaliter nam hij die nooit mee.
Deze man weet hoe de vork écht in de steel zit. Daar ben ik wel van overtuigd. Hij is natuurlijk een hoge WTC Association pief.quote:Op maandag 11 juli 2011 12:30 schreef Gray het volgende:
[..]
Inderdaad! Vanaf 8:06 vertelt hij dat hij via een nooduitgang WTC 1 verliet, en op het moment dat hij de deuren opende 2e het vliegtuig recht boven zijn hoofd in WTC 2 zou zien vliegen.
Gezien het plaatje dat je eerder aandroeg:
[ afbeelding ]
is dat inderdaad onmogelijk.
De reden dat ik kijk naar zijn wandeling is omdat een van die foto's nógal ver weg leek voor mij, aangezien hij aangeeft vanaf Battery Park foto's te hebben genomen, dat zoals hij zelf ook zegt heel dichtbij is. Plus dat van waar die foto's genomen zijn volgens mij niet de locatie van Battery Park kan zijn, gezien het perspectief (de foto toont de gehele skyline van Manhattan) óf hij moet Battery Park verwarren met Battery City. Dit moet ik nog nader bekijken om mezelf ervan te overtuigen of dit het geval is.
Voor die fotosoep van Osama hadden ze ook de tijd, maar die viel toch door de mand. Of kwam die echt ergens anders vandaan?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:53 schreef J0kkebr0k het volgende:
Edit: En ze hebben natuurlijk de tijd gehad om een voor de massa bevredigend antwoord te verzinnen. Dus we wachten af wat er gaat komen.
Welke bedoel je? Die van "het lijk"?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:09 schreef GoudIsEcht het volgende:
[..]
Voor die fotosoep van Osama hadden ze ook de tijd, maar die viel toch door de mand. Of kwam die echt ergens anders vandaan?
Ik hoop dat dit nog een staartje gaat krijgen. Hoe zouden andere landen hierop reageren? Zouden ze überhaupt?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:15 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Welke bedoel je? Die van "het lijk"?
Maar dit is serieus interessant. Het vermoeden bestaat dat het merendeel van de victims gefabriceerde identiteiten zijn. Dit zou zomaar het begin van de ontrafeling kunnen gaan betekenen, hoewel ik eerder denk dat dit juist gestart wordt om de geruchten op internet subtiel de kop in te gaan drukken.
Reken er niet op. Dit is gewoon onderdeel van een strategie en ebt weer net zo hard weg als dat het komt.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:40 schreef Gray het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit nog een staartje gaat krijgen. Hoe zouden andere landen hierop reageren? Zouden ze überhaupt?
Ik ben vooral erg benieuwd naar die ‘nieuwe inzichten’.quote:VARA en VPRO maken drieluik 9/11
De VARA en VPRO werken momenteel aan een documentaireserie over de aanslagen van 9/11 op het WTC en het Pentagon. Bij de serie zijn vijf makers betrokken van beide publieke omroepen.
In drie afleveringen zal de serie, 9/11: De dag die de wereld veranderde, uitleg geven over de aanslagen, de motieven en gevolgen van de strijd tegen de terreur en de beeldvorming van de islam in ons land in de jaren na de aanslagen.
De serie wordt dit jaar uitgezonden op Nederland 2,precies in de week van 11 september. De aanslagen zijn dan tien jaar geleden. Volgens de omroepen zal de serie nieuwe inzichten opleveren.
Dus wat de uitkomst ook gaat zijn, je weet het precies in je straatje te passen. Zijn ze inderdaad onbekend, die mensen, hoppa, vicsims. Worden ze wel verklaard; leugen om op internet de geruchten (welke, van wat conspiracy maloten? Totaal niet relevant, gezien hun aantal) de kop in te drukken.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:15 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Maar dit is serieus interessant. Het vermoeden bestaat dat het merendeel van de victims gefabriceerde identiteiten zijn. Dit zou zomaar het begin van de ontrafeling kunnen gaan betekenen, hoewel ik eerder denk dat dit juist gestart wordt om de geruchten op internet subtiel de kop in te gaan drukken.
Ja ik bedoelde 'het lijk'.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:15 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
1976 eigenlijk al.quote:Op zondag 10 juli 2011 13:28 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Je weet dat er in 1989 al bepaalt is dat beide torens omver moesten. Vanwege galvanische corrosie. De torens in de steigers is onbetaalbaar plus dat maanden lang het verkeer gestremd zou zijn. Daarom is er in in 1993 een bom geprobeerd te laten ontploffen. In 1989 was al bepaalt dat na 2007 de torens onbewoonbaar verklaard zouden gaan worden. Wat is er niet mooier dat beide torens kapot zijn (wat toch al moest), de schuld aan een gebied waar je graag de olie van wil hebben. Plus dat de WTC een 'wereldalure' heeft en dat veel landen ter wereld er vertegenwoordigd waren. Een mooie shock and awe. En de gehele wereld accepteerd verscherpte controle. Mooier kan bijna niet.
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 02:03 schreef francorex het volgende:
Jokkebrok ik ben een artikel tegengekomen wat jou zal interesseren.
Nearly 3,000 victims of 9/11 don’t show up as dead in Social Security records
http://www.naplesnews.com(...)-grave-mistakes-911/
en stond op dit forum http://z10.invisionfree.c(...)?showtopic=64387&hl=
Thanks, maar kijk eens een aantal posts boven jequote:Op vrijdag 15 juli 2011 02:03 schreef francorex het volgende:
Jokkebrok ik ben een artikel tegengekomen wat jou zal interesseren.
Nearly 3,000 victims of 9/11 don’t show up as dead in Social Security records
http://www.naplesnews.com(...)-grave-mistakes-911/
en stond op dit forum http://z10.invisionfree.c(...)?showtopic=64387&hl=
Het aparte van het verhaal is dat het persbericht van de congresswoman Carolyn Maloney niet (meer) op haar eigen website, waar ze al haar pers/nieuwsberichten opsomt, wordt genoemd.quote:
Hoe weet je of het erop heeft gestaan? Ik heb verschillende caches bekeken die tot een paar dagen terug gaan. Geen 1 cache laat het betreffende nieuwsbericht op de site zien.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:13 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Thanks, maar kijk eens een aantal posts boven je
[..]
Het aparte van het verhaal is dat het persbericht van de congresswoman Carolyn Maloney niet (meer) op haar eigen website, waar ze al haar pers/nieuwsberichten opsomt, wordt genoemd.
Het bericht lijkt dus volledig de kop in te zijn gedrukt.
http://maloney.house.gov/(...)iew&id=364&Itemid=31
Ben benieuwd of hier toch nog iets over naar buiten komt. Ik ga naplesnews.com iig in de gaten houden, de komende tijd.
Dat zeg ik niet. Ik heb "meer" expres tussen haakjes gezet.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:42 schreef machuidel het volgende:
[..]
Hoe weet je of het erop heeft gestaan? Ik heb verschillende caches bekeken die tot een paar dagen terug gaan. Geen 1 cache laat het betreffende nieuwsbericht op de site zien.
Tsja. Waarschijnlijk wordt de nieuwswaarde niet hoog genoeg gevonden om het op de website te plaatsen. Vraag me af of Maloney dat zelf bepaald of iemand anders.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:23 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Ik heb "meer" expres tussen haakjes gezet.
Maar goed... ik vind het vreemd dat andere van haar nieuwsberichten van deze week wel op haar site zijn verschenen. Speculatief hoor, dat wel, maar zou ze op haar vingers getikt zijn?
Het lijkt idd vrij waarschijnlijk dat er geen mensen in de gebouwen waren.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:23 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Ik heb "meer" expres tussen haakjes gezet.
Maar goed... ik vind het vreemd dat andere van haar nieuwsberichten van deze week wel op haar site zijn verschenen. Speculatief hoor, dat wel, maar zou ze op haar vingers getikt zijn?
Jij kent veel mensen in de V.S (New York)?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:41 schreef heartz het volgende:
[..]
Het lijkt idd vrij waarschijnlijk dat er geen mensen in de gebouwen waren.
Wij kennen ook niemand uit de usa die hebben dit meegemaakt.
We gaan eens iedereen mailen om te vragen of zij niet iemand kennen (en aan hun kennissen kunnen vragen of zij weer iemand kennen of niet).
Ik ken niemand in New York.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:59 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Jij kent veel mensen in de V.S (New York)?
Als je er maar rekening mee houdt dat mensen het interessant vinden staan om hier over te liegen. Heb al menigeen, die zei iemand te hebben gekend, kunnen betrappen op leugens. Echt heel erg veel nut heeft het niet imhoquote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:12 schreef heartz het volgende:
[..]
Ik ken niemand in New York.
Wel in Californie en Virginia
Maar mn vriend en broertje zijn er ook nog, met hun vrienden en kennissen hier.
En ik vraag ook gewoon aan mn vriendinnen of ze iemand kennen uit de usa...
Beetje netwerken kom je al een heel eind
Dat heeft toch helemaal geen zin om mensen te zoeken die iemand daar verloren hebben/het gezien hebben? Als iemand zoiets hier claimt geloof je het toch niet.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:17 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Als je er maar rekening mee houdt dat mensen het interessant vinden staan om hier over te liegen. Heb al menigeen, die zei iemand te hebben gekend, kunnen betrappen op leugens. Echt heel erg veel nut heeft het niet imho
Dat zeg ik toch ook.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:29 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dat heeft toch helemaal geen zin om mensen te zoeken die iemand daar verloren hebben/het gezien hebben? Als iemand zoiets hier claimt geloof je het toch niet.
Dus waarom zou je er nog naar zoeken?quote:
Zeg ik dat ik opzoek naar mensen ben die erbij waren dan?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:49 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dus waarom zou je er nog naar zoeken?
Het is toch een soort zoeken naar ontkrachting. Doorgaans de nuttigste zoektochten.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:17 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Als je er maar rekening mee houdt dat mensen het interessant vinden staan om hier over te liegen. Heb al menigeen, die zei iemand te hebben gekend, kunnen betrappen op leugens. Echt heel erg veel nut heeft het niet imho
Ik heb niet echt hoge verwachtingen hoor.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:14 schreef GoudIsEcht het volgende:
[..]
Het is toch een soort zoeken naar ontkrachting. Doorgaans de nuttigste zoektochten.
Dan heb je zelfs dit topic in de reeks niet goed doorgelezen. Zelfs hier heb ik nog zo'n onbenul betrapt op leugens...quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:04 schreef heartz het volgende:
[..]
Ik heb niet echt hoge verwachtingen hoor.
Maar het kan geen kwaad. Wie weet wat het opleverd
Aangezien het straks ook 10 jr geleden is.
En mensen die hier zomaar over liegen (zonder betaald of bedreigd te worden)..... lijkt mij een beetje triest. Waarom zou je liegen tenzij je dus betaald of bedreigd wordt.
En een beetje netwerken is atlijd leuk
Aah joh ik zie wel.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:12 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dan heb je zelfs dit topic in de reeks niet goed doorgelezen. Zelfs hier heb ik nog zo'n onbenul betrapt op leugens...
9/11 #52: Waar het 10-jarig jubileum van 9/11 een knaller wordt!
En nee.. dit ventje heeft er geen cent voor gevangen. Het staat alleen super interessant om hier op de een of andere manier bij betrokken te zijn...
En zo is het niet anders op de forums in de VS of UK
Dan zou ik dat zeker sterk in twijfel trekken.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:32 schreef heartz het volgende:
[..]
Aah joh ik zie wel.
Ik doe geen officieel onderzoek
En het kan geen kwaad. Stel dat ik nou iemand vind die zegt dat ie het persoonlijk heeft meegemaakt
Ik denk dat het ook de nodige bewijsstukken vergt om iemand serieus te geloven.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:34 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dan zou ik dat zeker sterk in twijfel trekken.
Weetje... het onderwerp is zeeeeeer controversieel. Mensen kunnen er niet tegen als je kritische vragen stelt. Laat staan dat je ze daar gaat stellen waar het die kunstmatige (patriottische) ziel het hardst raakt. Het is uit den boze om aan de aanslagen te twijfelen. Het is idioot om aan het aantal slachtoffers te twijfelen... sterker nog... je MOET geloven dat het er zo'n 3000 waren. Als je daar aan twijfelt, dan ben je geestelijk niet in orde en eigenlijk moet je dan opgesloten worden.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:36 schreef heartz het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook de nodige bewijsstukken vergt om iemand serieus te geloven.
Tenzij je iemand goed kent.
Nou dat valt best mee hoor.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:45 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Weetje... het onderwerp is zeeeeeer controversieel. Mensen kunnen er niet tegen als je kritische vragen stelt. Laat staan dat je ze daar gaat stellen waar het die kunstmatige (patriottische) ziel het hardst raakt. Het is uit den boze om aan de aanslagen te twijfelen. Het is idioot om aan het aantal slachtoffers te twijfelen... sterker nog... je MOET geloven dat het er zo'n 3000 waren. Als je daar aan twijfelt, dan ben je geestelijk niet in orde en eigenlijk moet je dan opgesloten worden.
Kan je misschien doorlinken naar info over 9-11 slachtoffers die afgeluisterd worden? Daar ben ik eigenlijk wel heel erg benieuwd naar!quote:Op maandag 18 juli 2011 18:22 schreef GoudIsEcht het volgende:
Wat betreft het niet bestaan van slachtoffers van 9/11: merk op dat rondom Murdoch en het huidige schandaal ook geruchten beginnen te lopen over het afluisteren van 9/11 slachtoffers.
Hoe dat gaat uitpakken moeten we nog maar bezien, maar men zou heel eventueel iets kunnen gaan bouwen.
Danwel om het bestaan (de illusie) van slachtoffers te bekrachtigen, danwel om het aanstaande jubileum wat meer onder de aandacht te brengen en te emotioneren.
Wtf.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:58 schreef THEFXR het volgende:
Danny Jowenko overleden.
http://www.waarheid911.nl/zembla_911.html#jowenko
Ben ik met je eens. Maar heb je zelf wel eens gekeken of je het kon horen?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:04 schreef Vijf_voor het volgende:
Er werd in deze topic reeks wel eens aangehaald dat omstanders riepen net na de aanslag dat ze 'explosies' hoorde. Volgens vele was dit een 'bewijs' dat het geen vliegtuigen waren.
Nu volg ik de explosie in Noorwegen en roept een omstander dat hij het eerst dacht aan een aardbeving.
Al die quote's van omstanders zijn dus niks waard
Ah, de nieuwsmolen omtrent 9-11 is lekker bezig, komt er een jubileum aan ofzo?quote:Wraakmoordenaar 9/11 geëxecuteerd
HUNTSVILLE - In de Verenigde Staten is woensdagavond (lokale tijd) een man geëxecuteerd die na de terreuraanslagen van 11 september 2001 drie mensen vermoordde omdat hij vermoedde dat zij moslims waren.
De 41-jarige Mark Stroman kreeg een dodelijke injectie toegediend in de gevangenis in de stad Huntsville in de zuidelijke staat Texas.
Volgens Amerikaanse media haalde een ultiem beroep van Stromans advocaat bij het hooggerechtshof niets uit. De raadsman kreeg bij zijn pleidooi steun van Rais Bhuiyan (37), een slachtoffer dat overleefde na te zijn beschoten door Stroman, enkele dagen na de terreuraanslagen.
Bhuiyan, die in Bangladesh is geboren en beschikt over een Amerikaans paspoort, werd met een dubbelloops geweer in zijn gezicht geschoten en deed alsof hij was overleden, waardoor hij de schietpartij overleefde.
Hij liep wel zware verwondingen op. Maar de doodstraf was volgens Bhuiyan niet de juiste straf voor Stroman. ''Zijn executie maakt geen einde aan haatmisdaden in de wereld'', citeerde de Britse omroep BBC Bhuiyan. ''We verliezen alleen weer een mensenleven.''
Drie moorden
Stroman had de drie moorden bekend en hij heeft in het verleden verklaard dat hij wraak wilde nemen voor de terreuraanslagen. Die waren uitgevoerd door moslimextremisten. Duizenden mensen vonden de dood.
De moordenaar heeft berouw getoond voor zijn daden. Hij weet deze aan een slechte opvoeding, onwetendheid en haatgevoelens. Ook beschreef hij zichzelf vorige week in een telefonisch interview met de BBC als een onopgeleide idioot.
''In die tijd zei iedereen hier in de Verenigde Staten: 'Laten we ze pakken!'. We wisten niet wie we moesten pakken, gebruikten slechts stereotypes. Ik stereotypeerde alle moslims als terroristen en dat was fout.''
Nu.nl
Een mooie uitspraak voor zo'n lelijke daad.quote:de doodstraf was volgens Bhuiyan niet de juiste straf voor Stroman. ''Zijn executie maakt geen einde aan haatmisdaden in de wereld'', citeerde de Britse omroep BBC Bhuiyan. ''We verliezen alleen weer een mensenleven.''
Hebben we 't daar al niet over gehad? Want je moet wel de rest erbij vertellen, hequote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:12 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dan heb je zelfs dit topic in de reeks niet goed doorgelezen. Zelfs hier heb ik nog zo'n onbenul betrapt op leugens...
9/11 #52: Waar het 10-jarig jubileum van 9/11 een knaller wordt!
En nee.. dit ventje heeft er geen cent voor gevangen. Het staat alleen super interessant om hier op de een of andere manier bij betrokken te zijn...
En zo is het niet anders op de forums in de VS of UK
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |