Oh wat leukquote:Op woensdag 4 mei 2011 19:07 schreef Lavenderr het volgende:
Okee, ik vat hem, poezie wordt niet gewaardeerd![]()
Dan maar dit
![]()
![]()
Na 20 sec begint de pretquote:Op woensdag 4 mei 2011 19:15 schreef Ferdo het volgende:
Ik durf niet te klikken, maar krijg het gevoel dat ik dan toch liever voor de poëzie ga.
Het gaat gewoon over dat het voorjaar is en lekker weer enzoquote:Op woensdag 4 mei 2011 19:18 schreef Bastard het volgende:
Ik begrijp ook niet waar de gedicht over gaat zeg maar
En ik klikte!quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Na 20 sec begint de pret, kun je rustig klikken hoor Ferdo
Jajaquote:
Het gaat niet om bagatelliseren, het gaat om claims die niet bij bewijs passen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:54 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dit is wat jij en anderen hier continu doen. WERKELIJK ALLES bagatelliseren! Dat er geen flight data recorder en voice recorder gegevens zijn van beide vluchten die het WTC hebben geraakt is voor jullie niet verdacht. NOOIT is iets verdacht.
Daarom kap ik er mee. Zolang er mensen zoals jij en Hoppahoppa in dit topic alles op zo'n manier verkankeren, heb ik geen zin meer om mijn best te doen.
Chapeau jongen!
Wacht eerst maar even afquote:Op woensdag 18 mei 2011 12:14 schreef Gray het volgende:
He, wat jammer dat j0kkebrok is gekapt met het 9/11 topic, doordat het topic menigmaal werd gekaapt (jaja!) door persoonlijke aanvallen of frustraties. Ik vind het altijd jammer om te zien dat iemand zich zo aangevallen kan voelen door kritiek.
Als men zich iets beter zou kunnen distantieren en hun gevoel er zoveel mogelijk buiten laten, dan zouden discussies zowel beter verlopen als langer.
Ik kan prima tegen kritiek. Maar het eeuwige gezeik om een topic change ben ik flink zat ja. Ik heb me de laatste tijd weer op andere zaken gericht die prima discussievoer kunnen zijn, maar ook dat is voor de heren Hoppahoppa, Tuinhek en anderen weer niet goed. Wat willen ze nou eigenlijk? Willen ze wel over 911 praten of zijn ze hier om het topic te frustreren? Ik denk het laatste...quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:14 schreef Gray het volgende:
He, wat jammer dat j0kkebrok is gekapt met het 9/11 topic, doordat het topic menigmaal werd gekaapt (jaja!) door persoonlijke aanvallen of frustraties. Ik vind het altijd jammer om te zien dat iemand zich zo aangevallen kan voelen door kritiek.
Als men zich iets beter zou kunnen distantieren en hun gevoel er zoveel mogelijk buiten laten, dan zouden discussies zowel beter verlopen als langer.
JB ik denk ten eerste dat je het je iets minder aan moet trekken.quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:26 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik kan prima tegen kritiek. Maar het eeuwige gezeik om een topic change ben ik flink zat ja. Ik heb me de laatste tijd weer op andere zaken gericht die prima discussievoer kunnen zijn, maar ook dat is voor de heren Hoppahoppa, Tuinhek en anderen weer niet goed. Wat willen ze nou eigenlijk? Willen ze wel over 911 praten of zijn ze hier om het topic te frustreren? Ik denk het laatste...
Dan moet je voor de onion gaan werkenquote:Op woensdag 18 mei 2011 12:29 schreef Loppe het volgende:
En wat als het eerste een bom was en het tweede een vliegtuig en een bom?
Ik denk persoonlijk dat daar inderdaad meer te halen valt. Misschien zou dat ooit eens een losse thread moeten worden. Daar is echt nog veel te tonen dat mensen over het algemeen niet weten.quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:32 schreef Odysseuzzz het volgende:
Als ik Jokkebrok was zou ik na het eerste jaar al moe worden. :p
Dat hele 9 en twee eendjes gedoe..
Kinderen die toen geboren zijn zitten nu al zo'n beetje stiekum aan de drank en sigaretten.
Kijk liever hoe het is gebruikt om mensen van alles door de strot te duwen. En wat er werkelijk nodig is voor damage control op het vlak van mensenrechten en privacy. Maar ja, ieder zijn ding natuurlijk. Ik denk iig niet dat op dit vlak de geschiedenis op internetfora wordt geschreven.
Ik wijs voornamelijk op anomalieën in het officiële verhaal. Die worden altijd stuk voor stuk gebagatelliseerd door een groepje users waaronder ook jij valt. Denk je dat het dan nog leuk is om een discussie met jullie te gaan voeren. Ik weet bij voorbaat al wat de reactie zal zijn, als ik weer iets aankaart.quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:30 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
JB ik denk ten eerste dat je het je iets minder aan moet trekken.
Ten tweede, wat ik hierboven schreef, als je extreme claims maakt, zullen de aanwijzingen altijd tegen vallen. Door dus wat gematigder te zijn in de claim, heb je minder te bewijzen en zal het minder snel voelen alsof het wordt gebagatelliseerd.
ten derde, respect dat jij wel in gaat op de zaken die je claimt, je zit in een positie waar je niet alleen je eigen uitspraken moet verdedigen maar ook vaan die van anderen, misschien dat iets meer afstand daarvan nemen helpt. Jij bent niet aanspreekbaar op wat b.v. een Bankfurt claimt.
Wat als het eerste een komkommer was en het tweede een banaan en een granaatappel?quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:29 schreef Loppe het volgende:
En wat als het eerste een bom was en het tweede een vliegtuig en een bom?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |