Ik ben bang dat dat vooral jouw beperkte beeld is. Ik heb daar wel eens vaker wat over uit proberen te leggen. Bijv. over het werk dat ik doe, wat potentieel een tak van de fMRI wetenschap flink om kan gooien. Niet echt braaf de consensus volgen enzoquote:Op donderdag 30 juni 2011 17:59 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Nou je geeft geen blijk van dat je het wel doet. En als je al doet is het hoogst frappant dat je stug vast blijft houden aan basisschoolwereldbeeld.
Nee, ik heb het over die Denen die claimden nano-thermiet gevonden te hebben. Heb jij die paper al gelezen? Over die panncakes had ik al iets geschreven. Ben bang dat ik nog steeds op dezelfde brakke en overbelaste internet verbinding zit. Congres centrum met een stuk of 2500 bezoekers enzo... Veel mensen met laptops aanquote:Op donderdag 30 juni 2011 19:58 schreef heartz het volgende:
[..]
Wat bedoel je?![]()
Heb je het over de link die ik je stuurde?
Heb je die paper al gelezen? Ik zie graag een soort van uitleg die je beweringen ondersteunt.
Verder heb ik nog geen bron van je gezien met 'pannecakes'.
Jij claimde eerder dat die wel degelijk gevonden waren....
Ik heb het niet over die Denenquote:Op donderdag 30 juni 2011 20:23 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Nee, ik heb het over die Denen die claimden nano-thermiet gevonden te hebben. Heb jij die paper al gelezen? Ben bang dat ik nog steeds op dezelfde brakke en overbelaste internet verbinding zit. Congres centrum met een stuk of 2500 bezoekers enzo... Veel mensen met laptops aan
Iets geschreven?quote:Over die panncakes had ik al iets geschreven.
Oeh! Lang filmpje! Gaat in mijn to-do-list voor komende tijd.quote:Op donderdag 7 juli 2011 01:34 schreef Bonobo11 het volgende:
Dus dit is het 911 topic?
Wat vonden jullie van deze docu,
'k vind het de sterkste van alle "truth" docu's, omdat het met vrijwel allemaal dubbele getuigenverklaringen werkt.
Hey, de beroemde nose-out foto...quote:
quote:
Gezien.quote:Op donderdag 7 juli 2011 01:34 schreef Bonobo11 het volgende:
'k vind het de sterkste van alle "truth" docu's, omdat het met vrijwel allemaal dubbele getuigenverklaringen werkt.
Heel goed Gray! Je hebt Lloyd England zijn verklaring dus gezien.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:58 schreef Gray het volgende:
[..]
Gezien.
Wat een STERKE reportage is dit! Alhoewel de suggestieve inleidingen van elk hoofdstuk naar mijn mening juist in het nadeel werkt voor de overtuigingskracht van de bewijsvoering, maken de ooggetuigen dit meer dan goed. Door suggestieve bewoording hanteren bij de inleiding gaat de kijker al een standpunt innemen vóórdat de kijker wordt blootgesteld aan de komende informatie. Daardoor ontstaan vooroordelen die zowel voor als tegen de overtuigingskracht van de informatie werken.
Een aantal details van de documentaire zijn niet helemaal verfijnd, maar dat is begrijpelijk gezien de maker geen professionele documentarist is.
Dat maakt de gehele documentaire niet voorbij gaan aan zijn doel, namelijk overtuigen dat het onwaarschijnlijk is dat het vliegtuig daadwerkelijk het Pentagon heeft geraakt en dat het een terroristische daad zou betreffen. Met name tegen het einde, waar de taxichauffeur meermaals aangeeft mee te hebben gewerkt aan het opzetten van de beelden van de taxi en de lantaarnpaal, wordt het materiaal sterk overtuigend. Ook toen ik zag dat de chauffeur zijn eerdere uitspraken ontkende wanneer hij geconfronteerd werd met foto's van zichzelf óp de brug, ipv verderop, was het voor mij gedane zaak: het vliegtuig heeft geen impact gemaakt op het Pentagon én het geheel is een planned event.
Deze video is een must-see, zowel voor truthers (of hoe men zichzelf ook noemt) als debunkers.
Dat is een juiste gevolgtrekking in mijn ogen. Al zegt dit niets over brandweerlui ed die zijn gestorven in de twee torens, maar dat weet je zelf ook wel. Toch?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:20 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Heel goed Gray! Je hebt Lloyd England zijn verklaring dus gezien.
Ennuh... geen vliegtuig = geen passagiers = fake victims
ben iig blij dat je het zo ziet, ik had die reportage al 2 jaar geleden gezien.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:58 schreef Gray het volgende:
[..]
Gezien.
Wat een STERKE reportage is dit! Alhoewel de suggestieve inleidingen van elk hoofdstuk naar mijn mening juist in het nadeel werkt voor de overtuigingskracht van de bewijsvoering, maken de ooggetuigen dit meer dan goed. Door suggestieve bewoording hanteren bij de inleiding gaat de kijker al een standpunt innemen vóórdat de kijker wordt blootgesteld aan de komende informatie. Daardoor ontstaan vooroordelen die zowel voor als tegen de overtuigingskracht van de informatie werken.
Een aantal details van de documentaire zijn niet helemaal verfijnd, maar dat is begrijpelijk gezien de maker geen professionele documentarist is.
Dat maakt de gehele documentaire niet voorbij gaan aan zijn doel, namelijk overtuigen dat het onwaarschijnlijk is dat het vliegtuig daadwerkelijk het Pentagon heeft geraakt en dat het een terroristische daad zou betreffen. Met name tegen het einde, waar de taxichauffeur meermaals aangeeft mee te hebben gewerkt aan het opzetten van de beelden van de taxi en de lantaarnpaal, wordt het materiaal sterk overtuigend. Ook toen ik zag dat de chauffeur zijn eerdere uitspraken ontkende wanneer hij geconfronteerd werd met foto's van zichzelf óp de brug, ipv verderop, was het voor mij gedane zaak: het vliegtuig heeft geen impact gemaakt op het Pentagon én het geheel is een planned event.
Deze video is een must-see, zowel voor truthers (of hoe men zichzelf ook noemt) als debunkers.
Ik denk dat je toch nog wat dieper moet gaan graven.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:09 schreef Gray het volgende:
[..]
Dat is een juiste gevolgtrekking in mijn ogen. Al zegt dit niets over brandweerlui ed die zijn gestorven in de twee torens, maar dat weet je zelf ook wel. Toch?![]()
Dat zou kunnen, maar ik denk dat je jezelf hier mogelijk vergist. Je hebt nu slechts naar een onderdeel van 9/11 gekeken (het Pentacon). Het was een terrorsimulatie en in een simulatie vallen geen slachtoffers.quote:Kortom, er zijn wel slachtoffers, maar lang niet dezelfde hoeveelheid als officieel gesteld is.
De misdaden van 9/11 hebben er voor gezorgd dat 2 agressieve oorlogen gerechtvaardigd konden worden, er een onbegrensde "War on Terror" gestart kon worden. De PATRIOT Act ingevoerd kon worden, het volk bespioneerd kan worden en men het Internationale recht serieus heeft geschonden.quote:Of je moet de slachtoffers die zijn gestorven door martelingen en theateroorlogen meetellen.
Hieronder wat stukjes uit het boek "Divided we stand" van Eric Darton (1999) die wellicht vrij verhelderend kunnen zijn voor diegenen die niet weten of diegenen waarbij het kwartje niet wil vallen, dat de torens eigenlijk gewoon overtollige, uitgewoonde en grotendeels leegstaande ghost structures waren en dat mogelijk al lang voor 2001.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:25 schreef heartz het volgende:
Ik ga hem ook kijken, probeer het vanavond (anders dit weekend nog).
Maar waren er ook geen mensen in de towers??
Die advocaat (van het youtube filmpje dat ik eerder aan Jokkebrok poste) zijn vrouw zou ook in het vliegtuig hebben gezeten. Hij geeft alleen overal verschillende verklaringen af van het 'telefoontje' dat zij gepleegd zou hebben. Zij is of was volgens mij een nieuwslezeres.
In andere woorden: Mogen we na het lezen van bovenstaande stuk, aannemen dat de aanlagen in 1993 er voor gezorgd hebben dat de laatste huurders van ruimte in het WTC zich de tering zijn geschrokken en zich daar dus meteen uit de voeten gemaakt te hebben? Je moet ook even weten dat het officiële verhaal (na 2001) ging dat "in September 2001 the WTC towers were at 95% capacity and had 400 tenants". Zou dat een leugen kunnen zijn? 95% kan in ieder geval niet de waarheid zijn, aangezien zelfs Wikipedia melding maakt van een groot aantal compleet lege vloeren.quote:(from p.190)
DETAILS: THE PHYSICAL PLANT
Pacing out the periphery of the trade towers in the late 1990s, one nav-
igated a cracked badlands of sidewalk crudely patched with mismatch-
ing cement. The weathered, gray (originally white) Italian marble
paving on the plaza was a spiderweb of cracks, a condition that under-
mined the addition of benches and flowerbeds and the tinkling medley
of new-age harmonics emanating from a score of tiny speakers mounted
beneath Yamasaki's arcades. Construction equipment and barricades
around the site appeared to have been deployed and then abandoned
by a retreating army.
And up in the towers, where asbestos removal was still under way,
a host of details pointed toward a rift opening up within the trade cen-
ter itself. In 1985, when New York State moved most of its offices out,
Dean Witter consolidated its operations in twenty-four floors of Tower
2 under a twenty-year lease. Visiting the brokerage and investment
firm's offices and cafeterias, one invariably found them spotlessly
maintained. But on adjacent floors, particularly those with multiple
tenants, the paint was dingy, the carpets were stained, fixtures re-
mained broken, and burned-out fluorescent lights went unreplaced, as
did discolored ceiling tiles. And the listing of a company on the direc-
tory did not reliably indicate that a company was still there.
And who indeed was there, inhabiting the self-proclaimed heart of
world trade? In 1966, as the PA was bulldozing Radio Row, the City
Planning Commission reported that "the prime objective of the WTC is
to simplify and expand international trade by centralizing and consoli-
dating within the Center essential world trade services and activi-
ties.... The Center will contain only government agencies and private
firms which play a part in international marketing and in the adminis-
trative processing of world trade. " Yet according to its own
1993 occupancy survey, the Port Authority found that trade service and
import-export tenants accounted for only 5 percent of its leases.
The Port Authority closed out the 1990s with a stream of press re-
leases announcing the rental of unimaginably huge quantities of trade
center office space to "cutting-edge" firms like Sun Microsystems. Yet
around the complex a million square feet stood empty, and the build-
ings originally intended as great catalyzing chambers of world trade
were, by degrees, transforming into a kind of disjunctive real estate
layer-cake. One story above the carpeted, wood-paneled offices of a
Japanese securities firm, a group of artists filled bare walls with boldly
colored images and hung sculptures from the exposed ceiling girders of
a vast echoing cavern. As part of a Lower Manhattan Cultural Council
program that turned some of the vacant space in the towers over to
artists rent-free, 40,000 square feet of concrete floor lay paint-
spattered and strewn with the raw materials of a creative urge that has
never been easily reconciled with the imperatives of a bottom line.
On page 204, Eric Darton mentions what is defined as 'the modest economy boost'
of the WTC1993 bombings (I kid you not!) which allowed to relocate
350 bombed-out trade center tenants into vacant office space nearby...
from p. 204
In January 1996, Governor Pataki announced that he was moving
the trade center's last state tenant, the governor's office itself, to cheaper,
more convenient space in midtown.
ACCENTUATE THE POSITIVE
The February 1993 blast in the basement of the World Trade Center
killed 6 people, injured 1,000 others, displaced 50,000 workers, and
threw 900 Vista Hotel and Windows on the World employees out of
work, but it also provided a modest boost for the regional economy.
This, at any rate, was the conclusion the Port Authority came to in an
April 1993 report released six weeks after the bombing.
(...)
For the agency, this silver lining was due in part to the ease with
which the 350 bombed-out trade center tenants could be moved into
abundant vacant office space nearby. Breathing an almost palpable
sigh of relief, then-PA chair Richard Leone noted that relocating ten-
ants would have been far more protracted and expensive had the ex-
plosion occurred in the boom year of 1985.
Hehe.. proost!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:39 schreef heartz het volgende:
Erg interessant. Ik probeer van het weekend mij hier meer in te verdiepen.
Ik ben nog skeptisch... maar zeker bereid me erin te verdiepen.
Heb 2 coctails op (met een piepklein beetje drank, maar ik drink nooito dus)
Zijn al die amerikanen die familieleden hebben verloren dan acteurs?
En al die mensen die gingen prostesteren die ook 'iemand' verloren zouden hebben?
Daar sta ik altijd voor open, maar hulp daarbij verwelkom ik graag!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:46 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik denk dat je toch nog wat dieper moet gaan graven.
Dat is een goede vraag, die helaas niet met zekerheid te beantwoorden lijkt. Ik kan me moeilijk voorstellen dat óf alle brandweerlieden voldoende ingelicht waren over de aanwezige personen in het WTC, óf dat hen de toegang verboden werd. Ik vraag me af of we zoiets kunnen uitzoeken.quote:Stel nu dat die torens inderdaad leeg stonden en er alleen overheidsbedrijven en multinationals op papier hun intrek in de WTC's hadden genomen, denk je dan dat men brandweerlieden de torens in zou gaan sturen om ze daarmee de dood in te jagen? Die brandweerlieden zouden zelf ook nogal snel tot de conclusie komen dat er iets vreemds aan de gang is, als ze boven komen en merken dat alles leegstaat. En dat is dus het vermoeden dat bestaat. Er zijn veel aanwijzingen te vinden dat de torens in verval waren en ze zelfs nooit echt in trek zijn geweest om daar te vestigen.
Hier kan ik me wel in vinden.quote:Sommige verdiepingen hebben zelfs vanaf de opening (1972 naar ik meen) tot diep in de jaren negentig leeg gestaan. Ik wil overigens niet beweren dat de torens helemaal leeg waren. Het zou goed kunnen dat de verdiepingen (ver) beneden "impact zone" wel kantoren huisvestte, ook al ben ik daar niet van overtuigd.
9-11 heeft toch gewoon plaatsgevonden, daarom kan je het toch geen simulatie noemen? Of begrijp ik je nu verkeerd? Met de slachtoffers doel ik op zij die mogelijk wel nog in het gebouw zaten, om wat voor reden dan ook (werk of als reddende brandweerman met slechte timing).quote:[..]
Dat zou kunnen, maar ik denk dat je jezelf hier mogelijk vergist. Je hebt nu slechts naar een onderdeel van 9/11 gekeken (het Pentacon). Het was een terrorsimulatie en in een simulatie vallen geen slachtoffers.
Ga ik zo eens bekijken.quote:Sla de plannen van Operation Northwoods er maar eens op na.
Ik ook, al ziet niet iedereen het verband tussen 9-11 en de vele oorlogen na die tijd. Vandaar de:quote:[..]
De misdaden van 9/11 hebben er voor gezorgd dat 2 agressieve oorlogen gerechtvaardigd konden worden, er een onbegrensde "War on Terror" gestart kon worden. De PATRIOT Act ingevoerd kon worden, het volk bespioneerd kan worden en men het Internationale recht serieus heeft geschonden.
Vele overheden, waaronder de onze, hebben mbt deze schendingen samengespannen met de VS en hebben zelfs de leugens aangaande de gebeurtenissen op 9/11 gesteund. Het almaar aanhoudende vertrouwen ten aanzien van het officiële verhaal van 9/11 zijn derhalve een bedreiging voor de internationale vrede en veiligheid.
Dus ja, ik vind dat die mensen tot de slachtoffers gerekend mogen worden.
Goede post!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:58 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Hieronder wat stukjes uit het boek "Divided we stand" van Eric Darton (1999) die wellicht vrij verhelderend kunnen zijn voor diegenen die niet weten of diegenen waarbij het kwartje niet wil vallen, dat de torens eigenlijk gewoon overtollige, uitgewoonde en grotendeels leegstaande ghost structures waren en dat mogelijk al lang voor 2001.
[..]
In andere woorden: Mogen we na het lezen van bovenstaande stuk, aannemen dat de aanlagen in 1993 er voor gezorgd hebben dat de laatste huurders van ruimte in het WTC zich de tering zijn geschrokken en zich daar dus meteen uit de voeten gemaakt te hebben? Je moet ook even weten dat het officiële verhaal (na 2001) ging dat "in September 2001 the WTC towers were at 95% capacity and had 400 tenants". Zou dat een leugen kunnen zijn? 95% kan in ieder geval niet de waarheid zijn, aangezien zelfs Wikipedia melding maakt van een groot aantal compleet lege vloeren.
In ieder geval informeert het materiaal uit Darton's boek uit 1999 ons dat:
- Na de aanslagen in 1993, 50.000 werknemers waren verplaatst en dat 350 huurders naar een andere lokatie buiten het WTC zijn verhuisd.
- Aan het eind van de jaren negentig (gaan de alarmbellen rinkelen?), " a stream of press releases announced the rental of unimaginably huge quantities of trade center office space."
Bij diversen ontstaat dan de vraag: Could they possibly have "re-populated" the WTC towers virtually - with a string of unimaginably phony press releases?
Bron: http://www.amazon.com/Div(...)Center/dp/0465017274
Dat is het eerste waar ik aan dacht toen ik die documentaire over het Pentagon had gezien: Als hier geen daadwerkelijke impact heeft plaatsgevonden, was dat dan bij het WTC dan wel het geval? Ik kon niet direct met zekerheid een overtuigend antwoord voor mezelf formuleren en heb me er nog niet verder in kunnen verdiepen, dus vandaar dat ik alleen weet dat ik het niet weet.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:42 schreef J0kkebr0k het volgende:
@gray.. ik wil je overigens nog de vraag stellen wat het nut zou zijn om de Pentacon crash te faken en voor de rest wel echte passagiersvliegtuigen in te zetten voor de false flag operatie? Waar zou dát dan op slaan?
Goede documentaire. Als het vliegtuig echt zo had gevlogen als in het officiele rapport had het met die snelheid nooit zo recht en laag bij het pentagon naar binnen kunnen vliegen. Logisch dat veel mensen die een verklaring zoeken (en nog een beetje kunnen nadenken) tot de conclusie komen dat het dan maar een cruise missile moet zijn geweest.quote:Op donderdag 7 juli 2011 01:34 schreef Bonobo11 het volgende:
Ik zal eerlijk zijn, ik dacht hetzelfde....quote:Op zaterdag 9 juli 2011 09:16 schreef Hoppahoppa het volgende:
Wel grappig dat de slecht acterende types in deze docu wel geloofd worden en de ECHTE ooggetuigen voor leugenaars worden uitgemaakt.
Wie spreek je aan?quote:Het is ook allemaal zo treurig en doorzichtig, die pogingen om de discussie op gang te houden in o.a. dit topic.
Ik heb me hier al zovaak in allerlei 'aanwijzingen' en 'bewijzen' verdiept dat ik de hoop opgegeven heb dat er eens iets zinnigs uitkomt. Zo nu en dan doe ik nog mijn best om iets te ontkrachten, maar in de regel lach ik er maar om.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 10:32 schreef heartz het volgende:
[..]
Ik zal eerlijk zijn, ik dacht hetzelfde....
Maar wil me toch verdiepen voordat ik een 'conclusie' trek
Ik spreek iedereen aan die zich hier schuldig maakt aan het wederzijdse schouderklopjes geven. Het punt van tact ben ik wat het dit onderwerp aangaat voorbij. Het is gewoon TE dom om steeds maar te roepen dat de MSM niet te vertrouwen is, dat 9/11 een grote mediahoax is en dat alle ooggetuigen en mensen die slachtoffers kennen leugenaars zijn, als je tegelijkertijd vage 9/11-hoax sites en hun aanhangers wel op hun blauwe ogen gelooft. Lees de laatste 52 topics terug en plaats een linkje naar overtuigend bewijs dat er geen vliegtuigen zijn gebruikt. En nee, een slechte docu van een stel Jokkebrokken (pun intended) is geen bewijs. Niet eens een aanwijzing.quote:Wie spreek je aan?
En wat meer tact zou niet verkeerd staan
Ik heb ook nog geen goed 'bewijs' gezien van de 'no plane theorie'.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 10:54 schreef Hoppahoppa het volgende:
Ik spreek iedereen aan die zich hier schuldig maakt aan het wederzijdse schouderklopjes geven. Het punt van tact ben ik wat het dit onderwerp aangaat voorbij. Het is gewoon TE dom om steeds maar te roepen dat de MSM niet te vertrouwen is, dat 9/11 een grote mediahoax is en dat alle ooggetuigen en mensen die slachtoffers kennen leugenaars zijn, als je tegelijkertijd vage 9/11-hoax sites en hun aanhangers wel op hun blauwe ogen gelooft. Lees de laatste 52 topics terug en plaats een linkje naar overtuigend bewijs dat er geen vliegtuigen zijn gebruikt. En nee, een slechte docu van een stel Jokkebrokken (pun intended) is geen bewijs. Niet eens een aanwijzing.
Ik ben een tijd weggeweest. En je hebt niet gereageerd op mn posts.quote:Maar goed, hoe ik daar over denk heb ik al 100X toegelicht, laten we niet teveel in herhaling vallen, ook al is dat iets waar dit topic in grossiert.
Dat weet ik niet. Ik weet alleen wel zeker dat er vliegtuigen zijn gebruikt en ik weet ook zeker dat er in de torens slachtoffers zijn gevallen. Of Alqaida dat gedaan heeft (met of zonder hulp van Amerika) dat weet ik niet. Ik weet ook zeker dat we daar in ieder geval niet achter gaan komen met behulp van Youtube-filmpjes.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:06 schreef heartz het volgende:
[..]
Ik heb ook nog geen goed 'bewijs' gezien van de 'no plane theorie'.
Maar wie weet.....
Denk je verder dat die aanslagen wel door alqaida zijn gepleegd?
Ik heb in de afgelopen 50+ topics al meerdere malen aangegeven hoe ik er over denk en waarom ik geloof en weet wat ik geloof en weet.quote:Ik ben een tijd weggeweest. En je hebt niet gereageerd op mn posts.
Ik probeer mensen niet teveel te beoordelen, dus hoe je er precies over denkt....
En ik heb zeker geen 100 toelichtingen van je gelezen.
Mwa er is toch wel meer dan youtube availablequote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:17 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Ik weet alleen wel zeker dat er vliegtuigen zijn gebruikt en ik weet ook zeker dat er in de torens slachtoffers zijn gevallen. Of Alqaida dat gedaan heeft (met of zonder hulp van Amerika) dat weet ik niet. Ik weet ook zeker dat we daar in ieder geval niet achter gaan komen met behulp van Youtube-filmpjes.
[..]
quote:Ik heb in de afgelopen 50+ topics al meerdere malen aangegeven hoe ik er over denk en waarom ik geloof en weet wat ik geloof en weet.
Zoals? Misgeïnterpreteerde foto's van Jokkebrok? Verhalen van 'getuigen' die niet verifieerbaar zijn? Als (en ik zeg heel nadrukkelijk ALS) er een samenzwering is met de Amerikaanse regering, dan komen we daar niet achter dankzij het internetresearch van een stel zolderkamernerds. Zoals ik al vaker heb aangegeven moet je dan ter plekke (in Afghanistan) onderzoek gaan doen om te kijken of er een band is aan te tonen tussen de kapers en de Amerikaanse regering.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:20 schreef heartz het volgende:
[..]
Mwa er is toch wel meer dan youtube available
Zoals het onderzoek van architects en engineers for 9/11 truth.....quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:26 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Zoals? Misgeïnterpreteerde foto's van Jokkebrok? Verhalen van 'getuigen' die niet verifieerbaar zijn? Als (en ik zeg heel nadrukkelijk ALS) er een samenzwering is met de Amerikaanse regering, dan komen we daar niet achter dankzij het internetresearch van een stel zolderkamernerds. Zoals ik al vaker heb aangegeven moet je dan ter plekke (in Afghanistan) onderzoek gaan doen om te kijken of er een band is aan te tonen tussen de kapers en de Amerikaanse regering.
Mij interesseert het wel, maar niet genoeg om mijn leven er aan te vergooien door daar heen te gaan.
Zie topics 25 t/m 45, daar wordt dat volgens mij ergens besproken....quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:43 schreef heartz het volgende:
[..]
Zoals het onderzoek van architects en engineers for 9/11 truth.....
Uit welke wikileaks blijkt dat dan?quote:Zoals wikileaks.....
Ach, herhaling werkt hier niet.quote:Tjonge ik lijk wel hier te zijn om reclame te maken
Ik frustreer niets. Ik geef alleen antwoord op een medegebruiker die kritische vragen stelt. Moet je ook eens proberen!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:30 schreef J0kkebr0k het volgende:
Je zit er zooo naast floppafloppa. Maar goed je punt is weer helder hoor. Kun je nu stoppen het topic te frustreren?
Je frustreert wel met je eeuwige gezeik en op de man gespeel. Jij bent nauwelijks inhoudelijk bezig hier. Enige waar jij mee bezig bent is vertellen hoe dom iedereen wel niet is hier, vergeleken met jezelf.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:51 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Zie topics 25 t/m 45, daar wordt dat volgens mij ergens besproken....
[..]
Uit welke wikileaks blijkt dat dan?
[..]
Ach, herhaling werkt hier niet.
[..]
Ik frustreer niets. Ik geef alleen antwoord op een medegebruiker die kritische vragen stelt. Moet je ook eens proberen!
FB?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:55 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Je frustreert wel met je eeuwige gezeik en op de man gespeel. Jij bent nauwelijks inhoudelijk bezig hier. Enige waar jij mee bezig bent is vertellen hoe dom iedereen wel niet is hier, vergeleken met jezelf.
Staat je goed, die slachtofferrol. Je speelt de rol van vicsim zelf in ieder geval overtuigend.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:03 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nee.. dat is niet nodig. Ik ga hier wel weer weg.
Ik had nog nie zolang geleden die info geplaatst namelijk.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:51 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Zie topics 25 t/m 45, daar wordt dat volgens mij ergens besproken....
Uit welke wikileaks blijkt dat dan?
Hij post vrijwel nooit inhoudelijk. Hij is hier puur om te zieken en dat wordt al te lang toegelaten vind ik.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:05 schreef heartz het volgende:
[..]
Ik had nog nie zolang geleden die info geplaatst namelijk.
Je hebt niet op mn posts gereageerd namelijk.
En als jij wil dat ik dat terug ga zoeken, mag je van mij ook zelf onderzoeken waaruit wikileaks dat laat blijken.
Ik heb eigenlijk weinig inhoudelijke posts van jouw gezien, wacht zeker omdat je niet te vaak in herhaling wil vallen.![]()
Nou bij deze zal ik er rekening mee houden.
FB?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:08 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Hij post vrijwel nooit inhoudelijk. Hij is hier puur om te zieken en dat wordt al te lang toegelaten vind ik.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik vind dat hij soms wat ver gaat.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:08 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Hij post vrijwel nooit inhoudelijk. Hij is hier puur om te zieken en dat wordt al te lang toegelaten vind ik.
[/quote]quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:11 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
En als jij wil dat ik dat terug ga zoeken, mag je van mij ook zelf onderzoeken waaruit wikileaks dat laat blijken.
Ik heb eigenlijk weinig inhoudelijke posts van jouw gezien, wacht zeker omdat je niet te vaak in herhaling wil vallen.![]()
Nou bij deze zal ik er rekening mee houden.
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:25 schreef heartz het volgende:
Ja ik zag het, wou je toch plagen
Ok uit met de geintjes nu
Het ridicule verhaal van de 19 kapers en het geklooi met de passagierslijsten zou al een goede aanwijzing voor je moeten zijn. WTC7 is ingestort zonder dat daar een vliegtuig in is gevlogen, dat is bewezenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:35 schreef Gray het volgende:
Blij dat het kwartiertje van de roddeltantes weer voorbij is.Jullie weten dat we voor dat soort zaken BNW SC hebben? Of anders FB?
Kan iemand mij meer info leveren over the no-plane theory? Ik weet dat het al eerder ter sprake is gekomen, maar tot nu toe ben ik er nog niet van overtuigd. Ik ben benieuwd of er meer informatie is die mij misschien wel kan doen overtuigen. Overigens ben ik wel bereid oudere posts hierover te herzien, maar dan laat ik me graag direct verwijzen naar de beste posts omtrent dit onderwerp.
killtown is wel de 9/11 man, he!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:50 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Het ridicule verhaal van de 19 kapers en het geklooi met de passagierslijsten zou al een goede aanwijzing voor je moeten zijn. WTC7 is ingestort zonder dat daar een vliegtuig in is gevlogen, dat is bewezenDaarnaast is van een aantal beelden van de "impact" bewezen dat ze fake zijn of dat het geluidsspoor onder de opname fake is.
En kijk eens naar dit filmpje van +/- 7 minuten. Dat legt beknopt uit hoe men denkt dat het geflikt is.
Het stelt goede vragen en laat goede voorbeelden zien van wat kán zijn gebeurd. Het is alleen nog niet genoeg om me te overtuigen. Ik ga de killtown site nog wat meer verkennen, tot nu toe kwam ik alleen een artikel tegen dat meer vragen stelt dan antwoorden levert.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:50 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Het ridicule verhaal van de 19 kapers en het geklooi met de passagierslijsten zou al een goede aanwijzing voor je moeten zijn. WTC7 is ingestort zonder dat daar een vliegtuig in is gevlogen, dat is bewezenDaarnaast is van een aantal beelden van de "impact" bewezen dat ze fake zijn of dat het geluidsspoor onder de opname fake is.
En kijk eens naar dit filmpje van +/- 7 minuten. Dat legt beknopt uit hoe men denkt dat het geflikt is.
ik denk dat het juist dom is, als je gelooft dat er echte vliegtuigen zijn gebruikt. echte vliegtuigen kunnen missen, fakes juist niet!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:17 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Ik weet alleen wel zeker dat er vliegtuigen zijn gebruikt en ik weet ook zeker dat er in de torens slachtoffers zijn gevallen. Of Alqaida dat gedaan heeft (met of zonder hulp van Amerika)
Dom zou ik niet zeggen, eerder niet-zo-heel-sceptisch.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:23 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik denk dat het juist dom is, als je gelooft dat er echte vliegtuigen zijn gebruikt. echte vliegtuigen kunnen missen, fakes juist niet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |