Mwa er is toch wel meer dan youtube availablequote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:17 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Ik weet alleen wel zeker dat er vliegtuigen zijn gebruikt en ik weet ook zeker dat er in de torens slachtoffers zijn gevallen. Of Alqaida dat gedaan heeft (met of zonder hulp van Amerika) dat weet ik niet. Ik weet ook zeker dat we daar in ieder geval niet achter gaan komen met behulp van Youtube-filmpjes.
[..]
quote:Ik heb in de afgelopen 50+ topics al meerdere malen aangegeven hoe ik er over denk en waarom ik geloof en weet wat ik geloof en weet.
Zoals? Misgeïnterpreteerde foto's van Jokkebrok? Verhalen van 'getuigen' die niet verifieerbaar zijn? Als (en ik zeg heel nadrukkelijk ALS) er een samenzwering is met de Amerikaanse regering, dan komen we daar niet achter dankzij het internetresearch van een stel zolderkamernerds. Zoals ik al vaker heb aangegeven moet je dan ter plekke (in Afghanistan) onderzoek gaan doen om te kijken of er een band is aan te tonen tussen de kapers en de Amerikaanse regering.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:20 schreef heartz het volgende:
[..]
Mwa er is toch wel meer dan youtube available
Zoals het onderzoek van architects en engineers for 9/11 truth.....quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:26 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Zoals? Misgeïnterpreteerde foto's van Jokkebrok? Verhalen van 'getuigen' die niet verifieerbaar zijn? Als (en ik zeg heel nadrukkelijk ALS) er een samenzwering is met de Amerikaanse regering, dan komen we daar niet achter dankzij het internetresearch van een stel zolderkamernerds. Zoals ik al vaker heb aangegeven moet je dan ter plekke (in Afghanistan) onderzoek gaan doen om te kijken of er een band is aan te tonen tussen de kapers en de Amerikaanse regering.
Mij interesseert het wel, maar niet genoeg om mijn leven er aan te vergooien door daar heen te gaan.
Zie topics 25 t/m 45, daar wordt dat volgens mij ergens besproken....quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:43 schreef heartz het volgende:
[..]
Zoals het onderzoek van architects en engineers for 9/11 truth.....
Uit welke wikileaks blijkt dat dan?quote:Zoals wikileaks.....
Ach, herhaling werkt hier niet.quote:Tjonge ik lijk wel hier te zijn om reclame te maken
Ik frustreer niets. Ik geef alleen antwoord op een medegebruiker die kritische vragen stelt. Moet je ook eens proberen!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:30 schreef J0kkebr0k het volgende:
Je zit er zooo naast floppafloppa. Maar goed je punt is weer helder hoor. Kun je nu stoppen het topic te frustreren?
Je frustreert wel met je eeuwige gezeik en op de man gespeel. Jij bent nauwelijks inhoudelijk bezig hier. Enige waar jij mee bezig bent is vertellen hoe dom iedereen wel niet is hier, vergeleken met jezelf.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:51 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Zie topics 25 t/m 45, daar wordt dat volgens mij ergens besproken....
[..]
Uit welke wikileaks blijkt dat dan?
[..]
Ach, herhaling werkt hier niet.
[..]
Ik frustreer niets. Ik geef alleen antwoord op een medegebruiker die kritische vragen stelt. Moet je ook eens proberen!
FB?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:55 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Je frustreert wel met je eeuwige gezeik en op de man gespeel. Jij bent nauwelijks inhoudelijk bezig hier. Enige waar jij mee bezig bent is vertellen hoe dom iedereen wel niet is hier, vergeleken met jezelf.
Staat je goed, die slachtofferrol. Je speelt de rol van vicsim zelf in ieder geval overtuigend.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:03 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nee.. dat is niet nodig. Ik ga hier wel weer weg.
Ik had nog nie zolang geleden die info geplaatst namelijk.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:51 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Zie topics 25 t/m 45, daar wordt dat volgens mij ergens besproken....
Uit welke wikileaks blijkt dat dan?
Hij post vrijwel nooit inhoudelijk. Hij is hier puur om te zieken en dat wordt al te lang toegelaten vind ik.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:05 schreef heartz het volgende:
[..]
Ik had nog nie zolang geleden die info geplaatst namelijk.
Je hebt niet op mn posts gereageerd namelijk.
En als jij wil dat ik dat terug ga zoeken, mag je van mij ook zelf onderzoeken waaruit wikileaks dat laat blijken.
Ik heb eigenlijk weinig inhoudelijke posts van jouw gezien, wacht zeker omdat je niet te vaak in herhaling wil vallen.![]()
Nou bij deze zal ik er rekening mee houden.
FB?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:08 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Hij post vrijwel nooit inhoudelijk. Hij is hier puur om te zieken en dat wordt al te lang toegelaten vind ik.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik vind dat hij soms wat ver gaat.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:08 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Hij post vrijwel nooit inhoudelijk. Hij is hier puur om te zieken en dat wordt al te lang toegelaten vind ik.
[/quote]quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:11 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
En als jij wil dat ik dat terug ga zoeken, mag je van mij ook zelf onderzoeken waaruit wikileaks dat laat blijken.
Ik heb eigenlijk weinig inhoudelijke posts van jouw gezien, wacht zeker omdat je niet te vaak in herhaling wil vallen.![]()
Nou bij deze zal ik er rekening mee houden.
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:25 schreef heartz het volgende:
Ja ik zag het, wou je toch plagen
Ok uit met de geintjes nu
Het ridicule verhaal van de 19 kapers en het geklooi met de passagierslijsten zou al een goede aanwijzing voor je moeten zijn. WTC7 is ingestort zonder dat daar een vliegtuig in is gevlogen, dat is bewezenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:35 schreef Gray het volgende:
Blij dat het kwartiertje van de roddeltantes weer voorbij is.Jullie weten dat we voor dat soort zaken BNW SC hebben? Of anders FB?
Kan iemand mij meer info leveren over the no-plane theory? Ik weet dat het al eerder ter sprake is gekomen, maar tot nu toe ben ik er nog niet van overtuigd. Ik ben benieuwd of er meer informatie is die mij misschien wel kan doen overtuigen. Overigens ben ik wel bereid oudere posts hierover te herzien, maar dan laat ik me graag direct verwijzen naar de beste posts omtrent dit onderwerp.
killtown is wel de 9/11 man, he!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:50 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Het ridicule verhaal van de 19 kapers en het geklooi met de passagierslijsten zou al een goede aanwijzing voor je moeten zijn. WTC7 is ingestort zonder dat daar een vliegtuig in is gevlogen, dat is bewezenDaarnaast is van een aantal beelden van de "impact" bewezen dat ze fake zijn of dat het geluidsspoor onder de opname fake is.
En kijk eens naar dit filmpje van +/- 7 minuten. Dat legt beknopt uit hoe men denkt dat het geflikt is.
Het stelt goede vragen en laat goede voorbeelden zien van wat kán zijn gebeurd. Het is alleen nog niet genoeg om me te overtuigen. Ik ga de killtown site nog wat meer verkennen, tot nu toe kwam ik alleen een artikel tegen dat meer vragen stelt dan antwoorden levert.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:50 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Het ridicule verhaal van de 19 kapers en het geklooi met de passagierslijsten zou al een goede aanwijzing voor je moeten zijn. WTC7 is ingestort zonder dat daar een vliegtuig in is gevlogen, dat is bewezenDaarnaast is van een aantal beelden van de "impact" bewezen dat ze fake zijn of dat het geluidsspoor onder de opname fake is.
En kijk eens naar dit filmpje van +/- 7 minuten. Dat legt beknopt uit hoe men denkt dat het geflikt is.
ik denk dat het juist dom is, als je gelooft dat er echte vliegtuigen zijn gebruikt. echte vliegtuigen kunnen missen, fakes juist niet!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:17 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Ik weet alleen wel zeker dat er vliegtuigen zijn gebruikt en ik weet ook zeker dat er in de torens slachtoffers zijn gevallen. Of Alqaida dat gedaan heeft (met of zonder hulp van Amerika)
Dom zou ik niet zeggen, eerder niet-zo-heel-sceptisch.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:23 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik denk dat het juist dom is, als je gelooft dat er echte vliegtuigen zijn gebruikt. echte vliegtuigen kunnen missen, fakes juist niet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |